Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
2024 yılında Teknosa ADS gelirleri 46 milyon TL seviyesine ulaştı.
Haber Giriş Tarihi: 24.02.2025 13:13
Haber Güncellenme Tarihi: 24.02.2025 14:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Haber: Hakan Kavurmacı
---
Dijital Haber, Teknosa'nın 2024 yılı faaliyet raporundan derlediği bilgilere göre; şirket 2024 yılında bir dizi yeniliklere ve gelişim projelerine imza attı.
Bilge ve Satış Sihirbazı 2024 yılında, Teknosa için önemli bir dijital gelişme olan Türkiye’nin ilk yapay zekâ destekli dijital satış danışmanı asistanı Bilge devreye alınmıştır. Bilge, saha ekiplerinin kişisel performansları ve mağaza performansı hakkında anlık bilgi almalarını sağlarken, çalışanları ödüllerle motive etmekte ve gelişim alanlarına yönelik tavsiyeler sunmaktadır. Bu dijital asistan, Teknosa'nın satış gücünü bir üst seviyeye taşımayı ve çalışan ile müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlamaktadır. 2024 yılının üçüncü çeyreğinde ise satış anında gerçek zamanlı bilgi sağlayan yapay zekâ tabanlı dijital araç Satış Sihirbazı hayata geçirilmiştir. Bilge, satış öncesinde personele destek sağlarken Satış Sihirbazı, ürün bilgisi, ödeme seçenekleri, teknik bilgi ve kampanyalar gibi önemli bilgiler sunarak dönüşüm oranlarını artırmayı hedeflemektedir. Teknosa, gelecekte de yapay zekâ uygulamalarını müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri süreçlerine entegre ederek verimliliği artırmayı ve müşteri memnuniyetini daha da iyileştirmeyi planlamaktadır.
TeknoClub Odağına müşteri deneyimini koyan Teknosa, 2024 yılında TeknoClub Sadakat Programı kapsamında 4,5 milyon üyeye ulaşmıştır. TeknoClub’a üye olan müşteriler, hoş geldin avantajları, sürpriz hediyeler ve özel ayrıcalıkların yanı sıra harcadıkça daha çok indirim kazanmaktadır. Müşteriler, TeknoClub kapsamında alışveriş seviyesine göre TeknoPlus, TeknoPro ve TeknoElit üyelik seviyelerine dahil olarak, avantajlı kampanyalar, doğum gününe özel indirimler ve üçüncü parti markalarda avantajlar elde ederken, ücretsiz kargo, çağrı merkezi ve servis hizmetlerinde öncelik, uzatılmış iade süresi gibi ayrıcalıklı hizmetlere de sahip olmaktadır. Üstelik TeknoClub üyelerine fatura taşımasına gerek kalmadan iade, değişim ve servis hizmetleri sunulmaktadır.
Pazaryeri Mirakl pazaryeri altyapısı sayesinde Teknosa, 13 entegratör firma ile müşterilerine 14 farklı ana kategoride hizmet verir hale gelmiştir. Bu gelişmelerin sonucunda, pazaryeri operasyonları önemli bir büyüme göstermiştir: • Satıcı sayısı, bir önceki yıla oranla iki kat artarak 1.065 satıcıya ulaşmıştır. • Aktif SKU sayısı 200 bini aşarak önemli bir artış göstermiştir. 14 ana kategori ve 949 alt kategoriye ulaşılmış olup, extension kategorilerde genişlemeye devam edilmiştir. 2024 yılında elektronik ürünlerin yanı sıra müşterilerin ihtiyaç duyacağı Ev ve Yaşam Ürünleri, Bahçe Malzemeleri, Dekorasyon ve Mobilya Ürünleri gibi kategorilerde geniş ürün yelpazesine ulaşılmıştır. Özellikle Fotoğraf Makineleri, Dron, Buharlı Temizleyiciler, Yenilenmiş Ürün, Gaming Notebook kategorilerinde sağlanan ürün çeşitliliği ile bir önceki yıla kıyasla ciddi bir büyüme gerçekleşmiştir. Pazaryeri altyapısına ilaveten kurulan partner.teknosa.com sayesinde, satıcılar kolaylıkla başvurularını yapabilmektedirler. Sorularına ve görüşlerine hızlı destek almalarını sağlamak üzere kurulan Chatbot & Livechat sayesinde dilerlerse online olarak temsilcilerle görüşüp sorularına cevap alabilir; chatbot ile sorularının yanıtlarına ulaşabilir veya bildirim açarak operatörden destek alabilirler. Veri Yönetimi Platformu (DMP) Hedefleme, kişiselleştirme ve içerik özelleştirmeyi daha iyi hale getirmek için reklam borsaları, Talep Tarafı Platformları (DSP) ve Tedarik Tarafı Platformları (SSP) gibi diğer araçların bu anonim müşteri profillerine erişilmesi sağlanmıştır. Teknolojiye Daha Yakın: Teknosa WhatsApp Kanalı Teknosa, müşterileriyle daha etkili ve hızlı iletişim kurmak amacıyla 2024 yılında WhatsApp kanalını hayata geçirmiştir. Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası olan Teknosa, müşterilerine erişim kanallarını çeşitlendirme hedefi doğrultusunda, mağazaları, çağrı merkezi, web platformları ve sosyal medya kanalları gibi toplam 21 farklı mecradan hizmet vermeye devam ederken, bu kanallara WhatsApp’ı da eklemiştir.
Bi’link ile Paylaş, Kazan: Teknosa’dan Sosyal Ticaret Deneyimi Teknosa, Eylül 2022 tarihinde pazaryeri iş modelinin yeni bir evresine adım atarak sosyal ticarete yön vermek amacıyla hayata geçirdiği “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi ile sosyal medya hesabı bulunmayanları dahi kapsayacak şekilde kullanıcılarına yeni bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi sunmuştur. Bu yenilikçi uygulama, müşteri deneyimini iyileştirmek ve dijital platformlardaki ziyaretleri artırmak amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcılar, ürün paylaşımlarından nakit kazanma fırsatı bulurken aynı zamanda web sitesi ve mobil uygulamalardaki ürünleri arkadaşlarıyla paylaşarak bu bağlantı üzerinden yapılan satışlardan gelir elde etme imkânına sahiptir. “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi, Teknosa'nın sektöründe öncü bir adımdır. Ayrıca kullanıcıların sosyal çevreleriyle etkileşimde bulunarak ek gelir elde etmelerini sağlama, Şirket’in dijital pazardaki varlığını güçlendirme ve müşterilere yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunma çabasının bir yansımasıdır.
Canlı Yayınlarla Ürün Keşfi ve Özel Fırsatlar: Tekno Canlı Teknosa, dünya genelinde yükselen bir trend olan canlı yayınlar aracılığıyla ürün tanıtımı ve satışına başlamıştır. Temmuz 2022’den bu yana sürdürülebilir şekilde aylık olarak gerçekleştirilen canlı yayınlarda, teknosa.com bünyesinde yer alan tüm teknoloji ürün gruplarının tanıtımı yapılmakta ve özel fiyatlarla izleyicilere sunulmaktadır. Canlı yayınlar; teknosa.com müşterilerine ürünleri daha yakından tanıma fırsatı sunmanın yanı sıra, marka bilinirliğini artırmayı ve sosyal medya etkileşimlerine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Bu süreçte, influencer desteği ile daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşılması ve izleyicilerin canlı yayınlara daha fazla katılım sağlaması amaçlanmaktadır. Ayrıca, markalarla yapılan özel anlaşmalarla, markalara özel “Tekno Canlı Geceleri” düzenlenerek farklı ürün gruplarına odaklanılmaktadır. Canlı yayınlar sayesinde müşteriler, ürünleri daha detaylı inceleme ve gerçek zamanlı olarak keşfetme imkânı bulurken, aynı zamanda interaktif bir alışveriş deneyimi yaşama fırsatı elde etmektedir.
Perakende Medya: Teknosa ADS 2024 Performansı 2024 yılında Teknosa ADS gelirleri, güçlü büyüme performansını sürdürerek 46 milyon TL seviyesine ulaşmıştır. 22 Teknosa ADS, sadece gelir artışı ile değil, aynı zamanda reklam yatırım performansı ile de ön plana çıkmıştır. 2024 yılında yüksek bir dönüşüm oranı yakalayan platform, reklam verenlerin yaptıkları yatırımları etkili bir şekilde satışa dönüştürmelerine olanak tanımıştır. Ayrıca, 75 ROAS (Return on Advertising Spend) ortalamasıyla reklam verenlere, yaptıkları yatırımların 75 katı kadar gelir elde etme fırsatı sunmuştur.
Yeni Reklam Formatları ile Çeşitlilik 2024 yılında Teknosa ADS portföyünü genişleterek reklam verenlerin stratejilerine uygun daha fazla seçenek sunmaya başlamıştır. Sponsorlu ürün ve sponsorlu banner reklam formatlarına ek olarak, sponsorlu video formatını da devreye almıştır. Bu yeni format, reklam verenlere hem görsel hem de anlatı gücü yüksek bir araç sağlayarak hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına olanak tanımıştır.
Genişleyen Reklam Veren Portföyü 2024 yılında Teknosa ADS, reklam veren portföyünü de genişleterek toplamda 100’ün üzerinde reklam verene hizmet sunmuştur. Reklam veren çeşitliliği ve sayısındaki artış, Teknosa ADS'in Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmiş ve daha fazla sektörden markaya ulaşmasını sağlamıştır.
Teknosacell Teknosa, teknoloji perakende sektöründe ilk ve tek olan mobil iletişim hizmet markası Teknosacell ile fark yaratmaya devam etmektedir. Şirket, Teknosacell ile tek noktada, tek faturada müşterilerinin hem iletişim hem de teknoloji ürünlerindeki ihtiyaçlarını, interneti bol tarifeler ve Teknosa mağazalarında sunduğu özel avantajlarla karşılamaktadır. 2024 yılında Teknosacell, abone tabanını genişleterek 450 bin aboneye ulaşmıştır. Pazarı ve müşteri ihtiyaçlarını takip ederek portföyüne kazandırdığı yeni içeriklerle zenginleşen marka, en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mobil iletişim hizmeti yanında, “eskisini getir yenisini götür” operasyonu yürütmeye devam eden Teknosacell, binlerce müşterinin eski telefonlarını yenileyerek yeni telefonlarını indirimli fiyatlardan satın almalarını sağlamaktadır.
Herkes için İnternet Teknosanet Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, yeni ev interneti markası Teknosanet’i online kanallarından tüketicilerle buluşturmaya başlamıştır. “Herkes için internet” mottosuyla yola çıkan Teknosanet, ev internetini yenileyecekler ya da yeni ev interneti alacak bireysel aboneler için güvenilir bir seçenek olmaktadır. Hızlı abonelik, hızlı kurulum ve hızlı erişim farkı yaratarak müşterilerine yüksek hızlı internet sunmayı hedefleyen Teknosanet, 1.000 Mbps’ye kadar çıkabilen yüksek hız ve e-Devlet onay sistemi ile pratik bir abonelik süreci sağlarken, taahhütlü ve taahhütsüz seçenekli internet paketlerini avantajlı fiyatlarla kullanıcıların beğenisine sunmaktadır.
Yenilenmiş Telefon Satışı Teknosa, teknoloji odaklı pazaryerine dönüştürdüğü teknosa.com’da yenilenmiş telefon satışlarına aracılık etmektedir. Ticaret Bakanlığı onaylı Yenileme Merkezleri ile çalışan Şirket, gerekli tüm bakım, onarım ve testlerden geçmiş, %100 çalışır ve sıfıra yakın telefonlar için 12 ay garanti ve 14 gün içinde iade garantisi vermektedir. Elektronik atığın çevresel etkisine dair farkındalığın arttığı günümüzde, sürdürülebilir alternatifler arayan tüketiciler için yenilenmiş cep telefonları bir çözüm olmuştur. Teknosa, yenilenmiş cep telefonlarında çeşitli avantajlar sunarak sürdürülebilirliğin desteklenmesine yardımcı olurken, elektronik atıkların azalmasına da katkı sağlamaktadır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
2024 yılında Teknosa ADS gelirleri 46 milyon TL seviyesine ulaştı.
Haber: Hakan Kavurmacı
---
Dijital Haber, Teknosa'nın 2024 yılı faaliyet raporundan derlediği bilgilere göre; şirket 2024 yılında bir dizi yeniliklere ve gelişim projelerine imza attı.
Bilge ve Satış Sihirbazı 2024 yılında, Teknosa için önemli bir dijital gelişme olan Türkiye’nin ilk yapay zekâ destekli dijital satış danışmanı asistanı Bilge devreye alınmıştır. Bilge, saha ekiplerinin kişisel performansları ve mağaza performansı hakkında anlık bilgi almalarını sağlarken, çalışanları ödüllerle motive etmekte ve gelişim alanlarına yönelik tavsiyeler sunmaktadır. Bu dijital asistan, Teknosa'nın satış gücünü bir üst seviyeye taşımayı ve çalışan ile müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlamaktadır. 2024 yılının üçüncü çeyreğinde ise satış anında gerçek zamanlı bilgi sağlayan yapay zekâ tabanlı dijital araç Satış Sihirbazı hayata geçirilmiştir. Bilge, satış öncesinde personele destek sağlarken Satış Sihirbazı, ürün bilgisi, ödeme seçenekleri, teknik bilgi ve kampanyalar gibi önemli bilgiler sunarak dönüşüm oranlarını artırmayı hedeflemektedir. Teknosa, gelecekte de yapay zekâ uygulamalarını müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri süreçlerine entegre ederek verimliliği artırmayı ve müşteri memnuniyetini daha da iyileştirmeyi planlamaktadır.
TeknoClub Odağına müşteri deneyimini koyan Teknosa, 2024 yılında TeknoClub Sadakat Programı kapsamında 4,5 milyon üyeye ulaşmıştır. TeknoClub’a üye olan müşteriler, hoş geldin avantajları, sürpriz hediyeler ve özel ayrıcalıkların yanı sıra harcadıkça daha çok indirim kazanmaktadır. Müşteriler, TeknoClub kapsamında alışveriş seviyesine göre TeknoPlus, TeknoPro ve TeknoElit üyelik seviyelerine dahil olarak, avantajlı kampanyalar, doğum gününe özel indirimler ve üçüncü parti markalarda avantajlar elde ederken, ücretsiz kargo, çağrı merkezi ve servis hizmetlerinde öncelik, uzatılmış iade süresi gibi ayrıcalıklı hizmetlere de sahip olmaktadır. Üstelik TeknoClub üyelerine fatura taşımasına gerek kalmadan iade, değişim ve servis hizmetleri sunulmaktadır.
Pazaryeri Mirakl pazaryeri altyapısı sayesinde Teknosa, 13 entegratör firma ile müşterilerine 14 farklı ana kategoride hizmet verir hale gelmiştir. Bu gelişmelerin sonucunda, pazaryeri operasyonları önemli bir büyüme göstermiştir: • Satıcı sayısı, bir önceki yıla oranla iki kat artarak 1.065 satıcıya ulaşmıştır. • Aktif SKU sayısı 200 bini aşarak önemli bir artış göstermiştir. 14 ana kategori ve 949 alt kategoriye ulaşılmış olup, extension kategorilerde genişlemeye devam edilmiştir. 2024 yılında elektronik ürünlerin yanı sıra müşterilerin ihtiyaç duyacağı Ev ve Yaşam Ürünleri, Bahçe Malzemeleri, Dekorasyon ve Mobilya Ürünleri gibi kategorilerde geniş ürün yelpazesine ulaşılmıştır. Özellikle Fotoğraf Makineleri, Dron, Buharlı Temizleyiciler, Yenilenmiş Ürün, Gaming Notebook kategorilerinde sağlanan ürün çeşitliliği ile bir önceki yıla kıyasla ciddi bir büyüme gerçekleşmiştir. Pazaryeri altyapısına ilaveten kurulan partner.teknosa.com sayesinde, satıcılar kolaylıkla başvurularını yapabilmektedirler. Sorularına ve görüşlerine hızlı destek almalarını sağlamak üzere kurulan Chatbot & Livechat sayesinde dilerlerse online olarak temsilcilerle görüşüp sorularına cevap alabilir; chatbot ile sorularının yanıtlarına ulaşabilir veya bildirim açarak operatörden destek alabilirler. Veri Yönetimi Platformu (DMP) Hedefleme, kişiselleştirme ve içerik özelleştirmeyi daha iyi hale getirmek için reklam borsaları, Talep Tarafı Platformları (DSP) ve Tedarik Tarafı Platformları (SSP) gibi diğer araçların bu anonim müşteri profillerine erişilmesi sağlanmıştır. Teknolojiye Daha Yakın: Teknosa WhatsApp Kanalı Teknosa, müşterileriyle daha etkili ve hızlı iletişim kurmak amacıyla 2024 yılında WhatsApp kanalını hayata geçirmiştir. Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası olan Teknosa, müşterilerine erişim kanallarını çeşitlendirme hedefi doğrultusunda, mağazaları, çağrı merkezi, web platformları ve sosyal medya kanalları gibi toplam 21 farklı mecradan hizmet vermeye devam ederken, bu kanallara WhatsApp’ı da eklemiştir.
Bi’link ile Paylaş, Kazan: Teknosa’dan Sosyal Ticaret Deneyimi Teknosa, Eylül 2022 tarihinde pazaryeri iş modelinin yeni bir evresine adım atarak sosyal ticarete yön vermek amacıyla hayata geçirdiği “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi ile sosyal medya hesabı bulunmayanları dahi kapsayacak şekilde kullanıcılarına yeni bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi sunmuştur. Bu yenilikçi uygulama, müşteri deneyimini iyileştirmek ve dijital platformlardaki ziyaretleri artırmak amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcılar, ürün paylaşımlarından nakit kazanma fırsatı bulurken aynı zamanda web sitesi ve mobil uygulamalardaki ürünleri arkadaşlarıyla paylaşarak bu bağlantı üzerinden yapılan satışlardan gelir elde etme imkânına sahiptir. “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi, Teknosa'nın sektöründe öncü bir adımdır. Ayrıca kullanıcıların sosyal çevreleriyle etkileşimde bulunarak ek gelir elde etmelerini sağlama, Şirket’in dijital pazardaki varlığını güçlendirme ve müşterilere yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunma çabasının bir yansımasıdır.
Canlı Yayınlarla Ürün Keşfi ve Özel Fırsatlar: Tekno Canlı Teknosa, dünya genelinde yükselen bir trend olan canlı yayınlar aracılığıyla ürün tanıtımı ve satışına başlamıştır. Temmuz 2022’den bu yana sürdürülebilir şekilde aylık olarak gerçekleştirilen canlı yayınlarda, teknosa.com bünyesinde yer alan tüm teknoloji ürün gruplarının tanıtımı yapılmakta ve özel fiyatlarla izleyicilere sunulmaktadır. Canlı yayınlar; teknosa.com müşterilerine ürünleri daha yakından tanıma fırsatı sunmanın yanı sıra, marka bilinirliğini artırmayı ve sosyal medya etkileşimlerine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Bu süreçte, influencer desteği ile daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşılması ve izleyicilerin canlı yayınlara daha fazla katılım sağlaması amaçlanmaktadır. Ayrıca, markalarla yapılan özel anlaşmalarla, markalara özel “Tekno Canlı Geceleri” düzenlenerek farklı ürün gruplarına odaklanılmaktadır. Canlı yayınlar sayesinde müşteriler, ürünleri daha detaylı inceleme ve gerçek zamanlı olarak keşfetme imkânı bulurken, aynı zamanda interaktif bir alışveriş deneyimi yaşama fırsatı elde etmektedir.
Perakende Medya: Teknosa ADS 2024 Performansı 2024 yılında Teknosa ADS gelirleri, güçlü büyüme performansını sürdürerek 46 milyon TL seviyesine ulaşmıştır. 22 Teknosa ADS, sadece gelir artışı ile değil, aynı zamanda reklam yatırım performansı ile de ön plana çıkmıştır. 2024 yılında yüksek bir dönüşüm oranı yakalayan platform, reklam verenlerin yaptıkları yatırımları etkili bir şekilde satışa dönüştürmelerine olanak tanımıştır. Ayrıca, 75 ROAS (Return on Advertising Spend) ortalamasıyla reklam verenlere, yaptıkları yatırımların 75 katı kadar gelir elde etme fırsatı sunmuştur.
Yeni Reklam Formatları ile Çeşitlilik 2024 yılında Teknosa ADS portföyünü genişleterek reklam verenlerin stratejilerine uygun daha fazla seçenek sunmaya başlamıştır. Sponsorlu ürün ve sponsorlu banner reklam formatlarına ek olarak, sponsorlu video formatını da devreye almıştır. Bu yeni format, reklam verenlere hem görsel hem de anlatı gücü yüksek bir araç sağlayarak hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına olanak tanımıştır.
Genişleyen Reklam Veren Portföyü 2024 yılında Teknosa ADS, reklam veren portföyünü de genişleterek toplamda 100’ün üzerinde reklam verene hizmet sunmuştur. Reklam veren çeşitliliği ve sayısındaki artış, Teknosa ADS'in Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmiş ve daha fazla sektörden markaya ulaşmasını sağlamıştır.
Teknosacell Teknosa, teknoloji perakende sektöründe ilk ve tek olan mobil iletişim hizmet markası Teknosacell ile fark yaratmaya devam etmektedir. Şirket, Teknosacell ile tek noktada, tek faturada müşterilerinin hem iletişim hem de teknoloji ürünlerindeki ihtiyaçlarını, interneti bol tarifeler ve Teknosa mağazalarında sunduğu özel avantajlarla karşılamaktadır. 2024 yılında Teknosacell, abone tabanını genişleterek 450 bin aboneye ulaşmıştır. Pazarı ve müşteri ihtiyaçlarını takip ederek portföyüne kazandırdığı yeni içeriklerle zenginleşen marka, en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mobil iletişim hizmeti yanında, “eskisini getir yenisini götür” operasyonu yürütmeye devam eden Teknosacell, binlerce müşterinin eski telefonlarını yenileyerek yeni telefonlarını indirimli fiyatlardan satın almalarını sağlamaktadır.
Herkes için İnternet Teknosanet Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, yeni ev interneti markası Teknosanet’i online kanallarından tüketicilerle buluşturmaya başlamıştır. “Herkes için internet” mottosuyla yola çıkan Teknosanet, ev internetini yenileyecekler ya da yeni ev interneti alacak bireysel aboneler için güvenilir bir seçenek olmaktadır. Hızlı abonelik, hızlı kurulum ve hızlı erişim farkı yaratarak müşterilerine yüksek hızlı internet sunmayı hedefleyen Teknosanet, 1.000 Mbps’ye kadar çıkabilen yüksek hız ve e-Devlet onay sistemi ile pratik bir abonelik süreci sağlarken, taahhütlü ve taahhütsüz seçenekli internet paketlerini avantajlı fiyatlarla kullanıcıların beğenisine sunmaktadır.
Yenilenmiş Telefon Satışı Teknosa, teknoloji odaklı pazaryerine dönüştürdüğü teknosa.com’da yenilenmiş telefon satışlarına aracılık etmektedir. Ticaret Bakanlığı onaylı Yenileme Merkezleri ile çalışan Şirket, gerekli tüm bakım, onarım ve testlerden geçmiş, %100 çalışır ve sıfıra yakın telefonlar için 12 ay garanti ve 14 gün içinde iade garantisi vermektedir. Elektronik atığın çevresel etkisine dair farkındalığın arttığı günümüzde, sürdürülebilir alternatifler arayan tüketiciler için yenilenmiş cep telefonları bir çözüm olmuştur. Teknosa, yenilenmiş cep telefonlarında çeşitli avantajlar sunarak sürdürülebilirliğin desteklenmesine yardımcı olurken, elektronik atıkların azalmasına da katkı sağlamaktadır.
Haftanın popüler haberleri
Yat ticaretinde dünyada ikinci sıradayız
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Durmuş Ünüvar, Türkiye’nin 2025 yılı yat siparişleri defterine göre dünyada İtalya’dan sonra ikinci sırada olduğunu söyledi.
THY, İslamabad ve Lahor seferlerini iptal etti. Sebep: Saldırılar
THY, Hindistan'ın Pakistan'a saldırısı nedeniyle bugün İstanbul'dan yapılması planlanan İslamabad ve Lahor seferlerini karşılıklı iptal etti.
Hazım Akyol, Vakıf Leasing Yönetim Kurulu Başkanı oldu
Vakıf Leasing yeni yönetim kurulunu duyurdu.
Sümer Varlık 37 milyon lira temettü dağıtacak
Sümer Varlık Yönetim A.Ş. Yönetim Kurulu, 2024 yılı kârından 37 milyon TL temettü dağıtımını onayladı. Ödemeler 18 Haziran’dan itibaren yapılacak.
ATO Başkanı Baran: Vergi afları vergi zeminini bozuyor
Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, "Vergi sistemimiz, adil, şeffaf ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşturulmalıdır" dedi.
Dijital mevduat bankası ColendiBank faaliyetlerine başladı
ColendiBank, Türkiye’nin ilk yapay zeka temelli, doğuştan dijital mevduat bankası olarak faaliyetlerine başladı.
Bakan Uraloğlu, TikTok'tan çocuk ve gençlere yönelik hassasiyet istedi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, TikTok Devletlerle İlişkiler ve Kamu Politikaları Türkiye ve Bölge Başkanı Sn. Fatih Kafadar’ı kabul etti.
Türk Ticaret Bankası, 112 yıl sonra yeniden faaliyette
112 yıllık banka, ihracatçılara finansal çözümler sunarak ekonomiye destek olacak.
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
Trendyol Grubu, teslimat hizmeti Trendyol GO’nun yüzde 85’lik hissesinin Uber Technologies, Inc.’e devri konusunda anlaşmaya vardığını duyurdu.
Türkiye, Hindistan'ın Pakistan'a füze saldırısını kınadı
Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada; Pakistan ile Hindistan arasında yaşanmakta olan gelişmelerin endişeyle takip edildiği belirtildi.
Loras Holding Yönetim Kurulu görev dağılımı yaptı
Loras Holding yönetim kurulunda görev dağılımı yaptığını duyurdu.
THY Teknik ile Rolls-Royce işbirliği
THY, Rolls-Royce ile işbirliğine gittiklerini duyurdu.
Fahrettin Günalp Ertik, Bizim Toptan'da Yönetim Kurulu Üyesi oldu
Ali Ülker'in istifasıyla boşalan Yönetim Kurulu Üyeliğine Fahrettin Günalp Ertik atandı.
Odine ve Turkcell, CC-Global Awards 2025 finalisti
17 Haziran'da Berlin'de düzenlenecek törende kazananlar açıklanacak.
ABD Michigan'daki Pine River Güneş Enerjisi Parkı bitti
DTE Energy, ABD Michigan'da gerçekleştirmekte olduğu Pine River Güneş Enerjisi Parkı’nın yapımını sonuçlandırdı.
Çiçekçiler Anneler Günü hazırlıklarına başladı
Anneler Günü'ne kısa süre kala çiçek sektöründe hazırlıklar devam ediyor.
Fakir Premium SR 9800 tescillendi
Fakir Hausgeräte'nin Premium SR 9800 S model süpürgesi F.A.Z. tarafından yapılan detaylı performans analizlerinde rakiplerini geride bırakarak zirveye yerleşti.
Velar Makine, EYDEP-BSertifikası almaya hak kazandı
Velar Makine, Savunma Sanayi Başkanlığı'nın EYDEP programı kapsamında yüksek yetkinlik seviyesini temsil eden B seviye sertifika almaya hak kazandı.
Sibel Selvi: Marka hikayeleri akılda kalıcıdır
İnomist İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi, Marka hikayelerinin duygusal bağ kurarak sadakati artırdığını ve uzun vadeli başarı getirdiğini söyledi.
Philips, saç şekillendirme ürün ailesine üç yeni model ekledi
Philips'ten saç şekillendirme rutinlerini dönüştüren 3 yeni ürün ekledi.
Limak Çimento’nun dekarbonizasyon hedeflerine SBTi onayı
Limak Çimento’nun 2030 yakın dönem ve 2050 net sıfır emisyon azaltım hedefleri, Bilimsel Temelli Hedefler Girişimi (SBTi) tarafından onaylandı.
Türk iş dünyası ABD ve AB pazarında daha güçlü temsil edilmeli
İstanbul Sanayi Odası Başkanı Erdal Bahçıvan, Meclis toplantısında gündeme dair açıklamalarda bulundu.
En değerli vitrin artık cep telefonlarının ekranları
Eskiden bir ürün satmak için iyi bir mekân bulup dükkân açmanın yeterli iken günümüzde en değerli vitrinin cep telefonlarının ekranları olduğu bir gerçek.
Nisan 2025’te 4.052 Sanayi Kapasite Raporu onaylandı
TOBB tarafından Nisan 2025’te onaylanan kapasite raporu sayısı Nisan 2024’e göre %11,7 (423 adet) artarak 4.052 adet oldu.
Hisarcıklıoğlu'nun vergi denetimleri için olur ve olmazları
Hisarcıklıoğlu’ndan ‘vergi denetimleri’ mesajı!
Türk firmaları Erbil'de Orta Doğu Turizm Fuarına katıldı
Irak'ın Erbil kentinde düzenlenen Orta Doğu Turizm Fuarı’na Türkiye'den çok sayıda turizm şirketinin yanı sıra 20 ülkeden 150'den fazla şirket katıldı.
Sabiha Gökçen, "Avrupa’da en hızlı büyüyen havalimanı'' oldu
İstanbul Sabiha Gökçen, "Avrupa’da en hızlı büyüyen havalimanı'' oldu.
Semra KARSU, QNB Finansal Kiralama'dan istifa etti
QNB Finansal Kiralama şirketi, Genel Müdür Yardımcısı Semra Karsu'nun görevinden ayrıldığını duyurdu.
Big Chefs'in YKB Gamze Hatice Cizreli, Vekili Saruhan Tan seçildi
Büyük Şefler Gıda şirketinde Yönetim Kurulu Başkanlığına Gamze Hatice Cizreli, Başkan Vekilliğine Saruhan Tan seçildi.
KOSGEB desteğinde ikinci başvuru dönemi başladı
KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda ikinci başvuru dönemi başladı. Başvurular 30 Haziran'a kadar yapılabilecek.
TEI'ye Verimlilikte 4 ödül
Verimlilik Proje Ödülleri kapsamında TEI, dört farklı projesiyle ödüle layık görüldü.
Otokar COBRA II zırhlı araçları Romanya'da üretilecek
Otokar, Romanya’nın önde gelen savunma sanayii şirketlerinden Automecanica S.A. ile bir Ortak Girişim Anlaşması imzaladı.
Friedrich Merz kimdir?
Almanya Şansölyesi seçilen Friedrich Merz kimdir? sorusu dünyada en çok sorgulanan konu oldu.
Dondurulmuş gıdalar çözülmeden mi çözüldükten sonra mı pişirilmeli?
Dondurulmuş gıdalarda "Süpermarket Denetimi: Uyarı Eksikliği" konusu dünya gündeminde!
Çinli e-ticaret platformları ABD tüketicilerinin gözdesi oldu
Ticaret gerilimlerine rağmen DHgate ve Taobao gibi Çinli e-ticaret platformları, ABD'de rekabetçi fiyatları ve sosyal medya pazarlamasıyla yükselişe geçti.
Bakan Şimşek: Dezenflasyon süreci devam ediyor
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, enflasyon sürecine dair veriler paylaştı.
Agrotech, tarımda yapay zeka destekleri sunuyor
AgroTech AI, tarım sektörünün dijitalleşmesine katkı sunmayı amaçlayan stratejik bir adım olarak hayata geçirildi.
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu belirlendi
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu Başkanlığına Lütfi Yenel, Başkan Yardımcılığına Ayşe Yenel seçildi.
Orhun Kartal, Hun Yenilenebilir Enerji YK Başkanı seçildi
Hun Yenilenebilir Enerji Üretim A.Ş., Yönetim Kurulu görev dağılımını KAP aracılığıyla duyurdu.
Torunlar GYO'nun olağan genel kurulu 29 Mayıs 2025'te
Torunlar GYO, olağan genel kurul toplantısını 29 Mayıs 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.