Türkiye’nin köklü içecek markalarından DİMES, kurumsal kimliğinde yeniliğe giderek yeni logo ve sloganını kamuoyuyla paylaştı.
Haber Giriş Tarihi: 07.11.2025 20:46
Haber Güncellenme Tarihi: 07.11.2025 20:51
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
DİMES’in keskin köşeler ve öngörülebilir sınırlar içermeyen yeni logosu, sonsuz dönüşüm döngüsünü ve kapsayıcı kolektivizmi vurgulayan daire formu, devinimi simgeleyen dalgalar, bu yaklaşımla bütünleşen daha canlı renkler ve modern, samimi hatlara sahip tipografiyle tasarlandı.
Markanın kendi gibi olmanın gücüne olan inancı da “İçecek Bi’Şey” sloganıyla somutlaştı.
“Biz artık çerçevelere sığmıyoruz” Markanın zamanın ve normların ötesinde yaşayan ruhunu yansıtan bu değişiminin, bir konumlama lansmanından çok öte, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu vurgulayan DİMES CMO’su (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu, “Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, 60 yılı aşkın köklü geçmişinde her zaman kendi gibi olabilmiş; kendi yolunu çizerek dönüşümü kucaklayabilmiş bir markadır. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Biz akışın, keyfin ve yaşadığımız her dönemin popüler kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, hep birlikte değer yaratma gücümüzü ve birlikte gelişen kültürümüzü simgeliyor. Keskin köşelerle belirlenmiş kesin kurallara, kısıtlayıcı kalıplara ve mutlak kabullere inanmıyoruz. Küresel bir içecek ve gıda markası olma yolculuğumuzda, bilinen pazarlama kurallarına uymadan kendi yolumuzu çizmeye devam edeceğiz” dedi.
“Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey” DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten de, markanın temel değerlerinden ödün vermeden kendi gibi olabilme gücüne vurgu yaparak, “Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen, Sigma ruhlu bir markayız. Bu da bize hem çoklu kimlikleri hem de yaşadığımız dönemin akışını ve popüler kültürünü sahiplenebilme gücü veriyor; markamıza sürekli bir canlılık kazandırıyor. Sadece şu anda değil, zamanın ötesinde de yankılanacak farklı yenilikleri keşfedip, herkesle paylaşarak heyecanı çoğaltıyoruz” şeklinde konuştu.
Merve Keten sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimizle kurduğumuz bağın gücü de kendin gibi olabilmenin benzersiz çekim gücünden besleniyor. Her bireyin kendine has duruşuyla sahip olduğu çekim gücüne ve kendi değeriyle çevresine değer kattığına inanıyoruz. Gerçek olmayan vaatler yerine insanın gerçeğini kabul edip, buna göre yaşıyoruz; kolektif bağlar kurup, alışılmışın ve sıradanlığın dışında hep birlikte yürüyoruz. Tüketicimize ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyoruz. Logomuzun tasarımı, tipografisi ve tıpkı geleceğimiz gibi daha canlı olan yeni renklerimiz de bu yaklaşımı tamamlıyor.” dedi.
“Ruhumuzda var olan canlılık ve dönüşümü, yeni konumlamamıza da yansıttık” Yeni logo ve sloganın, DİMES’in ulusal ve uluslararası ödüllü, büyük ses getiren kampanyalarını yürüten uzun soluklu iş ortağı Reklamania Creative’in imzasını taşıdığını belirten Merve Keten, “Yeni logomuzun, görsel dünyasının, marka evimizin ve sloganımızın alt markalarının 10 yılı aşkın süredir birlikte çalıştığımız iş ortağımızın imzasıyla tek bir elden çıkması da çok önemli. Tüm bu çalışmalar, Reklamania’nın bize önerdiği ve DİMES’in ruhu ile çok uyumlu olan Akışkan Marka (Liquid Brand) konumlaması kapsamında gerçekleştirildi. Ruhumuzda var olan, her gün her işimize yansıyan canlılık ve dönüşümü, markamızın konumlamasına da yansıttık” dedi.
Merve Keten, yeni nesil ürünleri ve ezber bozan iletişim tarzıyla farklı bir noktaya gelen DİMES’in alışıldık pazarlama normlarına uymayan adımlar ve beklenmedik sürprizlerle yoluna devam edeceğini de sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
DİMES yeni logo ve sloganını tanıttı
Türkiye’nin köklü içecek markalarından DİMES, kurumsal kimliğinde yeniliğe giderek yeni logo ve sloganını kamuoyuyla paylaştı.
DİMES’in keskin köşeler ve öngörülebilir sınırlar içermeyen yeni logosu, sonsuz dönüşüm döngüsünü ve kapsayıcı kolektivizmi vurgulayan daire formu, devinimi simgeleyen dalgalar, bu yaklaşımla bütünleşen daha canlı renkler ve modern, samimi hatlara sahip tipografiyle tasarlandı.
Markanın kendi gibi olmanın gücüne olan inancı da “İçecek Bi’Şey” sloganıyla somutlaştı.
“Biz artık çerçevelere sığmıyoruz” Markanın zamanın ve normların ötesinde yaşayan ruhunu yansıtan bu değişiminin, bir konumlama lansmanından çok öte, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu vurgulayan DİMES CMO’su (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu, “Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, 60 yılı aşkın köklü geçmişinde her zaman kendi gibi olabilmiş; kendi yolunu çizerek dönüşümü kucaklayabilmiş bir markadır. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Biz akışın, keyfin ve yaşadığımız her dönemin popüler kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, hep birlikte değer yaratma gücümüzü ve birlikte gelişen kültürümüzü simgeliyor. Keskin köşelerle belirlenmiş kesin kurallara, kısıtlayıcı kalıplara ve mutlak kabullere inanmıyoruz. Küresel bir içecek ve gıda markası olma yolculuğumuzda, bilinen pazarlama kurallarına uymadan kendi yolumuzu çizmeye devam edeceğiz” dedi.
“Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey” DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten de, markanın temel değerlerinden ödün vermeden kendi gibi olabilme gücüne vurgu yaparak, “Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen, Sigma ruhlu bir markayız. Bu da bize hem çoklu kimlikleri hem de yaşadığımız dönemin akışını ve popüler kültürünü sahiplenebilme gücü veriyor; markamıza sürekli bir canlılık kazandırıyor. Sadece şu anda değil, zamanın ötesinde de yankılanacak farklı yenilikleri keşfedip, herkesle paylaşarak heyecanı çoğaltıyoruz” şeklinde konuştu.
Merve Keten sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimizle kurduğumuz bağın gücü de kendin gibi olabilmenin benzersiz çekim gücünden besleniyor. Her bireyin kendine has duruşuyla sahip olduğu çekim gücüne ve kendi değeriyle çevresine değer kattığına inanıyoruz. Gerçek olmayan vaatler yerine insanın gerçeğini kabul edip, buna göre yaşıyoruz; kolektif bağlar kurup, alışılmışın ve sıradanlığın dışında hep birlikte yürüyoruz. Tüketicimize ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyoruz. Logomuzun tasarımı, tipografisi ve tıpkı geleceğimiz gibi daha canlı olan yeni renklerimiz de bu yaklaşımı tamamlıyor.” dedi.
“Ruhumuzda var olan canlılık ve dönüşümü, yeni konumlamamıza da yansıttık” Yeni logo ve sloganın, DİMES’in ulusal ve uluslararası ödüllü, büyük ses getiren kampanyalarını yürüten uzun soluklu iş ortağı Reklamania Creative’in imzasını taşıdığını belirten Merve Keten, “Yeni logomuzun, görsel dünyasının, marka evimizin ve sloganımızın alt markalarının 10 yılı aşkın süredir birlikte çalıştığımız iş ortağımızın imzasıyla tek bir elden çıkması da çok önemli. Tüm bu çalışmalar, Reklamania’nın bize önerdiği ve DİMES’in ruhu ile çok uyumlu olan Akışkan Marka (Liquid Brand) konumlaması kapsamında gerçekleştirildi. Ruhumuzda var olan, her gün her işimize yansıyan canlılık ve dönüşümü, markamızın konumlamasına da yansıttık” dedi.
Merve Keten, yeni nesil ürünleri ve ezber bozan iletişim tarzıyla farklı bir noktaya gelen DİMES’in alışıldık pazarlama normlarına uymayan adımlar ve beklenmedik sürprizlerle yoluna devam edeceğini de sözlerine ekledi.
Haftanın popüler haberleri
Malatya TSO, BTSO’nun Eğitim Teknoloji Merkezlerini ziyaret etti
Malatya TSO Heyeti BTSO’nun Eğitim, Teknoloji Merkezlerini ziyaret etti.
Türkiye’nin En Etkili Tedarik Zinciri Profesyonelleri ödüllendirildi
Slimstock ve Lojistik Derneği (LODER) iş birliğiyle SCP Club tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen“Türkiye’nin En Etkili Tedarik Zinciri Profesyonelleri” ödül töreni yapıldı.
Niltimder dernek merkezi törenle açıldı
Bursa Nilüfer Ticaret Merkezi’ndeki iş insanlarını çatısı altında buluşturan NİLTİMDER’in dernek merkezi açıldı.
Teknolojiye uyum sağlamak değil, teknolojiyle birlikte dönüşmek gerekiyor
Redington Türkiye, 10. yılında teknoloji dünyasının liderlerini bir araya getirdi.
Emel Yüksel, elektrik ve enerji sektörünü Eles EXPO'ya davet ediyor
ELES Expo Fuarı elektrik ekipmanları, güç sistemleri, otomasyon ve yenilenebilir enerji çözümlerini tek bir platformda buluşturacak.
TÜSİAD heyeti Çin'i ziyaret edecek
Teknoloji odaklı Çin ziyaretinde, TÜSİAD heyeti teknolojik yeniliklerin merkezinde yer alan Guangzhou ve Shenzhen'de görüşmelerde bulunacak.
Sabancı Vakfı, Fark Yaratanları arıyor
Sabancı Vakfı Fark Yaratanlar Programı 17. Sezon başvuruları devam ediyor. Başvuru için son gün 30 Kasım 2025.
Ali Kara, Şölen Denetim Direktörü oldu
Şölen’de yeni atama: Ali Kara, Denetim Direktörü oldu.
Ozan Emre Erol, Assessment Systems CEO’su oldu
Psikolojik ölçme, değerlendirme ve yetenek yönetimi alanında faaliyet gösteren Assessment Systems’ta CEO’luk görevine Ozan Emre Erol atandı.
Kanyon’un Pazarlama ve Kiralama Müdürü Başak Gürtuna oldu
Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.’de Pazarlama ve Kiralama Müdürlüğü görevine, Ekim 2025’te 20 yılı aşkın deneyime sahip Başak Gürtuna atandı.
Enflasyon hedefi: 2025 sonu yüzde 31-33, 2026 sonu yüzde 13-19 bandında
Merkez Bankası Başkanı Karahan'ın duyurduğu enflasyon hedefleri 2025 sonunda yüzde 31 ile 33, 2026 sonu için ise yüzde 13 ile 19 aralığı.
Hukukta dijital dönüşüm: KG | AI hayata geçti
Kurt Gürler Partners, Onedocs iş birliğiyle geliştirdiği yeni platformla müvekkil, avukat ve yapay zekayı ortak platformda buluşturdu. Onedocs
Roche İlaç Türkiye CFO'su Çiğdem Erek oldu
25 yılı aşkın sektör deneyimiyle tanınan Çiğdem Erek, 6 Ekim itibarıyla Roche İlaç Türkiye Finans ve Bilgi İşlem Bölüm Liderliği görevine atandı.
Kosova’da 1892 Türk şirketi faaliyet gösteriyor
Uluslararası İlişkileri Geliştirme Platformu PRESTIGE öncülüğünde, İkitelli OSB ev sahipliğinde “Türkiye – Kosova Ekonomi Buluşması” gerçekleştirildi.
Paul Ryan, Vertiv'de EMEA Başkanı olarak atandı
Vertiv, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Bölgesi Başkanı olarak Paul Ryan’ı atadı.
Bireysel sağlık bilinci artıyor
Philips Türkiye, 2025 Sağlık Trendleri Araştırması sonuçlarını paylaştı: Bireysel sağlık bilinci artıyor, yapay zekâ güven kazanıyor, sürdürülebilirlik öncelik haline geliyor.
Kardelen yepyeni bir içerikle sizlerle: “Vekâlet Savaşları”
Kardelen dergisinin 126 sayısı çıktı. Dergi yeni sayısında, “Vekâlet Savaşları” konusunu ele alıyor.
Ibrahim Hayatuddini, HSBC Bank GMY olarak atandı
Ibrahim Hayatuddini, HSBC Bank A.Ş. Finans’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
OİB açıkladı: Otomotivde Ekim ihracatı 3,8 milyar dolar oldu
Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliğinden (OİB) yapılan açıklamaya göre, otomotiv endüstrisinin ekim ihracatı 3 milyar 816 milyon dolar oldu.
Yeni bir e-ihracat destek paketi geliyor
Ticaret Bakanı Bolat: e-ihracat destek paketi adında bir kredi programının müjdesini veriyoruz.
Daikin, Türkiye'ye yatırıma hazırlanıyor
Daikin "bölgesel üs" olarak konumlandırdığı Türkiye'ye yaklaşık 100 milyon avroluk yatırıma hazırlanıyor.
İngiltere MB (BoE) politika faizini yüzde 4'te sabit tuttu
İngiltere Merkez Bankası (BoE) politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde yüzde 4'te sabit tuttu.
TİM ve Asset'ten e-ihracatta yeni dönem
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile Asset Worldwide Express arasında işbirliği mutabakatı imzalandı.
Volvo Car Türkiye, Ekim'de 1750 araç sattı
Volvo Car Türkiye, ekimde 1750 aracını kullanıcılarla buluşturarak şirket tarihindeki en yüksek aylık satış adedini gerçekleştirdi.
TSK görev başında
Milli Savunma Bakanlığınca (MSB), geçen hafta 4 PKK'lı teröristin daha teslim olduğu bildirildi.
Havalimanları 10 ayda 211 milyon yolcuya hizmet verdi
Türkiye genelindeki havalimanları 10 ayda 211 milyon yolcuya hizmet verdi.
e-Devlet'te kullanıcı sayısı 2026'da 70 milyona ulaşabilir
e-Devlet Kapısı'nda kayıtlı kullanıcı sayısının gelecek yıl 70 milyona, buraya entegre edilen kamu hizmetlerinin sayısının da 9 bine yükseltilmesi planlanıyor.
CEO’ların yüzde 71’i yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görüyor
KPMG: CEO'ların yüzde 71'i, yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görürken yüzde 69'u, bütçelerinin yüzde 10 ila 20'sini bu teknoloji için yapılacak harcamalara ayırıyor.
Bursa bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörü Cezayir'de podyuma çıktı
Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektöründeki 61 Bursalı firma, 500'e yakın Cezayir'li iş insanıyla bir araya geldi.
Mehrwerk Group, Cpp Türkiye’yi satın aldı
Almanya merkezli Mehrwerk Group, CPP Group Türkiye’yi satın aldı. CPP Group Türkiye, faaliyetlerine “Mehrwerk Türkiye” adıyla devam edecek.
2026 hac kuraları çekildi. Kimler gidiyor? 20.00'den itibaren e-Devlette
2026 hac kuraları çekildi. Hacı adayları, sonuçları saat 20.00'den itibaren e-Devlet üzerinden öğrenebilecek.
Türk kahvesi AB tescil yolculuğunda
Türk Kahvesi, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından yapılan başvuru sonucunda AB’de “Geleneksel Ürün Adı” (Traditional Specialities Guaranteed) olarak ilan edildi.
Antep lahmacununa Avrupa’dan tescil
Gaziantep’in yüzyıllardır süregelen mutfak mirasının en önemli simgelerinden biri olan Antep Lahmacunu Avrupa Birliği’nden coğrafi işaret (PGI) tescili aldı.
Mehmet Akıncı: Gaziantep’in Ekim ihracatı 929 milyon doları aştı
Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) Başkanı Mehmet Akıncı, Gaziantep’in Ekim ayında 928 milyon 964 bin dolarlık ihracat gerçekleştirdiğini belirtti.
Türk iş dünyasının Moskova'daki merkezi Arkadia yenilendi
TOBTİM Uluslararası Ticaret Merkezleri A.Ş., Moskova’daki Arkadia Alışveriş ve İş Merkezi’ni kapsamlı bir yenileme sürecinin ardından yeniden hizmete açtı.
Hat Holding ile Investco Holding'e kayyum atandı
Hat Holding AŞ ile Investco Holding AŞ'ye kayyum atandı.
Turizmde güçlü Türkiye vizyonu VTM Londra'da sahnede!
Türkiye, Londra'da düzenlenen World Travel Market (WTM) Uluslararası Turizm Fuarı'nda yerini aldı.
Gamze Uçar, Mobiltel Pazarlama Direktörü olarak atandı
Mobiltel, şirketin Pazarlama Direktörlüğü görevine Gamze Uçar'ın atandığını duyurdu.
Ersener San'a Türkiye Sigorta'da GMY görevi
Türkiye Sigorta, Ersener San'ın şirketin Genel Müdür Yardımcısı olarak atandığını duyurdu.
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı büyüdü
Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneğinin verilerine göre otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-ekim döneminde yüzde 10,20 büyüdü.