Sağlık ve güzellik ürünleri perakendecisi Watsons, bu yıl Türkiye'deki 20. yılını kutluyor.
Haber Giriş Tarihi: 19.05.2025 12:26
Haber Güncellenme Tarihi: 19.05.2025 12:27
Kaynak:
AA
Şirketten yapılan açıklamaya göre, 184 yıllık geçmişe sahip AS Watson Group'un kozmetik ve güzellik perakendeciliği markası Watsons, 16 pazarda, 8 binden fazla mağaza ve 1500'ün üzerinde eczanede faaliyet gösteriyor.
Türkiye'de 20 yıl önce 'güzellik otoritesi olma' misyonuyla yola çıkan Watsons, 430'dan fazla mağazası, çevrim içi kanalları ve 3 bin 500'e yakın çalışanıyla 12 milyon Watsons Club üyesi ve çok sayıda tüketiciye ulaşıyor.
'İyi Görün, İyilik Yap, Harika Hisset' mottosunu benimseyen Watsons, müşterilerine ürünün yanı sıra kendilerini iyi hissedeceği deneyimler sunmayı hedefliyor. Bu yaklaşımın yansıması olarak marka Türkiye'deki 20. yılını, sene boyunca sürecek sürpriz ve hediyelerle kutlayacak.
Şirket, 'Birlikte Yirmiyiz, Çok İyiyiz!' mottosuyla yıl boyunca düzenlenecek kampanya ve deneyimlerle Türkiye'nin her yerindeki tüketicilere ulaşılmayı amaçlıyor. Sürprizler arasında, 5 şehirde 500 kişiyi özel hediyelerle buluşturma da yer alıyor.
Geçmiş başarılarının yanı sıra geleceğe yönelik sorumluluklarına öncelik veren şirket, çok yönlü projesi 'Watsons İyilik Hareketi' ile topluma, çevreye ve geleceğe katkı sağlamayı hedefliyor. Bu anlayışla sürdürülebilir içerik ve malzemelerden üretilen 1000'in üzerinde ürün, tüketicilerle buluşuyor.
Şirket, 2030'a kadar tüm mağazalarında sürdürülebilir ürünlere özel alanlar oluşturmayı ve bu kategorideki ürün sayısını 3 bine çıkarmayı hedeflerken, 163 mağazasındaki özel 'sürdürülebilir yaşam köşeleri' ve 420 mağazasındaki 'sürdürülebilir yaşam elçileri' ile tüketicilerin yanında konumlanıyor.
- Watsons markalı ürünlerde çevre dostu ambalajlar tercih ediliyor
Plastik tüketimini azaltmayı, geri dönüştürülebilir ambalaj kullanımını artırmayı ve doğaya zarar vermeyen ürünleri öne çıkarmayı amaçlayan Watsons Türkiye, daha yaşanabilir bir dünya için sürdürülebilir markalara daha fazla alan açacak.
Geçen yıl ocaktan itibaren operasyonlarındaki tüm elektrik tüketimini yüzde 100 yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, Watsons markalı ürünlerde çevre dostu ambalajlar tercih ederek, atıkların azaltılmasına yönelik çalışmalar yürütüyor.
Kutlamalarla eş zamanlı olarak sürdürülebilirlik yatırımlarını büyüten şirket, müşteri memnuniyetinin yanı sıra toplumsal ve çevresel katkıda etki alanını genişletmeyi planlıyor.
Watsons Türkiye, müşterileriyle kurduğu bağı, onları yakından tanıma isteğiyle derinleştiriyor. Gençlerin enerjisinden, yetişkinlerin sadakatinden ve tüm müşterilerinin ilham verici bakım hikayelerinden beslenen marka, çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapıyor.
Bu yıl 11. kez düzenlenecek 'Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri' ile müşterilerinin sesini doğrudan markalara ulaştıran şirket, Watsons Gençlik Festivali'nde güzelliği müzik ve eğlenceyle buluştururken, 'Wbus' ile sahillere ve üniversite kampüslerine giderek deneyimini mağaza raflarının ötesine taşıyor. Bu etkinlikler sayesinde, her yaş grubundan tüketiciye Watsons dünyasını tanıma fırsatı sunuluyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş, 20 yıl önce güzelliği ve kişisel bakımı herkes için ulaşılabilir kılmak için yola çıktıklarını belirtti.
Geldikleri noktada, bir perakendecinin yanı sıra müşterilerinin hayatına mutluluk katan bir 'yol arkadaşı' olduklarını aktaran Yurddaş, 'Küçük ama sürdürülebilir mutluluklar sunuyoruz. Güzelliği yalnızca bireysel değil, toplumsal ve çevresel bir değer olarak görüyoruz.' ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Watsons Türkiye 20. yılını kutluyor
Sağlık ve güzellik ürünleri perakendecisi Watsons, bu yıl Türkiye'deki 20. yılını kutluyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, 184 yıllık geçmişe sahip AS Watson Group'un kozmetik ve güzellik perakendeciliği markası Watsons, 16 pazarda, 8 binden fazla mağaza ve 1500'ün üzerinde eczanede faaliyet gösteriyor.
Türkiye'de 20 yıl önce 'güzellik otoritesi olma' misyonuyla yola çıkan Watsons, 430'dan fazla mağazası, çevrim içi kanalları ve 3 bin 500'e yakın çalışanıyla 12 milyon Watsons Club üyesi ve çok sayıda tüketiciye ulaşıyor.
'İyi Görün, İyilik Yap, Harika Hisset' mottosunu benimseyen Watsons, müşterilerine ürünün yanı sıra kendilerini iyi hissedeceği deneyimler sunmayı hedefliyor. Bu yaklaşımın yansıması olarak marka Türkiye'deki 20. yılını, sene boyunca sürecek sürpriz ve hediyelerle kutlayacak.
Şirket, 'Birlikte Yirmiyiz, Çok İyiyiz!' mottosuyla yıl boyunca düzenlenecek kampanya ve deneyimlerle Türkiye'nin her yerindeki tüketicilere ulaşılmayı amaçlıyor. Sürprizler arasında, 5 şehirde 500 kişiyi özel hediyelerle buluşturma da yer alıyor.
Geçmiş başarılarının yanı sıra geleceğe yönelik sorumluluklarına öncelik veren şirket, çok yönlü projesi 'Watsons İyilik Hareketi' ile topluma, çevreye ve geleceğe katkı sağlamayı hedefliyor. Bu anlayışla sürdürülebilir içerik ve malzemelerden üretilen 1000'in üzerinde ürün, tüketicilerle buluşuyor.
Şirket, 2030'a kadar tüm mağazalarında sürdürülebilir ürünlere özel alanlar oluşturmayı ve bu kategorideki ürün sayısını 3 bine çıkarmayı hedeflerken, 163 mağazasındaki özel 'sürdürülebilir yaşam köşeleri' ve 420 mağazasındaki 'sürdürülebilir yaşam elçileri' ile tüketicilerin yanında konumlanıyor.
- Watsons markalı ürünlerde çevre dostu ambalajlar tercih ediliyor
Plastik tüketimini azaltmayı, geri dönüştürülebilir ambalaj kullanımını artırmayı ve doğaya zarar vermeyen ürünleri öne çıkarmayı amaçlayan Watsons Türkiye, daha yaşanabilir bir dünya için sürdürülebilir markalara daha fazla alan açacak.
Geçen yıl ocaktan itibaren operasyonlarındaki tüm elektrik tüketimini yüzde 100 yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, Watsons markalı ürünlerde çevre dostu ambalajlar tercih ederek, atıkların azaltılmasına yönelik çalışmalar yürütüyor.
Kutlamalarla eş zamanlı olarak sürdürülebilirlik yatırımlarını büyüten şirket, müşteri memnuniyetinin yanı sıra toplumsal ve çevresel katkıda etki alanını genişletmeyi planlıyor.
Watsons Türkiye, müşterileriyle kurduğu bağı, onları yakından tanıma isteğiyle derinleştiriyor. Gençlerin enerjisinden, yetişkinlerin sadakatinden ve tüm müşterilerinin ilham verici bakım hikayelerinden beslenen marka, çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapıyor.
Bu yıl 11. kez düzenlenecek 'Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri' ile müşterilerinin sesini doğrudan markalara ulaştıran şirket, Watsons Gençlik Festivali'nde güzelliği müzik ve eğlenceyle buluştururken, 'Wbus' ile sahillere ve üniversite kampüslerine giderek deneyimini mağaza raflarının ötesine taşıyor. Bu etkinlikler sayesinde, her yaş grubundan tüketiciye Watsons dünyasını tanıma fırsatı sunuluyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş, 20 yıl önce güzelliği ve kişisel bakımı herkes için ulaşılabilir kılmak için yola çıktıklarını belirtti.
Geldikleri noktada, bir perakendecinin yanı sıra müşterilerinin hayatına mutluluk katan bir 'yol arkadaşı' olduklarını aktaran Yurddaş, 'Küçük ama sürdürülebilir mutluluklar sunuyoruz. Güzelliği yalnızca bireysel değil, toplumsal ve çevresel bir değer olarak görüyoruz.' ifadelerini kullandı.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Dijital kazançlar Maliye'nin radarında! Cezai süreç başlıyor
Gelir İdaresi, sanal POS ve dijital ödeme gelirlerini mercek altına alıyor. Vergi beyanında bulunmayanlara cezai yaptırımlar yolda.
Sıcaklıklar artacak
Mevsim normallerinde seyreden sıcaklıkların çarşamba gününden itibaren güney bölgelerden başlayarak yükselmesi bekleniyor.
Bosch Ev Aletleri, Effie’ye layık görüldü
Bosch Ev Aletleri, üst üste dördüncü kez Effie’ye layık görüldü.
Genç Başarı Eğitim Vakfı Başkanı Evrim Bayam oldu
Genç Başarı Eğitim Vakfı’nda bayrak değişimi: Evrim Bayam Yönetim Kurulu Başkanı oldu.
PO adına yarışan Kerem Kazaz, WRC3 kategorisinde ikinci oldu
Petrol Ofisi'nden Kerem Kazaz, Dünya Gençler Ralli Şampiyonası Portekiz Rallisi'nde WRC3 kategorisinde ikinci, Junior WRC'de ise üçüncü sırada başarı elde etti.
Abdullah Tuğcu, İhlas'ta Başkan Vekili olarak seçildi
İhlas Yayın Holding, Yönetim Kurulu Başkan Vekilliğine Abdullah Tuğcu'nun atandığını duyurdu.
Watsons Türkiye 20. yılını kutluyor
Sağlık ve güzellik ürünleri perakendecisi Watsons, bu yıl Türkiye'deki 20. yılını kutluyor.
İsrail hiç durmadan Filistin'e hain saldırılar düzenliyor
İsrail ordusunun Gazze Şeridi'nin çeşitli bölgelerine düzenlediği şiddetli saldırılarda 30 Filistinli yaşamını yitirdi.
19 Mayıs coşkuyla kutlanıyor
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, yurdun dört bir yanında coşkuyla kutlanıyor.
TESK Başkanı Palandöken 19 Mayıs mesajı yayımladı
TESK Başkanı Bendevi Palandöken, Milli mücadelenin simgesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yazılı bir mesaj yayımladı.
Hisarcıklıoğlu: Bizi gelecek için umutlandıran gençlerimizdir
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu 19 Mayıs mesajı yayımladı.
Erdemir, Milano'da Made in Steel fuarına katıldı
OYAK Maden Metalürji şirketlerinden Erdemir, çelik sektörünün önde gelen etkinliklerinden Made in Steel 2025 Fuarı’nda ilk kez yer alıyor.
Yanıltıcı reklamlara 5 ayda 125 milyon liralık ceza uygulandı
Reklam Kurulu, yanıltıcı reklamlara 5 ayda yaklaşık 125,3 milyon lira ceza kesti.
Bodrum'a Bahamalar'dan 1789 turist geldi
Bahamalar bayraklı "Marella Discovery 2" isimli kruvaziyer, 1789 yolcusuyla Muğla'nın Bodrum ilçesine geldi.
Polisan Holding çalışan öneri sistemi Polifikir'i hayata geçirdi
Polisan Holding, çalışanların fikirlerini değerlendirmek ve kurumsal yeniliği teşvik etmek amacıyla öneri ve ödül sistemi Polifikir'i uygulamaya aldı.
Vertiv, veri merkezlerine yönelik yeni ürününü piyasaya sundu
Vertiv, veri merkezi kurulumlarını hızlandıracak tavan üstü modüler altyapı çözümlerini globalde pazara sunuyor.
Kadın Dostu Markalar Platformu, Memorial'de bir araya geldi
Kadın Dostu Markalar Platformu, Memorial Şişli Hastanesi’nin ev sahipliğinde özel bir buluşmaya imza attı.
İsvea vitrifiye seramikte ihracatını en fazla artıran firma oldu
İsvea, Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği İhracatın Şampiyonları ödül töreninde ödüle layık görüldü.
Dev market zinciri ismini değiştirdi
Tarım Kredi Marketleri, yeni açılacak mağazalarında bundan sonra "KOOP" adını kullanacak.
VOGUE Türkiye’nin Genel Yayın Yönetmenliğine Zeynep Akdoğan atandı
VOGUE Türkiye’nin Genel Yayın Yönetmenliğine Zeynep Akdoğan getirildi.
GYİAD’IN Başkanlığına Başak Öğütken Çetinkaya seçildi
Genç Yönetici ve İş İnsanları Derneği’nin (GYİAD) Başkanlığına Başak Öğütken Çetinkaya seçildi.
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in CLO'su olarak atandı
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in Baş Hukuk Müşaviri (CLO) olarak atandı.
Hakan Ejder, Rossmann Genel Müdürü oldu
Rossmann Türkiye'de Genel Müdürlük görevine Hakan Ejder atandı.
Teoman İbili, Elektraweb'in marina yazılımlarını anlattı
Elektraweb, marina işletmelerine özel geliştirdiği Marina Yönetim Sistemi ile denizcilik sektöründe de dijital dönüşümün öncüsü oluyor.
Nüfusun yüzde 14,9'unu gençler oluşturuyor
Türkiye'de nüfusun yüzde 14,9'unu gençler oluşturuyor.
İstanbul Havalimanı uçuş sayısıyla Avrupa'nın zirvesinde
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Havalimanı'nın nisanda günlük ortalama 1481 uçuşla Avrupa'daki en yoğun havalimanı olduğunu belirtti.
Arena Bilgisayar'da William Frederick Bradley dönemi
Arena Bilgisayar yeni yapılanmasını duyurdu. Yönetim Kurulu Başkanlığına William Frederick Bradley seçildi.
Ertan Güneş, Ayes Çelik'ten istifa etti
Ayes şirketi, Yönetim Kurulu Üyesi Ertan Güneş'in istifa ettiğini duyurdu.
Reysaş'ta Tülay Kayalar'a yeni görev
Reysaş Taşımacılık ve Lojistik şirketi boşalan yönetim kurulu üyeliğine Tülay Kayalar'ın seçildiğini duyurdu.
Atlas Portföy Yönetimi, Avcar Motorlu Araçlar şirketi kurdu
Atlas Portföy Yönetim şirketi, Avcar Motorlu Araçlar şirketi kurduğunu duyurdu.
Türkiye-ABD-Ukrayna toplantısı yapıldı
Türk, Amerikalı ve Ukraynalı heyetler, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan'ın başkanlığında İstanbul'daki Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde bir araya geldi.
Yatırım fırsatı! Erdek'te Özbek Pansiyon 20 Mayıs'ta satışa çıkıyor
Balıkesir’in turistik ilçesi Erdek’te yer alan ve bölgenin popüler konaklama tesislerinden biri olan getirisi yüksek Özbek Pansiyonu ihaleyle satışa çıkarıldı.
WWF Türkiye, Gaziantep'e yönelik hibe programları düzenliyor
AB destekli “Gaziantep Geri Dönüşüm İşçileri için Yenilikçi İş Modelleri” projesi kapsamında yeni hibe çağrısı yapıldı.
RUMELİSİAD, Bursa Yenişehir Havaalanı'nı hareketlendirmeyi hedefliyor
Bursa’nın ticaret ve turizm potansiyelini artırmak isteyen RUMELİSİAD, Yenişehir Havaalanı’nın daha etkin kullanılması için yeni uçuş seferlerinin başlatılmasını hedefliyor.
TD SYNNEX'ten 29 kadın, Women of the Channel listesinde yer aldı
CRN tarafından hazırlanan prestijli “Women of the Channel” 2025 listesine TD SYNNEX’ten bu yıl 29 lider girme başarasını gösterdi.
Samsung, FlaktGroup'u 1,7 milyar dolara satın alacak
Samsung, Alman soğutma sistemi üreticisi FlaktGroup'u 1,7 milyar dolara satın alacak.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Arnavutluk'ta, Cevdet Yılmaz vekalet edecek
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın bugün Arnavutluk'a ziyareti sebebiyle Cumhurbaşkanlığına Cevdet Yılmaz vekalet edecek.
Türsab, Dünya Seyahat Ve Turizm Konseyi (WTTC) üyesi oldu
TÜRSAB, küresel turizm sektöründeki iş birliklerini güçlendirmek amacıyla WTTC Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi’ne Birlik Ortağı olarak üye oldu.
Kartlı ödemeler Nisan ayında 2 trilyon liraya yükseldi
Kredi kartları, banka kartları ve ön ödemeli kartlarla nisanda yapılan toplam ödeme tutarı geçen yılın aynı ayına göre yüzde 58 artarak 1 trilyon 783,3 milyar lira oldu.
Walmart, tarifeler nedeniyle fiyatları artırabileceğini duyurdu
ABD'li perakende zinciri Walmart, yüksek olan gümrük vergileri dolayısıyla fiyatlarında artış olabileceğini belirtti.