Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2024 12:54
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2024 13:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Haftanın popüler haberleri
KPMG, CEE Skoru en yüksek markayı açıkladı
KPMG'nin raporunda 2025 yılında Türkiye'nin müşteri deneyimi açısından en yüksek skora sahip 10 markası yer aldı.
Yalın Şeyler kitap lansmanı Salt Galata’da gerçekleşti
“Yalın Şeyler” kitabı, Salt Galata’da, mimarlık, tasarım, kültür sanat ve iş dünyasını bir araya getiren toplantıda tanıtıldı.
Yıllık e-ticaret hacminin yüzde 20’si Kasım'da gerçekleşti
Kasım ayı, tek başına yılın toplam sipariş hacminin yüzde 20'sini oluştururken, önceki aya göre siparişlerde yüzde 45 artış kaydedildi.
FonOrion, Abone Sepeti’ne 200 bin dolar yatırım yaptığını duyurdu
THK-ORION TEKMER tarafından hayata geçirilen FonOrion, Abone Sepeti’ne 200 bin dolar yatırım yaptığını duyurdu.
İş dünyası PwC ‘Dönüşümle Güçlen, Geleceğe Yön Ver’de buluştu
PwC Türkiye Çözüm Ortaklığı Platformu, 24. kez iş dünyasını ‘Dönüşümle Güçlen, Geleceğe Yön Ver’ teması ile buluşturdu.
Morpara'dan fintech'te bir ilke imza attı
Morpara, Moneygram entegrasyonu ile Türkiye'den Dünya'daki tüm banka hesaplarına ve cüzdanlara para transferini dijitalde sunan ilk fintech oldu.
Vietnam’daki genç e-ticaret satıcıları hızla büyüyor
Vietnam’daki genç e-ticaret satıcıları hızla büyüyor.
Palandöken: Esnaf yaşasın ki ekonominin rekabet gücü oluşsun
TESK Başkanı Bendevi Palandöken esnafın yaşadığı sıkıntıları Ticaret Bakanı Ömer Bolat'ın da olduğu toplantıda dile getirdi.
Genç Başarı Eğitim Vakfı, Brüksel’den çifte zaferle döndü
Genç Başarı Eğitim Vakfı, JA Europe tarafından verilen “2025 Model Organizasyon Ödülü”nün sahibi oldu.
Yeşilova Otomotiv’e Karsan’dan “Kalite Ödülü”
Karsan’dan Yeşilova Otomotiv’e “Kalite Ödülü”
Profesyonel fotoğrafçılar, vivo X300 serisini deneyimledi
vivo, Foton Derneği üyesi ve bağımsız profesyonel fotoğrafçıları özel bir buluşmada ağırladı.
11. Sürdürülebilir Gıda Zirvesi 17 Aralık’ta
11. Sürdürülebilir Gıda Zirvesi 17 Aralık’ta gerçekleştirilecek.
TÜSİAD/Ömer Aras: Güç dengeleri değişiyor
İstihdam ve zenginlik yaratan faktörler olarak enerji bağımsızlığı, yapay zeka teknolojisi geliştirme yetkinliği ve savunma gücü ön plana çıkıyor.
Nursen Şirin Ülker, Reckitt Türkiye Genel Müdürü oldu
Nursen Şirin Ülker, Reckitt Türkiye Genel Müdürü olarak atandı.
Sungrow Avrupa’daki 3. Servis Merkezini Türkiye’de açtı
Sungrow Avrupa’daki 3. Servis Merkezini Türkiye’de açtı.
Armis Yatak iç pazarda yüzde 65 ihracatta yüzde 130 büyüme kaydetti
Armis Yatak iç pazarda yüzde 65 ihracatta yüzde 130 büyüme kaydetti.
APY Ventures, Gardiyan’a 2 milyon dolar yatırım yaptı
APY Ventures, sistem güvenliği alanındaki yenilikçi platform Gardiyan’a 2 milyon dolar yatırım yaptı.
JYSK, Türkiye’deki 9’uncu mağazasını açacak
JYSK, büyüme stratejisinin bir parçası olarak Aydın Ops Mall’da 9’uncu mağazasını açıyor.
Pfizer Türkiye'de üç yeni kategoriye lider ataması
Pfizer'de Gökhan Karaarslan, Yalım Can Arslan ve Başak Bozkurt'a bölüm liderliği görevi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kabine sonrası millete seslendi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki Kabine Toplantısı'nın ardından açıklamalarda bulundu.
Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının kalbi SIGN'de atacak
Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının lider buluşmalarından SIGN Fuarı 23 – 26 Eylül 2026 tarihlerinde İFM’de düzenlenecek.
Türksat'ın yeni merkeziyle kritik veriler daha güvende olacak
Bakan Uraloğlu, Türksat'ın yeni bir projeyi devreye alacağını belirtti. Buna göre; yerli ve milli veri merkeziyle kritik veriler daha güvende olacak.
TMSF, IADI İcra Kurulu Üyeliğine seçildi
TMSF, Uluslararası Mevduat Sigortacıları Birliği'nde (IADI) 3 yıl süreyle görev yapacak.
Şehzadeler Belediye Başkanı Durbay'ın cenazesi defnedildi
Kanser nedeniyle tedavi gördüğü hastanede dün yaşamını yitiren Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, Manisa'da son yolculuğuna uğurlandı.
Eni, Borneo adası açıklarında büyük doğalgaz rezervleri buldu
İtalyan enerji firması Eni, Borneo adası açıklarında büyük doğalgaz rezervleri bulduğunu duyurdu.
İbrahim Burkay, BTSO'nun yeni üyelerini misafir etti
BTSO Başkanı İbrahim Burkay, Oda’nın yeni üyeleriyle bir araya geldi. Burkay; iş kurmanın ve üretmenin bugün her zamankinden daha değerli olduğunu belirtti.
TÜGEM Başkanlığına Hakan Akdoğan yeniden seçildi
Tüm Girişimci Emlak Müşavirleri Derneğinin (TÜGEM) 4. Olağan Genel Kurulunda Hakan Akdoğan, oy birliğiyle göreve yeniden seçildi.
İlk 11 aydaki otomotiv üretimi 1 milyon 295 bin 31'e ulaştı
Otomotiv Sanayii Derneği, 2025'in 11 aylık verilerini açıkladı: Buna göre, yılın 11 aylık döneminde toplam otomotiv üretimi 1 milyon 295 bin 31'e ulaştı.
THY'den TROY logolu kartlılara indirim
THY'den TROY logolu kart sahibi yolculara indirim kampanyası
Tosyalı: Sürdürülebilir ihracat için yerli üreticimizi güçlendirelim
Akdeniz Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçıları Birliği ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı'dan çağrı: Sürdürülebilir ihracat için yerli üreticimizi güçlendirelim.
TOBB, Buldan'da Anaokulu açılışı yaptı
Buldan TOBB Anaokulu hizmete açıldı.
Hisarcıklıoğlu'ndan bankalara çağrı
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'ndan bankalara çağrı: '“Bankalarımızdan, fonlama maliyetlerindeki düşüşü kredi faizlerine yansıtmalarını bekliyoruz.”
12 Aralık 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
12 Aralık 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Türkiye sanayisi: Üretim artıyor, dijital dönüşüm şart
MÜSİAD’ın kapsamlı çalışması, sanayide dijital dönüşüm, yeşil kalkınma, yüksek teknoloji üretimi ve bölgesel rekabet gücüne yönelik politika önerileri sunuyor.
AVOYA’nın Genel Müdürlük görevine Ümit Bayvas atandı
Ümit Bayvas, AVOYA Genel Müdürü olarak atandı.
Pedro Machado Afonso'ya Mercedes-Benz Türk'te üst düzey görev
Pedro Machado Afonso, Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikası Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi oldu.
HAVAŞ Genel Müdürü Mehmet Bozdemir oldu
Mehmet Bozdemir, HAVAŞ Genel Müdür’ü olarak atandı.
TAV Havalimanları’nda İK CHRO görevine Melis Tunaveli atandı
TAV Havalimanları’nda İnsan Kaynakları Grup Başkanı (CHRO) görevine Melis Tunaveli atandı.
Garanti BBVA Emeklilik ve Hayat'ta Nurdan Tunay Günaylı'ya GM görevi
Nurdan Tunay Günaylı Garanti BBVA Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü olarak atandı.
Ali Çiftçi'ye Pierre Fabre Türkiye’de görev
Pierre Fabre Türkiye’nin Dermokozmetik Ticari Direktörü Ali Çiftçi oldu.