Bakan Kacır "Dijital dönüşümü fırsat olarak görüyoruz"
Bakan Kacır "Dijital dönüşümü fırsat olarak görüyoruz"
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Dijital dönüşümü fırsat olarak görüyoruz dedi.
Haber Giriş Tarihi: 19.09.2023 13:31
Haber Güncellenme Tarihi: 19.09.2023 13:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, “Türkiye'nin yatırım, üretim, ihracat ve istihdam ekseninde büyümesine destek olan tüm yatırımcıların arkasında duruyoruz. Türkiye güçlü ekonomisiyle, nitelikli insan kaynağıyla bu ülkeye yatırım yapan herkese kazandırmaya devam edecek.” dedi
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi'nin Dijital Servis Merkezi İstanbul'da açıldı. Türkiye'yi de kapsayan geniş bir coğrafyaya yönelik hizmetler sunacak merkezin açılışı, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Burak Dağlıoğlu ve Coca-Cola İçecek Üst Yöneticisi (CEO) Karim Yahi'nin katıldığı törenle gerçekleşti.
Bakan Kacır, buradaki konuşmasında, merkezin, dijital dönüşüm yolculuğunda ülkemizin küresel rekabet gücünü artıracağını ve Milli Teknoloji Hamlesi vizyonuyla gerçekleştirilen atılımlara katkı sağlayacağını belirterek, şunları söyledi:
11 FABRİKA: Ülkemiz, 1964’ten bu yana Coca-Cola’nın bölgesel ve stratejik yönetim üslerinden biri. Bugün Coca-Cola Türkiye, 11 fabrikasında ürettiği birbirinden değerli 16 markası ile ülkemize yatırım yapıyor, istihdam sağlıyor.
25 ÜLKEYE HİZMET VERECEK: Coca-Cola Dijital Servisler Merkezine ise ayrı bir önem atfediyoruz. Öncelikle, Avrasya ve Ortadoğu bölgesinde 25 ülkeye hizmet verecek bu değerli merkez için, güçlü Ar-Ge ve inovasyon altyapısına sahip ve girişimcilikte Avrupa’nın yükselen yıldızı İstanbul’u seçmiş olmanızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum.
9 AYRI OPERASYON GRUBU: Bu girişimin, Coca-Cola’nın 9 ayrı operasyon grubunda kurulması planlanan merkezlerden ilki olması da bizleri ayrıca mutlu etti. Bu merkezin hem ülkemiz hem de Coca-Cola için çarpan etkisinde bir katma değer yaratacağını düşünüyoruz.
BİLGİYE HIZLI ERİŞİM: Pazarlama, finans ve strateji gibi alanlarda bilgiye hızlı ve otomatik erişim sağlayacak olan bu merkez, veri analizi uygulamalarıyla da iş verimliliğini artıracak. Açılışını yaptığımız bu merkezin, dijital dönüşümde bir başarı örneği teşkil edeceğine inanıyoruz.
KÜRESEL REKABET: Tabi bu dönüşüm, sadece iş süreçlerini iyileştirmekle kalmıyor, aynı zamanda yeni iş modelleri ve fırsatları da beraberinde getiriyor, işletmelerin küresel alanda rekabet güçlerini artırıyor. İşte bu dönüşüm sürecinde doğru zamanda doğru yatırımları yapan ülkeler geleceğin dünyasında söz sahibi olacak. Dünya’nın en büyük on ekonomisinden biri olmak ve teknolojik bağımsızlığımızı tesis etmek için bu dönüşümü tarihi fırsat olarak görüyoruz.
İHRACAT REKORU: Geçtiğimiz yıl 254 milyar dolar ile ülkemizin ihracat rekorunu kırdık. 2023 yılı ikinci çeyreğinde OECD ülkeleri en yüksek oranda büyüyen ikinci, G20 ülkeleri arasında ise üçüncü olmayı başardık. Son 20 yılda Ar-Ge harcamalarımızın GSYİH’ya oranını yüzde 0,5’ten 1,4’e çıkardık. 2002’de sadece 414 olan patent başvuru sayımız 20 kattan fazla artarak 9 bini aştı.
DİJİTALLEŞME: Sanayimizin rekabet gücünü artırmak ve sürdürülebilir ekonomik büyüme için dijital dönüşümü bir fırsat olarak görüyoruz. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı olarak, Türkiye'nin dijitalleşme yolculuğuna liderlik etmek ve ülkemizin ekonomik büyümesini hızlandırmak için durmaksızın çalışıyoruz. Bu kapsamda önemli adımlar attık, atmaya da devam ediyoruz.
MODEL FABRİKALAR: Model Fabrikalar ile işletmelerimize uygulamalı yalın üretim ve dijital dönüşüm eğitimleri sağlıyoruz. Kurduğumuz model fabrikaların sayısını önümüzdeki dönemde 8’den 14’e çıkaracağız. Ülkemizde sanayinin dijital dönüşümünü yerli ve milli çözümlerimiz ile gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.
TEKNOLOJİ ODAKLI SANAYİ HAMLESİ: Yüksek teknolojili alanlarda yetkinliklerimizi artıran Teknoloji Odaklı Sanayi Hamlesi Programı’nın dijital dönüşüm çağrısı kapsamında 36 projeyi destekliyoruz. Bu projeler ile 290 milyon dolar yatırımın önünü açtık.
TEKNOLOJİK YETKİNLİĞİ ARTIRACAK: KOBİGEL Destek Programı ile hem dijital teknoloji geliştiren hem de bu teknolojileri imalat süreçlerine adapte eden KOBİ’leri destekliyoruz. Rekabet gücü yüksek bir Türkiye için, kritik teknolojilerde işletmelerin dijital dönüşümünü sağlayacak, ülkemizin teknolojik yetkinliğini artıracak yeni programları da hayata geçiriyoruz.
DİJİTAL DÖNÜŞÜME DESTEK: Hem yeşil dönüşüm için hem dijital dönüşüm için firmalarla uzun vadeli iş birliklerini teşvik edecek, Dijital Dönüşüm Destek Programı’nı inşallah yıl sonunda devreye alacağız. Bu alandaki yatırımları, teşvik sistemi kapsamında öncelikli yatırımlar olarak destekleyeceğiz. Her alanda olduğu gibi dijital dönüşüm alanında da uluslararası arenada aktif rol üstleniyoruz.
NİTELİKLİ İNSAN KAYNAĞI: Bu minvalde geçtiğimiz hafta Türkiye’nin Dijital Avrupa Programı’na katılımı için imzaları attık. Bu program ile dijital altyapıların kurulumunu hızlandıracak, dijital becerilerin artırılmasına odaklanacağız. Ülkemizin dijital dönüşüm hedeflerine ulaşması için nitelikli insan kaynağı kritik rol üstlenmekte.
TEKNOLOJİ ÜSSÜ: Tüm bu attığımız adımlarla birlikte; Milli Teknoloji Hamlesi vizyonumuz doğrultusunda, sanayimizin dijital dönüşümünü gerçekleştirecek ve ülkemizi küresel bir teknoloji üssüne dönüştüreceğiz. Türkiye Yüzyılı’nı inşallah hep birlikte inşa edeceğiz.
1.7 MİLYAR TL’LİK 17 YATIRIM: Ülkemizin; yatırım, üretim, ihracat ve istihdam ekseninde büyümesine destek olan tüm yatırımcıların arkasında duruyoruz. Bu doğrultuda son 10 yılda Coca-Cola İçecek A.Ş’nin toplam sabit yatırım tutarı 1,7 milyar TL olan 17 yatırımını teşvik sistemimiz kapsamında destekledik.
GÜVENİN NİŞANESİ: Türkiye güçlü ekonomisiyle, nitelikli insan kaynağıyla bu ülkeye yatırım yapan herkese kazandırmaya devam edecek. Coca-Cola Dijital Hizmetler Merkezini de ülkemizin potansiyeline ve güçlü altyapısına duyulan güvenin bir nişanesi olarak görüyoruz.
“KÜRESEL PAZARLARA ERİŞİM”
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Burak Dağlıoğlu, Türkiye'nin; yatırımcılar için derin, nitelikli ve rekabetçi bir yetenek havuzu sağlayan, Avrupa, Asya ve Afrika'nın kesiştiği noktada küresel pazarlara erişim imkanı sunan bir ülke olduğunu ifade etti. Dağlıoğlu, “Daha çok AR-GE getirmeyi, daha çok lojistik merkez operasyonu getirmeyi, satın alma ofisleri getirmeyi, bölgesel eğitim merkezleri kurmayı, bölgesel yönetim ofisleri kurmayı ve dijital hizmet merkezleri kurmayı hedefliyoruz.” dedi.
YERELDEN DÜNYAYA AÇILAN DİJİTAL START UP-LAR
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi Başkanı Sedef Salıngan Şahin ise Türkiye'nin yerelden dünyaya açılan dijital start up'larının yanı sıra web ve mobil tabanlı teknolojileri hızla geliştirip kullanabilen nüfusu ile dünya çapında önemli bir lokasyon olduğunu belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Kacır "Dijital dönüşümü fırsat olarak görüyoruz"
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Dijital dönüşümü fırsat olarak görüyoruz dedi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, “Türkiye'nin yatırım, üretim, ihracat ve istihdam ekseninde büyümesine destek olan tüm yatırımcıların arkasında duruyoruz. Türkiye güçlü ekonomisiyle, nitelikli insan kaynağıyla bu ülkeye yatırım yapan herkese kazandırmaya devam edecek.” dedi
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi'nin Dijital Servis Merkezi İstanbul'da açıldı. Türkiye'yi de kapsayan geniş bir coğrafyaya yönelik hizmetler sunacak merkezin açılışı, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Burak Dağlıoğlu ve Coca-Cola İçecek Üst Yöneticisi (CEO) Karim Yahi'nin katıldığı törenle gerçekleşti.
Bakan Kacır, buradaki konuşmasında, merkezin, dijital dönüşüm yolculuğunda ülkemizin küresel rekabet gücünü artıracağını ve Milli Teknoloji Hamlesi vizyonuyla gerçekleştirilen atılımlara katkı sağlayacağını belirterek, şunları söyledi:
11 FABRİKA: Ülkemiz, 1964’ten bu yana Coca-Cola’nın bölgesel ve stratejik yönetim üslerinden biri. Bugün Coca-Cola Türkiye, 11 fabrikasında ürettiği birbirinden değerli 16 markası ile ülkemize yatırım yapıyor, istihdam sağlıyor.
25 ÜLKEYE HİZMET VERECEK: Coca-Cola Dijital Servisler Merkezine ise ayrı bir önem atfediyoruz. Öncelikle, Avrasya ve Ortadoğu bölgesinde 25 ülkeye hizmet verecek bu değerli merkez için, güçlü Ar-Ge ve inovasyon altyapısına sahip ve girişimcilikte Avrupa’nın yükselen yıldızı İstanbul’u seçmiş olmanızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum.
9 AYRI OPERASYON GRUBU: Bu girişimin, Coca-Cola’nın 9 ayrı operasyon grubunda kurulması planlanan merkezlerden ilki olması da bizleri ayrıca mutlu etti. Bu merkezin hem ülkemiz hem de Coca-Cola için çarpan etkisinde bir katma değer yaratacağını düşünüyoruz.
BİLGİYE HIZLI ERİŞİM: Pazarlama, finans ve strateji gibi alanlarda bilgiye hızlı ve otomatik erişim sağlayacak olan bu merkez, veri analizi uygulamalarıyla da iş verimliliğini artıracak. Açılışını yaptığımız bu merkezin, dijital dönüşümde bir başarı örneği teşkil edeceğine inanıyoruz.
KÜRESEL REKABET: Tabi bu dönüşüm, sadece iş süreçlerini iyileştirmekle kalmıyor, aynı zamanda yeni iş modelleri ve fırsatları da beraberinde getiriyor, işletmelerin küresel alanda rekabet güçlerini artırıyor. İşte bu dönüşüm sürecinde doğru zamanda doğru yatırımları yapan ülkeler geleceğin dünyasında söz sahibi olacak. Dünya’nın en büyük on ekonomisinden biri olmak ve teknolojik bağımsızlığımızı tesis etmek için bu dönüşümü tarihi fırsat olarak görüyoruz.
İHRACAT REKORU: Geçtiğimiz yıl 254 milyar dolar ile ülkemizin ihracat rekorunu kırdık. 2023 yılı ikinci çeyreğinde OECD ülkeleri en yüksek oranda büyüyen ikinci, G20 ülkeleri arasında ise üçüncü olmayı başardık. Son 20 yılda Ar-Ge harcamalarımızın GSYİH’ya oranını yüzde 0,5’ten 1,4’e çıkardık. 2002’de sadece 414 olan patent başvuru sayımız 20 kattan fazla artarak 9 bini aştı.
DİJİTALLEŞME: Sanayimizin rekabet gücünü artırmak ve sürdürülebilir ekonomik büyüme için dijital dönüşümü bir fırsat olarak görüyoruz. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı olarak, Türkiye'nin dijitalleşme yolculuğuna liderlik etmek ve ülkemizin ekonomik büyümesini hızlandırmak için durmaksızın çalışıyoruz. Bu kapsamda önemli adımlar attık, atmaya da devam ediyoruz.
MODEL FABRİKALAR: Model Fabrikalar ile işletmelerimize uygulamalı yalın üretim ve dijital dönüşüm eğitimleri sağlıyoruz. Kurduğumuz model fabrikaların sayısını önümüzdeki dönemde 8’den 14’e çıkaracağız. Ülkemizde sanayinin dijital dönüşümünü yerli ve milli çözümlerimiz ile gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.
TEKNOLOJİ ODAKLI SANAYİ HAMLESİ: Yüksek teknolojili alanlarda yetkinliklerimizi artıran Teknoloji Odaklı Sanayi Hamlesi Programı’nın dijital dönüşüm çağrısı kapsamında 36 projeyi destekliyoruz. Bu projeler ile 290 milyon dolar yatırımın önünü açtık.
TEKNOLOJİK YETKİNLİĞİ ARTIRACAK: KOBİGEL Destek Programı ile hem dijital teknoloji geliştiren hem de bu teknolojileri imalat süreçlerine adapte eden KOBİ’leri destekliyoruz. Rekabet gücü yüksek bir Türkiye için, kritik teknolojilerde işletmelerin dijital dönüşümünü sağlayacak, ülkemizin teknolojik yetkinliğini artıracak yeni programları da hayata geçiriyoruz.
DİJİTAL DÖNÜŞÜME DESTEK: Hem yeşil dönüşüm için hem dijital dönüşüm için firmalarla uzun vadeli iş birliklerini teşvik edecek, Dijital Dönüşüm Destek Programı’nı inşallah yıl sonunda devreye alacağız. Bu alandaki yatırımları, teşvik sistemi kapsamında öncelikli yatırımlar olarak destekleyeceğiz. Her alanda olduğu gibi dijital dönüşüm alanında da uluslararası arenada aktif rol üstleniyoruz.
NİTELİKLİ İNSAN KAYNAĞI: Bu minvalde geçtiğimiz hafta Türkiye’nin Dijital Avrupa Programı’na katılımı için imzaları attık. Bu program ile dijital altyapıların kurulumunu hızlandıracak, dijital becerilerin artırılmasına odaklanacağız. Ülkemizin dijital dönüşüm hedeflerine ulaşması için nitelikli insan kaynağı kritik rol üstlenmekte.
TEKNOLOJİ ÜSSÜ: Tüm bu attığımız adımlarla birlikte; Milli Teknoloji Hamlesi vizyonumuz doğrultusunda, sanayimizin dijital dönüşümünü gerçekleştirecek ve ülkemizi küresel bir teknoloji üssüne dönüştüreceğiz. Türkiye Yüzyılı’nı inşallah hep birlikte inşa edeceğiz.
1.7 MİLYAR TL’LİK 17 YATIRIM: Ülkemizin; yatırım, üretim, ihracat ve istihdam ekseninde büyümesine destek olan tüm yatırımcıların arkasında duruyoruz. Bu doğrultuda son 10 yılda Coca-Cola İçecek A.Ş’nin toplam sabit yatırım tutarı 1,7 milyar TL olan 17 yatırımını teşvik sistemimiz kapsamında destekledik.
GÜVENİN NİŞANESİ: Türkiye güçlü ekonomisiyle, nitelikli insan kaynağıyla bu ülkeye yatırım yapan herkese kazandırmaya devam edecek. Coca-Cola Dijital Hizmetler Merkezini de ülkemizin potansiyeline ve güçlü altyapısına duyulan güvenin bir nişanesi olarak görüyoruz.
“KÜRESEL PAZARLARA ERİŞİM”
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Burak Dağlıoğlu, Türkiye'nin; yatırımcılar için derin, nitelikli ve rekabetçi bir yetenek havuzu sağlayan, Avrupa, Asya ve Afrika'nın kesiştiği noktada küresel pazarlara erişim imkanı sunan bir ülke olduğunu ifade etti. Dağlıoğlu, “Daha çok AR-GE getirmeyi, daha çok lojistik merkez operasyonu getirmeyi, satın alma ofisleri getirmeyi, bölgesel eğitim merkezleri kurmayı, bölgesel yönetim ofisleri kurmayı ve dijital hizmet merkezleri kurmayı hedefliyoruz.” dedi.
YERELDEN DÜNYAYA AÇILAN DİJİTAL START UP-LAR
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi Başkanı Sedef Salıngan Şahin ise Türkiye'nin yerelden dünyaya açılan dijital start up'larının yanı sıra web ve mobil tabanlı teknolojileri hızla geliştirip kullanabilen nüfusu ile dünya çapında önemli bir lokasyon olduğunu belirtti.
Haftanın popüler haberleri
Annenizi şımartın! Her bütçeye uygun Anneler Günü hediye önerileri
Annenizi mutlu etmek için pahalı hediyelere gerek yok! Düşük bütçeyle alabileceğiniz, anlamlı ve kullanışlı hediye fikirlerini keşfedin.
Özlem Kaynak, Haleon Orta Doğu ve Afrika Genel Müdürü oldu
Haleon, Orta Doğu ve Afrika bölgesindeki operasyonlarını Özlem Kaynak’a emanet etti.
Ogilvy PR’ın genel müdürü Duygu Çavdar oldu
Ogilvy 4129 çatısı altındaki Ogilvy PR’ın genel müdürü iletişim danışmanlığı sektöründe 18 yıllık deneyime sahip Duygu Çavdar oldu.
Anneler Gününde e-ticaretin yüzde 40 artması öngörülüyor
Anneler Günü'nün etkisiyle e-ticarette satılan ürün adedi, trafik ve ciroda ortalamanın üzerinde bir seyir gözlemlediği duyuruldu.
TOBB İkiz Kuleler, Avrupa Birliği renkleriyle ışıklandırıldı
TOBB İkiz Kuleler, 9 Mayıs Avrupa Günü nedeniyle Avrupa Birliği renkleriyle ışıklandırıldı.
Anneler Gününde 415 meslek dalında hareketlilik bekleniyor
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, annelerimizin yüzünü güldürmek için Anneler Günü’nün bir fırsat olduğunu dile getirdi.
Şahin Tulga cevapladı: Müşteri neden sizi tercih etsin?
Güçlü gazeteci ve iletişim danışmanı Yaprak Özer ile HP Türkiye Eski Genel Müdürü Şahin Tulga Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin? söyleşisinde bir araya geldiler.
TOGG, Trumore'de 2,5 milyonluk satış hedefliyor
TOGG Üst Yöneticisi Karakaş: Trumore'un kullanıcı sayısını 2,5 milyonun iki katına çıkarmayı hedefliyoruz.
MÜSİAD Başkanı Burhan Özdemir kimdir
MÜSİAD Başkanlığına seçilen Burhan Özdemir, iş dünyasında OPTİMAL Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanıdır.
MÜSİAD Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Genel Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi.
IDEX İstanbul Uluslararası Dental Fuarı başladı
100’ün üzerinde ülkeden yaklaşık 30 bin yabancı ziyaretçi, İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenen IDEX İstanbul Uluslararası Dental Fuar ve Konferansı’nda buluştu.
İzocam'dan iş güvenliği farkındalığı
İzocam, Sıfır iş kazası, sıfır çevre kazası ve sıfır meslek hastalığı hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.
Fadime Gül Alkaya: Türkiye'de 166 bini aşkın çölyak hastası bulunuyor
Diyetisyen Fadime Gül Alkaya: Türkiye'de 166 bini aşkın çölyak hastası bulunuyor dedi.
Egiad ve Esiad İzmir'de yapay zekanın yol haritasını çizecek
EGİAD ve ESİAD, iş dünyasının dijital dönüşüm yolculuğuna yön vermek amacıyla bir kez daha güçlerini birleştiriyor.
AKUT’un yeni Yönetim Kurulu Başkanı Barış Altan Doğan oldu
AKUT Olağan Genel Kurulunda Barış Altın Doğan Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
Fındık ihracatında şampiyon Trabzon
2025 yılının ilk üç ayında; ülkemizden 78 bin 755 Ton fındık ihracatı gerçekleştirilerek 643 Milyon 680 bin dolar tutarında döviz girdisi elde edildi.
DKİB Genel Sekreterliğine Ongan Bahadır atandı
Doğu Karadeniz İhracatçı Birlikleri, Genel Sekreterlik görevine Ongan Bahadır'ın atandığını duyurdu.
Bolat, Irak'a yatırım fırsatlarını desteklediklerini duyurdu
Ticaret Bakanı Ömer Bolat "Türk özel sektörünün Irak'taki yatırım fırsatlardan yararlanmasını destekliyoruz" dedi.
Ülker Bisküvi YK Başkanlığına Ahmet Bal seçildi
Ülker Bisküvi şirketi Yönetim Kurulu görev dağılımını duyurdu.
Karsu Tekstil YK Başkanlığına Sıla Azra Seyok seçildi
Karsu Tekstil, yönetim kurulu görev dağılımını duyurdu.
Bilim Kahramanları Derneğinden Bilim Gençlerle Kazanacak projesi
Bilim Kahramanları Derneği'nin öncülüğünde Bilim Gençlerle Kazanacak Projesi kapsamında bilim etkinlikleri düzenlenecek.
Astoria Grande kruvaziyeri 947 yolcusuyla Trabzon'a geldi
Türkiye'deki çeşitli limanlara uğrayan "Astoria Grande" kruvaziyeri, 947 yolcusuyla Trabzon'a geldi.
Hava yoluyla seyahat eden yolcu sayısı 4 ayda 64,2 milyonu aştı
Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak sayısının iç hatlarda 73 bin 657, dış hatlarda 71 bin 151 olduğu açıklandı.
P&G'den Oya Öngör'e küresel görev
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı.
Sosyal medya kullanıcısı sayısı 58,5 milyona ulaştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya kullanıcı sayısının 58,5 milyona ulaştığını bildirdi.
Goodyear, Auto Bild tarafından Yılın En İyi Üreticisi seçildi
Goodyear, Auto Bild tarafından Yaz Lastiklerinde Yılın En İyi Üreticisi seçildi.
IAB Başkanı Cüneyt Devrim'den Ad Net Zero imzacısı olmaya davet
Ad Net Zero’nun Türkiye temsilcisi REPİD’in imzacılarından biri olan IAB, sektör paydaşlarını ve üyelerini Ad Net Zero Türkiye imzacısı olmaya davet ediyor.
Danimarkalı JYSK, Türkiye'de yeni mağazalar açacak
Danimarka merkezli ev eşyası perakendecisi JYSK, İlkbahar Yaz Yeni Sezon bahçe mobilyaları koleksiyonunu özel bir 'Yaza Merhaba' etkinliğiyle tanıttı.
Doğan Trend ve ALJ Finans işbirliği ile motosiklete kolay erişim
Suzuki, Vespa, Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi, KYMCO ve elektrikli motosiklet Silence markalarında geçerli yeni bir taşıt kredisi uygulaması başladı.
TEI, Türkiye'nin En Mutlu İş Yeri seçildi
TEI, “Türkiye’nin En Mutlu İş Yeri” ödülüne ikinci kez layık görüldü.
Sabancı Üniversitesi’nden 25. yıla özel yapay zeka destekli sergi
"Yaşayan Anlar: 25 Yılın Retrospektifi / Living Memories: A 25-Year Retrospective" sergisi, Sabancı Üniversitesi Gösteri Merkezi (SGM) fuaye alanında açıldı.
Beşiktaş Platformundan dostluk çağrısı
Beşiktaş Platformu: Kırgınlıkları değil umudu seçiyoruz: Beşiktaş için omuz omuza! bildirisi yayınladı.
TCL 50 Pro NXTPAPER 5G akıllı telefonuna ödül
TCL, tasarımdaki başarısını bir kez daha kanıtladı. 10 iF Tasarım Ödülü ve 7 Red Dot Ürün Tasarımı Ödülü ile toplam 17 uluslararası ödül kazanmış oldu.
Karaağaç AKUT Vakfı ASM, Sağlık Bakanlığı'na devredildi
Karaağaç AKUT VAKFI Aile Sağlığı Merkezi Sağlık Bakanlığı'na devredildi.
ISVEA'dan hijyen ve tasarruf için yenilikçi klozet çözümü
Vortex teknolojisi, ISVEA’nın Vea, Infinity Due ve Sentimento Due serilerindeki klozetlerle kullanıcılarla buluşuyor.
Mustafa Murat Gül: Procat PCX ile büyümeye odaklandı
PCX’in çok kanallı iletişim modeli müşteri deneyimini zirveye taşıyor.
Akdeniz’den ABD’ye mobilya ihracatında rekor artış
Akdeniz bölgesinden ABD’ye yapılan mobilya ihracatı nisan ayında yüzde 105 artışla dikkat çekti. Sektör, bölgesel büyümede güçlü ivme yakaladı.
e-Devlet'te kira sözleşmesi artık emlakçılara da açık
e-Devlet'ten kira sözleşmesi hizmeti emlakçıların da kullanımına açıldı.
Yeni Papa 14. Leo ismini aldı
Vatikan'daki papalık seçiminde 69 yaşındaki ABD'li Kardinal Robert Francis Prevost'un yeni papa olarak seçildiği ve "Papa 14. Leo" adını aldığı açıklandı.
İsrail ordusunun mezalimi bitmiyor
İsrail ordusunun Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda biri bebek 4 kişi yaşamını yitirdi.