Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Sende Bi’ Yenilik Var

Dijital Haber | İş Dünyasının Haber Merkezi - Sende Bi’ Yenilik Var haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sende Bi’ Yenilik Var haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var Haber

AVOYA Blend’den yeni bir reklam serisi: Sende Bi’ Yenilik Var

AVOYA, Türkiye’de bir ilk olarak gerçek meyve suyu ve bitki özleri içeren meyveli mineralli gazlı içeceği AVOYA Blend için hazırladığı yeni reklam filmi serisini izleyicilerle buluşturdu. Canlandırıcı, yenileyici ve gençleştirici minerallerin faydalarıyla tazeleyici bir içecek deneyimi sunan AVOYA Blend, yeni reklam filmlerinde günün her anına eşlik ettiğini, bu sayede tüketicilerin gün içinde kolayca yenilenebileceğini vurguluyor. “Sende Bi’ Yenilik Var!' söylemi, AVOYA’nın iletişim dilinin merkezinde yer almaya devam ediyor. Yeni reklam kampanyasında bu söylem, günlük yaşama yayılan ferahlık anlarıyla yeniden yorumlanıyor. Ev, ofis, plaj ve kafe gibi dört farklı mekanda geçen filmler; AVOYA Blend’in hayatın her anında zihinsel ve fiziksel bir yenilenme sunduğunu anlatıyor. Her bir filmde karakterler, günlük yaşamın sıradan ve yorgun anlarında AVOYA Blend içerek meyvelerle dolu bir dünyaya geçiş yapıyor. AVOYA Blend’in içeriğinde yer alan gerçek meyve suyu ve zengin minerallerle yenileniyor ve bu ferahlatıcı deneyimle oldukları ana daha enerjik bir şekilde geri dönüyor. Türkiye’de bir ilk olarak, içeriğinde gerçek meyve suyu ve bitki özleri bulunan AVOYA Blend; reklam filmlerinde Greyfurt Bahçe Nanesi, Hibiskus Elma, Vişne Yasemin, İncir Lavanta ve Misket Limonu Zencefil çeşitlerine yer veriyor. Koruyucu, tatlandırıcı, renklendirici içermeyen AVOYA Blend, “Bol bol meyve ve kaynağından gelen zengin minerallerle yenilik dolu bi' içecek AVOYA Blend ile sende bi’ yenilik var!” mesajını veriyor. Kampanyanın yaratıcı sürecinde “yenilenme” hissini odak noktası olarak belirleyen AVOYA, reklam filmlerinde tüketicilerin hem fiziksel hem zihinsel hem de ruhsal olarak tazelenmesini ve yaşamın küçük anlarında kendilerine dönebilmesini vurguluyor. Kampanya; dinamik kurgusu, canlı renk kullanımı ve enerjik temposuyla izleyiciye görsel açıdan güçlü ve akıcı bir anlatım sunuyor. LİNK: https://www.youtube.com/playlist?list=PLmgxnnCrvortmjIddH9k2wqifiG2Ni2Xl Marka: AVOYA Reklamveren Temsilcileri: Derya Karakoç Ok, Eda Güral, Andaç Ertekin Ajans Adı: aRthuR Istanbul Yönetmen: Can Eymen Yapımcı: Gizem Başaran Cansın Övün Sıla Sütcü Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler Sanat Yönetmeni: Cansu Türkeli Dublaj Sanatçısı: Alper Develioğlu Müzik: Jin Kolektif Post Prodüksiyon: Tonic Effects

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.