Online alışveriş yapan tüketicilerin yüzde 82’si, sürdürülebilirliği satın alma kararlarında önemli bir kriter olarak değerlendiriyor. Yapay zeka vazgeçilmez hale geliyor: Türkiye’deki tüketiciler yüzde 90’ı, artırılmış gerçeklik ve sanal deneme, sesli arama gibi yapay zeka destekli alışveriş araçlarının kararlarını yönlendirmesini istiyor. Sosyal ticaret öne çıkıyor: Türk tüketicilerin yüzde 81’i, 2030 yılına kadar ağırlıklı olarak sosyal medya üzerinden alışveriş yapmayı bekliyor.
DHL eCommerce, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 24 ülkede 24 bin online tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu’nu yayımladı. Sekiz bölümden oluşan bu yılın raporu, altı farklı tüketici tipi ve dört farklı jenerasyon üzerinden tüketici beklentilerindeki dönüşümün online perakendenin geleceğini nasıl şekillendirdiğini ortaya koyuyor. Sınır ötesi alışverişten kasım ayı kampanya dönemine kadar birçok başlığa değinen rapor, özellikle yapay zeka ve sosyal ticaretin alışveriş alışkanlıklarını dönüştürmesi, teslimat seçeneklerinin satın almayı şekillendiren kritik rolü ve sürdürülebilirliğin sadakat üzerindeki etkisini de içeren dört alanda dikkat çekici bulgular sunuyor.
DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz konuyla ilgili “24 ülkede 24 bin online alışverişçinin katılımıyla hazırlanan 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu’nun bu yıl ikinci kez parçası olduk. Türkiye'nin de dahil olduğu bu kapsamlı çalışma, tüketici alışkanlıklarındaki değişimi analiz ederek, e-ticaretin geleceğine dair önemli öngörüler sunuyor. Sekiz bölümden oluşan rapor, farklı tüketici profilleri ve kuşaklara göre beklentilerin nasıl evrildiğini ortaya koyarken, elde edilen veriler yalnızca bugünü değil, yarının e-ticaret dinamiklerini anlamaya da ışık tutuyor.” dedi.
Önümüzdeki dönemde hazırlanan raporun sonuçlarını kamuoyu ile paylaşacaklarına değinen Gündüz, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye’nin e-ticaret gelişimine ve sınır ötesi gönderi süreçlerine katkı sunmaya kararlıyız. Bu rapor gelişmekte olan trendleri yakından takip etmemiz ve aksiyon almamız açısından da oldukça önemli veriler sunuyor. DHL eCommerce Türkiye olarak; içgörü, uzmanlık ve yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimizin ve paydaşlarımızın büyüme yolculuklarında güçlü bir iş ortağı olmaya devam edeceğiz.”
Yapay Zeka Destekli Alışveriş: Daha Akıllı Deneyimler, Yükselen Beklentiler
Üretken yapay zekadaki gelişmeler, yeni bir sanayi devriminin kapılarını aralıyor. Peki yapay zeka online alışverişi nasıl etkileyecek? DHL’in son e-ticaret raporu, yapay zekanın tüketiciler arasında en çok beklenen ve talep edilen yeniliklerden biri olduğunu gösteriyor. Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 90’ı, satıcıların yapay zeka destekli alışveriş özellikleri sunmasını istiyor. Artırılmış gerçeklik ve sanal deneme, yapay zeka destekli alışveriş asistanları ve sesli ürün arama en çok tercih edilen özellikler arasında yer alıyor. Ankete katılan Türk tüketicilerin yüzde 53’ü halihazırda sesli komutlarla alışveriş yaptıklarını belirtiyor. Dijital beklentilerin yükselmesiyle birlikte, kullanışlılık ve keyfi bir arada sunan teknoloji destekli alışveriş deneyimlerine olan talep de artıyor.
Sosyal Ticaret, Yeni e-ticaret Haline Geliyor
Geleneksel e-ticaret yerini giderek sosyal platformlara bırakıyor. Tüketiciler TikTok, Instagram ve Facebook gibi uygulamaları sadece keşif değil, doğrudan satın alma için de kullanıyor. Türk tüketicilerin yüzde 75’i sosyal medya üzerinden alışveriş yaptığını belirtirken yüzde 81’i ise 2030 yılına kadar bu platformların birincil alışveriş noktaları olmasını bekliyor.
Sosyal ticaretin etkileşim gücü de bu dönüşümde kritik bir rol oynuyor. Türk tüketicilerin yüzde 86’sı, viral trendler ve sosyal medya trendlerinin satın alma kararlarını etkilediğini söylüyor. Özellikle Instagram, Türkiye’de bu dönüşümde öncü; online tüketicilerin yüzde 66’sı bu uygulama üzerinden alışveriş yaptığını belirtiyor. Bu dönüşüm, markaların tüketiciyle nasıl ve nerede etkileşim kurması gerektiğine dair köklü bir değişimi işaret ediyor ve uygulama içi alışverişe uygun, mobil öncelikli deneyimlerin tasarlanmasını zorunlu kılıyor.
Tüketiciler, dijital alışverişte kolaylık, esneklik ve kontrol sunan; güvenilir teslimat ve iade seçenekleri sağlayan markaları tercih ediyor. Bu beklentiler, müşteri odaklı ve şeffaf lojistik stratejilerinin önemini ortaya koyuyor.
Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi: Modadan Gerçek Etkiye
Sürdürülebilirlik artık temel bir tüketici talebi haline geldi. Türkiye’de tüketicilerin yüzde 82’si, online alışveriş yaparken sürdürülebilirliği göz önünde bulundurduğunu belirtiyor. Bu sadece ambalaj ya da teslimatla süreçlerini değil, genel tüketim modelini kapsıyor; tüketicilerin yüzde 37’si, sürdürülebilirlikle ilgili endişeleri nedeniyle alışverişlerini tamamlamaktan vazgeçiyor.
Türk tüketiciler ayrıca döngüsel tüketime daha sıcak bakıyor. Her iki tüketiciden biri, ikinci el veya yenilenmiş ürünleri tercih ediyor. Bunda çevresel endişeler kadar maliyet avantajı da etkili oluyor. Ayrıca Türk tüketicilerin yüzde 60’ı, markaların sunduğu geri dönüşüm veya geri alım programlarına katılmaya istekli olduğunu belirtiyor. Bu eğilim, tüketicilerin yalnızca markalardan çevresel etkilerini azaltmalarını değil, aynı zamanda sürdürülebilir alışverişi kolaylaştırmalarını da beklediğini gösteriyor.
2030’a doğru ilerlerken, bu içgörüler, bugünün çeşitlenen tüketici profillerine ulaşmak isteyen markalar için net bir yol haritası sunuyor. Teknolojiyi benimseyen, sürdürülebilirliği önceliklendiren ve değişen tüketici beklentilerini anlayan işletmeler, karşılaştıkları zorlukları fırsata çevirebilir.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
DHL Raporu: Yapay zeka ve sosyal medya e-ticareti dönüştürüyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor.
DHL eCommerce’ün 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu’na göre;
Online alışveriş yapan tüketicilerin yüzde 82’si, sürdürülebilirliği satın alma kararlarında önemli bir kriter olarak değerlendiriyor. Yapay zeka vazgeçilmez hale geliyor: Türkiye’deki tüketiciler yüzde 90’ı, artırılmış gerçeklik ve sanal deneme, sesli arama gibi yapay zeka destekli alışveriş araçlarının kararlarını yönlendirmesini istiyor. Sosyal ticaret öne çıkıyor: Türk tüketicilerin yüzde 81’i, 2030 yılına kadar ağırlıklı olarak sosyal medya üzerinden alışveriş yapmayı bekliyor.
DHL eCommerce, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 24 ülkede 24 bin online tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu’nu yayımladı. Sekiz bölümden oluşan bu yılın raporu, altı farklı tüketici tipi ve dört farklı jenerasyon üzerinden tüketici beklentilerindeki dönüşümün online perakendenin geleceğini nasıl şekillendirdiğini ortaya koyuyor. Sınır ötesi alışverişten kasım ayı kampanya dönemine kadar birçok başlığa değinen rapor, özellikle yapay zeka ve sosyal ticaretin alışveriş alışkanlıklarını dönüştürmesi, teslimat seçeneklerinin satın almayı şekillendiren kritik rolü ve sürdürülebilirliğin sadakat üzerindeki etkisini de içeren dört alanda dikkat çekici bulgular sunuyor.
DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz konuyla ilgili “24 ülkede 24 bin online alışverişçinin katılımıyla hazırlanan 2025 E-Ticaret Trendleri Raporu’nun bu yıl ikinci kez parçası olduk. Türkiye'nin de dahil olduğu bu kapsamlı çalışma, tüketici alışkanlıklarındaki değişimi analiz ederek, e-ticaretin geleceğine dair önemli öngörüler sunuyor. Sekiz bölümden oluşan rapor, farklı tüketici profilleri ve kuşaklara göre beklentilerin nasıl evrildiğini ortaya koyarken, elde edilen veriler yalnızca bugünü değil, yarının e-ticaret dinamiklerini anlamaya da ışık tutuyor.” dedi.
Önümüzdeki dönemde hazırlanan raporun sonuçlarını kamuoyu ile paylaşacaklarına değinen Gündüz, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye’nin e-ticaret gelişimine ve sınır ötesi gönderi süreçlerine katkı sunmaya kararlıyız. Bu rapor gelişmekte olan trendleri yakından takip etmemiz ve aksiyon almamız açısından da oldukça önemli veriler sunuyor. DHL eCommerce Türkiye olarak; içgörü, uzmanlık ve yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimizin ve paydaşlarımızın büyüme yolculuklarında güçlü bir iş ortağı olmaya devam edeceğiz.”
Yapay Zeka Destekli Alışveriş: Daha Akıllı Deneyimler, Yükselen Beklentiler
Üretken yapay zekadaki gelişmeler, yeni bir sanayi devriminin kapılarını aralıyor. Peki yapay zeka online alışverişi nasıl etkileyecek? DHL’in son e-ticaret raporu, yapay zekanın tüketiciler arasında en çok beklenen ve talep edilen yeniliklerden biri olduğunu gösteriyor. Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 90’ı, satıcıların yapay zeka destekli alışveriş özellikleri sunmasını istiyor. Artırılmış gerçeklik ve sanal deneme, yapay zeka destekli alışveriş asistanları ve sesli ürün arama en çok tercih edilen özellikler arasında yer alıyor. Ankete katılan Türk tüketicilerin yüzde 53’ü halihazırda sesli komutlarla alışveriş yaptıklarını belirtiyor. Dijital beklentilerin yükselmesiyle birlikte, kullanışlılık ve keyfi bir arada sunan teknoloji destekli alışveriş deneyimlerine olan talep de artıyor.
Sosyal Ticaret, Yeni e-ticaret Haline Geliyor
Geleneksel e-ticaret yerini giderek sosyal platformlara bırakıyor. Tüketiciler TikTok, Instagram ve Facebook gibi uygulamaları sadece keşif değil, doğrudan satın alma için de kullanıyor. Türk tüketicilerin yüzde 75’i sosyal medya üzerinden alışveriş yaptığını belirtirken yüzde 81’i ise 2030 yılına kadar bu platformların birincil alışveriş noktaları olmasını bekliyor.
Sosyal ticaretin etkileşim gücü de bu dönüşümde kritik bir rol oynuyor. Türk tüketicilerin yüzde 86’sı, viral trendler ve sosyal medya trendlerinin satın alma kararlarını etkilediğini söylüyor. Özellikle Instagram, Türkiye’de bu dönüşümde öncü; online tüketicilerin yüzde 66’sı bu uygulama üzerinden alışveriş yaptığını belirtiyor. Bu dönüşüm, markaların tüketiciyle nasıl ve nerede etkileşim kurması gerektiğine dair köklü bir değişimi işaret ediyor ve uygulama içi alışverişe uygun, mobil öncelikli deneyimlerin tasarlanmasını zorunlu kılıyor.
Tüketiciler, dijital alışverişte kolaylık, esneklik ve kontrol sunan; güvenilir teslimat ve iade seçenekleri sağlayan markaları tercih ediyor. Bu beklentiler, müşteri odaklı ve şeffaf lojistik stratejilerinin önemini ortaya koyuyor.
Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi: Modadan Gerçek Etkiye
Sürdürülebilirlik artık temel bir tüketici talebi haline geldi. Türkiye’de tüketicilerin yüzde 82’si, online alışveriş yaparken sürdürülebilirliği göz önünde bulundurduğunu belirtiyor. Bu sadece ambalaj ya da teslimatla süreçlerini değil, genel tüketim modelini kapsıyor; tüketicilerin yüzde 37’si, sürdürülebilirlikle ilgili endişeleri nedeniyle alışverişlerini tamamlamaktan vazgeçiyor.
Türk tüketiciler ayrıca döngüsel tüketime daha sıcak bakıyor. Her iki tüketiciden biri, ikinci el veya yenilenmiş ürünleri tercih ediyor. Bunda çevresel endişeler kadar maliyet avantajı da etkili oluyor. Ayrıca Türk tüketicilerin yüzde 60’ı, markaların sunduğu geri dönüşüm veya geri alım programlarına katılmaya istekli olduğunu belirtiyor. Bu eğilim, tüketicilerin yalnızca markalardan çevresel etkilerini azaltmalarını değil, aynı zamanda sürdürülebilir alışverişi kolaylaştırmalarını da beklediğini gösteriyor.
2030’a doğru ilerlerken, bu içgörüler, bugünün çeşitlenen tüketici profillerine ulaşmak isteyen markalar için net bir yol haritası sunuyor. Teknolojiyi benimseyen, sürdürülebilirliği önceliklendiren ve değişen tüketici beklentilerini anlayan işletmeler, karşılaştıkları zorlukları fırsata çevirebilir.
Haftanın popüler haberleri
AÇEV’den okulun ilk gününde ihtiyaç sahibi çocuklara destek
Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV), okul öncesi eğitimi sonrasında birinci sınıfa başlayacak olan ihtiyaç sahibi çocukları “İlk Okul Çantam” ile buluşturmayı hedefliyor.
Kenan Cebeci, Aras Digital Genel Müdürlüğü görevine atandı
Aras Kargo'da Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürüten Kenan Cebeci, Aras Digital Genel Müdürlüğü görevine atandı.
Rubikpara, saha satış ağını genişletecek
Rubikpara, Fuzul Holding desteğiyle 2025'in son çeyreğinde saha satış ağını 14 ile yayıyor.
27 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
27 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
İSO'dan çağrı: Bankaların komisyon oranlarına bir tavan getirilmeli
İSO Başkanı Bahçıvan, İSO Meclis Toplantısında sanayinin yaşadığı sıkıntıları dile getirdi. Toplantıya Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz da katıldı.
Sözcü TV'de ana haberi Can Coşkun sunacak
Sözcü Ana Haber bültenini sunan Fatih Portakal haziran ayında ekranlara veda ettiğini açıklamıştı. Bugün, Can Coşkun'un ana haberi sunacağı duyuruldu.
ASSAN Group'tan Emin Öner ile Gürcan Okumuş'a fetöcülük ve casusluk gözaltısı
ASSAN Group sahibi Emin Öner ile CEO Gürcan Okumuş,FETÖ ile irtibatlı oldukları ve askeri casusluk faaliyeti gerçekleştirdikleri gerekçesiyle gözaltına alındı.
İki sınırda transit ticarette 24 saat geçiş serbestleşecek
Ticaret Bakanı Bolat: Cilvegözü ve Öncüpınar gümrük kapılarında transit ticarette 24 saat geçiş serbestleşecek.
Çelik Kubbe ile gelecek yılların güvenlik temeli sağlamlaştırılıyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Çelik Kubbe ile hava savunmasında artık farklı bir klasmana çıkacağız” dedi.
Yüksekovaspor Kadın Futbol Takımı Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın misafiri oldu
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TFF Kadınlar 1. Ligi'ni şampiyon tamamlayarak Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'ne yükselen Yüksekovaspor Kulübü'nü kabul etti.
Arvento, Çanakkale Zafer Kupası’nın heyecanına ortak oluyor
Arvento, Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları’nın Çanakkale etabına sponsor oldu.
Nurhan Demirel'den marka korsanlığı uyarıları ve önerileri
İletişim ve Sosyal Medya Uzmanı Nurhan Demirel, son dönemde artan ihlallerin küçük ve orta ölçekli işletmelerin önünü kestiğine dikkat çekiyor: “Küçük girişimcinin emeği gasp ediliyor”
Sanatçı Kaan Urgancıoğlu, WWF-Türkiye doğa elçisi oldu
Kaan Urgancıoğlu, deniz kaplumbağası koruma çalışmalarının 20. yılında WWF-Türkiye Doğa Elçisi oldu.
Lada'yı kuran Aybala Gümüş, iş insanlarını yemeklerini tatmaya davet ediyor
Aybala Gümüş uzun yıllar hemşirelik yaptıktan sonra annesi ve kızıyla birlikte ‘Lada’ isimli işletmeyi kurarak kadın girişimciliği adına güzel bir örnek oluşturdu.
Kadın Dostu Markalar Platformu/Nazlı Demirel'den yeni dönem müjdeleri
KDM Akademi, gelişim programlarıyla kurumların liderlik, sürdürülebilirlik, eşitlik ve dijital dönüşüm yolculuğuna rehberlik etmeye hazırlanıyor.
Low-Code BPM ile ERP sistemlerinizi hızlandırın ve esneklik kazanın
Low-Code BPM (İş Süreçleri Yönetimi) platformları, ERP sistemlerini tamamlayarak dijital dönüşüm yolculuğunda kritik bir rol oynuyor.
PwC'den bankacılık dolandırıcılıklarına yönelik mücadele reçetesi
PwC Türkiye: Bankacılık sektöründe dolandırıcılıkla etkin mücadele, tüm paydaşların iş birliği ile mümkün.
İş insanı Banu Arıduru hayatını kaybetti
Bir süredir kanserle mücadele eden Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru, 54 yaşında hayatını kaybetti.
Faal girişimlerin yüzde 44,4'ü hizmet sektöründe yer aldı
Türkiye'de geçen yıl faal girişimlerin yüzde 44,4'ü hizmet sektöründe, yüzde 35,1'i ticaret sektöründe faaliyet gösterdi.
İnternet kullananların oranı bu yıl yüzde 90,9'a yükseldi
Türkiye'de bu yıl 16-74 yaş grubundaki kişilerin internet kullanım oranı yüzde 90,9'a ulaştı.
Petrol Ofisi on altıncı marina istasyonunu Milta Bodrum’da açtı
Petrol Ofisi Muğla’daki yedinci, Türkiye genelindeki on altıncı marina istasyonunu Milta Bodrum Marina’da hizmete açtı.
Hatay'ın genç sörfçüleri Kiel'de
Hatay Sörf Merkezi'nden dokuz genç sporcu Almanya'nın Kiel şehrinde düzenlenen kültürel ve sportif değişim programına katıldı.
İşte mağazadaki müşteriyi onlıne’a çekmenin ipuçları
2025 yılında dijital video reklam harcamalarının yüzde 14 oranında artarak 72,4 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
ODE Yalıtım'ın yeni genel müdürü Barış Haznedar oldu
ODE Yalıtım'ın Genel Müdür pozisyonuna Barış Haznedar atandı.
Tuna Gülenç, Daikin Türkiye Başkan Yardımcısı oldu
Daikin'in Türkiye ve uluslararası yapılanmalarında üst düzey görevler üstlenen Tuna Gülenç, Daikin Türkiye Başkan Yardımcılığı görevine getirildi.
26 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
26 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
25 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
25 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
Aslı Dülgeroğlu, Pfizer Ar-Ge Birim bünyesinde Direktör oldu
Aslı Dülgeroğlu, Pfizer Ar-Ge Birimi bünyesinde Çalışma Kalitesi Gözetim Direktörü olarak atandı.
Sertaç Şeviş, AstraZeneca Grup Medikal Müdürü oldu
Sertaç Şeviş, AstraZeneca Türkiye’ye Grup Medikal Müdürü olarak katıldı.
Okul dönemi yaklaşırken kırtasiyecilere sıkı denetim
Okul dönemi yaklaşırken kırtasiyecilere ürün kalitesine ve fiyatlandırmasına yönelik denetimler yoğunlaştı.
Teknosa YK Üyeliğine Seçkin Yelmen seçildi
Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş. istifa nedeniyle boşalan Yönetim Kurulu Üyeliğine Seçkin Yelmen'in seçildiğini duyurdu.
Kayseri Şeker YK Başkanlığına Hurşit Dede seçildi
Kayseri Şeker Fabrikasının Olağan Genel Kurul Toplantısı sonucu yapılan görev dağılımında Yönetim Kurulu Başkanlığına Hurşit Dede seçildi.
Pasha'da Genel Müdürlüğe Ayşe Hale Yıldırım vekalet edecek
Pasha Yatırım Bankası Genel Müdürlük görevinden ayrılan Hikmet Cenk Eynehan yerine Ayşe Hale Yıldırım'ın vekalet edeceğini duyurdu.
Kervan Gıda İcra Kurulu Başkanlığına Devrim Kılıçoğlu atandı
Kervan Gıda üst yönetim kademesinde organizasyon değişikliğine gidildiğini duyurdu.
DMM açıkladı: Kamudaki makam aracı sayısı 130 bin değil, 2 bin
DMM, "kamuda lüks araç kullanımı arttı", "Türkiye'nin makam araçları sayısı 130 bine dayandı" iddialarını yalanladı. Gerçekte kullanılan makam aracı: 2 bin adet
Enflasyon beklentileri ne yönde? Bakan Şimşek açıkladı
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek, enflasyon beklentilerinin iyileştiğini, beklentilerdeki iyileşme eğiliminin de dezenflasyona destek olduğunu ifade etti.
Denizli havlusu, THY'nin dış hatlar seferlerinde tanıtılacak
Denizli havlusu Türk Hava Yolları'nın (THY) dış hatlar uçuşlarında "Turkish Towels" markasıyla tanıtılacak.
SASA Polyester bir bölgeye 25 milyar dolarlık yatırım planlıyor
SASA Polyester Adana'daki özel endüstri bölgesine 25 milyar dolarlık yatırım planlıyor.
Memur ve memur emeklisinin zam oranı belirlendi
Kamu Görevlileri Hakem Kurulu memur maaşları ile memur emeklisi aylıklarına 2026'nın ilk 6 ayında yüzde 11, ikinci 6 ayında yüzde 7 zam yapılmasına karar verdi.
Feramus Yancı, Ulaşlar Turizmden ayrıldı
Ulaşlar Turizm, Yönetim Kurulu Üyesi Feramus Yancı'nın istifa ettiğini, yerine Volkan Uzun'un atandığını duyurdu.