Vodafone, Awards International'ın Türkiye'de bu yıl 5. kez gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'25) 4'er altın ve gümüş ödül kazandı.
Haber Giriş Tarihi: 15.07.2025 12:49
Haber Güncellenme Tarihi: 15.07.2025 12:50
Kaynak:
AA
Vodafone, Awards International'ın Türkiye'de bu yıl 5. kez gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'25) 4'er altın ve gümüş ödül kazandı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vodafone Türkiye, uluslararası arenada 2008'den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International'ın etkinliğinde, önemli bir başarıya imza attı.
Şirket, 'Vodafone'la Oldu Bilin' stratejisiyle 'Her Şeyin Kalbinde Müşteriler' ve 'En İyi Müşteri Odaklı Kültür' kategorilerinde; müşteri hizmetleri ve bilgi teknolojileri ekiplerinin liderliğinde yürütülen, müşterilerin tüm kanallardaki ayak izlerini takip ederek ihtiyaç ve taleplerini daha etkin yönetme imkanı veren 'Müşteri Etkileşimi Geçmişi' projesiyle 'Müşteri Deneyiminde En İyi Çok Kanallı Deneyim' kategorisinde; müşteri taleplerini en kısa sürede çözümlemeyi hedefleyen 'Çözüm Merkezi' projesiyle 'En İyi Şikayet Yönetimi' kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Vodafone Türkiye, kişisel dijital asistan TOBi ile gerçekleştirilen aşım iade projesiyle 'En İyi Teknoloji Kullanımı' kategorisinde; genç müşterileri FreeZone'luları Vodafone Pay dünyasıyla birleştiren 'Vodafone Pay x FreeZone Cashback' projesiyle 'En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme' kategorisinde; müşterilerin sesine kulak vererek yurtdışı internet deneyimlerini iyileştirme hedefiyle hazırlanan 'Pürüzsüz Roaming' projesiyle 'Müşteri İç Görüsü ve Geri Bildirimlerinin En İyi Kullanımı' kategorisinde; mobil ve kurumsal çözüm hizmetlerini tek bir platformda birleştiren 'RedKonsol' projesiyle 'En İyi B2B Deneyimi' kategorisinde de gümüş ödül elde etti.
- Başarı, iş ve memnuniyet sonuçlarına yansıdı
Bu başarıyla Vodafone Türkiye, TCXA'25'te 4'er altın ve gümüş ödüle ulaştı. Firmanın bu ödüllü projeleri, iş ve memnuniyet sonuçlarına da yansıdı. Son bir yılda müşterilere yöneltilen memnuniyet anketlerinde 25 puanlık artış görülürken, Vodafone'u çevresindekilere tavsiye edeceğini aktaran müşterilerin oranı ise 13 puan arttı.
Bu artışa en büyük katkıyı, Vodafone Memnuniyet Merkezi dönemiyle başlatılan projelerle kullanıcılara sağlanan somut faydalar getirdi. 1000 liraya kadar tarife aşımının iade edildiği aşım iade projesinden 500 bine yakın kullanıcı yararlanırken, 'Yurt Dışına Hoş Geldin' paketi sayesinde toplam 45 bin gigabayt mobil internet, ücretsiz kullanıldı.
'Vodafone Pay Cashback' kampanyasıyla tüm müşteriler 3 bin 500 liraya kadar, Freezone'lular ise 5 bin liraya kadar nakit iade almaya başladı. Bu kampanyalarla müşterilere sağlanan toplam fayda, 422 milyon lirayı aştı.
- 'Müşteri odaklı kültürel dönüşüm başlattık'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, iyi bir müşteri deneyiminin, kullanıcılarla kurulan tüm etkileşimlerde içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir yaklaşımla, güvenilir bir yol arkadaşı olduklarını hissettirmekten geçtiğini belirtti.
Kullanıcı deneyiminin tek başına ele alınabilecek bir olgu olmadığını, kullanıcı-çalışan-ekosistem üçlüsünün bir bileşeni olduğuna değinen Şahin, şunları kaydetti:
'Bu bilinçle, müşterilerimize rastlantılarla dolu belirsiz bir deneyim yerine, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, üzerine düşünülmüş ve hatırlanan deneyimler sunabilmek için 5 yıl önce şirket çapında müşteri odaklı bir kültürel dönüşüm başlattık. Bu dönüşümü, kasımda müşterilerimizle de 'Vodafone Memnuniyet Merkezi' adı altında paylaştığımız bir olgunluğa eriştirdik. 'Vodafone'la Oldu Bilin' mottosuyla başlattığımız bu yeni dönemde, müşterilerimize harcamalarını kontrol altında tutacağı çözümler ve bütçe dostu teklifler sunuyor, sağladığımız avantajlarla gönüllerini kazanıyor, problemlerini ilk temasta çözüyor, vadettiğimiz deneyimi yaşatamazsak bunu telafi etmeyi hedefliyoruz.'
Şahin, yeni dönemde müşterilerin değişen beklentilerini öngörerek onlara sade, akıllı ve güvenilir bir deneyim sunma hedefiyle hareket ettiklerini, teknolojiyi, tasarımı ve içgörüyü bir araya getiren projeler hayata geçirdiklerini aktardı.
Bu anlayışla hayata geçen çalışmalarının, sektörün saygın platformlarında ödüllerle onurlandırılmasından gurur duyduklarını vurgulayan Şahin, 'Bu ödüller, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza ve güvenleriyle bize yön veren tüm müşterilerimize içtenlikle teşekkür ediyor, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımızı aynı motivasyonla sürdürmeye devam ediyoruz.' değerlendirmesinde bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vodafone Türkiye'ye müşteri deneyiminde 8 ödül
Vodafone, Awards International'ın Türkiye'de bu yıl 5. kez gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'25) 4'er altın ve gümüş ödül kazandı.
Vodafone, Awards International'ın Türkiye'de bu yıl 5. kez gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'25) 4'er altın ve gümüş ödül kazandı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vodafone Türkiye, uluslararası arenada 2008'den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International'ın etkinliğinde, önemli bir başarıya imza attı.
Şirket, 'Vodafone'la Oldu Bilin' stratejisiyle 'Her Şeyin Kalbinde Müşteriler' ve 'En İyi Müşteri Odaklı Kültür' kategorilerinde; müşteri hizmetleri ve bilgi teknolojileri ekiplerinin liderliğinde yürütülen, müşterilerin tüm kanallardaki ayak izlerini takip ederek ihtiyaç ve taleplerini daha etkin yönetme imkanı veren 'Müşteri Etkileşimi Geçmişi' projesiyle 'Müşteri Deneyiminde En İyi Çok Kanallı Deneyim' kategorisinde; müşteri taleplerini en kısa sürede çözümlemeyi hedefleyen 'Çözüm Merkezi' projesiyle 'En İyi Şikayet Yönetimi' kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Vodafone Türkiye, kişisel dijital asistan TOBi ile gerçekleştirilen aşım iade projesiyle 'En İyi Teknoloji Kullanımı' kategorisinde; genç müşterileri FreeZone'luları Vodafone Pay dünyasıyla birleştiren 'Vodafone Pay x FreeZone Cashback' projesiyle 'En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme' kategorisinde; müşterilerin sesine kulak vererek yurtdışı internet deneyimlerini iyileştirme hedefiyle hazırlanan 'Pürüzsüz Roaming' projesiyle 'Müşteri İç Görüsü ve Geri Bildirimlerinin En İyi Kullanımı' kategorisinde; mobil ve kurumsal çözüm hizmetlerini tek bir platformda birleştiren 'RedKonsol' projesiyle 'En İyi B2B Deneyimi' kategorisinde de gümüş ödül elde etti.
- Başarı, iş ve memnuniyet sonuçlarına yansıdı
Bu başarıyla Vodafone Türkiye, TCXA'25'te 4'er altın ve gümüş ödüle ulaştı. Firmanın bu ödüllü projeleri, iş ve memnuniyet sonuçlarına da yansıdı. Son bir yılda müşterilere yöneltilen memnuniyet anketlerinde 25 puanlık artış görülürken, Vodafone'u çevresindekilere tavsiye edeceğini aktaran müşterilerin oranı ise 13 puan arttı.
Bu artışa en büyük katkıyı, Vodafone Memnuniyet Merkezi dönemiyle başlatılan projelerle kullanıcılara sağlanan somut faydalar getirdi. 1000 liraya kadar tarife aşımının iade edildiği aşım iade projesinden 500 bine yakın kullanıcı yararlanırken, 'Yurt Dışına Hoş Geldin' paketi sayesinde toplam 45 bin gigabayt mobil internet, ücretsiz kullanıldı.
'Vodafone Pay Cashback' kampanyasıyla tüm müşteriler 3 bin 500 liraya kadar, Freezone'lular ise 5 bin liraya kadar nakit iade almaya başladı. Bu kampanyalarla müşterilere sağlanan toplam fayda, 422 milyon lirayı aştı.
- 'Müşteri odaklı kültürel dönüşüm başlattık'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, iyi bir müşteri deneyiminin, kullanıcılarla kurulan tüm etkileşimlerde içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir yaklaşımla, güvenilir bir yol arkadaşı olduklarını hissettirmekten geçtiğini belirtti.
Kullanıcı deneyiminin tek başına ele alınabilecek bir olgu olmadığını, kullanıcı-çalışan-ekosistem üçlüsünün bir bileşeni olduğuna değinen Şahin, şunları kaydetti:
'Bu bilinçle, müşterilerimize rastlantılarla dolu belirsiz bir deneyim yerine, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, üzerine düşünülmüş ve hatırlanan deneyimler sunabilmek için 5 yıl önce şirket çapında müşteri odaklı bir kültürel dönüşüm başlattık. Bu dönüşümü, kasımda müşterilerimizle de 'Vodafone Memnuniyet Merkezi' adı altında paylaştığımız bir olgunluğa eriştirdik. 'Vodafone'la Oldu Bilin' mottosuyla başlattığımız bu yeni dönemde, müşterilerimize harcamalarını kontrol altında tutacağı çözümler ve bütçe dostu teklifler sunuyor, sağladığımız avantajlarla gönüllerini kazanıyor, problemlerini ilk temasta çözüyor, vadettiğimiz deneyimi yaşatamazsak bunu telafi etmeyi hedefliyoruz.'
Şahin, yeni dönemde müşterilerin değişen beklentilerini öngörerek onlara sade, akıllı ve güvenilir bir deneyim sunma hedefiyle hareket ettiklerini, teknolojiyi, tasarımı ve içgörüyü bir araya getiren projeler hayata geçirdiklerini aktardı.
Bu anlayışla hayata geçen çalışmalarının, sektörün saygın platformlarında ödüllerle onurlandırılmasından gurur duyduklarını vurgulayan Şahin, 'Bu ödüller, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza ve güvenleriyle bize yön veren tüm müşterilerimize içtenlikle teşekkür ediyor, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımızı aynı motivasyonla sürdürmeye devam ediyoruz.' değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Türk Telekom, varlık kiralama şirketi kuracak
Türk Telekomünikasyon AŞ, anonim şirket statüsünde varlık kiralama şirketi kurulmasına karar verdi.
Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz Kapadokya'da zirvede
Kapadokya Rallisi'ni birinci olarak tamamlayan Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz, genel klasman liderliğinde puan farkını açmayı sürdürdü.
Zeyyad Derya Akçer, Burçelik Genel Müdürü oldu
Burçelik, şirketin Genel Müdürlük görevine Zeyyad Derya Akçer'in atandığını duyurdu.
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV ortaklığı
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık!
Japon Sumitomo, İngiltere'nin projelerine yatırım yapacak
Japon Sumitomo, İngiltere'nin temiz enerji projelerine 10 milyar dolar yatırım yapacak.
Reklam Kurulu aldatıcı reklamlara geçit vermiyor
Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu 2025 ilk yarıyılda aldatıcı reklamlara geçit vermedi
Palandöken: Esnafın üzerindeki enerji maliyeti yükü hafifletilmeli
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, enerji maliyetlerinin esnaf ve sanatkârlara yük getirdiğini vurguladı.
TRT YKB Prof. Dr. Ferudun Yılmaz oldu
TRT Yönetim Kurulu Başkanlığı'na Bursa Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ferudun Yılmaz atandı.
Endonezya'da 6,7 büyüklüğünde deprem
Endonezya'nın Maluku eyaleti açıklarında 6,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
İşkur açıkladı: En fazla istihdam turizm ve otelcilikte oldu
Yılın ilk yarısında en fazla "turizm ve otelcilik" elemanı istihdam edildi.
LGS tercihleri 24 Temmuz'a kadar alınacak
Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) Liselere Geçiş Sistemi (LGS) tercihleri, bugünden itibaren 24 Temmuz'a kadar alınacak.
TD SYNNEX, HPE tarafından Küresel Distribütör seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi.
Küresel alışveriş uygulamaları sahilleri ele geçirdi
TÜİK ve Ulaştırma Bakanlığı verilerine göre, yaz aylarında otobüs, tren ve uçak yolculuklarında %35'in üzerinde artış yaşanırken, bu kitlesel hareketlilik dijital pazarlama dünyasında yeni stratejileri zorunlu kılıyor.
Sınırları Aşan Kadınlar TransAnatolia Rallisi 30 Ağustos'ta başlıyor
30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek olan 15. TransAnatolia Rally Raid, bu yıl kadın yarışmacıların katılımıyla dikkat çekiyor.
Seyhan Koçak, Zirvede Kadın Var etkinliği düzenliyor
“ZİRVEDE KADIN VAR!”, Toltek Koçluk Eğitim ve Danışmanlık Kurucusu Seyhan Koçak’ın yıllara yayılan birikiminin ve vizyonunun somut bir yansıması olarak hayata geçiyor.
Treasy, 1.1 milyon dolar yatırım aldı
Treasy, Apy Ventures liderliğinde 1.1 milyon dolar yatırım aldı.
OpenAI, Google Chrome'a rakip web tarayıcısı yayınlayacak
OpenAI, Google Chrome'a rakip olacak bir web tarayıcısı yayınlayacak.
Yapay zeka robotları tarımda ilaçların ve işçilerin yerini alıyor
Yapay zeka robotları zararlı otları yok eden ilaçların ve çiftlik işçilerinin yerini alıyor.
Mayıs'ta yıllık cari açık 16 milyar dolar seviyesinde yatay seyretti
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Mayıs ayı ile ilgili cari açık verilerini paylaştı.
Doğadan’ın Genel Müdürü Serhan Selek oldu
Doğadan’a Genel Müdür olarak Serhan Selek atandı.
Cengiz Yıldız, Yemeksepeti Pay Finans Direktörü olarak atandı
Yemeksepeti Pay’de Mali İşler Direktörü görevine atanan Cengiz Yıldız, şirkette daha önce Muhasebe, Vergi ve Bütçe & Raporlama Kıdemli Müdürü olarak görev yaptı.
Epson Türkiye Ülke Müdürü Yalın Vanlıoğlu oldu
Yalın Vanlıoğlu, Epson’un Türkiye Ülke Müdürü oldu.
Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü oldu
Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak göreve başladı.
TMSF Kurulu Başkanlığına yeniden Fatin Rüştü Karakaş atandı
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Kurulu Başkanlığına yeniden Fatin Rüştü Karakaş atandı.
Serbest bölgelerden 6 ayda 13,8 milyar dolarlık ticaret yapıldı
Türkiye'nin üretim üslerinden serbest bölgelerin ticaret hacmi yılın ilk yarısında 13 milyar 823 milyon dolar oldu.
DS Automobiles, DS'in 70. yılını kutladı
L'Aventure DS ile işbirliği içinde düzenlenen retrospektif, çok sayıda DS modelini bir araya getirdi.
Eski tip ehliyetlerin kullanımı 1 Ağustos'ta son bulacak
Eski tip ehliyetler 1 Ağustos'ta geçerliliğini yitirecek.
Mağaza ve dijital kanallar arasındaki sınırlar kalkıyor
TÜSİAD “Perakende Pazarının Geleceği ve Küresel Trendler” Raporunu tanıttı.
Dünya Borsaları İstanbul'da buluşuyor
Borsa İstanbul, 64. Dünya Borsalar Federasyonu Genel Kurulu ve Yıllık Toplantısına 21-23 Ekim 2025 tarihlerinde İstanbul’da ev sahipliği yapacak.
45 ilin ihracatı yılın ilk yarısında arttı
İlk 6 ayda 20 ilin ihracatı 1 milyar doların üzerine çıktı, 45 ilde ihracat artışı gerçekleşti.
LGS sınav sonuçları açıklandı
Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında 15 Haziran'da yapılan merkezi sınavın sonuçları, "meb.gov.tr" adresinden öğrenilebilecek.
TEGV’li çocuklar DigiZoo’da dijital keşfe çıktı
Katılım Emeklilik DigiZoo’da TEGV’li çocuklar dijital keşfe çıktı.
Merve Özmen: Jetlid, 10 bin kişiye gelir kapısı açtı
Türkiye’nin ilk tedarikçi-satış ortağı dijital platformu Jetlid, 10 bin kişiye gelir kapısı açtı.
Hindistanlı Vav’ın iletişim çalışmaları İnomist’e emanet
Hindistanlı biyoteknoloji devi Vav’ın iletişim çalışmaları İnomist’e emanet.
Sağlık Bakan Yardımcılığına Prof. Dr. Nurullah Okumuş atandı
Resmi Gazete'de yayımlanan atama kararına göre Sağlık Bakan Yardımcılığına Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Nurullah Okumuş atandı.
Redington, TXOne Networks’ün Yetkili Distribütörü oldu
OT sistemleri için yenilikçi siber güvenlik çözümlerinde global lider TXOne Networks, Redington ile stratejik bir iş birliğine imza attı.
Narkokim, gümrüklerde uyuşturucu geçişlerine geçit vermiyor
Operasyonlarda; 665 kilogram esrar, 344 kilogram metamfetamin, 80 kilogram khat, 63 kilogram kokain cinsi uyuşturucu maddeler yakalandı.
Brezilya, biyoyakıt harmanlama zorunluluğunu yüzde 30’a çıkardı
Brezilya Ulusal Enerji Politikası Konseyi (CNPE) biyoyakıtların harmanlama oranını yüzde 30’a yükseltti.
X'te CEO vedası! Linda Yaccarino istifa etti
Elon Musk’ın Mayıs 2023’te sosyal medya platformu X’in (eski adıyla Twitter) CEO’luk koltuğunu teslim ettiği Linda Yaccarino, görevinden istifa ettiğini duyurdu.
İlk 6 ayda 108,8 milyon yolcu seyahat etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ocak-haziran döneminde hava yolunu kullanan yolcu sayısının, 108,8 milyona ulaştığını bildirdi.