İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Haber Giriş Tarihi: 06.08.2025 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 05.08.2025 22:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
ManpowerGroup'un yeni raporuna göre, Z kuşağı 2030'da küresel iş gücünün üçte birini oluşturacak olsa da günümüzde işlerinden ayrılma eğilimleri en yüksek ve yeni iş bulma konusunda en kararsız olanlar da bu grupta yer alıyor. Bu nedenle işverenler bu kuşağı çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor. Diğer kuşaklara kıyasla zihinsel sağlıkta daha fazla zorlanan Z kuşağı ise otomasyona dayanmayan işlere yönelme planları ve esnek çalışma talepleriyle dikkat çekiyor. Raporda, ayrıca işverenlere genç çalışanların kendilerini tercih etmelerini sağlayacak önemli tavsiyelerde de bulunuluyor.
ManpowerGroup'un genç kuşakların iş dünyasındaki beklenti ve ihtiyaçlarını, işverenlerin bu beklentilere nasıl yanıt verdiğini ve geleceğe yönelik önerileri mercek altına aldığı "2025'te Z Kuşağının İş Dünyası" raporu yayımlandı.
Rapora göre 1996-2012 yıllarında doğan Z kuşağı, 2030 yılında küresel iş gücünün yaklaşık üçte birini oluşturacak. Buna karşın tüm yaş grupları arasında, mevcut işlerinden önümüzdeki altı ay içinde gönüllü olarak ayrılacaklarını söyleyenlerin oranı en yüksek olan grup yüzde 47 ile Z kuşağı, ancak ihtiyaçlarını karşılayacak yeni bir iş bulabileceklerinden en az emin olanlar da yine Z kuşağı oldu.
İşverenler strateji değiştiriyor Çeşitli endişelere rağmen, işverenler Z kuşağı için iş yerlerini daha cazip hale getirmek amacıyla stratejiler uyguluyor. Bu stratejiler arasında teknoloji araçlarının iyileştirilmesi (yüzde 76), çalışanların iyi oluşuna yönelik çalışmalar (yüzde 75), esnek çalışma saatleri (yüzde 73), maaş artışları (yüzde 73) ve kariyer gelişim fırsatlarının artırılması (yüzde 73) yer alıyor.
Değişim yeni beklentileri beraberinde getiriyor 2030'un Z kuşağı, uzaktan veya hibrit çalışma ile yapay zekâ tabanlı teknolojilerin ve otomasyonun entegre edildiği saha çalışmalarına daha alışkın olacak. Z kuşağı, iş dünyası ve ekonomik koşullar değişmeye devam ettikçe, yeni rollere geçiş yapmalarını sağlayacak benzeri görülmemiş çeşitlilikte ve aktarılabilir yetenekler biriktirme eğiliminde olacak.
Z kuşağı çalışan bağlılığı düşüyor Pandemi öncesinde iş gücüne katılan daha büyük yaştaki Z kuşağı üyeleri ile pandemi sırasında ya da sonrasında çalışmaya başlayan daha genç Z kuşağı çalışanları arasındaki bağlılık farkı da oldukça dikkat çekici. Raporda yer alan verilere göre 2020'den bu yana genç çalışanlar arasında aktif bağlılık oranı yüzde 40'tan yüzde 35'e düşerek 5 puanlık bir azalma gösterdi.
Gençler otomasyona daha az duyarlı işlere yöneliyor Raporda genç çalışanların iş ararken öncelik verdiği bazı dikkat çekici eğilimler de yer alıyor. Örneğin, Z kuşağının neredeyse yüzde 59'u, üretken yapay zekânın yaygınlaşmasının kendilerini vasıflı zanaatlar ya da fiziksel emek gerektiren meslekler gibi otomasyona daha az duyarlı işler aramaya yönelteceğine inanıyor. Ancak aynı zamanda, kabul edecekleri işler konusunda seçiciler; çünkü Z kuşağının yüzde 86'sı, iş yerinde tatmin ve iyi oluş için “bir amaca sahip olmanın” çok önemli olduğunu söylüyor.
Diğer kuşaklara kıyasla zihinsel sağlık açısından daha fazla zorluk yaşayan grup olarak öne çıkıyorlar Genç Z kuşağının diğer kuşaklara göre daha kötü zihinsel sağlık durumuna sahip olduğu da yaygın olarak rapor ediliyor. Aynı zamanda Z kuşağının yüzde 52'sinin iş yerinde sebebi ne olursa olsun günlük yüksek stres yaşadığını söyleme olasılığının en yüksek gruplardan biri olduğu bilgisine de yer veriliyor, buna karşılık, Baby Boomer kuşağının yalnızca yüzde 33'ü iş yerinde günlük yüksek stres yaşadığını bildiriyor.
Z kuşağından CEO sayısı artıyor Diğer yandan raporda 2030 yılında Z kuşağının en yaşlı üyelerinin büyük hedeflerini gerçekleştirmeye başlayacaklarına da dikkat çekiliyor. Günümüzde ortalama CEO yaşı hâlâ 50'li yaşların ortalarında. Ancak demografik ve psikografik değişimler, örneğin liderlik pozisyonlarındaki daha küçük bir X kuşağı (1964-79 doğumlular) ve çocuk yetiştirme ile yaşlı bakımı arasında öncelik çatışması yaşayan daha büyük Millennial Kuşağı nedeniyle, en yetenekli Z kuşağı üyelerinin daha genç yaşlarda üst düzey yönetici pozisyonlarına getirilmeleri muhtemel görülüyor. Hatta araştırmalar bu eğilimi şimdiden gözlemliyor ve Z kuşağından CEO sayısının artmakta olduğunu belirtiyor.
“Z kuşağı, köklü değişimleri beraberinde getiriyor” Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan ManpowerGroup Türkiye Genel Müdürü Feyza Narlı, “Z kuşağı, iş gücüne adım attığı andan itibaren köklü değişimleri beraberinde getiriyor. Hem dijital yerlilikleri hem de anlam arayışları, işverenleri daha kapsayıcı, esnek ve gelişim odaklı stratejilere yönelmeye zorluyor. Raporumuz gösteriyor ki, bu kuşak iyi bir ücret ya da ünvandan çok kendilerini geliştirecek, seslerinin duyulacağı ve bir amaca hizmet edecekleri iş ortamlarıyla bağlılık kuruyor. Bugünün işverenleri, genç yetenekleri elde tutmak ve geleceğe hazırlamak istiyorsa; bireyselleştirilmiş kariyer yolları sunmalı, çok boyutlu yetenek gelişimini desteklemeli ve psikolojik güvenliği önceliklendiren kapsayıcı bir iş kültürü inşa etmelidir.” dedi.
İşverenler için temel eylem adımları Raporda işverenlere genç çalışanların kendilerini tercih etmelerine, beklentilere etkili bir şekilde uyum sağlamalarına yardımcı olmak için önemli tavsiyelerde de bulunuluyor:
Bireyleri işe alın, sınıfı değil: İşverenler genç Z kuşağını stajyer sınıfları ve giriş seviyesi gibi genellikle gruplar halinde işe almayı düşünüyor. Ancak, yeni mezunlardan saha çalışanlarına kadar birçok Z kuşağı mensubu, son derece kişiselleştirilmiş ve beceri odaklı bir işe alım deneyimi istiyor. Çok boyutlu yetenek geliştirme imkânı sunun: Z kuşağı çalışanlarının mesleki gelişim fırsatlarına olan yoğun ilgisi göz önüne alındığında, ofis çalışanlarına ve saha çalışanlarına uygun şekilde özelleştirilmiş çeşitli eğitim yöntemlerine sahip olduğunuzdan emin olun. Onlara net bir kariyer yolu gösterin: Kendilerinden önceki birçok kuşakta olduğu gibi, Z kuşağı da ilk günden itibaren liderlik etmeye istekli olabilir. Bu nedenle, mümkün olduğunca iş tanımlarına proje sahipliği ekleyin, genç çalışanların sorumluluklarını belirleyecek ölçütler oluşturun ve hedeflerine ulaşmaları ve beklentilerin ötesine geçmeleri için gerekli kaynakları sağlayın. Kapsamlı destek sunun: İş/yaşam dengesi, entegrasyon veya harmanlama Z kuşağı için vazgeçilmez. Z kuşağı, nerede, ne zaman ve nasıl çalışacakları konusunda söz sahibi olmak istiyor ve saha çalışanları bile belirli bir derecede esnek çalışma saatleri bekliyor. Nesiller arası farklılıkların üstesinden gelin: Tüm Z kuşağı üyelerinin yaşlarından dolayı belirli bir tür desteğe ihtiyaç duyduğunu varsayarken dikkatli olun. Bunun yerine, çalıştaylar, odak grupları ve anketler aracılığıyla bireysel veya küçük çalışan gruplarından, sizden bugün ve yakın gelecekte neye ihtiyaçları olduğunu öğrenmek için geri bildirim alın.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
ManpowerGroup'un yeni raporuna göre, Z kuşağı 2030'da küresel iş gücünün üçte birini oluşturacak olsa da günümüzde işlerinden ayrılma eğilimleri en yüksek ve yeni iş bulma konusunda en kararsız olanlar da bu grupta yer alıyor. Bu nedenle işverenler bu kuşağı çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor. Diğer kuşaklara kıyasla zihinsel sağlıkta daha fazla zorlanan Z kuşağı ise otomasyona dayanmayan işlere yönelme planları ve esnek çalışma talepleriyle dikkat çekiyor. Raporda, ayrıca işverenlere genç çalışanların kendilerini tercih etmelerini sağlayacak önemli tavsiyelerde de bulunuluyor.
ManpowerGroup'un genç kuşakların iş dünyasındaki beklenti ve ihtiyaçlarını, işverenlerin bu beklentilere nasıl yanıt verdiğini ve geleceğe yönelik önerileri mercek altına aldığı "2025'te Z Kuşağının İş Dünyası" raporu yayımlandı.
Rapora göre 1996-2012 yıllarında doğan Z kuşağı, 2030 yılında küresel iş gücünün yaklaşık üçte birini oluşturacak. Buna karşın tüm yaş grupları arasında, mevcut işlerinden önümüzdeki altı ay içinde gönüllü olarak ayrılacaklarını söyleyenlerin oranı en yüksek olan grup yüzde 47 ile Z kuşağı, ancak ihtiyaçlarını karşılayacak yeni bir iş bulabileceklerinden en az emin olanlar da yine Z kuşağı oldu.
İşverenler strateji değiştiriyor Çeşitli endişelere rağmen, işverenler Z kuşağı için iş yerlerini daha cazip hale getirmek amacıyla stratejiler uyguluyor. Bu stratejiler arasında teknoloji araçlarının iyileştirilmesi (yüzde 76), çalışanların iyi oluşuna yönelik çalışmalar (yüzde 75), esnek çalışma saatleri (yüzde 73), maaş artışları (yüzde 73) ve kariyer gelişim fırsatlarının artırılması (yüzde 73) yer alıyor.
Değişim yeni beklentileri beraberinde getiriyor 2030'un Z kuşağı, uzaktan veya hibrit çalışma ile yapay zekâ tabanlı teknolojilerin ve otomasyonun entegre edildiği saha çalışmalarına daha alışkın olacak. Z kuşağı, iş dünyası ve ekonomik koşullar değişmeye devam ettikçe, yeni rollere geçiş yapmalarını sağlayacak benzeri görülmemiş çeşitlilikte ve aktarılabilir yetenekler biriktirme eğiliminde olacak.
Z kuşağı çalışan bağlılığı düşüyor Pandemi öncesinde iş gücüne katılan daha büyük yaştaki Z kuşağı üyeleri ile pandemi sırasında ya da sonrasında çalışmaya başlayan daha genç Z kuşağı çalışanları arasındaki bağlılık farkı da oldukça dikkat çekici. Raporda yer alan verilere göre 2020'den bu yana genç çalışanlar arasında aktif bağlılık oranı yüzde 40'tan yüzde 35'e düşerek 5 puanlık bir azalma gösterdi.
Gençler otomasyona daha az duyarlı işlere yöneliyor Raporda genç çalışanların iş ararken öncelik verdiği bazı dikkat çekici eğilimler de yer alıyor. Örneğin, Z kuşağının neredeyse yüzde 59'u, üretken yapay zekânın yaygınlaşmasının kendilerini vasıflı zanaatlar ya da fiziksel emek gerektiren meslekler gibi otomasyona daha az duyarlı işler aramaya yönelteceğine inanıyor. Ancak aynı zamanda, kabul edecekleri işler konusunda seçiciler; çünkü Z kuşağının yüzde 86'sı, iş yerinde tatmin ve iyi oluş için “bir amaca sahip olmanın” çok önemli olduğunu söylüyor.
Diğer kuşaklara kıyasla zihinsel sağlık açısından daha fazla zorluk yaşayan grup olarak öne çıkıyorlar Genç Z kuşağının diğer kuşaklara göre daha kötü zihinsel sağlık durumuna sahip olduğu da yaygın olarak rapor ediliyor. Aynı zamanda Z kuşağının yüzde 52'sinin iş yerinde sebebi ne olursa olsun günlük yüksek stres yaşadığını söyleme olasılığının en yüksek gruplardan biri olduğu bilgisine de yer veriliyor, buna karşılık, Baby Boomer kuşağının yalnızca yüzde 33'ü iş yerinde günlük yüksek stres yaşadığını bildiriyor.
Z kuşağından CEO sayısı artıyor Diğer yandan raporda 2030 yılında Z kuşağının en yaşlı üyelerinin büyük hedeflerini gerçekleştirmeye başlayacaklarına da dikkat çekiliyor. Günümüzde ortalama CEO yaşı hâlâ 50'li yaşların ortalarında. Ancak demografik ve psikografik değişimler, örneğin liderlik pozisyonlarındaki daha küçük bir X kuşağı (1964-79 doğumlular) ve çocuk yetiştirme ile yaşlı bakımı arasında öncelik çatışması yaşayan daha büyük Millennial Kuşağı nedeniyle, en yetenekli Z kuşağı üyelerinin daha genç yaşlarda üst düzey yönetici pozisyonlarına getirilmeleri muhtemel görülüyor. Hatta araştırmalar bu eğilimi şimdiden gözlemliyor ve Z kuşağından CEO sayısının artmakta olduğunu belirtiyor.
“Z kuşağı, köklü değişimleri beraberinde getiriyor” Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan ManpowerGroup Türkiye Genel Müdürü Feyza Narlı, “Z kuşağı, iş gücüne adım attığı andan itibaren köklü değişimleri beraberinde getiriyor. Hem dijital yerlilikleri hem de anlam arayışları, işverenleri daha kapsayıcı, esnek ve gelişim odaklı stratejilere yönelmeye zorluyor. Raporumuz gösteriyor ki, bu kuşak iyi bir ücret ya da ünvandan çok kendilerini geliştirecek, seslerinin duyulacağı ve bir amaca hizmet edecekleri iş ortamlarıyla bağlılık kuruyor. Bugünün işverenleri, genç yetenekleri elde tutmak ve geleceğe hazırlamak istiyorsa; bireyselleştirilmiş kariyer yolları sunmalı, çok boyutlu yetenek gelişimini desteklemeli ve psikolojik güvenliği önceliklendiren kapsayıcı bir iş kültürü inşa etmelidir.” dedi.
İşverenler için temel eylem adımları Raporda işverenlere genç çalışanların kendilerini tercih etmelerine, beklentilere etkili bir şekilde uyum sağlamalarına yardımcı olmak için önemli tavsiyelerde de bulunuluyor:
Bireyleri işe alın, sınıfı değil: İşverenler genç Z kuşağını stajyer sınıfları ve giriş seviyesi gibi genellikle gruplar halinde işe almayı düşünüyor. Ancak, yeni mezunlardan saha çalışanlarına kadar birçok Z kuşağı mensubu, son derece kişiselleştirilmiş ve beceri odaklı bir işe alım deneyimi istiyor. Çok boyutlu yetenek geliştirme imkânı sunun: Z kuşağı çalışanlarının mesleki gelişim fırsatlarına olan yoğun ilgisi göz önüne alındığında, ofis çalışanlarına ve saha çalışanlarına uygun şekilde özelleştirilmiş çeşitli eğitim yöntemlerine sahip olduğunuzdan emin olun. Onlara net bir kariyer yolu gösterin: Kendilerinden önceki birçok kuşakta olduğu gibi, Z kuşağı da ilk günden itibaren liderlik etmeye istekli olabilir. Bu nedenle, mümkün olduğunca iş tanımlarına proje sahipliği ekleyin, genç çalışanların sorumluluklarını belirleyecek ölçütler oluşturun ve hedeflerine ulaşmaları ve beklentilerin ötesine geçmeleri için gerekli kaynakları sağlayın. Kapsamlı destek sunun: İş/yaşam dengesi, entegrasyon veya harmanlama Z kuşağı için vazgeçilmez. Z kuşağı, nerede, ne zaman ve nasıl çalışacakları konusunda söz sahibi olmak istiyor ve saha çalışanları bile belirli bir derecede esnek çalışma saatleri bekliyor. Nesiller arası farklılıkların üstesinden gelin: Tüm Z kuşağı üyelerinin yaşlarından dolayı belirli bir tür desteğe ihtiyaç duyduğunu varsayarken dikkatli olun. Bunun yerine, çalıştaylar, odak grupları ve anketler aracılığıyla bireysel veya küçük çalışan gruplarından, sizden bugün ve yakın gelecekte neye ihtiyaçları olduğunu öğrenmek için geri bildirim alın.
Haftanın popüler haberleri
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Borsa İstanbul BT Bist Yetenek Programı başlıyor
Borsa İstanbul, potansiyel yetkinlikleri itibarıyla Borsanın geleceğine katma değer sağlayacak yetenekleri, mezuniyetleri sonrası kazanmayı hedefliyor.
Efor Çay, Ofçay'ı bünyesine kattı
Efor Holding şirketlerinden Efor Çay, sektörün köklü markalarından Ofçay'ı bünyesine kattığını duyurdu.
Erdinç Gök, YEO Teknoloji CFO'su oldu
YEO Teknoloji'de Hasan Sevinç'in Mali İşler Üst Yöneticisi (CFO) görevinden ayrılmasıyla yerine Erdinç Gök atandı.
Texhibition İstanbul 10 Eylül 2025'te İFM'de başlıyor
Texhibition İstanbul Kumaş, İplik Ve Tekstil Aksesuarları Fuarı 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Dr. Merve Cura'dan yaz tatilinde ekran bağımlılığına dikkat uyarısı
Dr. Merve Cura, zamanla ekran, çocuğun duygusal bir düzenleme aracı hâline gelebilir. Bu noktada artık ‘çok mu izliyor?' sorusundan çok, ‘neden sadece burada huzur buluyor?' sorusunu sormak gerekir” diyor.
Aon, sigorta pazarında fiyat rekabetinin arttığını açıkladı
Aon, küresel risklerin artmasına rağmen sigorta pazarında fiyat rekabetinin arttığını açıkladı.
Türk mutfağının zenginlikleri Amerikalı şeflere ilham verdi
Egeli ihracatçılar Türk mutfağının zenginliklerini Amerikalı şeflere tattırdı.
Genelkurmay Başkanlığına Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu atandı
Yüksek Askeri Şura'da (YAŞ) Genelkurmay Başkanlığına Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu'nun atandığı bildirildi.
İnovakademi'nin “İhracat Hızlandırma Programı” 2 Eylül'de başlıyor
İnovakademi firmaların küresel rekabette avantajlı olabilmesi için 2 Eylül 2025’te özel bir program başlatıyor: “İhracat Hızlandırma Programı”
Lale Maro: Fintek'te insan kaynağı ve yetenek rekabeti kızışıyor
MARO Kurucusu Lale Maro, fintek sektöründeki insan kaynağı ve yetenek rekabetini gündeme taşıdı. Sektörün yeteneklere ihtiyacının olduğunu duyurdu.
Otomotiv ihracatı yüzde 23 artışla 3,8 milyar dolar oldu
OİB verilerine göre, Türkiye otomotiv endüstrisi temmuz ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23 artışla 3 milyar 838 milyon dolar oldu.
4 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
TCMB, 4 Ağustos 2025 tarihli Döviz Kurları ve Çapraz Kurlarını yayımladı.
Hisarcıklıoğlu: OSB deneyimini Suriye'ye taşımak istiyoruz
Hisarcıklıoğlu, Türkiye genelinde faaliyet gösteren 400'e yakın OSB'de 2,7 milyon kişinin istihdam edildiğini belirtti.
TESK'ten itiraz: Zincir marketler fiyatları birlikte belirliyor
TESK Başkanı Bendevi Palandöken, zincir marketlerin birçok temel gıda ürününde fiyatları birlikte belirleyerek piyasaya hâkim olmasının serbest piyasa ilkelerine aykırı olduğunu belirtti.
DHMİ "Fortune 500 Türkiye" listesinde 46. sırada yer aldı
DHMİ Genel Müdürlüğü, 'Fortune 500 Türkiye' listesinde 46'ncı sırada yer aldı.
Bakanlıktan satıcıların ÖTV farkı isteğine yönelik açıklama geldi
Ticaret Bakanlığından ÖTV değişikliği sonrası alıcılardan talep edilen ek ödemelere ilişkin açıklama geldi.
Yüksek Askeri Şura toplantısı başladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığındaki Yüksek Askeri Şura (YAŞ) toplantısı, saat 12.10'da başladı.
Yüksek Askeri Şura üyeleri Anıtkabir'e gitti
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve YAŞ üyeleri, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki toplantı öncesi Anıtkabir'e geldi.
Bora Tuncer, Karel Genel Müdürlük görevinden ayrılıyor
Karel'den yapılan açıklamada; Genel Müdür Bora Tuncer'in 12.09.2025 tarihi itibariyle görevinden ayrılacağını duyurdu.
Hareket CHRO görevine Derun Bilsel atandı
Hareket Proje Taşımacılığı ve Yük Mühendisliği A.Ş.'nin İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine Derun Bilsel atandı.
Rekabet Kurulundan Hemel Boya'ya soruşturma
Rekabet Kurulunca ahşap koruma, bakım ve boya alanında faaliyet gösteren Hemel Boya Kimya ve Sanayi AŞ hakkında soruşturma açıldı.
Kerem Kazaz, Finlandiya Rallisi’nden beşincilikle döndü
Team Petrol Ofisi Pilotu Kerem Kazaz, Finlandiya Rallisi’nden kritik puanlar elde ederek döndü.
Redington ve EDB stratejik bir iş birliği yaptı
Redington ve EDB, Türkiye ve CIS genelinde egemen yapay zekâ ve veri altyapısı için stratejik bir iş birliği yaptı.
Aykut Dincer, Sanovel’in yeni Fikri Haklar ve Hukuk Direktörü oldu
Aykut Dincer, Temmuz 2025 itibarıyla Sanovel’de Fikri Haklar ve Hukuk Direktörü olarak göreve başladı.
Efe Çapar, Skechers Türkiye Pazarlama Direktörü oldu
Olka Grup bünyesinde gerçekleşen yeni yapılanma kapsamında Efe Çapar, Skechers Türkiye’nin Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlendi.
Caroline Clayton, American Airlines CMO'su oldu
Mart ayında American Airlines, iletişim ve pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Caroline Clayton’ı şirketin yeni CMO’su olarak terfi ettirdi.
Bolat: Alım gücü bakımından çok daha güçlü bir döneme gireceğiz
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, temmuz ayı enflasyon verilerini değerlendirdi. "Alım gücü bakımından çok daha güçlü bir döneme gireceğiz" dedi.
Elektrikli araçlar Endonezya'da yabancı yatırımın artmasını sağlıyor
Elektrikli araçlar Endonezya'nın maden sektöründe yabancı yatırımın artmasını sağlıyor
Nippon Steel, tüm yılın zararla kapanacağını bildirdi
Nippon Steel, 1,3 milyar dolarlık birinci çeyrek zararının ardından tüm yılın zararla kapanacağını bildirdi.
Hava sıcaklıkları devam ediyor
Birçok ilde termometreler 40 derecenin üzerini gösterdi.
Danimarka merkezli JYSK, 6. mağazasını açtı
JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, “ Büyüme ivmemizi her geçen gün artırıyoruz. Halihazırda 28 ilde online alışveriş hizmeti sunmaya başladık ve yıl sonuna kadar 9 yeni mağaza açacağız" dedi.
1 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
TCMB 1 Ağustos döviz kurları ve çapraz kurları 2 Ağustos 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlandı.
Kardelen'den duyarsız batıya ve ülkemizdeki sevicilerine mesaj
Bilecik'in tek ulusal dergisi Kardelen Dergisi 125. sayısında "Çocuk" konusunu ele alıyor. Kapakta “Eşitlik Yaygarası Koparan Batı Nerdesin?” diye soruyor.
WWF'ten plastik kirliliğine karşı güçlü bir küresel anlaşma çağrısı
WWF Dünya Doğayı Koruma Vakfı, plastik kirliliğine karşı güçlü ve hukuken bağlayıcı bir küresel anlaşma çağrısında bulundu.
Güneş gözlüğü ithalatında İtalyan ürünler ilk sırada yer aldı
Güneş gözlüğü ithalatında İtalya 82,2 milyon dolarla ithalatta ilk sırada yer aldı.
LGS yerleştirme sonuçları açıklandı
MEB, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki yerleştirme sonuçlarının "www.meb.gov.tr" adresinde erişime açıldığını duyurdu.
Ülker İK Başkan Yardımcılığı görevine Eylem Özgür atandı
Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcılığı görevine Eylem Özgür atandı.
Işıltılı ekranın karanlık yüzü sanal kumar intihara sürüklüyor
Artan vakalar, intihar riski ve aile yıkımları… Prof. Dr. Kültegin Ögel uyarıyor: Kumar artık sadece şans oyunu değil, psikiyatrik bir hastalık.