Japonya merkezli Mitsubishi Motors, Honda Motor ile Nissan Motor arasındaki ittifaka katılıyor.
Haber Giriş Tarihi: 31.07.2024 10:36
Haber Güncellenme Tarihi: 31.07.2024 10:36
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Japonya merkezli Mitsubishi Motors, Honda Motor ile Nissan Motor arasındaki ittifaka katılarak, toplam satışları 8 milyonu aşan otomobil üreticileri arasında iş birliği oluşturmaya hazırlanıyor.
Nissan'ın %34'üne sahip olduğu Mitsubishi Motors'un, stratejik ortaklıklarının ayrıntılarını netleştirmek için Honda ve Nissan ile birlikte çalışacağı, üç firmanın otomobilleri kontrol eden araç içi yazılımları standartlaştırmayı amaçladığı belirtildi.
Nissan ve Honda, Mart ayında elektrikli araç parçaları üretimi ve otomotiv yazılım platformlarında yapay zeka konusunda işbirliği yapmak üzere stratejik bir ortaklık planladıklarını açıklamıştı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mitsubishi Motors, Honda-Nissan ittifakına katılıyor
Japonya merkezli Mitsubishi Motors, Honda Motor ile Nissan Motor arasındaki ittifaka katılıyor.
Japonya merkezli Mitsubishi Motors, Honda Motor ile Nissan Motor arasındaki ittifaka katılarak, toplam satışları 8 milyonu aşan otomobil üreticileri arasında iş birliği oluşturmaya hazırlanıyor.
Nissan'ın %34'üne sahip olduğu Mitsubishi Motors'un, stratejik ortaklıklarının ayrıntılarını netleştirmek için Honda ve Nissan ile birlikte çalışacağı, üç firmanın otomobilleri kontrol eden araç içi yazılımları standartlaştırmayı amaçladığı belirtildi.
Nissan ve Honda, Mart ayında elektrikli araç parçaları üretimi ve otomotiv yazılım platformlarında yapay zeka konusunda işbirliği yapmak üzere stratejik bir ortaklık planladıklarını açıklamıştı.
Kaynak: Reuters
Haftanın popüler haberleri
CEO’ların yüzde 71’i yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görüyor
KPMG: CEO'ların yüzde 71'i, yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görürken yüzde 69'u, bütçelerinin yüzde 10 ila 20'sini bu teknoloji için yapılacak harcamalara ayırıyor.
Bursa bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörü Cezayir'de podyuma çıktı
Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektöründeki 61 Bursalı firma, 500'e yakın Cezayir'li iş insanıyla bir araya geldi.
Mehrwerk Group, Cpp Türkiye’yi satın aldı
Almanya merkezli Mehrwerk Group, CPP Group Türkiye’yi satın aldı. CPP Group Türkiye, faaliyetlerine “Mehrwerk Türkiye” adıyla devam edecek.
2026 hac kuraları çekildi. Kimler gidiyor? 20.00'den itibaren e-Devlette
2026 hac kuraları çekildi. Hacı adayları, sonuçları saat 20.00'den itibaren e-Devlet üzerinden öğrenebilecek.
Türk kahvesi AB tescil yolculuğunda
Türk Kahvesi, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından yapılan başvuru sonucunda AB’de “Geleneksel Ürün Adı” (Traditional Specialities Guaranteed) olarak ilan edildi.
Antep lahmacununa Avrupa’dan tescil
Gaziantep’in yüzyıllardır süregelen mutfak mirasının en önemli simgelerinden biri olan Antep Lahmacunu Avrupa Birliği’nden coğrafi işaret (PGI) tescili aldı.