Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2024 12:54
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2024 13:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Haftanın popüler haberleri
Teknofest girişimleri Türkiye Innovation Week'te ödülleri topladı
T3 Vakfı tarafından desteklenen üç yenilikçi girişim, Türkiye Innovation Week 2025’te önemli ödüller kazanarak adlarını zirveye yazdırdı.
İstanbul Moda Akademisi'nden çanta tasarım atölyesi
Çanta tasarımına ilgi duyanlar için İMA'da 3 aylık özel program başlıyor. Eğitim, tasarımdan üretime, logo çalışmasından pazarlamaya tüm süreçleri kapsıyor.
Mustafa Söylemez: Sürdürülebilir üretim için sağlıklı hayvanlar şart
MSD Hayvan Sağlığı, üreticilere ve veteriner hekimlere yönelik bütüncül sağlık çözümleri sunarken, tüketici güveni ve gıda güvenliği konularında da aktif rol oynuyor.
DCP Toner, işlerinizin akmamaması için doğru yazıcıyı seçin diyor
Doğru yazıcı ise uzun vadede zaman ve paradan tasarruf ettirirken, günlük operasyonların sorunsuz yürümesine katkı sağlar. Kısa vadeli fiyat avantajlarından ziyade, uzun vadeli işletme maliyetlerini ve verimliliği dikkate almak gerekir.
Tüsiad ve EBRD Yönetim Kurullarında kadınların eşit temsilini istiyor
TÜSİAD ve EBRD “Yönetim Kurullarında Kadınların Eşit Temsili için Aday Gösterme Süreçleri” toplantı serisinin ilkini gerçekleştirdi.
Goodyear'dan kış mevsiminde sürüş güvenliği için ipuçları
Sıcaklıklar düştüğünde lastiklerin yol tutuşu özellikle hayati önem taşıyor. Goodyear'dan kış mevsiminde sürüş güvenliği için ipuçları!
İki yeni OSB açılıyor
Ankara Anadolu Geri Dönüşümcüleri İhtisas OSB ve Çorum Merkez 2. OSB açılacak.
Psikolog Özgenur Taşkın: Mobbinge maruz kalıyorsanız dikkat!
Uzman Klinik Psikolog Özgenur Taşkın, Mobbingin depresyona sebep olabileceğini dile getiriyor.
Kalkınamadan yaşlanmak
İTOSAM "Gelişmekte olan ülkeleri bekleyen büyük tehdit: Kalkınamadan yaşlanmak" başlıklı görüş yazısı yayınladı.
İTO Başkanı Avdagiç’ten rotatif kredi önerisi
İTO Başkanı Avdagiç Nefes Kredisi türünde “rotatif kredi” önerisinde bulundu.
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül
Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali Slovenya’da gerçekleşti. CarrefourSA ve TBWAİstanbul’un Hayalet Ağlar projesi 6 kategoride ödüle layık görüldü.
Ayşe Eralp, Abdi İbrahim Uluslararası Pazarlar İK Direktörü oldu
Abdi İbrahim’de gerçekleşen üst düzey atamalar kapsamında Ayşe Arsoy Eralp, Uluslararası Pazarlar İnsan Kaynakları Direktörü oldu.
Türkiye ihracatının yüzde 11'ine demir çelik imzası
Demir ve çelik sektörü, Türkiye'nin ihracatındaki güçlü rolünü sürdürdü. Yılın ilk 8 ayında iki sektör toplam 19,7 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi.
Dünya sofralarını Türk gıdaları süslüyor
Son 22 yılda gıda ihracatını 9 kat artıran Türkiye, dünya gıda ihracatından yüzde 1, 5 pay alıyor.
Tolga Eşiz: ERP ile her şey yönetilmez
Özellikle milyon dolarlık ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) yatırımlarının beklenen verimi sunamaması, sıkça karşılaşılan bir sorun. Tolga Eşiz'den çözüm önerileri!
Yusuf Arslantürk, Agrotech CTO'su oldu
Tarım teknolojileri alanında faaliyet gösteren Agrotech Yüksek Teknoloji ve Yatırım AŞ'nin Teknolojiden Sorumlu Üst Yöneticisi (CTO) Yusuf Arslantürk oldu.
Hisarcıklıoğlu'ndan gençlere "Önce Kontrol, Sonra İtimat" nasihati
Hisarcıklıoğlu kendi ilkelerini: “İşten Artmaz, Dişten Artar", "İşin Hilesi Dürüstlüktür", "Önce Kontrol, Sonra İtimat", "Hafızasına Güvenen Daima Yanılır", "İşte İdare Olmaz" cümleleri ile özetledi.
Belçika'daki genel grev sancıları da beraberinde getirdi
Belçika'da çalışanlar, hükümetin kemer sıkma politikalarını protesto etmek için bir günlük grev başlatırken, ülke genelinde kamu hizmetleri ve toplu taşıma aksadı, uçuşlar durdu.
vivo X300 ve vivo X300 Pro görüntü kaliteleriyle iddialı
vivo, Şanghay'da yeni amiral gemisi X300 Serisini tanıttı ve mobil fotoğrafçılıkta yeni bir dönemin kapılarını araladı.
Genç Başarı Eğitim Vakfı’nın Genel Müdürü Fulya Koyuncu oldu
Genç Başarı Eğitim Vakfı, yeni dönemine güçlü bir liderle adım attı. Dr. Fulya Koyuncu, 1 Ekim 2025 tarihi itibarıyla Vakfın Genel Müdürü olarak göreve başladı.
JYSK, Bursa'da mağaza açıyor
JYSK, Türkiye’deki büyüme stratejisi doğrultusunda İstanbul dışındaki ilk mağazasını Bursa'da açıyor.
ZF, otobüs üreticileri için yazılım güncelleme süreçlerini kolaylaştırıyor
ZF'nin Yazılım Güncelleme Yönetim Sistemi (SUMS) Hizmet Paketi, otobüs OEM'lerinin güncelleme işlemlerini UN/ECE R156 standardına uygun olarak güvenli bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlıyor.
Genç kitleler sosyal medya aracılığıyla örgüye yöneliyor
Toygun Batallı: Genç kitlelerin sosyal medya aracılığıyla örgüye yönelmesi, sektörü modern bir hobi ve sürdürülebilir moda trendinin parçası haline getirdi.
Upsonic 1 milyon dolar yatırım aldı
Geliştirdiği AgentOS ve AI Agent Framework altyapılarıyla fintek ve bankaların tekrarlayan operasyonlarını otonom hale getiren Upsonic, 1 milyon dolar yatırım aldı.
Matriks genel müdürlük görevine Arkın Şengönül getirildi
Matriks Finansal Teknolojiler AŞ'de yeni genel müdürlük görevine, Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arkın Şengönül getirildi.
1,7 ton kokain cinsi uyuşturucu yakalandı
İstanbul Ambarlı Limanında şüpheli konteynere yönelik kontroller neticesinde 1,7 ton fosil ununa emdirilmiş vaziyette kokain cinsi uyuşturucu yakalandı.
13 Ekim 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
13 Ekim 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
MTV kapanıyor
Paramount Global, MTV’nin 31 Aralık 2025 itibarıyla yayınlarını kalıcı olarak sonlandıracağını duyurdu.
Levent İşeri, Koleksiyon Mobilya GM oldu
Levent İşeri, Koleksiyon Mobilya Sanayi AŞ’nin yeni Genel Müdürü olarak görevine başladı.
Harun Taş, Akenerji GM Yardımcısı oldu.
Akenerji’nin Üretim Genel Müdür Yardımcısı Harun Taş oldu.
Nalan Özgür'e Perfetti Van Melle'de küresel görev
Perfetti Van Melle Türkiye Pazarlama Direktörü Nalan Özgür, Avrupa’da üst düzey göreve atandı.
Salesforce, Meksika'ya yatırım yapacak
Salesforce, Meksika'daki hizmetlerini geliştirmek için 1 milyar dolar yatırım yapacak.
Hacıalioğlu'ndan sitem: TÜRSAB seçim yarışı adil mi?
TÜRSAB Başkan Adayı M. Nezih Hacıalioğlu, mevcut Başkan Firuz Bağlıkaya'nın TÜRSAB Başkanlık seçiminde adil yarışmadığını belirtti.
80 ülkede 161 bin çalışanı olan Saint-Gobain, Türkiye'de de faaliyette
Hafif ve sürdürülebilir yapı çözümlerinde dünya lideri Saint-Gobain, “Lead & Grow” (Liderlik Et ve Büyü) stratejisiyle her bölgede hizmet veriyor.
Hindistan merkezli VAV Lipids, Türkiye pazarında lider olmak istiyor
Türkiye pazarında da faaliyet gösteren Hindistan merkezli VAV Lipids sektörde her geçen gün büyüyen lipit talebine karşılık vererek saç bakımında daha güçlü sonuçlar elde edilmesine destek oluyor.
Nergis Erişir: Farklı ve yeni bir şeyler söyleme zamanı
Nergis Erişir, Voga Medya’nın kişi ve kurumlara; dijital marka stratejisi, kreatif içerik üretimi, web tasarımı, yazılım geliştirme ve prodüksiyon gibi birçok alanda bütünleşik marka danışmanlığı sunacağını duyurdu.
Yeşilova Otomotiv, Busworld’de ürünlerini sergiledi
Yeşilova Otomotiv, ticari araç endüstrisinin en prestijli buluşmalarından Busworld 2025 Brüksel Fuarı’nda yerini alarak dünya devlerinin yoğun ilgisini çekti.
Yalıtım, doğal afetlerde riski azaltan en etkili yöntemlerden biri
ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ozan Turan: “Yalıtım, doğal afetlerde riski azaltan en etkili yöntemlerden biri”
Denizli Dijital Dönüşüm Konferansı 22 Ekim'de
Denizli Dijital Dönüşüm Konferansı 22 Ekim Çarşamba günü saat 12:30'da Anemon Grand Denizli Otel'de yapılacak.
Mesken kiralarından yüzde 20 stopaj iddialarına yalanlama
Hazine ve Maliye Bakanlığı, mesken kiralarından yüzde 20 stopaj kesintisi yapılacağına yönelik haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.