Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Annelere hediyeleri online alacağız

Anneler Günü Alışveriş Tercihleri Araştırması mobilin ve mobil uygulamaların yükselişini bir kez daha gözler önüne seriyor.

Haber Giriş Tarihi: 28.04.2025 13:07
Haber Güncellenme Tarihi: 28.04.2025 13:10
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Annelere hediyeleri online alacağız

Hepimizin hayatına dokunan, her zaman mutlu ve özel hissetmeyi hak eden annelerimiz için yılın en sevgi dolu dönemlerinden Anneler Günü geldi çattı. Annelerimize ve bizim için anne gibi olan anne figürlerimize bu özel günde hak ettikleri değeri göstermek ve mutlu etmek adına herkesin aklında neler yapabilirim sorusu belirmeye başladı. Onlarla birlikte geçireceğimiz, belki de klasik Anneler Günü kahvaltısını yapacağımız bu samimi günde kendilerini özel hissettirmek adına hediye arayışımız devam ederken, Digital Turbine hem kullanıcılara, hem de marka ve ajanslara yardımcı olabilecek Anneler Günü araştırmasını yayınladı.

Digital Turbine’ın hem kendi envanterinde, hem de bağımsız araştırma şirketi GWI ile Türkiye’deki kullanıcıların bu özel dönemdeki satın alma alışkanlıkları ve tercihlerini daha iyi analiz etme amacıyla gerçekleştirdiği Anneler Günü Alışveriş Tercihleri Araştırması mobilin ve mobil uygulamaların yükselişini bir kez daha gözler önüne seriyor.

EMEA bölgesinde 1.2 milyardan fazla tüketici bu yıl Anneler Günü’nü kutlamaya hazırlanırken, markaların bu özel günde fark yaratabilmesi için doğru kanallarda görünür olması her zamankinden daha önemli. 2024 yılında yalnızca Anneler Günü hediyelerine 22 milyar doların üzerinde harcama yapılmışken, bu pazarda öne çıkmak isteyen markalar için fırsat büyük.

Tüketiciler mobil oyunlarda günde ortalama 52 dakikadan fazla zaman geçiriyor. Bu da, markaların yaratıcı reklamlar aracılığıyla duygusal bağ kurmaları ve kampanya mesajlarını etkili biçimde iletmeleri için mükemmel bir alan sunuyor. Özellikle Anneler Günü gibi duygusal değeri yüksek dönemlerde, kullanıcıların bağlılığı ve duygusal tepkiselliği, kampanya performansını doğrudan etkiliyor.

2024 verilerine göre; tüketicilerin %50’si indirimli ya da promosyonlu ürünleri tercih etti ve mobil uygulamalardan alışveriş yapanların oranı %52'yi geçti. Bu da demek oluyor ki, mobil odaklı ve promosyon bazlı reklam kampanyaları tüketicinin karar verme sürecinde belirleyici rol oynuyor.

Digital Turbine EMEA Satış Direktörü Nur Cephanecigil, “Mobil oyunlar, Anneler Günü gibi duygusal yoğunluğu yüksek dönemlerde sadece bir eğlence aracı değil, aynı zamanda reklam verenler için altın değerinde bir temas noktası. 22 saniyeye varan reklam dikkat süresi, markalar için hikâyelerini anlatmak adına benzersiz bir alan sunuyor.” diyor.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      logo
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.