Sodexo faaliyetlerine Pluxee marka ismiyle devam edecek
Sodexo faaliyetlerine Pluxee marka ismiyle devam edecek
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, artık tüm dünyadaki faaliyetlerine, ayrıcalıklarla dolu bir dünyanın kapılarını açan yeni bir çalışan deneyimi markası Pluxee olarak devam edecek.
Haber Giriş Tarihi: 29.12.2023 12:18
Haber Güncellenme Tarihi: 29.12.2023 12:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markası ile yoluna devam ederek, yan haklar ve çalışan bağlılığı alanındaki global lider marka konumunu bir adım daha ileri taşıyor. Tüm paydaşları için değer yaratarak büyüme stratejisini güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren iş ortağı olarak müşterilerini daha fazla desteklemeye hazırlanıyor. Sodexo Grubu’ndan aldığı vizyon ve değerlerin gücünü de arkasına alarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlanan Pluxee, yeni markanın kattığı güç ile, Sodexo Grubu tarafından 5 Nisan 2023’te duyurulan yeniden yapılanma projesiyle borsada ayrı olarak işlem görme sürecinde önemli bir adım atacak.
Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet, konuya ilişkin yaptığı açıklamada;
“Pluxee büyüyen bir pazarda vizyonumuzu ve güçlü hedeflerimizi somutlaştıran yepyeni, dijital, pozitif ve yenilikçi bir marka. Bu marka ile kendimizi yeniden tanımlıyoruz. Güçlendirilmiş kimliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için bizi farklılaştıracak en önemli unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için daha çekici olmamızı sağlayacak.” dedi.
Neden yeni bir marka?
Pluxee, şirketlerin gelişmiş ve dijital bir çalışan deneyimi için tercih ettiği güvenilir iş ortağı olarak; yeni kimliği sayesinde, son derece dinamik bir pazarda kendini daha güçlü bir şekilde farklılaştırmayı hedefliyor. Büyük değişimlerin yaşandığı iş dünyasında şirketlerin çalışanlarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerinin işveren markalarını güçlendirmesini sağlayacak Pluxee, çalışanların ise hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamalarına destek olmayı hedefliyor. Pluxee 31 ülkede faaliyet gösteren güçlü bir oyuncu olarak; yaklaşık 45 yıllık tecrübesi, sağlam performansı, ana hissedarı Bellon ailesinin vizyonu ile uzun vadeli kararlı duruşu ve çalışanlarının bağlılığının temelini oluşturan KSS taahhütleri sayesinde, büyüyen ve henüz tam keşfedilmemiş bir pazarın potansiyelini ortaya koymaya hazır durumda.
Pluxee güçlü bir stratejik plana hizmet edecek.
Pluxee 2025 stratejik planı kapsamında; özellikle KOBİ’ler arasındaki penetrasyon oranını yükselterek en başından beri ana faaliyet alanı olan yemek ve gıda avantajları işini ivmelendirmeyi hedefliyor. Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için iyi yaşam, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişletecek olan Pluxee, tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetlerini müşterilerinin çalışanları için daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyor.Pluxee, bu hedeflere ulaşmak için 2025’e kadar her yıl cirosunun ’u ile teknoloji yatırımı yapacak.
Pluxee, otonom bir strateji benimseyerek; Sodexo Grubu’nun Nisan 2023’te duyurduğu, yeniden yapılanma yoluyla borsada ayrı olarak işlem görme projesine bağlı olarak modern ve dijital bir vizyonu, ideali ve konumlandırmayı yansıtacak. Pluxee, stratejik planını hayata geçirmek için kendi yönetim yapısı ve kurum kaynaklarına sahip olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sodexo faaliyetlerine Pluxee marka ismiyle devam edecek
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, artık tüm dünyadaki faaliyetlerine, ayrıcalıklarla dolu bir dünyanın kapılarını açan yeni bir çalışan deneyimi markası Pluxee olarak devam edecek.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markası ile yoluna devam ederek, yan haklar ve çalışan bağlılığı alanındaki global lider marka konumunu bir adım daha ileri taşıyor. Tüm paydaşları için değer yaratarak büyüme stratejisini güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren iş ortağı olarak müşterilerini daha fazla desteklemeye hazırlanıyor. Sodexo Grubu’ndan aldığı vizyon ve değerlerin gücünü de arkasına alarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlanan Pluxee, yeni markanın kattığı güç ile, Sodexo Grubu tarafından 5 Nisan 2023’te duyurulan yeniden yapılanma projesiyle borsada ayrı olarak işlem görme sürecinde önemli bir adım atacak.
Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet, konuya ilişkin yaptığı açıklamada;
“Pluxee büyüyen bir pazarda vizyonumuzu ve güçlü hedeflerimizi somutlaştıran yepyeni, dijital, pozitif ve yenilikçi bir marka. Bu marka ile kendimizi yeniden tanımlıyoruz. Güçlendirilmiş kimliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için bizi farklılaştıracak en önemli unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için daha çekici olmamızı sağlayacak.” dedi.
Neden yeni bir marka?
Pluxee, şirketlerin gelişmiş ve dijital bir çalışan deneyimi için tercih ettiği güvenilir iş ortağı olarak; yeni kimliği sayesinde, son derece dinamik bir pazarda kendini daha güçlü bir şekilde farklılaştırmayı hedefliyor. Büyük değişimlerin yaşandığı iş dünyasında şirketlerin çalışanlarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerinin işveren markalarını güçlendirmesini sağlayacak Pluxee, çalışanların ise hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamalarına destek olmayı hedefliyor. Pluxee 31 ülkede faaliyet gösteren güçlü bir oyuncu olarak; yaklaşık 45 yıllık tecrübesi, sağlam performansı, ana hissedarı Bellon ailesinin vizyonu ile uzun vadeli kararlı duruşu ve çalışanlarının bağlılığının temelini oluşturan KSS taahhütleri sayesinde, büyüyen ve henüz tam keşfedilmemiş bir pazarın potansiyelini ortaya koymaya hazır durumda.
Pluxee güçlü bir stratejik plana hizmet edecek.
Pluxee 2025 stratejik planı kapsamında; özellikle KOBİ’ler arasındaki penetrasyon oranını yükselterek en başından beri ana faaliyet alanı olan yemek ve gıda avantajları işini ivmelendirmeyi hedefliyor. Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için iyi yaşam, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişletecek olan Pluxee, tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetlerini müşterilerinin çalışanları için daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyor. Pluxee, bu hedeflere ulaşmak için 2025’e kadar her yıl cirosunun ’u ile teknoloji yatırımı yapacak.
Pluxee, otonom bir strateji benimseyerek; Sodexo Grubu’nun Nisan 2023’te duyurduğu, yeniden yapılanma yoluyla borsada ayrı olarak işlem görme projesine bağlı olarak modern ve dijital bir vizyonu, ideali ve konumlandırmayı yansıtacak. Pluxee, stratejik planını hayata geçirmek için kendi yönetim yapısı ve kurum kaynaklarına sahip olacak.
Haftanın popüler haberleri
Türk Telekom, varlık kiralama şirketi kuracak
Türk Telekomünikasyon AŞ, anonim şirket statüsünde varlık kiralama şirketi kurulmasına karar verdi.
Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz Kapadokya'da zirvede
Kapadokya Rallisi'ni birinci olarak tamamlayan Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz, genel klasman liderliğinde puan farkını açmayı sürdürdü.
Zeyyad Derya Akçer, Burçelik Genel Müdürü oldu
Burçelik, şirketin Genel Müdürlük görevine Zeyyad Derya Akçer'in atandığını duyurdu.
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV ortaklığı
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık!
Japon Sumitomo, İngiltere'nin projelerine yatırım yapacak
Japon Sumitomo, İngiltere'nin temiz enerji projelerine 10 milyar dolar yatırım yapacak.
Reklam Kurulu aldatıcı reklamlara geçit vermiyor
Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu 2025 ilk yarıyılda aldatıcı reklamlara geçit vermedi
Palandöken: Esnafın üzerindeki enerji maliyeti yükü hafifletilmeli
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, enerji maliyetlerinin esnaf ve sanatkârlara yük getirdiğini vurguladı.
TRT YKB Prof. Dr. Ferudun Yılmaz oldu
TRT Yönetim Kurulu Başkanlığı'na Bursa Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ferudun Yılmaz atandı.
Endonezya'da 6,7 büyüklüğünde deprem
Endonezya'nın Maluku eyaleti açıklarında 6,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
İşkur açıkladı: En fazla istihdam turizm ve otelcilikte oldu
Yılın ilk yarısında en fazla "turizm ve otelcilik" elemanı istihdam edildi.
LGS tercihleri 24 Temmuz'a kadar alınacak
Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) Liselere Geçiş Sistemi (LGS) tercihleri, bugünden itibaren 24 Temmuz'a kadar alınacak.
TD SYNNEX, HPE tarafından Küresel Distribütör seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi.
Küresel alışveriş uygulamaları sahilleri ele geçirdi
TÜİK ve Ulaştırma Bakanlığı verilerine göre, yaz aylarında otobüs, tren ve uçak yolculuklarında %35'in üzerinde artış yaşanırken, bu kitlesel hareketlilik dijital pazarlama dünyasında yeni stratejileri zorunlu kılıyor.
Sınırları Aşan Kadınlar TransAnatolia Rallisi 30 Ağustos'ta başlıyor
30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek olan 15. TransAnatolia Rally Raid, bu yıl kadın yarışmacıların katılımıyla dikkat çekiyor.
Seyhan Koçak, Zirvede Kadın Var etkinliği düzenliyor
“ZİRVEDE KADIN VAR!”, Toltek Koçluk Eğitim ve Danışmanlık Kurucusu Seyhan Koçak’ın yıllara yayılan birikiminin ve vizyonunun somut bir yansıması olarak hayata geçiyor.
Treasy, 1.1 milyon dolar yatırım aldı
Treasy, Apy Ventures liderliğinde 1.1 milyon dolar yatırım aldı.
OpenAI, Google Chrome'a rakip web tarayıcısı yayınlayacak
OpenAI, Google Chrome'a rakip olacak bir web tarayıcısı yayınlayacak.
Yapay zeka robotları tarımda ilaçların ve işçilerin yerini alıyor
Yapay zeka robotları zararlı otları yok eden ilaçların ve çiftlik işçilerinin yerini alıyor.
Mayıs'ta yıllık cari açık 16 milyar dolar seviyesinde yatay seyretti
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Mayıs ayı ile ilgili cari açık verilerini paylaştı.
Doğadan’ın Genel Müdürü Serhan Selek oldu
Doğadan’a Genel Müdür olarak Serhan Selek atandı.
Cengiz Yıldız, Yemeksepeti Pay Finans Direktörü olarak atandı
Yemeksepeti Pay’de Mali İşler Direktörü görevine atanan Cengiz Yıldız, şirkette daha önce Muhasebe, Vergi ve Bütçe & Raporlama Kıdemli Müdürü olarak görev yaptı.
Epson Türkiye Ülke Müdürü Yalın Vanlıoğlu oldu
Yalın Vanlıoğlu, Epson’un Türkiye Ülke Müdürü oldu.
Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü oldu
Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak göreve başladı.
TMSF Kurulu Başkanlığına yeniden Fatin Rüştü Karakaş atandı
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Kurulu Başkanlığına yeniden Fatin Rüştü Karakaş atandı.
Serbest bölgelerden 6 ayda 13,8 milyar dolarlık ticaret yapıldı
Türkiye'nin üretim üslerinden serbest bölgelerin ticaret hacmi yılın ilk yarısında 13 milyar 823 milyon dolar oldu.
DS Automobiles, DS'in 70. yılını kutladı
L'Aventure DS ile işbirliği içinde düzenlenen retrospektif, çok sayıda DS modelini bir araya getirdi.
Eski tip ehliyetlerin kullanımı 1 Ağustos'ta son bulacak
Eski tip ehliyetler 1 Ağustos'ta geçerliliğini yitirecek.
Mağaza ve dijital kanallar arasındaki sınırlar kalkıyor
TÜSİAD “Perakende Pazarının Geleceği ve Küresel Trendler” Raporunu tanıttı.
Dünya Borsaları İstanbul'da buluşuyor
Borsa İstanbul, 64. Dünya Borsalar Federasyonu Genel Kurulu ve Yıllık Toplantısına 21-23 Ekim 2025 tarihlerinde İstanbul’da ev sahipliği yapacak.
45 ilin ihracatı yılın ilk yarısında arttı
İlk 6 ayda 20 ilin ihracatı 1 milyar doların üzerine çıktı, 45 ilde ihracat artışı gerçekleşti.
LGS sınav sonuçları açıklandı
Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında 15 Haziran'da yapılan merkezi sınavın sonuçları, "meb.gov.tr" adresinden öğrenilebilecek.
TEGV’li çocuklar DigiZoo’da dijital keşfe çıktı
Katılım Emeklilik DigiZoo’da TEGV’li çocuklar dijital keşfe çıktı.
Merve Özmen: Jetlid, 10 bin kişiye gelir kapısı açtı
Türkiye’nin ilk tedarikçi-satış ortağı dijital platformu Jetlid, 10 bin kişiye gelir kapısı açtı.
Hindistanlı Vav’ın iletişim çalışmaları İnomist’e emanet
Hindistanlı biyoteknoloji devi Vav’ın iletişim çalışmaları İnomist’e emanet.
Sağlık Bakan Yardımcılığına Prof. Dr. Nurullah Okumuş atandı
Resmi Gazete'de yayımlanan atama kararına göre Sağlık Bakan Yardımcılığına Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Nurullah Okumuş atandı.
Redington, TXOne Networks’ün Yetkili Distribütörü oldu
OT sistemleri için yenilikçi siber güvenlik çözümlerinde global lider TXOne Networks, Redington ile stratejik bir iş birliğine imza attı.
Narkokim, gümrüklerde uyuşturucu geçişlerine geçit vermiyor
Operasyonlarda; 665 kilogram esrar, 344 kilogram metamfetamin, 80 kilogram khat, 63 kilogram kokain cinsi uyuşturucu maddeler yakalandı.
Brezilya, biyoyakıt harmanlama zorunluluğunu yüzde 30’a çıkardı
Brezilya Ulusal Enerji Politikası Konseyi (CNPE) biyoyakıtların harmanlama oranını yüzde 30’a yükseltti.
X'te CEO vedası! Linda Yaccarino istifa etti
Elon Musk’ın Mayıs 2023’te sosyal medya platformu X’in (eski adıyla Twitter) CEO’luk koltuğunu teslim ettiği Linda Yaccarino, görevinden istifa ettiğini duyurdu.
İlk 6 ayda 108,8 milyon yolcu seyahat etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ocak-haziran döneminde hava yolunu kullanan yolcu sayısının, 108,8 milyona ulaştığını bildirdi.