Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.01.2023 23:55
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2023 00:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başarılı geçen JunioShow'a BTSO, KFA, BEKSİAD, UTİB ve UHKİB imzası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi Junioshow Bursa Uluslarası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı’nda atıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından KFA Fuarcılık organizasyonunda BEKSİAD, UTİB ve UHKİB iş birliğiyle düzenlenen bebe çocuk sektörünün dünyaya açılan kapısı Junioshow’a 4 kıtadan 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı alıcı Bursalı firmalarla buluştu.
Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yaklaşık yüzde 60’ını tek başına karşılayan Bursa’da sektörün en önemli buluşması Junioshow Fuarı kapılarını açtı. 11-14 Ocak 2023 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak fuar, Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Bursa’da yılın ilk fuarı olan Junioshow’da, 12 bin metrekarelik alanda 4 ayrı salonda 160’tan fazla firma stant açtı. Sektörün ihracat hacmine güç katan fuarın ilk gününde Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, BTSO Yönetim Kurulu ve Meclis Divan Üyeleri ile kent protokolü stant açan firmaları ziyaret etti.
“Fuar Oldukça Etkileyici ve Güzel”
Bursa Valisi Yakup Canbolat, Junioshow Fuarı’ndan hem sanayicinin hem üreticinin memnun olduğunu söyledi. Fuarın düzenlenmesinde emeği geçen BTSO, KFA Fuarcılık ve BEKSİAD’a teşekkür eden Vali Canbolat, “Oldukça başarılı bir fuar hazırlandığını görüyoruz. Dizayn çok güzel ve ürünler çok etkileyici. Katılımcılar çok iyi hazırlanmışlar. Gördüğümüz kadarıyla fuardaki sanayicimiz memnun. BTSO, KFA Fuarcılık, BEKİSAD ve emeği geçen bütün kurumları tebrik ediyorum.” dedi.
‘Bebe Konfeksiyonunda Bursa’nın Önemli Altyapısı Var’
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursa’nın önemli bir fuar organizasyonuna imza attığını ifade ederek, “Bursa, önemli bir sanayi şehri ve her geçen gün de aktivitesini yükselten bir şehir. Özellikle bebe konfeksiyon noktasında da Bursa’nın çok önemli bir altyapısı var. Çok güzel hazırlanmış bir fuar. Yeni bir konsept ile KFA Fuarcılık tarafından iyi bir fuar hazırlanmış. Çok daha güzel başarılara bebe sektöründe olan sanayicilerimizin imza atacağına yürekten inanıyorum. Ekonomi anlamında hem Bursa özelinde hem ülke genelinde daha güzel sonuçlar vereceğinin de işaretini buradan aldık.” diye konuştu.
70 Ülkeden 1.000’e Yakın Alıcı
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün nabzının attığı fuarın sektörün ihracatına önemli bir katkı sağladığını söyledi. Fuarda 70’den fazla ülkeden 1.000’e yakın yabancı yabancı alıcının Bursalı firmalarla buluştuğunu ifade eden İsmail Kuş, “2013 yılında çıktığımız yolculukta bu sene farklı bir konsept ile verimli bir fuar programını gerçekleştiriyoruz. Junioshow Fuarı sektörde adeta bebe ve çocuk giyim haftası etkinliği şekline dönüşüyor. Güzel bir katılım var. Özellikle yurt dışından ciddi alım heyetlerini ağırlıyoruz. Yerli ve yabancı 20 bin civarında iş insanını bu fuarda inşallah misafir edeceğiz. Katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.”
“KFA Fuarcılık ile İlkleri Yaşıyoruz”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, yabancı katılımcıların fuara oldukça yoğun ilgi gösterdiğinin altını çizdi. KFA Fuarcılık organizasyonuyla düzenlenen fuarın sektörün yıla daha güçlü başlamasını sağladığını belirten Yıldız, “Junioshow ilklerin yaşandığı bir fuar. Bu fuarımızı BTSO iştiraki KFA Fuarcılık ile birlikte gerçekleştiriyoruz. Coşkulu bir ortam var. Katılımcılar gördüğümüz kadarıyla gayet memnun. Yabancı müşterilerin ilgi alakası gayet güzel. Fuarın bitişinde de herkesin memnun olduğu, katılımcıların, gelen müşterilerin aradığını bulduğu bir fuar olmasını diliyorum.”
Yeni Nesil Bir Fuarcılık Vizyonu
Junioshow kapsamında kurgulanan trend alanları ile bebe ve çocuk modasındaki yeni trend ürünler de görücüye çıktı. 50’yi aşkın firmanın hazırlamış olduğu 360 ürün ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Alanında uzman isimlerin yer alacağı seminerler ile yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açıları fuarda ele alınacak. Fuar kapsamında ‘Çocuk Modasında En Güncel Yaklaşımlar’, ‘Renklerin Psikolojisi’, ‘Yenilikçi, Akıllı ve Sürdürülebilir Ürün Kullanımı ve Çocuk Modasında Yeniden Düşünmek, Üretmek ve Kullanmak’, ‘Markaların Dijital Görünürlüğü, Çocukların Giyim Seçimlerini Ne Kadar Etkiliyor’ ve ‘Bebe ve Çocuk Giyiminde Yeni Pazarlar ve Yeni Ufuklar’ başlıklarında seminerler gerçekleştiriliyor. Bunların yanı sıra açık diyalog alanlarıyla birlikte Junioshow, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini ziyaretçileriyle buluşturuyor.
Junio Fashion Show Defilesi
Fuar kapsamında Junio Fashion Show defilesi ile de sektör temsilcisi 8 firma, İlkbahar-Yaz kreasyonlarını görücüye çıkardı. Düzenlenen açılış defilelerinde, çocukların performansları ile firmaların yeni kreasyonları katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Fuar kapsamında bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Tasarım Yarışması' ödülleri de sahiplerini buldu.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu İlkbahar – Yaz ürünlerinin görücüye çıktığı fuar, 14 Ocak 2023 Cumartesi günü saat 17.00’a kadar ziyaretçilerini ağırlayacak.
BTSO
Haftanın popüler haberleri
Cumhurbaşkanı Erdoğan Kuveyt, Katar, Umman'a gidiyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 21-23 Ekim 2025 tarihleri arasında Kuveyt, Katar, Umman'a ziyarette bulunacak. Cumhurbaşkanlığına Cevdet Yılmaz vekalet edecek.
MardinUP 2025'te Mardinli girişimcilerin coşkusu salona sığmadı
850 katılımcı, 21 konuşmacı ve 7 panelle MardinUP 2025'te girişimcilik rüzgârı esti. Mardin'in tarihi dokusunda, modern girişimcilik ekosistemi buluştu.
SU IMC X-Ray CT ile malzeme içyapısı görünür oluyor
Sabancı Üniversitesi IMC - X-Ray CT Altyapısı sayesinde mikro ve nano odaklı X-ışını teknolojisi ile eklemeli imalat parçalarının porozite, yoğunluk ve kusur analizleri artık çok daha hassas ve hızlı bir şekilde yapılabiliyor.
TCMB'den Bankalararası Kart Merkezine suç duyurusu
TCMB, Bankalararası Kart Merkezinde yaptığı denetim sonucu suç unsuru içeren bazı bulgular bularak İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulundu.
20 Ekim 2025 tarihli TCMB Döviz ve Altın Fiyatları
TCMB Döviz Kurları ve Altın Fiyatları
Ege Bölgesi’nin ihracat rekortmeni sektörleri belli oldu
Ege Bölgesi’nin ihracat artış rekortmeni hububat bakliyat yağlı tohumlar sektörü oldu.
Amerikalı Wayfair, İzmir'den ürün alacak, İzmir'e üs kuracak
Amerikan mobilya devi Wayfair, İzmir’den ürün almaya, Türkiye’de ofis ve şirket açmaya geldi.
Dijitalleşme artık yalnızca bir teknolojik dönüşüm değil
Ahmet Halit Hatip: Dijitalleşme artık yalnızca bir teknolojik dönüşüm değil, rekabet gücümüzü, kalkınma hızımızı ve küresel konumumuzu belirleyen stratejik bir öncelik haline geldi.
TÜRMOB’un yeni başkanı İrfan Hüseyin Yıldız oldu
Türkiye Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği’nin (TÜRMOB) seçimli genel kurulunda Başkanlığa İrfan Hüseyin Yıldız seçildi.
Emre Kartaloğlu: Vakit geçirmeden vergi reformu yapılmalı
8 yıldır sürdürdüğü TÜRMOB Başkanlık görevini bırakan Emre Kartaloğlu, Genel Kurul’da yaptığı konuşmada vakit geçirmeden vergi reformu yapılması gerektiğini söyledi.
Seçil Arslan'a Prometeia Grupta önemli görev
Seçil Arslan, Prometeia Grubu genelinde veri bilimi faaliyetlerini yönetecek.
Pınar Güzey, Pazarama Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı
Pazarama’nın Pazarlama ve İletişim Genel Müdür Yardımcılığı görevine Pınar Güzey getirildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kuveyt, Katar ve Umman'a gidecek
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kuveyt, Katar ve Umman'a resmi ziyaretlerde bulunacak.
TÜİK açıkladı: Geçen yıl 651,8 milyar liralık AR-GE harcaması yapıldı
TÜİK "2024 yılı AR-GE Faaliyetleri Araştırması" sonuçlarına göre gayrisafi yurt içi AR-GE harcaması 2024'te 651 milyar 822 milyon liraya çıktı.
İsrail, ateşkese rağmen Gazze'lileri öldürmeye devam ediyor
İsrail'in ateşkese rağmen Gazze kentinin doğusuna açtığı ateşte 2 Filistinli hayatını kaybetti.
Hindistan, yapay zekâ veri merkezleri için önemli bir destinasyon haline geldi
Google, Hindistan'da yapay zeka veri merkezi kurmak için 15 milyar dolar yatırım yapacak.
TCL, Network X 2025'te yapay zekâ destekli ürünlerini tanıttı
TCL, Network X 2025'te yapay zekâ destekli geniş bant çözümlerini ve yeni ürünlerini tanıttı.
TÜSİAD ticaret heyeti New York ve Boston'a gidiyor
TÜSİAD heyeti yatırım bankaları, özel sermaye yatırımcıları ve teknoloji şirketlerini ziyaret ederek; yatırım ortamı ve teknoloji trendleri konusunda bilgi alacak.
Ürün, fiyat denetimleri kesintisiz devam ediyor
Ticaret Bakanlığı 9 ayda 26,9 milyon ürün denetledi, 2,1 milyar lira ceza kesti.
ABD'de Türk ekonomisine duyulan güven ve ilgi memnuniyeti
Mehmet Şimşek, ABD'deki temaslarında yatırım bankaları ve küresel fonlara Türkiye ekonomisinin dayanıklılığını ve güçlü yatırım potansiyelini anlattı.
TOBB duyurdu: Kurulan şirket sayısında azalış var
Kurulan șirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 4,7 azalıș oldu.
Hisarcıklıoğlu: Daha fazla girişimciye ihtiyaç var
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, Ülkenin en büyük ihtiyacının girişimci olduğunu belirtti.
Pınar Zevkirlioğlu, Motul Türkiye Pazarlama Müdürü oldu
Motul Türkiye Pazarlama Müdürlüğü görevine Pınar Zevkirlioğlu atandı.
Hindistan'da çağrı merkezinde yapay zekâ sohbet robotları kullanılıyor
Hindistan'da çağrı merkezi çalışanlarının yerini alacak yapay zekâ sohbet robotları kullanılıyor.
Sinem Cantürk yeni nesil yatırım modeli Tokenleri tanıttı
Sinem Cantürk: Finansal ekosistem giderek dijitalleşirken, tokenizasyonun sermayeye erişim, yatırım ve yönetim biçimlerini yeniden tanımlamada öncü bir rol üstlenmesi bekleniyor.
Çocukları hedef alan reklamlara karşı dikkat
Reklam Kurulu, çocukları hedef alan reklamlara karşı denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
Sabiha Gökçen Havalimanı 2026'da rekor yolcu hedefliyor
İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Uluslararası Havalimanı, gelecek yıl 47 milyonun üzerinde yolcuya ulaşmayı hedefliyor.
Gökhan Çetinkaya, makineleri kiralama yöntemiyle sektöre kazandırıyor
Gökhan Çetinkaya, firması aracılığıyla, üretim tesislerinde kullanılan makineleri kiralama yöntemiyle sektöre kazandırıyor.
Nadir toprak elementleri enerji bağımsızlığımızda oyun değiştirici
Bakan Bayraktar, Gabar'da Türkiye'nin farklı illerinden gelen 73 kadın mühendisle buluştu.
Öngörü: Mobil abone sayısı 2028'de 100 milyonu geçecek
Türkiye'de bu yılın ikinci çeyreği itibarıyla 96,5 milyon olan mobil abone sayısının, 2028'de 100 milyonu aşması öngörülüyor.
Türkiye'den 53 ülkeye çekici ihraç edildi
Türkiye'den yılın 9 ayında 1 milyar 380 milyon 823 bin dolarlık çekici ihracatı yapıldı.
Güler Sabancı 'filantropinin para birimi güvendir'
Sabancı, çoklu krizler döneminde 'filantropi'nin geleceğine, güven ve hesap verebilirliğin önemine dikkati çekerek, sürdürülebilir toplumsal dönüşüm için işbirliğinin gerekliliğini vurguladı.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu 21 Ekim'de toplanacak
İşçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Üçlü Danışma Kurulu, Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun işleyişini ele almak için 21 Ekim'de toplanacak.
Kıbrıs Cumhurbaşkanlığı seçimini Tufan Erhürman kazandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) Cumhurbaşkanlığı seçimini Cumhuriyetçi Türk Partisi’nin (CTP) lideri Tufan Erhürman kazandı.
Teknofest girişimleri Türkiye Innovation Week'te ödülleri topladı
T3 Vakfı tarafından desteklenen üç yenilikçi girişim, Türkiye Innovation Week 2025’te önemli ödüller kazanarak adlarını zirveye yazdırdı.
İstanbul Moda Akademisi'nden çanta tasarım atölyesi
Çanta tasarımına ilgi duyanlar için İMA'da 3 aylık özel program başlıyor. Eğitim, tasarımdan üretime, logo çalışmasından pazarlamaya tüm süreçleri kapsıyor.
Mustafa Söylemez: Sürdürülebilir üretim için sağlıklı hayvanlar şart
MSD Hayvan Sağlığı, üreticilere ve veteriner hekimlere yönelik bütüncül sağlık çözümleri sunarken, tüketici güveni ve gıda güvenliği konularında da aktif rol oynuyor.
DCP Toner, işlerinizin akmamaması için doğru yazıcıyı seçin diyor
Doğru yazıcı ise uzun vadede zaman ve paradan tasarruf ettirirken, günlük operasyonların sorunsuz yürümesine katkı sağlar. Kısa vadeli fiyat avantajlarından ziyade, uzun vadeli işletme maliyetlerini ve verimliliği dikkate almak gerekir.
Fortinet araştırdı: Yapay zeka siber açığı kapatabilir mi?
Fortinet raporuna göre uzmanların %87'si yapay zekadan umutlu. Ancak tam potansiyel için AI becerilerini geliştirmek şart, aksi halde risk artıyor.
Sibel Selvi'den kriz ve itibar yönetimi reçeteleri
İnomist iletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi "Krizden sonra başlayan asıl sınav, itibar yönetimidir" diyerek konunun önemine dikkat çekiyor.