Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 09.08.2025 12:30
Haber Güncellenme Tarihi: 08.08.2025 23:55
Kaynak:
AA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla, Ankara-İzmir arasının demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını bildirdi.
Uraloğlu, inşası devam eden Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren (YHT) Hattının Polatlı-Afyonkarahisar kesiminde yürütülen çalışmaları havadan inceledi.
Daha sonra Afyonkarahisar'ın Sinanpaşa ilçesindeki Ankara-İzmir YHT Hattı şantiyesini ziyaret eden Bakan Uraloğlu, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Uraloğlu, burada yaptığı açıklamada, Ankara ile İzmir'i birleştiren Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Projesi'nin son durumunu yerinde görmek için şantiye ziyaretinde bulunduklarını söyledi.
Güzergah boyunca hem havadan hem de karadan gerçekleştirdikleri incelemelerle bu devasa projenin nabzını tuttuklarını ifade eden Uraloğlu, "Ulaşım, bir milletin kalkınma, birlik ve kültür yolculuğunun anahtarıdır. Demir yolları da bu yolculuğun güçlü, çevreci ve ekonomik rotalarından birisidir. Bu gerçekten hareketle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 2002 yılından bu yana demir yollarımızı bir devlet politikası olarak ele aldık ve ülkemizin dört bir yanını modern, hızlı ve güvenli demir yolu ağlarıyla donattık ve donatmaya devam ediyoruz." diye konuştu.
Uraloğlu, Marmaray ve Bakü-Tiflis-Kars Demir Yolları Hattı gibi vizyon projelerle, Türkiye'nin Asya'dan Avrupa'ya ve bütün coğrafyaya uzanan demir yolu ağlarıyla merkez yapıldığını vurguladı.
"11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak"
Uraloğlu, Türkiye'nin lojistik gücünü artırmaya, rekabetçiliğini ve verimliliğini yükseltecek altyapı projelerini hayata geçirmeyi kararlılıkla devam ettiklerini belirtti.
Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'nın, Ankara-Banaz, Banaz-Sahilli ve Salihli-İzmir kesimleriyle toplam 505 kilometre uzunluğunda bir kalkınma köprüsü olduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Projemiz kapsamında, Emirdağ, Afyonkarahisar, Uşak, Alaşehir, Salihli, Manisa, Muradiye, Ayvacık, Emiralem ve Menemen İstasyonları olacak şekilde 10 istasyon tasarladık. 40,9 kilometre uzunluğunda 49 tünel, 25,5 kilometre uzunluğunda 67 viyadük, 81 köprü, 781 menfez ve 177 üstgeçit ile 244 altgeçit inşa ediyoruz. Ankara-İzmir hızlı tren projesinin tamamlanması ile mevcut demir yolu bağlantısıyla 824 kilometre olan mesafe, Polatlı ile Ankara arasını da kattığımızda 624 kilometreye inecek. Ankara-İzmir arası demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresi, 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacak. Projemiz tamamlandığında Ankara-İzmir arası hat uzunluğu 624 kilometre olacak ama bizim çalışmalarımız zaten Polatlı'ya kadar olan kesim bittiği için Polatlı'dan itibaren 505 kilometrelik İzmir'e kadar olan bölümde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Hattımız tamamlandığında Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa ve İzmir illerimizde yaşayan yaklaşık 11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak. Yine, etrafımızdaki illeri de buna ilave edebiliriz. "
"Yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörülüyor"
Hızlı trenin, sağladığı konforun yanı sıra seyahat süresinde kara yoluna göre önemli kısalmalar ve avantajlar da sağlayacağını dile getiren Uraloğlu, "Ankara-İzmir arası seyahat süremiz 3,5 saate düşerken Ankara-Afyonkarahisar arası seyahat süresi 1 saat 40 dakikaya, Ankara-Uşak arası seyahat süresi 6 saat 50 dakikadan, 2 saat 10 dakikaya, Ankara-Manisa arası 11 saat 45 dakikadan, 2 saat 50 dakikaya düşecektir. Hattımız tamamlandığında yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörüyoruz. Bu, Afyonkarahisar'ın termal turizmine, Uşak ve Manisa'nın tarım ve sanayi gücüne, İzmir'in limanları ve turizm potansiyeline yepyeni bir ivme kazandıracağız. Güzergah üzerindeki şehirlerimiz, adeta birer inci gibi bu çelik raylarla birbirine bağlanacak. Ticaret, turizm ve kültürel etkileşimde altın bir çağ yaşamaya başlayacak." diye konuştu.
"Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecek"
Uraloğlu, hızlı tren hattında Polatlı-Afyonkarahisar arasındaki toprak işleri, viyadük, köprü ve tünel çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini bildirdi.
Kazı ve dolgu işlerinde yüzde 90-95 seviyelerine gelindiğine değinen Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Köprü-viyadük işlerinde de yüzde 90, altgeçit işlerinde yüzde 87, üstgeçit köprü işlerinde yüzde 90, menfez işlerinde yüzde 92 ve 6 bin 346 metrelik Bayat 1, Bayat 2, Köroğlu Tünellerinde ise yaklaşık yüzde 75'lik oranında ilerlemelere gerçekleştirdik. Hattımızın TCDD Genel Müdürlüğü tarafından inşa edilen Banaz-Eşme, Eşme-Salihli ve Salihli-Manisa olmak üzere toplam 180 kilometrelik kesimindeki altyapı çalışmalarında ise yüzde 77'lik bir gerçekleşmeye ulaştık. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mız tamamlandığında sadece bir ulaşım projesi değil, aynı zamanda Afyonkarahisar'ın, Uşak'ın, Manisa'nın ve İzmir'in kalkınma destanı olacaktır. Bu hat, İzmir'in limanlarını, Ege'nin organize sanayi bölgelerini ve tarım merkezlerini ulusal demir yolu ağımıza daha güçlü bir şekilde bağlayarak Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecektir. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mızın açılışını gerçekleştirdiğimizde de ülkemizin bir prestij projesini daha tamamlamanın gururunu beraberce yaşayacağız. Ülkemiz adına çok büyük ve önemli bir projeyi daha hayalden gerçeğe dönüştürmüş olacağız."
"YHT'nin Afyonkarahisar kısmı 2027 yılında açılması bekleniyor"
Uraloğlu, projede zaman zaman bazı problemlerle karşılaşıldığını belirterek önlerindeki idari ve diğer engellerin tamamen ortadan kalktığını söyledi.
İşin bitirilmesine odaklandıklarını belirten Uraloğlu, "Hedefimiz, bütün inşaat çalışmalarını 2026 yılı sonunda Afyonkarahisar'a kadar bitirmektir. Bununla ilgili gerekli istişarelerde bulunduk. Test süreçlerini başlatıp, 2027 yılında burayı inşallah hizmete açmaktır. Devamını ise 2027 yılının sonuna kadar bitirmeyi tasarladık, planladık. Ona göre de çalışmalarımızı yürütüyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla, Ankara-İzmir arasının demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını bildirdi.
Uraloğlu, inşası devam eden Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren (YHT) Hattının Polatlı-Afyonkarahisar kesiminde yürütülen çalışmaları havadan inceledi.
Daha sonra Afyonkarahisar'ın Sinanpaşa ilçesindeki Ankara-İzmir YHT Hattı şantiyesini ziyaret eden Bakan Uraloğlu, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Uraloğlu, burada yaptığı açıklamada, Ankara ile İzmir'i birleştiren Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Projesi'nin son durumunu yerinde görmek için şantiye ziyaretinde bulunduklarını söyledi.
Güzergah boyunca hem havadan hem de karadan gerçekleştirdikleri incelemelerle bu devasa projenin nabzını tuttuklarını ifade eden Uraloğlu, "Ulaşım, bir milletin kalkınma, birlik ve kültür yolculuğunun anahtarıdır. Demir yolları da bu yolculuğun güçlü, çevreci ve ekonomik rotalarından birisidir. Bu gerçekten hareketle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 2002 yılından bu yana demir yollarımızı bir devlet politikası olarak ele aldık ve ülkemizin dört bir yanını modern, hızlı ve güvenli demir yolu ağlarıyla donattık ve donatmaya devam ediyoruz." diye konuştu.
Uraloğlu, Marmaray ve Bakü-Tiflis-Kars Demir Yolları Hattı gibi vizyon projelerle, Türkiye'nin Asya'dan Avrupa'ya ve bütün coğrafyaya uzanan demir yolu ağlarıyla merkez yapıldığını vurguladı.
"11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak"
Uraloğlu, Türkiye'nin lojistik gücünü artırmaya, rekabetçiliğini ve verimliliğini yükseltecek altyapı projelerini hayata geçirmeyi kararlılıkla devam ettiklerini belirtti.
Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'nın, Ankara-Banaz, Banaz-Sahilli ve Salihli-İzmir kesimleriyle toplam 505 kilometre uzunluğunda bir kalkınma köprüsü olduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Projemiz kapsamında, Emirdağ, Afyonkarahisar, Uşak, Alaşehir, Salihli, Manisa, Muradiye, Ayvacık, Emiralem ve Menemen İstasyonları olacak şekilde 10 istasyon tasarladık. 40,9 kilometre uzunluğunda 49 tünel, 25,5 kilometre uzunluğunda 67 viyadük, 81 köprü, 781 menfez ve 177 üstgeçit ile 244 altgeçit inşa ediyoruz. Ankara-İzmir hızlı tren projesinin tamamlanması ile mevcut demir yolu bağlantısıyla 824 kilometre olan mesafe, Polatlı ile Ankara arasını da kattığımızda 624 kilometreye inecek. Ankara-İzmir arası demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresi, 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacak. Projemiz tamamlandığında Ankara-İzmir arası hat uzunluğu 624 kilometre olacak ama bizim çalışmalarımız zaten Polatlı'ya kadar olan kesim bittiği için Polatlı'dan itibaren 505 kilometrelik İzmir'e kadar olan bölümde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Hattımız tamamlandığında Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa ve İzmir illerimizde yaşayan yaklaşık 11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak. Yine, etrafımızdaki illeri de buna ilave edebiliriz. "
"Yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörülüyor"
Hızlı trenin, sağladığı konforun yanı sıra seyahat süresinde kara yoluna göre önemli kısalmalar ve avantajlar da sağlayacağını dile getiren Uraloğlu, "Ankara-İzmir arası seyahat süremiz 3,5 saate düşerken Ankara-Afyonkarahisar arası seyahat süresi 1 saat 40 dakikaya, Ankara-Uşak arası seyahat süresi 6 saat 50 dakikadan, 2 saat 10 dakikaya, Ankara-Manisa arası 11 saat 45 dakikadan, 2 saat 50 dakikaya düşecektir. Hattımız tamamlandığında yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörüyoruz. Bu, Afyonkarahisar'ın termal turizmine, Uşak ve Manisa'nın tarım ve sanayi gücüne, İzmir'in limanları ve turizm potansiyeline yepyeni bir ivme kazandıracağız. Güzergah üzerindeki şehirlerimiz, adeta birer inci gibi bu çelik raylarla birbirine bağlanacak. Ticaret, turizm ve kültürel etkileşimde altın bir çağ yaşamaya başlayacak." diye konuştu.
"Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecek"
Uraloğlu, hızlı tren hattında Polatlı-Afyonkarahisar arasındaki toprak işleri, viyadük, köprü ve tünel çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini bildirdi.
Kazı ve dolgu işlerinde yüzde 90-95 seviyelerine gelindiğine değinen Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Köprü-viyadük işlerinde de yüzde 90, altgeçit işlerinde yüzde 87, üstgeçit köprü işlerinde yüzde 90, menfez işlerinde yüzde 92 ve 6 bin 346 metrelik Bayat 1, Bayat 2, Köroğlu Tünellerinde ise yaklaşık yüzde 75'lik oranında ilerlemelere gerçekleştirdik. Hattımızın TCDD Genel Müdürlüğü tarafından inşa edilen Banaz-Eşme, Eşme-Salihli ve Salihli-Manisa olmak üzere toplam 180 kilometrelik kesimindeki altyapı çalışmalarında ise yüzde 77'lik bir gerçekleşmeye ulaştık. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mız tamamlandığında sadece bir ulaşım projesi değil, aynı zamanda Afyonkarahisar'ın, Uşak'ın, Manisa'nın ve İzmir'in kalkınma destanı olacaktır. Bu hat, İzmir'in limanlarını, Ege'nin organize sanayi bölgelerini ve tarım merkezlerini ulusal demir yolu ağımıza daha güçlü bir şekilde bağlayarak Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecektir. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mızın açılışını gerçekleştirdiğimizde de ülkemizin bir prestij projesini daha tamamlamanın gururunu beraberce yaşayacağız. Ülkemiz adına çok büyük ve önemli bir projeyi daha hayalden gerçeğe dönüştürmüş olacağız."
"YHT'nin Afyonkarahisar kısmı 2027 yılında açılması bekleniyor"
Uraloğlu, projede zaman zaman bazı problemlerle karşılaşıldığını belirterek önlerindeki idari ve diğer engellerin tamamen ortadan kalktığını söyledi.
İşin bitirilmesine odaklandıklarını belirten Uraloğlu, "Hedefimiz, bütün inşaat çalışmalarını 2026 yılı sonunda Afyonkarahisar'a kadar bitirmektir. Bununla ilgili gerekli istişarelerde bulunduk. Test süreçlerini başlatıp, 2027 yılında burayı inşallah hizmete açmaktır. Devamını ise 2027 yılının sonuna kadar bitirmeyi tasarladık, planladık. Ona göre de çalışmalarımızı yürütüyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Hava sıcaklığı 22 ilde 40 derece ve üzerini gösterdi
Yurt genelinde bugün 22 ilde termometreler 40 derece ve üzerini gösterdi.
Erkan Bayrak'a FLO’da üst düzey atama
Erkan Bayrak, FLO’nun Yurt Dışı Satış Operasyonları Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.
Beyza Sakallı, Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su olarak atandı
Beyza Sakallı’nın Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su (Chief Marketing Officer) olarak atandığı duyuruldu.
Melek Demiray Ecofolio’ya CEO olarak atandı
Ecofolio’nun CEO’luğuna Dr. Melek Demiray getirildi.
Selda Sakaroğlu Solak, Zsa Zsa Zsu CMO'su olarak atandı
Selda Sakaroğlu Solak, Ağustos 2025 itibarıyla Zsa Zsa Zsu Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı (CMO) olarak görevine başladı
Eda Güzeldemir Demiray, Oyak Çimento İK Direktörü oldu
Eda Güzeldemir Demiray, yeni görevinde OYAK Çimento’nun Türkiye’deki İK operasyonlarından sorumlu olacak.
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye’de attı
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye finali’nde attı! Startup World Cup’ın Türkiye Finali, bu yıl BTM ev sahipliğinde büyük bir heyecanla gerçekleşti.
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları Resmi Gazete'de yayımlandı.
Türkiye ile Senegal arasında 4 anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Senegal Başbakanı Ousmane Sonko'nun huzurunda iki ülke arasında 4 anlaşma imzalandı.
Bursa SMMMO'da görev dağılımı yapıldı
Bursa Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın (BSMMMO) seçimlerinin ardından yeni yönetim kurulu görev dağılımı yaptı.
İngiltere Merkez Bankası politika faizini yüzde 4'e indirdi
İngiltere Merkez Bankası (BoE), politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde 25 baz puan düşürerek yüzde 4'e çekti.
CIP, Almanya'da hidrojen projesine yatırım yapacak
CIP, Almanya'daki H2APEX'in Lubmin hidrojen projesine yatırım yapıyor.
Tuğamiral Zeki Aktürk, MSB'nin 1 haftalık çalışmalarını anlattı
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), son bir hafta içerisinde Irak'ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 5 PKK'lı teröristin daha teslim olduğunu bildirdi.
Sosyal medyadaki yatırım tavsiyelerine dikkat!
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) ile FODER sosyal medyada hızla artan yatırım tavsiyelerine karşı uyarılarda bulundu.
THY ilk 7 ayda 51,2 milyon yolcu taşıdı
Türk Hava Yolları (THY), Ocak-Temmuz döneminde yüzde 82,1 doluluk oranıyla 51,2 milyon yolcu taşıdı.
Hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti
Yılın 7 ayında hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti.
TechXtile Challenge başvuruları başladı
TechXtile Challenge başvuruları için son tarih 3 Ekim 2025. Proje başvuruları, www.techxtile.net üzerinden yapılacak.
Lydia Holding, Galatasaray'ın şort arkası sponsoru oldu
Lydia Holding, Galatasaray Futbol A Takımına 58 milyon 159 bin TL. tutarında ödeme yaparak şort arkası sponsoru olacak.
Moody's, DenizBank'ın kredi notunu duyurdu
Moody's, DenizBank'ın uzun vadeli yabancı ve yerel para mevduat notlarını derecelendirerek duyurdu.
İnşaat seramikleri ihracatın lokomotifi oldu
Türk İnşaat Seramikleri Sektörü, Küresel Daralmaya Rağmen İhracatta Güçlü Performansını Sürdürüyor.
Kıbrıs’lı Noyanlar Şirketler Grubu, Pura Vida ile anlaştı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin inşaat firmalarından Noyanlar Şirketler Grubu stratejik iletişim süreçleri için Pura Vida İletişim ile iş birliğine imza attı.
İstanbul Rumeli Üniversitesi MindDeadlock Takımıyla TEKNOFEST'te
MindDeadlock Takımı, TEKNOFEST finalinde İstanbul Rumeli Üniversitesi’ni temsil etmeye hazırlanıyor.
Arı Bilgi, TÜRSAB üyelerine dijital dönüşüm eğitimi verdi
TÜRSAB Üyeleri, Arı Bilgi'den Yapay Zekâ Destekli Dijital Pazarlama Eğitimi aldı. Seyahat acenteleri dijital pazarlamanın güncel araçlarını deneyimleme fırsatı buldu.
Ticaret Bakanlığından dolandırıcılık uyarısı: Dikkat!
Hakan Kavurmacı yazdı: Ticaret Bakanlığı, Bakanlık ismi kullanılarak yapılan dolandırıcılıklara karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
Hırvatistan'ın güneş enerjisi kapasitesi 1,1 GW'a ulaştı
Hırvatistan Yenilenebilir Enerji Kaynakları Derneği'nin (RES Croatia) verilerine göre, Haziran 2025 itibarıyla Hırvatistan'ın kümülatif güneş enerjisi kapasitesi 1.099 MW'a ulaştı.
Aselsan/Ahmet Akyol: Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı
Aselsan Genel Müdürü Ahmet Akyol "Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı." dedi.
AB'de en çok Volkswagen, Toyota ve Renault satıldı
AB'de en çok otomobil satışı gerçekleştiren marka Volkswagen oldu. Volkswagen'in ardından Toyota ikinciliği, Renault üçüncülüğü elde etti.
Türkiye-Suriye İş Konseyi kuruluyor
Türkiye ve Suriye arasındaki kurumsal işbirliğini yeniden tesis etmek amacıyla İş Konseyi'nin kurulmasına yönelik mutabakat zaptı imzalandı.
Eski Bakanlardan Mustafa Demir vefat etti
Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir vefat etti.
Huzur İstanbul uygulamasında 815 kişi gözaltına alındı
Huzur İstanbul uygulamasında, çeşitli suçlardan aranan 368 şüphelinin de aralarında bulunduğu toplam 815 kişi gözaltına alındı.
Batman'da çocuklar havuza dönüştürülen römorkta serinlediler
Günün ilk yarısında termometreler 10 kentte 40 derecenin üzerine çıktı.
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Borsa İstanbul BT Bist Yetenek Programı başlıyor
Borsa İstanbul, potansiyel yetkinlikleri itibarıyla Borsanın geleceğine katma değer sağlayacak yetenekleri, mezuniyetleri sonrası kazanmayı hedefliyor.
Efor Çay, Ofçay'ı bünyesine kattı
Efor Holding şirketlerinden Efor Çay, sektörün köklü markalarından Ofçay'ı bünyesine kattığını duyurdu.
Terörsüz Türkiye Komisyonu ilk toplantısını yaptı
"Terörsüz Türkiye" süreci kapsamında Meclis'teki komisyonun ilk toplantısı yapıldı.
Erdinç Gök, YEO Teknoloji CFO'su oldu
YEO Teknoloji'de Hasan Sevinç'in Mali İşler Üst Yöneticisi (CFO) görevinden ayrılmasıyla yerine Erdinç Gök atandı.
Texhibition İstanbul 10 Eylül 2025'te İFM'de başlıyor
Texhibition İstanbul Kumaş, İplik Ve Tekstil Aksesuarları Fuarı 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Dr. Merve Cura'dan yaz tatilinde ekran bağımlılığına dikkat uyarısı
Dr. Merve Cura, zamanla ekran, çocuğun duygusal bir düzenleme aracı hâline gelebilir. Bu noktada artık ‘çok mu izliyor?' sorusundan çok, ‘neden sadece burada huzur buluyor?' sorusunu sormak gerekir” diyor.