Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2024 12:54
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2024 13:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bebehum, 20 ülkede distribütörlük ve 300 milyon TL ciro hedefliyor
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor.
Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000 - 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Şirket Bebehum'a yatırım yapma nedenlerini şöyle açıklıyor: Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor. Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor. Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor. Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor. Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım - 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Şirketin kilometre taşlarında 2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili, 2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı, 2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Şirketin 2025 hedefleri: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak, 2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek, 2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak.
Şirket, büyük hedeflerine ulaşmak için yatırımcılarını bu başarı hikâyesine ortak olmaya davet ediyor.
Haftanın popüler haberleri
Egeli ihracatçılar yoğun ajanda ve gündemle ülke ülke pazar arıyor
Egeli ihracatçılar dünyanın dört bir yanında pazar arıyor. İhracatçıların Eylül ve Aralık arasındaki ajandaları yoğun geçecek.
Sürdürülebilir Gıda Ödülleri başvuruları başladı
Türkiye’nin gıda sektöründe sürdürülebilir dönüşümün vitrinine dönüşen Sürdürülebilir Gıda Ödülleri bu yıl üçüncü kez düzenleniyor.
Yeni bir siber saldırı: PDF fatura dolandırıcılığı
HP'ye göre saldırganlar ultra gerçekçi PDF fatura yemleriyle taktiklerini bir ileri seviyeye taşıyor.
12 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
12 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Tansu Tüyel'e Peakup'ta üst düzey atama
PEAKUP Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevine Tansu Tüyel getirildi.
Şölen Pazarlama Genel Müdürü Orçun Doğan oldu
Şölen, Pazarlama Genel Müdürü görevine FMCG sektörünün deneyimli ismi Orçun Doğan’ın getirildiğini duyurdu.
AstraZeneca Türkiye Ülke Başkanı Dr. Münevver Gönenç oldu
Dr. Münevver Gönenç, AstraZeneca Türkiye Ülke Başkanı oldu.
Şirin Işık'a Unilever'de üst düzey görev
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık atandı.
Sakarya Meydan Muharebesi 104 yaşında
Kurtuluş Savaşı'nın dönüm noktası Sakarya Meydan Muharebesi 104 yaşında
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Togg T10F'nin sürüşünü yaptı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a, Togg'un yeni satışa çıkan modeli T10F'nin ilk teslimatı yapıldı.
Bakan Şimşek'ten cari açık öngörüsü
Bakan Şimşek: 2025'de cari açığın GSYH'ye oranının yüzde 1,4 ile sürdürülebilir seviyelerde kalmasını öngörüyoruz.
Anadolu Yatırım Genel Müdürü Dr. Nuri Sevgen oldu
Anadolu Yatırım’ın Genel Müdürlüğü görevine Dr. Nuri Sevgen atandı.
Ege’nin En İyi İşverenleri™ 2025 listesi açıklandı
Çalışanlarına sundukları güven, aidiyet ve gelişim fırsatlarıyla öne çıkarak Egenin En iyi İşverenleri listesine girmeye hak kazanan şirketler açıklandı.
11 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
11 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
TOBB'dan eğitime destek! Kapaklı TOBB Ortaokulu açıldı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği TOBB yeni bir eğitim yatırımına imza attı. 16 derslikli Kapaklı TOBB Ortaokulu törenle hizmete girdi.
TAV'ın işlettiği dört havalimanı hizmet kalitesi ödülü aldı
TAV Havalimanları'nın işlettiği Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum ve Üsküp havalimanları, 'Havalimanı Hizmet Kalitesi' (ASQ) ödülü aldı.
DOF Robotik Sanayi, Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul’da gong DOF Robotik Sanayi AŞ için çaldı.
Halkbank Sırbistan'da 3 yeni şube açtı
Halkbank, Sırbistan'ın başkenti Belgrad ile Niş ve Novi Sad şehirlerinde şube açtı.
Faizsiz ev, iş yeri ve araç satın almada yeni dönem başlıyor
Bakan Kurum, faizsiz ev, iş yeri ve araç satın almada yeni dönemin detaylarını paylaştı.
Sınır kapılarında gurbetçi yoğunluğu
Edirne'deki Kapıkule, Pazarkule, İpsala ve Hamzabeyli ile Kırklareli'ndeki Dereköy sınır kapılarından gurbetçi sezonunda 5 milyona yakın yolcu geçiş yaptı.
DMM, haftada 4 gün mesai uygulaması iddiasını yalanladı
Dezenformasyonla Mücadele Merkezi (DMM), "Orta Vadeli Program'da haftada 4 gün mesai uygulamasına geçileceği" iddiasının gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
ABD bütçesi ağustosta 345 milyar dolar açık verdi
ABD Hazine Bakanlığı, Ağustos ayı bütçe dengesi raporuna göre federal hükümetin bütçe açığı 345 milyar dolar olarak hesaplandı.
Merkez Bankası politika faizini yüzde 40,5'e çekti
Merkez Bankası politika faizini 250 baz puan indirerek yüzde 40,5'e çekti.
Bakan Bolat: Yılın ikinci çeyreğinde yüzde 4,8 büyüdük
Bakan Bolat: Yılın ikinci çeyreğinde yüzde 4,8 büyüdük, bunun dinamosu sanayi sektörü oldu.
Habertürk, Show TV ve Bloomberg HT'ye el konuldu
"Suç örgütü kurmak", "vergi kaçakçılığı", "dolandırıcılık" ve "kara para aklama" suçlamasıyla Can Holding ve bağlı şirketlerinin mal varlığına el konuldu.
Bambum, Züchex Fuarı’nda yerini alacak
Bambum, 11-14 Eylül 2025 tarihlerindeki Züchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarında emayeden bambuya porselenden döküme kadar binlerce çeşit ürününü görücüye çıkaracak.
KOBİ'lerin finansmana erişimi kolay olmalı
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu yayımlanan OVP hakkında değerlendirmelerinde özellikle KOBİ'lerin finansmana erişimi ilk sırada yer aldı.
5 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
5 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
Pfizer Medikal Kanıt Üretimi Direktörü Dr. Tugay Önal oldu
Dr. Tugay Önal, Medikal Kanıt Üretimi Direktörü, Prostat Portföy Lideri olarak atandı.
Golden Global Yatırım Bankasıyla 190'dan fazla ülkeye para transferi
Golden Global Yatırım Bankası, hayata geçirdiği yeni ‘Uluslararası Para Transferi’ hizmetiyle müşterilerine saniyeler içinde para gönderme imkânı sunuyor.
İstanbul Rumeli Üniversitesi ile GOSB Teknopark'tan işbirliği
İstanbul Rumeli Üniversitesi ile GOSB Teknopark A.Ş., girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesi ve üniversite-sanayi iş birliğinin geliştirilmesi amacıyla iş birliği protokolü imzaladı.
Gürkan Erol, Netaş Satış Direktörü olarak görev yapacak
Netaş, yönetim kadrosuna yeni isimler ekliyor. Şirketin Satış Direktörlüğüne Gürkan Erol getirildi.
Serkan Nazlıben, Sneaks Up Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı
Serkan Nazlıben, Sneaks Up E-Ticaret, Pazarlama ve Stratejik Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Eliz Ersoy Gürsesli Diageo Türkiye’nin CFO'su oldu
Eliz Ersoy Gürsesli Diageo Türkiye’nin Finans Direktörü oldu.
Vanya Panayotova, L’Oréal Türkiye Genel Müdürü oldu
L’Oréal Türkiye’nin yeni Ülke Genel Müdürü Vanya Panayotova oldu.
Kuzey Makedonya bağımsızlığının 34. yılını kutluyor
Eski Yugoslavya'dan ayrılan Balkan ülkelerinden Kuzey Makedonya, bağımsızlığının 34. yıl dönümünü kutluyor.
Bugün okullarda dersbaşı günü
Türkiye genelindeki yaklaşık 18 milyon öğrenci dersbaşı yaptı.
Kadın girişimciler e-ticarette başarıya ulaşıyor
Kadınların evden başlattıkları girişimler, e-ticaretle yurt içi ve yurt dışından müşterilere kolayca ulaşma imkanı elde ediyor.
İlk 8 ayda hava yoluyla 162,6 milyon yolcu seyahat etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ocak-ağustos döneminde hava yolunu kullanan yolcu sayısının direkt transit yolcularla 162,6 milyona ulaştığını bildirdi.
Uçaklarda yolculara ücretsiz su verilecek
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tüm hava yolu işletmelerine gönderdikleri talimat kapsamında, uçuş süresince her yolcuya en az 200 mililitre içme suyunun ücretsiz temin edilmesinin zorunlu olacağını bildirdi.