2023 yılında Çin’in e-ticaret satışlarında yaklaşık 2,2 trilyon dolar (2,03 trilyon Euro) değerine ulaşması bekleniyor.
Haber Giriş Tarihi: 04.09.2023 19:22
Haber Güncellenme Tarihi: 04.09.2023 19:22
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
GlobalData'nın raporuna göre, Çin, çevrimiçi satışlarda dünyanın en büyük pazarı olma konumunu korurken, 2023 yılında Çin’in e-ticaret satışlarında yaklaşık 2,2 trilyon dolar (2,03 trilyon Euro) değerine ulaşması bekleniyor.
Çin'de e-ticaret satışları 2018 ile 2022 arasında ,2'lik bileşik büyüme oranı ile geçen yıl yaklaşık 2 trilyon dolar (1,84 trilyon Euro) değerine ulaştı.
Çin 2022'de küresel e-ticaret pazarının üçte birinden fazlasını (%33,9) oluşturmuş ve 2022'de e-ticaret satışlarının 1,8 trilyon dolara (1,66 trilyon Euro) ulaşmasıyla ABD'nin önüne geçmiştir.
Rapora göre e-ticaret satışlarıyla açık ara üçüncü sırada yer alan İngiltere 2022'de 287,4 milyar dolarlık (264,9 milyar Euro) e-ticaret satış hacmine ulaştı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çin, 2023'te 2,2 Trilyon dolarlık e-ticaret geliri bekliyor
2023 yılında Çin’in e-ticaret satışlarında yaklaşık 2,2 trilyon dolar (2,03 trilyon Euro) değerine ulaşması bekleniyor.
GlobalData'nın raporuna göre, Çin, çevrimiçi satışlarda dünyanın en büyük pazarı olma konumunu korurken, 2023 yılında Çin’in e-ticaret satışlarında yaklaşık 2,2 trilyon dolar (2,03 trilyon Euro) değerine ulaşması bekleniyor.
Çin'de e-ticaret satışları 2018 ile 2022 arasında ,2'lik bileşik büyüme oranı ile geçen yıl yaklaşık 2 trilyon dolar (1,84 trilyon Euro) değerine ulaştı.
Çin 2022'de küresel e-ticaret pazarının üçte birinden fazlasını (%33,9) oluşturmuş ve 2022'de e-ticaret satışlarının 1,8 trilyon dolara (1,66 trilyon Euro) ulaşmasıyla ABD'nin önüne geçmiştir.
Rapora göre e-ticaret satışlarıyla açık ara üçüncü sırada yer alan İngiltere 2022'de 287,4 milyar dolarlık (264,9 milyar Euro) e-ticaret satış hacmine ulaştı.
Kaynak: esmmagazine
Haftanın popüler haberleri