Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasında yer alan Gürok Grubu, 74 yıllık başarılı yolculuğunu geride bırakırken kurumsal kimliğini ve imajını yeniledi.
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2022 12:04
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2022 12:16
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Grubun bu değişimle yeni bir dönem başlattığını söyleyen Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, özellikle sanayi, turizm ve yapı alanındaki yatırımlarıyla bir dünya markası olma yolunda ilerlediklerini vurguladı.
Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde alanının öncüsü olmayı başaran Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor.
Çatısı altında dünyanın en büyük 5. sofra camı markası LAV, cam ambalaj üreticisi GCA, Gürok Kiremit, turizm sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle Ali Bey Hotels & Resorts, ultra lüks segmentte yer alan JOALI Maldives ve JOALI BEING, yapı sektöründe ise Lapis Yapı markaları yer alan grup, adını da Gürok Holding’den Gürok Grup’a dönüştürdü.
“Yenilikçi ürün ve hizmetlerle deneyimi sıradanın ötesine taşıyoruz”
Başlattıkları değişim süreci ile ilgili açıklama yapan Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, “1948’de Kütahya’da faaliyete geçtiğimiz günden bu yana sanayi, turizm ve yapı sektörlerindeki uzmanlık alanlarımızı genişleterek Türkiye’yi ileriye taşıyan projeleri hayata geçirdik. Daha güçlü ve yenilikçi bir grup inşa etmek için çıktığımız yolculuğumuzda, bizi hep üç temel ilkemiz motive etti: ‘Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap’… Kütahya’dan yola çıkarak tüm Türkiye’ye ve dünyaya yayılan markalarımızla yer aldığımız tüm sektörlerde, kendini tekrar etmeyen özgün, yenilikçi ürün ve hizmetlerle deneyimi sıradanın ötesine taşımak için çalışıyoruz. Köklü mirasımız ve gelecek arasında bir köprü vazifesi üstlenerek paydaşlarımız, toplumumuz, ülkemiz, daha yaşanılır bir dünya ve daha iyi bir gelecek inşa etmeye odaklanıyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız ve tüm paydaşlarımızla bu hedefe ilerliyoruz” dedi.
“Alışılmış düşünce kalıplarının dışına çıkıyoruz”
Yeni kurumsal kimliklerinin, değişim ve dönüşüme öncülük etme misyonlarını temsil ettiğini söyleyen Esin Güral Argat, şöyle devam etti: “Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda katma değer katan ürün ya da hizmetlere odaklanıyor, yenilikçi bakış açımızla pazarların genişlemesini de önemsiyoruz. Ürün ve hizmet ürettiğimiz tüm sektörlerde, yaptığımız her işin kaynağında sınırsız düşünebilmenin izleri var. Müşteri ihtiyaçlarını sürekli olarak takip ediyor, veri odaklı yaklaşımımızı her sektöre taşıyoruz. Bu sayede potansiyel hizmet alanlarını daha hızlı keşfediyorhep birlikte gelişiyor ve yeni ürün hizmet ya da sektörlere odaklanıyoruz.. Sınırlarımızı her gün zorlayarak ve her koşulda olumlu düşünerek fikirlere verdiğimiz değeri faaliyetlerimizle yaşatıyoruz. İyi hizmet, uzman ekiplerden; uzman ekipler, güçlü kültürlerden doğar. Çalıştığımız her yeteneğin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak kurum kültürümüzün özünde var. Sürdürülebilir bir gelecek için, yaşam kalitesini yükselten ürün ve hizmetlerle hayata ve doğaya değer katmak için çalışıyoruz.”
Cam ve turizm alanında dünya markası
2021 yılına dair değerlendirme de yapan Argat, “130 ülkeyi aşan ihracatımızla LAV ile bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Dünyanın en büyük 5’inci sofra camı üreticisi olarak, 200 bin satış noktasında ürünlerimizi dünyanın her köşesinde insanlara ulaştırıyor, sofralarının bir parçası oluyoruz. Cam ambalaj markamız GCA ise her geçen yıl ihracattaki payını artırıyor. Bu yıl ihracatımızın toplam satıştaki payını yüzde 17’den yüzde 35’e yükseltmeyi, ihracatımızı ise 40 ülkeden 50 ülkeye çıkartmayı hedefliyoruz. Antalya Bölgesi’nde faaliyet göstermekte olan Ali Bey Hotels & Resorts tesislerimizle turizm sektöründe 30 yılı aşkın bir tecrübeye sahibiz. Bunun yanı sıra Maldivler’deki resort otellerimiz JOALI Maldives ve JOALI BEING ile ultra lüks segmentte yurt dışı turizm deneyimizi güçlendirerek dünya markası olma yolunda sağlam adımlar atıyoruz” diye konuştu.
Yeni logo değerleri temsil ediyor
Gürok Grubu’nun yeni logosu da renkliliğiyle dikkat çekiyor. Yeni logodaki mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğu sembolize ediliyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.
1948 yılında Kütahya’da bir aile şirketi olarak ticari hayatına başlayan Gürok Grubu, 21. yüzyılın ilk diliminde Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasındaki saygın yerini koruyor. Grup, sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde sürdürülebilir bir büyüme sergiliyor. Sofra camında dünyanın 5. büyük üreticisi olan LAV, bu alandaki deneyimini cam ambalaja taşıdığı GCA, turizm sektöründe 31 yıldır faaliyet gösteren Ali Bey Hotels & Resorts, Maldivlerde iki adada ultra lüks segmentte faaliyet gösteren JOALI Maldives, JOALI BEING, alanında öncü şirketlerden Gürok Kiremit ve bu projelerini hayata geçirdiği Lapis Yapı şirketleriyle 4 bini aşkın kişiyi istihdam ediyor. Bulunduğu sektöre yenilikçi ilkler getiren ürün ve hizmetleriyle Gürok Grubu ülkemizi uluslararası alanda temsil ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
74 yaşındaki Gürok'un yeni logosunun hikayesi
Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasında yer alan Gürok Grubu, 74 yıllık başarılı yolculuğunu geride bırakırken kurumsal kimliğini ve imajını yeniledi.
Grubun bu değişimle yeni bir dönem başlattığını söyleyen Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, özellikle sanayi, turizm ve yapı alanındaki yatırımlarıyla bir dünya markası olma yolunda ilerlediklerini vurguladı.
Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde alanının öncüsü olmayı başaran Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor.
Çatısı altında dünyanın en büyük 5. sofra camı markası LAV, cam ambalaj üreticisi GCA, Gürok Kiremit, turizm sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle Ali Bey Hotels & Resorts, ultra lüks segmentte yer alan JOALI Maldives ve JOALI BEING, yapı sektöründe ise Lapis Yapı markaları yer alan grup, adını da Gürok Holding’den Gürok Grup’a dönüştürdü.
“Yenilikçi ürün ve hizmetlerle deneyimi sıradanın ötesine taşıyoruz”
Başlattıkları değişim süreci ile ilgili açıklama yapan Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, “1948’de Kütahya’da faaliyete geçtiğimiz günden bu yana sanayi, turizm ve yapı sektörlerindeki uzmanlık alanlarımızı genişleterek Türkiye’yi ileriye taşıyan projeleri hayata geçirdik. Daha güçlü ve yenilikçi bir grup inşa etmek için çıktığımız yolculuğumuzda, bizi hep üç temel ilkemiz motive etti: ‘Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap’… Kütahya’dan yola çıkarak tüm Türkiye’ye ve dünyaya yayılan markalarımızla yer aldığımız tüm sektörlerde, kendini tekrar etmeyen özgün, yenilikçi ürün ve hizmetlerle deneyimi sıradanın ötesine taşımak için çalışıyoruz. Köklü mirasımız ve gelecek arasında bir köprü vazifesi üstlenerek paydaşlarımız, toplumumuz, ülkemiz, daha yaşanılır bir dünya ve daha iyi bir gelecek inşa etmeye odaklanıyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız ve tüm paydaşlarımızla bu hedefe ilerliyoruz” dedi.
“Alışılmış düşünce kalıplarının dışına çıkıyoruz”
Yeni kurumsal kimliklerinin, değişim ve dönüşüme öncülük etme misyonlarını temsil ettiğini söyleyen Esin Güral Argat, şöyle devam etti: “Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda katma değer katan ürün ya da hizmetlere odaklanıyor, yenilikçi bakış açımızla pazarların genişlemesini de önemsiyoruz. Ürün ve hizmet ürettiğimiz tüm sektörlerde, yaptığımız her işin kaynağında sınırsız düşünebilmenin izleri var. Müşteri ihtiyaçlarını sürekli olarak takip ediyor, veri odaklı yaklaşımımızı her sektöre taşıyoruz. Bu sayede potansiyel hizmet alanlarını daha hızlı keşfediyorhep birlikte gelişiyor ve yeni ürün hizmet ya da sektörlere odaklanıyoruz.. Sınırlarımızı her gün zorlayarak ve her koşulda olumlu düşünerek fikirlere verdiğimiz değeri faaliyetlerimizle yaşatıyoruz. İyi hizmet, uzman ekiplerden; uzman ekipler, güçlü kültürlerden doğar. Çalıştığımız her yeteneğin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak kurum kültürümüzün özünde var. Sürdürülebilir bir gelecek için, yaşam kalitesini yükselten ürün ve hizmetlerle hayata ve doğaya değer katmak için çalışıyoruz.”
Cam ve turizm alanında dünya markası
2021 yılına dair değerlendirme de yapan Argat, “130 ülkeyi aşan ihracatımızla LAV ile bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Dünyanın en büyük 5’inci sofra camı üreticisi olarak, 200 bin satış noktasında ürünlerimizi dünyanın her köşesinde insanlara ulaştırıyor, sofralarının bir parçası oluyoruz. Cam ambalaj markamız GCA ise her geçen yıl ihracattaki payını artırıyor. Bu yıl ihracatımızın toplam satıştaki payını yüzde 17’den yüzde 35’e yükseltmeyi, ihracatımızı ise 40 ülkeden 50 ülkeye çıkartmayı hedefliyoruz. Antalya Bölgesi’nde faaliyet göstermekte olan Ali Bey Hotels & Resorts tesislerimizle turizm sektöründe 30 yılı aşkın bir tecrübeye sahibiz. Bunun yanı sıra Maldivler’deki resort otellerimiz JOALI Maldives ve JOALI BEING ile ultra lüks segmentte yurt dışı turizm deneyimizi güçlendirerek dünya markası olma yolunda sağlam adımlar atıyoruz” diye konuştu.
Yeni logo değerleri temsil ediyor
Gürok Grubu’nun yeni logosu da renkliliğiyle dikkat çekiyor. Yeni logodaki mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğu sembolize ediliyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.
1948 yılında Kütahya’da bir aile şirketi olarak ticari hayatına başlayan Gürok Grubu, 21. yüzyılın ilk diliminde Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasındaki saygın yerini koruyor. Grup, sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde sürdürülebilir bir büyüme sergiliyor. Sofra camında dünyanın 5. büyük üreticisi olan LAV, bu alandaki deneyimini cam ambalaja taşıdığı GCA, turizm sektöründe 31 yıldır faaliyet gösteren Ali Bey Hotels & Resorts, Maldivlerde iki adada ultra lüks segmentte faaliyet gösteren JOALI Maldives, JOALI BEING, alanında öncü şirketlerden Gürok Kiremit ve bu projelerini hayata geçirdiği Lapis Yapı şirketleriyle 4 bini aşkın kişiyi istihdam ediyor. Bulunduğu sektöre yenilikçi ilkler getiren ürün ve hizmetleriyle Gürok Grubu ülkemizi uluslararası alanda temsil ediyor.
Haftanın popüler haberleri
Busiad'ta Bursanın turizm destinasyonları tartışıldı
Busiad elini taşın altına koydu ve Bursanın turizm potansiyelini masaya yatırdı. Toplantıda turizm destinasyonlarının hakettiği değer tartışıldı.
İskender Kebap Mayıs 2025 fiyatları gündem oldu
Cevat İskenderoğlu'nun mirası olan mekânda döner kebap fiyatları 725 TL'den başlıyor. Fiyatlar 1 Mayıs 2025 itibarıyla güncellendi.
Mehmet Ersin Tezol, Europap Tezol Kağıtta yeniden başkan
Europap Tezol Kağıt şirketi Yönetim Kurulu görev dağılımını yaptı.
Galatasaray Eğitim Vakfı Başkanlığına Muharrem Yılmaz seçildi
Vakfın kurulduğu 1981 yılından bu yana başkanlığını sürdürmekte olan İnan Kıraç’ın ardından, Muharrem Yılmaz, Galatasaray Eğitim Vakfı başkanlığına seçildi.
İBB soruşturmasında yeni gözaltılar
İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) yönelik yolsuzluk soruşturmasında 44 şüpheli gözaltına alındı.
DOF Robotics, Deloitte EMEA Fast 500 listesinde
DOF Robotics, Deloitte tarafından açıklanan 2024 EMEA Technology Fast 500 listesinde yer aldı.
TOBB duyurdu: Kurulan şirket sayısı arttı
Kurulan șirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre %18,5 artıș oldu.
İmalatçı KOBİ'lere 30 milyar liralık finansman müjdesi
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek imalatçı KOBİ'lere yönelik 30 milyar liralık kredi müjdesi verdi.
Texworld Paris Autumn Fuarı 15 Eylül'de başlıyor
Fransa’nın Paris şehrinde 15-17 Eylül 2025 tarihleri arasında Texworld Apparel Sourcing Paris 2025 Autumn Fuarı gerçekleştirilecek.
İTO Tedarikçi Günlerine Erkunt Traktör konuk oldu
İstanbul Ticaret Odası Yan Sanayi Borsası kapsamında Tedarikçi Günleri etkinliğine Erkunt Traktör konuk oldu.
Sadık Murat Barışık, Bulls Yatırım Genel Müdürü oldu
Bulls Yatırım şirketinde Genel Müdürlük görevine Sadık Murat Barışık atandı.
Enver İlkay Dalkılıç, İş Yatırım'dan ayrıldı
İş Yatırım Menkul Değerler şirketi, Genel Müdür Yardımcısı Enver İlkay Dalkılıç'tan boşalan göreve Pınar Özyüksel'in atandığını duyurdu.
Marshall Boya'nın Yönetim Kurulu Üyeleri belirlendi
Marshall Boya, Yönetim Kurulu üyelerini duyurdu.
Betül Ebru Edin'e Mavi Giyim'de yeni görev
Mavi Giyim yeni yönetim kurulunu duyurdu.
QUA Home, Bağdat Caddesi şubesi açıldı
QUA Home Collection Bağdat Caddesi şubesi hizmet vermeye başladı.
Türkiye, İsrail ile 9,5 milyar dolarlık ticareti bıraktı
Ticaret Bakanlığınca, 2 Mayıs 2024'ten bu yana İsrail ile ticaretin sıfır olduğu bildirildi.
Finansal okuryazarlık düşük olunca bireyler manipülasyona açık oluyor
Bakan Mehmet Şimşek "Finansal okuryazarlık düşük olunca bireyler istismara, manipülasyona açık oluyor." dedi.
DYO Boya işçileri greve başladı
Petrol-İş Sendikası ile DYO Boya Fabrikası arasındaki toplu iş görüşmelerinde sonuç alınamaması üzerine Petrol İş Sendikasınca grev başlatıldı.
Faydasıçok Vakfı gençleri hayata hazırlıyor
Faydasıçok Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Selcen Faydasıçok, SosyalUp Editörü Dilek Koyuncu'nun sorularını yanıtladı.
Hometex 2025 Fuarı ev tekstilinde dünyayı buluşturdu
TETSİAD öncülüğünde, KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuar, sektörün küresel oyuncularını bir araya getirdi.
Citi, Hong Kong çalışanları için AI araçlarını piyasaya sürdü
Citi, Hong Kong çalışanları için yapay zekâ araçlarını piyasaya sürdü.
Nurol Holding ve GİRVAK desteğiyle Terra Future Labs başladı
Nurol Holding ve GİRVAK’tan sürdürülebilir tarıma güçlü destek: Terra Future Labs başladı.
Tüsiad, 27 Mayıs'ta Trump sonrası konjonktörü tartışacak
“Trump Sonrası Küresel Ekonomik Dinamikler ve Türkiye'ye Etkileri” TÜSİAD ve Koç Üniversitesi Ekonomik Araştırma Forumu etkinliğinde ele alınacak.
Panasonic Toughbook, Avrupa'daki servis ve çözümlerini genişletiyor
Panasonic TOUGHBOOK, Avrupa'daki servis ve çözüm yeteneklerini genişletiyor.
MNG Kargo, DHL eCommerce oldu
Yerel tecrübe ve global güç bir araya geldi MNG Kargo, DHL eCommerce oldu.
PaperWork dijital dönüşümde yeni bir çağı başlatıyor
PaperWork Low - Code Platformu: dijital dönüşümde yeni bir çağı başlatıyor.
Lezita Ege Bölgesi’nin sanayi devleri arasında
Lezita 2024’te de Ege Bölgesi’nin sanayi devleri arasında.
Kapasite kullanım oranı mayısta yüzde 75 oldu
İmalat sanayisinde kapasite kullanım oranı (KKO), Mayısta geçen aya göre 0,7 puan artarak yüzde 75'e çıktı.
Türkiye'nin Suriye'ye ihracatı arttı
Türkiye'nin Suriye'ye ihracatı yılın ilk 4 ayında yüzde 36,7 arttı.
OpenAI, Jony Ive’ın startup’ını aldı
OpenAI, Jony Ive’ın startup’ı iom Products’i 6,5 milyar dolarlık bir anlaşmayla satın aldı .
İrfan Yolcular, Kosgeb destekleriyle ihracat yapıyor
İrfan Yolcular, triko imalatından makine yedek parça üretimine geçip 4 kıtaya ihracat yapıyor.
Ordu-Giresun Havalimanıyla seyahat tercihleri arttı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ordu-Giresun Havalimanı'nın 10 yılda 8,8 milyondan fazla yolcuya hizmet verdiğini belirtti.
Küresel ham çelik üretimi düşerken, Türkiye’de üretim arttı
Küresel ham çelik üretimi nisanda yüzde 0,3 düşerken, Türkiye’de üretim arttı.
Karayollarında yapay zeka destekli denetimler başladı
Jandarma, kara yollarında yapay zeka destekli denetimlerini artırdı.
TCMB'nin 2025 yıl sonu enflasyon tahmini yüzde 24
TCMB Başkanı Karahan: Enflasyonun 2025 sonunda yüzde 24 seviyesinde gerçekleşeceğini tahmin ediyoruz.
İbrahim Bodur vefatının 9 uncu yıldönümünde anılıyor
Kale Grubu’nun kurucusu İbrahim Bodur vefatının dokuzuncu yılında anılıyor.
Interfresh Eurasia Fuarı ihracatçı ve ithalatçıları buluşturacak
Fuara dünyanın önemli market zincirlerinin temsilcileri katılacak. İhracatçıya fuarın yaklaşık 200-250 milyon dolarlık direkt katkısı öngörülüyor.
Ozan Cığızoğlu'na EY-Parthenon'da üst düzey atama
Ernst&Young (EY) çatısı altında yer alan EY-Parthenon (EYP) Türkiye'ye "Şirket Ortağı" olarak Ozan Cığızoğlu atandı.
Esnafa 615,4 milyar liralık rekor kredi desteği
Ticaret Bakanlığı, esnaf ve sanatkarlara kullandırılan Hazine destekli, faiz indirimli kredilerin tutarının nisan sonu itibarıyla 615,4 milyar liraya ulaştığını bildirdi.
İzmir'in en büyük sanayi şirketleri açıklandı
EBSO, Ege’nin En Güçlü 100 Sanayi Devini açıkladı.