Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.01.2023 23:55
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2023 00:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
BTSO
Haftanın popüler haberleri
PwC/Hande Yinanç: Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi
PwC Türkiye Aile Şirketi Hizmetleri Lideri Hande Yinanç: Aile Şirketlerinin sadece yüzde 25’i çift haneli büyüme yakaladı.
Burak Uçar'a Bacacı Holding'te üst düzey görev
Bacacı Yatırım Holding Üretim ve Operasyonel Mükemmellikten Sorumlu İcra Kurulu Üyeliği’ne Burak Uçar getirildi.
İşyerlerinde her 100 çalışanın en az 20’si depresyona aday
Çalışanların ruh sağlığı OnlyHR 3. İstanbul Sempozyumunda uzmanlar tarafından masaya yatırıldı.
OPET’te Fasty Hediye Festivali başladı
Fasty Hediye Festivali’nde, tek seferde 50 TL ve üzerinde Fasty ürünleri alanlar, Fiat 600, iPhone 17, AirPods Pro 3 ve Ttec Bluetooth Hoparlör kazanma şansını yakalayacak.
TEXACO Team AMS, Türkiye pistlerindeki tüm şampiyonlukları kazandı
AVIS 2025 Türkiye Pist Şampiyonası beşinci ayağı, TOSFED İstanbul Park'ta düzenlenen final yarışları ile tamamlandı. TEXACO Team AMS şampiyonlukları kazandı.
KPMG/Sinem Cantürk: Türkiye pazarında dengeler değişiyor
KPMG: Türkiye fintech sektörü üçüncü çeyrekte yatırım liginde liderliğe yükseldi.
Sürat Kargo'dan gönderi rekoru
Sürat Kargo, Efsane Kasım’da günlük 900 bin gönderi ile rekor kırdı.
Kemal Oral: Teknoparklar artık yeni nesil Ar-Ge'nin merkezi
Elektraweb CEO’su Kemal Oral: Yapay zekâ laboratuvarları, veri merkezleri ve yeşil teknoloji çözümleri teknoparkların yeni kimliği olacak.
Take Off İstanbul 10 Aralık'ta başlıyor
Girişimcilik zirvesi Take Off İstanbul, 10-11 Aralık’ta İstanbul Fuar Merkezi’nde yapılacak.
MİB Başkanı Fatih İğrek: Fabrika üreten fabrikalarız
Makina İmalatçıları Birliği (MİB) Yönetim Kurulu Başkanı Fatih İğrek, MEEXX Fuarının açılışında konuştu: Türkiye Avrupa’nın Dördüncü Büyük Makine İhracatçısı.
Fenerium, ISO 9001 İç Denetçi eğitimini başarıyla tamamladı
Fenerium, Kalite Yönetim Sistemi etkinliğini daha da ileri taşıma ve süreçlerde mükemmelliği sağlama hedefi doğrultusunda, 2 gün boyunca düzenlediği kapsamlı İç Tetkikçi Eğitimini başarıyla tamamladı.
Dyson'a Rekabet Kurulundan soruşturma
Rekabet Kurulu, Dyson Turkey Elektrikli Ürünler Tic. Ltd. Şti. 'ne soruşturma açtı.
Müsiad Vizyoner Zirvesine rekor katılım
Vizyoner Zirvesi, Türk Telekom ve Trendyol ana sponsorluğunda 4.000’i aşkın katılımcının yer aldığı güçlü bir buluşmayla Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlendi.
AJet, İstanbul'dan Irak Süleymaniye'ye ilk seferini yaptı
AJet, İstanbul'dan Irak'ın Süleymaniye şehrine ilk seferini yaptı.
İstanbul Havalimanı ISO 22301 Sertifikası almaya hak kazandı
İstanbul Havalimanı'na "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası" verildi. Sertifika takdim törenine CEO Selahattin Bilgen ve çalışanlar katıldı.
TÜİK açıkladı: Enflasyon 31,07
Türkiye'de kasımda TÜFE artış aylık bazda yüzde 0,87 ile son 30 ayın, yıllık bazda da yüzde 31,07 ile son 4 yılın en düşük seviyesine geriledi.
Basketbol Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı FB Opet kazandı
30. Basketbol Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı, Çimsa ÇBK Mersin'i 104-77 yenen Fenerbahçe Opet kazandı.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu 12 Aralık'ta toplanacak
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, işçi kesimini temsil eden TÜRK-İŞ ile işveren kesimini temsil eden TİSK'i 12 Aralık saat 14.00'te toplantıya davet etti.
Belarus, Avrasya’nın kalbinde yükselen bir pazar
EGİAD Başkanı Kaan Özhelvacı, Belarus’un konumu, sanayi altyapısı, büyüyen pazar dinamikleri ve yatırımcı dostu politikalarıyla Türk iş dünyası için stratejik fırsatlar sunduğunu vurguladı.
Elektrikli şarj istasyonları Yandex Maps'ten bulunabilecek
Elektrikli araç sahipleri artık Yandex Maps ile araçlarına uygun şarj istasyonlarını bulabiliyor.
TEI, 15. Zekâ Atölyesini açtı
TEI, 15. Zekâ Atölyesini Eti Maden İşletmeleri İlkokulu’nda kurarak öğrencilerin eğitimine katkı sağladı.
Mesut Ergül: Lezita yenilikçi ürünleriyle Avrupa pazarında
Lezita, Avrupa Birliği’ne ihracat onayının ardından ilk gönderimi Almanya’ya yaptı.
Pfizer Türkiye Satış Direktörlüğüne Ahmet Kumkumoğlu atandı
Ahmet Kumkumoğlu, 1 Aralık itibarıyla Pfizer Türkiye Satış Direktörü olarak atandı.
Prometeon Türkiye'de Uğur Aydın'a üst düzey atama
Prometeon Türkiye, Rusya, CIS Ticaret Direktörü görevine Uğur Aydın atandı.
AJet, İstanbul'dan Beyrut'a sefer başlattı
AJet, Lübnan'ın başkenti Beyrut'a İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan direkt uçuşlarını başlattı.
Teknopark İstanbul 2026'da milyar dolarlık ihracat hedefliyor
Avrupa'nın en büyük girişimcilik merkezi Teknopark İstanbul 2026'da "milyar dolarlık" ihracat hedefliyor.
Tüketici derneklerinden servis ücretinin yasaklanmasına destek
Tüketici dernekleri gıda işletmelerindeki zorunlu "servis ücreti"nin yasaklanması kararına destek verdi.
1 Aralık 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
1 Aralık 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
Bahar Güler'e Best People & Culture Leaders'te ödül
Terra Pizza İnsan ve Kültür Direktörü Bahar Güler, Best People & Culture Leaders™ 2025 Silver Ödülü’nün sahibi oldu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, millete seslendi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı sonrası açıklamalarda bulundu.
İdeasoft'tan Betül Talay: İK’nın geleceği insan merkezli yapay zekâ
ideasoft, insan kaynakları alanında yeni bir dönemi başlatmaya hazırlanıyor. 2026 yılında AI destekli iç iletişim ve gelişim asistanı ile çalışan deneyimini dönüştürmeyi hedefliyor.
Golden Global Portföy faaliyete başladı
Golden Global Portföy Yönetimi A.Ş. faaliyete başladı.
Bimser, ilaç sektörüne özel QDMS for Pharma çözümünü geliştirdi
Bimser'in QDMS for Pharma yazılımı ilaç şirketlerinin uluslararası regülasyonlara uyum sağlamasını ve iş süreçlerini verimli yönetmesini sağlayacak.
TÜRSAB BY Hasan Eker: Papa’nın İznik’i ziyareti Bursa turizmi açısından bir şanstır
TÜRSAB Başkan Yardımcısı Hasan Eker, Papa 14. Leo'nun İznik ziyaretinin Bursa turizmi açısından bir şans olduğunu açıkladı.
AB, Çinli şirketlere yönelik bazı kurallarını gözden geçirecek
AB, Çinli şirketlere ilişkin endişeler nedeniyle yabancı yatırım kurallarını gözden geçirecek.
Maraş Çöreği, AB'den coğrafi işaretli ürün onayı aldı
“Maraş Çöreği” Türkiye'nin 44. coğrafi işaretli ürünü olarak kayda geçti.
Ekim'de 531 firmaya Dahilde İşleme İzin Belgesi verildi
Ticaret Bakanlığı, Ekim'de 531 firmaya Dahilde İşleme İzin Belgesi verildiğini açıkladı.
CarrefourSA yeni dijital cüzdanı Payfour'u kullanıma açtı
CarrefourSA, alternatif ödeme çözümleri sunarak alışveriş deneyimini iyileştirecek yeni dijital cüzdan uygulaması Payfour'u hayata geçirdi.
TÜİK, Türkiye'nin üçüncü çeyrek büyüme verilerini açıkladı
TÜİK, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin gayrisafi yurt içi hasıla (GSYH) sonuçlarını açıkladı. Türkiye ekonomisi yılın üçüncü çeyreğinde yüzde 3,7 büyüdü.
Türkiye, Akdeniz Genel Balıkçılık Komisyonu Başkanı seçildi
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Türkiye'nin Akdeniz Genel Balıkçılık Komisyonu’nda (GFCM) ilk kez Başkanlık görevine seçildiğini duyurdu.