TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

ÖZEL KONU: Çalışanların şikayetleri

Bu haftaki özel konu başlığımız: Çalışanların şikayetleri.

Haber Giriş Tarihi: 08.09.2023 01:40
Haber Güncellenme Tarihi: 08.09.2023 09:05
Kaynak: Haber Merkezi
ÖZEL KONU: Çalışanların şikayetleri

Bu haftaki özel konu başlığımız: Çalışanların şikayetleri.

Mak.Yük.Müh. İsmail Hakkı Kavurmacı'nın yazdığı İyi Uykular Patronum kitabından derlenen şikayetlerde firma sahipleri, genel müdürler, şeflere yönelik ilginç şikayetler var.

---

“Ben beş yıldır bu şirkette çalışıyorum. Şirkette çalışan bir arkadaşımın referansı ile işe girdim. Benim için en önemli olan şey paramı zamanında almak ve sigortalı olmak. Bugüne kadar maaşımız ile ilgili bir problem çıkmadı. Biz verilen işi yapıyoruz, problemler tabi ki oluyor. Daha önce çalıştığım şirkette de bir çok problem vardı. Problem her şirkette oluyor.”

“Ben geldiğimden bu yana şirket hep büyüdü ve yaptığımız işler arttı ama maaşlara yansımadı.”

“ ISO 9001 belgesi alındı ama hiçbir şey değişmedi.”

“Bizim şef hiçbir şeyden anlamıyor. Nasıl şef yapmışlar anlamadım. Yaptığı tek şey gelip elleri cebinde bakmak. Bir sor bakalım arkadaşım, ne oluyor, iş nasıl çıkıyor. Bir problem var mı yok mu? Tek bildiği iş yetişmedi mi diye sormak. Bari adamın moralini bozma.”

“Sabahları evden durağa kadar yirmi dakika yürüyorum. Bunun yağmuru var, karı var. Yaz günü iyi de kışın ne yapacağız?”

“Öğlen yemeklerinde yeteri kadar doymuyoruz. Yemekler çok kaliteli değil ama buna şükür.”

“Burada sistem filan işlemez. Yeni değiştirdiğimiz organizasyon şeması ile talimatlar on gündür patronun masasında imza için bekliyor. “

“Beş aydır buradayım. Daha ilk toplantımızı üç gün önce yaptık. Müşteriden yüklü bir iade geldi. Patronun oğlu kendisini ilgilendirmeyen bir konu olması nedeniyle izin istedi.”

“Bu kağıtları doldurmadan da üretim yapıyorduk. “

“On beş yıldır burada çalışıyorum. Firmayı çok şükür bu günlere getirdik. Her şeyi kurduk, çalıştırdık. Müşteriye mahcup bırakmadık. Şimdiden sonra da daha iyi yerlere getireceğiz.”

"Ben beş yıldır büyük patronun sekreteri olarak çalışıyorum. Büyük patronumuz iş konusunda son derece titiz birisidir. Çalışanlar onunla konuşmaktan çekinirler. Çalışan ile samimi olmayı sevmez. Çalışanlar küçük patronumuzu kendilerine daha yakın hissederler ama son söz büyük patrondadır. Küçük patronumuz bu nedenle üzerine sorumluluk almak istemez."

“Patronun olup biteni fark etmesi lazım. Üretimden çok çekildi. Başkalarının ağzına bakıp karar veriyor.”

“İyi elemanlar fazla durmuyor. İstedikleri ortamı bulamadıkları için hemen çekip gidiyorlar. Kurumsal olmamız lazım ama işveren aile kendi arasında anlaşamıyor.”

“Şirkete bir yıl önce insan kaynakları sistemini kurmak için geldim. Patronla oturup konuştuk. Burada sen benim yarımsın dedi. Üç tane plan sundum. Hala konuşacağız. Performans sisteminin alt yapısını oluşturdum. Uygulamaya almamız lazım, ama bu işi oturup konuşamıyoruz. “

“Yapacağımız harika şeyler var. Sirkülasyon oranımızı yüksek. Ekip çalışması yapamıyoruz.”

---

Buraya dek belirtilen şikayetler Mak.Yük.Müh. İsmail Hakkı Kavurmacı'nın İyi Uykular Patronum kitabından derlenmiştir.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.