Yerel tecrübe ve global güç bir araya geldi MNG Kargo, DHL eCommerce oldu.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2025 16:26
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2025 16:27
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Ekim 2023’te global lojisti k devi DHL’in bir parçası olan MNG Kargo, Türkiye’de faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek. DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek, Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Ekim 2023’te DHL Ailesi’ne katılan MNG Kargo, yaklaşık 1,5 yıllık bir entegrasyon sürecinin ardından, Türkiye’deki faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek.
22 Mayıs Perşembe günü İstanbul’da sektör temsilcileri, çalışanlar, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanda MNG Kargo’dan DHL eCommerce’e uzanan yolculuğu anlatan DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. DHL eCommerce’un “Strateji 2030” kapsamında Türkiye’yi kritik bir pazar olarak görmesi, ülkemizde uzun vadeli büyüme planları olduğunun en somut ifadesi. Bu dönüşümü Türkiye’nin lojistik altyapısını güçlendiren büyük bir yatırım hamlesi olarak değerlendirmek gerek. Global bir markanın Türkiye pazarında kendi adıyla yer alması, ülkemizin lojistik altyapısının ne kadar güçlü ve geleceğe hazır olduğunun işareti. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek; Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
“250 Milyon Euro’luk Ya tırımla Yeni Bir Dönem Başlıyor”
Kargo sektöründe hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak ve en iyi müşteri deneyimini sunmak hedefi ile çalıştıklarını söyleyen Gündüz sözlerine şöyle devam etti: “Daha önce de açıkladığımız gibi, 250 milyon Euro’luk yatırım planımız devam ediyor. Bu yatırımlar; yeni transfer merkezlerinin kurulması, otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi, operasyon ağımızın genişletilmesi, araç filomuzun modernizasyonu ve sürdürülebilir lojistik çözümlerine odaklanmamızı sağlayacak. Hedefimiz önümüzdeki üç yıl içinde mevcut kapasitemizi iki katına çıkarmak. Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220’den fazla ülkede, günde 600 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştırırken, bu yatırımlarla kapasitemiz günlük 1.2 milyon adede ulaşacak. Amacımız, operasyonel yapımızı daha da güçlendirerek Türkiye’yi bölgesel bir merkez haline getirmek.”
“Global ağımızla daha fazla müşteriye ulaşıyoruz”
2023’teki satın almanın ardından entegrasyon süreçlerinin başarıyla tamamlandığını ve DHL eCommerce’e geçiş sürecini anlatan Kağan Gündüz, “Müşterilerimizin, DHL’in global birikiminden ve operasyonel tecrübesinden faydalanmasını sağlayacak yeni projeleri hayata geçirdik. Bir yandan Türkiye içinde sunduğumuz hizmetleri müşteri memnuniyetini merkeze alarak yeniden şekillendirirken aynı zamanda yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerimizin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere, diğer DHL şirketleriyle iş birliğine giderek sunduğumuz servisleri de çeşitlendirdik. Bu kapsamda, sunduğumuz yurt içi gönderi çözümlerine ek olarak, sınır ötesi e-ticaret yapmak isteyen müşterilerimize daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünlerini son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağladık. Önümüzdeki dönemde de, DHL’in global gücünü arkamıza alarak müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmaya devam edeceğiz.” ifadesini kullandı.
50 binden fazla çalışana istihdam sağlıyor
Türkiye’de kendi markası ile yola devam edecek olan DHL eCommerce, Türkiye’nin de dahil olduğu çeşitli Avrupa ülkeleri, Amerika Birleşik Devletleri ve Hindistan başta olmak üzere bazı Asya ülkelerinde yurt içi gönderi taşımacılığı alanında faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda sınır ötesi e-ticaret çözümleri de sunan DHL eCommerce bu güçlü operasyon ağı sayesinde müşterilerine güvenilir, esnek ve yüksek kaliteli lojistik çözümleri sunmaya devam ediyor.
Dünya genelinde 50 binden fazla çalışanı, 26 binden fazla aracı ve 8 kargo uçağıyla hizmet veren DHL eCommerce, 2024 yılında 1.8 milyardan fazla gönderi taşıdı. Şirket, bireysel ve kurumsal müşterilerine teslimat süreçlerini basitleştiren, ihtiyaçlarına özel e- ticaret çözümleri sunan küresel bir lojistik lideridir.
İsim değişikliği nedeniyle gönderi süreçlerinde herhangi bir farklılık olmayacak
MNG Kargo’nun Türkiye’de DHL eCommerce adı ile yola devam etme kararının ardından Türkiye genelinde marka değişimi ile ilgili büyük bir operasyon da yürütülüyor. Bu süreçte gönderim sürecinde hiçbir aksama yaşanmaması için gerekli tedbirler alınmış durumda. Buna göre;
Marka dönüşümü ile birlikte tüm şubeler ve araçlarda kademeli olarak MNG Kargo markası ve logosu yerine DHL eCommerce markası ile logosu yer alacak. MNG Kargo’nun 850’den fazla şubesi, 7’si teknolojik transfer merkezi olmak üzere toplam 28 transfer merkezi, 14 bölge müdürlüğü, 4.100’den fazla aracı ve 11.000’in üzerinde çalışanı ve iş ortakları ile DHL eCommerce markası altında hizmet sunacak.Gönderi süreci MNG Kargo’da olduğu gibi DHL eCommerce’de de aynı şekilde devam edecek. Kargo göndermek isteyenler Bireysel Online Gönderi seçeneği ile online olarak ya da en yakın DHL eCommerce şubesini ziyaret ederek gönderim işlemini gerçekleştirebilecek.Daha önce MNG Kargo markası ile yapılan gönderi takibi, artık DHL eCommerce web sitesi üzerinden gerçekleştirilecek, gönderilerin durumuyla ilgili anlık güncellemeler müşteriler tarafından kolayca takip edilebilecek.
DHL eCommerce’ün Türkiye’de attığı bu adım, Türkiye ekonomisine yönelik güçlü bir katkıyı da gösteriyor. Sektörün altyapısına yapılan yatırımların, doğrudan istihdam artışını desteklerken, üretici ve ihracatçılara sunulan rekabet avantajlarıyla birlikte Türkiye’nin ticaret hacminde de katkı sağlaması hedefleniyor. Türkiye’nin dört bir yanına ve dünyanın 220’den fazla ülkesine ulaşan bu yeni yapı, yerelden globale uzanan örnek bir başarı hikâyesinin temellerini oluşturuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MNG Kargo, DHL eCommerce oldu
Yerel tecrübe ve global güç bir araya geldi MNG Kargo, DHL eCommerce oldu.
Ekim 2023’te global lojisti k devi DHL’in bir parçası olan MNG Kargo, Türkiye’de faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek. DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek, Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Ekim 2023’te DHL Ailesi’ne katılan MNG Kargo, yaklaşık 1,5 yıllık bir entegrasyon sürecinin ardından, Türkiye’deki faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek.
22 Mayıs Perşembe günü İstanbul’da sektör temsilcileri, çalışanlar, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanda MNG Kargo’dan DHL eCommerce’e uzanan yolculuğu anlatan DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. DHL eCommerce’un “Strateji 2030” kapsamında Türkiye’yi kritik bir pazar olarak görmesi, ülkemizde uzun vadeli büyüme planları olduğunun en somut ifadesi. Bu dönüşümü Türkiye’nin lojistik altyapısını güçlendiren büyük bir yatırım hamlesi olarak değerlendirmek gerek. Global bir markanın Türkiye pazarında kendi adıyla yer alması, ülkemizin lojistik altyapısının ne kadar güçlü ve geleceğe hazır olduğunun işareti. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek; Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
“250 Milyon Euro’luk Ya tırımla Yeni Bir Dönem Başlıyor”
Kargo sektöründe hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak ve en iyi müşteri deneyimini sunmak hedefi ile çalıştıklarını söyleyen Gündüz sözlerine şöyle devam etti: “Daha önce de açıkladığımız gibi, 250 milyon Euro’luk yatırım planımız devam ediyor. Bu yatırımlar; yeni transfer merkezlerinin kurulması, otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi, operasyon ağımızın genişletilmesi, araç filomuzun modernizasyonu ve sürdürülebilir lojistik çözümlerine odaklanmamızı sağlayacak. Hedefimiz önümüzdeki üç yıl içinde mevcut kapasitemizi iki katına çıkarmak. Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220’den fazla ülkede, günde 600 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştırırken, bu yatırımlarla kapasitemiz günlük 1.2 milyon adede ulaşacak. Amacımız, operasyonel yapımızı daha da güçlendirerek Türkiye’yi bölgesel bir merkez haline getirmek.”
“Global ağımızla daha fazla müşteriye ulaşıyoruz”
2023’teki satın almanın ardından entegrasyon süreçlerinin başarıyla tamamlandığını ve DHL eCommerce’e geçiş sürecini anlatan Kağan Gündüz, “Müşterilerimizin, DHL’in global birikiminden ve operasyonel tecrübesinden faydalanmasını sağlayacak yeni projeleri hayata geçirdik. Bir yandan Türkiye içinde sunduğumuz hizmetleri müşteri memnuniyetini merkeze alarak yeniden şekillendirirken aynı zamanda yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerimizin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere, diğer DHL şirketleriyle iş birliğine giderek sunduğumuz servisleri de çeşitlendirdik. Bu kapsamda, sunduğumuz yurt içi gönderi çözümlerine ek olarak, sınır ötesi e-ticaret yapmak isteyen müşterilerimize daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünlerini son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağladık. Önümüzdeki dönemde de, DHL’in global gücünü arkamıza alarak müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmaya devam edeceğiz.” ifadesini kullandı.
50 binden fazla çalışana istihdam sağlıyor
Türkiye’de kendi markası ile yola devam edecek olan DHL eCommerce, Türkiye’nin de dahil olduğu çeşitli Avrupa ülkeleri, Amerika Birleşik Devletleri ve Hindistan başta olmak üzere bazı Asya ülkelerinde yurt içi gönderi taşımacılığı alanında faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda sınır ötesi e-ticaret çözümleri de sunan DHL eCommerce bu güçlü operasyon ağı sayesinde müşterilerine güvenilir, esnek ve yüksek kaliteli lojistik çözümleri sunmaya devam ediyor.
Dünya genelinde 50 binden fazla çalışanı, 26 binden fazla aracı ve 8 kargo uçağıyla hizmet veren DHL eCommerce, 2024 yılında 1.8 milyardan fazla gönderi taşıdı. Şirket, bireysel ve kurumsal müşterilerine teslimat süreçlerini basitleştiren, ihtiyaçlarına özel e- ticaret çözümleri sunan küresel bir lojistik lideridir.
İsim değişikliği nedeniyle gönderi süreçlerinde herhangi bir farklılık olmayacak
MNG Kargo’nun Türkiye’de DHL eCommerce adı ile yola devam etme kararının ardından Türkiye genelinde marka değişimi ile ilgili büyük bir operasyon da yürütülüyor. Bu süreçte gönderim sürecinde hiçbir aksama yaşanmaması için gerekli tedbirler alınmış durumda. Buna göre;
Marka dönüşümü ile birlikte tüm şubeler ve araçlarda kademeli olarak MNG Kargo markası ve logosu yerine DHL eCommerce markası ile logosu yer alacak. MNG Kargo’nun 850’den fazla şubesi, 7’si teknolojik transfer merkezi olmak üzere toplam 28 transfer merkezi, 14 bölge müdürlüğü, 4.100’den fazla aracı ve 11.000’in üzerinde çalışanı ve iş ortakları ile DHL eCommerce markası altında hizmet sunacak.Gönderi süreci MNG Kargo’da olduğu gibi DHL eCommerce’de de aynı şekilde devam edecek. Kargo göndermek isteyenler Bireysel Online Gönderi seçeneği ile online olarak ya da en yakın DHL eCommerce şubesini ziyaret ederek gönderim işlemini gerçekleştirebilecek.Daha önce MNG Kargo markası ile yapılan gönderi takibi, artık DHL eCommerce web sitesi üzerinden gerçekleştirilecek, gönderilerin durumuyla ilgili anlık güncellemeler müşteriler tarafından kolayca takip edilebilecek.
DHL eCommerce’ün Türkiye’de attığı bu adım, Türkiye ekonomisine yönelik güçlü bir katkıyı da gösteriyor. Sektörün altyapısına yapılan yatırımların, doğrudan istihdam artışını desteklerken, üretici ve ihracatçılara sunulan rekabet avantajlarıyla birlikte Türkiye’nin ticaret hacminde de katkı sağlaması hedefleniyor. Türkiye’nin dört bir yanına ve dünyanın 220’den fazla ülkesine ulaşan bu yeni yapı, yerelden globale uzanan örnek bir başarı hikâyesinin temellerini oluşturuyor.
Haftanın popüler haberleri
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları Resmi Gazete'de yayımlandı.
Türkiye ile Senegal arasında 4 anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Senegal Başbakanı Ousmane Sonko'nun huzurunda iki ülke arasında 4 anlaşma imzalandı.
Bursa SMMMO'da görev dağılımı yapıldı
Bursa Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın (BSMMMO) seçimlerinin ardından yeni yönetim kurulu görev dağılımı yaptı.
İngiltere Merkez Bankası politika faizini yüzde 4'e indirdi
İngiltere Merkez Bankası (BoE), politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde 25 baz puan düşürerek yüzde 4'e çekti.
CIP, Almanya'da hidrojen projesine yatırım yapacak
CIP, Almanya'daki H2APEX'in Lubmin hidrojen projesine yatırım yapıyor.
Tuğamiral Zeki Aktürk, MSB'nin 1 haftalık çalışmalarını anlattı
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), son bir hafta içerisinde Irak'ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 5 PKK'lı teröristin daha teslim olduğunu bildirdi.
Sosyal medyadaki yatırım tavsiyelerine dikkat!
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) ile FODER sosyal medyada hızla artan yatırım tavsiyelerine karşı uyarılarda bulundu.
THY ilk 7 ayda 51,2 milyon yolcu taşıdı
Türk Hava Yolları (THY), Ocak-Temmuz döneminde yüzde 82,1 doluluk oranıyla 51,2 milyon yolcu taşıdı.
Hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti
Yılın 7 ayında hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti.
TechXtile Challenge başvuruları başladı
TechXtile Challenge başvuruları için son tarih 3 Ekim 2025. Proje başvuruları, www.techxtile.net üzerinden yapılacak.
Lydia Holding, Galatasaray'ın şort arkası sponsoru oldu
Lydia Holding, Galatasaray Futbol A Takımına 58 milyon 159 bin TL. tutarında ödeme yaparak şort arkası sponsoru olacak.
Moody's, DenizBank'ın kredi notunu duyurdu
Moody's, DenizBank'ın uzun vadeli yabancı ve yerel para mevduat notlarını derecelendirerek duyurdu.
İnşaat seramikleri ihracatın lokomotifi oldu
Türk İnşaat Seramikleri Sektörü, Küresel Daralmaya Rağmen İhracatta Güçlü Performansını Sürdürüyor.
Kıbrıs’lı Noyanlar Şirketler Grubu, Pura Vida ile anlaştı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin inşaat firmalarından Noyanlar Şirketler Grubu stratejik iletişim süreçleri için Pura Vida İletişim ile iş birliğine imza attı.
İstanbul Rumeli Üniversitesi MindDeadlock Takımıyla TEKNOFEST'te
MindDeadlock Takımı, TEKNOFEST finalinde İstanbul Rumeli Üniversitesi’ni temsil etmeye hazırlanıyor.
Arı Bilgi, TÜRSAB üyelerine dijital dönüşüm eğitimi verdi
TÜRSAB Üyeleri, Arı Bilgi'den Yapay Zekâ Destekli Dijital Pazarlama Eğitimi aldı. Seyahat acenteleri dijital pazarlamanın güncel araçlarını deneyimleme fırsatı buldu.
Ticaret Bakanlığından dolandırıcılık uyarısı: Dikkat!
Hakan Kavurmacı yazdı: Ticaret Bakanlığı, Bakanlık ismi kullanılarak yapılan dolandırıcılıklara karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
Hırvatistan'ın güneş enerjisi kapasitesi 1,1 GW'a ulaştı
Hırvatistan Yenilenebilir Enerji Kaynakları Derneği'nin (RES Croatia) verilerine göre, Haziran 2025 itibarıyla Hırvatistan'ın kümülatif güneş enerjisi kapasitesi 1.099 MW'a ulaştı.
Aselsan/Ahmet Akyol: Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı
Aselsan Genel Müdürü Ahmet Akyol "Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı." dedi.
AB'de en çok Volkswagen, Toyota ve Renault satıldı
AB'de en çok otomobil satışı gerçekleştiren marka Volkswagen oldu. Volkswagen'in ardından Toyota ikinciliği, Renault üçüncülüğü elde etti.
Türkiye-Suriye İş Konseyi kuruluyor
Türkiye ve Suriye arasındaki kurumsal işbirliğini yeniden tesis etmek amacıyla İş Konseyi'nin kurulmasına yönelik mutabakat zaptı imzalandı.
Eski Bakanlardan Mustafa Demir vefat etti
Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir vefat etti.
Huzur İstanbul uygulamasında 815 kişi gözaltına alındı
Huzur İstanbul uygulamasında, çeşitli suçlardan aranan 368 şüphelinin de aralarında bulunduğu toplam 815 kişi gözaltına alındı.
Batman'da çocuklar havuza dönüştürülen römorkta serinlediler
Günün ilk yarısında termometreler 10 kentte 40 derecenin üzerine çıktı.
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Borsa İstanbul BT Bist Yetenek Programı başlıyor
Borsa İstanbul, potansiyel yetkinlikleri itibarıyla Borsanın geleceğine katma değer sağlayacak yetenekleri, mezuniyetleri sonrası kazanmayı hedefliyor.
Efor Çay, Ofçay'ı bünyesine kattı
Efor Holding şirketlerinden Efor Çay, sektörün köklü markalarından Ofçay'ı bünyesine kattığını duyurdu.
Terörsüz Türkiye Komisyonu ilk toplantısını yaptı
"Terörsüz Türkiye" süreci kapsamında Meclis'teki komisyonun ilk toplantısı yapıldı.
Erdinç Gök, YEO Teknoloji CFO'su oldu
YEO Teknoloji'de Hasan Sevinç'in Mali İşler Üst Yöneticisi (CFO) görevinden ayrılmasıyla yerine Erdinç Gök atandı.
Texhibition İstanbul 10 Eylül 2025'te İFM'de başlıyor
Texhibition İstanbul Kumaş, İplik Ve Tekstil Aksesuarları Fuarı 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Dr. Merve Cura'dan yaz tatilinde ekran bağımlılığına dikkat uyarısı
Dr. Merve Cura, zamanla ekran, çocuğun duygusal bir düzenleme aracı hâline gelebilir. Bu noktada artık ‘çok mu izliyor?' sorusundan çok, ‘neden sadece burada huzur buluyor?' sorusunu sormak gerekir” diyor.
Aon, sigorta pazarında fiyat rekabetinin arttığını açıkladı
Aon, küresel risklerin artmasına rağmen sigorta pazarında fiyat rekabetinin arttığını açıkladı.
Sosyal medyanın ilk 3 markası: Aselsan, Baykar ve MKE
Social Brands, sosyal medya performansı en yüksek markaları belirledi.
Türk mutfağının zenginlikleri Amerikalı şeflere ilham verdi
Egeli ihracatçılar Türk mutfağının zenginliklerini Amerikalı şeflere tattırdı.
Egeli ihracatçıların Temmuz ihracatı 1,6 milyar dolar oldu
Ege İhracatçı Birlikleri’nin Temmuz ihracatı yüzde 8’lik artışla 1 milyar 650 milyon dolar oldu.
Genelkurmay Başkanlığına Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu atandı
Yüksek Askeri Şura'da (YAŞ) Genelkurmay Başkanlığına Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu'nun atandığı bildirildi.
Sahte kimlikle e-imza alınarak yapılan sahte işlemler artıyor
Ümit Yaşar Usta, çipli elektronik kimlik kartlarının sahteciliğin önüne geçilmesini sağlayacağını belirtiyor.
İnovakademi'nin “İhracat Hızlandırma Programı” 2 Eylül'de başlıyor
İnovakademi firmaların küresel rekabette avantajlı olabilmesi için 2 Eylül 2025’te özel bir program başlatıyor: “İhracat Hızlandırma Programı”
Lale Maro: Fintek'te insan kaynağı ve yetenek rekabeti kızışıyor
MARO Kurucusu Lale Maro, fintek sektöründeki insan kaynağı ve yetenek rekabetini gündeme taşıdı. Sektörün yeteneklere ihtiyacının olduğunu duyurdu.