Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Hindistan'da çağrı merkezinde yapay zekâ sohbet robotları kullanılıyor

Hindistan'da çağrı merkezi çalışanlarının yerini alacak yapay zekâ sohbet robotları kullanılıyor.

Haber Giriş Tarihi: 19.10.2025 22:51
Haber Güncellenme Tarihi: 19.10.2025 23:30
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Hindistan'da çağrı merkezinde yapay zekâ sohbet robotları kullanılıyor

Hindistan'da bir startup ofisinde, geliştiriciler insanlar gibi konuşup mesajlaşabilen yapay zekâ sohbet robotlarını kullanıyor. Şirket, müşteri hizmetleri işlerini neredeyse tamamen ortadan kaldırmayı hedefliyor. Yapay zekâ araçları, çağrı merkezleri ve müşteri hizmetlerinde rutin görevlere dayalı işlerin yerini alıyor. Üretken yapay zekâ temsilcileri, müşterilerin aylık 10.000 sorguyu yanıtlamak için ihtiyaç duydukları çalışan sayısını %80 oranında azaltmalarını sağladığını belirtiyor.

Kaynak: Reuters

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      logo
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.