Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2025 14:21
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2025 14:26
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Kurulduğu 1975 yılından bu yana sadece sütçülüğe odaklanarak “Çiftlikten Sofralara” iş modelini geliştiren Sütaş, 50. yılını “Çiftlikten Kalplere” sloganıyla kutluyor. İneklerinin yediği yemlerden, sofralara ulaşan süt ürünlerine kadar tüm süt değer zincirini entegre ederek tüketicilerine taahhüt ettiği “doğal lezzetini” güvence altına alıyor.
Sütaş, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesislerinde 20 bin üretici aile ile çalışıyor, ürünlerini 182 bin satış noktasına ulaştırıyor.
1975 yılından beri süt ve süt ürünleri sektöründe faaliyetlerini sürdüren Sütaş, doğal lezzetlerinin yanı sıra neşeli iletişimi ile toplumun sağlığına, mutluluğuna ve yaşam kalitesine katkıda bulunma misyonu ile çalışıyor. Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika ile faaliyete başlayan Sütaş, bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesisleri ile faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden itibaren sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, geliştirdiği “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeli gıda güvenilirliği beklentilerini karşılamanın yanı sıra, her geçen gün daha fazla gündeme gelen arz güvenliği kaygılarına da çözüm oluşturuyor.
“1975 YILINDA BANTTAN ÇIKAN İLK ŞİŞE SÜTLE SÜTAŞ FAALİYETE GEÇTİ”
Markanın 50 yıllık yolculuğunu anlatan Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz ,
“Sütaş, ailemizin geçmişinden gelen mandıracılık işini bir anonim şirketine dönüştürmek isteyen Babam Sadık Yılmaz tarafından 1975’te Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika olarak kuruldu. O yıllarda heyecan yüksek, imkânlar sınırlı, sanayi ve teknoloji konusunda ise tecrübe yok denecek kadar azdı. Tüm bu koşullara rağmen mimarisi “süt güğümü” şeklinde olan bir fabrika binası yapıldı, yeni makinalar geldi. Aynı yıl banttan çıkan ilk şişe sütle Sütaş faaliyete geçti. Kurulduğumuz günden itibaren sütün ve süt ürünlerinin üretimini ve tüketimini artırarak insanların sağlığına, yaşam kalitesine ve mutluluğuna katkıda bulunmak, bu topraklarda binlerce yıllık geçmişi olan süt ürünleri tüketim kültürünü yaygınlaştırmak için çalıştık. Sütçülüğün en güvenilen kurumu, en sevilen markası ve “Türkiye’nin Sütçüsü” olmaya gayret ettik. Sütün iyiliğini ve berek etini yaymayı kendimize misyon edindik. Kuşaklar boyu biriktirilen bilgi ve tecrübe, bize odaklanmanın çok önemli olduğunu söylüyordu. Ottan süte, sütten sofraya, tüm zincir; etkin ve birbirini destekleyecek şekilde yönetilmeliydi. Ürünlerimizin doğallığını, kalitesini, besin değerini güvence altına alan ve izlenebilirliğini sağlayan "Çiftlikten Sofralara" iş modelimiz böyle oluştu, gelişti, olgunlaştı. Bugün iş modelimiz sadece tüketicilerimizin gıda güvenilirliği beklentilerini en iyi şekilde karşılamakla kalmıyor. Kullandığımız doğal kaynakları geri dönüştürmeyi esas alarak, çevresel, sosyal ve ekonomik boyutlarıyla özgün ve örnek bir sürdürülebilirlik modeli oluşturuyor. 2024 yılında üretim tesislerimizin elektrik ihtiyacının yüzde 92’sini ineklerimizin gübreleri ve organik atıklarından ürettiğimiz yenilenebilir enerji ile karşıladık. 2025’te bu oranı yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyoruz? ?? dedi.
“KARACABEY’DEN SONRA AKSARAY, TİRE VE BİNGÖL’E YATIRIM”
Yatırımları planlarken öncelikle iş modelinin entegrasyonunu tamamlamayı sonra da bunu Türkiye’nin dört bir yanına yaymayı hedeflediklerini anlatan Muharrem Yılmaz şunları söyledi:
“30. yılımızda Güney Marmara Sütçülük Projesi Karacabey Tesisleri’mizin entegrasyonu tamamladık. 35. yılımızda Orta Anadolu Sütçülük Projesi Aksaray Entegre Tesislerimiz, 40. yılımızda Ege-Akdeniz Sütçülük Projesi Tire Entegre tesislerimiz faaliyete geçti. 45. yılımızda ise Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Tesislerimizin yatırımına başladık. Bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan tesislerimiz, ürünlerimizi 8 saat içinde ülkemizin her yerinde tüketicilerimize ulaştırmamızı sağlıyor. 4 entegre tesisimizde her gün 6,8 milyon paket süt ürünü üretiyor, 7 bin 800 kişiye istihdam, 20 bin den fazla üretici aileye düzenli gelir sağlıyor, 182 bin satış noktasına ulaşıyoruz. İş modelimiz; yarattığı sosyo ekonomik etkiler, toplumun tüm kesimlerini kapsayıcı özelliği ve sonuçları ile Sütaş yatırımlarını birer "Bölgesel Kalkınma Modeli" niteliğine taşıyor. Yurt içi yatırımlarımızın yanı sıra 2014 yılından itibaren de Makedonya tesislerimiz ile Balkanlara ve Balkanlar üzerinden Avrupa’ya ulaşıyoruz. 2024’te de Pakistan süt ürünleri tesisimizi devreye alarak MilkFields markamızı lanse ettik. Yurt dışı yatırımlarımızın yanı sıra aralarında Çin, Mısır, Avrupa Ülkeleri, Azerbaycan, ABD, Japonya, BAE, Libya, Irak, Kuveyt’in de bulunduğu 47 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz.”
“AR-GE ve TEKNOLOJİYE YATIRIM YAPARAK SADECE YENİ ÜRÜNLER DEĞİL, ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ DE GELİŞTİRİYORUZ”
Ar-Ge ve teknolojiyi yatırımlarına önem verdiklerini belirten Y? ?lmaz “Bize özgü teknolojiler ve Ar-Ge çalışmalarımız ile Anadolu’nun sütçülük birikimini, uluslararası seviyedeki uzmanlığımızla buluşturuyoruz. Tesislerimizi kendimiz projelendiriyor, kullandığımız yazılım, makine ve ekipmanların birçoğunun ülkemizde tasarlanıp üretilmesine öncülük ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
“SÜTTEN KAZANDIĞIMIZI SÜTÇÜLÜĞE YATIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
2025 yılının Sütaş için önemini vurgulayan Muharrem Yılmaz sözlerine şöyle devam etti:
“Kuruluşumuzun 50. yılının daha büyük hedeflere yönelmek için önemli bir kilometre taşı olduğunu düşünüyorum. Sektörümüzün en yüksek teknoloji seviyesine ulaşan fabrikalarımızın ardından çiftliklerimizi dijital teknolojileri de entegre ederek uluslararası ölçekte en yüksek standartlara ulaştırdık. Önümüzdeki dönem için önceliğimiz ülkemizde damızlık süt sığırı ihtiyac ını karşılamak üzere hayvancılık yatırımlarımızı büyütmek ve bunun için gerekli Ar-Ge faaliyetlerine hız vermek olacak. Diğer yandan yem bitkileri üretimimizi organik ve organomineral gübrelerimizle destekleyerek oluşturduğumuz sürdürülebilir ve onarıcı tarım uygulamalarının Ülke genelinde yaygınlaşmasına öncülük edeceğiz.
50 yıldır sadece sütçülüğe odaklandık, sütçülükten kazandığımızı yine sütçülüğe yatırıyoruz. Son beş yılda gerçekleştirdiğimiz 340 milyon dolar yatırıma ek olarak 2025 yılı için de 70 milyon dolar yatırım öngörüyoruz.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
Kurulduğu 1975 yılından bu yana sadece sütçülüğe odaklanarak “Çiftlikten Sofralara” iş modelini geliştiren Sütaş, 50. yılını “Çiftlikten Kalplere” sloganıyla kutluyor. İneklerinin yediği yemlerden, sofralara ulaşan süt ürünlerine kadar tüm süt değer zincirini entegre ederek tüketicilerine taahhüt ettiği “doğal lezzetini” güvence altına alıyor.
Sütaş, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesislerinde 20 bin üretici aile ile çalışıyor, ürünlerini 182 bin satış noktasına ulaştırıyor.
1975 yılından beri süt ve süt ürünleri sektöründe faaliyetlerini sürdüren Sütaş, doğal lezzetlerinin yanı sıra neşeli iletişimi ile toplumun sağlığına, mutluluğuna ve yaşam kalitesine katkıda bulunma misyonu ile çalışıyor. Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika ile faaliyete başlayan Sütaş, bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesisleri ile faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden itibaren sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, geliştirdiği “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeli gıda güvenilirliği beklentilerini karşılamanın yanı sıra, her geçen gün daha fazla gündeme gelen arz güvenliği kaygılarına da çözüm oluşturuyor.
“1975 YILINDA BANTTAN ÇIKAN İLK ŞİŞE SÜTLE SÜTAŞ FAALİYETE GEÇTİ”
Markanın 50 yıllık yolculuğunu anlatan Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz ,
“Sütaş, ailemizin geçmişinden gelen mandıracılık işini bir anonim şirketine dönüştürmek isteyen Babam Sadık Yılmaz tarafından 1975’te Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika olarak kuruldu. O yıllarda heyecan yüksek, imkânlar sınırlı, sanayi ve teknoloji konusunda ise tecrübe yok denecek kadar azdı. Tüm bu koşullara rağmen mimarisi “süt güğümü” şeklinde olan bir fabrika binası yapıldı, yeni makinalar geldi. Aynı yıl banttan çıkan ilk şişe sütle Sütaş faaliyete geçti. Kurulduğumuz günden itibaren sütün ve süt ürünlerinin üretimini ve tüketimini artırarak insanların sağlığına, yaşam kalitesine ve mutluluğuna katkıda bulunmak, bu topraklarda binlerce yıllık geçmişi olan süt ürünleri tüketim kültürünü yaygınlaştırmak için çalıştık. Sütçülüğün en güvenilen kurumu, en sevilen markası ve “Türkiye’nin Sütçüsü” olmaya gayret ettik. Sütün iyiliğini ve berek etini yaymayı kendimize misyon edindik. Kuşaklar boyu biriktirilen bilgi ve tecrübe, bize odaklanmanın çok önemli olduğunu söylüyordu. Ottan süte, sütten sofraya, tüm zincir; etkin ve birbirini destekleyecek şekilde yönetilmeliydi. Ürünlerimizin doğallığını, kalitesini, besin değerini güvence altına alan ve izlenebilirliğini sağlayan "Çiftlikten Sofralara" iş modelimiz böyle oluştu, gelişti, olgunlaştı. Bugün iş modelimiz sadece tüketicilerimizin gıda güvenilirliği beklentilerini en iyi şekilde karşılamakla kalmıyor. Kullandığımız doğal kaynakları geri dönüştürmeyi esas alarak, çevresel, sosyal ve ekonomik boyutlarıyla özgün ve örnek bir sürdürülebilirlik modeli oluşturuyor. 2024 yılında üretim tesislerimizin elektrik ihtiyacının yüzde 92’sini ineklerimizin gübreleri ve organik atıklarından ürettiğimiz yenilenebilir enerji ile karşıladık. 2025’te bu oranı yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyoruz? ?? dedi.
“KARACABEY’DEN SONRA AKSARAY, TİRE VE BİNGÖL’E YATIRIM”
Yatırımları planlarken öncelikle iş modelinin entegrasyonunu tamamlamayı sonra da bunu Türkiye’nin dört bir yanına yaymayı hedeflediklerini anlatan Muharrem Yılmaz şunları söyledi:
“30. yılımızda Güney Marmara Sütçülük Projesi Karacabey Tesisleri’mizin entegrasyonu tamamladık. 35. yılımızda Orta Anadolu Sütçülük Projesi Aksaray Entegre Tesislerimiz, 40. yılımızda Ege-Akdeniz Sütçülük Projesi Tire Entegre tesislerimiz faaliyete geçti. 45. yılımızda ise Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Tesislerimizin yatırımına başladık. Bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan tesislerimiz, ürünlerimizi 8 saat içinde ülkemizin her yerinde tüketicilerimize ulaştırmamızı sağlıyor. 4 entegre tesisimizde her gün 6,8 milyon paket süt ürünü üretiyor, 7 bin 800 kişiye istihdam, 20 bin den fazla üretici aileye düzenli gelir sağlıyor, 182 bin satış noktasına ulaşıyoruz. İş modelimiz; yarattığı sosyo ekonomik etkiler, toplumun tüm kesimlerini kapsayıcı özelliği ve sonuçları ile Sütaş yatırımlarını birer "Bölgesel Kalkınma Modeli" niteliğine taşıyor. Yurt içi yatırımlarımızın yanı sıra 2014 yılından itibaren de Makedonya tesislerimiz ile Balkanlara ve Balkanlar üzerinden Avrupa’ya ulaşıyoruz. 2024’te de Pakistan süt ürünleri tesisimizi devreye alarak MilkFields markamızı lanse ettik. Yurt dışı yatırımlarımızın yanı sıra aralarında Çin, Mısır, Avrupa Ülkeleri, Azerbaycan, ABD, Japonya, BAE, Libya, Irak, Kuveyt’in de bulunduğu 47 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz.”
“AR-GE ve TEKNOLOJİYE YATIRIM YAPARAK SADECE YENİ ÜRÜNLER DEĞİL, ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ DE GELİŞTİRİYORUZ”
Ar-Ge ve teknolojiyi yatırımlarına önem verdiklerini belirten Y? ?lmaz “Bize özgü teknolojiler ve Ar-Ge çalışmalarımız ile Anadolu’nun sütçülük birikimini, uluslararası seviyedeki uzmanlığımızla buluşturuyoruz. Tesislerimizi kendimiz projelendiriyor, kullandığımız yazılım, makine ve ekipmanların birçoğunun ülkemizde tasarlanıp üretilmesine öncülük ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
“SÜTTEN KAZANDIĞIMIZI SÜTÇÜLÜĞE YATIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
2025 yılının Sütaş için önemini vurgulayan Muharrem Yılmaz sözlerine şöyle devam etti:
“Kuruluşumuzun 50. yılının daha büyük hedeflere yönelmek için önemli bir kilometre taşı olduğunu düşünüyorum. Sektörümüzün en yüksek teknoloji seviyesine ulaşan fabrikalarımızın ardından çiftliklerimizi dijital teknolojileri de entegre ederek uluslararası ölçekte en yüksek standartlara ulaştırdık. Önümüzdeki dönem için önceliğimiz ülkemizde damızlık süt sığırı ihtiyac ını karşılamak üzere hayvancılık yatırımlarımızı büyütmek ve bunun için gerekli Ar-Ge faaliyetlerine hız vermek olacak. Diğer yandan yem bitkileri üretimimizi organik ve organomineral gübrelerimizle destekleyerek oluşturduğumuz sürdürülebilir ve onarıcı tarım uygulamalarının Ülke genelinde yaygınlaşmasına öncülük edeceğiz.
50 yıldır sadece sütçülüğe odaklandık, sütçülükten kazandığımızı yine sütçülüğe yatırıyoruz. Son beş yılda gerçekleştirdiğimiz 340 milyon dolar yatırıma ek olarak 2025 yılı için de 70 milyon dolar yatırım öngörüyoruz.
Haftanın popüler haberleri
TGS Yönetim Kurulu Başkanlığına Burak Tanrıverdi seçildi
TGS Dış Ticaret şirketi Olağan Genel Kurulda gerçekleştirdiği görev dağılımını duyurdu.
Vestel'den işten çıkarmalar, aktif satışı ve global pazarlar açıklaması
Vestel, şirket hakkında birkaç gündür gazetelerde yayınlanan haber ve söylentilere dair kurumsal açıklamalarda bulundu.
Alaattin Dökmen'e Aselsan'da üst düzey görev
Aselsan'da UGES Başkanlığına Ulaşım ve Enerji Sistemleri Program Direktörü Alaattin Dökmen atandı.
Agross ilk mağazasını İstanbul'da açıyor
Agrotech'in bağlı ortaklığı Agross ilk mağazasını 24 Mayıs 2025'te Adnan Kahveci Mahallesi, Çalışlar Caddesi Numara 24, Beylikdüzünde hizmete açacağını duyurdu.
Tarihi İpek Yolunda Türkiye avantajlı
Xi'an kentinde düzenlenen İpek Yolu oturumunda Türkiye'nin bulunduğu konum itibariyle rota avantajları katılımcılara duyuruldu.
Bakanlıktan Bank of America, BNP Paribas, HSBC ve Morgan Stanley'e yetki
Hazine ve Maliye Bakanlığı tahvil ihracı için 4 finans kuruluşuna yetki verdi.
Thomas J. Barrack, Trump'ın Suriye özel temsilcisi oldu
ABD’nin Ankara Büyükelçisi olarak görev yapan Thomas Barrack, aynı zamanda Suriye Özel Temsilcisi görevine getirildi.
KPMG analizi: Her 10 şirketten 9’u teknolojiyle kâr sağlıyor
KPMG tarafından yapılan kapsamlı araştırmaya göre, dijital dönüşüm yatırımları yapan şirketlerin %87’si, bu sayede kârlılıklarını artırmayı başardı.
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
HR Summıt'te sahnede başrolde insan, kuliste yapay zeka vardı
HR Summit’25, bu yıl “AIMeetsHR” temasıyla ikinci kez insan kaynakları profesyonellerini bir araya getirdi.
Sosyal Etki Zirvesi, 29 Mayıs 2025'de İş Sanat'ta
Sosyal Etki Zirvesi, “Eşitlik, Önceliğimizdir, Eşitlik; Önyargıları Kırmakla Başlar!” mottosuyla 29 Mayıs 2025'te İş Sanat, Levent İstanbul’da gerçekleşecek.
TD SYNNEX, şirketlere özel “Dijital Checkup” hizmeti veriyor
TD SYNNEX, “Dijital Checkup” hizmeti ile her şirkete özel dijitalleşme haritası çiziyor.
Furkan Ağırbaş, Rubikpara’nın mutlu işyeri olmasının sırrını anlattı
Furkan Ağırbaş “Mutlu çalışanların sürdürülebilir başarının anahtarı olduğuna inanıyor ve her günümüzü daha iyi bir işyeri inşa etme hedefiyle yaşıyoruz" diyor.
OutdoorFest 30 Ağustos'ta Bursa’dan start alıyor
30 Ağustos-6 Eylül tarihleri arasında 15.si gerçekleşecek TransAnatolia Rally Raid, OutdoorFest ile start alıyor.
Mina Nejadamin, Roche Türkiye'ye katıldı
Roche Türkiye Klinik Operasyonlar Türkiye Ülke Lideri Mina Nejadamin oldu.
Kayapa KSİAD Başkanlığına Ali Güler seçildi
Kayapa Sanayici İş Adamları Derneği’nin (KSİAD) 14. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Tek listeyle gerçekleşen genel kurulda, 2025-2027 dönemi için Ali Güler başkan seçildi.
Jan Ptacek, Renault Türkiye'de yeni göreve gelecek
Renault Grup Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcılığı görevine getirilecek.
Deepshikha Kiyawat, Gilead Türkiye Genel Müdürü oldu
Gilead Sciences, Türkiye organizasyonunun yeni genel müdürü olarak Deepshikha Kiyawat'ı görevlendirdi.
Siirt bıttım sabunu coğrafi işaretle tescillendi
Siirt bıttım sabunu, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından coğrafi işaretle tescillendi.
Edip Behar: As Plastik çevreci ve yenilikçi ambalaj çözümleri sunuyor
As Plastik, çevreci ve yenilikçi ambalaj çözümleriyle e-ticaretin büyümesine güvenlik ve sürdürülebilirlik katıyor.
Upcycle İstanbul'da dönüşümün öncüsü gençler oldu
Festival kapsamında hazırlanan sergi 25 Mayıs'a kadar Müze Gazhane C Galeri'de ziyaretçilerini bekliyor.
Kuşkonmazda 40 bin tonluk potansiyel hedefleniyor
Sparga1, Türkiye’de kuşkonmaz üretimindeki 40 bin tonluk yıllık potansiyeli hedefleyerek, üretim alanını orta vadede 4.000 dönüme ulaştırmayı planlıyor.
SEGM, sürdürülebilirliği kolektif eyleme taşıyor
SEGM’in ev sahipliğinde düzenlenen “Ortak Miras Ortak Gelecek” buluşmaları, sürdürülebilirlikte ortak sorumluluğu ve çözüm odaklı iş birliklerini öne çıkarıyor.
Tadolya'nın yenilenen logo ve marka kimliği
Tadolya, yenilenen logo ve marka kimliğiyle hem dijital hem fiziksel tüm alanlarda kurumsal dönüşüm sürecini başlatarak geleceğe güçlü bir adım atıyor.
Araç takip sistemi Arvento 20 yaşında
Arvento, kuruluşunun 20. yılını, 17. İş Ortakları Toplantısı kapsamında Yunan Adaları’na uzanan özel bir cruise seyahatiyle kutladı.
İsrail'in Filistin'e yönelik alçak saldırıları durmuyor
İsrail'in Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda son 24 saatte 87 kişi hayatını kaybetti.
Can Yayın Holding Başkanlığına Kenan Tekdağ seçildi
Eski adı Ciner Yayın Holding olan Can Yayın Holding'in Yönetim Kurulu üyeleri belirlendi. Yapılan görev dağılımında Kenan Tekdağ Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.
Ciner Yayın Holding'in adı Can Yayın Holding oldu
Ciner Yayın Holding'in hisselerinin Can Grubu'na devir süreci tamamlandı.
Çamsan, Kastamonu Entegre ve Kronospan'a rekabet soruşturması
Rekabet Kurulu, MDF ve yonga levha sektöründeki bazı firmaların hammadde tedarikinde danışıklı hareket ederek rekabeti kısıtladığı şüphesiyle harekete geçti.
TİM Başkanı Gültepe'den ihracatta başarı reçetesi
Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta başarı için bir dizi önerilerde bulundu.
Su ürünlerinde levrek, çipura ve Türk somonu ihracatı sırtladı
Sektörün 5 yılda 1 milyar doları aşan ihracat artışını Türk somonu domine etti. Levrek ihracatımız 331 milyon dolardan 570 milyon dolara, çipura ihracatımız 286 milyon dolardan 508 milyon dolara çıktı.
Muğla’nın ihracatının ithalatını karşılama oranı yüzde 326 oldu
Bedri Girit“Muğla her 100 dolarlık ithalata karşılık 326 milyon dolar ihracat yapmış. Muğlalı ihracatçılarımızı kutluyoruz." dedi.
Aflatoksinli incir enerjiye dönüştü, İspanya’dan ödül geldi
İhracatçılar aflatoksinli inciri enerjiye dönüştürdü, İspanya’da Uluslararası Sürdürülebilirlik ödülü aldı.
Mehmet Cem Engin, Doğuş GYO'dan istifa etti
Doğuş GYO şirketi, Kurumsal İletişim ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmakta olan Mehmet Cem Engin'in istifa ettiğini duyurdu.
Odine şirketinin Olağan Genel Kurulu 11 Haziran 2025'te
Odine Solutions Teknoloji şirketi, olağan genel kurul toplantısını 11 Haziran 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.
Paperworld Middle East 2025 Fuarı 11 Kasım'da başlıyor
Kağıt, kırtasiye ve ofis malzemeleri sektör profesyonelleri 11-13 Kasım 2025 tarihlerinde 2025 Fuarı'nda bir araya geliyor.
Medikal sektörüne 22 yılda 945 milyar liralık destek sağlandı
Son 22 yılda 3.583 medikal yatırım teşvikle desteklendi. 945 milyar TL’lik yatırım harekete geçti, sağlıkta teknoloji odaklı 23 projeye destek verildi.
Hakan Fidan: O gün, dünya barışı için önemli bir gündü
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, yaptığı yazılı açıklamasında Rusya ve Ukrayna görüşmelerinde önemli aşamalar katedildiğini duyurdu.
İTO Tedarikçi Günlerine Eaton Türkiye konuk oldu
İTO Tedarikçi Günleri etkinliğine bu kez Eaton Türkiye konuk oldu.
Dizi, film, içerik, TV'ciler! NEM Dubrovnik başvuruları başladı
İTO, dizi, film, içerik, TV ve yapım sektörünün önemli buluşma etkinliklerinden biri olan NEM Dubrovnik 2025’e Türkiye Katılım Organizasyonu düzenliyor.