Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2024 12:54
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2024 13:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Haftanın popüler haberleri
EİB ve Egekobider'den Kobi’leri ihracatçı yapacak iş birliği
Ege İhracatçı Birlikleri ile EGEKOBİDER arasında eğitim protokolü imzalandı.
Türk gıda ihracatçıları ABD’de fuara 92 firmayla katıldı
Türk gıda ihracatçıları dünyanın en büyük gıda fuarlarından biri olan New York Summer Fancy Food Fuarı’nda 92 firmayla gövde gösterisi yaptı.
Palandöken: Yaz tatili meslek öğrenmek için önemli bir fırsat
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken “Tatiller zanaat öğrenmek için büyük bir fırsat” dedi.
ICA COOP: 2025 BM Uluslararası Kooperatifler Yılı
IYC2025 teması, kooperatiflerin her yerde sahip olduğu kalıcı küresel etkiyi sergileyen Kooperatifler Daha İyi Bir Dünya Kuruyor olacak .
Gözaltılar sonrası Özgür Özel'den ilk açıklamalar
Adana, Antalya ve Adıyaman'da Belediye başkanlarının gözaltına alınmasının ardından CHP Genel Başkanı Özgür Özel'den ilk açıklama geldi.
Cemil Toksöz'e GoWit’te CSO görevi
Şirket, dijital pazarlama ve reklam teknolojileri alanında 15 yılı aşkın deneyime sahip Cemil Toksöz’ü Strateji Direktörü (CSO) olarak atadığını duyurdu.
Şeyda Gürer Uzun'a Novartis'te uluslararası görev
Novartis Türkiye’den uluslararası atama: Şeyda Gürer Uzun Avusturya’ya Terapötik Alan Başkanı olarak atandı.
Gürmen Giyim’in YKB Yasemin Gür Solmaz oldu
Gürmen Giyim’in Yönetim Kurulu Başkanı Yasemin Gür Solmaz oldu.
TAV’dan görme engelliler için daha erişilebilir havalimanı deneyimi
TAV Havalimanları, görme engelli yolcular için havalimanlarının erişilebilirliğini artırmak amacıyla WeWALK tarafından geliştirilen DANIŞ Görüntülü Destek Servisi ile işbirliği gerçekleştirdi.
Selim Arda Üçer, Penti'de COO görevine atandı
Üçer, artık Chief Operating Officer (COO) unvanıyla İnsan Kaynakları ile birlikte perakende ve dijital satış ekiplerine de liderlik edecek.
Gazeteci Nihat Genç vefat etti
Rahatsızlığı nedeniyle yoğun bakımda tedavi gören gazeteci Nihat Genç hayatını kaybetti.
ABD, Japonya, Hindistan ve Avustralya kritik minerallerde anlaştı
Dörtlü ülkeler grubu (Quad) kritik mineral kaynaklarını çeşitlendirme konusunda anlaştı. Ülkeler: ABD, Japonya, Hindistan ve Avustralya.
Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı
Alfemo Mobilya, bundan sonra faaliyetlerini Zeren Group Holding çatısı altında sürdürecek.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Azerbaycan gündemi: İşbirlikleri, iklim krizi ve İsrail
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan'ın Hankendi şehrinde gerçekleştirilen Ekonomik İşbirliği Teşkilatı 17. Zirvesi'ne katıldı.
Sosyal medya zirvesinde Aselsan, Baykar, Roketsan yer aldı
Sosyal medya performanslarını yayımlayan SocialBrands’in Temmuz ayı sonuçları açıklandı.
EPDK 17 şirkete lisans verdi
EPDK, 17 şirkete lisans verdi, 8 şirketin lisansını sonlandırdı, 1 şirketin lisansını ise iptal etti.
TAV, New York JFK Havalimanında 3. yolcu salonunu açtı
TAV İşletme Hizmetleri, John F. Kennedy Havalimanında JFKIAT ve Capital One işbirliğiyle hayata geçirilen Capital One Lounge'un işletmesini üstlendi.
Türkiye, BM FAO Gıda ve Tarım Örgütü konsey üyeliğine seçildi
Türkiye, Birleşmiş Milletler (BM) Gıda ve Tarım Örgütünün (FAO) üst yönetimi olan konsey üyeliğine seçildi
Giovanni Tomassini, Baykar Piaggio Aerospace'in CEO'su oldu
Baykar, Piaggio Aerospace'te halihazırda operasyon direktörü olarak görev yapan İtalyan Giovanni Tomassini'nin üst yönetici (CEO) olarak atandığını duyurdu.
Chef Seasons, artık Migros raflarında
Chef Seasons, artık Migros raflarında!
Bugün Cumhurbaşkanlığına Yılmaz vekalet edecek
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Azerbaycan ziyareti nedeniyle bugün Cumhurbaşkanlığına Cevdet Yılmaz vekalet edecek.
Ayhan Sincek, Katılım Emeklilik'in BES sistemini anlattı
Katılım Emeklilik'ten yılın ilk yarısında güçlü performans
Feyza Narlı: İşverenler istihdamda olumlu hava bekliyor
Türkiye'deki istihdam beklentileri, önceki çeyreğe kıyasla sınırlı bir gerileme gösterse de genel olarak istikrarlı ve dirençli bir görünüm sergiliyor.
Yanmar Türkiye'nin ürünleri dünyaya ihraç ediliyor
Yanmar Turkey, YTAgri markasıyla Türkiye’de ürettiği tarım ekipmanlarını Uzak Doğu’dan Avrupa’ya, Kuzey Afrika’dan Kafkasya’ya geniş bir coğrafyaya ihraç ediyor.
DİMAP KOBİ eğitimleri başlıyor
İşletmelerin uzun vadeli başarısı için kritik olan stratejik ve yönetsel yetkinlikleri destekleyen DİMAP eğitimleri devam ediyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 4 Temmuz'da Azerbaycan'a gidecek
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ekonomik İşbirliği Teşkilatının 17. Zirvesi'ne katılmak üzere yarın Azerbaycan'ın Hankendi şehrini ziyaret edecek.
Enflasyonun bu yıl içinde 20'li rakamlara ulaşması hedefleniyor
Enflasyon bu yıl sonunda 20'li rakamlara, önümüzdeki dönemde de tek haneli enflasyona ulaşması hedefleniyor.
Osmangazi Köprüsü 9 yaşında
İzmit Körfezinin iki yakasını bağlayan Osmangazi Köprüsü 9 yaşında.
Yüksek hızlı trenlerle bugüne dek 100 milyon yolcu seyahat etti
Yüksek hızlı trenlerle bugüne kadar taşınan yolcu sayısı 100 milyonu geçti.
FSM Köprüsü 37 yaşında
Günlük 230 bine yakın aracın geçtiği FSM Köprüsü 37 yaşında.
Enflasyon, Haziran'da aylık bazda yüzde 1,37 oldu
Enflasyon, haziranda aylık bazda yüzde 1,37, yıllık bazda yüzde 35,05 oldu.
Zamlı memur maaşları belli oldu
Memur ve memur emeklilerinin 2025 yılının ikinci 6 ayında alacağı zamlı maaşlar ile SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin aylıklarındaki artış oranları belirlendi.
OpenAI, Google'ın yapay zekâ çiplerine yöneliyor
OpenAI, ürünlerine güç sağlamak için google'ın yapay zekâ çiplerine yöneliyor.
Arzularkabaköy Beldesinin adı "Bahçeli" olarak değiştirildi
Gümüşhane İli Merkez İlçesi'ne bağlı Arzularkabaköy Beldesi’nin adı "Bahçeli" olarak değiştirildi. Resmî Gazete'de Yayımlanan Kararla beldenin yeni ismi Bahçeli oldu.
Tarife, küresel iş dünyasını zorluyor
Tarife, fabrikalar için küresel görünümün bulanıklaşmasına yol açıyor.
Sertes Enerji ile Tumurly güçlerini birleştirdi
Sertes Enerji, 5 kıtada çalışan rüzgar türbinleri ile öne çıkan Tumurly ile önemli bir iş birliğine imza attı.
Suriye sanayisinde başlayan yeni döneme Türk üreticileri hazır
Suriye'de sanayi ve ticaret yeniden canlanırken, Türk şirketleri de bu büyük yeniden yapılanmada öncü rol üstleniyor.
İletişim Yazılım küresel projelere imza atıyor
İletişim Yazılım, TÜBİTAK 1711 desteğiyle büyük dil modeli tabanlı akıllı asistan projesi için imza attı. Hedef üretimde yapay zekâ entegrasyonu.
Prof. Dr. Baba: Gençler iş görüşmesine ‘Ben neler yaptım?’ diyerek çıkmalı
Yeditepe Üniversitesi’nden Prof. Dr. Ece Ceylan Baba: “Gençler iş görüşmesine ‘Ben neler yaptım?’ diyerek çıkmalı; iş dünyasıyla köprü şart.”
İbrahim Burkay: Zirveler Uludağ'ın kaderini değiştirecek
BTSO Başkanı İbrahim Burkay, BTSO Meclis Toplantısında aylık değerlendirmelerde bulundu.