Sigortam.net CMO'su Selen Yığın 'Sigortacılıkta güven esastır. Geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir'
Haber Giriş Tarihi: 03.11.2023 11:37
Haber Güncellenme Tarihi: 03.11.2023 11:37
Kaynak:
AA
23 yıllık deneyimiyle Türkiye'nin öncü insurtech platformu Sigortam.net, sigortacılık sektöründe başarının ana faktörü olan güvenin önemini bir kez daha vurgulamak amacıyla 'Güven Manifestosu'nu kamuoyuyla paylaştı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sigortam.net, 23 yıllık deneyimiyle 9 milyonu aşkın müşterisine hizmet vererek Türkiye’nin lider 'insurtech markası' oldu. Sigortam.net, müşterilerine taahhüt ettiği şeffaflık ve dürüstlük değerlerinin yanında yenilikçi altyapısının ve hızlı hizmet performansının da kendisine duyulan güveni müşteri nezdinde her gün yeniden tescil ettiği bilinciyle faaliyetlerini yürütüyor.
Sigorta sektörünün 'güven' üzerine kurulu olduğunu bilen Sigortam.net, hem dijital altyapısını hem de müşteri hizmetleri merkezinden sunduğu 'sigorta danışmanlığı' hizmetini bu kavramın altını en iyi şekilde doldurmak üzere yapay zeka destekli güncel veri analizleriyle sürekli iyileştiriyor.
Dijitalleşen dünyada sigorta sektöründe güveni zirvede tutmanın zorlayıcı olabileceği düşünülse de Sigortam.net, bu konudaki başarısını mutlu müşterileriyle ve Ticaret Bakanlığı adına TOBB tarafından 2019 yılından beri verilen Güven Damgası’na 5 yıldır arka arkaya layık görülerek kanıtlıyor.
Bu kapsamda 23 yıllık deneyimiyle Sigortam.net, sigortacılık sektöründe başarının ana faktörü olan güvenin önemini bir kez daha vurgulamak amacıyla 'Güven Manifestosu'nu kamuoyuyla paylaştı.
- 'Sigortacılıkta güven esastır. Geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Sigortam.net CMO'su Selen Yığın, sigortanın doğası gereği müşteri ve broker arasında güven ilişkisinin olmazsa olmaz niteliğine dikkati çekerek şunları kaydetti:
'Sigortacılık karşılıklı taahhüde dayalı bir sektör. Bizleri en kırılgan ve çaresiz hissettiğimiz durumlara karşı koruma vaadi, sektörde güveni her aşamada vazgeçilmez kılıyor. Bunun yanında, kişisel bilgilerin dijital ortama taşındığı ve finansal işlemlerin internet üzerinden gerçekleştiği sigortacılık dünyasında, markalara duyulan güven çok daha kritik hale gelmiş durumda. Burada müşteriler için belirleyici olan, kendine en uygun poliçeyi seçtiğinden, sigortanın kendisini en iyi şekilde koruyacağından, karşılaştığı sorunlarda 'anında' yanında olacağından ve ödediği primin karşılığını tam anlamıyla alacağından emin olması. Elbette dürüst ve adil bir hizmet almanın yanında bilgi güvenliği de büyük önem taşıyor. Dolayısıyla Sigortam.net olarak şunun çok farkındayız: Sigortacılıkta güven esastır ve geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir.'
Yığın, güvenin satın alma davranışını önemli ölçüde etkilediğini belirterek, 2023 Edelman Güven Barometresi Özel Raporu’ndaki artış trendini, 'Tüketicilerin güven duydukları markalara eğiliminin geçen yıla göre yüzde 9 arttığını görüyoruz. Rapora göre insanların yüzde 58’i satın alma kararı öncesinde markalar hakkında detaylı araştırma yapıyor ve ve yüzde 71'i için güvendikleri markaları satın almak geçmişte olduğundan daha önemli. Bunun sonucunda da tüketicilerin markaya güvenmesi, satın alma kararını yüzde 59 etkiliyor. Dolayısıyla tüketici ve marka arasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha önemli.' şeklinde yorumladı.
Sigortam.net'in bu bakımdan önemli avantajlara sahip olduğunun altını çizen Yığın, şirket olarak tüm iş yapış modellerinin merkezine güvene dayalı müşteri deneyimini koyduklarını aktardı.
- 'Güven duygusunu yaratan 4 ana unsur var; şeffaflık, dürüstlük, yenilikçilik ve hız'
Yığın, sigorta gibi karmaşık bir ürünü daha anlaşılır ve erişilir bir hale getirmek amacıyla insan kaynağına ve teknolojik alt yapılarına ciddi yatırımlar yaptıklarını bildirerek, şu bilgileri verdi:
'Bu yatırımlarımız doğrultusunda müşterilerimizin sadece satın alma sırasında değil satış sonrası deneyimlerini de en sade ve hızlı şekilde yürütebilecekleri bir sisteme imza attık. Ülkemizde dijital sigortacılık alanında bir ilk olarak ODTÜ ve Hacettepe üniversiteleriyle birlikte Yapay Zeka Destekli Sigorta Kapsam Puanlaması uygulamasını hayata geçirdik. Bu sistemde tekliflerimizi müşterilerimiz için düşük fiyatlı, geniş kapsamlı ve fiyat-performans dengesi açısından öne çıkan olmak üzere 3'lü kart gösterimiyle sunuyoruz. Böylece müşterilerimiz kafalarındaki soru işaretlerine daha net yanıtlar bulabildikleri gibi kendileri için uygun ürünü de kolaylıkla seçebiliyorlar.
Poliçe seçme sürecindeki bu şeffaf, adil ve objektif değerlendirmenin ardından satın alma, yenileme, satış sonrası süreçlerde, hasar anında, kısacası tüm deneyim süreçlerinde de aynı güven ilişkisini pekiştirmek en büyük önceliğimiz. 9 milyonu aşkın mutlu müşterimiz ve her gün sigorta poliçelerini yenilemeden önce referans noktası olarak web sitemizi ziyaret eden binlerce kişi, gerçek bilgiye, doğru fiyata ve neticede en güvenilir hizmete Sigortam.net'te ulaşacaklarını biliyorlar. Bu başarının arkasında güven duygusunu yaratan 4 ana unsur var; şeffaflık, dürüstlük, yenilikçilik ve hız.'
- Sigortam.net’ten 'Güven Manifestosu'
Açıklamada paylaşılan 'Güven Manifestosu'nda şu ifadelere yer verildi:
'Biz, Sigortam.net olarak, güveni merkezimize alıyoruz: Marka özümüzde 'uzmanlığı ve teknolojisiyle 'net' sigortacılık' yer alıyor. Bu netlik sayesinde ilişkilerimizin temelini oluşturan güven, her kararımızda ve her adımımızda önceliğimizdir.
Müşterilerimizi Dinliyoruz: Müşteri deneyimlerini değerli buluyor ve her bir geri bildirimi, daha iyi ve daha güvenilir bir hizmet sunmak için bir fırsat olarak görüyoruz.
Şeffaflığı İlke Ediniyoruz: Sunduğumuz tüm sigorta ürünleri hakkında açık ve anlaşılır bilgi sağlama taahhüdünde bulunuyoruz.
Bilginin Gizliliğini Koruyoruz: Müşterilerimizin kişisel ve finansal bilgilerini en üst düzeyde koruma altına alıyor, üçüncü taraflarla paylaşmıyor ve kötüye kullanılmasına izin vermiyoruz.
Yenilikçiliği Güvenle Buluşturuyoruz: Teknolojinin en son olanaklarını kullanarak, müşterilerimize sadece sigorta tekliflerini sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu tekliflerin şeffaf, dürüst ve adil bir değerlendirmeyle sunulduğunun güvencesini de veriyoruz.
'Müşterinin Şampiyonu Olma' Taahhüdümüze Sadık Kalıyoruz: Her bir müşterimize verdiğimiz değerle, memnuniyet seviyesini en yukarıda tutmak üzere karmaşık sigortacılık dünyasını onlar için netleştiriyor, hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atıyor, çeşitli promosyon ve kampanyalar sunuyoruz.
Ulaşılabilir ve İletişime Açığız: Müşterilerimiz için her zaman ulaşılabilir olmak, sorularını yanıtlamak ve endişelerini gidermek adına hızlı ve etkili bir iletişim sağlıyoruz. Sigorta Danışmalarımızla 7/24 müşterilerimizin yanında olarak tüm ihtiyaçlarına anlık cevap veriyoruz. Üstelik herhangi bir hasar durumunda hasar hattımız üzerinden bize ulaşan müşterilerimize 3 saniyede cevap veriyoruz.
Biz, Sigortam.net olarak, teknolojinin gücüyle ve insan odaklı yaklaşımımızla, sigorta deneyimini sadece kolaylaştırmayı değil, aynı zamanda müşterimizi her adımda güvende hissettirmeyi taahhüt ediyoruz.'
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sigortam.net CMO'su Selen Yığın: Sigortacılıkta güven esastır
Sigortam.net CMO'su Selen Yığın 'Sigortacılıkta güven esastır. Geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir'
23 yıllık deneyimiyle Türkiye'nin öncü insurtech platformu Sigortam.net, sigortacılık sektöründe başarının ana faktörü olan güvenin önemini bir kez daha vurgulamak amacıyla 'Güven Manifestosu'nu kamuoyuyla paylaştı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sigortam.net, 23 yıllık deneyimiyle 9 milyonu aşkın müşterisine hizmet vererek Türkiye’nin lider 'insurtech markası' oldu. Sigortam.net, müşterilerine taahhüt ettiği şeffaflık ve dürüstlük değerlerinin yanında yenilikçi altyapısının ve hızlı hizmet performansının da kendisine duyulan güveni müşteri nezdinde her gün yeniden tescil ettiği bilinciyle faaliyetlerini yürütüyor.
Sigorta sektörünün 'güven' üzerine kurulu olduğunu bilen Sigortam.net, hem dijital altyapısını hem de müşteri hizmetleri merkezinden sunduğu 'sigorta danışmanlığı' hizmetini bu kavramın altını en iyi şekilde doldurmak üzere yapay zeka destekli güncel veri analizleriyle sürekli iyileştiriyor.
Dijitalleşen dünyada sigorta sektöründe güveni zirvede tutmanın zorlayıcı olabileceği düşünülse de Sigortam.net, bu konudaki başarısını mutlu müşterileriyle ve Ticaret Bakanlığı adına TOBB tarafından 2019 yılından beri verilen Güven Damgası’na 5 yıldır arka arkaya layık görülerek kanıtlıyor.
Bu kapsamda 23 yıllık deneyimiyle Sigortam.net, sigortacılık sektöründe başarının ana faktörü olan güvenin önemini bir kez daha vurgulamak amacıyla 'Güven Manifestosu'nu kamuoyuyla paylaştı.
- 'Sigortacılıkta güven esastır. Geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Sigortam.net CMO'su Selen Yığın, sigortanın doğası gereği müşteri ve broker arasında güven ilişkisinin olmazsa olmaz niteliğine dikkati çekerek şunları kaydetti:
'Sigortacılık karşılıklı taahhüde dayalı bir sektör. Bizleri en kırılgan ve çaresiz hissettiğimiz durumlara karşı koruma vaadi, sektörde güveni her aşamada vazgeçilmez kılıyor. Bunun yanında, kişisel bilgilerin dijital ortama taşındığı ve finansal işlemlerin internet üzerinden gerçekleştiği sigortacılık dünyasında, markalara duyulan güven çok daha kritik hale gelmiş durumda. Burada müşteriler için belirleyici olan, kendine en uygun poliçeyi seçtiğinden, sigortanın kendisini en iyi şekilde koruyacağından, karşılaştığı sorunlarda 'anında' yanında olacağından ve ödediği primin karşılığını tam anlamıyla alacağından emin olması. Elbette dürüst ve adil bir hizmet almanın yanında bilgi güvenliği de büyük önem taşıyor. Dolayısıyla Sigortam.net olarak şunun çok farkındayız: Sigortacılıkta güven esastır ve geri kalan her şey güvenin üzerine inşa edilir.'
Yığın, güvenin satın alma davranışını önemli ölçüde etkilediğini belirterek, 2023 Edelman Güven Barometresi Özel Raporu’ndaki artış trendini, 'Tüketicilerin güven duydukları markalara eğiliminin geçen yıla göre yüzde 9 arttığını görüyoruz. Rapora göre insanların yüzde 58’i satın alma kararı öncesinde markalar hakkında detaylı araştırma yapıyor ve ve yüzde 71'i için güvendikleri markaları satın almak geçmişte olduğundan daha önemli. Bunun sonucunda da tüketicilerin markaya güvenmesi, satın alma kararını yüzde 59 etkiliyor. Dolayısıyla tüketici ve marka arasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha önemli.' şeklinde yorumladı.
Sigortam.net'in bu bakımdan önemli avantajlara sahip olduğunun altını çizen Yığın, şirket olarak tüm iş yapış modellerinin merkezine güvene dayalı müşteri deneyimini koyduklarını aktardı.
- 'Güven duygusunu yaratan 4 ana unsur var; şeffaflık, dürüstlük, yenilikçilik ve hız'
Yığın, sigorta gibi karmaşık bir ürünü daha anlaşılır ve erişilir bir hale getirmek amacıyla insan kaynağına ve teknolojik alt yapılarına ciddi yatırımlar yaptıklarını bildirerek, şu bilgileri verdi:
'Bu yatırımlarımız doğrultusunda müşterilerimizin sadece satın alma sırasında değil satış sonrası deneyimlerini de en sade ve hızlı şekilde yürütebilecekleri bir sisteme imza attık. Ülkemizde dijital sigortacılık alanında bir ilk olarak ODTÜ ve Hacettepe üniversiteleriyle birlikte Yapay Zeka Destekli Sigorta Kapsam Puanlaması uygulamasını hayata geçirdik. Bu sistemde tekliflerimizi müşterilerimiz için düşük fiyatlı, geniş kapsamlı ve fiyat-performans dengesi açısından öne çıkan olmak üzere 3'lü kart gösterimiyle sunuyoruz. Böylece müşterilerimiz kafalarındaki soru işaretlerine daha net yanıtlar bulabildikleri gibi kendileri için uygun ürünü de kolaylıkla seçebiliyorlar.
Poliçe seçme sürecindeki bu şeffaf, adil ve objektif değerlendirmenin ardından satın alma, yenileme, satış sonrası süreçlerde, hasar anında, kısacası tüm deneyim süreçlerinde de aynı güven ilişkisini pekiştirmek en büyük önceliğimiz. 9 milyonu aşkın mutlu müşterimiz ve her gün sigorta poliçelerini yenilemeden önce referans noktası olarak web sitemizi ziyaret eden binlerce kişi, gerçek bilgiye, doğru fiyata ve neticede en güvenilir hizmete Sigortam.net'te ulaşacaklarını biliyorlar. Bu başarının arkasında güven duygusunu yaratan 4 ana unsur var; şeffaflık, dürüstlük, yenilikçilik ve hız.'
- Sigortam.net’ten 'Güven Manifestosu'
Açıklamada paylaşılan 'Güven Manifestosu'nda şu ifadelere yer verildi:
'Biz, Sigortam.net olarak, güveni merkezimize alıyoruz: Marka özümüzde 'uzmanlığı ve teknolojisiyle 'net' sigortacılık' yer alıyor. Bu netlik sayesinde ilişkilerimizin temelini oluşturan güven, her kararımızda ve her adımımızda önceliğimizdir.
Müşterilerimizi Dinliyoruz: Müşteri deneyimlerini değerli buluyor ve her bir geri bildirimi, daha iyi ve daha güvenilir bir hizmet sunmak için bir fırsat olarak görüyoruz.
Şeffaflığı İlke Ediniyoruz: Sunduğumuz tüm sigorta ürünleri hakkında açık ve anlaşılır bilgi sağlama taahhüdünde bulunuyoruz.
Bilginin Gizliliğini Koruyoruz: Müşterilerimizin kişisel ve finansal bilgilerini en üst düzeyde koruma altına alıyor, üçüncü taraflarla paylaşmıyor ve kötüye kullanılmasına izin vermiyoruz.
Yenilikçiliği Güvenle Buluşturuyoruz: Teknolojinin en son olanaklarını kullanarak, müşterilerimize sadece sigorta tekliflerini sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu tekliflerin şeffaf, dürüst ve adil bir değerlendirmeyle sunulduğunun güvencesini de veriyoruz.
'Müşterinin Şampiyonu Olma' Taahhüdümüze Sadık Kalıyoruz: Her bir müşterimize verdiğimiz değerle, memnuniyet seviyesini en yukarıda tutmak üzere karmaşık sigortacılık dünyasını onlar için netleştiriyor, hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atıyor, çeşitli promosyon ve kampanyalar sunuyoruz.
Ulaşılabilir ve İletişime Açığız: Müşterilerimiz için her zaman ulaşılabilir olmak, sorularını yanıtlamak ve endişelerini gidermek adına hızlı ve etkili bir iletişim sağlıyoruz. Sigorta Danışmalarımızla 7/24 müşterilerimizin yanında olarak tüm ihtiyaçlarına anlık cevap veriyoruz. Üstelik herhangi bir hasar durumunda hasar hattımız üzerinden bize ulaşan müşterilerimize 3 saniyede cevap veriyoruz.
Biz, Sigortam.net olarak, teknolojinin gücüyle ve insan odaklı yaklaşımımızla, sigorta deneyimini sadece kolaylaştırmayı değil, aynı zamanda müşterimizi her adımda güvende hissettirmeyi taahhüt ediyoruz.'
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Yat ticaretinde dünyada ikinci sıradayız
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Durmuş Ünüvar, Türkiye’nin 2025 yılı yat siparişleri defterine göre dünyada İtalya’dan sonra ikinci sırada olduğunu söyledi.
THY, İslamabad ve Lahor seferlerini iptal etti. Sebep: Saldırılar
THY, Hindistan'ın Pakistan'a saldırısı nedeniyle bugün İstanbul'dan yapılması planlanan İslamabad ve Lahor seferlerini karşılıklı iptal etti.
Hazım Akyol, Vakıf Leasing Yönetim Kurulu Başkanı oldu
Vakıf Leasing yeni yönetim kurulunu duyurdu.
Sümer Varlık 37 milyon lira temettü dağıtacak
Sümer Varlık Yönetim A.Ş. Yönetim Kurulu, 2024 yılı kârından 37 milyon TL temettü dağıtımını onayladı. Ödemeler 18 Haziran’dan itibaren yapılacak.
ATO Başkanı Baran: Vergi afları vergi zeminini bozuyor
Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, "Vergi sistemimiz, adil, şeffaf ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşturulmalıdır" dedi.
Dijital mevduat bankası ColendiBank faaliyetlerine başladı
ColendiBank, Türkiye’nin ilk yapay zeka temelli, doğuştan dijital mevduat bankası olarak faaliyetlerine başladı.
Bakan Uraloğlu, TikTok'tan çocuk ve gençlere yönelik hassasiyet istedi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, TikTok Devletlerle İlişkiler ve Kamu Politikaları Türkiye ve Bölge Başkanı Sn. Fatih Kafadar’ı kabul etti.
Türk Ticaret Bankası, 112 yıl sonra yeniden faaliyette
112 yıllık banka, ihracatçılara finansal çözümler sunarak ekonomiye destek olacak.
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
Trendyol Grubu, teslimat hizmeti Trendyol GO’nun yüzde 85’lik hissesinin Uber Technologies, Inc.’e devri konusunda anlaşmaya vardığını duyurdu.
Türkiye, Hindistan'ın Pakistan'a füze saldırısını kınadı
Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada; Pakistan ile Hindistan arasında yaşanmakta olan gelişmelerin endişeyle takip edildiği belirtildi.
Loras Holding Yönetim Kurulu görev dağılımı yaptı
Loras Holding yönetim kurulunda görev dağılımı yaptığını duyurdu.
THY Teknik ile Rolls-Royce işbirliği
THY, Rolls-Royce ile işbirliğine gittiklerini duyurdu.
Fahrettin Günalp Ertik, Bizim Toptan'da Yönetim Kurulu Üyesi oldu
Ali Ülker'in istifasıyla boşalan Yönetim Kurulu Üyeliğine Fahrettin Günalp Ertik atandı.
Odine ve Turkcell, CC-Global Awards 2025 finalisti
17 Haziran'da Berlin'de düzenlenecek törende kazananlar açıklanacak.
ABD Michigan'daki Pine River Güneş Enerjisi Parkı bitti
DTE Energy, ABD Michigan'da gerçekleştirmekte olduğu Pine River Güneş Enerjisi Parkı’nın yapımını sonuçlandırdı.
Çiçekçiler Anneler Günü hazırlıklarına başladı
Anneler Günü'ne kısa süre kala çiçek sektöründe hazırlıklar devam ediyor.
Fakir Premium SR 9800 tescillendi
Fakir Hausgeräte'nin Premium SR 9800 S model süpürgesi F.A.Z. tarafından yapılan detaylı performans analizlerinde rakiplerini geride bırakarak zirveye yerleşti.
Velar Makine, EYDEP-BSertifikası almaya hak kazandı
Velar Makine, Savunma Sanayi Başkanlığı'nın EYDEP programı kapsamında yüksek yetkinlik seviyesini temsil eden B seviye sertifika almaya hak kazandı.
Sibel Selvi: Marka hikayeleri akılda kalıcıdır
İnomist İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi, Marka hikayelerinin duygusal bağ kurarak sadakati artırdığını ve uzun vadeli başarı getirdiğini söyledi.
Philips, saç şekillendirme ürün ailesine üç yeni model ekledi
Philips'ten saç şekillendirme rutinlerini dönüştüren 3 yeni ürün ekledi.
Limak Çimento’nun dekarbonizasyon hedeflerine SBTi onayı
Limak Çimento’nun 2030 yakın dönem ve 2050 net sıfır emisyon azaltım hedefleri, Bilimsel Temelli Hedefler Girişimi (SBTi) tarafından onaylandı.
Türk iş dünyası ABD ve AB pazarında daha güçlü temsil edilmeli
İstanbul Sanayi Odası Başkanı Erdal Bahçıvan, Meclis toplantısında gündeme dair açıklamalarda bulundu.
En değerli vitrin artık cep telefonlarının ekranları
Eskiden bir ürün satmak için iyi bir mekân bulup dükkân açmanın yeterli iken günümüzde en değerli vitrinin cep telefonlarının ekranları olduğu bir gerçek.
Nisan 2025’te 4.052 Sanayi Kapasite Raporu onaylandı
TOBB tarafından Nisan 2025’te onaylanan kapasite raporu sayısı Nisan 2024’e göre %11,7 (423 adet) artarak 4.052 adet oldu.
Hisarcıklıoğlu'nun vergi denetimleri için olur ve olmazları
Hisarcıklıoğlu’ndan ‘vergi denetimleri’ mesajı!
Türk firmaları Erbil'de Orta Doğu Turizm Fuarına katıldı
Irak'ın Erbil kentinde düzenlenen Orta Doğu Turizm Fuarı’na Türkiye'den çok sayıda turizm şirketinin yanı sıra 20 ülkeden 150'den fazla şirket katıldı.
Sabiha Gökçen, "Avrupa’da en hızlı büyüyen havalimanı'' oldu
İstanbul Sabiha Gökçen, "Avrupa’da en hızlı büyüyen havalimanı'' oldu.
Semra KARSU, QNB Finansal Kiralama'dan istifa etti
QNB Finansal Kiralama şirketi, Genel Müdür Yardımcısı Semra Karsu'nun görevinden ayrıldığını duyurdu.
Big Chefs'in YKB Gamze Hatice Cizreli, Vekili Saruhan Tan seçildi
Büyük Şefler Gıda şirketinde Yönetim Kurulu Başkanlığına Gamze Hatice Cizreli, Başkan Vekilliğine Saruhan Tan seçildi.
KOSGEB desteğinde ikinci başvuru dönemi başladı
KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda ikinci başvuru dönemi başladı. Başvurular 30 Haziran'a kadar yapılabilecek.
TEI'ye Verimlilikte 4 ödül
Verimlilik Proje Ödülleri kapsamında TEI, dört farklı projesiyle ödüle layık görüldü.
Otokar COBRA II zırhlı araçları Romanya'da üretilecek
Otokar, Romanya’nın önde gelen savunma sanayii şirketlerinden Automecanica S.A. ile bir Ortak Girişim Anlaşması imzaladı.
Friedrich Merz kimdir?
Almanya Şansölyesi seçilen Friedrich Merz kimdir? sorusu dünyada en çok sorgulanan konu oldu.
Dondurulmuş gıdalar çözülmeden mi çözüldükten sonra mı pişirilmeli?
Dondurulmuş gıdalarda "Süpermarket Denetimi: Uyarı Eksikliği" konusu dünya gündeminde!
Çinli e-ticaret platformları ABD tüketicilerinin gözdesi oldu
Ticaret gerilimlerine rağmen DHgate ve Taobao gibi Çinli e-ticaret platformları, ABD'de rekabetçi fiyatları ve sosyal medya pazarlamasıyla yükselişe geçti.
Bakan Şimşek: Dezenflasyon süreci devam ediyor
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, enflasyon sürecine dair veriler paylaştı.
Agrotech, tarımda yapay zeka destekleri sunuyor
AgroTech AI, tarım sektörünün dijitalleşmesine katkı sunmayı amaçlayan stratejik bir adım olarak hayata geçirildi.
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu belirlendi
Kron Teknoloji Yönetim Kurulu Başkanlığına Lütfi Yenel, Başkan Yardımcılığına Ayşe Yenel seçildi.
Orhun Kartal, Hun Yenilenebilir Enerji YK Başkanı seçildi
Hun Yenilenebilir Enerji Üretim A.Ş., Yönetim Kurulu görev dağılımını KAP aracılığıyla duyurdu.
Torunlar GYO'nun olağan genel kurulu 29 Mayıs 2025'te
Torunlar GYO, olağan genel kurul toplantısını 29 Mayıs 2025 tarihinde yapacağını duyurdu.