Panasonic Toughbook, Avrupa'daki servis ve çözümlerini genişletiyor
Panasonic Toughbook, Avrupa'daki servis ve çözümlerini genişletiyor
Panasonic TOUGHBOOK, Avrupa'daki servis ve çözüm yeteneklerini genişletiyor.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2025 16:33
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2025 16:35
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Cardiff ve Budapeşte merkezlerine yapılan yeni yatırım, Panasonic'in çözüm tasarımı ve dağıtımından gerçek zamanlı servis ve inovasyona uzanan tam yaşam döngüsü desteğine olan bağlılığını güçlendiriyor.
Avrupa'daki mobil iş gücünün rekabet avantajı sağlamak için en son teknolojilere giderek daha fazla yöneldiği bu dönemde Panasonic Connect Europe, Cardiff ve Budapeşte'de ikili Servis ve Çözüm Merkezleri kurarak 1 Nisan'dan itibaren geçerli olmak üzere TOUGHBOOK destek altyapısında önemli iyileştirmeler yaptığını duyurdu.
Günümüzün kuruluşları, eksiksiz mobilite çözümleri tasarlamalarına, dağıtmalarına, sürdürmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olabilecek sağlam bir mobil cihaz ortağına ihtiyaç duyuyor. Ön saflardaki ekipler, uç tabanlı yapay zekanın yükselişinden 5G'nin artan yeteneklerine kadar, teknolojilerinden ve arkasındaki destekten daha fazlasını talep ediyor.
Panasonic TOUGHBOOK Mühendislik Genel Müdürü Jon Tucker, şunları paylaşıyor: "Müşterilerimiz, sahada çalışma şekillerini dönüştürüyor. Gerçek zamanlı operasyonların giderek daha fazla yaygınlaşmasıyla, kesinti süresi kabul edilemez hale geliyor. Bu nedenle, müşterilerimizin bir adım önde olmak için ihtiyaç duyduğu uzman desteğini, bölge içi esnekliği ve tam yaşam döngüsü hizmetlerini sağlamak için Servis ve Çözüm Merkezi modelimize daha da fazla odaklanıyoruz."
Yönetilen mobilite için çift merkezli bir yaklaşım
Uzun süredir kurulu ve Hizmet ve Çözüm Merkezi olarak yeniden tanımlanan Cardiff merkezi; Birleşik Krallık'taki müşterilere hizmet vermeye devam ederken, Avrupa'daki Panasonic TOUGHBOOK operasyonlarının büyümesini desteklemek için yönetilen hizmetler yeteneklerini genişletiyor. Bu genişleme, donanım hazırlama ve takım oluşturmadan proaktif cihaz izleme ve filo yönetimine kadar her şeyi içeriyor. Panasonic, günden güne görev açısından kritik operasyonlar için müşteriye özel, her zaman hazır destek ile birlikte mobil mülkleri yönetme yeteneğini geliştiriyor.
Ayrıca Panasonic, Avrupa genelindeki TOUGHBOOK müşterileri için merkezi servis merkezi görevi görecek Budapeşte Servis Merkezi'ne de yatırım yapmıştı. Bu merkez, son iki yıldır Panasonic görsel ve fabrika çözümleri iş birimleri için servis ve bakım desteği sağlıyor. Artan yerel dayanıklı mobilite uzmanlığı ile Panasonic'in kıta genelinde yüksek hızlı TOUGHBOOK dağıtımı, onarımı ve desteği sağlama yeteneğini geliştiriyor.
Panasonic Connect Europe Müşteri Hizmetleri Başkanı Donald Maidment şunları söylüyor: "TOUGHBOOK cihazlarımızın servis ve performansı konusunda her zaman tam sorumluluk alıyor olmamız bizi farklı kılıyor. Bu yatırımla, bu taahhüdümüzü genişletiyoruz. Desteği dış kaynaklardan sağlayan rakiplerin aksine, mobil varlıkların yaşam döngüsü boyunca müşterilerimizle doğrudan iletişim içerisinde kalıyor ve onları destekliyoruz."
Uçta inovasyonu destekleme
Panasonic'in genişlemesi, saha teknolojisinin hızlı gelişimini destekliyor. Artık uçta çalışan yapay zeka modelleri ve gerçek zamanlı bağlantı sağlayan 5G ile kuruluşlar, daha fazla istihbaratı mümkün kılıyor ve karar alma sürecini hizmet noktasına daha yakın hale getiriyor. Bu kapasiteler ile birlikte iş verimliliği artıyor, ancak aynı zamanda teknolojinin her yerde ve hatasız performans göstermesi üzerindeki baskıyı da artırıyor.
Jon Tucker bu konuda şunları ekliyor: "Servis ve Çözüm Merkezlerimiz, bu zorluğun üstesinden gelmek için inşa edildi. "Onarım ve bakımın ötesinde hizmet sağlıyorlar, aslında modern mobil iş güçleri için bir etkinleştirme merkezi olarak çalışıyorlar."
Mobile-IT-As-A-Service – Tam hizmetli bir mobilite modeli
Müşteriye özel çözüm tasarımının yanı sıra, Panasonic TOUGHBOOK, sağlam donanımı, özel yazılımı ve yönetilen hizmetleri, tek bir ölçeklenebilir anahtar teslim çözümde bir araya getiren esnek bir model olan Mobile-IT-As-A-Service'i bu merkezlerden sunacak. Müşterilerin gerek ön saflarda lojistik için yapılandırılmış yüzlerce tablete, gerek birden fazla bölgede binlerce mobil cihazın uçtan uca yönetimine ihtiyacı olsun, Panasonic bugün ihtiyaçlarını karşılayan ve yarın onlarla birlikte gelişebilecek özel bir hizmet sunuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Panasonic Toughbook, Avrupa'daki servis ve çözümlerini genişletiyor
Panasonic TOUGHBOOK, Avrupa'daki servis ve çözüm yeteneklerini genişletiyor.
Cardiff ve Budapeşte merkezlerine yapılan yeni yatırım, Panasonic'in çözüm tasarımı ve dağıtımından gerçek zamanlı servis ve inovasyona uzanan tam yaşam döngüsü desteğine olan bağlılığını güçlendiriyor.
Avrupa'daki mobil iş gücünün rekabet avantajı sağlamak için en son teknolojilere giderek daha fazla yöneldiği bu dönemde Panasonic Connect Europe, Cardiff ve Budapeşte'de ikili Servis ve Çözüm Merkezleri kurarak 1 Nisan'dan itibaren geçerli olmak üzere TOUGHBOOK destek altyapısında önemli iyileştirmeler yaptığını duyurdu.
Günümüzün kuruluşları, eksiksiz mobilite çözümleri tasarlamalarına, dağıtmalarına, sürdürmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olabilecek sağlam bir mobil cihaz ortağına ihtiyaç duyuyor. Ön saflardaki ekipler, uç tabanlı yapay zekanın yükselişinden 5G'nin artan yeteneklerine kadar, teknolojilerinden ve arkasındaki destekten daha fazlasını talep ediyor.
Panasonic TOUGHBOOK Mühendislik Genel Müdürü Jon Tucker, şunları paylaşıyor: "Müşterilerimiz, sahada çalışma şekillerini dönüştürüyor. Gerçek zamanlı operasyonların giderek daha fazla yaygınlaşmasıyla, kesinti süresi kabul edilemez hale geliyor. Bu nedenle, müşterilerimizin bir adım önde olmak için ihtiyaç duyduğu uzman desteğini, bölge içi esnekliği ve tam yaşam döngüsü hizmetlerini sağlamak için Servis ve Çözüm Merkezi modelimize daha da fazla odaklanıyoruz."
Yönetilen mobilite için çift merkezli bir yaklaşım
Uzun süredir kurulu ve Hizmet ve Çözüm Merkezi olarak yeniden tanımlanan Cardiff merkezi; Birleşik Krallık'taki müşterilere hizmet vermeye devam ederken, Avrupa'daki Panasonic TOUGHBOOK operasyonlarının büyümesini desteklemek için yönetilen hizmetler yeteneklerini genişletiyor. Bu genişleme, donanım hazırlama ve takım oluşturmadan proaktif cihaz izleme ve filo yönetimine kadar her şeyi içeriyor. Panasonic, günden güne görev açısından kritik operasyonlar için müşteriye özel, her zaman hazır destek ile birlikte mobil mülkleri yönetme yeteneğini geliştiriyor.
Ayrıca Panasonic, Avrupa genelindeki TOUGHBOOK müşterileri için merkezi servis merkezi görevi görecek Budapeşte Servis Merkezi'ne de yatırım yapmıştı. Bu merkez, son iki yıldır Panasonic görsel ve fabrika çözümleri iş birimleri için servis ve bakım desteği sağlıyor. Artan yerel dayanıklı mobilite uzmanlığı ile Panasonic'in kıta genelinde yüksek hızlı TOUGHBOOK dağıtımı, onarımı ve desteği sağlama yeteneğini geliştiriyor.
Panasonic Connect Europe Müşteri Hizmetleri Başkanı Donald Maidment şunları söylüyor: "TOUGHBOOK cihazlarımızın servis ve performansı konusunda her zaman tam sorumluluk alıyor olmamız bizi farklı kılıyor. Bu yatırımla, bu taahhüdümüzü genişletiyoruz. Desteği dış kaynaklardan sağlayan rakiplerin aksine, mobil varlıkların yaşam döngüsü boyunca müşterilerimizle doğrudan iletişim içerisinde kalıyor ve onları destekliyoruz."
Uçta inovasyonu destekleme
Panasonic'in genişlemesi, saha teknolojisinin hızlı gelişimini destekliyor. Artık uçta çalışan yapay zeka modelleri ve gerçek zamanlı bağlantı sağlayan 5G ile kuruluşlar, daha fazla istihbaratı mümkün kılıyor ve karar alma sürecini hizmet noktasına daha yakın hale getiriyor. Bu kapasiteler ile birlikte iş verimliliği artıyor, ancak aynı zamanda teknolojinin her yerde ve hatasız performans göstermesi üzerindeki baskıyı da artırıyor.
Jon Tucker bu konuda şunları ekliyor: "Servis ve Çözüm Merkezlerimiz, bu zorluğun üstesinden gelmek için inşa edildi. "Onarım ve bakımın ötesinde hizmet sağlıyorlar, aslında modern mobil iş güçleri için bir etkinleştirme merkezi olarak çalışıyorlar."
Mobile-IT-As-A-Service – Tam hizmetli bir mobilite modeli
Müşteriye özel çözüm tasarımının yanı sıra, Panasonic TOUGHBOOK, sağlam donanımı, özel yazılımı ve yönetilen hizmetleri, tek bir ölçeklenebilir anahtar teslim çözümde bir araya getiren esnek bir model olan Mobile-IT-As-A-Service'i bu merkezlerden sunacak. Müşterilerin gerek ön saflarda lojistik için yapılandırılmış yüzlerce tablete, gerek birden fazla bölgede binlerce mobil cihazın uçtan uca yönetimine ihtiyacı olsun, Panasonic bugün ihtiyaçlarını karşılayan ve yarın onlarla birlikte gelişebilecek özel bir hizmet sunuyor.
Haftanın popüler haberleri
Redington, TXOne Networks’ün Yetkili Distribütörü oldu
OT sistemleri için yenilikçi siber güvenlik çözümlerinde global lider TXOne Networks, Redington ile stratejik bir iş birliğine imza attı.
Narkokim, gümrüklerde uyuşturucu geçişlerine geçit vermiyor
Operasyonlarda; 665 kilogram esrar, 344 kilogram metamfetamin, 80 kilogram khat, 63 kilogram kokain cinsi uyuşturucu maddeler yakalandı.
Brezilya, biyoyakıt harmanlama zorunluluğunu yüzde 30’a çıkardı
Brezilya Ulusal Enerji Politikası Konseyi (CNPE) biyoyakıtların harmanlama oranını yüzde 30’a yükseltti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bahçeli'yi kabul etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan, MHP Genel Başkanı Bahçeli'yi Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde kabul etti.
Tofaş'ta 28 Temmuz ile 17 Ağustos arasında üretim yapılmayacak
Hakan Kavurmacı: Tofaş'tan yapılan açıklamada; izin kullanımı sürecinde üretim yapılmayacağı, nöbetçi personel ile sadece bakım ve revizyon çalışmaları olacağı duyuruldu.
Ostim Yatırım'da Yönetim Kurulu görev dağılımı yapıldı
Ostim Yatırım KAP'a yaptığı açıklamada Yönetim Kurulu görev dağılımı yaptığını duyurdu.
Samsung, Galaxy Z Flip7'yi tanıttı
Samsung Electronics, Galaxy Z serisinin yeni üyesi Flip7’yi tanıttı. Kompakt boyutu ve büyük yetenekleriyle Galaxy Z Flip7, katlanabilir telefon deneyimini yeniden tanımlıyor.
Hayat Finans, 1 milyon kullanıcıya ulaştı
Hayat Finans, 2. yılında 1 milyon kullanıcıya ulaştı.
Minik öğrenciler TEI'nin misafiri oldular
TEI, çalışanlarının çocuklarına yönelik düzenlediği “TEI Yaz Okulu”nu bu yıl da başarıyla tamamladı.
Denizli İhracatçılar Birliğinde eğitimler hız kesmeden devam ediyor
Denizli İhracatçılar Birliğinde Amazon Pazarlama Stratejileri Bilgilendirme Toplantısı yapıldı.
Yapay zeka temelli denetimler hayata geçecek
Ticaret Bakanı Ömer Bolat "Yapay zeka temelli proaktif denetim yaklaşımını hayata geçiriyoruz" dedi.
Rekabet Kurulundan Opet Petrolcülük'e 131,3 milyon lira ceza
Rekabet Kurulu, OPET'e "bayilik ilişkisini 5 yılın ötesine taşıyan kira stratejisi" dolayısıyla 131,3 milyon liralık idari para cezası uyguladı.
TCL’nin FreshIN 3.0 klimaları satışa çıktı
TCL’nin taze hava teknolojisine sahip FreshIN 3.0 klimaları satışa çıktı.
Türkiye yaş meyve sebzede iklim darbesine rağmen ihracatını korudu
Akdenizli ihracatçı Ferhat Gürüz, Türkiye'nin mayıs ayındaki yaş meyve sebze ihracatının 283,6 milyon dolar olarak gerçekleştiğini açıkladı.
Türk çikolata ihracatçıları 180 ülkeye mutluluk dağıttı
Öztürk: “Çikolatalı ürünler ihracatımız 2 milyar dolara koşuyor”
Kuru meyve sektöründe 12 ihracat şampiyonunun 11’i Egeli
Kuru meyve sektöründe ihracat şampiyonları listesine giren 12 firmanın 11 tanesi Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği üyesi firmalardan oluştu.
Nvidia'nın piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaştı
ABD'li çip şirketi Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu.
Sıcaklara dikkat!
Hava sıcaklığının mevsim normalleri üzerinde seyrettiği birçok kentte halk, serinlemek için park ve gölgelik alanlar ile plajları tercih etti.
T-Soft müşterileri Lidio'nun ödeme deneyimiyle tanışıyor
T-Soft müşterileri Lidio'nun uçtan uca pürüzsüz ödeme deneyimiyle tanışıyor.
Sipay ve Payten’den iş birliği
Sipay ve Payten’den fintek ekosisteminde güçlü iş birliği
AstraZeneca, Azerbaycan'da faaliyetlerine yeniden başlıyor
AstraZeneca Türkiye, Zeytun Pharmaceuticals ile yaptığı stratejik ortaklık kapsamında Azerbaycan'daki faaliyetlerine başlayacağını duyurdu.
Simpra'nın COO'su Mehmet Emin Çangal oldu
Protel grup şirketlerinden Simpra'nın Operasyon Üst Yöneticisi (COO) görevine, Protel Pazarlama Direktörü Mehmet Emin Çangal atandı.
KOBİ'ler dijitalleşmede neden zorlanıyor?
KOBİ'ler dijitalleşmede neden zorlanıyor? Akıllı KOBİ raporu bu soruya ışık tutuyor.
İklim Kanunu Resmi Gazete'de yayımlandı, yürürlüğe girdi
İklim Kanunu 9 Temmuz 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Yürürlüğe giren kanun maddeleri haberimizde...
Trump'tan yeni bir tehdit
Trump, Brics'le aynı tarafta olan ülkelere %10 ek gümrük vergisi tehdidinde bulundu.
Evgeny Kapustin, Kent Gıda Genel Müdürü olarak atandı
Kent Gıda'dan yapılan açıklamada; Natalia Leonova'nın yerine, Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür olarak Evgeny Kapustin atanacağı duyuruldu.
Umut Özdoğan, Denizbank'tan istifa etti
Denizbank, Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan'ın görevinden istifa ettiğini duyurdu.
Tüsiad, Üretken Yapay Zeka raporunu tanıttı
TÜSİAD ve Bain Company iş birliğinde hazırlanan “Üretken Yapay Zekaya Hazır Olmak: Yetenek, Liderlik ve Kültürel Dönüşüme Dair Perspektifler” raporu tanıtıldı.
MardinUp Girişimcilik Konferansı 10 Ekim'de başlıyor
Türkiye Girişimcilik Vakfı’nın liderliğinde düzenlenen MardinUp Girişimcilik Konferansı, bu yıl üçüncü kez 10 Ekim 2025 tarihinde Mardin’de gerçekleşiyor!
Dibeklihan Umay Art Hub sanatseverleri bekliyor
Bodrum’da Dibeklihan Kültür ve Sanat Köyü içinde tasarım koleksiyonerlerine göz kırpan Umay Art Hub sanatseverleri bekliyor.
Meteorolojiden Çarşamba günü sıcaklara dikkat uyarısı
İstanbul'da yarın yüksek sıcaklıklara karşı dikkatli olunması uyarısı.
TOBB'dan Nefes Kredisi için dolandırıcılık uyarısı
TOBB Nefes Kredisi'ne ilişkin başvuruların sadece belirtilen bankalardan yapılması gerektiği duyuruldu.
HAVELSAN, TS EN ISO 56001 İnovasyon Yönetim Sistemi Belgesi aldı
HAVELSAN, TS EN ISO 56001 İnovasyon Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.
THY ve AJet Kuzey Kıbrıs'a hava köprüsü kuruyor
THY ve AJet, KKTC'nin tanıtımı, markalaşması, turistik bir çekim merkezi haline gelmesi ve turizmde hak ettiği yere ulaşması için gökyüzünden yeryüzüne uzanan adımlar atıyor.
TKBB ve Birleşik Krallık İhracatın Finansmanı Kuruluşu işbirliği
Türkiye Katılım Bankaları Birliği (TKBB) ve Birleşik Krallık İhracatın Finansmanı Kuruluşu (UK Export Finance) arasında mutabakat zaptı (MoU) imzalandı.
Şehitlerimize duygusal veda
Pençe-Kilit Harekatı bölgesinde şehit olan askerlerimizin cenazeleri toprağa verildi.
Bakanlık: Kayıt dışılıkla mücadelede yüzde 70 başarıya ulaşıldı
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kayıt dışılıkla mücadelede başarıya ulaştıklarını belirtti.
TCMB, Paybull'un faaliyet iznini iptal etti
SON DAKİKA: 8 Temmuz 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğe göre Paybull Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para A.Ş.'nin faaliyet izni iptal oldu.
Pera Yatırım Holding, Tera Yatırım Teknoloji Holding oldu
Pera Yatırım Holding A.Ş.nin ünvanı Tera Yatırım Teknoloji Holding A.Ş. olarak değişti. Şirket yasal açıklamayı KAP'a duyurdu.
Rekabet Kurulu, Ferrero ile ilgili açıklamada bulundu
Rekabet Kurumu "Ferrero ile İlgili Mahkeme Kararı Hakkında Açıklama" başlığıyla yeni bir duyuruda bulundu.