Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen, Türkiye'deki ilk mağazasını İstanbul Kanyon Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Haber Giriş Tarihi: 03.10.2024 18:36
Haber Güncellenme Tarihi: 03.10.2024 18:45
Kaynak:
AA
Geniş bir ürün yelpazesine sahip, 37 ülkede faaliyet gösteren marka, Türkiye'deki tüketicilere yaratıcı ve uygun fiyatlı çözümler sunmayı hedefliyor. Ev dekorasyonundan mutfak gereçlerine, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine kadar uzanan ürün çeşitliliği ile dikkati çeken mağaza, her yaş grubuna hitap eden sıra dışı tasarımlarıyla biliniyor.
Flying Tiger Copenhagen, 2024 sonuna kadar İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyor. Şirket, ilerleyen yıllarda Türkiye genelinde 100'den fazla mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
"Herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek önemli"
Flying Tiger Copenhagen Üst Yöneticisi (CEO) Martin Jermiin,, mağaza açılışının ardından AA muhabirinin yaptığı açıklamada, şirketin büyüme stratejisini Avrupa çapında sahip olduğu yaklaşık 1000 mağazalık güçlü mirasına dayandırdığını belirterek, takip eden beş yıl içinde büyüme potansiyeli gördükleri uluslararası pazarlarda 1000 mağaza daha açmayı planladıklarını söyledi.
Türkiye'nin konumu itibarıyla şirketin Avrupa dışındaki en büyük pazarı olacağını vurgulayan Jermiin, "Öncelikle burada olmaktan çok mutluyuz. Türkiye'de en çok heyecanlandığımız şey, buranın dinamik, enerjik ve genç bir pazar olması. Bu, markamızın kimliğiyle mükemmel bir uyum sağlıyor. O yüzden fark yaratmak için yapacağımız şey, kendimiz olmaya devam etmek. Umuyoruz ki Türk tüketicileri de bizi bu şekilde görür." dedi.
Jermiin, ürünlerinin genel olarak küresel seçkilerden oluşacağını, Danimarka mirasını ve hissiyatını yansıtacağını kaydederek, gelecekte Türkiye'de de ramazan gibi özel günlere özgü temaları müşterilere sunmayı planladıklarını belirtti.
Ürünlerin fiyatlandırmasında temel odak noktalarının erişilebilirlik olduğunu, fiyatların şirketin diğer mağazalarıyla yaklaşık aynı olacağını belirten Jermiin, şunları söyledi:
"Her bağlamda uygun fiyatlı olmamız gerektiğini görüyoruz. Biz, uygun fiyatlı bir seçenek olmayı sürdürmek istiyoruz. Yani ekonomik durum aileler için zor olsa bile insanlar hayatlarına biraz eğlence, güzel tasarım ve sürdürülebilirlik katmak istediklerinde bize gelebileceklerini bilmeliler. Bu nedenle, herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek, Flying Tiger'ın eğlencesini ve farklılığını ekonomik zorluklar yaşanan zamanlarda bile herkese ulaştırmak bizim için önemli."
Jermiin, halihazırda Karaca ile varılan anlaşma kapsamında Türkiye'de beş yıl içinde 110 mağaza açmayı planladıklarını ancak bu yılın sonuna kadar yapılacak değerlendirmeler sonucunda bu sürecin hızlandırılabileceğini dile getirerek, şöyle devam etti:
"Başlangıç planı, beş yıl içinde 110 mağaza açmak. Çoğu şehre gitmeyi planlıyoruz. Bugün gördüğümüz ilgi eşi benzeri olmayan bir şey. Bu, Türk tüketicisinin enerjisini ve Karaca ile olan ortaklığımızın gücünü gösteriyor. Burada olmaktan gurur duyuyoruz. Büyük bir kalabalık bekliyorduk ama Karaca'nın bizimle birlikte burada yaptığı her şeyde olduğu gibi beklentilerimizin çok ötesine geçti."
Flying Tiger Copenhagen Türkiye Ülke Müdürü Sami Hotak da Flying Tiger Copenhagen markasının Türkiye pazarına girişi için son bir yıldır hazırlıkların devam ettiğini belirtti.
Hotak, yaklaşık bir senedir bugün için hazırlandıklarını vurgulayarak, şunları söyledi:
"Bugün bizle olduğunuz için çok teşekkürler. Umarım bundan sonraki açılışlarımızda hep bu kadar yüksek heyecanlı olur. Bugün Kanyon mağazamızı, yarın Galataport İstanbul mağazamızı açacağız. Daha sonra da bu ayın sonuna kadar Ankara'da bir mağaza açacağız ve İstanbul'da bir mağaza daha açacağız. Yıl sonuna kadar İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyoruz."
"Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek"
Flying Tiger'ın en önemli özelliğinin, her ay yaklaşık stokunun 3'te 1'inin değişmesi olduğuna dikkati çeken Hotak, "Bu ürün çeşitlerinin içinde şu an Cadılar Bayramı var, önümüzdeki hafta itibarıyla yılbaşı ürünleri gelecek. Daha sonra da kendini yenile, sağlıklı yaşam, sevgililer günü, outdoor ürünleri gibi yılda yaklaşık 16 sezon var." diye konuştu.
Hotak, Flying Tiger'ın global mağazasındaki müşteri deneyimini Türkiye'ye taşımayı amaçladıklarını belirterek, "Bu nedenle biz de global ile eş zamanlı aynı gün bütün mağazalarımızı birlikte yeni ürünleri mağazada sergileyeceğiz. Ama bazı marketlere özel değişiklikler var. Mesela ilk defa bizimle beraber ve bize yakın Müslüman coğrafyalarında bu sene ramazan ile ilgili bir koleksiyonları var." ifadelerini kullandı.
Şirketin Türkiye'ye özel başka özel ürünler de geliştireceğini kaydeden Hotak, "Mesela Flying Tiger'ın bez çantaları çok ünlü ve bunun koleksiyonlarını yapanlar var. Biz de ilk mağazamızla beraber Türkiye, İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa şehirlerine, ilk mağaza açacağımız şehirlere hemen o şehirleri ifade eden isimlerle beraber çantalar yaptırdık. Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek. Her geçen gün Türkiye pazarı büyüdükçe Türkiye'ye özel bu tarz ürünler geliştirilecek." dedi.
Hotak, şunları kaydetti:
"Karaca grup olarak bu iş birliklerini sadece ticari kaygılarla değil aynı zamanda ciddi bir deneyim ve öğrenim kazanımı olarak görüyoruz. Karaca'da uluslararası pazarlara girmeye başladı ve yeni pazarlarda Avrupa başta olmak üzere mağazalar açıyor. Bunu karşılıklı hem Copenhagen'a hem bize çok iyi bir fırsat olarak görüyoruz ve büyük bir deneyim aktarımı olacağını düşünüyoruz. Dolayısıyla bunun umarım her iki ülke için, her iki şirket için güzelliklere, hayırlara vesile olmasını dilerim."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Danimarkalı Flying Tiger Copenhagen'in açılışında kuyruk oluştu
Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen, Türkiye'deki ilk mağazasını İstanbul Kanyon Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Geniş bir ürün yelpazesine sahip, 37 ülkede faaliyet gösteren marka, Türkiye'deki tüketicilere yaratıcı ve uygun fiyatlı çözümler sunmayı hedefliyor. Ev dekorasyonundan mutfak gereçlerine, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine kadar uzanan ürün çeşitliliği ile dikkati çeken mağaza, her yaş grubuna hitap eden sıra dışı tasarımlarıyla biliniyor.
Flying Tiger Copenhagen, 2024 sonuna kadar İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyor. Şirket, ilerleyen yıllarda Türkiye genelinde 100'den fazla mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
"Herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek önemli"
Flying Tiger Copenhagen Üst Yöneticisi (CEO) Martin Jermiin,, mağaza açılışının ardından AA muhabirinin yaptığı açıklamada, şirketin büyüme stratejisini Avrupa çapında sahip olduğu yaklaşık 1000 mağazalık güçlü mirasına dayandırdığını belirterek, takip eden beş yıl içinde büyüme potansiyeli gördükleri uluslararası pazarlarda 1000 mağaza daha açmayı planladıklarını söyledi.
Türkiye'nin konumu itibarıyla şirketin Avrupa dışındaki en büyük pazarı olacağını vurgulayan Jermiin, "Öncelikle burada olmaktan çok mutluyuz. Türkiye'de en çok heyecanlandığımız şey, buranın dinamik, enerjik ve genç bir pazar olması. Bu, markamızın kimliğiyle mükemmel bir uyum sağlıyor. O yüzden fark yaratmak için yapacağımız şey, kendimiz olmaya devam etmek. Umuyoruz ki Türk tüketicileri de bizi bu şekilde görür." dedi.
Jermiin, ürünlerinin genel olarak küresel seçkilerden oluşacağını, Danimarka mirasını ve hissiyatını yansıtacağını kaydederek, gelecekte Türkiye'de de ramazan gibi özel günlere özgü temaları müşterilere sunmayı planladıklarını belirtti.
Ürünlerin fiyatlandırmasında temel odak noktalarının erişilebilirlik olduğunu, fiyatların şirketin diğer mağazalarıyla yaklaşık aynı olacağını belirten Jermiin, şunları söyledi:
"Her bağlamda uygun fiyatlı olmamız gerektiğini görüyoruz. Biz, uygun fiyatlı bir seçenek olmayı sürdürmek istiyoruz. Yani ekonomik durum aileler için zor olsa bile insanlar hayatlarına biraz eğlence, güzel tasarım ve sürdürülebilirlik katmak istediklerinde bize gelebileceklerini bilmeliler. Bu nedenle, herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek, Flying Tiger'ın eğlencesini ve farklılığını ekonomik zorluklar yaşanan zamanlarda bile herkese ulaştırmak bizim için önemli."
Jermiin, halihazırda Karaca ile varılan anlaşma kapsamında Türkiye'de beş yıl içinde 110 mağaza açmayı planladıklarını ancak bu yılın sonuna kadar yapılacak değerlendirmeler sonucunda bu sürecin hızlandırılabileceğini dile getirerek, şöyle devam etti:
"Başlangıç planı, beş yıl içinde 110 mağaza açmak. Çoğu şehre gitmeyi planlıyoruz. Bugün gördüğümüz ilgi eşi benzeri olmayan bir şey. Bu, Türk tüketicisinin enerjisini ve Karaca ile olan ortaklığımızın gücünü gösteriyor. Burada olmaktan gurur duyuyoruz. Büyük bir kalabalık bekliyorduk ama Karaca'nın bizimle birlikte burada yaptığı her şeyde olduğu gibi beklentilerimizin çok ötesine geçti."
Flying Tiger Copenhagen Türkiye Ülke Müdürü Sami Hotak da Flying Tiger Copenhagen markasının Türkiye pazarına girişi için son bir yıldır hazırlıkların devam ettiğini belirtti.
Hotak, yaklaşık bir senedir bugün için hazırlandıklarını vurgulayarak, şunları söyledi:
"Bugün bizle olduğunuz için çok teşekkürler. Umarım bundan sonraki açılışlarımızda hep bu kadar yüksek heyecanlı olur. Bugün Kanyon mağazamızı, yarın Galataport İstanbul mağazamızı açacağız. Daha sonra da bu ayın sonuna kadar Ankara'da bir mağaza açacağız ve İstanbul'da bir mağaza daha açacağız. Yıl sonuna kadar İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyoruz."
"Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek"
Flying Tiger'ın en önemli özelliğinin, her ay yaklaşık stokunun 3'te 1'inin değişmesi olduğuna dikkati çeken Hotak, "Bu ürün çeşitlerinin içinde şu an Cadılar Bayramı var, önümüzdeki hafta itibarıyla yılbaşı ürünleri gelecek. Daha sonra da kendini yenile, sağlıklı yaşam, sevgililer günü, outdoor ürünleri gibi yılda yaklaşık 16 sezon var." diye konuştu.
Hotak, Flying Tiger'ın global mağazasındaki müşteri deneyimini Türkiye'ye taşımayı amaçladıklarını belirterek, "Bu nedenle biz de global ile eş zamanlı aynı gün bütün mağazalarımızı birlikte yeni ürünleri mağazada sergileyeceğiz. Ama bazı marketlere özel değişiklikler var. Mesela ilk defa bizimle beraber ve bize yakın Müslüman coğrafyalarında bu sene ramazan ile ilgili bir koleksiyonları var." ifadelerini kullandı.
Şirketin Türkiye'ye özel başka özel ürünler de geliştireceğini kaydeden Hotak, "Mesela Flying Tiger'ın bez çantaları çok ünlü ve bunun koleksiyonlarını yapanlar var. Biz de ilk mağazamızla beraber Türkiye, İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa şehirlerine, ilk mağaza açacağımız şehirlere hemen o şehirleri ifade eden isimlerle beraber çantalar yaptırdık. Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek. Her geçen gün Türkiye pazarı büyüdükçe Türkiye'ye özel bu tarz ürünler geliştirilecek." dedi.
Hotak, şunları kaydetti:
"Karaca grup olarak bu iş birliklerini sadece ticari kaygılarla değil aynı zamanda ciddi bir deneyim ve öğrenim kazanımı olarak görüyoruz. Karaca'da uluslararası pazarlara girmeye başladı ve yeni pazarlarda Avrupa başta olmak üzere mağazalar açıyor. Bunu karşılıklı hem Copenhagen'a hem bize çok iyi bir fırsat olarak görüyoruz ve büyük bir deneyim aktarımı olacağını düşünüyoruz. Dolayısıyla bunun umarım her iki ülke için, her iki şirket için güzelliklere, hayırlara vesile olmasını dilerim."
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
İsveç, yolcu gemilerine yönelik ikinci enerji tesisini açtı
İsveç, yolcu gemilerine yönelik işletilmek üzere karada yerleşik ikinci enerji tesisini açtı.
ManpowerGroup, 2025 yılı iş gücü trendlerini açıkladı
ManpowerGroup'un “2025 Global İş Gücü Trendleri” raporuna göre milyonlarca yeni iş ortaya çıkarken bu işleri yapacak kişilerden beklenen beceriler de hızla değişiyor.
Philips Lumea IPL konforlu kişisel bakım ürünleriyle vizyonda
Lumea IPL, zahmetsiz ve uzun süreli tüy görünümünü azaltmaya yardımcı olan teknolojisiyle kullanıcılarına konforlu kişisel bakım deneyimi sunmaya devam ediyor.
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu
Brandverse Awards’ta ön değerlendirme süreci tamamlandı ve bu yılın kısa listesi belli oldu.
İzmir Yapay Zeka Zirvesinden mesaj: Hızlı hareket etmeliyiz
EGİAD ve ESİAD iş birliğiyle, “Dönüştüren Güç” teması altında düzenlenen Yapay Zeka Zirvesi, İzQ İnovasyon Merkezi’nde başladı.
HOMETEX 20 Mayıs 2025'te İstanbul Fuar Merkezi’nde başlayacak
Dünya ev tekstili sektörü İstanbul Hometex fuarında buluşacak.
Türkiye'deki startup yatırımları 70,2 milyon dolara ulaştı
Türkiye'deki startup yatırımları, 1.çeyrekte 70,2 milyon ABD doları seviyesine ulaştı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zelenskiy ile bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy ile bir araya geldi.
İsrail'in Filistin'e mezaliminde 74 Filistinli hayatını kaybetti
İsrail'in Gazze'ye geceden bu yana düzenlediği saldırılarda 74 Filistinli hayatını kaybetti.
Dünyanın gözü Türkiye'deki Rusya ve Ukrayna görüşmelerinde
Rus heyeti 2022'deki İstanbul müzakerelerini temel almak isterken Ukrayna heyeti ise toprak bütünlüğü ve güvenlik garantilerini masaya taşıyacak.
Yavuz Yeter, Golden Global Yatırım Bankasının aktiflerini açıkladı
Golden Global Yatırım Bankası 2025 Yılının İlk Çeyreğinde 17,2 Milyar TL Aktif Büyüklüğe Ulaştı.
AgriGO.AI ile Çiftçiler yapay zeka ile üretim yapacak
Tabit’in kurucularının geliştirdiği yeni nesil tarım asistanı AgriGO.AI, çiftçilere WhatsApp üzerinden yapay zekâ destekli bilgi desteği sunmaya başladı.
Pfizer'den Seda Tamur Oğralı, En Mutlu İşyeri seçildiklerini duyurdu
Happy Place to Work tarafından gerçekleştirilen “Türkiye'nin En Mutlu İş Yerleri” araştırmasında Pfizer Türkiye “Türkiye'nin En Mutlu İş Yeri” oldu.
Şarj istasyonlarındaki park sorununu çözecek düzenleme yolda
Halka açık otoparklarda bulunan şarj noktaları çoğu zaman elektrikli olmayan araçlar tarafından park amacıyla işgal ediliyor. Bu da mağduriyete yol açıyor.
Rus heyeti Türkiye'de
İstanbul müzakerelerine katılacak Rus heyetinin Türkiye’ye ulaştı. Müzakerelere yerli ve yabancı basın mensupları yoğun ilgi gösteriyor.
Yeşilay “Bağımsızlık Çağrısı”nı tüm dünyaya duyurdu
Yeşilay 6. Küresel Davranışsal Bağımlılıklar Kongresi’nde “Bağımsızlık Çağrısı”nı tüm dünyaya duyurdu.
Çekirdeksiz kuru üzüm, kayısı ve incir ihracatında yeni rekor
Çekirdeksiz kuru üzüm, kuru kayısı ve kuru incir ihracatında 1 milyar dolar aşıldı.
Akdenizli mobilyacılar ABD pazarında güçlü büyüme hedefliyor
Türkiye mobilya, kâğıt ve orman ürünleri ihracatı nisan ayında yüzde 6,7 artış gösterirken, Akdeniz'den yapılan ihracat ise yüzde 26 arttı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız: Sanayi ve çevre birbirine zıt kavramlar değildir
Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Bursa Business School’da gerçekleştirilen Uludağ Çevre Forumunda sanayi ve çevre bütünlüğünü anlattı.
TOBB, IRU Genel Kuruluna katıldı
TOBB, Cenevre şehrinde gerçekleştirilen, Uluslararası Karayolu Taşımacılık Birliği'nin (IRU) Eşya ve Yolcu Taşımacılık Konseyleri ile Genel Kuruluna katıldı.
Europower ile Sineng Electric iş görüşmelerine başladı
Europower, Sineng Electric ile iş görüşmelerine başladığını duyurdu.
Türkiye Hazır Beton Birliği deprem için beton uygulamalarını masaya yatırdı
Türkiye Hazır Beton Birliği (THBB): Depreme dirençli yapı üretiminde ön şart doğru beton uygulamalarıdır.
Masdaf, elektrik tüketiminin yüzde 75'ini GES'ten karşılıyor
Masdaf, nisan ayında elektrik tüketiminin yüzde 75'ini GES'ten karşıladı.
Yapısal çelik sektörü Erfab etkinliğinde buluştu
Yapısal çelik sektöründe öncü teknolojileri ve profesyonelleri bir araya getiren ERFAB Yapısal Çelik Günleri, Ankara Crowne Plaza Hotel’de gerçekleştirildi.
İzocam Yelken Takımı performansıyla dikkat çekiyor
Sürdürülebilir yarınlara yelken açan İzocam Yelken Takımı, Schüco-BAYK 2025 Kış Trofesi’nde gösterdiği istikrarlı performansla dikkat çekiyor.
Aykan Üstün'e Securitas Technology Türkiye’de GMY görevi
Aykan Üstün, Securitas Technology Türkiye’nin Finans Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Bimser, AI destekli yeni Synergy Low-Code Platform’unu duyurdu
Bimser CEO’su Murat Atıcı, Synergy Low-Code Platform’un, yazılım geliştirmede yepyeni bir dönemin kapısını açan güçlü bir inovasyon hamlesi olduğunu açıkladı.
PO’dan UTTS’ye özel yapay zekâ destekli sohbet botu
Petrol Ofisi, kullanıcıların UTTS ile ilgili sorularına en hızlı ve en kapsamlı yanıtları sunmak için yapay zekâ destekli “UTTS için Sor” sohbet botunu devreye aldı.
Anadolu Isuzu’ya “İş Güvenliğinin Yıldızları” ödülü
Anadolu Isuzu, “MESS İş Güvenliğinin Yıldızları” programı kapsamında ödüle layık görüldü.
SosyalUp Etki Odaklı Sohbetler devam ediyor
SosyalUp Etki Odaklı Sohbetler ile sivil toplumun nabzını tutuyor.
İznik'te Papa heyecanı
Papa'nın gelmesinin beklendiği İznik'te turizmcileri heyecan sardı.
Bakanlık uyardı: Tatil rezervasyonu yaparken dikkat
Ticaret Bakanlığı, tatil rezervasyonlarında tüketicilerin mağdur olmaması için kritik uyarılarda bulundu.
Dijital eğlence sektörünün lideri geçen yıl oyun kategorisi oldu
e-Ticarette "dijital eğlence" sektörünün lideri geçen yıl oyun kategorisi oldu.
Tarım Kredi Kooperatiflerinin yeni hedef kitlesi: Gençler
Tarım Kredi Kooperatif marketleri "genç yaş grubu"na odaklandı.
"Insurtech ekosistemindeki girişimci sayımızı artırmalıyız"
Sadullah Uzun, insurtech sektöründe küresel ölçekte 36 tane unicorn bulunduğunu kaydetti.
Kuşadası'na 3 kruvaziyerle 8 bin 560 turist geldi
Kruvaziyer turizminin önemli noktalarından Aydın'ın Kuşadası ilçesi, 3 kruvaziyerle gelen 8 bin 560 turisti ağırladı.
Bakan Işıkhan, asgari ücreti konuşmak için "çok erken" dedi
Bakanı Vedat Işıkhan, asgari ücretlilerin ara zam talebine ilişkin, "Asgari ücretle ilgili bir ara zammı konuşmak için çok erken." dedi.
Oya Türkmen, “Mutlu çalışan, mutlu misafir” vizyonunu anlattı
Protel ve HRMIM oteller için stratejik İK çözümleri sunuyor.
Serra Karaarslan, AstraZeneca Pazarlama Müdürü oldu
Serra Karaarslan, Pazarlama Müdürü olarak AstraZeneca Türkiye’ye katıldı.
Çiğdem Penn, Araştırma Zirvesinde Meslekte 25. Yıl Plaketi aldı
Araştırma Zirvesinde XSIGHTS Kurucusu Çiğdem Penn “Meslekte 25. Yıl Plaketi”ni almaya hak kazandı.