Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
2024 yılında Teknosa ADS gelirleri 46 milyon TL seviyesine ulaştı.
Haber Giriş Tarihi: 24.02.2025 13:13
Haber Güncellenme Tarihi: 24.02.2025 14:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Haber: Hakan Kavurmacı
---
Dijital Haber, Teknosa'nın 2024 yılı faaliyet raporundan derlediği bilgilere göre; şirket 2024 yılında bir dizi yeniliklere ve gelişim projelerine imza attı.
Bilge ve Satış Sihirbazı 2024 yılında, Teknosa için önemli bir dijital gelişme olan Türkiye’nin ilk yapay zekâ destekli dijital satış danışmanı asistanı Bilge devreye alınmıştır. Bilge, saha ekiplerinin kişisel performansları ve mağaza performansı hakkında anlık bilgi almalarını sağlarken, çalışanları ödüllerle motive etmekte ve gelişim alanlarına yönelik tavsiyeler sunmaktadır. Bu dijital asistan, Teknosa'nın satış gücünü bir üst seviyeye taşımayı ve çalışan ile müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlamaktadır. 2024 yılının üçüncü çeyreğinde ise satış anında gerçek zamanlı bilgi sağlayan yapay zekâ tabanlı dijital araç Satış Sihirbazı hayata geçirilmiştir. Bilge, satış öncesinde personele destek sağlarken Satış Sihirbazı, ürün bilgisi, ödeme seçenekleri, teknik bilgi ve kampanyalar gibi önemli bilgiler sunarak dönüşüm oranlarını artırmayı hedeflemektedir. Teknosa, gelecekte de yapay zekâ uygulamalarını müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri süreçlerine entegre ederek verimliliği artırmayı ve müşteri memnuniyetini daha da iyileştirmeyi planlamaktadır.
TeknoClub Odağına müşteri deneyimini koyan Teknosa, 2024 yılında TeknoClub Sadakat Programı kapsamında 4,5 milyon üyeye ulaşmıştır. TeknoClub’a üye olan müşteriler, hoş geldin avantajları, sürpriz hediyeler ve özel ayrıcalıkların yanı sıra harcadıkça daha çok indirim kazanmaktadır. Müşteriler, TeknoClub kapsamında alışveriş seviyesine göre TeknoPlus, TeknoPro ve TeknoElit üyelik seviyelerine dahil olarak, avantajlı kampanyalar, doğum gününe özel indirimler ve üçüncü parti markalarda avantajlar elde ederken, ücretsiz kargo, çağrı merkezi ve servis hizmetlerinde öncelik, uzatılmış iade süresi gibi ayrıcalıklı hizmetlere de sahip olmaktadır. Üstelik TeknoClub üyelerine fatura taşımasına gerek kalmadan iade, değişim ve servis hizmetleri sunulmaktadır.
Pazaryeri Mirakl pazaryeri altyapısı sayesinde Teknosa, 13 entegratör firma ile müşterilerine 14 farklı ana kategoride hizmet verir hale gelmiştir. Bu gelişmelerin sonucunda, pazaryeri operasyonları önemli bir büyüme göstermiştir: • Satıcı sayısı, bir önceki yıla oranla iki kat artarak 1.065 satıcıya ulaşmıştır. • Aktif SKU sayısı 200 bini aşarak önemli bir artış göstermiştir. 14 ana kategori ve 949 alt kategoriye ulaşılmış olup, extension kategorilerde genişlemeye devam edilmiştir. 2024 yılında elektronik ürünlerin yanı sıra müşterilerin ihtiyaç duyacağı Ev ve Yaşam Ürünleri, Bahçe Malzemeleri, Dekorasyon ve Mobilya Ürünleri gibi kategorilerde geniş ürün yelpazesine ulaşılmıştır. Özellikle Fotoğraf Makineleri, Dron, Buharlı Temizleyiciler, Yenilenmiş Ürün, Gaming Notebook kategorilerinde sağlanan ürün çeşitliliği ile bir önceki yıla kıyasla ciddi bir büyüme gerçekleşmiştir. Pazaryeri altyapısına ilaveten kurulan partner.teknosa.com sayesinde, satıcılar kolaylıkla başvurularını yapabilmektedirler. Sorularına ve görüşlerine hızlı destek almalarını sağlamak üzere kurulan Chatbot & Livechat sayesinde dilerlerse online olarak temsilcilerle görüşüp sorularına cevap alabilir; chatbot ile sorularının yanıtlarına ulaşabilir veya bildirim açarak operatörden destek alabilirler. Veri Yönetimi Platformu (DMP) Hedefleme, kişiselleştirme ve içerik özelleştirmeyi daha iyi hale getirmek için reklam borsaları, Talep Tarafı Platformları (DSP) ve Tedarik Tarafı Platformları (SSP) gibi diğer araçların bu anonim müşteri profillerine erişilmesi sağlanmıştır. Teknolojiye Daha Yakın: Teknosa WhatsApp Kanalı Teknosa, müşterileriyle daha etkili ve hızlı iletişim kurmak amacıyla 2024 yılında WhatsApp kanalını hayata geçirmiştir. Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası olan Teknosa, müşterilerine erişim kanallarını çeşitlendirme hedefi doğrultusunda, mağazaları, çağrı merkezi, web platformları ve sosyal medya kanalları gibi toplam 21 farklı mecradan hizmet vermeye devam ederken, bu kanallara WhatsApp’ı da eklemiştir.
Bi’link ile Paylaş, Kazan: Teknosa’dan Sosyal Ticaret Deneyimi Teknosa, Eylül 2022 tarihinde pazaryeri iş modelinin yeni bir evresine adım atarak sosyal ticarete yön vermek amacıyla hayata geçirdiği “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi ile sosyal medya hesabı bulunmayanları dahi kapsayacak şekilde kullanıcılarına yeni bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi sunmuştur. Bu yenilikçi uygulama, müşteri deneyimini iyileştirmek ve dijital platformlardaki ziyaretleri artırmak amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcılar, ürün paylaşımlarından nakit kazanma fırsatı bulurken aynı zamanda web sitesi ve mobil uygulamalardaki ürünleri arkadaşlarıyla paylaşarak bu bağlantı üzerinden yapılan satışlardan gelir elde etme imkânına sahiptir. “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi, Teknosa'nın sektöründe öncü bir adımdır. Ayrıca kullanıcıların sosyal çevreleriyle etkileşimde bulunarak ek gelir elde etmelerini sağlama, Şirket’in dijital pazardaki varlığını güçlendirme ve müşterilere yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunma çabasının bir yansımasıdır.
Canlı Yayınlarla Ürün Keşfi ve Özel Fırsatlar: Tekno Canlı Teknosa, dünya genelinde yükselen bir trend olan canlı yayınlar aracılığıyla ürün tanıtımı ve satışına başlamıştır. Temmuz 2022’den bu yana sürdürülebilir şekilde aylık olarak gerçekleştirilen canlı yayınlarda, teknosa.com bünyesinde yer alan tüm teknoloji ürün gruplarının tanıtımı yapılmakta ve özel fiyatlarla izleyicilere sunulmaktadır. Canlı yayınlar; teknosa.com müşterilerine ürünleri daha yakından tanıma fırsatı sunmanın yanı sıra, marka bilinirliğini artırmayı ve sosyal medya etkileşimlerine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Bu süreçte, influencer desteği ile daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşılması ve izleyicilerin canlı yayınlara daha fazla katılım sağlaması amaçlanmaktadır. Ayrıca, markalarla yapılan özel anlaşmalarla, markalara özel “Tekno Canlı Geceleri” düzenlenerek farklı ürün gruplarına odaklanılmaktadır. Canlı yayınlar sayesinde müşteriler, ürünleri daha detaylı inceleme ve gerçek zamanlı olarak keşfetme imkânı bulurken, aynı zamanda interaktif bir alışveriş deneyimi yaşama fırsatı elde etmektedir.
Perakende Medya: Teknosa ADS 2024 Performansı 2024 yılında Teknosa ADS gelirleri, güçlü büyüme performansını sürdürerek 46 milyon TL seviyesine ulaşmıştır. 22 Teknosa ADS, sadece gelir artışı ile değil, aynı zamanda reklam yatırım performansı ile de ön plana çıkmıştır. 2024 yılında yüksek bir dönüşüm oranı yakalayan platform, reklam verenlerin yaptıkları yatırımları etkili bir şekilde satışa dönüştürmelerine olanak tanımıştır. Ayrıca, 75 ROAS (Return on Advertising Spend) ortalamasıyla reklam verenlere, yaptıkları yatırımların 75 katı kadar gelir elde etme fırsatı sunmuştur.
Yeni Reklam Formatları ile Çeşitlilik 2024 yılında Teknosa ADS portföyünü genişleterek reklam verenlerin stratejilerine uygun daha fazla seçenek sunmaya başlamıştır. Sponsorlu ürün ve sponsorlu banner reklam formatlarına ek olarak, sponsorlu video formatını da devreye almıştır. Bu yeni format, reklam verenlere hem görsel hem de anlatı gücü yüksek bir araç sağlayarak hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına olanak tanımıştır.
Genişleyen Reklam Veren Portföyü 2024 yılında Teknosa ADS, reklam veren portföyünü de genişleterek toplamda 100’ün üzerinde reklam verene hizmet sunmuştur. Reklam veren çeşitliliği ve sayısındaki artış, Teknosa ADS'in Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmiş ve daha fazla sektörden markaya ulaşmasını sağlamıştır.
Teknosacell Teknosa, teknoloji perakende sektöründe ilk ve tek olan mobil iletişim hizmet markası Teknosacell ile fark yaratmaya devam etmektedir. Şirket, Teknosacell ile tek noktada, tek faturada müşterilerinin hem iletişim hem de teknoloji ürünlerindeki ihtiyaçlarını, interneti bol tarifeler ve Teknosa mağazalarında sunduğu özel avantajlarla karşılamaktadır. 2024 yılında Teknosacell, abone tabanını genişleterek 450 bin aboneye ulaşmıştır. Pazarı ve müşteri ihtiyaçlarını takip ederek portföyüne kazandırdığı yeni içeriklerle zenginleşen marka, en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mobil iletişim hizmeti yanında, “eskisini getir yenisini götür” operasyonu yürütmeye devam eden Teknosacell, binlerce müşterinin eski telefonlarını yenileyerek yeni telefonlarını indirimli fiyatlardan satın almalarını sağlamaktadır.
Herkes için İnternet Teknosanet Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, yeni ev interneti markası Teknosanet’i online kanallarından tüketicilerle buluşturmaya başlamıştır. “Herkes için internet” mottosuyla yola çıkan Teknosanet, ev internetini yenileyecekler ya da yeni ev interneti alacak bireysel aboneler için güvenilir bir seçenek olmaktadır. Hızlı abonelik, hızlı kurulum ve hızlı erişim farkı yaratarak müşterilerine yüksek hızlı internet sunmayı hedefleyen Teknosanet, 1.000 Mbps’ye kadar çıkabilen yüksek hız ve e-Devlet onay sistemi ile pratik bir abonelik süreci sağlarken, taahhütlü ve taahhütsüz seçenekli internet paketlerini avantajlı fiyatlarla kullanıcıların beğenisine sunmaktadır.
Yenilenmiş Telefon Satışı Teknosa, teknoloji odaklı pazaryerine dönüştürdüğü teknosa.com’da yenilenmiş telefon satışlarına aracılık etmektedir. Ticaret Bakanlığı onaylı Yenileme Merkezleri ile çalışan Şirket, gerekli tüm bakım, onarım ve testlerden geçmiş, %100 çalışır ve sıfıra yakın telefonlar için 12 ay garanti ve 14 gün içinde iade garantisi vermektedir. Elektronik atığın çevresel etkisine dair farkındalığın arttığı günümüzde, sürdürülebilir alternatifler arayan tüketiciler için yenilenmiş cep telefonları bir çözüm olmuştur. Teknosa, yenilenmiş cep telefonlarında çeşitli avantajlar sunarak sürdürülebilirliğin desteklenmesine yardımcı olurken, elektronik atıkların azalmasına da katkı sağlamaktadır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Teknosa geçen yıl ADS'den 46 milyon lira gelir elde etti
2024 yılında Teknosa ADS gelirleri 46 milyon TL seviyesine ulaştı.
Haber: Hakan Kavurmacı
---
Dijital Haber, Teknosa'nın 2024 yılı faaliyet raporundan derlediği bilgilere göre; şirket 2024 yılında bir dizi yeniliklere ve gelişim projelerine imza attı.
Bilge ve Satış Sihirbazı 2024 yılında, Teknosa için önemli bir dijital gelişme olan Türkiye’nin ilk yapay zekâ destekli dijital satış danışmanı asistanı Bilge devreye alınmıştır. Bilge, saha ekiplerinin kişisel performansları ve mağaza performansı hakkında anlık bilgi almalarını sağlarken, çalışanları ödüllerle motive etmekte ve gelişim alanlarına yönelik tavsiyeler sunmaktadır. Bu dijital asistan, Teknosa'nın satış gücünü bir üst seviyeye taşımayı ve çalışan ile müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlamaktadır. 2024 yılının üçüncü çeyreğinde ise satış anında gerçek zamanlı bilgi sağlayan yapay zekâ tabanlı dijital araç Satış Sihirbazı hayata geçirilmiştir. Bilge, satış öncesinde personele destek sağlarken Satış Sihirbazı, ürün bilgisi, ödeme seçenekleri, teknik bilgi ve kampanyalar gibi önemli bilgiler sunarak dönüşüm oranlarını artırmayı hedeflemektedir. Teknosa, gelecekte de yapay zekâ uygulamalarını müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri süreçlerine entegre ederek verimliliği artırmayı ve müşteri memnuniyetini daha da iyileştirmeyi planlamaktadır.
TeknoClub Odağına müşteri deneyimini koyan Teknosa, 2024 yılında TeknoClub Sadakat Programı kapsamında 4,5 milyon üyeye ulaşmıştır. TeknoClub’a üye olan müşteriler, hoş geldin avantajları, sürpriz hediyeler ve özel ayrıcalıkların yanı sıra harcadıkça daha çok indirim kazanmaktadır. Müşteriler, TeknoClub kapsamında alışveriş seviyesine göre TeknoPlus, TeknoPro ve TeknoElit üyelik seviyelerine dahil olarak, avantajlı kampanyalar, doğum gününe özel indirimler ve üçüncü parti markalarda avantajlar elde ederken, ücretsiz kargo, çağrı merkezi ve servis hizmetlerinde öncelik, uzatılmış iade süresi gibi ayrıcalıklı hizmetlere de sahip olmaktadır. Üstelik TeknoClub üyelerine fatura taşımasına gerek kalmadan iade, değişim ve servis hizmetleri sunulmaktadır.
Pazaryeri Mirakl pazaryeri altyapısı sayesinde Teknosa, 13 entegratör firma ile müşterilerine 14 farklı ana kategoride hizmet verir hale gelmiştir. Bu gelişmelerin sonucunda, pazaryeri operasyonları önemli bir büyüme göstermiştir: • Satıcı sayısı, bir önceki yıla oranla iki kat artarak 1.065 satıcıya ulaşmıştır. • Aktif SKU sayısı 200 bini aşarak önemli bir artış göstermiştir. 14 ana kategori ve 949 alt kategoriye ulaşılmış olup, extension kategorilerde genişlemeye devam edilmiştir. 2024 yılında elektronik ürünlerin yanı sıra müşterilerin ihtiyaç duyacağı Ev ve Yaşam Ürünleri, Bahçe Malzemeleri, Dekorasyon ve Mobilya Ürünleri gibi kategorilerde geniş ürün yelpazesine ulaşılmıştır. Özellikle Fotoğraf Makineleri, Dron, Buharlı Temizleyiciler, Yenilenmiş Ürün, Gaming Notebook kategorilerinde sağlanan ürün çeşitliliği ile bir önceki yıla kıyasla ciddi bir büyüme gerçekleşmiştir. Pazaryeri altyapısına ilaveten kurulan partner.teknosa.com sayesinde, satıcılar kolaylıkla başvurularını yapabilmektedirler. Sorularına ve görüşlerine hızlı destek almalarını sağlamak üzere kurulan Chatbot & Livechat sayesinde dilerlerse online olarak temsilcilerle görüşüp sorularına cevap alabilir; chatbot ile sorularının yanıtlarına ulaşabilir veya bildirim açarak operatörden destek alabilirler. Veri Yönetimi Platformu (DMP) Hedefleme, kişiselleştirme ve içerik özelleştirmeyi daha iyi hale getirmek için reklam borsaları, Talep Tarafı Platformları (DSP) ve Tedarik Tarafı Platformları (SSP) gibi diğer araçların bu anonim müşteri profillerine erişilmesi sağlanmıştır. Teknolojiye Daha Yakın: Teknosa WhatsApp Kanalı Teknosa, müşterileriyle daha etkili ve hızlı iletişim kurmak amacıyla 2024 yılında WhatsApp kanalını hayata geçirmiştir. Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası olan Teknosa, müşterilerine erişim kanallarını çeşitlendirme hedefi doğrultusunda, mağazaları, çağrı merkezi, web platformları ve sosyal medya kanalları gibi toplam 21 farklı mecradan hizmet vermeye devam ederken, bu kanallara WhatsApp’ı da eklemiştir.
Bi’link ile Paylaş, Kazan: Teknosa’dan Sosyal Ticaret Deneyimi Teknosa, Eylül 2022 tarihinde pazaryeri iş modelinin yeni bir evresine adım atarak sosyal ticarete yön vermek amacıyla hayata geçirdiği “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi ile sosyal medya hesabı bulunmayanları dahi kapsayacak şekilde kullanıcılarına yeni bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi sunmuştur. Bu yenilikçi uygulama, müşteri deneyimini iyileştirmek ve dijital platformlardaki ziyaretleri artırmak amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcılar, ürün paylaşımlarından nakit kazanma fırsatı bulurken aynı zamanda web sitesi ve mobil uygulamalardaki ürünleri arkadaşlarıyla paylaşarak bu bağlantı üzerinden yapılan satışlardan gelir elde etme imkânına sahiptir. “Bi’link ile Paylaş, Kazan” projesi, Teknosa'nın sektöründe öncü bir adımdır. Ayrıca kullanıcıların sosyal çevreleriyle etkileşimde bulunarak ek gelir elde etmelerini sağlama, Şirket’in dijital pazardaki varlığını güçlendirme ve müşterilere yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunma çabasının bir yansımasıdır.
Canlı Yayınlarla Ürün Keşfi ve Özel Fırsatlar: Tekno Canlı Teknosa, dünya genelinde yükselen bir trend olan canlı yayınlar aracılığıyla ürün tanıtımı ve satışına başlamıştır. Temmuz 2022’den bu yana sürdürülebilir şekilde aylık olarak gerçekleştirilen canlı yayınlarda, teknosa.com bünyesinde yer alan tüm teknoloji ürün gruplarının tanıtımı yapılmakta ve özel fiyatlarla izleyicilere sunulmaktadır. Canlı yayınlar; teknosa.com müşterilerine ürünleri daha yakından tanıma fırsatı sunmanın yanı sıra, marka bilinirliğini artırmayı ve sosyal medya etkileşimlerine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Bu süreçte, influencer desteği ile daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşılması ve izleyicilerin canlı yayınlara daha fazla katılım sağlaması amaçlanmaktadır. Ayrıca, markalarla yapılan özel anlaşmalarla, markalara özel “Tekno Canlı Geceleri” düzenlenerek farklı ürün gruplarına odaklanılmaktadır. Canlı yayınlar sayesinde müşteriler, ürünleri daha detaylı inceleme ve gerçek zamanlı olarak keşfetme imkânı bulurken, aynı zamanda interaktif bir alışveriş deneyimi yaşama fırsatı elde etmektedir.
Perakende Medya: Teknosa ADS 2024 Performansı 2024 yılında Teknosa ADS gelirleri, güçlü büyüme performansını sürdürerek 46 milyon TL seviyesine ulaşmıştır. 22 Teknosa ADS, sadece gelir artışı ile değil, aynı zamanda reklam yatırım performansı ile de ön plana çıkmıştır. 2024 yılında yüksek bir dönüşüm oranı yakalayan platform, reklam verenlerin yaptıkları yatırımları etkili bir şekilde satışa dönüştürmelerine olanak tanımıştır. Ayrıca, 75 ROAS (Return on Advertising Spend) ortalamasıyla reklam verenlere, yaptıkları yatırımların 75 katı kadar gelir elde etme fırsatı sunmuştur.
Yeni Reklam Formatları ile Çeşitlilik 2024 yılında Teknosa ADS portföyünü genişleterek reklam verenlerin stratejilerine uygun daha fazla seçenek sunmaya başlamıştır. Sponsorlu ürün ve sponsorlu banner reklam formatlarına ek olarak, sponsorlu video formatını da devreye almıştır. Bu yeni format, reklam verenlere hem görsel hem de anlatı gücü yüksek bir araç sağlayarak hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına olanak tanımıştır.
Genişleyen Reklam Veren Portföyü 2024 yılında Teknosa ADS, reklam veren portföyünü de genişleterek toplamda 100’ün üzerinde reklam verene hizmet sunmuştur. Reklam veren çeşitliliği ve sayısındaki artış, Teknosa ADS'in Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmiş ve daha fazla sektörden markaya ulaşmasını sağlamıştır.
Teknosacell Teknosa, teknoloji perakende sektöründe ilk ve tek olan mobil iletişim hizmet markası Teknosacell ile fark yaratmaya devam etmektedir. Şirket, Teknosacell ile tek noktada, tek faturada müşterilerinin hem iletişim hem de teknoloji ürünlerindeki ihtiyaçlarını, interneti bol tarifeler ve Teknosa mağazalarında sunduğu özel avantajlarla karşılamaktadır. 2024 yılında Teknosacell, abone tabanını genişleterek 450 bin aboneye ulaşmıştır. Pazarı ve müşteri ihtiyaçlarını takip ederek portföyüne kazandırdığı yeni içeriklerle zenginleşen marka, en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mobil iletişim hizmeti yanında, “eskisini getir yenisini götür” operasyonu yürütmeye devam eden Teknosacell, binlerce müşterinin eski telefonlarını yenileyerek yeni telefonlarını indirimli fiyatlardan satın almalarını sağlamaktadır.
Herkes için İnternet Teknosanet Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, yeni ev interneti markası Teknosanet’i online kanallarından tüketicilerle buluşturmaya başlamıştır. “Herkes için internet” mottosuyla yola çıkan Teknosanet, ev internetini yenileyecekler ya da yeni ev interneti alacak bireysel aboneler için güvenilir bir seçenek olmaktadır. Hızlı abonelik, hızlı kurulum ve hızlı erişim farkı yaratarak müşterilerine yüksek hızlı internet sunmayı hedefleyen Teknosanet, 1.000 Mbps’ye kadar çıkabilen yüksek hız ve e-Devlet onay sistemi ile pratik bir abonelik süreci sağlarken, taahhütlü ve taahhütsüz seçenekli internet paketlerini avantajlı fiyatlarla kullanıcıların beğenisine sunmaktadır.
Yenilenmiş Telefon Satışı Teknosa, teknoloji odaklı pazaryerine dönüştürdüğü teknosa.com’da yenilenmiş telefon satışlarına aracılık etmektedir. Ticaret Bakanlığı onaylı Yenileme Merkezleri ile çalışan Şirket, gerekli tüm bakım, onarım ve testlerden geçmiş, %100 çalışır ve sıfıra yakın telefonlar için 12 ay garanti ve 14 gün içinde iade garantisi vermektedir. Elektronik atığın çevresel etkisine dair farkındalığın arttığı günümüzde, sürdürülebilir alternatifler arayan tüketiciler için yenilenmiş cep telefonları bir çözüm olmuştur. Teknosa, yenilenmiş cep telefonlarında çeşitli avantajlar sunarak sürdürülebilirliğin desteklenmesine yardımcı olurken, elektronik atıkların azalmasına da katkı sağlamaktadır.
Haftanın popüler haberleri
Ankara İzmir YHT seferleri başladığında yolculuk süresi 3,5 saat olacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-İzmir YHT Hattı'nın tamamlanmasıyla seyahat süresinin 3 saat 30 dakikaya düşmüş olacağını duyurdu.
Hava sıcaklığı 22 ilde 40 derece ve üzerini gösterdi
Yurt genelinde bugün 22 ilde termometreler 40 derece ve üzerini gösterdi.
Erkan Bayrak'a FLO’da üst düzey atama
Erkan Bayrak, FLO’nun Yurt Dışı Satış Operasyonları Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.
Beyza Sakallı, Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su olarak atandı
Beyza Sakallı’nın Microsoft Türkiye’nin yeni CMO’su (Chief Marketing Officer) olarak atandığı duyuruldu.
Melek Demiray Ecofolio’ya CEO olarak atandı
Ecofolio’nun CEO’luğuna Dr. Melek Demiray getirildi.
Selda Sakaroğlu Solak, Zsa Zsa Zsu CMO'su olarak atandı
Selda Sakaroğlu Solak, Ağustos 2025 itibarıyla Zsa Zsa Zsu Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı (CMO) olarak görevine başladı
Eda Güzeldemir Demiray, Oyak Çimento İK Direktörü oldu
Eda Güzeldemir Demiray, yeni görevinde OYAK Çimento’nun Türkiye’deki İK operasyonlarından sorumlu olacak.
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye’de attı
Girişimcilik dünyasının kalbi Startup World Cup Türkiye finali’nde attı! Startup World Cup’ın Türkiye Finali, bu yıl BTM ev sahipliğinde büyük bir heyecanla gerçekleşti.
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
06 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları Resmi Gazete'de yayımlandı.
Türkiye ile Senegal arasında 4 anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Senegal Başbakanı Ousmane Sonko'nun huzurunda iki ülke arasında 4 anlaşma imzalandı.
Bursa SMMMO'da görev dağılımı yapıldı
Bursa Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın (BSMMMO) seçimlerinin ardından yeni yönetim kurulu görev dağılımı yaptı.
İngiltere Merkez Bankası politika faizini yüzde 4'e indirdi
İngiltere Merkez Bankası (BoE), politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde 25 baz puan düşürerek yüzde 4'e çekti.
CIP, Almanya'da hidrojen projesine yatırım yapacak
CIP, Almanya'daki H2APEX'in Lubmin hidrojen projesine yatırım yapıyor.
Tuğamiral Zeki Aktürk, MSB'nin 1 haftalık çalışmalarını anlattı
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), son bir hafta içerisinde Irak'ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 5 PKK'lı teröristin daha teslim olduğunu bildirdi.
Sosyal medyadaki yatırım tavsiyelerine dikkat!
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) ile FODER sosyal medyada hızla artan yatırım tavsiyelerine karşı uyarılarda bulundu.
THY ilk 7 ayda 51,2 milyon yolcu taşıdı
Türk Hava Yolları (THY), Ocak-Temmuz döneminde yüzde 82,1 doluluk oranıyla 51,2 milyon yolcu taşıdı.
Hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti
Yılın 7 ayında hava yoluyla 134,9 milyon yolcu seyahat etti.
TechXtile Challenge başvuruları başladı
TechXtile Challenge başvuruları için son tarih 3 Ekim 2025. Proje başvuruları, www.techxtile.net üzerinden yapılacak.
Lydia Holding, Galatasaray'ın şort arkası sponsoru oldu
Lydia Holding, Galatasaray Futbol A Takımına 58 milyon 159 bin TL. tutarında ödeme yaparak şort arkası sponsoru olacak.
Moody's, DenizBank'ın kredi notunu duyurdu
Moody's, DenizBank'ın uzun vadeli yabancı ve yerel para mevduat notlarını derecelendirerek duyurdu.
İnşaat seramikleri ihracatın lokomotifi oldu
Türk İnşaat Seramikleri Sektörü, Küresel Daralmaya Rağmen İhracatta Güçlü Performansını Sürdürüyor.
Kıbrıs’lı Noyanlar Şirketler Grubu, Pura Vida ile anlaştı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin inşaat firmalarından Noyanlar Şirketler Grubu stratejik iletişim süreçleri için Pura Vida İletişim ile iş birliğine imza attı.
İstanbul Rumeli Üniversitesi MindDeadlock Takımıyla TEKNOFEST'te
MindDeadlock Takımı, TEKNOFEST finalinde İstanbul Rumeli Üniversitesi’ni temsil etmeye hazırlanıyor.
Arı Bilgi, TÜRSAB üyelerine dijital dönüşüm eğitimi verdi
TÜRSAB Üyeleri, Arı Bilgi'den Yapay Zekâ Destekli Dijital Pazarlama Eğitimi aldı. Seyahat acenteleri dijital pazarlamanın güncel araçlarını deneyimleme fırsatı buldu.
Ticaret Bakanlığından dolandırıcılık uyarısı: Dikkat!
Hakan Kavurmacı yazdı: Ticaret Bakanlığı, Bakanlık ismi kullanılarak yapılan dolandırıcılıklara karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
Hırvatistan'ın güneş enerjisi kapasitesi 1,1 GW'a ulaştı
Hırvatistan Yenilenebilir Enerji Kaynakları Derneği'nin (RES Croatia) verilerine göre, Haziran 2025 itibarıyla Hırvatistan'ın kümülatif güneş enerjisi kapasitesi 1.099 MW'a ulaştı.
Aselsan/Ahmet Akyol: Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı
Aselsan Genel Müdürü Ahmet Akyol "Şu anda piyasa değerimiz 21 milyar doları aştı." dedi.
AB'de en çok Volkswagen, Toyota ve Renault satıldı
AB'de en çok otomobil satışı gerçekleştiren marka Volkswagen oldu. Volkswagen'in ardından Toyota ikinciliği, Renault üçüncülüğü elde etti.
Türkiye-Suriye İş Konseyi kuruluyor
Türkiye ve Suriye arasındaki kurumsal işbirliğini yeniden tesis etmek amacıyla İş Konseyi'nin kurulmasına yönelik mutabakat zaptı imzalandı.
Eski Bakanlardan Mustafa Demir vefat etti
Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir vefat etti.
Huzur İstanbul uygulamasında 815 kişi gözaltına alındı
Huzur İstanbul uygulamasında, çeşitli suçlardan aranan 368 şüphelinin de aralarında bulunduğu toplam 815 kişi gözaltına alındı.
Batman'da çocuklar havuza dönüştürülen römorkta serinlediler
Günün ilk yarısında termometreler 10 kentte 40 derecenin üzerine çıktı.
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Borsa İstanbul BT Bist Yetenek Programı başlıyor
Borsa İstanbul, potansiyel yetkinlikleri itibarıyla Borsanın geleceğine katma değer sağlayacak yetenekleri, mezuniyetleri sonrası kazanmayı hedefliyor.
Efor Çay, Ofçay'ı bünyesine kattı
Efor Holding şirketlerinden Efor Çay, sektörün köklü markalarından Ofçay'ı bünyesine kattığını duyurdu.
Terörsüz Türkiye Komisyonu ilk toplantısını yaptı
"Terörsüz Türkiye" süreci kapsamında Meclis'teki komisyonun ilk toplantısı yapıldı.
Erdinç Gök, YEO Teknoloji CFO'su oldu
YEO Teknoloji'de Hasan Sevinç'in Mali İşler Üst Yöneticisi (CFO) görevinden ayrılmasıyla yerine Erdinç Gök atandı.
Texhibition İstanbul 10 Eylül 2025'te İFM'de başlıyor
Texhibition İstanbul Kumaş, İplik Ve Tekstil Aksesuarları Fuarı 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
İşverenler Z kuşağını çekmek için hangi stratejileri geliştiriyor?
İşverenler Z kuşağını çekmek için teknoloji, esneklik, maaş ve kariyer gelişimine odaklanan stratejiler geliştiriyor.
Dr. Merve Cura'dan yaz tatilinde ekran bağımlılığına dikkat uyarısı
Dr. Merve Cura, zamanla ekran, çocuğun duygusal bir düzenleme aracı hâline gelebilir. Bu noktada artık ‘çok mu izliyor?' sorusundan çok, ‘neden sadece burada huzur buluyor?' sorusunu sormak gerekir” diyor.