PwC, marka konumlandırmasını ve kurumsal kimliğini yeniledi.
Haber Giriş Tarihi: 30.04.2025 14:17
Haber Güncellenme Tarihi: 30.04.2025 14:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
PwC, deneyim ve teknolojiyi bir araya getirerek müşterilerine değer yaratma yolculuklarında sunduğu güçlü desteği yansıtan yeni marka konumlandırmasını duyurdu.Şirket için dönüm noktası niteliğindeki bu gelişmenin duyurusu, PwC’nin müşterilerini kurumsal düzeyde yapay zekânın potansiyelini ortaya çıkarma ve sektörlerinde öncü konuma gelmeleri konusunda desteklemek üzere açıkladığı yeni inisiyatiflerle birlikte yapıldı.
PwC, bugün itibarıyla yeni marka konumlandırmasını ve kurumsal kimliğinin duyurusunu yaptı. PwC’nin yeni yaklaşımının duyurulması için “So You Can” başlıklı küresel bir kampanya hayata geçirildi.
PwC’nin yeni marka konumlandırması ve kimliği, kurumun müşterilerine nasıl destek sunduğunu daha net bir şekilde yansıtarak, geleceğe yönelik güçlü bir platform sunmayı amaçlıyor. Bu yeni yaklaşımın merkezinde; PwC’nin müşterilerinin ivme kazanmalarına ve kazandıkları bu ivmeyi sürdürmelerine yardımcı olma vaadi yer alıyor.
Görsel kimlikte yapılan güncellemeler arasında; yeni bir “momentum işareti” ile desteklenen logo tasarımı, markanın yeni imza rengi olarak belirlenen turuncu ve yenilenmiş görsel içerikler yer alıyor. Sözel kimlik tarafında ise; cesur, iş birliğine açık ve iyimser bir marka kişiliğini temel alan yeni bir iletişim tonu benimsendi.
PwC’nin küresel web sitesi pwc.com üzerinden paylaşılan bu yeni yaklaşım, önümüzdeki aylarda tüm PwC ağı genelinde uygulanmaya başlanacak.
PwC Türkiye Kıdemli Ortağı Cenk Ulu konuyla ilgili şunları söyledi:
“Teknoloji başta olmak üzere birçok mega trend ekonomiyi ve iş dünyasını dönüştürmeye devam ediyor. Bu dönemde PwC olarak uzmanlık odaklı, teknolojiyle ilerleyen ve tercih edilen bir iş ortağı olarak müşterilerimize ivme kazandırmayı ve bunu sürdürülebilir bir şekilde hızlandırmayı temel önceliğimiz olarak görüyoruz. Markamızın; geleceğe daima hazır bir zemin sunmasına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimize değer yaratma ve bu değeri koruma yolculuklarında sunduğumuz teknoloji ve uzmanlığımızı sürekli olarak geliştiriyoruz. PwC olarak kimliğimizin önemli bir parçası olan markamız, yeni marka konumlandırmamız, logomuz, görsel ve sözel kimliğimiz de işte bu yaklaşımla yenilendi. Bizim için oldukça heyecan verici yepyeni bir dönemi simgeleyen ve sunduğumuz değeri daha net biçimde ifade eden yeni marka kimliğimizi paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.”
PwC Türkiye Müşteri ve Endüstri Grupları Lideri Cihan Harman şu değerlendirmede bulundu:
“Hızla değişen dünyada ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmaları için müşterilerimizin yanında olacak; konusunda uzman insan kaynağına, gerekli yetkinliklere ve deneyime sahibiz. Bu sayede müşterilerimizin bugünün hızla değişen dünyasında ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmalarına destek oluyoruz. Yeni marka yaklaşımımız ve iletişim kampanyamız, hem müşterilerimize hem de PwC’nin bir parçası olmak isteyen profesyonellere sunduğumuz özgün değer önerisini daha net bir şekilde aktarmamıza imkân tanıyor.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Uluslararası şirket PwC, yeni logosunu duyurdu
PwC, marka konumlandırmasını ve kurumsal kimliğini yeniledi.
PwC, deneyim ve teknolojiyi bir araya getirerek müşterilerine değer yaratma yolculuklarında sunduğu güçlü desteği yansıtan yeni marka konumlandırmasını duyurdu.Şirket için dönüm noktası niteliğindeki bu gelişmenin duyurusu, PwC’nin müşterilerini kurumsal düzeyde yapay zekânın potansiyelini ortaya çıkarma ve sektörlerinde öncü konuma gelmeleri konusunda desteklemek üzere açıkladığı yeni inisiyatiflerle birlikte yapıldı.
PwC, bugün itibarıyla yeni marka konumlandırmasını ve kurumsal kimliğinin duyurusunu yaptı. PwC’nin yeni yaklaşımının duyurulması için “So You Can” başlıklı küresel bir kampanya hayata geçirildi.
PwC’nin yeni marka konumlandırması ve kimliği, kurumun müşterilerine nasıl destek sunduğunu daha net bir şekilde yansıtarak, geleceğe yönelik güçlü bir platform sunmayı amaçlıyor. Bu yeni yaklaşımın merkezinde; PwC’nin müşterilerinin ivme kazanmalarına ve kazandıkları bu ivmeyi sürdürmelerine yardımcı olma vaadi yer alıyor.
Görsel kimlikte yapılan güncellemeler arasında; yeni bir “momentum işareti” ile desteklenen logo tasarımı, markanın yeni imza rengi olarak belirlenen turuncu ve yenilenmiş görsel içerikler yer alıyor. Sözel kimlik tarafında ise; cesur, iş birliğine açık ve iyimser bir marka kişiliğini temel alan yeni bir iletişim tonu benimsendi.
PwC’nin küresel web sitesi pwc.com üzerinden paylaşılan bu yeni yaklaşım, önümüzdeki aylarda tüm PwC ağı genelinde uygulanmaya başlanacak.
PwC Türkiye Kıdemli Ortağı Cenk Ulu konuyla ilgili şunları söyledi:
“Teknoloji başta olmak üzere birçok mega trend ekonomiyi ve iş dünyasını dönüştürmeye devam ediyor. Bu dönemde PwC olarak uzmanlık odaklı, teknolojiyle ilerleyen ve tercih edilen bir iş ortağı olarak müşterilerimize ivme kazandırmayı ve bunu sürdürülebilir bir şekilde hızlandırmayı temel önceliğimiz olarak görüyoruz. Markamızın; geleceğe daima hazır bir zemin sunmasına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimize değer yaratma ve bu değeri koruma yolculuklarında sunduğumuz teknoloji ve uzmanlığımızı sürekli olarak geliştiriyoruz. PwC olarak kimliğimizin önemli bir parçası olan markamız, yeni marka konumlandırmamız, logomuz, görsel ve sözel kimliğimiz de işte bu yaklaşımla yenilendi. Bizim için oldukça heyecan verici yepyeni bir dönemi simgeleyen ve sunduğumuz değeri daha net biçimde ifade eden yeni marka kimliğimizi paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.”
PwC Türkiye Müşteri ve Endüstri Grupları Lideri Cihan Harman şu değerlendirmede bulundu:
“Hızla değişen dünyada ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmaları için müşterilerimizin yanında olacak; konusunda uzman insan kaynağına, gerekli yetkinliklere ve deneyime sahibiz. Bu sayede müşterilerimizin bugünün hızla değişen dünyasında ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmalarına destek oluyoruz. Yeni marka yaklaşımımız ve iletişim kampanyamız, hem müşterilerimize hem de PwC’nin bir parçası olmak isteyen profesyonellere sunduğumuz özgün değer önerisini daha net bir şekilde aktarmamıza imkân tanıyor.”
Haftanın popüler haberleri
Tofaş’tan dev hamle: Stellantis Türkiye’nin yeni sahibi oldu
Tofaş, Stellantis Grubu ile imzaladığı anlaşmayla Türkiye'de Peugeot, Citroën, Opel ve DS markalarının ithalat ve satış haklarını devraldı.
Şişecam Genel Müdürlüğüne Can Yücel atandı
Şişecam, eski Genel Müdürün istifasıyla boşalan Genel Müdürlük koltuğuna Can Yücel'in atandığını duyurdu.
Çelik Halat ve Tel Sanayi Genel Müdürlüğüne Banu Küner atandı
Çelik Halat ve Tel Sanayi Yönetim Kurulu Üyelikleri ve Genel Müdür atamalarını duyurdu.
İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğun havalimanı oldu
İstanbul Havalimanı, 21-27 Nisan'ı kapsayan dönemde günlük ortalama 1482 uçuşla Avrupa'nın en yoğun havalimanı olarak kayıtlara geçti.
Antalya Havalimanı’na EBRD’den dev finansman
EBRD, Antalya Havalimanı’nın kapasite artırımı ve altyapı geliştirme projeleri için Fraport TAV’a 315 milyon avroluk finansman desteği sağlayacak.
Şimşek: Hizmet ihracatı artıyor, turizm ekonomiye güç katıyor
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, turizm gelirlerinin büyümeye ve cari dengedeki iyileşmeye büyük katkı sunduğunu belirtti. 2025 hedefleri netleşti.
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'ndan 1 Mayıs kutlama mesajı
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu “Akıl ve alın teriyle çalışan, üreten emekçi kardeşlerimizi kutluyorum” dedi.
TESK'ten 1 Mayıs kutlama mesajı
TESK Başkanı Bendevi Palandöken, “1 Mayıs emeğin kutsallığını hatırlama günüdür” dedi.
Çin, 10 yeni nükleer reaktörün inşa edilmesini onayladı
Çin ülke yönetimi, içinde bulunduğumuz yılda ülkede on yeni nükleer reaktörün inşa edilmesi için onay verdi.
Hacı Ömer Sabancı Holding'te organizasyonel değişiklikler
Hacı Ömer Sabancı Holding, gerçekleştirdiği organizasyonel değişiklikleri KAP'a bildirdi.
Max Roger Speur, Teknosa'dan istifa etti
Teknosa, görevden ayrılmalar ve yerlerine seçilen isimleri KAP'a bildirdi.
Carrefoursa YK Başkanlığına Gökhan Eyigün seçildi
Carrefoursa Yönetim Kurulu ve yönetimde yaptığı değişiklikleri KAP'a bildirdi.
Gözde Girişim YK Başkanlığına Murat Ülker seçildi
Gözde Girişim Sermayesi şirketi Yönetim Kurulu Üyeliklerinde değişikliğe gidildiğini duyurdu.
Kordsa GMY İlker Çalışkan ve Boudewijn De Loose görevlerinden ayrıldı
Kordsa Genel Müdür Yardımcısı İlker Çalışkan ve Boudewijn De Loose'nin görevlerinden ayrıldığını duyurdu.
Tosyalı: Demir çelik sektörünün ABD'deki performansı dikkat çekici
ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı: “Üye firmalarımızın ABD pazarında gösterdiği performans dikkat çekici."
Fersan, Great Place to Work “En iyi işverenler” listesinde
Fersan, Great Place to Work 2025’te “Türkiye’nin En iyi İşvereni” şirketlerinden birisi olarak seçildi.
Marmara Kariyer Fuarı 1200 firmanın katılımı son buldu
Kocaeli Üniversitesi ev sahipliğinde 28-29 Nisan tarihlerinde düzenlenen Marmara Kariyer Fuarı son buldu.
Mart ayında 23 milyar 415 milyon dolarlık ihracat gerçekleşti
Türkiye'nin ihracatı, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 3,4 artarak 23 milyar 415 milyon dolar, ithalatı yüzde 2,2 artarak 30 milyar 610 milyon dolar olarak gerçekleşti.
İtalya ile stratejik ortaklıkta yeni bir boyut
Türkiye-İtalya 4. Hükümetlerarası Zirvesi: Stratejik ortaklıkta yeni bir boyut
Türkiye'de de enerji ve iletişim kesintileri olacak iddiaları yalanlandı
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi (DMM), "Türkiye'de 72 saat enerji ve iletişim kesintisi yaşanacak." iddiasının doğru olmadığını bildirdi.
Meloni: Türkiye ile ilişkimiz ekonomik ilişkilerin çok ötesine geçiyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Giorgia Meloni’nin görüşmesi sonrası ortak açıklamalarda bulundular.
SSAB genel kurulu'nda yönetim ve mali tablolara onay çıktı
SSAB’nin 2025 Genel Kurulu’nda bilanço onaylandı, yönetime ibra verildi ve 2,60 SEK temettü ödenmesi kararlaştırıldı. EY yeniden denetçi oldu.
LÖSEV’den YEDAŞ’a Teşekkür Sertifikası
LÖSEV yetkilileri YEDAŞ Genel Müdürü Yunus Emre Bilgi’ye teşekkür sertifikası takdim ederek, gösterilen duyarlılığa dikkat çekti.
Merkez Bankasının olağan genel kurulu yarın
TCMB, 93. Hesap Dönemi Olağan Genel Kurul Toplantısını 30 Nisan 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.
Ehliyet yenilemede son tarih 31 Temmuz 2025
Eski tip sürücü belgesi kullanan 4 milyon 237 bin kişi, 31 Temmuz'a kadar yenileme işlemi yapmazsa ehliyetleri geçersiz hale gelecek.
Deri sektörü dünyaya açılıyor
Türk deri sektörü verimliliği artıracak, katma değerli üretim yapacak, ihracattaki kötü gidişe dur diyecek.
Dubai’nin görkemli binaları Türk halılarıyla döşenecek
Yıllık 2, 9 milyar dolarlık halı ihracatıyla Çin’den sonra dünya ikincisi olan Türkiye, halı ihracatını artırmak için pazarlama faaliyetlerini sürdürüyor.
Egenin zeytin ve zeytinyağı ihracat şampiyonları ödüllendirildi
Egeli zeytinciler ABD, Çin, Brezilya, Japonya, Kanada, Avustralya gibi pazarlara odaklandı.
AHKİB, Kırgızistan'a ihracatını 17 kat artırdı
AHKİB Başkanı Gürkan Tekin, 2025 yılı Ocak-Mart ayları arasında geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 26 artışla 112,5 milyon dolar ihracat gerçekleştirdiklerini açıkladı.
Erdoğan Meloni görüşmesi başladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Roma'da İtalya Başbakanı Giorgia Meloni tarafından resmi törenle karşılandı.
Uludağ 12 ay turizme açılacak
BTSO, Uludağ’ı 12 ay turizm merkezi yapma hedefiyle 14 ülkeden turizm acentesini Bursa’da ağırladı. B2B görüşmeler ve gala etkinliği düzenlendi.
Turkish Fashion Fabrics Show Bursa'da kapılarını açtı
BTSO öncülüğünde düzenlenen Turkish Fashion Fabrics Show, 50 ülkeden gelen alıcılarla Bursalı tekstil firmalarını buluşturdu. Fuar 30 Nisan’a kadar sürecek.
İhlas Holding şirketleri 2024 için kar dağıtımı yapmayacak
Dijital Haber'den Hakan Kavurmacı yazdı: İhlas Yayın Holding, İhlas Holding ve bağlı şirketler, 2024 yılı mali sonuçları sonrası kar dağıtımı yapılmayacağını KAP üzerinden kamuoyuna duyurdu.
Dünya asansör endüstrisi İstanbul'da buluşuyor.
Uluslararası Asansör İstanbul Fuarı’nın 2025 buluşmasına, şimdiye kadar 100’ün üzerinde ülkeden ziyaretçi kaydı yapıldı.
CBME Türkiye, anne-bebek sektöründe ihracata yön verecek
Bölgenin en büyük anne, bebek, çocuk fuarı; moda, oyuncak, tekstil, bakım ürünleri ve daha fazlasıyla 43. kez İstanbul’da düzenlenecek.
Busader üyeleri İznik'te enerji ve sinerji depoladı
BUSADER ile Federasyonda yer alan derneklerin yönetimleri, 26-27 Nisan tarihlerinde İznik’de düzenlenen Birlik ve Strateji Çalıştayında toplandılar.
EGİAD ve PMI Türkiye'den güçlü iş birliği
EGİAD, PMI Türkiye ile iş birliğine giderek Kemeraltı ESKEM'de proje yönetimi etkinliklerine ev sahipliği yapmaya başladı.
Çorlu TSO’dan 5 yıldızlı hizmet: Türkiye 1.liği ve 9 Kalite Belgesi
7500’den fazla üyeye hizmet veren Çorlu TSO, eğitimden dijitalleşmeye kadar birçok alanda projeler sunarak bölge ekonomisine değer katıyor.
VBT, blockchain tabanlı oyun şirketi Wodo’nun ortağı oldu
VBT Yazılım, Türk girişimciler tarafından kurulan Wodo Teknoloji’nin %20 hissesini alarak dijital oyun dünyasına giriş yaptı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İtalya gündemi yoğun
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İtalya Başbakanı Giorgia Meloni'nin davetine icabetle İtalya'nın başkenti Roma'ya gitti.