Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2025 14:21
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2025 14:26
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Kurulduğu 1975 yılından bu yana sadece sütçülüğe odaklanarak “Çiftlikten Sofralara” iş modelini geliştiren Sütaş, 50. yılını “Çiftlikten Kalplere” sloganıyla kutluyor. İneklerinin yediği yemlerden, sofralara ulaşan süt ürünlerine kadar tüm süt değer zincirini entegre ederek tüketicilerine taahhüt ettiği “doğal lezzetini” güvence altına alıyor.
Sütaş, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesislerinde 20 bin üretici aile ile çalışıyor, ürünlerini 182 bin satış noktasına ulaştırıyor.
1975 yılından beri süt ve süt ürünleri sektöründe faaliyetlerini sürdüren Sütaş, doğal lezzetlerinin yanı sıra neşeli iletişimi ile toplumun sağlığına, mutluluğuna ve yaşam kalitesine katkıda bulunma misyonu ile çalışıyor. Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika ile faaliyete başlayan Sütaş, bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesisleri ile faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden itibaren sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, geliştirdiği “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeli gıda güvenilirliği beklentilerini karşılamanın yanı sıra, her geçen gün daha fazla gündeme gelen arz güvenliği kaygılarına da çözüm oluşturuyor.
“1975 YILINDA BANTTAN ÇIKAN İLK ŞİŞE SÜTLE SÜTAŞ FAALİYETE GEÇTİ”
Markanın 50 yıllık yolculuğunu anlatan Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz ,
“Sütaş, ailemizin geçmişinden gelen mandıracılık işini bir anonim şirketine dönüştürmek isteyen Babam Sadık Yılmaz tarafından 1975’te Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika olarak kuruldu. O yıllarda heyecan yüksek, imkânlar sınırlı, sanayi ve teknoloji konusunda ise tecrübe yok denecek kadar azdı. Tüm bu koşullara rağmen mimarisi “süt güğümü” şeklinde olan bir fabrika binası yapıldı, yeni makinalar geldi. Aynı yıl banttan çıkan ilk şişe sütle Sütaş faaliyete geçti. Kurulduğumuz günden itibaren sütün ve süt ürünlerinin üretimini ve tüketimini artırarak insanların sağlığına, yaşam kalitesine ve mutluluğuna katkıda bulunmak, bu topraklarda binlerce yıllık geçmişi olan süt ürünleri tüketim kültürünü yaygınlaştırmak için çalıştık. Sütçülüğün en güvenilen kurumu, en sevilen markası ve “Türkiye’nin Sütçüsü” olmaya gayret ettik. Sütün iyiliğini ve berek etini yaymayı kendimize misyon edindik. Kuşaklar boyu biriktirilen bilgi ve tecrübe, bize odaklanmanın çok önemli olduğunu söylüyordu. Ottan süte, sütten sofraya, tüm zincir; etkin ve birbirini destekleyecek şekilde yönetilmeliydi. Ürünlerimizin doğallığını, kalitesini, besin değerini güvence altına alan ve izlenebilirliğini sağlayan "Çiftlikten Sofralara" iş modelimiz böyle oluştu, gelişti, olgunlaştı. Bugün iş modelimiz sadece tüketicilerimizin gıda güvenilirliği beklentilerini en iyi şekilde karşılamakla kalmıyor. Kullandığımız doğal kaynakları geri dönüştürmeyi esas alarak, çevresel, sosyal ve ekonomik boyutlarıyla özgün ve örnek bir sürdürülebilirlik modeli oluşturuyor. 2024 yılında üretim tesislerimizin elektrik ihtiyacının yüzde 92’sini ineklerimizin gübreleri ve organik atıklarından ürettiğimiz yenilenebilir enerji ile karşıladık. 2025’te bu oranı yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyoruz? ?? dedi.
“KARACABEY’DEN SONRA AKSARAY, TİRE VE BİNGÖL’E YATIRIM”
Yatırımları planlarken öncelikle iş modelinin entegrasyonunu tamamlamayı sonra da bunu Türkiye’nin dört bir yanına yaymayı hedeflediklerini anlatan Muharrem Yılmaz şunları söyledi:
“30. yılımızda Güney Marmara Sütçülük Projesi Karacabey Tesisleri’mizin entegrasyonu tamamladık. 35. yılımızda Orta Anadolu Sütçülük Projesi Aksaray Entegre Tesislerimiz, 40. yılımızda Ege-Akdeniz Sütçülük Projesi Tire Entegre tesislerimiz faaliyete geçti. 45. yılımızda ise Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Tesislerimizin yatırımına başladık. Bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan tesislerimiz, ürünlerimizi 8 saat içinde ülkemizin her yerinde tüketicilerimize ulaştırmamızı sağlıyor. 4 entegre tesisimizde her gün 6,8 milyon paket süt ürünü üretiyor, 7 bin 800 kişiye istihdam, 20 bin den fazla üretici aileye düzenli gelir sağlıyor, 182 bin satış noktasına ulaşıyoruz. İş modelimiz; yarattığı sosyo ekonomik etkiler, toplumun tüm kesimlerini kapsayıcı özelliği ve sonuçları ile Sütaş yatırımlarını birer "Bölgesel Kalkınma Modeli" niteliğine taşıyor. Yurt içi yatırımlarımızın yanı sıra 2014 yılından itibaren de Makedonya tesislerimiz ile Balkanlara ve Balkanlar üzerinden Avrupa’ya ulaşıyoruz. 2024’te de Pakistan süt ürünleri tesisimizi devreye alarak MilkFields markamızı lanse ettik. Yurt dışı yatırımlarımızın yanı sıra aralarında Çin, Mısır, Avrupa Ülkeleri, Azerbaycan, ABD, Japonya, BAE, Libya, Irak, Kuveyt’in de bulunduğu 47 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz.”
“AR-GE ve TEKNOLOJİYE YATIRIM YAPARAK SADECE YENİ ÜRÜNLER DEĞİL, ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ DE GELİŞTİRİYORUZ”
Ar-Ge ve teknolojiyi yatırımlarına önem verdiklerini belirten Y? ?lmaz “Bize özgü teknolojiler ve Ar-Ge çalışmalarımız ile Anadolu’nun sütçülük birikimini, uluslararası seviyedeki uzmanlığımızla buluşturuyoruz. Tesislerimizi kendimiz projelendiriyor, kullandığımız yazılım, makine ve ekipmanların birçoğunun ülkemizde tasarlanıp üretilmesine öncülük ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
“SÜTTEN KAZANDIĞIMIZI SÜTÇÜLÜĞE YATIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
2025 yılının Sütaş için önemini vurgulayan Muharrem Yılmaz sözlerine şöyle devam etti:
“Kuruluşumuzun 50. yılının daha büyük hedeflere yönelmek için önemli bir kilometre taşı olduğunu düşünüyorum. Sektörümüzün en yüksek teknoloji seviyesine ulaşan fabrikalarımızın ardından çiftliklerimizi dijital teknolojileri de entegre ederek uluslararası ölçekte en yüksek standartlara ulaştırdık. Önümüzdeki dönem için önceliğimiz ülkemizde damızlık süt sığırı ihtiyac ını karşılamak üzere hayvancılık yatırımlarımızı büyütmek ve bunun için gerekli Ar-Ge faaliyetlerine hız vermek olacak. Diğer yandan yem bitkileri üretimimizi organik ve organomineral gübrelerimizle destekleyerek oluşturduğumuz sürdürülebilir ve onarıcı tarım uygulamalarının Ülke genelinde yaygınlaşmasına öncülük edeceğiz.
50 yıldır sadece sütçülüğe odaklandık, sütçülükten kazandığımızı yine sütçülüğe yatırıyoruz. Son beş yılda gerçekleştirdiğimiz 340 milyon dolar yatırıma ek olarak 2025 yılı için de 70 milyon dolar yatırım öngörüyoruz.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
Kurulduğu 1975 yılından bu yana sadece sütçülüğe odaklanarak “Çiftlikten Sofralara” iş modelini geliştiren Sütaş, 50. yılını “Çiftlikten Kalplere” sloganıyla kutluyor. İneklerinin yediği yemlerden, sofralara ulaşan süt ürünlerine kadar tüm süt değer zincirini entegre ederek tüketicilerine taahhüt ettiği “doğal lezzetini” güvence altına alıyor.
Sütaş, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesislerinde 20 bin üretici aile ile çalışıyor, ürünlerini 182 bin satış noktasına ulaştırıyor.
1975 yılından beri süt ve süt ürünleri sektöründe faaliyetlerini sürdüren Sütaş, doğal lezzetlerinin yanı sıra neşeli iletişimi ile toplumun sağlığına, mutluluğuna ve yaşam kalitesine katkıda bulunma misyonu ile çalışıyor. Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika ile faaliyete başlayan Sütaş, bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan entegre tesisleri ile faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden itibaren sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, geliştirdiği “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeli gıda güvenilirliği beklentilerini karşılamanın yanı sıra, her geçen gün daha fazla gündeme gelen arz güvenliği kaygılarına da çözüm oluşturuyor.
“1975 YILINDA BANTTAN ÇIKAN İLK ŞİŞE SÜTLE SÜTAŞ FAALİYETE GEÇTİ”
Markanın 50 yıllık yolculuğunu anlatan Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz ,
“Sütaş, ailemizin geçmişinden gelen mandıracılık işini bir anonim şirketine dönüştürmek isteyen Babam Sadık Yılmaz tarafından 1975’te Bursa Karacabey’de küçük bir fabrika olarak kuruldu. O yıllarda heyecan yüksek, imkânlar sınırlı, sanayi ve teknoloji konusunda ise tecrübe yok denecek kadar azdı. Tüm bu koşullara rağmen mimarisi “süt güğümü” şeklinde olan bir fabrika binası yapıldı, yeni makinalar geldi. Aynı yıl banttan çıkan ilk şişe sütle Sütaş faaliyete geçti. Kurulduğumuz günden itibaren sütün ve süt ürünlerinin üretimini ve tüketimini artırarak insanların sağlığına, yaşam kalitesine ve mutluluğuna katkıda bulunmak, bu topraklarda binlerce yıllık geçmişi olan süt ürünleri tüketim kültürünü yaygınlaştırmak için çalıştık. Sütçülüğün en güvenilen kurumu, en sevilen markası ve “Türkiye’nin Sütçüsü” olmaya gayret ettik. Sütün iyiliğini ve berek etini yaymayı kendimize misyon edindik. Kuşaklar boyu biriktirilen bilgi ve tecrübe, bize odaklanmanın çok önemli olduğunu söylüyordu. Ottan süte, sütten sofraya, tüm zincir; etkin ve birbirini destekleyecek şekilde yönetilmeliydi. Ürünlerimizin doğallığını, kalitesini, besin değerini güvence altına alan ve izlenebilirliğini sağlayan "Çiftlikten Sofralara" iş modelimiz böyle oluştu, gelişti, olgunlaştı. Bugün iş modelimiz sadece tüketicilerimizin gıda güvenilirliği beklentilerini en iyi şekilde karşılamakla kalmıyor. Kullandığımız doğal kaynakları geri dönüştürmeyi esas alarak, çevresel, sosyal ve ekonomik boyutlarıyla özgün ve örnek bir sürdürülebilirlik modeli oluşturuyor. 2024 yılında üretim tesislerimizin elektrik ihtiyacının yüzde 92’sini ineklerimizin gübreleri ve organik atıklarından ürettiğimiz yenilenebilir enerji ile karşıladık. 2025’te bu oranı yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyoruz? ?? dedi.
“KARACABEY’DEN SONRA AKSARAY, TİRE VE BİNGÖL’E YATIRIM”
Yatırımları planlarken öncelikle iş modelinin entegrasyonunu tamamlamayı sonra da bunu Türkiye’nin dört bir yanına yaymayı hedeflediklerini anlatan Muharrem Yılmaz şunları söyledi:
“30. yılımızda Güney Marmara Sütçülük Projesi Karacabey Tesisleri’mizin entegrasyonu tamamladık. 35. yılımızda Orta Anadolu Sütçülük Projesi Aksaray Entegre Tesislerimiz, 40. yılımızda Ege-Akdeniz Sütçülük Projesi Tire Entegre tesislerimiz faaliyete geçti. 45. yılımızda ise Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Tesislerimizin yatırımına başladık. Bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan tesislerimiz, ürünlerimizi 8 saat içinde ülkemizin her yerinde tüketicilerimize ulaştırmamızı sağlıyor. 4 entegre tesisimizde her gün 6,8 milyon paket süt ürünü üretiyor, 7 bin 800 kişiye istihdam, 20 bin den fazla üretici aileye düzenli gelir sağlıyor, 182 bin satış noktasına ulaşıyoruz. İş modelimiz; yarattığı sosyo ekonomik etkiler, toplumun tüm kesimlerini kapsayıcı özelliği ve sonuçları ile Sütaş yatırımlarını birer "Bölgesel Kalkınma Modeli" niteliğine taşıyor. Yurt içi yatırımlarımızın yanı sıra 2014 yılından itibaren de Makedonya tesislerimiz ile Balkanlara ve Balkanlar üzerinden Avrupa’ya ulaşıyoruz. 2024’te de Pakistan süt ürünleri tesisimizi devreye alarak MilkFields markamızı lanse ettik. Yurt dışı yatırımlarımızın yanı sıra aralarında Çin, Mısır, Avrupa Ülkeleri, Azerbaycan, ABD, Japonya, BAE, Libya, Irak, Kuveyt’in de bulunduğu 47 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz.”
“AR-GE ve TEKNOLOJİYE YATIRIM YAPARAK SADECE YENİ ÜRÜNLER DEĞİL, ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ DE GELİŞTİRİYORUZ”
Ar-Ge ve teknolojiyi yatırımlarına önem verdiklerini belirten Y? ?lmaz “Bize özgü teknolojiler ve Ar-Ge çalışmalarımız ile Anadolu’nun sütçülük birikimini, uluslararası seviyedeki uzmanlığımızla buluşturuyoruz. Tesislerimizi kendimiz projelendiriyor, kullandığımız yazılım, makine ve ekipmanların birçoğunun ülkemizde tasarlanıp üretilmesine öncülük ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
“SÜTTEN KAZANDIĞIMIZI SÜTÇÜLÜĞE YATIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
2025 yılının Sütaş için önemini vurgulayan Muharrem Yılmaz sözlerine şöyle devam etti:
“Kuruluşumuzun 50. yılının daha büyük hedeflere yönelmek için önemli bir kilometre taşı olduğunu düşünüyorum. Sektörümüzün en yüksek teknoloji seviyesine ulaşan fabrikalarımızın ardından çiftliklerimizi dijital teknolojileri de entegre ederek uluslararası ölçekte en yüksek standartlara ulaştırdık. Önümüzdeki dönem için önceliğimiz ülkemizde damızlık süt sığırı ihtiyac ını karşılamak üzere hayvancılık yatırımlarımızı büyütmek ve bunun için gerekli Ar-Ge faaliyetlerine hız vermek olacak. Diğer yandan yem bitkileri üretimimizi organik ve organomineral gübrelerimizle destekleyerek oluşturduğumuz sürdürülebilir ve onarıcı tarım uygulamalarının Ülke genelinde yaygınlaşmasına öncülük edeceğiz.
50 yıldır sadece sütçülüğe odaklandık, sütçülükten kazandığımızı yine sütçülüğe yatırıyoruz. Son beş yılda gerçekleştirdiğimiz 340 milyon dolar yatırıma ek olarak 2025 yılı için de 70 milyon dolar yatırım öngörüyoruz.
Haftanın popüler haberleri
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Hava sıcaklığı 22 ilde 40 derece ve üzerini gösterdi
Yurt genelinde bugün 22 ilde termometreler 40 derece ve üzerini gösterdi.
Erkan Bayrak'a FLO’da üst düzey atama
Erkan Bayrak, FLO’nun Yurt Dışı Satış Operasyonları Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.
Beyza Sakallı, Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su olarak atandı
Beyza Sakallı’nın Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su (Chief Marketing Officer) olarak atandığı duyuruldu.
Melek Demiray Ecofolio’ya CEO olarak atandı
Ecofolio’nun CEO’luğuna Dr. Melek Demiray getirildi.
Selda Sakaroğlu Solak, Zsa Zsa Zsu CMO'su olarak atandı
Selda Sakaroğlu Solak, Ağustos 2025 itibarıyla Zsa Zsa Zsu Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı (CMO) olarak görevine başladı
Eda Güzeldemir Demiray, Oyak Çimento İK Direktörü oldu
Eda Güzeldemir Demiray, yeni görevinde OYAK Çimento’nun Türkiye’deki İK operasyonlarından sorumlu olacak.
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye’de attı
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye finali’nde attı! Startup World Cup’ın Türkiye Finali, bu yıl BTM ev sahipliğinde büyük bir heyecanla gerçekleşti.
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları Resmi Gazete'de yayımlandı.
Türkiye ile Senegal arasında 4 anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Senegal Başbakanı Ousmane Sonko'nun huzurunda iki ülke arasında 4 anlaşma imzalandı.
Bursa SMMMO'da görev dağılımı yapıldı
Bursa Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın (BSMMMO) seçimlerinin ardından yeni yönetim kurulu görev dağılımı yaptı.
İngiltere Merkez Bankası politika faizini yüzde 4'e indirdi
İngiltere Merkez Bankası (BoE), politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde 25 baz puan düşürerek yüzde 4'e çekti.
CIP, Almanya'da hidrojen projesine yatırım yapacak
CIP, Almanya'daki H2APEX'in Lubmin hidrojen projesine yatırım yapıyor.
Tuğamiral Zeki Aktürk, MSB'nin 1 haftalık çalışmalarını anlattı
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), son bir hafta içerisinde Irak'ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 5 PKK'lı teröristin daha teslim olduğunu bildirdi.
Sosyal medyadaki yatırım tavsiyelerine dikkat!
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) ile FODER sosyal medyada hızla artan yatırım tavsiyelerine karşı uyarılarda bulundu.
THY ilk 7 ayda 51,2 milyon yolcu taşıdı
Türk Hava Yolları (THY), Ocak-Temmuz döneminde yüzde 82,1 doluluk oranıyla 51,2 milyon yolcu taşıdı.
Hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti
Yılın 7 ayında hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti.
TechXtile Challenge başvuruları başladı
TechXtile Challenge başvuruları için son tarih 3 Ekim 2025. Proje başvuruları, www.techxtile.net üzerinden yapılacak.
Lydia Holding, Galatasaray'ın şort arkası sponsoru oldu
Lydia Holding, Galatasaray Futbol A Takımına 58 milyon 159 bin TL. tutarında ödeme yaparak şort arkası sponsoru olacak.
Moody's, DenizBank'ın kredi notunu duyurdu
Moody's, DenizBank'ın uzun vadeli yabancı ve yerel para mevduat notlarını derecelendirerek duyurdu.
İnşaat seramikleri ihracatın lokomotifi oldu
Türk İnşaat Seramikleri Sektörü, Küresel Daralmaya Rağmen İhracatta Güçlü Performansını Sürdürüyor.
Kıbrıs’lı Noyanlar Şirketler Grubu, Pura Vida ile anlaştı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin inşaat firmalarından Noyanlar Şirketler Grubu stratejik iletişim süreçleri için Pura Vida İletişim ile iş birliğine imza attı.
İstanbul Rumeli Üniversitesi MindDeadlock Takımıyla TEKNOFEST'te
MindDeadlock Takımı, TEKNOFEST finalinde İstanbul Rumeli Üniversitesi’ni temsil etmeye hazırlanıyor.
Arı Bilgi, TÜRSAB üyelerine dijital dönüşüm eğitimi verdi
TÜRSAB Üyeleri, Arı Bilgi'den Yapay Zekâ Destekli Dijital Pazarlama Eğitimi aldı. Seyahat acenteleri dijital pazarlamanın güncel araçlarını deneyimleme fırsatı buldu.
Ticaret Bakanlığından dolandırıcılık uyarısı: Dikkat!
Hakan Kavurmacı yazdı: Ticaret Bakanlığı, Bakanlık ismi kullanılarak yapılan dolandırıcılıklara karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
Hırvatistan'ın güneş enerjisi kapasitesi 1,1 GW'a ulaştı
Hırvatistan Yenilenebilir Enerji Kaynakları Derneği'nin (RES Croatia) verilerine göre, Haziran 2025 itibarıyla Hırvatistan'ın kümülatif güneş enerjisi kapasitesi 1.099 MW'a ulaştı.
Aselsan/Ahmet Akyol: Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı
Aselsan Genel Müdürü Ahmet Akyol "Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı." dedi.
AB'de en çok Volkswagen, Toyota ve Renault satıldı
AB'de en çok otomobil satışı gerçekleştiren marka Volkswagen oldu. Volkswagen'in ardından Toyota ikinciliği, Renault üçüncülüğü elde etti.
Türkiye-Suriye İş Konseyi kuruluyor
Türkiye ve Suriye arasındaki kurumsal işbirliğini yeniden tesis etmek amacıyla İş Konseyi'nin kurulmasına yönelik mutabakat zaptı imzalandı.
Eski Bakanlardan Mustafa Demir vefat etti
Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir vefat etti.
Huzur İstanbul uygulamasında 815 kişi gözaltına alındı
Huzur İstanbul uygulamasında, çeşitli suçlardan aranan 368 şüphelinin de aralarında bulunduğu toplam 815 kişi gözaltına alındı.
Batman'da çocuklar havuza dönüştürülen römorkta serinlediler
Günün ilk yarısında termometreler 10 kentte 40 derecenin üzerine çıktı.
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Borsa İstanbul BT Bist Yetenek Programı başlıyor
Borsa İstanbul, potansiyel yetkinlikleri itibarıyla Borsanın geleceğine katma değer sağlayacak yetenekleri, mezuniyetleri sonrası kazanmayı hedefliyor.
Efor Çay, Ofçay'ı bünyesine kattı
Efor Holding şirketlerinden Efor Çay, sektörün köklü markalarından Ofçay'ı bünyesine kattığını duyurdu.
Terörsüz Türkiye Komisyonu ilk toplantısını yaptı
"Terörsüz Türkiye" süreci kapsamında Meclis'teki komisyonun ilk toplantısı yapıldı.
Erdinç Gök, YEO Teknoloji CFO'su oldu
YEO Teknoloji'de Hasan Sevinç'in Mali İşler Üst Yöneticisi (CFO) görevinden ayrılmasıyla yerine Erdinç Gök atandı.
Texhibition İstanbul 10 Eylül 2025'te İFM'de başlıyor
Texhibition İstanbul Kumaş, İplik Ve Tekstil Aksesuarları Fuarı 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Dr. Merve Cura'dan yaz tatilinde ekran bağımlılığına dikkat uyarısı
Dr. Merve Cura, zamanla ekran, çocuğun duygusal bir düzenleme aracı hâline gelebilir. Bu noktada artık ‘çok mu izliyor?' sorusundan çok, ‘neden sadece burada huzur buluyor?' sorusunu sormak gerekir” diyor.