Yeni nesil fintek şirketi LojiPay, lojistik sektöründeki finansal süreçleri iyileştirmek amacıyla faaliyetlerine başladı.
Haber Giriş Tarihi: 05.11.2024 11:18
Haber Güncellenme Tarihi: 05.11.2024 11:20
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Yeni nesil fintek şirketi LojiPay, lojistik sektördeki şirketlerin ödeme ve tahsilât işlemlerini; hızlandırmak, güvenli ve şeffaf hale getirmek amacıyla faaliyetlerine başladı. Lojistik sektörünün ve KOBİ’lerin ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanan LojiPay, finansal operasyonel verimliliği artırmak için dijital çözümler sunuyor.
Günümüzde lojistik şirketlerinin karşılaştığı en büyük zorluklardan biri, karmaşık ve zaman alıcı finansal süreçlerdir. Operasyonel hareketliliğin yoğun olduğu bu sektörde, nakit akışı yönetimi, geciken ödemeler ve maliyet kontrolü gibi konular firmalar için kritik öneme sahip. İşte tam da bu noktada, LojiPay, lojistik şirketlerinin finansal süreçlerini daha hızlı ve güvenli bir şekilde yürütmelerine yardımcı olacak çözümler sunarak fark yaratmayı hedefliyor.
LojiPay ile Lojistikte Finansal Süreçler Daha Verimli
Lojistik sektörünün büyük hacimli operasyonların yönetildiği ve zamanın çok değerli olduğu bir sektör olduğunu belirten LojiPay Genel Müdürü Ayhan Akkoç,
“LojiPay olarak, lojistik firmalarının ödeme ve finansal süreçlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmayı amaçlıyoruz. Dijital çözümlerimizle sektöre yeni bir soluk getireceğimize inanıyoruz. LojiPay nakliye hizmetinin ödemesini “Lisanslı Ödeme Kuruluşları” aracılığı ile kredi kartı kullanarak “vadeli ve taksitli” bir şekilde yapmanızı sağlayan bir fintek girişimidir. Firmamız, mobil uygulama üzerinden yük sahipleri (KOBİ’ler) ile taşımacılar (Kamyoncu) arasında güvenilir bir ticaret ortamı oluşturarak, finansal işlemlerin daha hızlı bir şekilde gerçekleştirilmesine olanak tanıyor. LojiPay ile
Her KOBİ veya her nakliyeci ile güvenle çalışabilirsinizEmanet hesap yönetimi ile yüküm teslim edilecek mi veya paramı alabilecek miyim endişesi yaşamazsınızNakliye hizmet bedeli ödemelerinizi kredi kartınız ile yaparak vade kazanırsınızDilerseniz ödemenizi taksitlendirebilirsinizEksik ya da hasarlı teslim edilen yükleriniz de paranızı geri iade alabilirsinizTeslim evraklarınıza dijital olarak ulaşabilirsinizYükünüzün hareketlerini dijital olarak izleyebilirsiniz” dedi.
Ana hedeflerinin yük sahibi ile taşımacı arasındaki ticari güveni tesis etmek olduğunu belirten Akkoç, LojiPay’ın mobil uygulaması hakkında şu bilgileri verdi:
“Taraflar birbirlerini hiç tanımasa da LojiPay sayesinde güvenle aralarında lojistik hizmet ticareti yapabilir. LojiPay, yük sahibi işletme ile nakliyeci arasında dijital güvence oluşturma ilkesi ile çalışır. Sistemde öncelikle nakliyeci, yük sahibinden yükü alırken işlem talebinde bulunur. Mobil uygulama üzerinden talep, yük sahibine e-posta, sms ve mesajlaşma platformlarından iletilir. Nakliyecinize yükü verdiğinizde LojiPay aracılığı ile kredi kartınız ile lisanslı ödeme kuruluşları üzerinden ödeme yaparsınız, ancak bu ödemeyi LojiPay, yük sahibi lehine bloke altına alır. Nakliyeciniz, LojiPAY mobil uygulaması ile ödemenizi kendi hesabında blokeli olarak görür ve tahsilat endişesi olmadan yükünü alıp yola çıkar. Yük teslim edildiğinde tüm evraklar LojiPay’e yüklenir ve blokenin kaldırılması talep edilir. Firmamız, yük sahibinden ödeme için onay alır ve sorun yoksa nakliyecinin hesabındaki blokeyi kaldırır. Eğer teslimatta sorun varsa yani ürün zarar görmüş ise bu durum uygulama üzerinden yük sahibine bildirilir, blokajlı ödemeyi firmaya geri gönderir.”
Çevre ve Kullanıcı Dostu Uygulama
Akkoç, LojiPay’ın çevre ve kullanıcı dostu mobil uygulamasının diğer avantajlarını ise şöyle özetliyor: “Mobil uygulamamız sayesinde dijital ayak izlerini sistematik bir şekilde operasyonel ve muhasebesel süreçlere dönüştürebiliyoruz. Dijital imzalar ile iş akışını güvence altına alıyoruz. LojiPay ile tüm lojistik süreçlerini ve hareketlerini izlemek mümkün. Uygulama, her taşımacının her KOBİ ile çalışabilmesinin önünü açarak; boş km sürüşü azaltıyor ve kapasite kullanımını arttırıyor. Böylece hem karbon ayak izini azaltıyoruz, hem de izlenebilir/ölçülebilir hale getiriyoruz.”
LojiPay, Bir Bankacılık Veya Ödeme Sistemi Değildir
LojiPay’in, bir bankacılık veya ödeme sistemi olmadığını vurgulayan Akkoç konuşmasına şöyle devam ediyor:
“Lisanslı ödeme kuruluşu olarak Papara ile çalışmaktayız, orkestrasyon çözüm ortağımız ise da PayWall’dur. Her iki firmanın da çevikliği LojiPay’e değer katmaktadır. Firmamız, lisanslı ödeme kuruluşlarına altyapı hizmeti sağlayarak iki tarafı buluşturmaktadır.
Lojistik sektöründe ticari güvenin artırılması ve likiditenin korunmasının fintech şirketlerinin sağladığı en önemli faydalardan biridir. Lojistik dikeyinde B2B ihtiyaçlarını çok iyi bilen ve sahaya dokunan bir fintek girişimi olan şirketimiz, KOBİ’nin satış ve tahsilat döngüsü ile nakliyecinin yakıt, tamir, yemek için nakit ihtiyacının sektörde oluşturduğu soruna aktif bir çözüm üretiyor. İnanıyorum ki; lojistik sektöründeki tecrübemiz ve lisanslı ödeme kuruluşlarının çevikliğinin birleşmesi ile sektörde yeniliklerin öncüsü olacağız.
Lojistikte “Hız” Ve “Teknoloji” Fark Yaratıyor!
Lojistik sektöründe dijital ödeme sistemlerinin kullanımının yaygınlaşması, fintech çözümlerinin sunduğu bir diğer önemli avantaj. Statista verilerine göre, küresel dijital ödeme pazarının 2023 yılında 9.47 trilyon dolar civarı bir büyüklüğe ulaştı. 2028 yılına gelindiğinde dijital cüzdan işlemlerinin %77 oranında artarak 16 trilyon doların üzerine çıkması bekleniyor. Bu rakamlar mobil cüzdanlar ve temassız ödemeler gibi güvenli, kullanışlı ödeme yöntemlerine yönelik ilginin artacağına işaret ediyor. Bu veriler ışığında, biz de 2024 yılını büyüme yılı ilan ettik. Yıl boyunca sektördeki paydaşlarla iş birliğimizi artırarak, inovatif çözümlerle lojistik hizmetlerimizi daha da geliştirmeyi amaçlıyoruz. Lojistikte “hız” ve “teknoloji” fark yaratıyor!”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
LojiPay fintek sektöründe
Yeni nesil fintek şirketi LojiPay, lojistik sektöründeki finansal süreçleri iyileştirmek amacıyla faaliyetlerine başladı.
Yeni nesil fintek şirketi LojiPay, lojistik sektördeki şirketlerin ödeme ve tahsilât işlemlerini; hızlandırmak, güvenli ve şeffaf hale getirmek amacıyla faaliyetlerine başladı. Lojistik sektörünün ve KOBİ’lerin ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanan LojiPay, finansal operasyonel verimliliği artırmak için dijital çözümler sunuyor.
Günümüzde lojistik şirketlerinin karşılaştığı en büyük zorluklardan biri, karmaşık ve zaman alıcı finansal süreçlerdir. Operasyonel hareketliliğin yoğun olduğu bu sektörde, nakit akışı yönetimi, geciken ödemeler ve maliyet kontrolü gibi konular firmalar için kritik öneme sahip. İşte tam da bu noktada, LojiPay, lojistik şirketlerinin finansal süreçlerini daha hızlı ve güvenli bir şekilde yürütmelerine yardımcı olacak çözümler sunarak fark yaratmayı hedefliyor.
LojiPay ile Lojistikte Finansal Süreçler Daha Verimli
Lojistik sektörünün büyük hacimli operasyonların yönetildiği ve zamanın çok değerli olduğu bir sektör olduğunu belirten LojiPay Genel Müdürü Ayhan Akkoç,
“LojiPay olarak, lojistik firmalarının ödeme ve finansal süreçlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmayı amaçlıyoruz. Dijital çözümlerimizle sektöre yeni bir soluk getireceğimize inanıyoruz. LojiPay nakliye hizmetinin ödemesini “Lisanslı Ödeme Kuruluşları” aracılığı ile kredi kartı kullanarak “vadeli ve taksitli” bir şekilde yapmanızı sağlayan bir fintek girişimidir. Firmamız, mobil uygulama üzerinden yük sahipleri (KOBİ’ler) ile taşımacılar (Kamyoncu) arasında güvenilir bir ticaret ortamı oluşturarak, finansal işlemlerin daha hızlı bir şekilde gerçekleştirilmesine olanak tanıyor. LojiPay ile
Her KOBİ veya her nakliyeci ile güvenle çalışabilirsinizEmanet hesap yönetimi ile yüküm teslim edilecek mi veya paramı alabilecek miyim endişesi yaşamazsınızNakliye hizmet bedeli ödemelerinizi kredi kartınız ile yaparak vade kazanırsınızDilerseniz ödemenizi taksitlendirebilirsinizEksik ya da hasarlı teslim edilen yükleriniz de paranızı geri iade alabilirsinizTeslim evraklarınıza dijital olarak ulaşabilirsinizYükünüzün hareketlerini dijital olarak izleyebilirsiniz” dedi.
Ana hedeflerinin yük sahibi ile taşımacı arasındaki ticari güveni tesis etmek olduğunu belirten Akkoç, LojiPay’ın mobil uygulaması hakkında şu bilgileri verdi:
“Taraflar birbirlerini hiç tanımasa da LojiPay sayesinde güvenle aralarında lojistik hizmet ticareti yapabilir. LojiPay, yük sahibi işletme ile nakliyeci arasında dijital güvence oluşturma ilkesi ile çalışır. Sistemde öncelikle nakliyeci, yük sahibinden yükü alırken işlem talebinde bulunur. Mobil uygulama üzerinden talep, yük sahibine e-posta, sms ve mesajlaşma platformlarından iletilir. Nakliyecinize yükü verdiğinizde LojiPay aracılığı ile kredi kartınız ile lisanslı ödeme kuruluşları üzerinden ödeme yaparsınız, ancak bu ödemeyi LojiPay, yük sahibi lehine bloke altına alır. Nakliyeciniz, LojiPAY mobil uygulaması ile ödemenizi kendi hesabında blokeli olarak görür ve tahsilat endişesi olmadan yükünü alıp yola çıkar. Yük teslim edildiğinde tüm evraklar LojiPay’e yüklenir ve blokenin kaldırılması talep edilir. Firmamız, yük sahibinden ödeme için onay alır ve sorun yoksa nakliyecinin hesabındaki blokeyi kaldırır. Eğer teslimatta sorun varsa yani ürün zarar görmüş ise bu durum uygulama üzerinden yük sahibine bildirilir, blokajlı ödemeyi firmaya geri gönderir.”
Çevre ve Kullanıcı Dostu Uygulama
Akkoç, LojiPay’ın çevre ve kullanıcı dostu mobil uygulamasının diğer avantajlarını ise şöyle özetliyor: “Mobil uygulamamız sayesinde dijital ayak izlerini sistematik bir şekilde operasyonel ve muhasebesel süreçlere dönüştürebiliyoruz. Dijital imzalar ile iş akışını güvence altına alıyoruz. LojiPay ile tüm lojistik süreçlerini ve hareketlerini izlemek mümkün. Uygulama, her taşımacının her KOBİ ile çalışabilmesinin önünü açarak; boş km sürüşü azaltıyor ve kapasite kullanımını arttırıyor. Böylece hem karbon ayak izini azaltıyoruz, hem de izlenebilir/ölçülebilir hale getiriyoruz.”
LojiPay, Bir Bankacılık Veya Ödeme Sistemi Değildir
LojiPay’in, bir bankacılık veya ödeme sistemi olmadığını vurgulayan Akkoç konuşmasına şöyle devam ediyor:
“Lisanslı ödeme kuruluşu olarak Papara ile çalışmaktayız, orkestrasyon çözüm ortağımız ise da PayWall’dur. Her iki firmanın da çevikliği LojiPay’e değer katmaktadır. Firmamız, lisanslı ödeme kuruluşlarına altyapı hizmeti sağlayarak iki tarafı buluşturmaktadır.
Lojistik sektöründe ticari güvenin artırılması ve likiditenin korunmasının fintech şirketlerinin sağladığı en önemli faydalardan biridir. Lojistik dikeyinde B2B ihtiyaçlarını çok iyi bilen ve sahaya dokunan bir fintek girişimi olan şirketimiz, KOBİ’nin satış ve tahsilat döngüsü ile nakliyecinin yakıt, tamir, yemek için nakit ihtiyacının sektörde oluşturduğu soruna aktif bir çözüm üretiyor. İnanıyorum ki; lojistik sektöründeki tecrübemiz ve lisanslı ödeme kuruluşlarının çevikliğinin birleşmesi ile sektörde yeniliklerin öncüsü olacağız.
Lojistikte “Hız” Ve “Teknoloji” Fark Yaratıyor!
Lojistik sektöründe dijital ödeme sistemlerinin kullanımının yaygınlaşması, fintech çözümlerinin sunduğu bir diğer önemli avantaj. Statista verilerine göre, küresel dijital ödeme pazarının 2023 yılında 9.47 trilyon dolar civarı bir büyüklüğe ulaştı. 2028 yılına gelindiğinde dijital cüzdan işlemlerinin %77 oranında artarak 16 trilyon doların üzerine çıkması bekleniyor. Bu rakamlar mobil cüzdanlar ve temassız ödemeler gibi güvenli, kullanışlı ödeme yöntemlerine yönelik ilginin artacağına işaret ediyor. Bu veriler ışığında, biz de 2024 yılını büyüme yılı ilan ettik. Yıl boyunca sektördeki paydaşlarla iş birliğimizi artırarak, inovatif çözümlerle lojistik hizmetlerimizi daha da geliştirmeyi amaçlıyoruz. Lojistikte “hız” ve “teknoloji” fark yaratıyor!”
Haftanın popüler haberleri
KG | AI, müvekkil, avukat ve yapay zekayı ortak platformda buluşturdu
Kurt Gürler Partners, Onedocs iş birliğiyle geliştirdiği yeni platformla müvekkil, avukat ve yapay zekayı ortak platformda buluşturdu.
Roche İlaç Türkiye CFO'su Çiğdem Erek oldu
25 yılı aşkın sektör deneyimiyle tanınan Çiğdem Erek, 6 Ekim itibarıyla Roche İlaç Türkiye Finans ve Bilgi İşlem Bölüm Liderliği görevine atandı.
Kosova’da 1892 Türk şirketi faaliyet gösteriyor
Uluslararası İlişkileri Geliştirme Platformu PRESTIGE öncülüğünde, İkitelli OSB ev sahipliğinde “Türkiye – Kosova Ekonomi Buluşması” gerçekleştirildi.
Paul Ryan, Vertiv'de EMEA Başkanı olarak atandı
Vertiv, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Bölgesi Başkanı olarak Paul Ryan’ı atadı.
İngiltere MB (BoE) politika faizini yüzde 4'te sabit tuttu
İngiltere Merkez Bankası (BoE) politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde yüzde 4'te sabit tuttu.
TİM ve Asset'ten e-ihracatta yeni dönem
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile Asset Worldwide Express arasında işbirliği mutabakatı imzalandı.
CEO’ların yüzde 71’i yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görüyor
KPMG: CEO'ların yüzde 71'i, yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görürken yüzde 69'u, bütçelerinin yüzde 10 ila 20'sini bu teknoloji için yapılacak harcamalara ayırıyor.
Bursa bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörü Cezayir'de podyuma çıktı
Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektöründeki 61 Bursalı firma, 500'e yakın Cezayir'li iş insanıyla bir araya geldi.
Mehrwerk Group, Cpp Türkiye’yi satın aldı
Almanya merkezli Mehrwerk Group, CPP Group Türkiye’yi satın aldı. CPP Group Türkiye, faaliyetlerine “Mehrwerk Türkiye” adıyla devam edecek.
2026 hac kuraları çekildi. Kimler gidiyor? 20.00'den itibaren e-Devlette
2026 hac kuraları çekildi. Hacı adayları, sonuçları saat 20.00'den itibaren e-Devlet üzerinden öğrenebilecek.
Türk kahvesi AB tescil yolculuğunda
Türk Kahvesi, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından yapılan başvuru sonucunda AB’de “Geleneksel Ürün Adı” (Traditional Specialities Guaranteed) olarak ilan edildi.
Antep lahmacununa Avrupa’dan tescil
Gaziantep’in yüzyıllardır süregelen mutfak mirasının en önemli simgelerinden biri olan Antep Lahmacunu Avrupa Birliği’nden coğrafi işaret (PGI) tescili aldı.
Mehmet Akıncı: Gaziantep’in Ekim ihracatı 929 milyon doları aştı
Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) Başkanı Mehmet Akıncı, Gaziantep’in Ekim ayında 928 milyon 964 bin dolarlık ihracat gerçekleştirdiğini belirtti.
Türk iş dünyasının Moskova'daki merkezi Arkadia yenilendi
TOBTİM Uluslararası Ticaret Merkezleri A.Ş., Moskova’daki Arkadia Alışveriş ve İş Merkezi’ni kapsamlı bir yenileme sürecinin ardından yeniden hizmete açtı.
Hat Holding ile Investco Holding'e kayyum atandı
Hat Holding AŞ ile Investco Holding AŞ'ye kayyum atandı.
Turizmde güçlü Türkiye vizyonu VTM Londra'da sahnede!
Türkiye, Londra'da düzenlenen World Travel Market (WTM) Uluslararası Turizm Fuarı'nda yerini aldı.
Gamze Uçar, Mobiltel Pazarlama Direktörü olarak atandı
Mobiltel, şirketin Pazarlama Direktörlüğü görevine Gamze Uçar'ın atandığını duyurdu.
Ersener San'a Türkiye Sigorta'da GMY görevi
Türkiye Sigorta, Ersener San'ın şirketin Genel Müdür Yardımcısı olarak atandığını duyurdu.
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı büyüdü
Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneğinin verilerine göre otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-ekim döneminde yüzde 10,20 büyüdü.
ASO'dan sanayide "yeni oyun kurma" çağrısı
ASO Başkanı Ardıç, sanayicilere "Gelin hep birlikte, betondan makineye, ranttan teknolojiye, tüketimden tasarıma geçecek yeni bir oyun alanını kuralım."
Bilim insanları Amazon’da ‘Zaman Makinesi’ kurdu
Brezilya Amazonu’nun derinliklerinde bilim insanları, gelecekteki atmosfer koşullarını canlandırmak için yağmur ormanı örtüsüne karbondioksit pompalayan bir “zaman makinesi” inşa etti.
Ekim'de ihracat yüzde 2,3 artışla 24 milyar dolar oldu
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, ekim ayında ihracatın yüzde 2,3 artışla 24 milyar dolar olarak gerçekleştiğini bildirdi.
Rekabet Kurulundan MUYA'ya soruşturma
Rekabet Kurulu, terlik ve ayakkabı sektöründeki MUYA hakkında soruşturma açtı.
Bankalar Merkez Bankasının indirim kararını hemen yansıtmalı
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Merkez Bankası’nın faiz indirimi kararının piyasaya hızla yansıtılması gerektiğini söyledi.
"Efsane" ve "şahane" indirimlere dikkat
Ticaret Bakanlığından efsane ve şahane indirimlere dikkat uyarısı!
RUSAL, alaşım üretiminde yapay zekâ takibini devreye aldı
Alüminyum üreticilerinden RUSAL, alüminyum ergitme hazırlığının takibi için yapay zekâ teknolojisini devreye alıyor.
Sungrow, enerji depolama çözümleri ile Türkiye’de
Sungrow, enerji üretiminde verimlilik ve kararlılığı artıran yeni nesil enerji depolama sistemlerini (ESS) Türkiye pazarına sundu.
SMTECH Eurasia Fuarı yarın başlıyor
Sac ve metal işleme teknolojilerinin yeni buluşma noktası SMTECH Eurasia yarın Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İstanbul'da kapılarını açıyor.
TIME100 AI listesinde yer alan Hao 7 Kasım'da İstanbul'da
New York Times bestseller listesine giren Empire of AI kitabının yazarı Karen Hao, etkinlikte yapay zekâ, dijitalleşme, veri politikaları ve siber güvenlik gibi konulara ilişkin görüşlerini paylaşacak.
Güvenlikte AI, Bulut ve Sensörler lokomotif olacak
Securitas Technology 2026 Global Teknoloji Trendleri Raporuna göre güvenlik yatırımlarının lokomotifi yapay zeka, bulut ve sensor teknolojisi olacak.
Türk çelik kapı sektörü, Çin’de yeni fırsatlar arıyor
Türk çelik kapı sektörü, Çin’de yeni ticaret fırsatları arıyor. Bu kapsamda; Asya’nın en büyük ticari buluşması olan Canton Fuarına ziyaret gerçekleştirildi.
Protel TechWomen Akademisi ilk mezunlarını verdi
Protel, Teknolojide Kadın Derneği (Wtech) ve Özyeğin Üniversitesi iş birliğiyle hayata geçirilen Protel TechWomen Akademisi'nin sertifika töreni yapıldı.
Microsoft, BAE'ye 15,2 Milyar ABD Doları yatırım yapıyor
Microsoft, teknolojiyi, yeteneği ve güveni artırmak için 2029 yılına kadar BAE'ye 15,2 Milyar ABD Doları yatırım yapıyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kabine sonrası millete seslendi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki Kabine Toplantısı'nın ardından millete seslendi.
Avro Bölgesi’nde işsizlik oranı sabit kaldı
Avro Bölgesi’nde işsizlik oranı Eylül 2025’te yüzde 6,3’te sabit kaldı.
Dünya Altın Konseyi’ne göre altında fiyat ve talep zirveye ulaştı
Dünya Altın Konseyi’ne göre fiyatla birlikte altın talebi de yeni zirve noktasına ulaştı.
TİM Başkanı Gültepe: Rekabet gücümüzde kayıplar var
Üç gün süren program boyunca oturumlar, sektör değerlendirmeleri ve interaktif paylaşımlar eşliğinde Türkiye'nin ihracat gündemi kapsamlı şekilde ele alındı.
Arzu Öneyman'a Sanofi'de yeni görev
Sanofi'nin Avrasya Bölgesi'nden sorumlu İnsan ve Kültür Direktörlüğü görevine Arzu Öneyman atandı.
Ankara e-İhracat Zirvesi 6-8 Kasım 2025 tarihlerinde yapılacak
Ankara e-İhracat Zirvesi'nin "Küresel Ticarette Türkiye İmzası" vizyonuyla 6-8 Kasım tarihlerinde yapılacağı duyuruldu.
Türkiye e-Ticaret Ödülleri için başvurular başladı
Başvurular, 9 Kasım'a kadar "www.turkiyeeticarethaftasi.com/tr/turkiye-eticaret-odulleri" adresi üzerinden yapılabilecek.