The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu
The ONE Awards Ödülleri’nde kendi kategorilerinde ilk üçe giren markalar belli oldu.
Haber Giriş Tarihi: 26.12.2025 22:58
Haber Güncellenme Tarihi: 26.12.2025 23:16
Kaynak:
Marketing Türkiye
Pazarlama ve iletişim ekosisteminin en saygın ödül platformlarından biri olarak gösterilen, Marketing Türkiye ile Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle hayata geçirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, kendi kategorilerinde ilk üçe giren markalar belli oldu. Bu yıl 12. kez halk jürisinin değerlendirmesiyle “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’da kazanlar Şubat ayında düzenlenecek törende ödüllerine kavuşacak. Gecede bu başarıya katkı sunan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.
12 yıldır kesintisiz biçimde gerçekleştirilen ve sektörün referans ödülleri arasında gösterilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning tarafından yürütülen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının bulgularına dayanıyor. The ONE Awards’ta, Türkiye genelinde 12 ilde, bin 200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda, 70’in üzerinde kategoride yıl boyunca itibarını en çok artıran markalar ile bu başarıda pay sahibi olan ajanslar ödüllendiriliyor. Merakla beklenen organizasyon, düzenlenecek törenle birlikte “Yılın İtibarlıları”nı kamuoyuna duyuracak.
The ONE Awards’ın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında, yılın öne çıkan markaları ve iş ortakları halk jürisinin oylarıyla belirlendi. Ödül gecesinde, itibar performansını zirveye taşıyan markaların yanı sıra; reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital alanlarda bu başarıya katkı sağlayan ajanslar da ödüllerine kavuşacak. En fazla markayla The ONE Awards kazanan ajanslar kendi kategorilerinde, “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını almaya hak kazanacak. Ayrıca organizasyonun gerçekleştiği 12 yıl içinde toplamda beş kez The ONE Awards elde eden markalar “Büyük Ödül” ile onurlandırılacak.
Araştırmanın metodolojisi
“İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması, 70’in üzerinde kategoride yürütüldü ve saha çalışması yüz yüze görüşmelerle tamamlandı. Araştırmaya, Türkiye’yi temsilen İstanbul, Ankara, Bursa, Erzurum, İzmir, Balıkesir, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep ve Malatya’dan toplam bin 200 kişi katıldı. İki aşamalı bir modelle kurgulanan araştırma, markaların yıl içindeki itibar performansını çok boyutlu bir yaklaşımla ele alıyor.
Ölçümleme Kriterleri
9 Ana Kriter
Genel Başarı
Marka Bilinirliği
Yakından Tanıma Skoru
Güven Skoru
Farklılık Skoru
Tavsiye Skoru
Ticari Faaliyetleri Destekleme Skoru
Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru
İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni Skoru
Genel Beğeni Skoru
16 Alt Kriter
Yıl Performansı:
İlk Hatırlanma
Spontan Hatırlanma
Toplam Spontan Bilinirlik
Tanınma Derecesi
Beğeni Derecesi
Markaya Güven
Fiyatına Değer Olma
Uygunluk (Marka Genişleme Gücü)
İnovasyon
Dahil Etme
Fikri Sorulunca Tavsiye Etme
Fikri Sorulmasa da Tavsiye Etme
Ticari Faaliyetlerini Destekleme
Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni
İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni
Genel Başarı
İşte The ONE Awards 2025’te sektör bazında ilk 3’e girmeyi başaran markalar: (Alfabetik sıra)
Akaryakıt Kategorisi
Opet
Petrol Ofisi
TotalEnergies
Aplikasyon Kategorisi
Getir
Trendyol
Yemeksepeti
Araç Kiralama Kategorisi
Avis Rent a Car
Enterprise
Yolcu360
Atıştırmalık Kategorisi
Eti
Tadım
Ülker
Ayakkabı ve Çanta Kategorisi
DERIMOD
FLO Group
Greyder
Bankacılık Kategorisi
Garanti BBVA
Türkiye İş Bankası
Ziraat Bankası
Bebek Bakım Kategorisi
Hero Baby
Prima
Sleepy
Beyaz Eşya Kategorisi
Arçelik
Beko
Vestel
Bilgisayar Kategorisi
ASUS
Casper
Lenovo
Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları Kategorisi
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu
The ONE Awards Ödülleri’nde kendi kategorilerinde ilk üçe giren markalar belli oldu.
Pazarlama ve iletişim ekosisteminin en saygın ödül platformlarından biri olarak gösterilen, Marketing Türkiye ile Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle hayata geçirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, kendi kategorilerinde ilk üçe giren markalar belli oldu. Bu yıl 12. kez halk jürisinin değerlendirmesiyle “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’da kazanlar Şubat ayında düzenlenecek törende ödüllerine kavuşacak. Gecede bu başarıya katkı sunan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.
12 yıldır kesintisiz biçimde gerçekleştirilen ve sektörün referans ödülleri arasında gösterilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning tarafından yürütülen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının bulgularına dayanıyor. The ONE Awards’ta, Türkiye genelinde 12 ilde, bin 200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda, 70’in üzerinde kategoride yıl boyunca itibarını en çok artıran markalar ile bu başarıda pay sahibi olan ajanslar ödüllendiriliyor. Merakla beklenen organizasyon, düzenlenecek törenle birlikte “Yılın İtibarlıları”nı kamuoyuna duyuracak.
The ONE Awards’ın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında, yılın öne çıkan markaları ve iş ortakları halk jürisinin oylarıyla belirlendi. Ödül gecesinde, itibar performansını zirveye taşıyan markaların yanı sıra; reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital alanlarda bu başarıya katkı sağlayan ajanslar da ödüllerine kavuşacak. En fazla markayla The ONE Awards kazanan ajanslar kendi kategorilerinde, “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını almaya hak kazanacak. Ayrıca organizasyonun gerçekleştiği 12 yıl içinde toplamda beş kez The ONE Awards elde eden markalar “Büyük Ödül” ile onurlandırılacak.
Araştırmanın metodolojisi
“İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması, 70’in üzerinde kategoride yürütüldü ve saha çalışması yüz yüze görüşmelerle tamamlandı. Araştırmaya, Türkiye’yi temsilen İstanbul, Ankara, Bursa, Erzurum, İzmir, Balıkesir, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep ve Malatya’dan toplam bin 200 kişi katıldı. İki aşamalı bir modelle kurgulanan araştırma, markaların yıl içindeki itibar performansını çok boyutlu bir yaklaşımla ele alıyor.
Ölçümleme Kriterleri
9 Ana Kriter
Genel Başarı
16 Alt Kriter
Yıl Performansı:
İşte The ONE Awards 2025’te sektör bazında ilk 3’e girmeyi başaran markalar: (Alfabetik sıra)
Akaryakıt Kategorisi
Aplikasyon Kategorisi
Araç Kiralama Kategorisi
Atıştırmalık Kategorisi
Ayakkabı ve Çanta Kategorisi
Bankacılık Kategorisi
Bebek Bakım Kategorisi
Beyaz Eşya Kategorisi
Bilgisayar Kategorisi
Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları Kategorisi
Binek Otomotiv Kategorisi
Çay Markaları Kategorisi
Çocuk Giyim Kategorisi
Discount Zincir Marketler Kategorisi
Erkek Giyim Kategorisi
Enerji Kategorisi
E-Ticaret Sitesi Kategorisi
Ev Bakım, Temizlik Kategorisi
Ev Tekstili Kategorisi
Gayrimenkul Kategorisi
Gazlı İçecek Kategorisi
Gazsız İçecek – Maden Suyu Kategorisi
Gıda Kategorisi
Gıda Takviye Ürünleri Kategorisi
Güvenlik Sistemleri Kategorisi
Günlük Giyim Kategorisi
Havalimanı Kategorisi
Hava Yolları Kategorisi
Hipermarket Kategorisi
Holding Kategorisi
İklimlendirme – Isıtma Kategorisi
İklimlendirme – Soğutma Kategorisi
İletişim Kategorisi
İnternet Servis Sağlayıcısı Kategorisi
İlaç Kategorisi
Kadın Giyim Kategorisi
Kafe Kategorisi
Kahve Markaları Kategorisi
Karayolu Taşımacılığı Kategorisi
Kargo Kategorisi
Katılım Bankacılığı Kategorisi
Kişisel Bakım Kategorisi
Kozmetik Kategorisi
Kredi Kartı Kategorisi
Kuruyemiş Kategorisi
Küçük Ev Aletleri Kategorisi
Lojistik Kategorisi
Mobilya Kategorisi
Motorsiklet Kategorisi
Mücevherat, Takı Kategorisi
Online Bankacılık Kategorisi
Otomotiv Lastiği Kategorisi
Oyuncak Kategorisi
Özel Sağlık Kurumları Kategorisi
Özel Temel Eğitim Kategorisi
Restoran Kategorisi
Sadakat Programı Kategorisi
Self Servis Restoran Kategorisi
Sigorta Kategorisi
Süt ve Süt Ürünleri Kategorisi
Tasarruf Finansman Kategorisi
Teknoloji Üreticisi Kategorisi
Televizyon Kategorisi
Teknoloji Perakendeciliği Kategorisi
Ticari Otomotiv Kategorisi
Turizm ve Seyahat Kategorisi
Vakıf Üniversiteleri Kategorisi
Zincir Otel Kategorisi
Züccaciye Kategorisi
Kişisel Bakım ve Kozmetik Mağazası Kategorisi
Kaynak: Marketing Türkiye
Haftanın popüler haberleri
Türkiye’nin en aktif topluluklarından ULİNKA 26 yaşında
1999’dan bu yana binlerce öğrenciye dokunan ULİNKA, yenilikçi etkinlikleri ve ulusal başarılarıyla 26 yıllık gurur dolu yolculuğunu kutladı.
Gürsel Baran: Günümüzde rekabeti dijitalleşen kazanıyor
ATO, "Atonet Akıllı Asistan" projesinin dünya birinciliğini kutladı. ATO üyeleri her ortamdan 7 gün 24 saat, bilgiye, belgeye ve hizmete akıllı, hızlı ve güvenli biçimde ulaşıyor.
Bige Kotil, Hemington ve KNITSS’in Eş Genel Müdürü oldu
Bige Kotil, Nova Fashion Group bünyesindeki Hemington ve KNITSS’in Eş Genel Müdürü sorumluluğunu üstlenecek.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu kararı Resmi Gazete'de yayımlandı
2026 yılı asgari ücreti günlük 1101 Türk Lirası olarak belirlendi. Asgari Ücret Tespit Komisyonu kararı 26 Aralık 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlandı.
TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
25 Aralık 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları 26 Aralık 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlandı.
Regaip Gecesi tüm yurtta coşkuyla kutlandı
İslam aleminde rahmeti ve bereketi bol olarak kabul edilen "üç ayların" başlangıcını simgeleyen Regaip Kandili camilerde dualarla idrak edildi.
"ETKB Çocuk YouTube Kanalı" yayına başladı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığının Çocuk YouTube Kanalı yayına başladı.
Maliye 104 uzman yardımcısı alacak
Hazine ve Maliye Bakanlığına sınavla 104 uzman yardımcısı alınacak. Başvurular https://www.kariyerkapisi.gov.tr linkinden yapılacak.
İstanbul Havalimanının 2026 hedefi: 90 milyon yolcu
İstanbul Havalimanı 2026'da 90 milyona yakın yolcuyu ağırlamayı hedefliyor.
Sabiha Gökçen Havalimanı'nda yolcu rekoru
Sabiha Gökçen Havalimanı'nda 2024'ün yolcu rekoru 11 ayda kırıldı.
"Tüketici Ödülleri" başvuruları için son tarih 6 Mart 2026
Tüketici Ödülleri için başvurular başladı. Ticaret Bakanlığı tarafından 29'uncu kez verilecek "Tüketici Ödülleri"ne 6 Mart 2026 tarihine kadar başvurulabilecek.
Zincir market ve AVM'ler ile esnaf ve perakendeciler ters düştü
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF)'nin pazar günü mutabakatına Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) karşı çıktı.
Asgari ücret fırsatçılarına darbe
Ticaret Bakanlığı Basın Danışmanı Bekir Kaplan, Türkiye genelinde, il müdürlüklerine bağlı ekiplerin, sahada karış karış, etiket etiket denetimlerini sürdürdüğünü belirtti.
"Alo 175" ile günde ortalama 1000 çağrı cevaplanıyor
Tüketici haklarını ihlal eden firmalara 11 ayda 1,6 milyar lira ceza verildi.
Düşen Libya jetiyle ilgili soruşturma yatay ve dikey devam ediyor
MSB: Kazanın meydana geliş nedeni, Libya makamlarıyla işbirliği içerisinde titizlikle incelenmektedir.
Osman Suiçmez'e Hektaş'ta önemli görev
Hektaş, şirketin Strateji ve İş Geliştirme Direktörlüğü görevine Osman Suiçmez'in atandığını duyurdu.
Kağan Yaşa'nın TEB'teki ünvanı değişti
Türk Ekonomi Bankası A.Ş., Bankanın KOBİ Bankacılığı Grubu'nun ismini "Ticari ve KOBİ Bankacılığı Grubu" olarak belirledi.
Çimento fabrikaları toplu iş sözleşmesi görüşmelerine başladı
Baştaş Çimento, Konya Çimento, Bursa Çimento, Nuh Çimento fabrikaları Çimento Endüstrisi İşverenleri Sendikası (ÇEİS) ile Türkiye Çimse-İş Sendikası arasındaki toplu iş sözleşmesi görüşmeleri başladı.
Dünya Katılım Bankası Ümraniye Şubesi hizmete başladı
Dünya Katılım Bankası, Ümraniye Şubesinin hizmete başladığını duyurdu.
Özyaşar'da CFO'luk görevine Erol Kuzu atandı
Özyaşar Tel ve Galvanizleme Sanayii A.Ş., şirketin CFO'luğuna Erol Kuzu'nun atandığını duyurdu.
Tukaş Genel Müdürlüğüne Mehmet Okullu atandı
Tukaş, şirketin Genel Müdürlük görevine Mehmet Okullu'nun atandığını duyurdu.
İSO'dan finansman sorunu ve kredi kısıtları çözüm beklentisi
İstanbul Sanayi Odası (İSO) Başkanı Erdal Bahçıvan: “2026’da hepimizin arzusu, finansman sorununun hafiflemesi, kredi kısıtlarının kaldırılması”
TAŞFED, Dünya gastronomi sektörünü İstanbul’da buluşturdu
İstanbul Mutfak Günleri, İstanbul'da gerçekleştirildi. Dört gün boyunca 30’dan fazla ülkeden 1.500 yarışmacı şef, 70’in üzerinde kategoride kıyasıya mücadele etti.
TÜİK duyurdu: KOBİ'ler 2024'te ihracatın yüzde 29,6'sını yaptı
TÜİK, 2024 yılına ilişkin "Küçük ve Orta Büyüklükteki Girişim İstatistikleri"ni açıkladı. KOBİ'ler 2024'te ihracatın yüzde 29,6'sını, ithalatın yüzde 15,9'unu yaptı.
Pentagent, Censorly, Aller Mind projeleri büyük ödülün sahipleri oldu
Turkcell’in ‘Geleceği Yazan Kadınlar Yapay Zekâ Projesi’ mezunlarını verdi. Pentagent, Censorly, Aller Mind projeleri 200 bin TL’lik para ödüllerinin sahibi oldu.
Watsons, İskenderun'da yeni mağaza açtı
Watsons Türkiye, Hatay'ın İskenderun ilçesinde yeni mağazasını hizmete sundu.
2026 yılında uygulanacak yeni asgari ücretin detayları belli oldu
Yeni yılda brüt 33 bin 30 lira, net 28 bin 75 lira 50 kuruş olarak belirlenen asgari ücretin işverene aylık maliyeti 40 bin 874 lira 63 kuruş oldu.
11. Yargı Paketi, TBMM Genel Kurulunda kabul edildi
"11. Yargı Paketi" olarak bilinen Türk Ceza Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi TBMM'de kabul edilerek yasalaştı.
Selim Küçükkutlu, Format C Kreatif Direktörü oldu
Format C’de Selim Küçükkutlu, Kreatif Direktör olarak göreve başladı.
Esnaf rahatlamak için uzun vadeli yapılandırma istiyor
TESK Başkanı Palandöken, 2026 yılına herkesin borçsuz girmek istediğini, kapsamlı yeniden yapılandırma yapılmasının esnafı rahatlatacağını belirtti.
Yüzde 27'lik asgari ücret ilanı sonrası fırsatçılara sıkı takip
Ticaret Bakanlığı, yeni asgari ücretin belirlenmesinin ardından piyasada fahiş fiyat uygulamasına geçmeye yeltenenlere fırsat vermeyeceklerini duyurdu.
Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği'nden yöneticilere özel eğitim programı
Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği'nin (TKYD), “Liderlikte Küresel Dönüşüm Yönetim Programı” 5 Şubat Perşembe günü başlıyor.
Norm Fasteners, KAIZEN Global Award 2025’te 6. sırada
KAIZEN Global Award 2025’te Norm Fasteners dünyada ilk 10’da.
Sadettin Saran'ın uyuşturucu testi pozitif çıktı
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sadettin Saran'ın uyuşturucu madde testi pozitif çıktı.
İngiltere ekonomisi üçüncü çeyrekte %0,1 büyüdü
İngiltere Ulusal İstatistik Ofisi (ONS), ülke ekonomisinin bu yılın Temmuz-Eylül döneminde ilk tahminleriyle uyumlu olarak %0,1 oranında büyüdüğünü belirtti.
Değerli kağıtların yeni yıldaki satış bedelleri belli oldu
Değerli kağıtların 2026 yılında uygulanacak satış bedelleri belirlendi.
Orgeneral Al-Haddad ve beraberindekileri taşıyan jete ulaşıldı
Libya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Muhammed Ali Al-Haddad'ın da bulunduğu jet, henüz belirlenemeyen nedenle Haymana ilçesi Kesikkavak köyünde dağlık araziye düştü.
6K Medikal, büyüyen operasyonlarını DİA ile buluta taşıdı
6K Medikal, artan operasyonel ihtiyaçlarını daha etkin yönetebilmek amacıyla iş süreçlerini bulut tabanlı ERP altyapısına taşıdı.
OYAK Çimento’ya önemli bir ödül
OYAK Çimento’ya Platin Global 100’den “Etki Ekonomisi” Ödülü
Prostat kanserinin odak tedavisinde yeni bir alternatif: IRE
Prostat kanserinin odak tedavisinde yeni bir alternatif: IRE. IRE tedavisi anatomik olarak zor bölgelerde bile etkili.