Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı yapay zekâya yatırım yapıyor
Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı yapay zekâya yatırım yapıyor
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor.
Haber Giriş Tarihi: 20.09.2025 22:26
Haber Güncellenme Tarihi: 20.09.2025 22:29
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor. KPMG'nin raporunda geleceği bugünden yakalamak isteyen sektör liderleri için beş adımdan oluşan bir yol haritası da sunuluyor.
KPMG'nin 25.sini yayımladığı “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketi, sektörün derin bir dönüşüm sürecinde olduğunu ve önümüzdeki on yılda oyunun kurallarını belirleyecek liderlerin bugünden şekillenmeye başladığını ortaya koyuyor. Araştırmaya göre otomotiv yöneticilerinin yüzde 36'sı, önümüzdeki üç yıl içinde şirketlerinin iş modeli, ürünleri veya operasyonlarının tamamen dönüşeceğini söylüyor. Şirketlerin yüzde 68'i, tedarik zincirlerini aktif olarak yeniden yapılandırırken yüzde 77'si, stratejik ittifaklar ve ortaklıkların ya katkıda bulunduğunu ya da iş büyümesi için önemli olacağını söylüyor. Ayrıca otomotiv liderleri, diğer sektör temsilcilerine göre 5 kat daha fazla müşteri memnuniyetini uzun vadeli kârlılık için kritik olduğunu ifade ediyor.
Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı da yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor. Yöneticiler, bu yatırımlar sayesinde verimlilik artışı, tedarik zinciri optimizasyonu, daha iyi müşteri deneyimi ve daha akıllı AR-GE gibi birçok alanda ilerleme bekliyor. Buna karşın teknolojik dönüşümü en büyük tehdit olarak gören yöneticilerin sadece yüzde 20'si bu dönüşüme gerçekten hazırlıklı olduğunu söylüyor. İşte bu hazırlık açığı, hızla büyüyen risklerin kaynağı olarak görülüyor. Üstelik otomotiv değer zincirinde dijital sistemler ve iş ortaklarının sayısı arttıkça riskler de çeşitleniyor.
“Yol zorlu, fakat liderlik cesaretini gösterenler için fırsatlarla dolu” Rapor hakkında değerlendirmede bulunan KPMG Türkiye Denetim ve Güvence Hizmetleri Şirket Ortağı, Otomotiv Sektör Lideri Hakan Ölekli, “Otomotiv sektörü sürekli bir dönüşüm içinde. Ancak sektörde daha önce bu kadar yoğun ve aynı anda değişimler yaşanmamıştı. Son on yılda, elektrikli ve yazılım tabanlı araçların yükselişi, araç üretiminin kurallarını tamamen değiştirdi. Tasarımlar değişti, inovasyon hızı arttı, donanım ve yazılım arasındaki sınırlar bulanıklaştı. Bugünün üreticileri artık yalnızca mühendis değil aynı zamanda geliştirici. Tabii dijitalleşme bu tablonun sadece bir kısmı. Maliyet baskıları, jeopolitik belirsizlikler, tedarik zincirindeki kırılganlıklar ve hızla değişen müşteri beklentilerinin sektörde sürekli bir baskı oluşturduğunu da gözlemliyoruz. Bu nedenle sektör liderleri artık değişime ayak uydurmakla kalmıyor, bunun yanı sıra değişimi kendi lehlerine de kullanıyor. Evet yol zorlu, fakat liderlik cesaretini gösterenler için fırsatlarla dolu.” dedi.
Dönüşümün liderleri için beş adımlı strateji Rapor, başarılı şirketlerin izlediği yol haritasını ise beş maddede özetliyor: Dönüşüme Öncülük Etmek, Teknolojiyi Yönetmek, Güven Kazanmak, Baskı Altında Yol Almak ve Birlikte Başarmak.
Dönüşüme Öncülük Etmek: Günümüzde terazinin dengesi değişti. Doymuş ve dalgalı bir pazarda artık amaç en büyük olmak değil; kârlı büyümede lider olmak. Otomotiv yöneticileri, performansa dair eski tanımları bırakmalı ve bunun yerine uzun vadeli iş başarısına yönelik daha keskin ve stratejik bir yaklaşım benimsemeli. Bir başka değişen unsur ise pazara çıkış hızı. Örneğin Çinli OEM'ler bu alanda öncü; geliştirme süreleri artık 25 ayın altında. Bu sürenin tüm sektör için yeni bir standart olması bekleniyor. Teknolojiyi Yönetmek: Günümüzde otomotiv sektöründe teknoloji ve yapay zekâ artık fark yaratan değil, vazgeçilmez unsurlar haline geldi. Dijital altyapısını yönetemeyen şirketler rekabette geride kalma riskiyle karşı karşıya. Bugün farklılaşmanın, güvenilirliğin ve yüksek performansın temeli dijital yetkinlikler. Ancak kültürel uyum ve güçlü bir yönetişim olmadığı sürece, teknoloji rekabet avantajı olmaktan çıkıp yük haline gelebilir. Bu, yalnızca daha iyi araç üretmekten ibaret olmayıp sektörün dijital geleceğini şekillendirecek yetkinlikleri, bakış açılarını ve iş birliklerini şirket kültürüne yerleştirmekle de ilgili bir konu. Güven Kazanmak: Marka sadakatinin zayıfladığı ve dijital rakiplerin hızla çoğaldığı bir pazarda, müşteri verileri artık rekabette öne çıkmanın temel şartı olarak görülüyor. Markaların, ekosistemlerin ve elektrikli araç girişimlerinin çoğalmasıyla, yalnızca müşterisini derinlemesine anlayanlar güven kazanacak, sadakat oluşturacak ve sektörde kalıcı olabilecek. Başarı, gerçek zamanlı müşteri verilerini kişiselleştirilmiş deneyimlere, esnek hizmetlere ve yenilikçi ürünlere dönüştürebilme yeteneğine bağlı olacak. Baskı Altında Yol Almak: Jeopolitik ayrışma, ticaret savaşları ve değişen düzenlemelerle birlikte coğrafyanın önemi hiç olmadığı kadar arttı; adeta yeni bir stratejiye dönüştü. Bölgesel dayanıklılığı en iyi şekilde yöneten şirketler, parçalanmış bir dünyada yolunu bulabilecekler. Otomotiv üreticileri ve tedarikçileri için bu durum, küresel entegrasyona dair uzun yıllardır süregelen kabulleri yeniden gözden geçirmeyi gerektiriyor. Eskiden başarılı olan merkezi üretim, tam zamanında lojistik ve küresel tedarik uygulamaları; günümüzde gümrük vergileri, yaptırımlar ve bölgesel sanayi politikalarının gölgesinde her zaman geçerli olmayabilir. Birlikte Başarmak: Otomotiv sektörünün geleceğini; ne zaman liderlik edeceğini, ne zaman iş birliği yapacağını bilen ve ağlar üzerinden değer yaratabilen şirketler şekillendirecek. Geleceğin liderleri, sadece inşa eden değil, aynı zamanda tüm süreci ustaca yönetenler olacak. Başarı, tedarik zincirini yönetmeninin yanında ekosistemleri etkili bir şekilde koordine edebilmekle mümkün olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı yapay zekâya yatırım yapıyor
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor.
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor. KPMG'nin raporunda geleceği bugünden yakalamak isteyen sektör liderleri için beş adımdan oluşan bir yol haritası da sunuluyor.
KPMG'nin 25.sini yayımladığı “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketi, sektörün derin bir dönüşüm sürecinde olduğunu ve önümüzdeki on yılda oyunun kurallarını belirleyecek liderlerin bugünden şekillenmeye başladığını ortaya koyuyor. Araştırmaya göre otomotiv yöneticilerinin yüzde 36'sı, önümüzdeki üç yıl içinde şirketlerinin iş modeli, ürünleri veya operasyonlarının tamamen dönüşeceğini söylüyor. Şirketlerin yüzde 68'i, tedarik zincirlerini aktif olarak yeniden yapılandırırken yüzde 77'si, stratejik ittifaklar ve ortaklıkların ya katkıda bulunduğunu ya da iş büyümesi için önemli olacağını söylüyor. Ayrıca otomotiv liderleri, diğer sektör temsilcilerine göre 5 kat daha fazla müşteri memnuniyetini uzun vadeli kârlılık için kritik olduğunu ifade ediyor.
Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı da yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor. Yöneticiler, bu yatırımlar sayesinde verimlilik artışı, tedarik zinciri optimizasyonu, daha iyi müşteri deneyimi ve daha akıllı AR-GE gibi birçok alanda ilerleme bekliyor. Buna karşın teknolojik dönüşümü en büyük tehdit olarak gören yöneticilerin sadece yüzde 20'si bu dönüşüme gerçekten hazırlıklı olduğunu söylüyor. İşte bu hazırlık açığı, hızla büyüyen risklerin kaynağı olarak görülüyor. Üstelik otomotiv değer zincirinde dijital sistemler ve iş ortaklarının sayısı arttıkça riskler de çeşitleniyor.
“Yol zorlu, fakat liderlik cesaretini gösterenler için fırsatlarla dolu” Rapor hakkında değerlendirmede bulunan KPMG Türkiye Denetim ve Güvence Hizmetleri Şirket Ortağı, Otomotiv Sektör Lideri Hakan Ölekli, “Otomotiv sektörü sürekli bir dönüşüm içinde. Ancak sektörde daha önce bu kadar yoğun ve aynı anda değişimler yaşanmamıştı. Son on yılda, elektrikli ve yazılım tabanlı araçların yükselişi, araç üretiminin kurallarını tamamen değiştirdi. Tasarımlar değişti, inovasyon hızı arttı, donanım ve yazılım arasındaki sınırlar bulanıklaştı. Bugünün üreticileri artık yalnızca mühendis değil aynı zamanda geliştirici. Tabii dijitalleşme bu tablonun sadece bir kısmı. Maliyet baskıları, jeopolitik belirsizlikler, tedarik zincirindeki kırılganlıklar ve hızla değişen müşteri beklentilerinin sektörde sürekli bir baskı oluşturduğunu da gözlemliyoruz. Bu nedenle sektör liderleri artık değişime ayak uydurmakla kalmıyor, bunun yanı sıra değişimi kendi lehlerine de kullanıyor. Evet yol zorlu, fakat liderlik cesaretini gösterenler için fırsatlarla dolu.” dedi.
Dönüşümün liderleri için beş adımlı strateji Rapor, başarılı şirketlerin izlediği yol haritasını ise beş maddede özetliyor: Dönüşüme Öncülük Etmek, Teknolojiyi Yönetmek, Güven Kazanmak, Baskı Altında Yol Almak ve Birlikte Başarmak.
Dönüşüme Öncülük Etmek: Günümüzde terazinin dengesi değişti. Doymuş ve dalgalı bir pazarda artık amaç en büyük olmak değil; kârlı büyümede lider olmak. Otomotiv yöneticileri, performansa dair eski tanımları bırakmalı ve bunun yerine uzun vadeli iş başarısına yönelik daha keskin ve stratejik bir yaklaşım benimsemeli. Bir başka değişen unsur ise pazara çıkış hızı. Örneğin Çinli OEM'ler bu alanda öncü; geliştirme süreleri artık 25 ayın altında. Bu sürenin tüm sektör için yeni bir standart olması bekleniyor. Teknolojiyi Yönetmek: Günümüzde otomotiv sektöründe teknoloji ve yapay zekâ artık fark yaratan değil, vazgeçilmez unsurlar haline geldi. Dijital altyapısını yönetemeyen şirketler rekabette geride kalma riskiyle karşı karşıya. Bugün farklılaşmanın, güvenilirliğin ve yüksek performansın temeli dijital yetkinlikler. Ancak kültürel uyum ve güçlü bir yönetişim olmadığı sürece, teknoloji rekabet avantajı olmaktan çıkıp yük haline gelebilir. Bu, yalnızca daha iyi araç üretmekten ibaret olmayıp sektörün dijital geleceğini şekillendirecek yetkinlikleri, bakış açılarını ve iş birliklerini şirket kültürüne yerleştirmekle de ilgili bir konu. Güven Kazanmak: Marka sadakatinin zayıfladığı ve dijital rakiplerin hızla çoğaldığı bir pazarda, müşteri verileri artık rekabette öne çıkmanın temel şartı olarak görülüyor. Markaların, ekosistemlerin ve elektrikli araç girişimlerinin çoğalmasıyla, yalnızca müşterisini derinlemesine anlayanlar güven kazanacak, sadakat oluşturacak ve sektörde kalıcı olabilecek. Başarı, gerçek zamanlı müşteri verilerini kişiselleştirilmiş deneyimlere, esnek hizmetlere ve yenilikçi ürünlere dönüştürebilme yeteneğine bağlı olacak. Baskı Altında Yol Almak: Jeopolitik ayrışma, ticaret savaşları ve değişen düzenlemelerle birlikte coğrafyanın önemi hiç olmadığı kadar arttı; adeta yeni bir stratejiye dönüştü. Bölgesel dayanıklılığı en iyi şekilde yöneten şirketler, parçalanmış bir dünyada yolunu bulabilecekler. Otomotiv üreticileri ve tedarikçileri için bu durum, küresel entegrasyona dair uzun yıllardır süregelen kabulleri yeniden gözden geçirmeyi gerektiriyor. Eskiden başarılı olan merkezi üretim, tam zamanında lojistik ve küresel tedarik uygulamaları; günümüzde gümrük vergileri, yaptırımlar ve bölgesel sanayi politikalarının gölgesinde her zaman geçerli olmayabilir. Birlikte Başarmak: Otomotiv sektörünün geleceğini; ne zaman liderlik edeceğini, ne zaman iş birliği yapacağını bilen ve ağlar üzerinden değer yaratabilen şirketler şekillendirecek. Geleceğin liderleri, sadece inşa eden değil, aynı zamanda tüm süreci ustaca yönetenler olacak. Başarı, tedarik zincirini yönetmeninin yanında ekosistemleri etkili bir şekilde koordine edebilmekle mümkün olacak.
Haftanın popüler haberleri
Otomotiv şirketlerinin yüzde 86'sı yapay zekâya yatırım yapıyor
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay zekâ ve yeni teknolojilere ciddi yatırımlar yapıyor.
Dr. Murat Yaycı'dan düzenli yaşam ve stres yönetimi önerileri
Düzenli Yaşam ve Stres Yönetimi en önemli sağlık reçetelerinden. Dr. Murat Yaycı, ağrıların önlenmesinde yaşam tarzı değişikliklerinin kritik rol oynadığını söyledi.
BeoSonic ile ruh haline göre ses deneyimi
TCL ve Audio by Bang & Olufsen stratejik iş birliği ile görüntü ve seste yeni standartlar belirliyor.
Ekipler denetimde! Fahiş fiyat ve stokçuluğa geçit yok
Ticaret Bakanlığınca yapılan denetimlerde 8 ayda yaklaşık 1,9 milyar lira ceza uygulandı.
29 ilde 449 taşınmaz satışa çıkacak
Kentsel Dönüşüm Başkanlığı 29 ilde 449 taşınmazı satışa sunacak.
Prolink TD SYNNEX'e “Yılın Distribütörü” ödülü
Palo Alto Networks'ten Prolink TD SYNNEX'e “Yılın Distribütörü” ödülü.
Sibel Selvi: Şeffaf iletişim marka sadakatini yüzde 94’e çıkarıyor
Özellikle dijitalleşmenin hız kazandığı çağımızda bilgiye erişimin hiç olmadığı kadar kolay hale geldiğini vurgulayan Sibel Selvi, şeffaf iletişimin markalara kazandırdığı avantajlara dikkat çekiyor.
Avrupa’nın en iyi KOBİ listesinde Türkiye'den bir şirket var
Great Place To Work'ün belirlediği Avrupa’nın En İyi Küçük ve Orta Ölçekli İşverenleri 2025 listesinde Türkiye'den Organik Kimya yer aldı.
GSG Impact heyeti Londra Büyükelçiliğinde toplandı
GSG Impact mütevelli heyeti toplantısı Türkiye Cumhuriyeti Londra Büyükelçiliği konutu’nda yapıldı.
Fed, politika faizini yüzde 4-4,25 aralığına indirdi
ABD Merkez Bankası (Fed), politika faizini beklentiler dahilinde 25 baz puan düşürerek yüzde 4-4,25 aralığına indirdi.
İngiltere Merkez Bankası (BoE) politika faizini yüzde 4'te sabit bıraktı
İngiltere Merkez Bankası (BoE), politika faizini, piyasa beklentileri doğrultusunda yüzde 4'te sabit bıraktı.
TCMB Para Politikası Kurulu toplantı özeti yayımlandı
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Para Politikası Kurulu (PPK) Toplantı Özeti'ni yayımladı.
THY, liman şehri Port Sudan’a uçuş başlattı
Türk Hava Yolları, Sudan’ın en büyük liman şehri Port Sudan’a uçuş başlattı.
MAİS AŞ Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu
MAİS AŞ'de genel müdürlük görevine Bahaettin Tatoğlu getirildi.
Esra Erbilgin'e Abdi İbrahim'de Bölüm Direktörlüğü görevi
Esra Erbilgin, Abdi İbrahim Gastro Cerrahi ve Hepatoloji Bölüm Direktörü olarak atandı.
Filistin Devlet Başkanı Abbas Türkiye'de
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Abbas ile görüştü.
Teknofest devam ediyor
TEKNOFEST İstanbul, ikinci gününde de yarışmalardan hava gösterilerine kadar birçok etkinliğe sahne oluyor.
Prof. Dr. Safi Arpaguş, Diyanet İşleri Başkanı olarak atandı
İstanbul Müftüsü Prof. Dr. Safi Arpaguş, Diyanet İşleri Başkanlığı görevine atandı.
Neslihan Nigiz Ulak'a La Lorraine’de küresel görev
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu.
Brad Smith duyurdu: Washington'a 100 milyon dolarlık iklim yatırımı
Microsoft'un Başkan Yardımcısı Brad Smith, Microsoft İklim İnovasyon Fonu'nun eyaletteki şirket ve projelere 100 milyon dolar yatırım taahhüdünü vurguladı.
Microsoft, İngiltere'de 30 milyar dolar yatırım yapacak
Microsoft, 2028 yılına kadar İngiltere genelinde yapay zeka altyapısı ve devam eden operasyonlarına 30 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu.
Clearstream, Merkezi Kayıt Kuruluşu (MKK) ile işbirliğini duyurdu
Lüksemburg’da yerleşik uluslararası merkezi saklama kuruluşu faaliyetleri yürüten Clearstream'in Merkezi Kayıt Kuruluşu (MKK) üyesi olduğu duyuruldu.
DTÖ, yapay zekanın küresel ticareti artıracağını öngörüyor
DTÖ, "2025 Dünya Ticaret Raporu"nu yayımladı. Dünya Ticaret Örgütü, yapay zekanın küresel ticareti yüzde 37 artırmasını bekliyor.
Türk Hava Yollarının İstanbul-Sevilla seferleri başladı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk Hava Yollarının (THY) İstanbul-Sevilla seferlerinin bugün başladığını bildirdi.
Bakan Şimşek: Bütçe açığının yüzde 3,5 civarında olmasını bekliyoruz
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, katıldığı bir canlı yayında basın mensuplarının gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.
TEKNOFEST İstanbul kapılarını açtı
TEKNOFEST, İstanbul Atatürk Havalimanı'nda yarışmalardan hava gösterilerine kadar birçok etkinliğe sahne olacak.
TCMB, IQ Money ve Paypole'nin faaliyet iznini iptal etti
TCMB, IQ Money ve Paypole'nin faaliyet iznini iptal etti. Karar 17 Eylül 2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlandı.
16 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
16 Eylül 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
TOBB Madencilik Meclisi’nden yerli kömüre destek
TOBB Türkiye Madencilik Meclisi, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar’ın yerli kömür üretimini artıracak teşvik paketine ilişkin yaptığı açıklamaya destek verdi.
Hayvancılık ve Tarım Kurulları yeni gündemlerle toplandı
TOBB Hayvancılık ve TOBB Tarım Kurulları ayrı ayrı toplanarak hayvancılık ve tarımdaki gelişmeleri değerlendirdi.
72 binden fazla motokurye kayıt altına alındı
Karayolu Taşıma Yönetmeliği değişikliğinin ardından kurye işletmeciliği faaliyetinde bulunmak üzere 74 bin 294 yetki belgesi düzenlendiği bildirildi.
Türkiye'de e-ticaret hacmi 3 trilyon lirayı aştı
Bakan Bolat, Türkiye'de e-ticaret hacminin 2024'te bir önceki yıla göre yüzde 61,7 artarak 3 trilyon lirayı aştığını belirterek, bu rakamın 90 milyar dolara tekabül ettiğini bildirdi.
TÜİK açıkladı: Hizmet üretim endeksinde artış
TÜİK, temmuz ayına ilişkin hizmet üretim endeksi verilerini açıkladı. Buna göre, endeks temmuzda geçen yılın aynı ayına kıyasla yüzde 2,5 yükseldi.
Vatanperver Menderes, Zorlu ve Polatkan'ın idamlarının 64'üncü yılı
Yassıada'daki yargılamalar sonucu idam edilen Adnan Menderes ile Dışişleri Bakanı Fatin Rüştü Zorlu ve Maliye Bakanı Hasan Polatkan'ın vefatının üzerinden 64 yıl geçti.
Muz Kralı Hakan Bilal Kutlualp, Sadettin Saran lehine çekildi
Fenerbahçe'de başkan adaylarından biri olan Hakan Bilal Kutlualp, Sadettin Saran lehine başkan adaylığından çekildiğini açıkladı.
Zorlu Holding İnsan Kaynakları Başkanlığına Hakan Timur atandı
Zorlu Holding İnsan Kaynakları Grubu Başkanlığı görevine Hakan Timur atandı.
Egeli ihracatçılar yoğun ajanda ve gündemle ülke ülke pazar arıyor
Egeli ihracatçılar dünyanın dört bir yanında pazar arıyor. İhracatçıların Eylül ve Aralık arasındaki ajandaları yoğun geçecek.
Türk moda endüstrisi 19 firmayla Pv Paris Fuarı’na çıkarma yapıyor
Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği, 16-18 Eylül 2025’te düzenlenecek PV Manufacturing Paris Fuarı’na 19 firmayla Türkiye Milli Katılım Organizasyonunu 19. kez gerçekleştiriyor.
Sosyal Etki Zirvesi 14 Mayıs 2026'da
Sosyal Etki Zirvesi’nde 3.kez 14 Mayıs'ta başlıyor.
Gümrüklerde uyuşturucu geçişine af yok
Sarp Gümrük Kapısı ve İstanbul’da gerçekleştirilen iki ayrı operasyonda, 310 kilo esrar, 291 kilo kokain yakalandı.