Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.01.2023 23:55
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2023 00:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
BTSO
Haftanın popüler haberleri
İsvea vitrifiye seramikte ihracatını en fazla artıran firma oldu
İsvea, Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği İhracatın Şampiyonları ödül töreninde ödüle layık görüldü.
Dev market zinciri ismini değiştirdi
Tarım Kredi Marketleri, yeni açılacak mağazalarında bundan sonra "KOOP" adını kullanacak.
VOGUE Türkiye’nin Genel Yayın Yönetmenliğine Zeynep Akdoğan atandı
VOGUE Türkiye’nin Genel Yayın Yönetmenliğine Zeynep Akdoğan getirildi.
GYİAD’IN Başkanlığına Başak Öğütken Çetinkaya seçildi
Genç Yönetici ve İş İnsanları Derneği’nin (GYİAD) Başkanlığına Başak Öğütken Çetinkaya seçildi.
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in CLO'su olarak atandı
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in Baş Hukuk Müşaviri (CLO) olarak atandı.
Hakan Ejder, Rossmann Genel Müdürü oldu
Rossmann Türkiye'de Genel Müdürlük görevine Hakan Ejder atandı.
Teoman İbili, Elektraweb'in marina yazılımlarını anlattı
Elektraweb, marina işletmelerine özel geliştirdiği Marina Yönetim Sistemi ile denizcilik sektöründe de dijital dönüşümün öncüsü oluyor.
Nüfusun yüzde 14,9'unu gençler oluşturuyor
Türkiye'de nüfusun yüzde 14,9'unu gençler oluşturuyor.
İstanbul Havalimanı uçuş sayısıyla Avrupa'nın zirvesinde
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Havalimanı'nın nisanda günlük ortalama 1481 uçuşla Avrupa'daki en yoğun havalimanı olduğunu belirtti.
Arena Bilgisayar'da William Frederick Bradley dönemi
Arena Bilgisayar yeni yapılanmasını duyurdu. Yönetim Kurulu Başkanlığına William Frederick Bradley seçildi.
Ertan Güneş, Ayes Çelik'ten istifa etti
Ayes şirketi, Yönetim Kurulu Üyesi Ertan Güneş'in istifa ettiğini duyurdu.
Atlas Portföy Yönetimi, Avcar Motorlu Araçlar şirketi kurdu
Atlas Portföy Yönetim şirketi, Avcar Motorlu Araçlar şirketi kurduğunu duyurdu.
Türkiye-ABD-Ukrayna toplantısı yapıldı
Türk, Amerikalı ve Ukraynalı heyetler, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan'ın başkanlığında İstanbul'daki Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde bir araya geldi.
Türsab, Dünya Seyahat Ve Turizm Konseyi (WTTC) üyesi oldu
TÜRSAB, küresel turizm sektöründeki iş birliklerini güçlendirmek amacıyla WTTC Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi’ne Birlik Ortağı olarak üye oldu.
Resmi Gazetede yayımlandı: Herkes motokuryelik yapamayacak
Günlük yaşamda en çok şikayet edilen motokuryelere P1 Yetki Belgesi alma zorunluluğu getirildi. Böylelikle motokuryeler kayıt altına alınmış olacak.
İsveç, yolcu gemilerine yönelik ikinci enerji tesisini açtı
İsveç, yolcu gemilerine yönelik işletilmek üzere karada yerleşik ikinci enerji tesisini açtı.
ManpowerGroup, 2025 yılı iş gücü trendlerini açıkladı
ManpowerGroup'un “2025 Global İş Gücü Trendleri” raporuna göre milyonlarca yeni iş ortaya çıkarken bu işleri yapacak kişilerden beklenen beceriler de hızla değişiyor.
Philips Lumea IPL konforlu kişisel bakım ürünleriyle vizyonda
Lumea IPL, zahmetsiz ve uzun süreli tüy görünümünü azaltmaya yardımcı olan teknolojisiyle kullanıcılarına konforlu kişisel bakım deneyimi sunmaya devam ediyor.
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu
Brandverse Awards’ta ön değerlendirme süreci tamamlandı ve bu yılın kısa listesi belli oldu.
İzmir Yapay Zeka Zirvesinden mesaj: Hızlı hareket etmeliyiz
EGİAD ve ESİAD iş birliğiyle, “Dönüştüren Güç” teması altında düzenlenen Yapay Zeka Zirvesi, İzQ İnovasyon Merkezi’nde başladı.
HOMETEX 20 Mayıs 2025'te İstanbul Fuar Merkezi’nde başlayacak
Dünya ev tekstili sektörü İstanbul Hometex fuarında buluşacak.
Türkiye'deki startup yatırımları 70,2 milyon dolara ulaştı
Türkiye'deki startup yatırımları, 1.çeyrekte 70,2 milyon ABD doları seviyesine ulaştı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zelenskiy ile bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy ile bir araya geldi.
İsrail'in Filistin'e mezaliminde 74 Filistinli hayatını kaybetti
İsrail'in Gazze'ye geceden bu yana düzenlediği saldırılarda 74 Filistinli hayatını kaybetti.
Dünyanın gözü Türkiye'deki Rusya ve Ukrayna görüşmelerinde
Rus heyeti 2022'deki İstanbul müzakerelerini temel almak isterken Ukrayna heyeti ise toprak bütünlüğü ve güvenlik garantilerini masaya taşıyacak.
Yavuz Yeter, Golden Global Yatırım Bankasının aktiflerini açıkladı
Golden Global Yatırım Bankası 2025 Yılının İlk Çeyreğinde 17,2 Milyar TL Aktif Büyüklüğe Ulaştı.
AgriGO.AI ile Çiftçiler yapay zeka ile üretim yapacak
Tabit’in kurucularının geliştirdiği yeni nesil tarım asistanı AgriGO.AI, çiftçilere WhatsApp üzerinden yapay zekâ destekli bilgi desteği sunmaya başladı.
Pfizer'den Seda Tamur Oğralı, En Mutlu İşyeri seçildiklerini duyurdu
Happy Place to Work tarafından gerçekleştirilen “Türkiye'nin En Mutlu İş Yerleri” araştırmasında Pfizer Türkiye “Türkiye'nin En Mutlu İş Yeri” oldu.
Bpas, otomatik pencere sistemleriyle inovatif başarıya imza attı
Bpas Mekatronik’in geliştirdiği yenilikçi otomatik pencere açkı sistemleriyle birçok yapıda güvenlik, konfor ve enerji verimliliğini en üst düzeye taşıyor.
Opaş, güvenlik açıkları için yeni bir ürün geliştirdi
Opaş Tamir-Bakım ve Emniyet Şalterleri, Endüstriyel tesislerde ve tehlikeli makine bakımlarında çalışanlara yönelik yeni bir ürün geliştirdi.
Şarj istasyonlarındaki park sorununu çözecek düzenleme yolda
Halka açık otoparklarda bulunan şarj noktaları çoğu zaman elektrikli olmayan araçlar tarafından park amacıyla işgal ediliyor. Bu da mağduriyete yol açıyor.
Yeşilova Holding, son 5 yılda karbon ayak izini yüzde 30 azalttı
Yönetim Kurulu Başkanı Ali İhsan Yeşilova, bu sürecin yalnızca çevresel değil, aynı zamanda stratejik bir yatırım olduğunu vurguladı.
TÜİK duyurdu: Hizmet üretim endeksi Mart'ta yıllık yüzde 0,4 arttı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), mart ayına ilişkin hizmet üretim endeksi verilerini açıkladı.
Ziraat Türkiye Kupası'nda şampiyon Galatasaray
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor'u 3-0 yenerek şampiyon oldu.
Müsiad'ın 35 yıl almanağı dijitalde erişime açıldı
Bir ve Beraber Otuz Beş Yıl almanak çalışması, MÜSİAD’ın resmi web sitesi olan www.musiad.org.tr adresinden dijital olarak da erişime açıldı.
Rus heyeti Türkiye'de
İstanbul müzakerelerine katılacak Rus heyetinin Türkiye’ye ulaştı. Müzakerelere yerli ve yabancı basın mensupları yoğun ilgi gösteriyor.
EY-Parthenon yeni yapılanmasını duyurdu
EY'ın strateji ve kurumsal finansman hizmetleri, EY-Parthenon markasıyla tek çatı altında sunulacak.
ABD senatosu Çin'e yönelik yaptırım tasarlıyor
ABD Senatosu��nda Çin’in erişimini sınırlamak için yapay zeka çiplerinde konum takibi yapılmasını talep eden yasa tasarısını sundu.
Bakan Şimşek'ten cari açıkla ilgili iyimserlik mesajları
Mehmet Şimşek: Martta yıllık 12,6 milyar dolar gerçekleşen cari açığın ilk çeyrekte milli gelire oranla yüzde 1’in altında kalmasını bekliyoruz dedi.
Prof. Dr. Gürsakal'dan çarpıcı analiz: İK'nın sonu mu geliyor?
Fütürist Necmi Gürsakal, Moderna'nın "İnsan ve Dijital Teknoloji Yönetimi" dönüşümüne dikkat çekti: "Birkaç yıla 'insan' kısmı çıkabilir, İK şefleri hazırlıklı olsun!"