Çelebi Havacılık, Serdar Benli ile kurumsal kimliğini geliştirdi
Çelebi Havacılık, Serdar Benli ile kurumsal kimliğini geliştirdi
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Çelebi Havacılık, alanında uzman isimlerden biri olan marka danışmanı Serdar Benli ile işbirliği içinde kurumsal kimlik yenilemesini geliştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 06.05.2025 12:13
Haber Güncellenme Tarihi: 06.05.2025 12:18
Kaynak:
AA
Çelebi Havacılık, değişen vizyonu doğrultusunda markasını dönüştürdü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Çelebi Havacılık, alanında uzman isimlerden biri olan marka danışmanı Serdar Benli ile işbirliği içinde kurumsal kimlik yenilemesini geliştirdi.
Yenilikler, Çelebi Havacılık'ın marka değerini yükseltmek ve dünya çapında bilinirliğini güçlendirmek amacıyla önemli güncellemeler sunuyor.
Çelebi Havacılık'ın ve Çelebi Platinum'un ikonik kanat amblemi korunurken, logolar gölgelendirme ve 3 boyutlu (3D) efektlerden arındırıldı.
Bu sadeleştirme ile daha 'temiz', 'zamansız' ve 'modern' bir estetik elde edildi. Yeni, daha okunabilir bir yazı tipi ile profesyonellik ve modernlik vurgulanırken, Çelebi Havacılık'ın otoritesini ve güvenilirliğini pekiştiren koyu lacivert tonlara geçiş yapıldı.
Yenilikler, Çelebi Havacılık'ın sektördeki gelişmelere uyum sağlama ve köklü değerlerini sürdürme kararlılığını görsel olarak yansıtırken, kurumsal kimlik yenileme süreci, yalnızca görsel bir dönüşüm değil, aynı zamanda markanın stratejik önceliklerini, sürdürülebilirliğe olan bağlılığını ve çalışanlarına, iş ortaklarına ve müşterilerine sunduğu deneyimi ileriye taşıma vizyonunu da temsil ediyor.
- Sürdürülebilirlik logosu ile yeni bir dönem
Söz konusu vizyonun farklı bir yansıması olarak, Çelebi Havacılık'ın sürdürülebilirlik yaklaşımını simgeleyen özel bir logo da ilk kez tanıtıldı. Sürdürülebilirlik logosu, markanın doğayla uyum içinde evrilen bir geleceğe olan taahhüdünü ifade ediyor.
Çelebi Havacılık'ın köklü tarihini yansıtan ikonik kanat formu, doğadan ilham alan yumuşak ve organik çizgilerle yeniden yorumlandı.
Yaprak formuna benzeyen şekiller, çevresel dengeyi ve yaşamın döngüselliğini vurgularken, içinden geçen ok sembolü, ileriye dönük bakışı, kararlılığı ve sürekli büyümeyi simgeliyor.
Logonun altında yer alan 'Moving Sustainably' ifadesi ise yalnızca Çelebi Havacılık'ın faaliyet alanına bir gönderme yapmakla kalmayıp, her adımın sorumluluk, ilerleme ve çevresel farkındalık ilkeleriyle atıldığını vurguluyor.
Özel logonun oluşturulma sürecinde, tasarım ve iletişim alanında yaratıcı işleriyle tanınan Artı Stüdyo ile işbirliği yapıldı.
Aksel Ceylan liderliğindeki ekip, Çelebi'nin sürdürülebilirlik vizyonunu ve marka mirasını estetik ve anlamlı bir dille yansıtan özgün formu tasarladı.
Aynı şekilde, kişiye özel seyahat deneyimleri sunan premium yolcu hizmetleri markası Çelebi Platinum'un logosu da yeni kurumsal kimlik anlayışıyla uyumlu olacak şekilde güncellendi.
Çelebi Havacılık, ana markasına bağlı alt markaları için de kurumsal kimlik kılavuzlarını bugünün ihtiyaçlarına göre yenileyerek modernleştirdi.
Mevcut yapının kapsamı genişletilirken, sürdürülebilirlik logosunun yanı sıra eğitim faaliyetlerini temsil eden Çelebi Havacılık Akademisi için de özel bir logo ve kurumsal kimlik kurgusu hazırlandı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Çelebi Havacılık Grup Üst Yöneticisi (CEO) Dave Dorner, yeni kurumsal kimliklerinin, şirketin geçmişine duyduğu saygıyla geleceğe olan kararlılığını bir araya getirdiğini belirtti.
Dorner, sadece görsel bir yenilenme değil, değerlerinin, kültürlerinin ve uzun vadeli hedeflerinin bir yansıması olduğunu vurgulayarak, 'Bu dönüşüm, aynı zamanda markamızın modern tasarım dünyasıyla daha güçlü bir uyum içinde olmasını sağlayarak çalışanlarımızdan müşterilerimize kadar herkes için daha anlamlı ve çağdaş bir marka deneyimi sunmamıza yardımcı olacak.' ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çelebi Havacılık, Serdar Benli ile kurumsal kimliğini geliştirdi
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Çelebi Havacılık, alanında uzman isimlerden biri olan marka danışmanı Serdar Benli ile işbirliği içinde kurumsal kimlik yenilemesini geliştirdi.
Çelebi Havacılık, değişen vizyonu doğrultusunda markasını dönüştürdü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Çelebi Havacılık, alanında uzman isimlerden biri olan marka danışmanı Serdar Benli ile işbirliği içinde kurumsal kimlik yenilemesini geliştirdi.
Yenilikler, Çelebi Havacılık'ın marka değerini yükseltmek ve dünya çapında bilinirliğini güçlendirmek amacıyla önemli güncellemeler sunuyor.
Çelebi Havacılık'ın ve Çelebi Platinum'un ikonik kanat amblemi korunurken, logolar gölgelendirme ve 3 boyutlu (3D) efektlerden arındırıldı.
Bu sadeleştirme ile daha 'temiz', 'zamansız' ve 'modern' bir estetik elde edildi. Yeni, daha okunabilir bir yazı tipi ile profesyonellik ve modernlik vurgulanırken, Çelebi Havacılık'ın otoritesini ve güvenilirliğini pekiştiren koyu lacivert tonlara geçiş yapıldı.
Yenilikler, Çelebi Havacılık'ın sektördeki gelişmelere uyum sağlama ve köklü değerlerini sürdürme kararlılığını görsel olarak yansıtırken, kurumsal kimlik yenileme süreci, yalnızca görsel bir dönüşüm değil, aynı zamanda markanın stratejik önceliklerini, sürdürülebilirliğe olan bağlılığını ve çalışanlarına, iş ortaklarına ve müşterilerine sunduğu deneyimi ileriye taşıma vizyonunu da temsil ediyor.
- Sürdürülebilirlik logosu ile yeni bir dönem
Söz konusu vizyonun farklı bir yansıması olarak, Çelebi Havacılık'ın sürdürülebilirlik yaklaşımını simgeleyen özel bir logo da ilk kez tanıtıldı. Sürdürülebilirlik logosu, markanın doğayla uyum içinde evrilen bir geleceğe olan taahhüdünü ifade ediyor.
Çelebi Havacılık'ın köklü tarihini yansıtan ikonik kanat formu, doğadan ilham alan yumuşak ve organik çizgilerle yeniden yorumlandı.
Yaprak formuna benzeyen şekiller, çevresel dengeyi ve yaşamın döngüselliğini vurgularken, içinden geçen ok sembolü, ileriye dönük bakışı, kararlılığı ve sürekli büyümeyi simgeliyor.
Logonun altında yer alan 'Moving Sustainably' ifadesi ise yalnızca Çelebi Havacılık'ın faaliyet alanına bir gönderme yapmakla kalmayıp, her adımın sorumluluk, ilerleme ve çevresel farkındalık ilkeleriyle atıldığını vurguluyor.
Özel logonun oluşturulma sürecinde, tasarım ve iletişim alanında yaratıcı işleriyle tanınan Artı Stüdyo ile işbirliği yapıldı.
Aksel Ceylan liderliğindeki ekip, Çelebi'nin sürdürülebilirlik vizyonunu ve marka mirasını estetik ve anlamlı bir dille yansıtan özgün formu tasarladı.
Aynı şekilde, kişiye özel seyahat deneyimleri sunan premium yolcu hizmetleri markası Çelebi Platinum'un logosu da yeni kurumsal kimlik anlayışıyla uyumlu olacak şekilde güncellendi.
Çelebi Havacılık, ana markasına bağlı alt markaları için de kurumsal kimlik kılavuzlarını bugünün ihtiyaçlarına göre yenileyerek modernleştirdi.
Mevcut yapının kapsamı genişletilirken, sürdürülebilirlik logosunun yanı sıra eğitim faaliyetlerini temsil eden Çelebi Havacılık Akademisi için de özel bir logo ve kurumsal kimlik kurgusu hazırlandı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Çelebi Havacılık Grup Üst Yöneticisi (CEO) Dave Dorner, yeni kurumsal kimliklerinin, şirketin geçmişine duyduğu saygıyla geleceğe olan kararlılığını bir araya getirdiğini belirtti.
Dorner, sadece görsel bir yenilenme değil, değerlerinin, kültürlerinin ve uzun vadeli hedeflerinin bir yansıması olduğunu vurgulayarak, 'Bu dönüşüm, aynı zamanda markamızın modern tasarım dünyasıyla daha güçlü bir uyum içinde olmasını sağlayarak çalışanlarımızdan müşterilerimize kadar herkes için daha anlamlı ve çağdaş bir marka deneyimi sunmamıza yardımcı olacak.' ifadelerini kullandı.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Çinli e-ticaret platformları ABD tüketicilerinin gözdesi oldu
Ticaret gerilimlerine rağmen DHgate ve Taobao gibi Çinli e-ticaret platformları, ABD'de rekabetçi fiyatları ve sosyal medya pazarlamasıyla yükselişe geçti.
Bakan Şimşek: Dezenflasyon süreci devam ediyor
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, enflasyon sürecine dair veriler paylaştı.
Agrotech, tarımda yapay zeka destekleri sunuyor
AgroTech AI, tarım sektörünün dijitalleşmesine katkı sunmayı amaçlayan stratejik bir adım olarak hayata geçirildi.
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu belirlendi
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu Başkanlığına Lütfi Yenel, Başkan Yardımcılığına Ayşe Yenel seçildi.
Orhun Kartal, Hun Yenilenebilir Enerji YK Başkanı seçildi
Hun Yenilenebilir Enerji Üretim A.Ş., Yönetim Kurulu görev dağılımını KAP aracılığıyla duyurdu.
Torunlar GYO'nun olağan genel kurulu 29 Mayıs 2025'te
Torunlar GYO, olağan genel kurul toplantısını 29 Mayıs 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.
Rekabet Kurulundan Çimentaş'a 37 milyon liralık ceza
Çimentaş, Rekabet Kurulunun kararını duyurdu.
e-Ticarette zirve yemek sektörünün
Geçen yıl en yüksek oran yüzde 21,6 ile yemek sektörüne ait. Bu sektörü yüzde 15,6 ile giyim, ayakkabı ve aksesuar, yüzde 12,2 ile elektronik takip etti.
Skype 14 yıl sonra kullanımdan kalktı
Microsoft’a ait Skype kullanımdan kalktı.
Hava kargonun yüzde 84'ü İstanbul'dan naklediliyor
Türkiye'deki havalimanlarından icra edilen seferlerle taşınan kargo, posta ve yükünün yüzde 84'ü İstanbul'daki havalimanlarından geçti.
Ulaş Civil, Concentrix Türkiye Genel Müdürü olarak atandı
Ulaş Civil, 8 Nisan 2025 itibarıyla Concentrix Türkiye Genel Müdürü olarak atandı.
Little Caesars Türkiye operasyon direktörlüğüne Aziz Babacan atandı
Çelebi Holding’e bağlı Çelebi Gıda AŞ’nin operasyonunu yürüttüğü Little Caesars Türkiye operasyon direktörlüğüne Aziz Babacan atandı.
Gayrimenkul sektöründe yeni trend: Arsa ve tarla yatırımları
Varlık Gayrimenkul Kurucusu Erhan Yılan, Gayrimenkul sektöründe yeni trend: Arsa ve tarla yatırımları yükselişte olduğunu belirtti.
Sağlık turizminde kayıt dışılık 1,6 milyar dolara ulaştı
Dr. Eren Ünal, Sağlık turizmindeki kayıt dışılığın sektörün sürdürülebilirliği ve ülke ekonomisi açısından ciddi sorunlara yol açtığını belirtti.
Sosyal medyanın zirvesinde Aselsan, Baykar ve Roketsan yer aldı
SocialBrands Mayıs Top100 listesinin zirvesini açıkladı: İlk üçte yer alan markalar: Aselsan, Baykar ve Roketsan.
EGİAD: Yapay zekâyı benimsemek rekabet avantajı sağlar
EGİAD, düzenlediği seminerle yapay zekânın iş dünyasındaki etkilerini, fırsatlarını ve risklerini akademik ve pratik örneklerle ele aldı.
Bakan Bolat'tan enflasyona dair iyimser mesajlar
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, enflasyonla mücadelede başarılı bir dengeleme sürecinin devam ettiğini belirtti.
Hande Savlı Balkaya, Sompo Sigorta İK Başkanı oldu
Sompo Sigorta'nın yeni İnsan Kaynakları Başkanı Hande Savlı Balkaya oldu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü
Görüşmede Türkiye ile ABD ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Şiddet, magandalık, cinayet, yaralama... Daha ne bekliyorsunuz?
Hakan Kavurmacı, Özgür Özel'e saldırı sonrası sadece parti liderlerinin, bürokratların değil, sıradan vatandaşların da korunma haklarının anayasal hakları olduğunu yazdı...
İhracatçıya yeni strateji uyarısı: Kurda istikrar, kârda belirsizlik
Jak Eskinazi: EİB olarak bu desteğin yıl sonuna kadar uzatılmasının, ihracatçının planlama yapabilmesi ve kur kayıplarını sınırlandırabilmesi açısından önemli olduğuna inanıyoruz.
İsviçre'de enflasyon nisanda yüzde 0’a indi
İsviçre'de yıllık enflasyon nisanda beklenenden daha fazla yavaşlayarak yüzde 0’a geriledi ve haziranda faiz indirimi daha yapılmasını destekledi.
Ticaret Bakanlığı sıkı denetimlere devam ediyor
Ticaret Bakanlığı yılın 4 ayında yapılan denetimlerde 1 milyar lirayı aşan ceza uyguladı.
Dünya Katılım Bankası Trabzon şubesi faaliyete başladı
Dünya Katılım Bankası, Trabzon şubesinin faaliyete başladığını duyurdu.
Gimat YK Başkanlığına Recai Kesimal seçildi
Gimat, yeni yönetim kurulu üyelerini duyurdu.
Euro Yatırım Holding'te yeni yönetim belirlendi
Euro Yatırım Holding, yeni yapılanmasını KAP'a duyurdu.
Bakan Şimşek'ten enflasyon yıl sonunda yüzde 19-29 olabilir tahmini
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek: Bu sene enflasyonun, yüzde 19-29 aralığında kalması ihtimalini oldukça yüksek görüyoruz.
Otomotiv en yüksek Nisan ayı ihracatına imza attı
Otomotivin nisan ihracatı yüzde 15 artışla 3,1 milyar dolar oldu.
Rusal'dan alüminyum hurdasını geri dönüşüme kazandırma hamlesi
RUSAL, yüzde 50'den fazla hurda kullanarak alüminyum kutu imalatına yönelik levhalar üretti.
İklimlendirme sektörünün en büyük firmaları ödüllendirildi
İklimlendirme Sektörünün 2024 Yılı İhracat Liderleri Ödüllerini aldı.
ESBAŞ firmaları kaynak kullanımında iş birliği yapacak
Ege Serbest Bölgesindeki firmalar kaynak kullanımında iş birliği yapacak.
WWF Türkiye Başkanlığına Füsun Gençsü seçildi
50 yıllık doğa mücadelesinde yeni lider: WWF-Türkiye'nin Yönetim Kurulu Başkanlığı'na Füsun Gençsü getirildi.
Belediyeler randevulu kesim sistemlerini yaygınlaştırmalı
TESK Başkanı Palandöken, Kurban Bayramı öncesinde özellikle büyükşehirlerde modern ve hijyenik kurban kesim alanlarının yaygınlaştırılması gerektiğini belirtti.
BTSO'dan çağrı: Finansmana erişim kolaylaştırılmalı
Küresel ticarette rekabet ve maliyet artışları nedeniyle kur-enflasyon makası işletmelerin finansman sorununu derinleştiriyor, karlılık düşüyor.
Turkish Fashion Fabrics Show 50 ülkeden alıcıyı Bursa'da buluşturdu
TFF Show 2025, 50 ülkeden alıcıyı Bursa’da buluşturdu. Fuar, tekstil sektörüne yön verecek koleksiyonlarla ve yüzlerce iş görüşmesiyle büyük ilgi gördü.
BTSO'nun “250 Büyük Firma Araştırması” süreci devam ediyor
BTSO’nun geleneksel “250 Büyük Firma Araştırması” için başvurular 30 Mayıs’a kadar www.ilk250.org.tr adresinden online olarak yapılabilecek.
MESYEB elektrikli ve hibrit araçlarda MYB vermeye başladı
BTSO bünyesinde faaliyet gösteren MESYEB, elektrikli ve hibrit araç teknolojileri alanında Mesleki Yeterlilik Belgesi vermeye başladı.
Kurumlar vergisi beyannamesinde süre bugün bitiyor
Kurumlar vergisi mükelleflerinin, 2024 hesap dönemine ait beyannamelerinin verilme ve ödeme süreleri bugün bitiyor.
İstanbul Havalimanından Nisan'da günlük 1529 uçuş yapıldı
İstanbul Havalimanı günlük ortalama 1529 uçuşla nisan ayında Avrupa'nın en yoğun havalimanı olarak kayıtlara geçti.
Türk Eximbank, İtalyan SACE ve CDP ile anlaşma imzaladı
Türk Eximbank, İtalya'da faaliyet gösteren Sigorta ve İhracat Kredi Kuruluşu (SACE) ve Cassa depositi e prestiti (CDP) ile anlaşmalar imzaladı.