Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 09.08.2025 12:30
Haber Güncellenme Tarihi: 08.08.2025 23:55
Kaynak:
AA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla, Ankara-İzmir arasının demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını bildirdi.
Uraloğlu, inşası devam eden Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren (YHT) Hattının Polatlı-Afyonkarahisar kesiminde yürütülen çalışmaları havadan inceledi.
Daha sonra Afyonkarahisar'ın Sinanpaşa ilçesindeki Ankara-İzmir YHT Hattı şantiyesini ziyaret eden Bakan Uraloğlu, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Uraloğlu, burada yaptığı açıklamada, Ankara ile İzmir'i birleştiren Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Projesi'nin son durumunu yerinde görmek için şantiye ziyaretinde bulunduklarını söyledi.
Güzergah boyunca hem havadan hem de karadan gerçekleştirdikleri incelemelerle bu devasa projenin nabzını tuttuklarını ifade eden Uraloğlu, "Ulaşım, bir milletin kalkınma, birlik ve kültür yolculuğunun anahtarıdır. Demir yolları da bu yolculuğun güçlü, çevreci ve ekonomik rotalarından birisidir. Bu gerçekten hareketle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 2002 yılından bu yana demir yollarımızı bir devlet politikası olarak ele aldık ve ülkemizin dört bir yanını modern, hızlı ve güvenli demir yolu ağlarıyla donattık ve donatmaya devam ediyoruz." diye konuştu.
Uraloğlu, Marmaray ve Bakü-Tiflis-Kars Demir Yolları Hattı gibi vizyon projelerle, Türkiye'nin Asya'dan Avrupa'ya ve bütün coğrafyaya uzanan demir yolu ağlarıyla merkez yapıldığını vurguladı.
"11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak"
Uraloğlu, Türkiye'nin lojistik gücünü artırmaya, rekabetçiliğini ve verimliliğini yükseltecek altyapı projelerini hayata geçirmeyi kararlılıkla devam ettiklerini belirtti.
Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'nın, Ankara-Banaz, Banaz-Sahilli ve Salihli-İzmir kesimleriyle toplam 505 kilometre uzunluğunda bir kalkınma köprüsü olduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Projemiz kapsamında, Emirdağ, Afyonkarahisar, Uşak, Alaşehir, Salihli, Manisa, Muradiye, Ayvacık, Emiralem ve Menemen İstasyonları olacak şekilde 10 istasyon tasarladık. 40,9 kilometre uzunluğunda 49 tünel, 25,5 kilometre uzunluğunda 67 viyadük, 81 köprü, 781 menfez ve 177 üstgeçit ile 244 altgeçit inşa ediyoruz. Ankara-İzmir hızlı tren projesinin tamamlanması ile mevcut demir yolu bağlantısıyla 824 kilometre olan mesafe, Polatlı ile Ankara arasını da kattığımızda 624 kilometreye inecek. Ankara-İzmir arası demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresi, 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacak. Projemiz tamamlandığında Ankara-İzmir arası hat uzunluğu 624 kilometre olacak ama bizim çalışmalarımız zaten Polatlı'ya kadar olan kesim bittiği için Polatlı'dan itibaren 505 kilometrelik İzmir'e kadar olan bölümde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Hattımız tamamlandığında Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa ve İzmir illerimizde yaşayan yaklaşık 11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak. Yine, etrafımızdaki illeri de buna ilave edebiliriz. "
"Yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörülüyor"
Hızlı trenin, sağladığı konforun yanı sıra seyahat süresinde kara yoluna göre önemli kısalmalar ve avantajlar da sağlayacağını dile getiren Uraloğlu, "Ankara-İzmir arası seyahat süremiz 3,5 saate düşerken Ankara-Afyonkarahisar arası seyahat süresi 1 saat 40 dakikaya, Ankara-Uşak arası seyahat süresi 6 saat 50 dakikadan, 2 saat 10 dakikaya, Ankara-Manisa arası 11 saat 45 dakikadan, 2 saat 50 dakikaya düşecektir. Hattımız tamamlandığında yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörüyoruz. Bu, Afyonkarahisar'ın termal turizmine, Uşak ve Manisa'nın tarım ve sanayi gücüne, İzmir'in limanları ve turizm potansiyeline yepyeni bir ivme kazandıracağız. Güzergah üzerindeki şehirlerimiz, adeta birer inci gibi bu çelik raylarla birbirine bağlanacak. Ticaret, turizm ve kültürel etkileşimde altın bir çağ yaşamaya başlayacak." diye konuştu.
"Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecek"
Uraloğlu, hızlı tren hattında Polatlı-Afyonkarahisar arasındaki toprak işleri, viyadük, köprü ve tünel çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini bildirdi.
Kazı ve dolgu işlerinde yüzde 90-95 seviyelerine gelindiğine değinen Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Köprü-viyadük işlerinde de yüzde 90, altgeçit işlerinde yüzde 87, üstgeçit köprü işlerinde yüzde 90, menfez işlerinde yüzde 92 ve 6 bin 346 metrelik Bayat 1, Bayat 2, Köroğlu Tünellerinde ise yaklaşık yüzde 75'lik oranında ilerlemelere gerçekleştirdik. Hattımızın TCDD Genel Müdürlüğü tarafından inşa edilen Banaz-Eşme, Eşme-Salihli ve Salihli-Manisa olmak üzere toplam 180 kilometrelik kesimindeki altyapı çalışmalarında ise yüzde 77'lik bir gerçekleşmeye ulaştık. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mız tamamlandığında sadece bir ulaşım projesi değil, aynı zamanda Afyonkarahisar'ın, Uşak'ın, Manisa'nın ve İzmir'in kalkınma destanı olacaktır. Bu hat, İzmir'in limanlarını, Ege'nin organize sanayi bölgelerini ve tarım merkezlerini ulusal demir yolu ağımıza daha güçlü bir şekilde bağlayarak Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecektir. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mızın açılışını gerçekleştirdiğimizde de ülkemizin bir prestij projesini daha tamamlamanın gururunu beraberce yaşayacağız. Ülkemiz adına çok büyük ve önemli bir projeyi daha hayalden gerçeğe dönüştürmüş olacağız."
"YHT'nin Afyonkarahisar kısmı 2027 yılında açılması bekleniyor"
Uraloğlu, projede zaman zaman bazı problemlerle karşılaşıldığını belirterek önlerindeki idari ve diğer engellerin tamamen ortadan kalktığını söyledi.
İşin bitirilmesine odaklandıklarını belirten Uraloğlu, "Hedefimiz, bütün inşaat çalışmalarını 2026 yılı sonunda Afyonkarahisar'a kadar bitirmektir. Bununla ilgili gerekli istişarelerde bulunduk. Test süreçlerini başlatıp, 2027 yılında burayı inşallah hizmete açmaktır. Devamını ise 2027 yılının sonuna kadar bitirmeyi tasarladık, planladık. Ona göre de çalışmalarımızı yürütüyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla, Ankara-İzmir arasının demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını bildirdi.
Uraloğlu, inşası devam eden Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren (YHT) Hattının Polatlı-Afyonkarahisar kesiminde yürütülen çalışmaları havadan inceledi.
Daha sonra Afyonkarahisar'ın Sinanpaşa ilçesindeki Ankara-İzmir YHT Hattı şantiyesini ziyaret eden Bakan Uraloğlu, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Uraloğlu, burada yaptığı açıklamada, Ankara ile İzmir'i birleştiren Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Projesi'nin son durumunu yerinde görmek için şantiye ziyaretinde bulunduklarını söyledi.
Güzergah boyunca hem havadan hem de karadan gerçekleştirdikleri incelemelerle bu devasa projenin nabzını tuttuklarını ifade eden Uraloğlu, "Ulaşım, bir milletin kalkınma, birlik ve kültür yolculuğunun anahtarıdır. Demir yolları da bu yolculuğun güçlü, çevreci ve ekonomik rotalarından birisidir. Bu gerçekten hareketle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 2002 yılından bu yana demir yollarımızı bir devlet politikası olarak ele aldık ve ülkemizin dört bir yanını modern, hızlı ve güvenli demir yolu ağlarıyla donattık ve donatmaya devam ediyoruz." diye konuştu.
Uraloğlu, Marmaray ve Bakü-Tiflis-Kars Demir Yolları Hattı gibi vizyon projelerle, Türkiye'nin Asya'dan Avrupa'ya ve bütün coğrafyaya uzanan demir yolu ağlarıyla merkez yapıldığını vurguladı.
"11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak"
Uraloğlu, Türkiye'nin lojistik gücünü artırmaya, rekabetçiliğini ve verimliliğini yükseltecek altyapı projelerini hayata geçirmeyi kararlılıkla devam ettiklerini belirtti.
Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'nın, Ankara-Banaz, Banaz-Sahilli ve Salihli-İzmir kesimleriyle toplam 505 kilometre uzunluğunda bir kalkınma köprüsü olduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Projemiz kapsamında, Emirdağ, Afyonkarahisar, Uşak, Alaşehir, Salihli, Manisa, Muradiye, Ayvacık, Emiralem ve Menemen İstasyonları olacak şekilde 10 istasyon tasarladık. 40,9 kilometre uzunluğunda 49 tünel, 25,5 kilometre uzunluğunda 67 viyadük, 81 köprü, 781 menfez ve 177 üstgeçit ile 244 altgeçit inşa ediyoruz. Ankara-İzmir hızlı tren projesinin tamamlanması ile mevcut demir yolu bağlantısıyla 824 kilometre olan mesafe, Polatlı ile Ankara arasını da kattığımızda 624 kilometreye inecek. Ankara-İzmir arası demir yolu ile 14 saat, kara yoluyla ise 7 saat olan seyahat süresi, 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacak. Projemiz tamamlandığında Ankara-İzmir arası hat uzunluğu 624 kilometre olacak ama bizim çalışmalarımız zaten Polatlı'ya kadar olan kesim bittiği için Polatlı'dan itibaren 505 kilometrelik İzmir'e kadar olan bölümde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Hattımız tamamlandığında Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa ve İzmir illerimizde yaşayan yaklaşık 11 milyon 500 bin insanımız doğrudan hızlı tren konforuyla tanışmış olacak. Yine, etrafımızdaki illeri de buna ilave edebiliriz. "
"Yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörülüyor"
Hızlı trenin, sağladığı konforun yanı sıra seyahat süresinde kara yoluna göre önemli kısalmalar ve avantajlar da sağlayacağını dile getiren Uraloğlu, "Ankara-İzmir arası seyahat süremiz 3,5 saate düşerken Ankara-Afyonkarahisar arası seyahat süresi 1 saat 40 dakikaya, Ankara-Uşak arası seyahat süresi 6 saat 50 dakikadan, 2 saat 10 dakikaya, Ankara-Manisa arası 11 saat 45 dakikadan, 2 saat 50 dakikaya düşecektir. Hattımız tamamlandığında yılda yaklaşık 13,3 milyon yolcu ve 90 milyon ton yük taşıyacağımızı öngörüyoruz. Bu, Afyonkarahisar'ın termal turizmine, Uşak ve Manisa'nın tarım ve sanayi gücüne, İzmir'in limanları ve turizm potansiyeline yepyeni bir ivme kazandıracağız. Güzergah üzerindeki şehirlerimiz, adeta birer inci gibi bu çelik raylarla birbirine bağlanacak. Ticaret, turizm ve kültürel etkileşimde altın bir çağ yaşamaya başlayacak." diye konuştu.
"Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecek"
Uraloğlu, hızlı tren hattında Polatlı-Afyonkarahisar arasındaki toprak işleri, viyadük, köprü ve tünel çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini bildirdi.
Kazı ve dolgu işlerinde yüzde 90-95 seviyelerine gelindiğine değinen Uraloğlu, şöyle devam etti:
"Köprü-viyadük işlerinde de yüzde 90, altgeçit işlerinde yüzde 87, üstgeçit köprü işlerinde yüzde 90, menfez işlerinde yüzde 92 ve 6 bin 346 metrelik Bayat 1, Bayat 2, Köroğlu Tünellerinde ise yaklaşık yüzde 75'lik oranında ilerlemelere gerçekleştirdik. Hattımızın TCDD Genel Müdürlüğü tarafından inşa edilen Banaz-Eşme, Eşme-Salihli ve Salihli-Manisa olmak üzere toplam 180 kilometrelik kesimindeki altyapı çalışmalarında ise yüzde 77'lik bir gerçekleşmeye ulaştık. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mız tamamlandığında sadece bir ulaşım projesi değil, aynı zamanda Afyonkarahisar'ın, Uşak'ın, Manisa'nın ve İzmir'in kalkınma destanı olacaktır. Bu hat, İzmir'in limanlarını, Ege'nin organize sanayi bölgelerini ve tarım merkezlerini ulusal demir yolu ağımıza daha güçlü bir şekilde bağlayarak Türkiye'nin küresel ticaretteki rolünü perçinleyecektir. Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Hattı'mızın açılışını gerçekleştirdiğimizde de ülkemizin bir prestij projesini daha tamamlamanın gururunu beraberce yaşayacağız. Ülkemiz adına çok büyük ve önemli bir projeyi daha hayalden gerçeğe dönüştürmüş olacağız."
"YHT'nin Afyonkarahisar kısmı 2027 yılında açılması bekleniyor"
Uraloğlu, projede zaman zaman bazı problemlerle karşılaşıldığını belirterek önlerindeki idari ve diğer engellerin tamamen ortadan kalktığını söyledi.
İşin bitirilmesine odaklandıklarını belirten Uraloğlu, "Hedefimiz, bütün inşaat çalışmalarını 2026 yılı sonunda Afyonkarahisar'a kadar bitirmektir. Bununla ilgili gerekli istişarelerde bulunduk. Test süreçlerini başlatıp, 2027 yılında burayı inşallah hizmete açmaktır. Devamını ise 2027 yılının sonuna kadar bitirmeyi tasarladık, planladık. Ona göre de çalışmalarımızı yürütüyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Güney Kore’de bir çip tasarım merkezi kurulması planlanıyor
Güney Kore Sanayi Bakanlığı ve Softbank Güney Kore’de bir çip tasarım merkezi kurmayı planlıyor.
Avustralya’da altın arama çalışmaları hızlandı
Avustralya’da altın arama çalışmalarına yapılan harcama yüzde 45 oranında arttı.
ZF Aftermarket, Lemförder ürünlerini pazara sunuyor
ZF Aftermarket, Lemförder markası ile cam kaldırma krikolarını pazara sunuyor.
PwC/Hande Yinanç: Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi
PwC Türkiye Aile Şirketi Hizmetleri Lideri Hande Yinanç: Aile Şirketlerinin sadece yüzde 25’i çift haneli büyüme yakaladı.
Burak Uçar'a Bacacı Holding'te üst düzey görev
Bacacı Yatırım Holding Üretim ve Operasyonel Mükemmellikten Sorumlu İcra Kurulu Üyeliği’ne Burak Uçar getirildi.
İşyerlerinde her 100 çalışanın en az 20’si depresyona aday
Çalışanların ruh sağlığı OnlyHR 3. İstanbul Sempozyumunda uzmanlar tarafından masaya yatırıldı.
OPET’te Fasty Hediye Festivali başladı
Fasty Hediye Festivali’nde, tek seferde 50 TL ve üzerinde Fasty ürünleri alanlar, Fiat 600, iPhone 17, AirPods Pro 3 ve Ttec Bluetooth Hoparlör kazanma şansını yakalayacak.
TEXACO Team AMS, Türkiye pistlerindeki tüm şampiyonlukları kazandı
AVIS 2025 Türkiye Pist Şampiyonası beşinci ayağı, TOSFED İstanbul Park'ta düzenlenen final yarışları ile tamamlandı. TEXACO Team AMS şampiyonlukları kazandı.
KPMG/Sinem Cantürk: Türkiye pazarında dengeler değişiyor
KPMG: Türkiye fintech sektörü üçüncü çeyrekte yatırım liginde liderliğe yükseldi.
Sürat Kargo'dan gönderi rekoru
Sürat Kargo, Efsane Kasım’da günlük 900 bin gönderi ile rekor kırdı.
Kemal Oral: Teknoparklar artık yeni nesil Ar-Ge'nin merkezi
Elektraweb CEO’su Kemal Oral: Yapay zekâ laboratuvarları, veri merkezleri ve yeşil teknoloji çözümleri teknoparkların yeni kimliği olacak.
Edenred Türkiye’ye ödül
Edenred Türkiye’ye üst üste 5. kez “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortağı” ödülü.
KODA'dan eğitime destek
KODA, dokuz yılda köylerde yaşayan 100 binden fazla çocuğun daha iyi bir eğitim almasını sağladı.
EGİAD 35. yaş gününü kutladı
EGİAD, 35. Kuruluş Yıldönümünü ve Yeni Yılı, 4 Aralık’ta İzmir Tarihi Havagazı Fabrikası’nda düzenlenen özel bir kokteyl ile kutladı.
Pantone 2026 yılının rengini açıkladı: Cloud Dancer
Pantone 2026 için “Yılın Rengi” olarak Cloud Dancer’ı belirledi.
Hindistan’da efsane cuma indirimlerinde satışlar arttı
Hindistan’da efsane cuma indirimleri sağlıklı gıda, güzellik ve ev kategorilerinde yüzde 27 arttı.
Ömer Bolat: Turquality, 20 yılda çok başarılı oldu
Ömer Bolat: Turquality, bilinirlik, farkındalık, katma değeri ve kaliteyi yükseltme aracı olarak ortaya çıktı ve 20 yılda çok başarılı oldu.
Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
TÜHİD tarafından düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri, bu yıl Zorlu PSM Sky Lounge’da sahiplerini buldu.
TCMB'nin odemelerinmerkezi.org sitesi yayında
TCMB'nin Ödemelerin Merkezi web sitesi yayında.
Med Yapım ve Ay Yapım'a Rekabet Kurulundan para cezası
Rekabet Kurulu, dizi sektöründe faaliyet gösteren Med Yapım ile Ay Yapım'a uzlaşma sonucunda 124 milyon lira ceza kesilmesini kararlaştırdı.
Take Off İstanbul 10 Aralık'ta başlıyor
Girişimcilik zirvesi Take Off İstanbul, 10-11 Aralık’ta İstanbul Fuar Merkezi’nde yapılacak.
Bakan Şimşek: Enflasyon düşüyor, düşmeye devam edecek
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek: Enflasyon düşüyor, düşmeye devam edecek.
MİB Başkanı Fatih İğrek: Fabrika üreten fabrikalarız
Makina İmalatçıları Birliği (MİB) Yönetim Kurulu Başkanı Fatih İğrek, MEEXX Fuarının açılışında konuştu: Türkiye Avrupa’nın Dördüncü Büyük Makine İhracatçısı.
Fenerium, ISO 9001 İç Denetçi eğitimini başarıyla tamamladı
Fenerium, Kalite Yönetim Sistemi etkinliğini daha da ileri taşıma ve süreçlerde mükemmelliği sağlama hedefi doğrultusunda, 2 gün boyunca düzenlediği kapsamlı İç Tetkikçi Eğitimini başarıyla tamamladı.
Dyson'a Rekabet Kurulundan soruşturma
Rekabet Kurulu, Dyson Turkey Elektrikli Ürünler Tic. Ltd. Şti. 'ne soruşturma açtı.
Müsiad Vizyoner Zirvesine rekor katılım
Vizyoner Zirvesi, Türk Telekom ve Trendyol ana sponsorluğunda 4.000’i aşkın katılımcının yer aldığı güçlü bir buluşmayla Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlendi.
AJet, İstanbul'dan Irak Süleymaniye'ye ilk seferini yaptı
AJet, İstanbul'dan Irak'ın Süleymaniye şehrine ilk seferini yaptı.
İstanbul Havalimanı ISO 22301 Sertifikası almaya hak kazandı
İstanbul Havalimanı'na "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası" verildi. Sertifika takdim törenine CEO Selahattin Bilgen ve çalışanlar katıldı.
TÜİK açıkladı: Enflasyon 31,07
Türkiye'de kasımda TÜFE artış aylık bazda yüzde 0,87 ile son 30 ayın, yıllık bazda da yüzde 31,07 ile son 4 yılın en düşük seviyesine geriledi.
Basketbol Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı FB Opet kazandı
30. Basketbol Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı, Çimsa ÇBK Mersin'i 104-77 yenen Fenerbahçe Opet kazandı.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu 12 Aralık'ta toplanacak
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, işçi kesimini temsil eden TÜRK-İŞ ile işveren kesimini temsil eden TİSK'i 12 Aralık saat 14.00'te toplantıya davet etti.
Belarus, Avrasya’nın kalbinde yükselen bir pazar
EGİAD Başkanı Kaan Özhelvacı, Belarus’un konumu, sanayi altyapısı, büyüyen pazar dinamikleri ve yatırımcı dostu politikalarıyla Türk iş dünyası için stratejik fırsatlar sunduğunu vurguladı.
Elektrikli şarj istasyonları Yandex Maps'ten bulunabilecek
Elektrikli araç sahipleri artık Yandex Maps ile araçlarına uygun şarj istasyonlarını bulabiliyor.
TEI, 15. Zekâ Atölyesini açtı
TEI, 15. Zekâ Atölyesini Eti Maden İşletmeleri İlkokulu’nda kurarak öğrencilerin eğitimine katkı sağladı.
Mesut Ergül: Lezita yenilikçi ürünleriyle Avrupa pazarında
Lezita, Avrupa Birliği’ne ihracat onayının ardından ilk gönderimi Almanya’ya yaptı.
Pfizer Türkiye Satış Direktörlüğüne Ahmet Kumkumoğlu atandı
Ahmet Kumkumoğlu, 1 Aralık itibarıyla Pfizer Türkiye Satış Direktörü olarak atandı.
Prometeon Türkiye'de Uğur Aydın'a üst düzey atama
Prometeon Türkiye, Rusya, CIS Ticaret Direktörü görevine Uğur Aydın atandı.
AJet, İstanbul'dan Beyrut'a sefer başlattı
AJet, Lübnan'ın başkenti Beyrut'a İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan direkt uçuşlarını başlattı.
Teknopark İstanbul 2026'da milyar dolarlık ihracat hedefliyor
Avrupa'nın en büyük girişimcilik merkezi Teknopark İstanbul 2026'da "milyar dolarlık" ihracat hedefliyor.
Tüketici derneklerinden servis ücretinin yasaklanmasına destek
Tüketici dernekleri gıda işletmelerindeki zorunlu "servis ücreti"nin yasaklanması kararına destek verdi.