Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Şirket Haberleri

Dijital Haber | İş Dünyasının Haber Merkezi - Şirket Haberleri haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Şirket Haberleri haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Chef Seasons, artık Migros raflarında Haber

Chef Seasons, artık Migros raflarında

Dünyanın dört bir yanındaki hızlı servis restoran (QSR) zincirleri ve büyük perakende markalarına ürün geliştiren, 40’tan fazla ülkeye ihracat yapan Chef Seasons; şimdi Türkiye’deki tüketicilerle buluşuyor. Chef Seasons, ürün geliştirme süreçlerinde sadece lezzet değil, çözüm üreten bir iş ortağı olma yaklaşımıyla çalışıyor. Yüksek gıda güvenliği, hijyen, kalite kontrol ve ürün tutarlılığı açısından global standartları karşılayan ürünleriyle, Migros’ta raflara yerleştiği andan itibaren tüketicilere sadece bir tat değil, bir deneyim vadediyor. Restoran Kalitesinde Lezzet Artık Evinizde Chef Seasons, sofraların sadece yemek yenilen değil; paylaşım, bağ ve ilham anları olduğuna inanıyor. Bu inançla geliştirilen ve Migros’ta satışa sunulan sos ve çeşniler, evde restoran kalitesini arayanlar için pratik, y aratıcı ve güvenilir çözümler sunuyor. Sos kategorisinde; Tatlı Soğan Sos – Karamelize aromasıyla sıcak tabakları zenginleştiyor. Burger Grill Sos – İsli, derin ve doyurucu bir lezzet katmanı sunuyor. Kremalı Chipotle Sos – Dengeli acılık, kremsi doku, özgün yorum katıyor. Kızarmış Patates Sos – Atıştırmalıkların vazgeçilmez eşlikçisi olmaya aday. Çeşni kategorisinde ise; Tavuk, Kajun, Ranch, Sarımsaklı Soğanlı, Pizza & Makarna, Burger & Patates ve Her Lezzete Özel Çeşni alternatifi mevcut. Bu özel karışımlar; pratikliği, çok yönlülüğü ve restoran ilhamını bir araya getirerek mutfağınıza yepyeni tatlar katıyor. Yeni Ambalaj Tasarımı: Kaleidoskop Etkisi Chef Seasons’ın Migros’ta sunduğu ürünler, sadece içeriğiyle değil dış tasarımıyla da dikkat çekiyor. İlk kez raflarda yer bula n Kaleidoskop ambalaj serisi, markanın inovasyon ve gastronomik hayal gücünü görsel bir dile dönüştürüyor. Farklı hammaddelerden yaratılan sonsuz lezzet kombinasyonlarının simgesi olan bu tasarım; klasik kalıpların dışına çıkarak Chef Seasons’ın yaratıcı, cesur ve vizyoner ruhunu yansıtıyor. Global Mutfağın Birikimi Artık Türkiye’de Chef Seasons, İzmir’de doğan ama dünyaya seslenen bir Türk markası. Bugün 3.000’in üzerinde ürün, 9.000’den fazla reçete ile lezzet mühendisliğinde global bir aktör. Marka, sadece tatlarla değil; fonksiyonel içerikler, inovatif dokular ve modern yaşamı kolaylaştıran çözümlerle insanların sofralarına ve yaşamlarına değer katmayı hedefliyor. Şimdi bu birikim, Migros aracılığıyla Türkiye’deki tüketicilerin sofrasına taşınıyor. Chef Seasons, yeni dönemde hem ev mutfaklarında hem raflarda sıradanın ötesine geçmek isteyen herkesin ilham ortağı ol maya hazır.

Feyza Narlı: İşverenler istihdamda olumlu hava bekliyor Haber

Feyza Narlı: İşverenler istihdamda olumlu hava bekliyor

Marmara Bölgesi'nde işverenler istihdamda olumlu hava bekliyor. ManpowerGroup'un İstihdama Genel Bakış Araştırması'na göre, Türkiye'de yılın üçüncü çeyreğinde 18 puanlık Net İstihdam Görünümü (NEO) ile hareketli bir iş gücü piyasası beklenirken Marmara Bölgesi'ndeki işverenler de olumlu bir seyir bekliyor. ManpowerGroup, 2025 yılının üçüncü çeyreğine ilişkin işe alım beklentilerini ölçmek için 42 ülkede 40 bin 671 işverenle İstihdama Genel Bakış araştırmasını gerçekleştirdi. Araştırmaya göre Türkiye'deki işverenler 18 puanlık mevsimsellikten arındırılmış Net İstihdam Görünümü (NEO) ile hareketli bir iş gücü piyasası beklemeye devam ediyor. Bu puan geçen çeyreğe göre 2 puanlık bir düşüşü işaret etse de geçen yılın aynı dönemine göre 2 puanlık bir artış söz konusu. Türkiye'nin görünümü EMEA bölgesi ortalamasıyla (19 puan) neredeyse eşit seviyede. Ancak küresel çapta bakıldığında, Türkiye istihdam beklentilerinde ülke sıralamasının alt yarısında yer alıyor ve küresel ortalamanın 6 puan gerisinde bulunuyor. Bölgesel bazda Marmara Bölgesi, 17 NEO puanı ile altıncı sırada yer aldı. Türkiye'de en güçlü istihdam beklentisine sahip bölge de 27 puanla Güneydoğu Anadolu oldu. Bölge, önceki çeyreğe göre 4 puan, geçen yılın aynı dönemine göre ise dikkat çekici şekilde 35 puanlık bir artış kaydetti. Diğer yandan, önceki çeyreğe kıyasla en büyük sıçramayı gösteren bölge ise Doğu Anadolu. Uzun süredir düşük seyreden istihdam beklentilerinden toparlanan bölge, 23 puanlık bir artışla 26 puan seviyesine ulaştı. Bölgelerin NEO puanları şu şekilde sıralandı: Güneydoğu Anadolu (27), Doğu Anadolu (26), Akdeniz (24), İç Anadolu (21), Ege (18), Marmara (17) ve Karadeniz (-35). Küresel çapta ise NEO, geçen çeyreğe göre 1 puanlık azalmayla 24 seviyesine geriledi. Yine de bu oran, geçen yılın aynı dönemine göre 2 puan daha yüksek. Bu da küresel işe alımların hâlâ güçlü olduğunu, ancak önceki çeyreğe göre ivme kaybettiğini gösteriyor. Türkiye'deki işverenler aktif iş piyasası beklentilerini koruyor Sonuçlarla ilgili değerlendirmede bulunan ManpowerGroup Türkiye Genel Müdürü Feyza Narlı, “Türkiye'deki istihdam beklentileri, önceki çeyreğe kıyasla sınırlı bir gerileme gösterse de genel olarak istikrarlı ve dirençli bir görünüm sergiliyor. Ekonomik koşulların yarattığı belirsizlikler, işverenlerin daha temkinli adımlar atmasına neden olsa da iş gücü piyasasındaki hareketliliğin sürdüğünü görüyoruz. Özellikle enflasyonda kademeli bir düşüş eğilimi ve mart ayında kaydedilen düşük işsizlik oranı, önümüzdeki dönem için umut verici sinyaller sunuyor. Hükümetin ekonomiyi dengeleme ve yüksek teknoloji yatırımlarını artırma yönündeki adımları da uzun vadede istihdam ortamını destekleyebilir.” dedi. En güçlü ve en zayıf sektörler Türkiye'de en güçlü istihdam beklentisi finans ve gayrimenkul sektöründe görülüyor. Sektör, 31 puanlık Net İstihdam Görünümü ile en rekabetçi sektör konumunda. Bu, geçen çeyreğe göre 11 puan, geçen yılın aynı dönemine göre ise tam 25 puanlık kayda değer bir artış anlamına geliyor. Küresel çapta bakıldığında finans ve gayrimenkul sektöründeki istihdam beklentisinde Türkiye, 11. sırada yer alıyor ve sektör ortalamasının 3 puan üzerinde bulunuyor. Dahası Türkiye, bu sektörde geçen çeyreğe göre istihdam beklentilerinin düştüğü küresel eğilimin aksine bir tablo da çiziyor. Sektörlerin NEO puanları şu şekilde: Finans ve Gayrimenkul (31) Taşımacılık ve Lojistik & Otomotiv (29) Bilgi Teknolojileri (19) Sağlık ve Yaşam Bilimleri (18) Endüstriyel Ürünler ve Malzemeler (17) Tüketim Ürünleri ve Hizmetleri (12) Enerji ve Kamu Hizmetleri (3) İletişim Hizmetleri (-29) Diğer (26) Organizasyon büyüklüklerine göre Türkiye'de 5000 ve üzeri çalışanı olan büyük ölçekli işletmelerdeki işverenler, 44 puanlık Net İstihdam Görünümü ile en iyimser grup olarak öne çıkıyor. Ayrıca geçen çeyrekten bu yana 18 puanlık ve geçen yılın aynı dönemine göre 16 puanlık artışla istihdamda en büyük büyüme beklentisi içinde olanlar bu gruptaki işverenler. Organizasyon büyüklüklerine göre NEO puanları şu şekilde: 5,000+ (44) 1,000-4,999 (27) 50-249 (18) 10'dan az (18) 250-999 (15) 10-49 (9)

Yanmar Türkiye'nin ürünleri dünyaya ihraç ediliyor Haber

Yanmar Türkiye'nin ürünleri dünyaya ihraç ediliyor

Japon devi Yanmar’ın Türkiye’deki tam iştiraki Yanmar Turkey, YTAgri markasıyla Türkiye’de ürettiği tarım ekipmanlarını Uzak Doğu’dan Avrupa’ya, Kuzey Afrika’dan Kafkasya’ya geniş bir coğrafyaya ihraç ediyor. Bu sayede hem Yanmar’ın küresel büyüme stratejisine güçlü bir destek sağlıyor hem de Türk tarım ekipmanı sektörünün uluslararası açılımında kritik bir rol üstleniyor. Dünyanın tarım alanında önde gelen şirketlerinden Yanmar’ın Türkiye’deki tam iştiraki Yanmar Turkey, kalite odaklı tarım ekipmanlarıyla Türkiye’nin ihracat potansiyeline ö nemli katkı sağlıyor. Kalite ve hizmet odaklı ekipmanlarıyla çiftçilere verimlilik sağlarken, Türkiye’nin tarım ekipmanları ihracatını dünya çapında güçlendirmeye devam ediyor. Japon devi, aynı zamanda Türkiye’deki tarım ekipmanı üreticilerine tasarım, üretim , markalaşma ve satış sonrası hizmetler alanlarında destek sağlıyor, ihracat süreçlerini kolaylaştırıyor. YTAgri markası altında piyasaya sunulan ve 250’den fazla tarım ekipmanını kapsayan ürün gamı, yem karma makinalarından pulluk ve rotovatörlere, mibzerden balya makinalarına kadar çiftçilerin farklı ihtiyaçlarına kapsamlı çözümler sunuyor. Satış bölgesine uygun sertifikasyonu yapılmış bu ürünler, üstün performans, dayanıklılık ve verimlilik odaklı tasarımlarıyla dünya pazarlarında yoğun talep görüyor. Bugün YTAgri markalı tarım ekipmanları, Uzak Doğu, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Avrupa ve Kafkasya başta olmak üzere birçok ülk eye ihraç ediliyor. Yanmar Turkey Tarım İş Kolu ve İş Geliştirme Direktörü Murat Balkan Kanbir, YTAgri’nin Yanmar Turkey’in tarım sektörüne yönelik yatırımlarının bir parçası olarak kurulduğunu hatırlatarak, “Yüksek kaliteli tarım makineleri üretimini, satışını, uzun ömürlü kullanımını ve üstün satış sonrasını hedefleyen bir markayız. Faaliyet alanımız başta tarım olmak üzere; toprak işleme, ekim, hasat ve tarımsal mekanizasyon alanları gibi bir çok alanda yer alıyoruz. Ürün gamımızda traktörlerle birlikte kullanılabilecek bütün ekipmanlar ile geniş bir yelpazede çözüm sunmaktayız. Mevcut üretimi yerli tedarikçilerimizle organize ederek bu ekipmanları Yanmar güvencesiyle YTAgri markasıyla dünya pazarlarına sunuyoruz. Aynı zamanda yurtiçinde yaygın satış ve servis ağımızla tarım ekipmanı satışlarımızı güçlendirmeye devam ediyoruz.” dedi. YTAgri, Japon teknoloji devi Yanmar’ın küresel güvencesini Türkiye’deki yerli üreticilerin uzmanlığıyla birleştirerek, çiftçilerin ihtiyaçlarına yönelik güçlü ve güvenilir çözümler sunuyor. Kullanıcı dostu ve yüksek verimlilik sağlayan makineleriyle pazar payını istikrarlı şekilde artıran marka, kaliteli ve dayanıklı ürünlerinin yanı sıra modüler tasarım, lojistik destek ve müşteri odaklı çözümleriyle fark yaratıyor. Japon mühendislik geleneğiyle kontrolleri sağlanan ürünler, zorlu tarla koşullarına karşı yüksek performans sunuyor. Satış sonrası hizmetleriyle de fark yaratan YTAgri, çiftçinin her adımında yanında oluyor. Türkiye genelindeki yetkili satış ve servis ağıyla hızlı teknik destek, yedek parça temini ve periyodik bakım hizmetleri sağlıyor. Aynı zamanda kullanıcı eğitimleri, saha demoları ve tarım fuarlarıyla çiftçiler ile güçlü bağlar kurarak bilinçli ve verimli tarım yapmalarına destek oluyor. Ayrıca finansal çözümler ve kampanyalarla çiftçilerin yükünü hafifletiyor. YTAgri, 2025 yılında ürün portföyünü genişleterek tarıma katkı sağlayacak yeni makineleri çiftçilerin hizmetine sundu. Bu yıl portföye dahil olan ürünler arasında yeni Rulo Balya Makinesi, Taş Gömme Makinesi, Ot Silaj Makinesi, Dikey Yem Karma Makinesi, Kare Balya Makinesi yer alıyor. YTAgri, yenilikçi ürün gamı ve çiftçiye sunduğu bütüncül hizmet anlayışıyla tarımda verimliliği artırmayı ve sürdürülebilir üretimi desteklemeyi sürdürüyor. Dünyaya açılan güçlü bir pencere Yanmar Turkey Tarım İş Kolu ve İş Geliştirme Direktörü Murat Balkan Kanbir, Türkiye’den Japonya’ya yapılan tarım ekipmanı ihracatının %65’ten fazlasını tek başlarına gerçekleştirdiklerini belirterek, şunları kaydetti: “YTAgri olarak Türkiye’deki temel hedefimiz, ürün çeşitliliğimizi ve satışlarımızı artırarak hem iç pazara hem de ihracata yönelik daha fazla katkı sağlamak. Aynı zamanda Türk çiftçisinin sürdürülebilir ve modern tarım uygulamalarına geçişini destekleyen öncü bir marka olmak istiyoruz. Tarımsal mekanizasyon alanında kalite, güven ve verimlilik denince ilk akla gelen marka olmak ise uzun vadeli vizyonumuz. Bu vizyon Japonya başta olmak üzere Uzak Doğu pazarlarında gerçekleştirdiğimiz ihracatla, sadece üreticilerimizin işlerini büyütmelerine destek vermekle kalmıyor, Türk tarım sektörünün global ölçekte tanınırlığını ve rekabet gücünü de artırıyoruz. Türkiye, 2.000’i (TUIK 2022) aşkın kayıtlı tarım ekipmanı üreticisiyle Avrupa’nın en büyük üreticisi. Biz de bu potansiyeli Yanmar’ın global ağı ve deneyimiyle daha ileriye taşıyoruz. 10 bin dolarlık sembolik ihracat hacminden, 4 senede 15 milyon doların üzerinde seviyeye ulaşmamız, bu yolculuğun ne kadar başarılı ve umut verici olduğunu gösteriyor Türk tarımının geleceğine olan inancımızla emin adımlarla ilerlemeye devam ediyoruz.”

Vasi Philomin'a Siemens'te "Başkan Yardımcısı" görevi Haber

Vasi Philomin'a Siemens'te "Başkan Yardımcısı" görevi

Siemens, yapay zekanın öncü isimlerinden Vasi Philomin'in, şirketin 'Başkan Yardımcısı' ve 'Veri ve Yapay Zeka Direktörü' olarak atandığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, bugün itibarıyla göreve başlayan Philomin, Siemens'te endüstriyel inovasyonu şekillendirecek. Philomin yeni görevinde, müşteriler için katma değer yaratmak üzere şirketin yapay zeka portföyünün gelişimini ve büyümesini hızlandıracak. Şirket, halihazırda aralarında ödüllü 'Industrial Copilot'un da bulunduğu 35 uygulamayı içeren yapay zeka destekli ürünlerini hızla ölçeklendiriyor ve genişletiyor. Şirket, Philomin'in liderliğinde müşteriler için endüstriyel düzeyde yapay zeka olanakları sunan, güvenli, emniyetli ve güvenilir olacak şekilde tasarlanmış, endüstriyel bir temel modelin geliştirilmesine de öncülük edecek. Philomin doğrudan Siemens AG Yönetim Kurulu Üyesi, Teknoloji ve Strateji Başkanı Peter Koerte'ye bağlı olarak görev yapacak. Philomin, Siemens'e katılmadan önce Amazon’da Amazon Web Services (AWS) yapay zeka ürün stratejisine yön veren Üretken Yapay Zeka Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktaydı. Amazon'da, 'Amazon Bedrock'un oluşturulmasında ve temel model geliştirme süreçlerinin denetlenmesinde rol oynamıştı. Philomin'in uzmanlık alanları arasında ileri düzey makine öğrenimi, platform mimarisi ve kurumsal ölçekte yapay zeka dağıtımı yer alıyor. Teknoloji liderliği alanında yirmi yılı aşkın deneyime sahip Philomin, Amazon'a katılmadan önce Philips'te üst düzey görevlerde bulundu. Burada bilgisayarla görü ve bağlantılı sistemler alanında küresel inovasyon girişimlerini yönetti. ABD'deki Maryland Üniversitesinden Makine Mühendisliği ve Bilgisayar Bilimleri alanlarında iki ayrı yüksek lisans derecesinin yanı sıra makine öğrenimi ve bilgisayarla görü çalışmalarıyla 'Bilgisayar Bilimleri' alanında doktora derecesine sahip Philomin'in, aynı zamanda ABD'de 100'ü aşkın patenti bulunuyor. - 'Müşterilerimize daha fazla değer sunma konularında etkili olacak' Açıklamada görüşlerine yer verilen Peter Koerte, Philomin'i şirkette görmekten mutluluk duyduklarını belirtti. Philomin'in teknik uzmanlığını, stratejik vizyonunu ve uygulama deneyimini artık kendileriyle paylaşacağını aktaran Koerte, 'Yapay zeka alanındaki üstün uzmanlığı ve dönüştürücü teknolojiler geliştirme konusunda kendini kanıtlamış liderlik yaklaşımı, veri ve yapay zeka kabiliyetlerimizi daha üst seviyeye çıkarma, teknolojik uzmanlık alanlarımızda yeni fırsatlar ortaya çıkarmada ve müşterilerimize daha fazla değer sunma konularında etkili olacaktır.' ifadelerini kullandı. Vasi Philomin de fiziksel ve dijital dünyalar arasındaki sınırların yapay zeka tarafından yeniden çizildiği bir dönemde Siemens'e katılmaktan heyecan duyduğunu kaydederek, yapay zeka için bir sonraki büyük sınırın, fiziksel dünya olduğuna dikkati çekti. Yapay zekanın, algılayan, analiz eden ve iş yapan makinelere, fabrikalara ve altyapılara gelecekte daha fazla katkı sağlayacağına işaret eden Philomin, 'Siemens, alanında eşsiz uzmanlığı ve küresel endüstriyel ayak izini azaltma konusundaki çalışmalaryla bu dönüşüme liderlik etmek için benzersiz bir konuma sahiptir. Çığır açan teknolojiler geliştirerek, kapsamlı ortaklıkları teşvik ederek ve cesur fikirleri hayata geçirerek bu geleceğin şekillenmesine yardımcı olacağım için çok heyecanlıyım.' değerlendirmesini yaptı.

Türkiye Finans Katılım Bankası biOnay cihazlarını kullanıyor Haber

Türkiye Finans Katılım Bankası biOnay cihazlarını kullanıyor

Kart Erişim Cihazı (KEC) kullanan bankalar arasına bir yenisi daha eklendi. Türkiye Finans Katılım Bankası, müşteri deneyimini daha güvenli ve hızlı hale getirmek için çipli kimlik kartı ile parmak izi doğrulama yapan biOnay cihazlarını kullanmaya başladı. Türkiye Finans Katılım Bankası, şubelerinde kimlik doğrulama süreçlerini modernize ederek biOnay cihazlarını kullanmaya başladı. TC Kimlik Kartı ve parmak izi ile çalışan biOnay cihazları hem hızlı hem de güvenli bir müşteri deneyimi sunuyor. Biyometrik doğrulamayla müşteriler yalnızca birkaç saniye içinde işlemlerini tamamlayabiliyor. Cihaz, kimlik kartı üzerindeki bilgiler ile parmak izini eşleştirerek doğrulama yapıyor. Kimlik bilgileri yalnızca cihaz üzerinde kontrol edildiğinden, kişisel veriler dış ortamlara aktarılmıyor; böylece hem hız hem de veri güvenliği sağlanmış oluyor. Büyük bankalar ve kamu kurumlarının tercihi: biOnay Katılım Bankaları arasında ilk olarak Türkiye Finans Katılım Bankası'nın da dahil olmasıyla birlikte, biOnay cihazlarını aktif olarak kullanan finans ve kamu kurumlarının sayısı artmaya devam ediyor. Türkiye genelindeki 973 Tapu ve Kadastro Müdürlüğü, 300'e yakın noterlik, belediyeler, evlendirme daireleri ve sınav merkezleri biOnay teknolojisini uygulamaya aldı. Sağlık sektörünün de de yakın bir tarihte Türkiye genelindeki tüm vakıf ve özel sağlık kuruluşlarında çipli kimlik kartı ve parmak iziyle kimlik doğrulama zorunlu hale getirmesi ile yaygınlaşma devam ediyor. biOnay'ın Kurucu Ortağı Ümit Yaşar Usta şunları söyledi: “Türkiye Finans Katılım Bankası'nın dijitalleşme ve müşteri deneyimini geliştirme vizyonuyla gerçekleştirdiği bu entegrasyon, bizim için çok değerli bir iş birliği. Geliştirdiğimiz yerli teknoloji sayesinde; kamudan bankacılığa, sağlıktan tapu işlemlerine kadar birçok alanda kimlik doğrulama süreçlerini hem kolaylaştırıyor hem güvence altına alıyoruz. Türkiye genelinde bugüne kadar 8 milyondan fazla doğrulama işlemini başarıyla gerçekleştirmiş durumdayız. Bu deneyimimizle, dolandırıcılık risklerinin önüne geçecek yerli ve güçlü bir çözüm sunmaktan gurur duyuyoruz.”

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.