AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var
AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var
Yeni reklam kampanyasıyla AVOYA, zihinsel ve fiziksel tazelenmeyi eğlenceli hikâyelerle ekrana taşıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.06.2025 16:24
Haber Güncellenme Tarihi: 12.06.2025 16:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
AVOYA, Türkiye’de bir ilk olarak gerçek meyve suyu ve bitki özleri içeren meyveli mineralli gazlı içeceği AVOYA Blend için hazırladığı yeni reklam filmi serisini izleyicilerle buluşturdu. Canlandırıcı, yenileyici ve gençleştirici minerallerin faydalarıyla tazeleyici bir içecek deneyimi sunan AVOYA Blend, yeni reklam filmlerinde günün her anına eşlik ettiğini, bu sayede tüketicilerin gün içinde kolayca yenilenebileceğini vurguluyor.
“Sende Bi’ Yenilik Var!' söylemi, AVOYA’nın iletişim dilinin merkezinde yer almaya devam ediyor. Yeni reklam kampanyasında bu söylem, günlük yaşama yayılan ferahlık anlarıyla yeniden yorumlanıyor. Ev, ofis, plaj ve kafe gibi dört farklı mekanda geçen filmler; AVOYA Blend’in hayatın her anında zihinsel ve fiziksel bir yenilenme sunduğunu anlatıyor. Her bir filmde karakterler, günlük yaşamın sıradan ve yorgun anlarında AVOYA Blend içerek meyvelerle dolu bir dünyaya geçiş yapıyor. AVOYA Blend’in içeriğinde yer alan gerçek meyve suyu ve zengin minerallerle yenileniyor ve bu ferahlatıcı deneyimle oldukları ana daha enerjik bir şekilde geri dönüyor.
Türkiye’de bir ilk olarak, içeriğinde gerçek meyve suyu ve bitki özleri bulunan AVOYA Blend; reklam filmlerinde Greyfurt Bahçe Nanesi, Hibiskus Elma, Vişne Yasemin, İncir Lavanta ve Misket Limonu Zencefil çeşitlerine yer veriyor. Koruyucu, tatlandırıcı, renklendirici içermeyen AVOYA Blend, “Bol bol meyve ve kaynağından gelen zengin minerallerle yenilik dolu bi' içecek AVOYA Blend ile sende bi’ yenilik var!” mesajını veriyor.
Kampanyanın yaratıcı sürecinde “yenilenme” hissini odak noktası olarak belirleyen AVOYA, reklam filmlerinde tüketicilerin hem fiziksel hem zihinsel hem de ruhsal olarak tazelenmesini ve yaşamın küçük anlarında kendilerine dönebilmesini vurguluyor. Kampanya; dinamik kurgusu, canlı renk kullanımı ve enerjik temposuyla izleyiciye görsel açıdan güçlü ve akıcı bir anlatım sunuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var
Yeni reklam kampanyasıyla AVOYA, zihinsel ve fiziksel tazelenmeyi eğlenceli hikâyelerle ekrana taşıyor.
AVOYA, Türkiye’de bir ilk olarak gerçek meyve suyu ve bitki özleri içeren meyveli mineralli gazlı içeceği AVOYA Blend için hazırladığı yeni reklam filmi serisini izleyicilerle buluşturdu. Canlandırıcı, yenileyici ve gençleştirici minerallerin faydalarıyla tazeleyici bir içecek deneyimi sunan AVOYA Blend, yeni reklam filmlerinde günün her anına eşlik ettiğini, bu sayede tüketicilerin gün içinde kolayca yenilenebileceğini vurguluyor.
“Sende Bi’ Yenilik Var!' söylemi, AVOYA’nın iletişim dilinin merkezinde yer almaya devam ediyor. Yeni reklam kampanyasında bu söylem, günlük yaşama yayılan ferahlık anlarıyla yeniden yorumlanıyor. Ev, ofis, plaj ve kafe gibi dört farklı mekanda geçen filmler; AVOYA Blend’in hayatın her anında zihinsel ve fiziksel bir yenilenme sunduğunu anlatıyor. Her bir filmde karakterler, günlük yaşamın sıradan ve yorgun anlarında AVOYA Blend içerek meyvelerle dolu bir dünyaya geçiş yapıyor. AVOYA Blend’in içeriğinde yer alan gerçek meyve suyu ve zengin minerallerle yenileniyor ve bu ferahlatıcı deneyimle oldukları ana daha enerjik bir şekilde geri dönüyor.
Türkiye’de bir ilk olarak, içeriğinde gerçek meyve suyu ve bitki özleri bulunan AVOYA Blend; reklam filmlerinde Greyfurt Bahçe Nanesi, Hibiskus Elma, Vişne Yasemin, İncir Lavanta ve Misket Limonu Zencefil çeşitlerine yer veriyor. Koruyucu, tatlandırıcı, renklendirici içermeyen AVOYA Blend, “Bol bol meyve ve kaynağından gelen zengin minerallerle yenilik dolu bi' içecek AVOYA Blend ile sende bi’ yenilik var!” mesajını veriyor.
Kampanyanın yaratıcı sürecinde “yenilenme” hissini odak noktası olarak belirleyen AVOYA, reklam filmlerinde tüketicilerin hem fiziksel hem zihinsel hem de ruhsal olarak tazelenmesini ve yaşamın küçük anlarında kendilerine dönebilmesini vurguluyor. Kampanya; dinamik kurgusu, canlı renk kullanımı ve enerjik temposuyla izleyiciye görsel açıdan güçlü ve akıcı bir anlatım sunuyor.
LİNK: https://www.youtube.com/playlist?list=PLmgxnnCrvortmjIddH9k2wqifiG2Ni2Xl
Marka: AVOYA
Reklamveren Temsilcileri: Derya Karakoç Ok, Eda Güral, Andaç Ertekin
Ajans Adı: aRthuR Istanbul
Yönetmen: Can Eymen
Yapımcı: Gizem Başaran Cansın Övün Sıla Sütcü
Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler
Sanat Yönetmeni: Cansu Türkeli
Dublaj Sanatçısı: Alper Develioğlu
Müzik: Jin Kolektif
Post Prodüksiyon: Tonic Effects
Haftanın popüler haberleri
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan İsrail'e tepki
Cumhurbaşkanı Erdoğan: İsrail’in İran'a düzenlediği saldırılar, uluslararası hukuku hiçe sayan apaçık bir provokasyondur.
CHP Genel Başkanı Özel, İsrail saldırısını kınadı
Özgür Özel: Gözü dönmüş İsrail'in saldırısını kınıyoruz.
Pezeşkiyan: Böyle vahşi bir rejimle ancak güç diliyle konuşulur
İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan: İran'ın tepkisi pişman edecek.
Güvenlik toplantısında ana gündem İsrail ve İran savaşı
Toplantıda İsrail’in İran’a yönelik hava saldırısıyla başlayan süreç ve muhtemel yansımaları ele alınıyor.
Küresel borsalar huzursuz
Dünya Gazetesi konuyu Borsalarda savaş gerilimi yaşanıyor manşetiyle duyurdu.
AB, Veri Merkezleri için enerji tasarrufu önlemleri planlıyor
AB Enerji Komiseri, Brüksel'de düzenlenen konferansta, veri merkezi enerji verimliliği paketi önereceklerini açıkladı.
İngiltere, yatırım çekmek için yatırım ofisini yeniden açıyor
İngiltere, yeni girişim şirketlerine yatırım çekmek için yatırım ofisi'ni yeniden başlatıyor.
İTO Başkanı Avdagiç'ten yüksek faizlerin sonlandırılması çağrısı
İTO Başkanı Avdagiç “Yüksek faiz ortamının sonlandırılması önem taşıyor”
Angela Jain'e iş dünyasında önemli görev
The Walt Disney Company’nin, Disney+ EMEA Bölgesi İçeriklerden Sorumlu Başkanı Angela Jain oldu.
Flormar’ın yeni CEO’su Tuba Altunterim oldu
Markanın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Tuba Altunterim, 1 Haziran 2025 itibarıyla Flormar’ın yeni CEO’su olarak görevine devam ediyor.
Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi yeni dönem başvuruları başladı
Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi BTM'nin Kuluçka Programlarına başvurular başladı.
Tarife endişelerine rağmen yenilenebilir enerji projeleri devam ediyor
GlobalData'nın yakın zamanda yayınladığı bir rapora göre, yenilenebilir enerji sektörü önemli bir büyüme yaşıyor.
Sanayi Kapasite Raporları bülteni TOBB sayfasından kaldırıldı
TOBB'dan yapılan açıklamada, hatalı "TOBB Sanayi Kapasite Raporları" bültenlerinin Birliğin internet sitesinden kaldırıldığı vurgulandı.
AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var
Yeni reklam kampanyasıyla AVOYA, zihinsel ve fiziksel tazelenmeyi eğlenceli hikâyelerle ekrana taşıyor.
Ömer Aras: Zombi şirketler rekabeti bozuyor
Verimliliği düşük şirketlerin ekonomiye zarar verdiğini belirten Aras, hem kamu hem özel sektörde etkin kaynak kullanımı çağrısında bulundu.
TCL Elite serisi klimalar satışa çıktı
TCL Electronics, yeni Elite Serisi klimalarını Türkiye'de satışa sundu.
Trabzon'daki KOBİ'ler Dijital Dönüşüm Konferansında buluştu
Akıllı KOBİ Dijital Dönüşüm Konferansı, 11 Haziran Çarşamba günü Trabzon'da Hamamizade İhsan Bey Kültür Merkezi'nde yoğun katılımla gerçekleşti.
Security Ödülleri için aday önerileri başladı
Bilişim Zirvesi kapsamında güvenlik sektörünün en çok önerilen isimleri ödüllendiriliyor. Adayları siz seçin, en çok önerilenler plaket almaya hak kazansın!
Wyndham Hotels ve Pegasus'tan Ödül Programı ortaklığı
Wyndham Rewards üyeleri artık puanlarını Pegasus ile 150’den fazla noktaya uçuşlarında kullanabilecekleri uçak biletlerine ve ek hizmetlere dönüştürebiliyor.
Otomotivcilerden Automechanika fuarına yoğun ilgi
OİB desteğiyle Türk otomotiv firmaları, Automechanika’da global iş birlikleri için buluştu.
Afyon sucuğu AB'den coğrafi işaret tescili aldı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Afyon sucuğunun Avrupa Birliği'nden (AB) coğrafi işaret tescili aldığını bildirdi.
Bakan Şimşek: Enflasyon düştü, düşmeye devam edecek
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek: Ekonomi programı test edildi ve çok net şekilde ortada bir başarı var.
Teknosa müşterileri bayramda en çok ne aldı? Haberimizde...
Teknosa, Kurban Bayramı'ndaki teknoloji alışveriş tercihlerini açıkladı.
Hindistan'da uçak düştü
Hindistan'ın Gucerat eyaletinde 244 kişiyi taşıyan yolcu uçağı düştü.
THY yılın ilk 5 ayında 34 milyon yolcu taşıdı
THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamada, şirketin 2025 yılı mayıs ayına ilişkin trafik ve yolcu verileri paylaşıldı.
TİM ile Trendyol'dan e-ihracat ekosistemi işbirliği
TİM ile Trendyol, Türkiye'nin e-ihracat ekosistemini güçlendirmek amacıyla stratejik işbirliği protokolü imzaladı.
Kaç çeşit tarla ve bahçe bitkisi var? Bakanlık açıkladı!
Tarım ve Orman Bakanlığı, bugüne kadar toplam 1048 çeşit tarla, 1068 çeşit bahçe bitkisinin tescil edildiğini bildirdi.
Busiad Başkanı Küçükkayalar, karbon ayak izini açıkladı
Busiad, İklim Krizi ile mücadelede sorumluluk alıp "Kurumsal Karbon Ayak İzi" ni hesaplayarak raporladı.
Avustralya’ya zeytin ve zeytinyağı ihracatı yüzde 143 arttı
30 bin kilometre uçtular Türkiye’nin avustralya’ya zeytin ve zeytinyağı ihracatını yüzde 143 artırdılar.
Mayıs ayında 4.550 Sanayi Kapasite Raporu onaylandı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından Mayıs 2025’te onaylanan kapasite raporu sayısı 4.550 adet oldu.
Öngörü: Küresel enerji yatırımları 2025'te 3,3 trilyon dolara yükselecek
Küresel enerji yatırımlarının 2025 yılında 3,3 trilyon dolara yükselmesi bekleniyor.
EKK toplantısında kira enflasyonu ön plana çıktı
Ekonomi Koordinasyon Kurulu (EKK) toplantısı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz başkanlığında gerçekleştirildi.
Goodyear ve Audi, yeni Audi A5 için OE lastik donanımı geliştirdi
Goodyear ve Audi, yeni Audi A5 için sanal değerlendirmeleri kullanarak ısmarlama OE lastik donanımı geliştirdi.
Beyin Cerrahı Prof. Dr. Gazi Yaşargil vefat etti
"Yüzyılın En İyi Beyin Cerrahı" seçilen Prof. Dr. Gazi Yaşargil vefat etti.
KPMG Global Tech Innovator 2025 başvuruları başladı
KPMG Private Enterprise Global Tech Innovator 2025 yarışmasına başvurular başladı.
WWF Panda Dükkan, Doğada Evlat Edinin projesi başlattı
WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı), Babalar Gününde anlamlı ve etkisi nesiller boyunca sürecek bir hediye vermek isteyen herkesi Panda Dükkan'a çağırıyor.
Çekül Vakfından Babalar Gününde "fidan dikin" daveti
Çekül Vakfı: Babamız adına dikilen her fidan, onun emeği ve sevgisinin toprağa bırakılmasıdır.
Sibel Elekdağ Yeşiltepe, PO'nun ULSFO atağını duyurdu
Akdeniz sularında yeni dönem başladı, Petrol Ofisi Grubu ilk ULSFO üretimini gerçekleştirdi.
SenseHub Dairy ile hayvancılıkta verimlilik yükseliyor
SenseHub Dairy ile hayvancılıkta verimlilik artıyor, gıda güvenliği ve arzı destekleniyor.
Sercan Acar: Sağlıkta yerelleşme global paydaşlarla mümkün
ARTED’den sağlığın geleceği için stratejik yaklaşım: Yerelleşme global paydaşlarla mümkün!