Marketing Türkiye Gerety Awards 2023’ün kazananları belli oldu
Marketing Türkiye Gerety Awards 2023’ün kazananları belli oldu
Gerety Awards 2023’te ABD, Fransa, Almanya, İspanya, İngiltere ve Kanada ülkesine en çok ödülle dönenler olurken, yılın en çok ödül kazanan markası McDonald’s oldu.
Haber Giriş Tarihi: 08.09.2023 11:32
Haber Güncellenme Tarihi: 08.09.2023 11:32
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, yaratıcılığa kadın merceğinden bakan tek festival olan Gerety Awards 2023’ün kazananları belli oldu. Gerety Awards 2023 shortlist’inde yer alan 159 yaratıcı iş içerisinden 4 Grand Prix, 27 Altın, 69 Gümüş, 65 Bronz ödül sahiplerine ulaştı.
Kuş bakışı: Gerety Awards 2023
Gerety Awards 2023’te ABD, Fransa, Almanya, İspanya, İngiltere ve Kanada ülkesine en çok ödülle dönenler olurken, yılın en çok ödül kazanan markası McDonald’s oldu.
BBDO Almanya’nın Alzheimer Forschung Girişimi için oluşturduğu THE GLITCH kazandığı 3 Altın, 3 Gümüş ve Bronz ödülle dünya çapında yılın en çok ödül alan çalışması olmayı başardı.
En çok ödül alan ikinci kampanya, DDB Chicago’nun 1 Grand Prix, 2 Altın ve Gümüş kazanan Skittles için Gökkuşağından “Özür Dile” adlı çalışması iken onu VMLY&R Meksika’nın Shout for Movistar’ı 1 Altın, 4 Gümüş ve Bronz ödül alarak takip etti.
Yılın Grand Prix kazanan kampanyaları, iklim değişikliği, mülteciler ve göç, çeşitlilik gibi büyük dünya sorunlarına yönelik yaratıcılıklarının yanı sıra mizahı en iyi şekilde kullanmalarıyla da büyük beğeni topladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Marketing Türkiye Gerety Awards 2023’ün kazananları belli oldu
Gerety Awards 2023’te ABD, Fransa, Almanya, İspanya, İngiltere ve Kanada ülkesine en çok ödülle dönenler olurken, yılın en çok ödül kazanan markası McDonald’s oldu.
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, yaratıcılığa kadın merceğinden bakan tek festival olan Gerety Awards 2023’ün kazananları belli oldu. Gerety Awards 2023 shortlist’inde yer alan 159 yaratıcı iş içerisinden 4 Grand Prix, 27 Altın, 69 Gümüş, 65 Bronz ödül sahiplerine ulaştı.
Kuş bakışı: Gerety Awards 2023
Gerety Awards 2023’te ABD, Fransa, Almanya, İspanya, İngiltere ve Kanada ülkesine en çok ödülle dönenler olurken, yılın en çok ödül kazanan markası McDonald’s oldu.
BBDO Almanya’nın Alzheimer Forschung Girişimi için oluşturduğu THE GLITCH kazandığı 3 Altın, 3 Gümüş ve Bronz ödülle dünya çapında yılın en çok ödül alan çalışması olmayı başardı.
En çok ödül alan ikinci kampanya, DDB Chicago’nun 1 Grand Prix, 2 Altın ve Gümüş kazanan Skittles için Gökkuşağından “Özür Dile” adlı çalışması iken onu VMLY&R Meksika’nın Shout for Movistar’ı 1 Altın, 4 Gümüş ve Bronz ödül alarak takip etti.
Yılın Grand Prix kazanan kampanyaları, iklim değişikliği, mülteciler ve göç, çeşitlilik gibi büyük dünya sorunlarına yönelik yaratıcılıklarının yanı sıra mizahı en iyi şekilde kullanmalarıyla da büyük beğeni topladı.
Marketing Türkiye
Haftanın popüler haberleri