Sagra, Oyak ile pazar payını ikiye, ihracatını beşe katlayacak
Sagra, Oyak ile pazar payını ikiye, ihracatını beşe katlayacak
Haber Giriş Tarihi: 23.12.2021 19:58
Haber Güncellenme Tarihi: 23.12.2021 19:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye’nin köklü markalarından Sagra, 2021 yılı Nisan ayında OYAK Grubu Şirketleri bünyesine katılarak dünya markası olma yolculuğuna hızlı başladı. Kısa sürede gerçekleştirdiği üretim tesisindeki iyileştirmelerle yüzde 80 kapasite artışı sağlayan Sagra, tüketicilerin satış noktalarında ürünlere daha kolay ulaşabilmesini sağlamak için penetrasyonunu altı katına çıkardı.
OYAK Gıda Tarım Hayvancılık Sektörü Grup Başkanı M. Levent Ortakçıer, “Türkiye gıda ve tarım sektörünün 2023 yılında 150 milyar dolar büyüklük ve 40 milyar dolar ihracat hedefine ulaşması bekleniyor. OYAK’ın da son beş yılda kurduğu altyapı, tecrübesi ve yenilikçi bakış açısı, bize sürdürülebilir büyüme ve çeşitlendirilmiş risk anlayışına uygun olan gıda ve tarım sektörünün öncü oyuncularından biri olma fırsatını sağlıyor” dedi.
“Fındığın hikayesini yeniden yazıyoruz” diyen Sagra Genel Müdürü Erman Erol, Sarelle, Tadelle ve Gol’e ilave yeni ürünlerin de yolda olduğunu söyledi. Erol, “Kategorisinde rakipsiz olan Tadelle’yi dünya pazarında güçlü oyuncular arasında yer alacak bir marka yapmak istiyoruz. Aynı zamanda bu süreçte Türk fındığını dünyayla buluşturan bir köprü görevi göreceğiz” diye konuştu.
Sagra, OYAK satın almasından sonra yeni yönetimle birlikte ürün tedariki, Ar-Ge, fabrika ve üretim alanları modernizasyonu, satış ve pazarlama organizasyonu ile insan kaynağının yeniden kurularak, birçok sürecin yapılandırıldığı yepyeni bir döneme girdi. OYAK Gıda Tarım Hayvancılık Sektörü Şirketlerinden Sagra yönetimi, satın almadan sonra ilk kez basınla buluştu. OYAK Gıda Tarım ve Hayvancılık Sektörü Grup Başkanı M. Levent Ortakçıer ve Sagra Genel Müdürü Erman Erol düzenlenen basın buluşmasında satın alma sonrası yapılan çalışmaları, plan ve hedefleri anlattı.
OYAK’ın gıda sektöründeki varlığının stratejik bir hamle olduğunu belirten M. Levent Ortakçıer, “Genel Müdürümüz Süleyman Savaş Erdem’in öncülüğünde beş yıldır gıda ve tarım alanında dev adımlar atıyor, sadece bugünü değil bundan 30 yıl sonrasını düşünerek ilerliyoruz. Bu stratejinin sonuçlarından biri olarak tarım sektöründeki şirketimiz HEKTAŞ 2016 yılından bu yana net karını yüzde 521 oranında artırarak 180 milyon TL seviyesine ulaştırdı. Tohumla başlayan, bitkileri besleyip koruduğumuz, blockchain teknolojisiyle izlediğimiz, her aşamada çiftçimizin yanında olduğumuz tarladan sofraya zincirini oluşturma vizyonu ile Sagra’yı bünyemize kattık. Gıda ve tarım alanlarındaki yeteneklerimiz, yenilikçi bakış açımız, entegre iş modelimizle sektörün oyun kurucularından olacağız” diye konuştu.
85 yıllık yerli marka Sagra’nın Türkiye için bir değer olduğunu vurgulayan Ortakçıer, “OYAK Grubu Şirketleri bünyesinde bu değeri daha da yukarıya taşıyacağız. Fındık deyince akla gelen Sagra’nın yurt içi ve yurt dışı pazar payını büyütmeyi, sağlıklı, katkısız, katma değeri yüksek ürünlere ek olarak fındık ihracatını da bu ürünlerle doğru orantılı artırmayı planlıyoruz. Bunları yaparken blokchain gibi teknolojileri kullanarak uzaktan izleme, ürün besleme ve kontrollü büyütme konularındaki bilgi birikimimizle çiftçilerimize de destek olacağız” dedi.
Türk fındığını dünyayla buluşturan köprü
Sagra Genel Müdürü Erman Erol ise değişimi yansıtan yeni kurumsal logosuyla tüketiciyle buluşan Sagra’daki dönüşümü anlattı. “Fındığın hikayesini yeniden yazıyoruz” diyerek söze başlayan Erman, fındığın anavatanı Ordu’dan 65 ülkeye uzanan yolculuğun yepyeni bir heyecanla sürdüğünü söyledi. OYAK satın almasından sonra üretim tesisindeki iyileştirmelerle yüzde 80 kapasite artışı, yüzde 15 ek istihdam sağlandığını belirten Erol, şöyle konuştu:
“Fındığı Doğu Karadeniz’den tedarik ediyor hem yerel halka hem çiftçiye dokunuyoruz. Dünya fındık üretiminin yüzde 70’ini ülkemiz karşılıyor. Bir yandan benzersiz lezzetleri üretip bir yandan da ihracatı artırmaya odaklandık. Sagra olarak Türk fındığını dünyayla buluşturan köprü olacağız. Yurt içi pazar payımızı önümüzdeki altı ay içinde ikiye katlamayı hedefliyoruz. İhracatımızı da beş kat artırarak dünyadaki 130 milyar dolarlık çikolata pazarından pay almayı istiyoruz. Bunu yapabilmek içinde OYAK Gıda Tarım Sektörü Şirketlerinin sinerjisiyle tedarik zinciri, satış ve pazarlama ağımız kuruldu. Son tüketiciye ulaşmak için yeniden yapılandık, aktif ve deneyimli bir organizasyon olarak yola devam ediyoruz.”
Yeni kategori ve ürünler geliyor
Türkiye pazarında genişlemeyi önceliklendirdiklerini anlatan Erman Erol, iki ay gibi kısa bir sürede penetrasyonu altı kat artırdıklarını söyledi. Erol, “Türkiye’de kişi başı çikolata tüketimi yaklaşık 3,1 kilo. Ancak çikolata kaplamalı ürünler pazarında ciro bazında yüzde 20 büyüme var. Satış noktalarında genişleme yurt içi pazar payımızı büyütecek” dedi.
Erman Erol, Sagra’nın bilinen lezzetleri Sarelle, Tadelle ve Gol’e ilave olarak hem kategori hem de ürün gamını çeşitlendireceklerini kaydetti. Erol sözlerini şöyle sürdürdü:
“Kaliteli fındık deyince akla Sagra gelir. Bunun sebebi üretimde Ordu’nun ve Doğu Karadeniz’in özel, en iyi fındıklarının kullanılmasıdır. Özel kavurma teknolojisiyle fındığın besin değeri ve aroması korunur. Sagra’nın ürünlerinde doğala özdeş değil doğal vanilya aroması, glikoz, fruktoz şurubu değil pancar şekeri kullanılır. Bu özelliklerimizle ve yeni ürünlerimizle iddiamızı ortaya koyuyoruz. Sagra, önümüzdeki ilk üç ayda bu özel üretim fındıkların ana bileşeni olduğu draje markası Gol ve çeşitleriyle son tüketiciyle buluşacak. ‘Doğallık ve kalite’ konseptini sahiplenen Sarelle ise özel Sagra fındıklarına borçlu olduğu benzersiz lezzeti ile tarzı, yaşı, mesleği, beğenisi fark etmeksizin tüm Türkiye’yi kucaklamaya devam edecek, sürme çikolata grubunda fındığın ön planda olduğu sürpriz lezzetler ile de kategorinin öncüsü olmayı sürdürecek.”
Tadelle dünya markası olacak
Reklam kampanyasına Sagra’nın amiral markası Tadelle ile başladıklarını hatırlatan Erol, “Bar kategorisinde yer alan ürünler genellikle içinde karamel, bisküvi gibi diğer çeşitleri barındırıyor ve sadece üzerinde çikolata kaplama var. Bu da yaklaşık yüzde 35’lere denk geliyor. Gelecek yıl Türkiye nüfusunun 3 katı kadar Tadelle üretmeyi hedefliyoruz. Türkiye’nin ilk fındıklı çikolatası Tadelle, bar kategorisinde yüzde 100 çikolata ve fındıktan oluşan bir ürün olduğu için Türkiye’de hatta dünyada rakipsiz diyebiliriz. Dolayısıyla çikolataya doymak isteyen tüketiciler için iç piyasada olduğu kadar global pazarlarda da etki yaratıyor. Yurt dışı stratejimizde bu farklığımızı kullanacağız. Tadelle’yi dünyada kendi kategorisinde pazar lideri yapmak istiyoruz. Tadelle’de olduğu gibi Sarelle ve Gol markalı ürünlerimiz için de güçlü bir yurt dışı planlamamız var” dedi.
Çikolata çeşmeleri geri dönüyor
Erol, bir kuşağın özlemle andığı çikolata çeşmeleriyle ilgili olarak da “Bir döneme damga vuran butik Sagra mağazalarımızı yeniden açma planlarımız var. Ama her şeyden önce en çok beklenen Sarelle çikolata çeşmeleri için çalışıyor, bu deneyimi tekrar sevenleri ile buluşturmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sagra, Oyak ile pazar payını ikiye, ihracatını beşe katlayacak
Türkiye’nin köklü markalarından Sagra, 2021 yılı Nisan ayında OYAK Grubu Şirketleri bünyesine katılarak dünya markası olma yolculuğuna hızlı başladı. Kısa sürede gerçekleştirdiği üretim tesisindeki iyileştirmelerle yüzde 80 kapasite artışı sağlayan Sagra, tüketicilerin satış noktalarında ürünlere daha kolay ulaşabilmesini sağlamak için penetrasyonunu altı katına çıkardı.
OYAK Gıda Tarım Hayvancılık Sektörü Grup Başkanı M. Levent Ortakçıer, “Türkiye gıda ve tarım sektörünün 2023 yılında 150 milyar dolar büyüklük ve 40 milyar dolar ihracat hedefine ulaşması bekleniyor. OYAK’ın da son beş yılda kurduğu altyapı, tecrübesi ve yenilikçi bakış açısı, bize sürdürülebilir büyüme ve çeşitlendirilmiş risk anlayışına uygun olan gıda ve tarım sektörünün öncü oyuncularından biri olma fırsatını sağlıyor” dedi.
“Fındığın hikayesini yeniden yazıyoruz” diyen Sagra Genel Müdürü Erman Erol, Sarelle, Tadelle ve Gol’e ilave yeni ürünlerin de yolda olduğunu söyledi. Erol, “Kategorisinde rakipsiz olan Tadelle’yi dünya pazarında güçlü oyuncular arasında yer alacak bir marka yapmak istiyoruz. Aynı zamanda bu süreçte Türk fındığını dünyayla buluşturan bir köprü görevi göreceğiz” diye konuştu.
Sagra, OYAK satın almasından sonra yeni yönetimle birlikte ürün tedariki, Ar-Ge, fabrika ve üretim alanları modernizasyonu, satış ve pazarlama organizasyonu ile insan kaynağının yeniden kurularak, birçok sürecin yapılandırıldığı yepyeni bir döneme girdi. OYAK Gıda Tarım Hayvancılık Sektörü Şirketlerinden Sagra yönetimi, satın almadan sonra ilk kez basınla buluştu. OYAK Gıda Tarım ve Hayvancılık Sektörü Grup Başkanı M. Levent Ortakçıer ve Sagra Genel Müdürü Erman Erol düzenlenen basın buluşmasında satın alma sonrası yapılan çalışmaları, plan ve hedefleri anlattı.
OYAK’ın gıda sektöründeki varlığının stratejik bir hamle olduğunu belirten M. Levent Ortakçıer, “Genel Müdürümüz Süleyman Savaş Erdem’in öncülüğünde beş yıldır gıda ve tarım alanında dev adımlar atıyor, sadece bugünü değil bundan 30 yıl sonrasını düşünerek ilerliyoruz. Bu stratejinin sonuçlarından biri olarak tarım sektöründeki şirketimiz HEKTAŞ 2016 yılından bu yana net karını yüzde 521 oranında artırarak 180 milyon TL seviyesine ulaştırdı. Tohumla başlayan, bitkileri besleyip koruduğumuz, blockchain teknolojisiyle izlediğimiz, her aşamada çiftçimizin yanında olduğumuz tarladan sofraya zincirini oluşturma vizyonu ile Sagra’yı bünyemize kattık. Gıda ve tarım alanlarındaki yeteneklerimiz, yenilikçi bakış açımız, entegre iş modelimizle sektörün oyun kurucularından olacağız” diye konuştu.
85 yıllık yerli marka Sagra’nın Türkiye için bir değer olduğunu vurgulayan Ortakçıer, “OYAK Grubu Şirketleri bünyesinde bu değeri daha da yukarıya taşıyacağız. Fındık deyince akla gelen Sagra’nın yurt içi ve yurt dışı pazar payını büyütmeyi, sağlıklı, katkısız, katma değeri yüksek ürünlere ek olarak fındık ihracatını da bu ürünlerle doğru orantılı artırmayı planlıyoruz. Bunları yaparken blokchain gibi teknolojileri kullanarak uzaktan izleme, ürün besleme ve kontrollü büyütme konularındaki bilgi birikimimizle çiftçilerimize de destek olacağız” dedi.
Türk fındığını dünyayla buluşturan köprü
Sagra Genel Müdürü Erman Erol ise değişimi yansıtan yeni kurumsal logosuyla tüketiciyle buluşan Sagra’daki dönüşümü anlattı. “Fındığın hikayesini yeniden yazıyoruz” diyerek söze başlayan Erman, fındığın anavatanı Ordu’dan 65 ülkeye uzanan yolculuğun yepyeni bir heyecanla sürdüğünü söyledi. OYAK satın almasından sonra üretim tesisindeki iyileştirmelerle yüzde 80 kapasite artışı, yüzde 15 ek istihdam sağlandığını belirten Erol, şöyle konuştu:
“Fındığı Doğu Karadeniz’den tedarik ediyor hem yerel halka hem çiftçiye dokunuyoruz. Dünya fındık üretiminin yüzde 70’ini ülkemiz karşılıyor. Bir yandan benzersiz lezzetleri üretip bir yandan da ihracatı artırmaya odaklandık. Sagra olarak Türk fındığını dünyayla buluşturan köprü olacağız. Yurt içi pazar payımızı önümüzdeki altı ay içinde ikiye katlamayı hedefliyoruz. İhracatımızı da beş kat artırarak dünyadaki 130 milyar dolarlık çikolata pazarından pay almayı istiyoruz. Bunu yapabilmek içinde OYAK Gıda Tarım Sektörü Şirketlerinin sinerjisiyle tedarik zinciri, satış ve pazarlama ağımız kuruldu. Son tüketiciye ulaşmak için yeniden yapılandık, aktif ve deneyimli bir organizasyon olarak yola devam ediyoruz.”
Yeni kategori ve ürünler geliyor
Türkiye pazarında genişlemeyi önceliklendirdiklerini anlatan Erman Erol, iki ay gibi kısa bir sürede penetrasyonu altı kat artırdıklarını söyledi. Erol, “Türkiye’de kişi başı çikolata tüketimi yaklaşık 3,1 kilo. Ancak çikolata kaplamalı ürünler pazarında ciro bazında yüzde 20 büyüme var. Satış noktalarında genişleme yurt içi pazar payımızı büyütecek” dedi.
Erman Erol, Sagra’nın bilinen lezzetleri Sarelle, Tadelle ve Gol’e ilave olarak hem kategori hem de ürün gamını çeşitlendireceklerini kaydetti. Erol sözlerini şöyle sürdürdü:
“Kaliteli fındık deyince akla Sagra gelir. Bunun sebebi üretimde Ordu’nun ve Doğu Karadeniz’in özel, en iyi fındıklarının kullanılmasıdır. Özel kavurma teknolojisiyle fındığın besin değeri ve aroması korunur. Sagra’nın ürünlerinde doğala özdeş değil doğal vanilya aroması, glikoz, fruktoz şurubu değil pancar şekeri kullanılır. Bu özelliklerimizle ve yeni ürünlerimizle iddiamızı ortaya koyuyoruz. Sagra, önümüzdeki ilk üç ayda bu özel üretim fındıkların ana bileşeni olduğu draje markası Gol ve çeşitleriyle son tüketiciyle buluşacak. ‘Doğallık ve kalite’ konseptini sahiplenen Sarelle ise özel Sagra fındıklarına borçlu olduğu benzersiz lezzeti ile tarzı, yaşı, mesleği, beğenisi fark etmeksizin tüm Türkiye’yi kucaklamaya devam edecek, sürme çikolata grubunda fındığın ön planda olduğu sürpriz lezzetler ile de kategorinin öncüsü olmayı sürdürecek.”
Tadelle dünya markası olacak
Reklam kampanyasına Sagra’nın amiral markası Tadelle ile başladıklarını hatırlatan Erol, “Bar kategorisinde yer alan ürünler genellikle içinde karamel, bisküvi gibi diğer çeşitleri barındırıyor ve sadece üzerinde çikolata kaplama var. Bu da yaklaşık yüzde 35’lere denk geliyor. Gelecek yıl Türkiye nüfusunun 3 katı kadar Tadelle üretmeyi hedefliyoruz. Türkiye’nin ilk fındıklı çikolatası Tadelle, bar kategorisinde yüzde 100 çikolata ve fındıktan oluşan bir ürün olduğu için Türkiye’de hatta dünyada rakipsiz diyebiliriz. Dolayısıyla çikolataya doymak isteyen tüketiciler için iç piyasada olduğu kadar global pazarlarda da etki yaratıyor. Yurt dışı stratejimizde bu farklığımızı kullanacağız. Tadelle’yi dünyada kendi kategorisinde pazar lideri yapmak istiyoruz. Tadelle’de olduğu gibi Sarelle ve Gol markalı ürünlerimiz için de güçlü bir yurt dışı planlamamız var” dedi.
Çikolata çeşmeleri geri dönüyor
Erol, bir kuşağın özlemle andığı çikolata çeşmeleriyle ilgili olarak da “Bir döneme damga vuran butik Sagra mağazalarımızı yeniden açma planlarımız var. Ama her şeyden önce en çok beklenen Sarelle çikolata çeşmeleri için çalışıyor, bu deneyimi tekrar sevenleri ile buluşturmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Teşekkürler www.marketingturkiye.com.tr
Haftanın popüler haberleri
Sermaye Piyasası Kurulu, Gezinomi'ye idari para cezası verdi
Sermaye Piyasası Kurulu Gezinomi Seyahat Turizm şirketine Kurumsal Yönetim Tebliği'ne aykırı hareket ettiği gerekçesiyle 69.783 TL ceza verdi.
Philippe de Rovira'e Tofaş'ta Yönetim Kurulu Üyeliği görevi
Tofaş, yaptığı duyuruda Philippe de Rovira'nin Yönetim Kurulu Üyesi olarak atandığını duyurdu.
İsdemir'de toplu iş sözleşmesi mutluluğu
Özçelik-İş Sendikası Genel Başkanı Yunus Değirmenci açıkladı: “İsdemir’de toplu iş sözleşmesi büyük kazanımlarla masa başında imzalandı”
Ozan Uyar, Türkiye Sınai Kalkınma Bankası Genel Müdürü oldu
Türkiye Sınai Kalkınma Bankası, Genel Müdürlük görevine Ozan Uyar'ın atandığını duyurdu.
Royal İSG/Güner: İSG eğitimlerini vermiş olmak için vermiyoruz
Royal İSG Genel Müdürü Suat Levent Güner ” Bu eğitimleri firmalarımıza sadece yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla yapmıyoruz” dedi.
İstanbul Havalimanı, Travel and Leisure'de dünyanın en iyisi seçildi
İstanbul Havalimanı, seyahat dergisi "Travel and Leisure" okurların oylarıyla "Dünyanın En İyi Havalimanı" unvanına bu yıl da hak kazandı.
Dışişleri Bakanı Fidan, Guterres ile ABD'de görüştü
Dışişleri Bakanı Fidan, BM Genel Sekreteri Guterres ile ABD'de görüştü.
IDEF 2025 22 Temmuz'da kapılarını açacak
17. Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı (IDEF 2025), 22 Temmuz'da kapılarını ziyaretçilere açacak.
Gündem: Terörist İsrail, Terörsüz Türkiye, Ekonomi ve Dış Güvenlik
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı'nın ardından açıklamalarda bulundu.
İsrail'e lanet içeren TBMM Kararı Resmi Gazete'de yayımlandı
Kararda; "İsrail’in başta başkent Şam olmak üzere Suriye’ye yönelik alçak saldırılarını en sert şekilde kınıyoruz." ifadeleri yer aldı.
Hacı Bekdur, Halk GYO'dan istifa etti
Hacı Bekdur'dan boşalan Halk GYO Yönetim Kurulu Üyeliğine Yalçın Madenci seçildi.
Mehmet Gerz, Osmanlı Portföy'ün Genel Müdürü olarak atandı
Mehmet Gerz, Osmanlı Portföy Yönetimi A.Ş.'nin hem Yönetim Kurulu Başkanı, hem de Genel Müdürü olarak görev yapacak.
Fenerbahçe YKB Vekilliğine Sertaç Komsuoğlu seçildi
Fenerbahçe Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili Erol Bilecik'in istifasıyla boşalan göreve Sertaç Komsuoğlu seçildi.
Rekabet Kurulundan Cosmox, Vitaceel, The Ceel, Ceel'e soruşturma
Rekabet Kurulu, Cosmox Kozmetik, Vitaceel Kozmetik, The Ceel Kozmetik ve Ceel Kozmetik'ten oluşan ekonomik bütünlük hakkında soruşturma açılmasına karar verdi.
Türkiye ile BAE arasında 7 ortak anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve BAE Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan huzurunda, iki ülke arasında 7 anlaşma imzalandı.
Great Place To Work En İyi İnsan ve Kültür Liderlerini belirleyecek
Great Place To Work “En İyi İnsan ve Kültür Liderleri’’ listesini de belirleyecek.
Paperwork ve DijitalAid'ten işbirliği
PaperWork ve DijitalAid ortaklığıyla yapay zekâ destekli Wisespend, masraf ve seyahat yönetiminde devrim yaratıyor.
Wyndham’dan ralli pilotu Kübra Denizci Keskin’e destek
Wyndham’dan Dünyanın ilk ve tek engelli kadın ralli pilotu Kübra Denizci Keskin’e destek geldi.
Ersin Özoğuz, Vakıf Leasing'ten ayrıldı
Vakıf Finansal Kiralama A.Ş. KAP'a yaptığı açıklamada şirket Genel Müdür Yardımcısı Ersin Özoğuz'un görevinden ayrıldığını duyurdu.
Derimod'un Olağan Genel Kurulu 15 Ağustos'ta yapılacak
Derimod, KAP'a yaptığı açıklamada Olağan Genel Kurul Toplantısını 15 Ağustos 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.
Türk iş insanları Gürcistan'da pazar arayışında
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Gürcistan Maliye Bakanı Laşa Khutsişvili ve Gürcistan Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı Mariam Kvrivişvili ile görüştü.
ABD elektrik şebekesiyle AI talebini karşılamakta zorlanıyor
ABD’nin en büyük elektrik şebekesi yapay zekâ talebini karşılamakta zorlanıyor.
Limanlara 6 ayda 490 kruvaziyer gemisi demirledi
Ocak-Haziran döneminde limanlarımıza demir atan kruvaziyer sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18,07 artışla 490 oldu.
Lonca Girişimcilik Merkezi'nde 11. dönem başladı
Kuveyt Türk'ün girişimcilik ekosistemine kazandırdığı Lonca Girişimcilik Merkezi'nin 11. dönemine katılacak girişimler belli oldu.
Gürçağ Poyraz, Türkiye Finans GMY olarak atandı
Türkiye Finans Katılım Bankası, Hazine Genel Müdür Yardımcılığı görevine Gürçağ Poyraz'ın atandığını duyurdu.
Q Yatırım Bankası ödenmiş sermayesini arttırdı
Q Yatırım Bankası ödenmiş sermayesini 1,5 milyar liraya çıkardı.
Doç. Dr. Ramazan Güven'den sıcak çarpmalarına dikkat uyarısı
Doç. Dr. Ramazan Güven, "Sıcak çarpması ciddi bir durum ve mutlaka tıbbi yardım gerektirir" dedi.
BAE Devlet Başkanı Al Nahyan, Türkiye'de
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'yi ziyaret eden BAE Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan'ı resmi törenle karşıladı.
Nautica, 54. Deniz Kuvvetleri Kupası’nda yarışacak
Nautica ilk kez kendi takımıyla 54. Deniz Kuvvetleri Kupası’nda yarışacak.
Apple, nadir toprak elementlerine yatırım yapacak
Apple, ABD'deki tedarik zincirini 500 milyon dolarlık nadir toprak mıknatısı yatırımıyla genişleteceğini bildirdi.
Kullandırılan TOBB Nefes Kredisi 11 bin 900 firmaya ulaştı
TOBB, Nefes Kredisini şu ana dek 11 bin 900 firmanın kullandığını, 16,2 milyar TL kredi hacmine ulaşıldığı bilgisini duyurdu.
Türk moda endüstrisi yeni dünya yolcusu
Türk Moda Endüstrisi, Amerika Birleşik Devletleri’nin, Çin’e karşı yüksek gümrük vergileri koyması sonrasında ABD pazarındaki pazar payını artırma konusunda ümitlendi.
Ege Bölgesinden 12 tekstil ve hazır giyim firması TİM1000'de
TİM ilk 1000 Listesine Ege Bölgesi’ndeki tekstil ve hazır giyim sektörlerinden 12 firma girmeyi başardı.
Vodafone Türkiye'ye müşteri deneyiminde 8 ödül
Vodafone, Awards International'ın Türkiye'de bu yıl 5. kez gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'25) 4'er altın ve gümüş ödül kazandı.
Havalimanlarında uçak trafiğinde rekor
Türk hava sahasında günlük transit uçuş ve uçak trafiğinde rekor kırıldı.
Bugün fetö darbe girişiminin 9. yıldönümü
fetullahçı teröristlerin 15 Temmuz 2016'daki darbe teşebbüsünün üzerinden 9 yıl geçti. Teröristlerin darbe girişimi Türk Milletinin ferasetiyle başarısızlığa uğradı.
Solmaz İşeri, Politeknik Finans Müdürü olarak atandı
Politeknik Metal Sanayii Finans Müdürlüğüne Solmaz İşeri atandı.
Günseli Özen: Cİ neden önemli, Turuncu Etiket neden gerekli?
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti.
Türk Telekom, varlık kiralama şirketi kuracak
Türk Telekomünikasyon AŞ, anonim şirket statüsünde varlık kiralama şirketi kurulmasına karar verdi.
Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz Kapadokya'da zirvede
Kapadokya Rallisi'ni birinci olarak tamamlayan Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz, genel klasman liderliğinde puan farkını açmayı sürdürdü.