Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

BNP Paribas Cardif'ten beyaz eşya ve cihaza güvence

BNP Paribas Cardif Türkiye, cihaz koruma ve uzatılmış garanti ile beyaz eşyaları ve elektronik cihazları hırsızlık ve hasarlara karşı koruma altına alıyor.

Haber Giriş Tarihi: 25.04.2025 15:07
Haber Güncellenme Tarihi: 25.04.2025 15:19
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
BNP Paribas Cardif'ten beyaz eşya ve cihaza güvence

Gelişen teknolojiyle birlikte, günlük hayatın vazgeçilmezi haline gelen elektronik cihazlar ve beyaz eşyalar, çeşitli risklerle karşı karşıya kalabiliyor. Kaza, sıvı teması veya elektrik kaynaklı arızalar ya da hırsızlık gibi nedenlerle zarar gören ürünler için BNP Paribas Cardif Türkiye, kapsamlı güvence çözümleri sunuyor.

Elektronik Cihazlara Tam Kapsamlı Koruma

BNP Paribas Cardif Cihaz Koruma Sigortası; telefon, televizyon, küçük ev aletleri, buzdolabı gibi ürünlerde meydana gelebilecek kazalardan kaynaklanan kırılmalar, sıvı teması sonucu oluşan arızalar, voltaj değişimleri nedeniyle ortaya çıkan elektriksel hasarlar ve hırsızlık gibi risklere karşı koruma sağlıyor.

Poliçe kapsamında öncelik cihazın onarılması olurken, onarım mümkün değilse, cihaz değişimi veya hediye kartı ile ödeme yapılıyor.

Uzatılmış Garanti ile Güvence Süresi Artıyor

BNP Paribas Cardif Türkiye’nin sunduğu Uzatılmış Garanti Teminatı ise, cihazın üretici garantisi sona erdikten sonra aynı şartlarda güvence sağlamaya devam ediyor. Bu teminat sayesinde malzeme ya da üretim hatalarına karşı, cihazlar onarılıyor ya da değiştiriliyor.

Üretici garantisinin sona erdiği tarihten itibaren başlayan Uzatılmış Garanti Teminatı kapsamında arızalı ürün onarılamıyorsa muadili ile değiştiriliyor ya da hediye kartı ile müşteriye ödeme yapılıyor. Onarımlarda kullanıcıdan ek ücret alınmıyor.

Hasar ve İptal Süreçleri Kolaylaştırıldı

Poliçe sahipleri, teminatlar kapsamında oluşabilecek bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif’in Müşteri İletişim Merkezi’ne telefonla ulaşarak hasar kaydı oluşturabiliyor veya ilgili iş ortağının çağrı merkezleri aracılığıyla kolayca hasar başvurusu yapabiliyor. Müşteri bilgilendirmesi ve süreç takibi doğrudan Cardif Hasar Birimi tarafından sağlanıyor.

Poliçelerinden faydalanmak istemeyenler ise, ilk 30 gün içinde poliçelerini iptal ettiklerinde, ödedikleri ücretin tamamını geri alabiliyor. 30 günden sonra gün bazlı iade politikası geçerli oluyor.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      logo
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.