Yerel tecrübe ve global güç bir araya geldi MNG Kargo, DHL eCommerce oldu.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2025 16:26
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2025 16:27
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Ekim 2023’te global lojisti k devi DHL’in bir parçası olan MNG Kargo, Türkiye’de faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek. DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek, Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Ekim 2023’te DHL Ailesi’ne katılan MNG Kargo, yaklaşık 1,5 yıllık bir entegrasyon sürecinin ardından, Türkiye’deki faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek.
22 Mayıs Perşembe günü İstanbul’da sektör temsilcileri, çalışanlar, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanda MNG Kargo’dan DHL eCommerce’e uzanan yolculuğu anlatan DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. DHL eCommerce’un “Strateji 2030” kapsamında Türkiye’yi kritik bir pazar olarak görmesi, ülkemizde uzun vadeli büyüme planları olduğunun en somut ifadesi. Bu dönüşümü Türkiye’nin lojistik altyapısını güçlendiren büyük bir yatırım hamlesi olarak değerlendirmek gerek. Global bir markanın Türkiye pazarında kendi adıyla yer alması, ülkemizin lojistik altyapısının ne kadar güçlü ve geleceğe hazır olduğunun işareti. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek; Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
“250 Milyon Euro’luk Ya tırımla Yeni Bir Dönem Başlıyor”
Kargo sektöründe hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak ve en iyi müşteri deneyimini sunmak hedefi ile çalıştıklarını söyleyen Gündüz sözlerine şöyle devam etti: “Daha önce de açıkladığımız gibi, 250 milyon Euro’luk yatırım planımız devam ediyor. Bu yatırımlar; yeni transfer merkezlerinin kurulması, otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi, operasyon ağımızın genişletilmesi, araç filomuzun modernizasyonu ve sürdürülebilir lojistik çözümlerine odaklanmamızı sağlayacak. Hedefimiz önümüzdeki üç yıl içinde mevcut kapasitemizi iki katına çıkarmak. Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220’den fazla ülkede, günde 600 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştırırken, bu yatırımlarla kapasitemiz günlük 1.2 milyon adede ulaşacak. Amacımız, operasyonel yapımızı daha da güçlendirerek Türkiye’yi bölgesel bir merkez haline getirmek.”
“Global ağımızla daha fazla müşteriye ulaşıyoruz”
2023’teki satın almanın ardından entegrasyon süreçlerinin başarıyla tamamlandığını ve DHL eCommerce’e geçiş sürecini anlatan Kağan Gündüz, “Müşterilerimizin, DHL’in global birikiminden ve operasyonel tecrübesinden faydalanmasını sağlayacak yeni projeleri hayata geçirdik. Bir yandan Türkiye içinde sunduğumuz hizmetleri müşteri memnuniyetini merkeze alarak yeniden şekillendirirken aynı zamanda yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerimizin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere, diğer DHL şirketleriyle iş birliğine giderek sunduğumuz servisleri de çeşitlendirdik. Bu kapsamda, sunduğumuz yurt içi gönderi çözümlerine ek olarak, sınır ötesi e-ticaret yapmak isteyen müşterilerimize daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünlerini son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağladık. Önümüzdeki dönemde de, DHL’in global gücünü arkamıza alarak müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmaya devam edeceğiz.” ifadesini kullandı.
50 binden fazla çalışana istihdam sağlıyor
Türkiye’de kendi markası ile yola devam edecek olan DHL eCommerce, Türkiye’nin de dahil olduğu çeşitli Avrupa ülkeleri, Amerika Birleşik Devletleri ve Hindistan başta olmak üzere bazı Asya ülkelerinde yurt içi gönderi taşımacılığı alanında faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda sınır ötesi e-ticaret çözümleri de sunan DHL eCommerce bu güçlü operasyon ağı sayesinde müşterilerine güvenilir, esnek ve yüksek kaliteli lojistik çözümleri sunmaya devam ediyor.
Dünya genelinde 50 binden fazla çalışanı, 26 binden fazla aracı ve 8 kargo uçağıyla hizmet veren DHL eCommerce, 2024 yılında 1.8 milyardan fazla gönderi taşıdı. Şirket, bireysel ve kurumsal müşterilerine teslimat süreçlerini basitleştiren, ihtiyaçlarına özel e- ticaret çözümleri sunan küresel bir lojistik lideridir.
İsim değişikliği nedeniyle gönderi süreçlerinde herhangi bir farklılık olmayacak
MNG Kargo’nun Türkiye’de DHL eCommerce adı ile yola devam etme kararının ardından Türkiye genelinde marka değişimi ile ilgili büyük bir operasyon da yürütülüyor. Bu süreçte gönderim sürecinde hiçbir aksama yaşanmaması için gerekli tedbirler alınmış durumda. Buna göre;
Marka dönüşümü ile birlikte tüm şubeler ve araçlarda kademeli olarak MNG Kargo markası ve logosu yerine DHL eCommerce markası ile logosu yer alacak. MNG Kargo’nun 850’den fazla şubesi, 7’si teknolojik transfer merkezi olmak üzere toplam 28 transfer merkezi, 14 bölge müdürlüğü, 4.100’den fazla aracı ve 11.000’in üzerinde çalışanı ve iş ortakları ile DHL eCommerce markası altında hizmet sunacak.Gönderi süreci MNG Kargo’da olduğu gibi DHL eCommerce’de de aynı şekilde devam edecek. Kargo göndermek isteyenler Bireysel Online Gönderi seçeneği ile online olarak ya da en yakın DHL eCommerce şubesini ziyaret ederek gönderim işlemini gerçekleştirebilecek.Daha önce MNG Kargo markası ile yapılan gönderi takibi, artık DHL eCommerce web sitesi üzerinden gerçekleştirilecek, gönderilerin durumuyla ilgili anlık güncellemeler müşteriler tarafından kolayca takip edilebilecek.
DHL eCommerce’ün Türkiye’de attığı bu adım, Türkiye ekonomisine yönelik güçlü bir katkıyı da gösteriyor. Sektörün altyapısına yapılan yatırımların, doğrudan istihdam artışını desteklerken, üretici ve ihracatçılara sunulan rekabet avantajlarıyla birlikte Türkiye’nin ticaret hacminde de katkı sağlaması hedefleniyor. Türkiye’nin dört bir yanına ve dünyanın 220’den fazla ülkesine ulaşan bu yeni yapı, yerelden globale uzanan örnek bir başarı hikâyesinin temellerini oluşturuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MNG Kargo, DHL eCommerce oldu
Yerel tecrübe ve global güç bir araya geldi MNG Kargo, DHL eCommerce oldu.
Ekim 2023’te global lojisti k devi DHL’in bir parçası olan MNG Kargo, Türkiye’de faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek. DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek, Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Ekim 2023’te DHL Ailesi’ne katılan MNG Kargo, yaklaşık 1,5 yıllık bir entegrasyon sürecinin ardından, Türkiye’deki faaliyetlerine DHL eCommerce ismiyle devam edecek.
22 Mayıs Perşembe günü İstanbul’da sektör temsilcileri, çalışanlar, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanda MNG Kargo’dan DHL eCommerce’e uzanan yolculuğu anlatan DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, “Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından gelen bu stratejik adım, DHL’in hem bize hem de Türkiye’ye duyduğu güveni gösteriyor. DHL eCommerce’un “Strateji 2030” kapsamında Türkiye’yi kritik bir pazar olarak görmesi, ülkemizde uzun vadeli büyüme planları olduğunun en somut ifadesi. Bu dönüşümü Türkiye’nin lojistik altyapısını güçlendiren büyük bir yatırım hamlesi olarak değerlendirmek gerek. Global bir markanın Türkiye pazarında kendi adıyla yer alması, ülkemizin lojistik altyapısının ne kadar güçlü ve geleceğe hazır olduğunun işareti. MNG Kargo’nun yıllara dayanan yerel uzmanlığını, DHL’in global ağı ve lojistik yetkinliğiyle bir araya getirerek; Türkiye’nin uluslararası ticaretteki rolünü büyütmeyi, ülkemizi bölgesel bir lojistik üs haline getirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
“250 Milyon Euro’luk Ya tırımla Yeni Bir Dönem Başlıyor”
Kargo sektöründe hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak ve en iyi müşteri deneyimini sunmak hedefi ile çalıştıklarını söyleyen Gündüz sözlerine şöyle devam etti: “Daha önce de açıkladığımız gibi, 250 milyon Euro’luk yatırım planımız devam ediyor. Bu yatırımlar; yeni transfer merkezlerinin kurulması, otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi, operasyon ağımızın genişletilmesi, araç filomuzun modernizasyonu ve sürdürülebilir lojistik çözümlerine odaklanmamızı sağlayacak. Hedefimiz önümüzdeki üç yıl içinde mevcut kapasitemizi iki katına çıkarmak. Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ve dünyada 220’den fazla ülkede, günde 600 bin adrese dünya standartlarında hizmet ulaştırırken, bu yatırımlarla kapasitemiz günlük 1.2 milyon adede ulaşacak. Amacımız, operasyonel yapımızı daha da güçlendirerek Türkiye’yi bölgesel bir merkez haline getirmek.”
“Global ağımızla daha fazla müşteriye ulaşıyoruz”
2023’teki satın almanın ardından entegrasyon süreçlerinin başarıyla tamamlandığını ve DHL eCommerce’e geçiş sürecini anlatan Kağan Gündüz, “Müşterilerimizin, DHL’in global birikiminden ve operasyonel tecrübesinden faydalanmasını sağlayacak yeni projeleri hayata geçirdik. Bir yandan Türkiye içinde sunduğumuz hizmetleri müşteri memnuniyetini merkeze alarak yeniden şekillendirirken aynı zamanda yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerimizin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere, diğer DHL şirketleriyle iş birliğine giderek sunduğumuz servisleri de çeşitlendirdik. Bu kapsamda, sunduğumuz yurt içi gönderi çözümlerine ek olarak, sınır ötesi e-ticaret yapmak isteyen müşterilerimize daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünlerini son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağladık. Önümüzdeki dönemde de, DHL’in global gücünü arkamıza alarak müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmaya devam edeceğiz.” ifadesini kullandı.
50 binden fazla çalışana istihdam sağlıyor
Türkiye’de kendi markası ile yola devam edecek olan DHL eCommerce, Türkiye’nin de dahil olduğu çeşitli Avrupa ülkeleri, Amerika Birleşik Devletleri ve Hindistan başta olmak üzere bazı Asya ülkelerinde yurt içi gönderi taşımacılığı alanında faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda sınır ötesi e-ticaret çözümleri de sunan DHL eCommerce bu güçlü operasyon ağı sayesinde müşterilerine güvenilir, esnek ve yüksek kaliteli lojistik çözümleri sunmaya devam ediyor.
Dünya genelinde 50 binden fazla çalışanı, 26 binden fazla aracı ve 8 kargo uçağıyla hizmet veren DHL eCommerce, 2024 yılında 1.8 milyardan fazla gönderi taşıdı. Şirket, bireysel ve kurumsal müşterilerine teslimat süreçlerini basitleştiren, ihtiyaçlarına özel e- ticaret çözümleri sunan küresel bir lojistik lideridir.
İsim değişikliği nedeniyle gönderi süreçlerinde herhangi bir farklılık olmayacak
MNG Kargo’nun Türkiye’de DHL eCommerce adı ile yola devam etme kararının ardından Türkiye genelinde marka değişimi ile ilgili büyük bir operasyon da yürütülüyor. Bu süreçte gönderim sürecinde hiçbir aksama yaşanmaması için gerekli tedbirler alınmış durumda. Buna göre;
Marka dönüşümü ile birlikte tüm şubeler ve araçlarda kademeli olarak MNG Kargo markası ve logosu yerine DHL eCommerce markası ile logosu yer alacak. MNG Kargo’nun 850’den fazla şubesi, 7’si teknolojik transfer merkezi olmak üzere toplam 28 transfer merkezi, 14 bölge müdürlüğü, 4.100’den fazla aracı ve 11.000’in üzerinde çalışanı ve iş ortakları ile DHL eCommerce markası altında hizmet sunacak.Gönderi süreci MNG Kargo’da olduğu gibi DHL eCommerce’de de aynı şekilde devam edecek. Kargo göndermek isteyenler Bireysel Online Gönderi seçeneği ile online olarak ya da en yakın DHL eCommerce şubesini ziyaret ederek gönderim işlemini gerçekleştirebilecek.Daha önce MNG Kargo markası ile yapılan gönderi takibi, artık DHL eCommerce web sitesi üzerinden gerçekleştirilecek, gönderilerin durumuyla ilgili anlık güncellemeler müşteriler tarafından kolayca takip edilebilecek.
DHL eCommerce’ün Türkiye’de attığı bu adım, Türkiye ekonomisine yönelik güçlü bir katkıyı da gösteriyor. Sektörün altyapısına yapılan yatırımların, doğrudan istihdam artışını desteklerken, üretici ve ihracatçılara sunulan rekabet avantajlarıyla birlikte Türkiye’nin ticaret hacminde de katkı sağlaması hedefleniyor. Türkiye’nin dört bir yanına ve dünyanın 220’den fazla ülkesine ulaşan bu yeni yapı, yerelden globale uzanan örnek bir başarı hikâyesinin temellerini oluşturuyor.
Haftanın popüler haberleri
Finansal okuryazarlık düşük olunca bireyler manipülasyona açık oluyor
Bakan Mehmet Şimşek "Finansal okuryazarlık düşük olunca bireyler istismara, manipülasyona açık oluyor." dedi.
DYO Boya işçileri greve başladı
Petrol-İş Sendikası ile DYO Boya Fabrikası arasındaki toplu iş görüşmelerinde sonuç alınamaması üzerine Petrol İş Sendikasınca grev başlatıldı.
Faydasıçok Vakfı gençleri hayata hazırlıyor
Faydasıçok Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Selcen Faydasıçok, SosyalUp Editörü Dilek Koyuncu'nun sorularını yanıtladı.
Hometex 2025 Fuarı ev tekstilinde dünyayı buluşturdu
TETSİAD öncülüğünde, KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuar, sektörün küresel oyuncularını bir araya getirdi.
Citi, Hong Kong çalışanları için AI araçlarını piyasaya sürdü
Citi, Hong Kong çalışanları için yapay zekâ araçlarını piyasaya sürdü.
Nurol Holding ve GİRVAK desteğiyle Terra Future Labs başladı
Nurol Holding ve GİRVAK’tan sürdürülebilir tarıma güçlü destek: Terra Future Labs başladı.
Tüsiad, 27 Mayıs'ta Trump sonrası konjonktörü tartışacak
“Trump Sonrası Küresel Ekonomik Dinamikler ve Türkiye'ye Etkileri” TÜSİAD ve Koç Üniversitesi Ekonomik Araştırma Forumu etkinliğinde ele alınacak.
Panasonic Toughbook, Avrupa'daki servis ve çözümlerini genişletiyor
Panasonic TOUGHBOOK, Avrupa'daki servis ve çözüm yeteneklerini genişletiyor.
PaperWork dijital dönüşümde yeni bir çağı başlatıyor
PaperWork Low - Code Platformu: dijital dönüşümde yeni bir çağı başlatıyor.
Lezita Ege Bölgesi’nin sanayi devleri arasında
Lezita 2024’te de Ege Bölgesi’nin sanayi devleri arasında.
Türkiye'nin Suriye'ye ihracatı arttı
Türkiye'nin Suriye'ye ihracatı yılın ilk 4 ayında yüzde 36,7 arttı.
İrfan Yolcular, Kosgeb destekleriyle ihracat yapıyor
İrfan Yolcular, triko imalatından makine yedek parça üretimine geçip 4 kıtaya ihracat yapıyor.
Küresel ham çelik üretimi düşerken, Türkiye’de üretim arttı
Küresel ham çelik üretimi nisanda yüzde 0,3 düşerken, Türkiye’de üretim arttı.
İzmir'in en büyük sanayi şirketleri açıklandı
EBSO, Ege’nin En Güçlü 100 Sanayi Devini açıkladı.
TGS Yönetim Kurulu Başkanlığına Burak Tanrıverdi seçildi
TGS Dış Ticaret şirketi Olağan Genel Kurulda gerçekleştirdiği görev dağılımını duyurdu.
Vestel'den işten çıkarmalar, aktif satışı ve global pazarlar açıklaması
Vestel, şirket hakkında birkaç gündür gazetelerde yayınlanan haber ve söylentilere dair kurumsal açıklamalarda bulundu.
Alaattin Dökmen'e Aselsan'da üst düzey görev
Aselsan'da UGES Başkanlığına Ulaşım ve Enerji Sistemleri Program Direktörü Alaattin Dökmen atandı.
Agross ilk mağazasını İstanbul'da açıyor
Agrotech'in bağlı ortaklığı Agross ilk mağazasını 24 Mayıs 2025'te Adnan Kahveci Mahallesi, Çalışlar Caddesi Numara 24, Beylikdüzünde hizmete açacağını duyurdu.
Tarihi İpek Yolunda Türkiye avantajlı
Xi'an kentinde düzenlenen İpek Yolu oturumunda Türkiye'nin bulunduğu konum itibariyle rota avantajları katılımcılara duyuruldu.
Bakanlıktan Bank of America, BNP Paribas, HSBC ve Morgan Stanley'e yetki
Hazine ve Maliye Bakanlığı tahvil ihracı için 4 finans kuruluşuna yetki verdi.
Thomas J. Barrack, Trump'ın Suriye özel temsilcisi oldu
ABD’nin Ankara Büyükelçisi olarak görev yapan Thomas Barrack, aynı zamanda Suriye Özel Temsilcisi görevine getirildi.
KPMG analizi: Her 10 şirketten 9’u teknolojiyle kâr sağlıyor
KPMG tarafından yapılan kapsamlı araştırmaya göre, dijital dönüşüm yatırımları yapan şirketlerin %87’si, bu sayede kârlılıklarını artırmayı başardı.
Muharrem Yılmaz yarım asırlık Sütaş hikayesini anlattı
Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, markanın 50 yıllık yolculuğunu anlattı.
HR Summıt'te sahnede başrolde insan, kuliste yapay zeka vardı
HR Summit’25, bu yıl “AIMeetsHR” temasıyla ikinci kez insan kaynakları profesyonellerini bir araya getirdi.
Sosyal Etki Zirvesi, 29 Mayıs 2025'de İş Sanat'ta
Sosyal Etki Zirvesi, “Eşitlik, Önceliğimizdir, Eşitlik; Önyargıları Kırmakla Başlar!” mottosuyla 29 Mayıs 2025'te İş Sanat, Levent İstanbul’da gerçekleşecek.
TD SYNNEX, şirketlere özel “Dijital Checkup” hizmeti veriyor
TD SYNNEX, “Dijital Checkup” hizmeti ile her şirkete özel dijitalleşme haritası çiziyor.
Furkan Ağırbaş, Rubikpara’nın mutlu işyeri olmasının sırrını anlattı
Furkan Ağırbaş “Mutlu çalışanların sürdürülebilir başarının anahtarı olduğuna inanıyor ve her günümüzü daha iyi bir işyeri inşa etme hedefiyle yaşıyoruz" diyor.
OutdoorFest 30 Ağustos'ta Bursa’dan start alıyor
30 Ağustos-6 Eylül tarihleri arasında 15.si gerçekleşecek TransAnatolia Rally Raid, OutdoorFest ile start alıyor.
Mina Nejadamin, Roche Türkiye'ye katıldı
Roche Türkiye Klinik Operasyonlar Türkiye Ülke Lideri Mina Nejadamin oldu.
Kayapa KSİAD Başkanlığına Ali Güler seçildi
Kayapa Sanayici İş Adamları Derneği’nin (KSİAD) 14. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Tek listeyle gerçekleşen genel kurulda, 2025-2027 dönemi için Ali Güler başkan seçildi.
Jan Ptacek, Renault Türkiye'de yeni göreve gelecek
Renault Grup Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcılığı görevine getirilecek.
Deepshikha Kiyawat, Gilead Türkiye Genel Müdürü oldu
Gilead Sciences, Türkiye organizasyonunun yeni genel müdürü olarak Deepshikha Kiyawat'ı görevlendirdi.
Siirt bıttım sabunu coğrafi işaretle tescillendi
Siirt bıttım sabunu, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından coğrafi işaretle tescillendi.
Kruvaziyerler turizm bölgelerini canlandırıyor
Türkiye, sunduğu güçlü turizm altyapısıyla da bu değerleri yaşamak için gelen milyonlarca turisti ülkelerine memnun şekilde gönderiyor.
Edip Behar: As Plastik çevreci ve yenilikçi ambalaj çözümleri sunuyor
As Plastik, çevreci ve yenilikçi ambalaj çözümleriyle e-ticaretin büyümesine güvenlik ve sürdürülebilirlik katıyor.
Upcycle İstanbul'da dönüşümün öncüsü gençler oldu
Festival kapsamında hazırlanan sergi 25 Mayıs'a kadar Müze Gazhane C Galeri'de ziyaretçilerini bekliyor.
Kuşkonmazda 40 bin tonluk potansiyel hedefleniyor
Sparga1, Türkiye’de kuşkonmaz üretimindeki 40 bin tonluk yıllık potansiyeli hedefleyerek, üretim alanını orta vadede 4.000 dönüme ulaştırmayı planlıyor.
SEGM, sürdürülebilirliği kolektif eyleme taşıyor
SEGM’in ev sahipliğinde düzenlenen “Ortak Miras Ortak Gelecek” buluşmaları, sürdürülebilirlikte ortak sorumluluğu ve çözüm odaklı iş birliklerini öne çıkarıyor.
Tadolya'nın yenilenen logo ve marka kimliği
Tadolya, yenilenen logo ve marka kimliğiyle hem dijital hem fiziksel tüm alanlarda kurumsal dönüşüm sürecini başlatarak geleceğe güçlü bir adım atıyor.
Araç takip sistemi Arvento 20 yaşında
Arvento, kuruluşunun 20. yılını, 17. İş Ortakları Toplantısı kapsamında Yunan Adaları’na uzanan özel bir cruise seyahatiyle kutladı.