Türkiye, 2025 yılı GALA Global Ajans Liderlik Ödülleri'nde en fazla ajansın ödül kazandığı ülke oldu.
Haber Giriş Tarihi: 25.11.2025 22:00
Haber Güncellenme Tarihi: 25.11.2025 22:11
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye'deki ajanslar, Tayland'ın başkenti Bangkok'ta gerçekleşen 2025 yılı Global Ajans Liderlik Ödülleri (GALA) bir kez daha damgasını vurdu. Bu yıl Türkiye'den katılan 20 ajans arasından beşi; büyüme, performans ve yükselen yetenek gibi ana kategorilerde ödüle layık görüldü.
Digital Exchange, dijital kanallarda müşterilerine sunduğu sürdürülebilir yüksek performans ve güçlü yatırım getirisiyle “En İyi Performans Gösteren Ajans” ödülüne layık görüldü.RevolutionDM, Türkiye ve yurt dışındaki müşterileri için hızla büyüyen iş hacmi ve sonuç odaklı çalışmalarıyla “En Hızlı Büyüyen Ajans” ödülünü aldı.PlanB Media ise ölçülebilir iş sonuçları sağlayan başarılı pazar lansmanı ve pazara giriş stratejisiyle “Yılın Lansmanı” ödülünü kazandı.Ad Venture Digital ve Kreatif Agency, Türkiye'deki bağımsız dijital ajansların yeni jenerasyonunun gücünü gösterdiler ve “Yükselen Yıldız” ödülünün sahibi oldular.
Geçen yılki ödüllerde olduğu gibi, Türkiye tek bir ülkeden en fazla ajansın kazandığı ülke oldu ve dijital pazarlama ekosisteminin olgunluğunu ve rekabet gücünü bir kez daha ortaya koydu.
Bu yılki GALA, Latin Amerika'dan Güneydoğu Asya'ya, Orta Doğu, Afrika, Avrupa ve Kuzey Amerika'ya kadar 30'dan fazla pazardan 80'in üzerinde ajansı bir araya getirdi. Bangkok'taki The Peninsula Hotel'de düzenlenen etkinlik, uzun soluklu iş birlikleri, stratejik atılımlar, veri odaklı yaklaşımlar ve yapay zekâ destekli yeniliklerle geçen bir yılın deneyim ve başarılarının paylaşılmasına sahne oldu.
Global bir AdTech platformunda Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Lideri Nejla Bilge Atila şunları söyledi: “Türk ajansları, küresel ölçekte rekabet edip başarıya ulaşabileceklerini bir kez daha gösterdi. Burada yalnızca kazanılan ödül sayısı değil, aynı zamanda bu ödüllerin farklılığı da dikkat çekiyor. Hızlı büyüme ve yüksek performanstan, iddialı yeni lansmanlara ve bağımsız ajansların yükselişine kadar çok çeşitli başarılar var. Türkiye pazarı hem zorlu hem de rekabetin çok yoğun yaşandığı bir ortam; bu da ajanslar için büyük fırsatlar kadar önemli zorluklar da barındırıyor. Böylesi bir pazarda şirketlerin gerçek ihtiyaçlarını derinlemesine anlamak ve markaların büyümesini destekleyecek stratejik iş ortaklıkları geliştirmek kritik önem taşıyor.”
Digital Exchange CEO'su Emrah Pamuk ise “GALA'da ‘En İyi Performans Gösteren Ajans' seçilmek bizim için ayrı bir anlam taşıyor; çünkü performans, işin gerçekliğini en net biçimde ortaya koyar: ya rakamlar vardır ya da yoktur. Ekibimiz, Türkiye'de ve yurt dışında müşterilerimizin kampanyalarını planlama, optimize etme ve ölçümleme konusunda yıllardır kendini sürekli geliştiriyor. Bu ödül, somut iş sonuçları ortaya koymak söz konusu olduğunda, bir Türk ajansının sadece medya faaliyetlerinde değil, en üst seviyede rekabet edebileceğini gösteriyor.” dedi.
RevolutionDM Kurucusu ve CEO'su Yılmaz Bozan da şunları söyledi: “GALA'da ‘En Hızlı Büyüyen Ajans' olarak ödüllendirilmek, ekibimiz için önemli bir dönüm noktası. Bizim için büyüme sadece gelir artışı değil; aynı zamanda Türkiye'den çıkan markaların, etkili ve ölçülebilir kampanyalarla yeni pazarlara ulaşmasını sağlamak demek. Bu ödül ajansların derin pazar ve müşteri içgörülerini yüksek hedeflerle birleştirdiğinde, performans konusunda yeni çıtalar koyabileceğini ortaya koyuyor.”
PlanB Media Ortağı Murat Oykur ise “Artık başarılı bir lansman, büyük bir fikir ve medya planından daha fazlası. Zamanlama, veri, hikâye anlatımı ve uygulamanın bir arada işlemesiyle ilgili. “Yılın Lansmanı” ödülünü kazanmak, uzmanlığımızı güçlü teknoloji iş ortaklarıyla birleştirerek, sadece yerel değil, bölgesel ve küresel ölçekte de ses getiren lansmanlar gerçekleştirebildiğimizi kanıtlıyor. GALA, çalışmalarımızı farklı pazarlarla karşılaştırmak ve müşterilerimize yeni fikirler kazandırmak için önemli fırsat sunuyor.” şeklinde konuştu.
Teması, “Yeniden Tasarlanan AdTech: Reklamcılığı Yeniden Harika Hale Getirmek” olan etkinlikte, yapay zekâ destekli yaratıcılık, kültürel yerelleştirme ve verinin etik kullanımı konularında uzman konuşmacılara da yer verildi. GALA, yaratıcılık, inovasyon ve ölçülebilir pazarlama başarılarını küresel ölçekte ödüllendiren bir platform. Bu yıl Bangkok'ta düzenlenen organizasyona; Türkiye, Brezilya, Kolombiya, Meksika, Vietnam, Çin, Hindistan, Endonezya, Singapur, BAE, Güney Afrika, ABD ve daha birçok ülkeden ajanslar katıldı.
GALA Hakkında: Global Ajans Liderlik Ödülleri (GALA), dünyanın en inovatif, yüksek performanslı ve ileri görüşlü pazarlama ajanslarını ödüllendiren yıllık uluslararası bir etkinliktir. Yaratıcılık, performans, teknoloji ve uluslararası büyüme alanlarında mükemmeliyeti öne çıkarmak amacıyla kurulan GALA, dünyanın dört bir yanından önde gelen ajansları, marka yaratıcılarını ve dijital yenilikçileri bir araya getirir. 2024'te Katar'ın Doha kentinde 26 ülkeden 80'den fazla ajansın katılımıyla gerçekleşen organizasyonun ardından, GALA 2025, Bangkok'ta platformun küresel kapsama alanını daha da büyüterek Asya, Orta Doğu, Avrupa, Afrika ve Amerika'dan 30'un üzerinde pazardan 100'den fazla ajansı bir araya getiriyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye global GALA'da en çok ödül alan ülke oldu
Türkiye, 2025 yılı GALA Global Ajans Liderlik Ödülleri'nde en fazla ajansın ödül kazandığı ülke oldu.
Türkiye'deki ajanslar, Tayland'ın başkenti Bangkok'ta gerçekleşen 2025 yılı Global Ajans Liderlik Ödülleri (GALA) bir kez daha damgasını vurdu. Bu yıl Türkiye'den katılan 20 ajans arasından beşi; büyüme, performans ve yükselen yetenek gibi ana kategorilerde ödüle layık görüldü.
Digital Exchange, dijital kanallarda müşterilerine sunduğu sürdürülebilir yüksek performans ve güçlü yatırım getirisiyle “En İyi Performans Gösteren Ajans” ödülüne layık görüldü.RevolutionDM, Türkiye ve yurt dışındaki müşterileri için hızla büyüyen iş hacmi ve sonuç odaklı çalışmalarıyla “En Hızlı Büyüyen Ajans” ödülünü aldı.PlanB Media ise ölçülebilir iş sonuçları sağlayan başarılı pazar lansmanı ve pazara giriş stratejisiyle “Yılın Lansmanı” ödülünü kazandı.Ad Venture Digital ve Kreatif Agency, Türkiye'deki bağımsız dijital ajansların yeni jenerasyonunun gücünü gösterdiler ve “Yükselen Yıldız” ödülünün sahibi oldular.
Geçen yılki ödüllerde olduğu gibi, Türkiye tek bir ülkeden en fazla ajansın kazandığı ülke oldu ve dijital pazarlama ekosisteminin olgunluğunu ve rekabet gücünü bir kez daha ortaya koydu.
Bu yılki GALA, Latin Amerika'dan Güneydoğu Asya'ya, Orta Doğu, Afrika, Avrupa ve Kuzey Amerika'ya kadar 30'dan fazla pazardan 80'in üzerinde ajansı bir araya getirdi. Bangkok'taki The Peninsula Hotel'de düzenlenen etkinlik, uzun soluklu iş birlikleri, stratejik atılımlar, veri odaklı yaklaşımlar ve yapay zekâ destekli yeniliklerle geçen bir yılın deneyim ve başarılarının paylaşılmasına sahne oldu.
Global bir AdTech platformunda Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Lideri Nejla Bilge Atila şunları söyledi: “Türk ajansları, küresel ölçekte rekabet edip başarıya ulaşabileceklerini bir kez daha gösterdi. Burada yalnızca kazanılan ödül sayısı değil, aynı zamanda bu ödüllerin farklılığı da dikkat çekiyor. Hızlı büyüme ve yüksek performanstan, iddialı yeni lansmanlara ve bağımsız ajansların yükselişine kadar çok çeşitli başarılar var. Türkiye pazarı hem zorlu hem de rekabetin çok yoğun yaşandığı bir ortam; bu da ajanslar için büyük fırsatlar kadar önemli zorluklar da barındırıyor. Böylesi bir pazarda şirketlerin gerçek ihtiyaçlarını derinlemesine anlamak ve markaların büyümesini destekleyecek stratejik iş ortaklıkları geliştirmek kritik önem taşıyor.”
Digital Exchange CEO'su Emrah Pamuk ise “GALA'da ‘En İyi Performans Gösteren Ajans' seçilmek bizim için ayrı bir anlam taşıyor; çünkü performans, işin gerçekliğini en net biçimde ortaya koyar: ya rakamlar vardır ya da yoktur. Ekibimiz, Türkiye'de ve yurt dışında müşterilerimizin kampanyalarını planlama, optimize etme ve ölçümleme konusunda yıllardır kendini sürekli geliştiriyor. Bu ödül, somut iş sonuçları ortaya koymak söz konusu olduğunda, bir Türk ajansının sadece medya faaliyetlerinde değil, en üst seviyede rekabet edebileceğini gösteriyor.” dedi.
RevolutionDM Kurucusu ve CEO'su Yılmaz Bozan da şunları söyledi: “GALA'da ‘En Hızlı Büyüyen Ajans' olarak ödüllendirilmek, ekibimiz için önemli bir dönüm noktası. Bizim için büyüme sadece gelir artışı değil; aynı zamanda Türkiye'den çıkan markaların, etkili ve ölçülebilir kampanyalarla yeni pazarlara ulaşmasını sağlamak demek. Bu ödül ajansların derin pazar ve müşteri içgörülerini yüksek hedeflerle birleştirdiğinde, performans konusunda yeni çıtalar koyabileceğini ortaya koyuyor.”
PlanB Media Ortağı Murat Oykur ise “Artık başarılı bir lansman, büyük bir fikir ve medya planından daha fazlası. Zamanlama, veri, hikâye anlatımı ve uygulamanın bir arada işlemesiyle ilgili. “Yılın Lansmanı” ödülünü kazanmak, uzmanlığımızı güçlü teknoloji iş ortaklarıyla birleştirerek, sadece yerel değil, bölgesel ve küresel ölçekte de ses getiren lansmanlar gerçekleştirebildiğimizi kanıtlıyor. GALA, çalışmalarımızı farklı pazarlarla karşılaştırmak ve müşterilerimize yeni fikirler kazandırmak için önemli fırsat sunuyor.” şeklinde konuştu.
Teması, “Yeniden Tasarlanan AdTech: Reklamcılığı Yeniden Harika Hale Getirmek” olan etkinlikte, yapay zekâ destekli yaratıcılık, kültürel yerelleştirme ve verinin etik kullanımı konularında uzman konuşmacılara da yer verildi. GALA, yaratıcılık, inovasyon ve ölçülebilir pazarlama başarılarını küresel ölçekte ödüllendiren bir platform. Bu yıl Bangkok'ta düzenlenen organizasyona; Türkiye, Brezilya, Kolombiya, Meksika, Vietnam, Çin, Hindistan, Endonezya, Singapur, BAE, Güney Afrika, ABD ve daha birçok ülkeden ajanslar katıldı.
GALA Hakkında: Global Ajans Liderlik Ödülleri (GALA), dünyanın en inovatif, yüksek performanslı ve ileri görüşlü pazarlama ajanslarını ödüllendiren yıllık uluslararası bir etkinliktir. Yaratıcılık, performans, teknoloji ve uluslararası büyüme alanlarında mükemmeliyeti öne çıkarmak amacıyla kurulan GALA, dünyanın dört bir yanından önde gelen ajansları, marka yaratıcılarını ve dijital yenilikçileri bir araya getirir. 2024'te Katar'ın Doha kentinde 26 ülkeden 80'den fazla ajansın katılımıyla gerçekleşen organizasyonun ardından, GALA 2025, Bangkok'ta platformun küresel kapsama alanını daha da büyüterek Asya, Orta Doğu, Avrupa, Afrika ve Amerika'dan 30'un üzerinde pazardan 100'den fazla ajansı bir araya getiriyor.
Haftanın popüler haberleri
Türkiye global GALA'da en çok ödül alan ülke oldu
Türkiye, 2025 yılı GALA Global Ajans Liderlik Ödülleri'nde en fazla ajansın ödül kazandığı ülke oldu.
fiCommerce'nin iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
E-ticaret lojistiği alanında yüksek performanslı fulfillment çözümleri sunan fiCommerce, iletişim çalışmalarını Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
GEV Gelecek Zirvesi 9 Aralık 2025'te başlıyor
GEV Gelecek Zirvesi, 9 Aralık 2025 tarihinde 09.00 - 17.00 saatleri arasında, MEXT Teknoloji Merkezi Ataşehir'de gerçekleşecek.
Panasonic, otonom fabrika vizyonunu hayata geçiriyor
Panasonic, otonom fabrika vizyonunu Productronica 2025'te hayata geçiriyor.
Dijital çağın güçlü omurgası: Mobil Altyapı
Mobil Telekomünikasyon Operatörleri Derneği’nin (m-TOD) Başkanlığına seçilen Ebubekir Şahin mobil altyapı, 5G, dönüşüm konularında değerlendirmelerde bulundu.
Sabiha Gökçen'in yapay zeka asistanı SAVVy 1 yaşında
İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Uluslararası Havalimanı'nın uçuş ve yolcu iletişimi süreçlerinde kullanılan dijital asistanı SAVVy'nin birinci yılı kutlandı.
Coca-Cola'ya yerinde incelemeyi engelledi ve zorlaştırdı cezası
Rekabet Kurulu, Coca-Cola'ya "yerinde incelemeyi engellediği ve zorlaştırdığı" gerekçesiyle yaklaşık 282 milyon lira ceza uygulandığını bildirdi.
TÜRSAB Başkanlığına yeniden Firuz Bağlıkaya seçildi
TÜRSAB 26. Olağan Genel Kurulu'nda Firuz Bağlıkaya yeniden başkan seçildi.
Türkiye ile Güney Kore arasında 3 anlaşma imzalandı
Türkiye ile Güney Kore arasında 3 anlaşma imzalandı.
Fiyat ve kalite denetimleri aralıksız sürüyor
Haksız ticari uygulamalar, stokçuluk ve fahiş fiyat denetimleri kapsamında, ilk 10 ayda 936 milyon lirayı aşan ceza uygulandı.
TÜİK duyurdu: Türkiye'nin nüfusu 86 milyona yaklaştı
TÜİK'in duyurduğu bilgiye göre; Türkiye'nin nüfusu, 1 Ekim itibarıyla 85 milyon 980 bin 654 kişi oldu.
Dan Schulman duyurdu: Verizon 13 bin çalışanını işten çıkaracak
ABD'li telekomünikasyon şirketi Verizon 13 bini aşkın çalışanını işten çıkaracak.
Şekerde 2026-2027 dönemi kotaları belirlendi
Türkiye şeker sektöründe 2026-2027 pazarlama yılı için kotalar belirlendi, A kotasında miktar 2 milyon 910 bin ton oldu.
Güney Kore Devlet Başkanı Myung 24-25 Kasım'da Türkiye'de
Güney Kore Devlet Başkanı Lee Jae Myung'un 24-25 Kasım'da Türkiye'ye devlet ziyareti gerçekleştireceği duyuruldu.
Türkiye 86 bin uluslararası şirkete ve yatırımcıya ev sahipliği yapıyor
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Türkiye'nin 86 bin uluslararası şirkete ve yatırımcıya ev sahipliği yaptığını duyurdu.
Google, Gemini 3'ü piyasaya sürdü
Google, Gemini 3'ü piyasaya sürdü ve yapay zekâ modelini hemen aramaya entegre etti.
İDA'da yeni yönetim: Başkanlığa Burçak Taşkın Yurdakul oldu
İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA Başkanı Burçak Taşkın Yurdakul oldu.
Yemeksepeti’nin yeni Genel Müdürü Oytun Çalapöver oldu
Yemeksepeti’nin Genel Müdürlüğü görevine, gıda teknolojileri ve uluslararası pazar yönetimi alanlarında 15 yılı aşkın deneyime sahip Oytun Çalapöver atandı.
Kader Yıldırım, Hoya ve Seiko Optik Genel Müdürü oldu
Hoya ve Seiko Optik Türkiye’nin Genel Müdürü Kader Yıldırım oldu.
Josep Maria Recasens, Renault Group’ta Bölüm Direktörü oldu
Josep Maria Recasens, Renault Group’un Stratejik Ürün ve Program Yönetimi Direktörü oldu.
Berk Apak, Orzax Genel Müdürü oldu
Berk Apak üstlendi. Apak, Orzax Beşeri İlaç ve Dermokozmetik Genel Müdürü olarak göreve başladı.
KPMG/Şirin Soysal: Kadın liderler ayrımcılığa maruz kalıyor
Şirin Soysal, KPMG'nin “Küresel Kadın Liderlere Genel Bakış 2025” raporunu değerlendirdi: Kadın liderlerin yarıdan fazlası iş yerinde ayrımcılığa uğradı!
Nvidia'da yapay zekâ altyapı programı başladı
Brookfield, Nvidia ile 100 milyar dolarlık yapay zekâ altyapı programı başlattı.
“E-İhracat Pazarları Ve Ülke Gümrük Uygulamaları Rehberi” yenilendi
Ticaret Bakanlığı, 25 ülkeye özel “E-İhracat Pazarları Ve Ülke Gümrük Uygulamaları Rehberi”ni yeniledi.
Vakıf Faktoring, Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul'da gong Vakıf Faktoring için çaldı.
Turistler artık karekodla ödeme yapabilecek
BKM ve UnionPay işbirliğiyle yabancı turistler artık karekodla ödeme yapabilecek.
Türkiye'ye yeni Google Cloud bölgesi kapsamında 2 milyar dolarlık yatırım
Google, Türkiye'ye yönelik 10 yıllık yatırım programı kapsamında yeni Google Cloud bölgesinin kurulacağını açıkladı.
Türkiye'de e-ticarete kişi başı 276,7 dolar harcandı
Dünyada kişi başı e-ticaret harcaması kasım ayı itibarıyla 301 dolar olurken Türkiye'de bu rakam 276,7 dolar olarak gerçekleşti.
Erdoğan, Ukrayna ve Rusya’ya çağrı yaptı
Zelenskiy'nin Türkiye ziyareti: Barış masası yeniden kurulabilir mi?
19 Kasım 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
19 Kasım 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları Resmi Gazete'nin 20 Kasım 2025 tarihli sayısında yayımlandı.
Müge Balta: Türkiye'nin dijital ticareti artık yeni bir eşikte
ideasoft, 21–22 Kasım 2025 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’ndeki Türkiye E-Ticaret Haftası etkinliğinde yerini alıyor.
KPMG Türkiye'ye 3 yeni şirket ortağı
KPMG Türkiye; denetim ve vergi bölümlerinin yapısını 3 yeni şirket ortağıyla daha da güçlendirdi.
Doğru Varlık Yönetim GM görevine Cihan Küçükgöze atandı
Doğru Varlık Yönetim A.Ş., yeni Genel Müdürlük görevine finans sektöründe 20 yılı aşkın deneyime sahip olan Cihan Küçükgöze’yi atadı.
Sürat Lojistik, 24 bin ton yükü 19 saatte indirerek rekor kırdı
Sürat Lojistik, 24 bin ton yükü 19 saatte indirerek performans rekoru kırdı.
Eşitliğin Liderleri 2025 Ödülleri, Denizli’de sahiplerini buldu
Kadın Dostu Markalar Platformu tarafından düzenlenen ve bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Eşitliğin Liderleri Ödül Töreni, Denizli’de yapıldı.
Türkiye Futbol Federasyonu PFDK 5 kulübe para cezası verdi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), 5 Süper Lig kulübüne para cezası verdi.
Orta Asya’nın ticari araç devi SamAuto, Anadolu Isuzu’nun oldu
Anadolu Isuzu, Özbekistan merkezli SamAuto’nun sermayesinin yüzde 75,2’sine tekabül eden payların devrine ilişkin hisse devir sözleşmesini imzaladı.
The TECH Summit, Yapay Zeka gündemiyle 3 Aralık’ta başlıyor
İş dünyası Yapay Zeka gündemiyle The TECH Summit’te buluşuyor.
Central Hospıtal’dan 20 milyon dolarlık’lık üçüncü hastane yatırımı
Central Hospital, 20 milyon dolara ulaşacak yeni yatırımıyla üçüncü hastanesini Etiler’de hizmete açtı.
Geleceğin üretim teknolojileri BUTEKOM’da
SANTEK tarafından düzenlenen Geleceğin Üretim Teknolojileri Sürdürülebilirlik ve Dijitalleşme programı BUTEKOM'da gerçekleştirildi.