Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu
Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu
Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu.
Haber Giriş Tarihi: 28.11.2025 23:51
Haber Güncellenme Tarihi: 28.11.2025 23:54
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Petrol Ofisi Grubu, Türk pop müziğinin ikonik ismi Kenan Doğulu ile yaptığı uzun soluklu marka yüzü anlaşmasını, ilk reklam filmiyle duyurdu. Petrol Ofisi Grubu ile Kenan Doğulu arasındaki iş birliğinin detayları, Kenan Doğulu'nun yanı sıra Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu ve CMO'su Murat Zengin ile reklam kampanyasının yaratıcı sürecini üstlenen TBWAIstanbul CEO'su Burcu Kayımtu'nun katıldığı toplantıda paylaşıldı.
İş birliği ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, “Petrol Ofisi Grubu için yeni bir dönem başlıyor. bp satın alımını tamamladık ve entegrasyon sürecinin de sonuna yaklaştık. Sektörde gelenekselleşen liderliğimizin de gücüyle daha çevik, daha inovatif ve daha dinamik bir kimlikle, performansı ön plana aldığımız, istasyon deneyimini markalaştırdığımız bir sürece girdik. Yaklaşık 2.700 istasyonla ülkemizin her yerine yayılacak bu dinamizmi, Türkiye'nin yetiştirdiği en kıymetli sanatçılardan biri olan Kenan Doğulu'nun içten enerjisi ve yaratıcılığı ile buluşturabilmekten ötürü çok mutluyuz. Kendisinin bize sağlayacağı katkının çok değerli olduğuna inanıyorum.” şeklinde konuştu.
Kampanyanın stratejik boyutuna vurgu yapan Petrol Ofisi Grubu CMO'su Murat Zengin ise konuşmasında şunları söyledi: “Kenan Doğulu ile ilk kampanyamızı V/Max ürünümüzün re-lansmanına ayırdık. Ancak bu sadece bir reklam kampanyası değil. Çok katmanlı bir yaklaşım ile yol alacağız. Performans kavramını hayatın enerjisiyle birleştirerek, gerçek hayat hikâyelerinden yola çıkan film ve aktivasyonlar tasarlayacağız. Öte yandan Anadolu'ya yayılacak konser projeleri ile Türk halkına ve özellikle gençlerimize dokunacağız. Sadece hizmetlerimiz değil, her nerede olurlarsa olsunlar onlara sanatla, Türkiye'nin en önemli sanatçılarından biriyle buluşma fırsatını da sunmak istiyoruz. Yüzlerinde bir tebessüm oluşturabilmek, onlar için unutulmaz anlar yaratabilmek bizim için çok kıymetli.”
“Herkesin kendinden bir parça bulacağı sıcak bir hikâye”
Markanın yeni reklam yüzü Kenan Doğulu da iş birliğiyle ilgili duygularını şu sözlerle ifade etti: “Müziğin birleştirici gücüyle yolculukların enerjisini buluşturduğumuz uzun soluklu ve keyifli bir yola çıktık. Petrol Ofisi gibi Türkiye'nin her noktasına dokunan, 7'den 70'e herkesin hayatında yeri olan köklü bir markayla aynı hikâyede buluşmak benim için çok kıymetli. Bu yolculuğun ilk adımını, sahnede yaşadığım gerçek bir anıdan yola çıkarak kurguladık. O anın samimiyetini ve heyecanını ekrana taşıyarak, bir reklam filminden çok, herkesin kendinden bir parça bulacağı sıcak bir hikâye anlattığımıza inanıyorum. İzleyen herkesin bu pozitif enerjiyi hissedeceğine eminim.”
Kampanyanın yaratıcı sürecini üstlenen TBWAIstanbul CEO'su Burcu Kayımtu ise konuşmasında, “Petrol Ofisi Grubu, yaygın bir dönüşüm gerçekleştiriyor. Biz de bu süreçte ‘Tüketici bizden ne bekliyor?' sorusuna yanıt aradık. Artık sadece ürün anlatmanın yeterli olmadığını, asıl önemli olanın hayata dokunmak, tüketicinin yolculuk hikâyesini anlamak ve onunla duygusal bir bağ kurabilmek olduğunu gördük. Kenan Doğulu ile yollarımız bu noktada kesişti. Türkiye'yi bu kadar geniş kapsayan, bu kadar çok insana dokunan, bu kadar çok kalpte yer eden sanatçı sayısı gerçekten çok az. Amaç kendi üretimiyle, yarattığı kültürle Türkiye'ye değer katan bir sanatçıyla yola çıkmaktı. Petrol Ofisi ile Kenan Doğulu arasında yol arkadaşlığı da böyle başladı.” dedi.
Gerçek bir sahne hikâyesinden ilham alındı. 29 Kasım'da yayımlanması planlanan reklam filmi, Kenan Doğulu'nun bir konserinde yaşanan gerçek bir olaydan ilham alınarak hazırlandı. Kampanyanın ilk adımı ise Kenan Doğulu'nun filme özel bestelediği “Ne İstersen O” şarkısının lansman öncesinde dijital platformlarda yayımlanması oldu. Büyük beğeni alan şarkı kısa sürede geniş bir dinleyici kitlesine ulaştı.
Petrol Ofisi'nin geliştirdiği en iyi performans yakıtı. Petrol Ofisi Teknoloji Merkezi'nde (POTEM) Türkiye koşullarına özel olarak geliştirilen Yeni V/Max, bugüne kadar sunulan en iyi performans yakıtı olmasıyla dikkat çekiyor. Müşteri beklentileri odağa alınarak yenilenen formülüyle Yeni V/Max Kurşunsuz 95, yüzde 32'ye kadar tork artışı, yüzde 26‘ya kadar güç artışı ve yüzde 5'e varan ivmelenme artışı ile araçların tüm yol şartlarında performansını artırmasına olanak veriyor.
REKLAM FİLMİ KÜNYESİ Reklamveren: Petrol Ofisi Reklamveren Yetkilileri: Sinem Tamtürk, Selim Yeşilçınar, Tuğçe Aktaş, Elif Ocak Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Ahmet Varol AVPC Reklam Ajansı: TBWAIstanbul Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan Kreatif Direktör: Serdar Güngör Yaratıcı Grup Liderleri: Mine Pek, Ulaş Şahin Kreatif Ekip: Ebru Kasal, Bicem Ünsal, Fatmanur Küçükkuzucu CSO: Toygun Yılmazer Stratejik Planlama Ekibi: Nisan Danışman, Buse Göksu, Kutay Sancar Genel Müdür: Tuğyan Çelik Genel Müdür Yardımcısı: Burçin Birim Grup Marka Direktörü: Aynur Kızılırmak Müşteri İlişkileri Ekibi: Cansın Ergün, Ceyda Öztopçu, Giray Sağlam Dijital Ekip: Gülten Yılmaz, İlkay Gazep, Ayşenur Menevşe, Ekincan Ayhan, Asude Altınel Sosyal Medya Ekibi: Burcu Çelenoğlu, Naz Aydın, Nilsu Erkam, Havva Gül, Sude Emek Optimizasyon ve Satınalma Direktörü: Neslihan Gücüm Optimizasyon ve Satınalma Prodüktörü: Gözde Bilir Ajans Prodüktörü: Dilan Davutoğlu Prodüksiyon Şirketi: DEPO Film Post Prodüksiyon: Roots Post Production Yönetmen: Serdar Dönmez Söz & Müzik & Düzenleme: Kenan Doğulu
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu
Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu.
Petrol Ofisi Grubu, Türk pop müziğinin ikonik ismi Kenan Doğulu ile yaptığı uzun soluklu marka yüzü anlaşmasını, ilk reklam filmiyle duyurdu. Petrol Ofisi Grubu ile Kenan Doğulu arasındaki iş birliğinin detayları, Kenan Doğulu'nun yanı sıra Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu ve CMO'su Murat Zengin ile reklam kampanyasının yaratıcı sürecini üstlenen TBWAIstanbul CEO'su Burcu Kayımtu'nun katıldığı toplantıda paylaşıldı.
İş birliği ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, “Petrol Ofisi Grubu için yeni bir dönem başlıyor. bp satın alımını tamamladık ve entegrasyon sürecinin de sonuna yaklaştık. Sektörde gelenekselleşen liderliğimizin de gücüyle daha çevik, daha inovatif ve daha dinamik bir kimlikle, performansı ön plana aldığımız, istasyon deneyimini markalaştırdığımız bir sürece girdik. Yaklaşık 2.700 istasyonla ülkemizin her yerine yayılacak bu dinamizmi, Türkiye'nin yetiştirdiği en kıymetli sanatçılardan biri olan Kenan Doğulu'nun içten enerjisi ve yaratıcılığı ile buluşturabilmekten ötürü çok mutluyuz. Kendisinin bize sağlayacağı katkının çok değerli olduğuna inanıyorum.” şeklinde konuştu.
Kampanyanın stratejik boyutuna vurgu yapan Petrol Ofisi Grubu CMO'su Murat Zengin ise konuşmasında şunları söyledi: “Kenan Doğulu ile ilk kampanyamızı V/Max ürünümüzün re-lansmanına ayırdık. Ancak bu sadece bir reklam kampanyası değil. Çok katmanlı bir yaklaşım ile yol alacağız. Performans kavramını hayatın enerjisiyle birleştirerek, gerçek hayat hikâyelerinden yola çıkan film ve aktivasyonlar tasarlayacağız. Öte yandan Anadolu'ya yayılacak konser projeleri ile Türk halkına ve özellikle gençlerimize dokunacağız. Sadece hizmetlerimiz değil, her nerede olurlarsa olsunlar onlara sanatla, Türkiye'nin en önemli sanatçılarından biriyle buluşma fırsatını da sunmak istiyoruz. Yüzlerinde bir tebessüm oluşturabilmek, onlar için unutulmaz anlar yaratabilmek bizim için çok kıymetli.”
“Herkesin kendinden bir parça bulacağı sıcak bir hikâye”
Markanın yeni reklam yüzü Kenan Doğulu da iş birliğiyle ilgili duygularını şu sözlerle ifade etti: “Müziğin birleştirici gücüyle yolculukların enerjisini buluşturduğumuz uzun soluklu ve keyifli bir yola çıktık. Petrol Ofisi gibi Türkiye'nin her noktasına dokunan, 7'den 70'e herkesin hayatında yeri olan köklü bir markayla aynı hikâyede buluşmak benim için çok kıymetli. Bu yolculuğun ilk adımını, sahnede yaşadığım gerçek bir anıdan yola çıkarak kurguladık. O anın samimiyetini ve heyecanını ekrana taşıyarak, bir reklam filminden çok, herkesin kendinden bir parça bulacağı sıcak bir hikâye anlattığımıza inanıyorum. İzleyen herkesin bu pozitif enerjiyi hissedeceğine eminim.”
Kampanyanın yaratıcı sürecini üstlenen TBWAIstanbul CEO'su Burcu Kayımtu ise konuşmasında, “Petrol Ofisi Grubu, yaygın bir dönüşüm gerçekleştiriyor. Biz de bu süreçte ‘Tüketici bizden ne bekliyor?' sorusuna yanıt aradık. Artık sadece ürün anlatmanın yeterli olmadığını, asıl önemli olanın hayata dokunmak, tüketicinin yolculuk hikâyesini anlamak ve onunla duygusal bir bağ kurabilmek olduğunu gördük. Kenan Doğulu ile yollarımız bu noktada kesişti. Türkiye'yi bu kadar geniş kapsayan, bu kadar çok insana dokunan, bu kadar çok kalpte yer eden sanatçı sayısı gerçekten çok az. Amaç kendi üretimiyle, yarattığı kültürle Türkiye'ye değer katan bir sanatçıyla yola çıkmaktı. Petrol Ofisi ile Kenan Doğulu arasında yol arkadaşlığı da böyle başladı.” dedi.
Gerçek bir sahne hikâyesinden ilham alındı. 29 Kasım'da yayımlanması planlanan reklam filmi, Kenan Doğulu'nun bir konserinde yaşanan gerçek bir olaydan ilham alınarak hazırlandı. Kampanyanın ilk adımı ise Kenan Doğulu'nun filme özel bestelediği “Ne İstersen O” şarkısının lansman öncesinde dijital platformlarda yayımlanması oldu. Büyük beğeni alan şarkı kısa sürede geniş bir dinleyici kitlesine ulaştı.
Petrol Ofisi'nin geliştirdiği en iyi performans yakıtı. Petrol Ofisi Teknoloji Merkezi'nde (POTEM) Türkiye koşullarına özel olarak geliştirilen Yeni V/Max, bugüne kadar sunulan en iyi performans yakıtı olmasıyla dikkat çekiyor. Müşteri beklentileri odağa alınarak yenilenen formülüyle Yeni V/Max Kurşunsuz 95, yüzde 32'ye kadar tork artışı, yüzde 26‘ya kadar güç artışı ve yüzde 5'e varan ivmelenme artışı ile araçların tüm yol şartlarında performansını artırmasına olanak veriyor.
REKLAM FİLMİ KÜNYESİ
Reklamveren: Petrol Ofisi
Reklamveren Yetkilileri: Sinem Tamtürk, Selim Yeşilçınar, Tuğçe Aktaş, Elif Ocak
Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Ahmet Varol AVPC
Reklam Ajansı: TBWAIstanbul
Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Yaratıcı Grup Liderleri: Mine Pek, Ulaş Şahin
Kreatif Ekip: Ebru Kasal, Bicem Ünsal, Fatmanur Küçükkuzucu
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Nisan Danışman, Buse Göksu, Kutay Sancar
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Burçin Birim
Grup Marka Direktörü: Aynur Kızılırmak
Müşteri İlişkileri Ekibi: Cansın Ergün, Ceyda Öztopçu, Giray Sağlam
Dijital Ekip: Gülten Yılmaz, İlkay Gazep, Ayşenur Menevşe, Ekincan Ayhan, Asude Altınel
Sosyal Medya Ekibi: Burcu Çelenoğlu, Naz Aydın, Nilsu Erkam, Havva Gül, Sude Emek
Optimizasyon ve Satınalma Direktörü: Neslihan Gücüm
Optimizasyon ve Satınalma Prodüktörü: Gözde Bilir
Ajans Prodüktörü: Dilan Davutoğlu
Prodüksiyon Şirketi: DEPO Film
Post Prodüksiyon: Roots Post Production
Yönetmen: Serdar Dönmez
Söz & Müzik & Düzenleme: Kenan Doğulu
Haftanın popüler haberleri
Demir çelik sektörü Türkiye ihracatından yüzde 11 pay aldı
ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı, yıl sonuna kadar ihracattaki istikrarlı seyrin süreceğine inandıklarını belirtti.
TCL, Call of Duty Black Ops 7’nin resmi TV partneri oldu
TCL Electronics, Call of Duty ile uzun süredir devam eden iş birliğini, yeni Black Ops 7 oyununun lansmanıyla birlikte genişlettiğini duyurdu.
Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu
Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu.
IFS, Gartner Magıc Quadrant’ta lider olarak konumlandı
IFS, Gartner Magıc Quadrant’ın “Cloud ERP” kategorisinde lider olarak konumlandı.
Adon AI Studio’da yeni ortaklık yapılanması
Adon AI Studio, yönetim kadrosuna Ulvi Yaman ve Bahadır Arlıel’in katılmasıyla yeni bir stratejik yapılanmaya geçti.
32.Sakıp Sabancı Sanat Ödülleri sahiplerini buldu
Sabancı Vakfı 32.Sakıp Sabancı Sanat Ödülleri sahipleri ile buluştu.
Alphabet 4 trilyon dolarlık değerlemeye doğru ilerliyor
Yapay zekâ destekli kazanımlar hızlanırken Alphabet 4 trilyon dolarlık değerlemeye doğru ilerliyor.
Yılmaz: Yüzde 30'un biraz üstünde bir enflasyonla bu yılı kapatacağız
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz "Yüzde 30'un biraz üstünde bir enflasyonla bu yılı kapatacağız" dedi.
Ekim ihracatı 23 milyar 941 milyon dolara yükseldi
Türkiye'nin ihracatı ekimde yüzde 2 artarak 23 milyar 941 milyon dolara yükseldi.
Papa 14. Leo, Türkiye'de
Vatikan Devlet Başkanı Papa 14. Leo, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından resmî törenle karşılandı.
Yeniden değerleme oranı 2025 için yüzde 25,49 olarak belirlendi
Yeniden değerleme oranı 2025 yılı için yüzde 25,49 olarak tespit edildi.
BTSO Başkanı Burkay: E-ihracatta Bursa Türkiye lideri
BTSO Başkanı İbrahim Burkay: "Türkiye’de e-ihracat komitesini açan ilk Oda olduk."
"Yapay zeka teknolojisini tüm süreçlerimize entegre etmek durumundayız"
TİM Başkanı Mustafa Gültepe, Makine Zirvesinde konuştu. "Yapay zeka teknolojisini tüm süreçlerimize entegre etmek durumundayız"
Türkiye E-Ticaret Haftası ilk yılında 20 bin ziyaretçiyi ağırladı
Türkiye E-Ticaret Haftası, ilk yılında 20 bin ziyaretçiyi bir araya getirdi.
THY TKPAY Cüzdan tanıtıldı
Türk Hava Yollarının dijital ödeme sistemi TKPAY Cüzdan tanıtıldı.
TFF Tahkim Kurulunun 28 futbolcuya yönelik cezaları onandı
TFF Tahkim Kurulu, 28 futbolcunun 45 günlük cezalarını onadı.
Anadolu Ajansı Haber Ödülleri sahiplerini buldu
Anadolu Ajansı Haber Ödülleri ödül töreni, Meclis Tören Salonu'nda gerçekleştirildi.
Terörle mücadelenin tavizsiz süreceği duyuruldu
MGK bildirisi: Terörün tam, kalıcı biçimde sona erdirilmesi çalışmaları ele alınmıştır.
Türkiye global GALA'da en çok ödül alan ülke oldu
Türkiye, 2025 yılı GALA Global Ajans Liderlik Ödülleri'nde en fazla ajansın ödül kazandığı ülke oldu.
fiCommerce'nin iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
E-ticaret lojistiği alanında yüksek performanslı fulfillment çözümleri sunan fiCommerce, iletişim çalışmalarını Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
GEV Gelecek Zirvesi 9 Aralık 2025'te başlıyor
GEV Gelecek Zirvesi, 9 Aralık 2025 tarihinde 09.00 - 17.00 saatleri arasında, MEXT Teknoloji Merkezi Ataşehir'de gerçekleşecek.
Panasonic, otonom fabrika vizyonunu hayata geçiriyor
Panasonic, otonom fabrika vizyonunu Productronica 2025'te hayata geçiriyor.
Dijital çağın güçlü omurgası: Mobil Altyapı
Mobil Telekomünikasyon Operatörleri Derneği’nin (m-TOD) Başkanlığına seçilen Ebubekir Şahin mobil altyapı, 5G, dönüşüm konularında değerlendirmelerde bulundu.
Sabiha Gökçen'in yapay zeka asistanı SAVVy 1 yaşında
İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Uluslararası Havalimanı'nın uçuş ve yolcu iletişimi süreçlerinde kullanılan dijital asistanı SAVVy'nin birinci yılı kutlandı.
Auto King Sakarya'da bayi açtı
Auto King Oto Servis, Sakarya'da yeni bayi açılışı gerçekleştirdi.
m-TOD Başkanlığına Ebubekir Şahin seçildi
Mobil Telekomünikasyon Operatörleri Derneği m-TOD'un yeni dönem başkanı Türk Telekom CEO'su Ebubekir Şahin oldu.
Coca-Cola'ya yerinde incelemeyi engelledi ve zorlaştırdı cezası
Rekabet Kurulu, Coca-Cola'ya "yerinde incelemeyi engellediği ve zorlaştırdığı" gerekçesiyle yaklaşık 282 milyon lira ceza uygulandığını bildirdi.
Bursa'nın en büyük 250 firması belli oldu
BTSO tarafından bu yıl 28’incisi gerçekleştirilen “Bursa 250 Büyük Firma Araştırması – 2024” sonuçları açıklandı. Zirvede Oyak Renault var.
EWA 2025 Programı kazananları belli oldu
Kadınların öncülüğündeki erken aşama tarım ve gıda girişimlerini desteklemek amacıyla yürütülen EWA Programı'nda kazanan girişimler belli oldu.
EWA'da büyük ödülü Cherry Mic. kazandı
EWA (Empowering Women in Agrifood) Programı'nda kazanan girişimler belli oldu. Cherry Mic. 10 bin avroluk büyük ödülün sahibi oldu.
DenizBank IAAF İstanbul Sanat Fuarı başlıyor
4–7 Aralık 2025 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde düzenlenecek DenizBank VI. IAAF İstanbul Sanat Fuarı, 3 Aralık’ta özel bir açılışla başlayacak.
BYD, Avrupa satış ağını ikiye katlamayı hedefliyor
BYD, 2026 sonuna kadar Avrupa satış ağını ikiye katlamayı hedefliyor.
Elif Duygu Özyurt'a Schneider Electric'te üst düzey atama
Schneider Electric'te Türkiye ve Orta Asya Global Pazarlama, Strateji ve İş Geliştirme Direktörlüğü görevine Elif Duygu Özyurt atandı.
Damla Akgüner, Yemeksepeti GMY olarak atandı
Yemeksepeti'nin Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine Damla Akgüner atandı.
Makine ihracatında yeni rekor
Türkiye'nin makine ihracatı yılın 10 ayında 23,6 milyar dolara ulaşırken, ocak-ekim dönemi rekoru kırıldı.
TÜRSAB Başkanlığına yeniden Firuz Bağlıkaya seçildi
TÜRSAB 26. Olağan Genel Kurulu'nda Firuz Bağlıkaya yeniden başkan seçildi.
Türkiye ile Güney Kore arasında 3 anlaşma imzalandı
Türkiye ile Güney Kore arasında 3 anlaşma imzalandı.
Fiyat ve kalite denetimleri aralıksız sürüyor
Haksız ticari uygulamalar, stokçuluk ve fahiş fiyat denetimleri kapsamında, ilk 10 ayda 936 milyon lirayı aşan ceza uygulandı.
TÜİK duyurdu: Türkiye'nin nüfusu 86 milyona yaklaştı
TÜİK'in duyurduğu bilgiye göre; Türkiye'nin nüfusu, 1 Ekim itibarıyla 85 milyon 980 bin 654 kişi oldu.
Dan Schulman duyurdu: Verizon 13 bin çalışanını işten çıkaracak
ABD'li telekomünikasyon şirketi Verizon 13 bini aşkın çalışanını işten çıkaracak.