Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.01.2023 23:55
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2023 00:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
BTSO
Haftanın popüler haberleri
Coşkun Çabuk, Golden Global Yatırım Bankasında görevine başladı
Golden Global Yatırım Bankası, finans sektöründeki geniş deneyimi ve stratejik vizyonuyla tanınan Coşkun Çabuk'u Yönetim Kurulu Başkan Vekili olarak atadı.
Tosyalı, demir çelik sektörünü zorlayan etkenlerden şikayetçi
ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı: Küresel koşullar ve dampingli ürünler demir çelik sektörünü zorluyor.
RUSAL yüksek saflıkta alüminyum üretecek
RUSAL üretimde karbon yerine oksijen salınımı sağlayan inert anot teknolojisini kullanarak yüksek saflıkta alüminyum üretecek.
Kenan Cebeci, Aras Digital Genel Müdürlüğü görevine atandı
Aras Kargo'da Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürüten Kenan Cebeci, Aras Digital Genel Müdürlüğü görevine atandı.
Nostalji kazandı: Müşteriler Cracker Barrel logosundaki yaşlı adamı geri istedi
Müşteri sadakati logoyu değiştirdi: Logo krizi yaşayan Cracker Barrel'da "Old Timer" figürü eski logoyu geri getirdi.
Prestige Mall AVM kapandı
2007’de açılan Prestige Mall, Başakşehir’deki 18 yıllık serüvenini noktaladı. Kapanma nedeni: yönetim sorunları ve ekonomik zorluklar.
Taç Kılavuz,Saran Group’ta CFO olarak göreve başladı
Taç Kılavuz, spor, medya ve teknoloji alanlarında faaliyet gösteren Saran Group’ta CFO olarak göreve başladı.
Rubikpara, saha satış ağını genişletecek
Rubikpara, Fuzul Holding desteğiyle 2025'in son çeyreğinde saha satış ağını 14 ile yayıyor.
Okul kıyafetleri sektöründe hareketlilik
Yeni eğitim öğretim döneminin yaklaşmasıyla hız kazanan okul kıyafeti alışverişi, giyim sektörünü hareketlendirdi.
Almanya ihracatta, Çin ithalatta ilk sırada
Türkiye'nin ihracatı, temmuzda 24 milyar 938 milyon dolar olarak gerçekleşti.
TEKNOFEST Mavi Vatan kapılarını açtı
TEKNOFEST 2025 kapsamında düzenlenen "TEKNOFEST Mavi Vatan" kapılarını açtı.
27 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
27 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları ve Çapraz Kurları
İSO'dan çağrı: Bankaların komisyon oranlarına bir tavan getirilmeli
İSO Başkanı Bahçıvan, İSO Meclis Toplantısında sanayinin yaşadığı sıkıntıları dile getirdi. Toplantıya Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz da katıldı.
Sözcü TV'de ana haberi Can Coşkun sunacak
Sözcü Ana Haber bültenini sunan Fatih Portakal haziran ayında ekranlara veda ettiğini açıklamıştı. Bugün, Can Coşkun'un ana haberi sunacağı duyuruldu.
ASSAN Group'tan Emin Öner ile Gürcan Okumuş'a fetöcülük ve casusluk gözaltısı
ASSAN Group sahibi Emin Öner ile CEO Gürcan Okumuş,FETÖ ile irtibatlı oldukları ve askeri casusluk faaliyeti gerçekleştirdikleri gerekçesiyle gözaltına alındı.
İki sınırda transit ticarette 24 saat geçiş serbestleşecek
Ticaret Bakanı Bolat: Cilvegözü ve Öncüpınar gümrük kapılarında transit ticarette 24 saat geçiş serbestleşecek.
Çelik Kubbe ile gelecek yılların güvenlik temeli sağlamlaştırılıyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Çelik Kubbe ile hava savunmasında artık farklı bir klasmana çıkacağız” dedi.
Yüksekovaspor Kadın Futbol Takımı Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın misafiri oldu
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TFF Kadınlar 1. Ligi'ni şampiyon tamamlayarak Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'ne yükselen Yüksekovaspor Kulübü'nü kabul etti.
Arvento, Çanakkale Zafer Kupası’nın heyecanına ortak oluyor
Arvento, Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları’nın Çanakkale etabına sponsor oldu.
Nurhan Demirel'den marka korsanlığı uyarıları ve önerileri
İletişim ve Sosyal Medya Uzmanı Nurhan Demirel, son dönemde artan ihlallerin küçük ve orta ölçekli işletmelerin önünü kestiğine dikkat çekiyor: “Küçük girişimcinin emeği gasp ediliyor”
Sanatçı Kaan Urgancıoğlu, WWF-Türkiye doğa elçisi oldu
Kaan Urgancıoğlu, deniz kaplumbağası koruma çalışmalarının 20. yılında WWF-Türkiye Doğa Elçisi oldu.
Lada'yı kuran Aybala Gümüş, iş insanlarını yemeklerini tatmaya davet ediyor
Aybala Gümüş uzun yıllar hemşirelik yaptıktan sonra annesi ve kızıyla birlikte ‘Lada’ isimli işletmeyi kurarak kadın girişimciliği adına güzel bir örnek oluşturdu.
Kadın Dostu Markalar Platformu/Nazlı Demirel'den yeni dönem müjdeleri
KDM Akademi, gelişim programlarıyla kurumların liderlik, sürdürülebilirlik, eşitlik ve dijital dönüşüm yolculuğuna rehberlik etmeye hazırlanıyor.
Low-Code BPM ile ERP sistemlerinizi hızlandırın ve esneklik kazanın
Low-Code BPM (İş Süreçleri Yönetimi) platformları, ERP sistemlerini tamamlayarak dijital dönüşüm yolculuğunda kritik bir rol oynuyor.
PwC'den bankacılık dolandırıcılıklarına yönelik mücadele reçetesi
PwC Türkiye: Bankacılık sektöründe dolandırıcılıkla etkin mücadele, tüm paydaşların iş birliği ile mümkün.
İş insanı Banu Arıduru hayatını kaybetti
Bir süredir kanserle mücadele eden Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru, 54 yaşında hayatını kaybetti.
Faal girişimlerin yüzde 44,4'ü hizmet sektöründe yer aldı
Türkiye'de geçen yıl faal girişimlerin yüzde 44,4'ü hizmet sektöründe, yüzde 35,1'i ticaret sektöründe faaliyet gösterdi.
İnternet kullananların oranı bu yıl yüzde 90,9'a yükseldi
Türkiye'de bu yıl 16-74 yaş grubundaki kişilerin internet kullanım oranı yüzde 90,9'a ulaştı.
Petrol Ofisi on altıncı marina istasyonunu Milta Bodrum’da açtı
Petrol Ofisi Muğla’daki yedinci, Türkiye genelindeki on altıncı marina istasyonunu Milta Bodrum Marina’da hizmete açtı.
Hatay'ın genç sörfçüleri Kiel'de
Hatay Sörf Merkezi'nden dokuz genç sporcu Almanya'nın Kiel şehrinde düzenlenen kültürel ve sportif değişim programına katıldı.
İşte mağazadaki müşteriyi onlıne’a çekmenin ipuçları
2025 yılında dijital video reklam harcamalarının yüzde 14 oranında artarak 72,4 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
ODE Yalıtım'ın yeni genel müdürü Barış Haznedar oldu
ODE Yalıtım'ın Genel Müdür pozisyonuna Barış Haznedar atandı.
Tuna Gülenç, Daikin Türkiye Başkan Yardımcısı oldu
Daikin'in Türkiye ve uluslararası yapılanmalarında üst düzey görevler üstlenen Tuna Gülenç, Daikin Türkiye Başkan Yardımcılığı görevine getirildi.
26 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
26 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
25 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
25 Ağustos 2025 tarihli TCMB Döviz Kurları
Aslı Dülgeroğlu, Pfizer Ar-Ge Birim bünyesinde Direktör oldu
Aslı Dülgeroğlu, Pfizer Ar-Ge Birimi bünyesinde Çalışma Kalitesi Gözetim Direktörü olarak atandı.
Sertaç Şeviş, AstraZeneca Grup Medikal Müdürü oldu
Sertaç Şeviş, AstraZeneca Türkiye’ye Grup Medikal Müdürü olarak katıldı.
Okul dönemi yaklaşırken kırtasiyecilere sıkı denetim
Okul dönemi yaklaşırken kırtasiyecilere ürün kalitesine ve fiyatlandırmasına yönelik denetimler yoğunlaştı.
Teknosa YK Üyeliğine Seçkin Yelmen seçildi
Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş. istifa nedeniyle boşalan Yönetim Kurulu Üyeliğine Seçkin Yelmen'in seçildiğini duyurdu.
Kayseri Şeker YK Başkanlığına Hurşit Dede seçildi
Kayseri Şeker Fabrikasının Olağan Genel Kurul Toplantısı sonucu yapılan görev dağılımında Yönetim Kurulu Başkanlığına Hurşit Dede seçildi.