Junioshow, yerli ve yabancı ziyaretçilere kapılarını açtı
Junioshow, yerli ve yabancı ziyaretçilere kapılarını açtı
Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı Junioshow kapılarını açtı.
Haber Giriş Tarihi: 11.07.2023 12:14
Haber Güncellenme Tarihi: 11.07.2023 12:14
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası öncülüğünde, Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) işbirliği ve KFA Fuarcılık organizasyonunda düzenlenen Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı Junioshow kapılarını açtı. Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde 13 Temmuz’a kadar devam edecek fuar, yerli ve yabancı binlerce sektör profesyonelini ağırlayacak.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün Türkiye’deki en önemli buluşmaları arasında yer alan Junioshow Fuarı başladı. İki ayrı holde 100’e yakın yerli üreticinin katılımıyla düzenlenen fuarda sektörde modaya yön veren 0-12 yaş arası sonbahar-kış koleksiyonları, en yenilikçi ürün ve tasarımlar ziyaretçilerin beğenisine sunuluyor. Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş ve kent protokolü de fuarın ilk gününde BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş ve BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız ile birlikte fuarı ziyaret ederek, firma temsilcileri ile bir araya geldi.
Bebe Çocuk Konfeksiyonunda Marka Şehir Bursa
Fuara ilişkin değerlendirmelerde bulunan Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa’nın bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe marka şehir haline geldiğine vurgu yaptı. Bursalı firmaların sektörde moda ve tasarım trendlerini belirlemenin yanı sıra ihracatta da önemli başarılar elde ettiğini kaydeden Vali Canbolat, “Junioshow Fuarımız da sektörün tanıtımı açısından büyük değer taşımaktadır. Sektörde artan ürün çeşitliliğini, tasarım ve markalaşma çalışmalarını bu fuarda görme şansına sahip oluyoruz. Bu önemli etkinlikte emeği geçen Bursa Ticaret ve Sanayi Odamıza ve tüm paydaşlara teşekkürlerimi sunuyorum. Fuarımızın kentimize ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum.” diye konuştu.
İki Bini Aşkın Yabancı Ziyaretçi Bekleniyor
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, BTSO olarak bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörüne yönelik önemli projeleri hayata geçirdiklerini ifade etti. Türkiye’nin sektördeki üretiminin yarıdan fazlasının Bursa’da gerçekleştirildiğini anımsatan Başkan Burkay, üretim kadar pazarlamanın da önemli olduğuna dikkati çekti. Pazarlama noktasında fuar organizasyonlarının büyük bir rol oynadığını söyleyen Başkan Burkay, “Bursa, fuarcılık alanında Türkiye’nin en önemli merkezlerinden biri. İstanbul’dan sonra en fazla fuara ev sahipliği yapan şehirler arasında yer alıyor. Junioshow Fuarımızı da Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez düzenliyoruz. Bugün 100’e yakın firmamız fuarda katılımcı olarak yer alıyor. BTSO olarak bu yıl da fuara 500’ün üzerinde yabancı alıcı davet ettik. Fuar boyunca toplamda iki bini aşkın yabancı ziyaretçinin firmalarımızla bir araya geleceğini tahmin ediyoruz. Fuarımızın, zorlu küresel ekonomi şartlarında firmalarımızın üretim ve siparişlerine olumlu bir etki yapmasını bekliyoruz.” dedi.
“Bursa Moda ve Trendleri Belirliyor”
Bursa’nın sektörde moda ve trendleri de belirleyen bir konuma yükseldiğini belirten Başkan Burkay konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bursa artık takip eden değil, takip edilen ve trendleri belirleyen bir kent. Katılımcı firmalarımızın koleksiyonlarında bunu açıkça görüyoruz. Bu noktada sektörümüzün en önemli sivil toplum kuruluşu BEKSİAD’a değerli işbirlikleri için çok teşekkür ediyorum. Fuar, alım heyeti ve diğer tüm projelerimizdeki destekleri sektörümüze çok önemli kazanımlar sağlıyor. Bugün ayrıca sektörümüzü ve ihracatçılarımızı yalnız bırakmayan Sayın Valimize, Milletvekillerimize, Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve tüm konuklarımıza da şükranlarımı sunuyorum. Fuarın sektörümüze ve ülke ihracatımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
“Sektörde Yatırımların Karşılığını Alıyoruz”
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Juniohow Fuarı’nın sektör için hayırlı olması temennisinde bulundu. Katılımcı firmaların fuara özenle hazırlandıklarını gözlemlediklerini ifade eden Aktaş, “Yıllardır Bursa bebe çocuk konfeksiyonu sektörüne yapılan yatırımların karşılığını aldığımızı görüyoruz. Büyük emek verilen bu fuar organizasyonları ile küresel rekabette daha önemli başarılar elde edebileceğimize inanıyoruz.” dedi.
“Yeni İş ve İhracat Bağlantıları Sağlayacak”
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, dünya ekonomisinin zor bir dönemden geçtiğini ancak BTSO’nun ihracat odaklı çalışmalarına hız kesmeden devam ettiğini vurguladı. İsmail Kuş, “Junioshow Fuarımızı 100’e yakın yerli firma ve 500’e yakın yabancı alıcının katılımıyla düzenliyoruz. Bu zorlu süreçte firmalarımıza yeni iş ve ihracat bağlantıları sunabilmek en önemli hedefimiz. Fuarımızın hayırlı ve bereketli geçmesini diliyoruz.” dedi.
“Sektörün En Önemli Buluşmalarından Biri”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, Junioshow Fuarı’nın bu yıl 18’incisini düzenlediklerini belirterek, “Bebe ve çocuk konfeksiyonunun üretim merkezi konumunda yer alan Bursa’da gerçekleştirilen bu fuar, sektörümüzün en önemli buluşmalarından biri haline geldi. Fuarın her yıl olduğu gibi bu yıl da firmalarımızın ihracatına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Tüm katılımcılarımıza bereketli fuarlar diliyor, Sayın Valimize, Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve BTSO Başkanımıza sektörümüz adına teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Junioshow, yerli ve yabancı ziyaretçilere kapılarını açtı
Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı Junioshow kapılarını açtı.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası öncülüğünde, Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) işbirliği ve KFA Fuarcılık organizasyonunda düzenlenen Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı Junioshow kapılarını açtı. Bursa Uluslararası Fuar Merkezi’nde 13 Temmuz’a kadar devam edecek fuar, yerli ve yabancı binlerce sektör profesyonelini ağırlayacak.
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün Türkiye’deki en önemli buluşmaları arasında yer alan Junioshow Fuarı başladı. İki ayrı holde 100’e yakın yerli üreticinin katılımıyla düzenlenen fuarda sektörde modaya yön veren 0-12 yaş arası sonbahar-kış koleksiyonları, en yenilikçi ürün ve tasarımlar ziyaretçilerin beğenisine sunuluyor. Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş ve kent protokolü de fuarın ilk gününde BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş ve BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız ile birlikte fuarı ziyaret ederek, firma temsilcileri ile bir araya geldi.
Bebe Çocuk Konfeksiyonunda Marka Şehir Bursa
Fuara ilişkin değerlendirmelerde bulunan Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa’nın bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe marka şehir haline geldiğine vurgu yaptı. Bursalı firmaların sektörde moda ve tasarım trendlerini belirlemenin yanı sıra ihracatta da önemli başarılar elde ettiğini kaydeden Vali Canbolat, “Junioshow Fuarımız da sektörün tanıtımı açısından büyük değer taşımaktadır. Sektörde artan ürün çeşitliliğini, tasarım ve markalaşma çalışmalarını bu fuarda görme şansına sahip oluyoruz. Bu önemli etkinlikte emeği geçen Bursa Ticaret ve Sanayi Odamıza ve tüm paydaşlara teşekkürlerimi sunuyorum. Fuarımızın kentimize ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum.” diye konuştu.
İki Bini Aşkın Yabancı Ziyaretçi Bekleniyor
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, BTSO olarak bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörüne yönelik önemli projeleri hayata geçirdiklerini ifade etti. Türkiye’nin sektördeki üretiminin yarıdan fazlasının Bursa’da gerçekleştirildiğini anımsatan Başkan Burkay, üretim kadar pazarlamanın da önemli olduğuna dikkati çekti. Pazarlama noktasında fuar organizasyonlarının büyük bir rol oynadığını söyleyen Başkan Burkay, “Bursa, fuarcılık alanında Türkiye’nin en önemli merkezlerinden biri. İstanbul’dan sonra en fazla fuara ev sahipliği yapan şehirler arasında yer alıyor. Junioshow Fuarımızı da Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez düzenliyoruz. Bugün 100’e yakın firmamız fuarda katılımcı olarak yer alıyor. BTSO olarak bu yıl da fuara 500’ün üzerinde yabancı alıcı davet ettik. Fuar boyunca toplamda iki bini aşkın yabancı ziyaretçinin firmalarımızla bir araya geleceğini tahmin ediyoruz. Fuarımızın, zorlu küresel ekonomi şartlarında firmalarımızın üretim ve siparişlerine olumlu bir etki yapmasını bekliyoruz.” dedi.
“Bursa Moda ve Trendleri Belirliyor”
Bursa’nın sektörde moda ve trendleri de belirleyen bir konuma yükseldiğini belirten Başkan Burkay konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bursa artık takip eden değil, takip edilen ve trendleri belirleyen bir kent. Katılımcı firmalarımızın koleksiyonlarında bunu açıkça görüyoruz. Bu noktada sektörümüzün en önemli sivil toplum kuruluşu BEKSİAD’a değerli işbirlikleri için çok teşekkür ediyorum. Fuar, alım heyeti ve diğer tüm projelerimizdeki destekleri sektörümüze çok önemli kazanımlar sağlıyor. Bugün ayrıca sektörümüzü ve ihracatçılarımızı yalnız bırakmayan Sayın Valimize, Milletvekillerimize, Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve tüm konuklarımıza da şükranlarımı sunuyorum. Fuarın sektörümüze ve ülke ihracatımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
“Sektörde Yatırımların Karşılığını Alıyoruz”
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Juniohow Fuarı’nın sektör için hayırlı olması temennisinde bulundu. Katılımcı firmaların fuara özenle hazırlandıklarını gözlemlediklerini ifade eden Aktaş, “Yıllardır Bursa bebe çocuk konfeksiyonu sektörüne yapılan yatırımların karşılığını aldığımızı görüyoruz. Büyük emek verilen bu fuar organizasyonları ile küresel rekabette daha önemli başarılar elde edebileceğimize inanıyoruz.” dedi.
“Yeni İş ve İhracat Bağlantıları Sağlayacak”
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, dünya ekonomisinin zor bir dönemden geçtiğini ancak BTSO’nun ihracat odaklı çalışmalarına hız kesmeden devam ettiğini vurguladı. İsmail Kuş, “Junioshow Fuarımızı 100’e yakın yerli firma ve 500’e yakın yabancı alıcının katılımıyla düzenliyoruz. Bu zorlu süreçte firmalarımıza yeni iş ve ihracat bağlantıları sunabilmek en önemli hedefimiz. Fuarımızın hayırlı ve bereketli geçmesini diliyoruz.” dedi.
“Sektörün En Önemli Buluşmalarından Biri”
BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, Junioshow Fuarı’nın bu yıl 18’incisini düzenlediklerini belirterek, “Bebe ve çocuk konfeksiyonunun üretim merkezi konumunda yer alan Bursa’da gerçekleştirilen bu fuar, sektörümüzün en önemli buluşmalarından biri haline geldi. Fuarın her yıl olduğu gibi bu yıl da firmalarımızın ihracatına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Tüm katılımcılarımıza bereketli fuarlar diliyor, Sayın Valimize, Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve BTSO Başkanımıza sektörümüz adına teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Hakan Kavurmacı
Haftanın popüler haberleri
Nahıl Yılbaşı Alışveriş Şenliği devam ediyor
Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı'nın Nahıl Yılbaşı Alışveriş Şenliği 44 İlden 101 Kadın Kooperatifinin katılımı ile başladı.
Microsoft Türkiye'de Esra Gaon ve Candan Eser’e yeni görev
Microsoft Türkiye'de Esra Gaon ve Candan Eser’in yeni atamaları yapıldı.
Çin'e yapılan doğrudan yabancı yatırımlar azaldı
Çin'e yapılan doğrudan yabancı yatırımlar, Ocak-kasım döneminde bir önceki yıla göre yüzde 7,5 oranında azaldı.
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
SMARTIES AWARDS Türkiye ’25 ödülleri, 15 Aralık 2025 tarihinde Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilen Gala Gecesi ile sahiplerini buldu.
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül
Epica Awards'tan Türkiye bu yıl 2 Bronz ödülle geri döndü.
İstanbul Havalimanının yoğunluk rekoru
İstanbul Havalimanı günlük 1444 uçuşla Avrupa'nın en yoğun havalimanı oldu
İhracatçı firmalara resim ve harç istisnası için verilen süre uzatıldı
İhracatçı firmalara, dahilde işleme rejimi ile resim ve harç istisnası uygulamaları için ek süre imkanı tanındı.
Yetkili emlakçı sayısı 90 bine yaklaştı
Ticaret Bakanlığından haksız fiyat artışına neden olan taşınmaz ilanları için 173,3 milyon lira ceza
Tüketici hakem heyetleri 2,5 yılda 2 milyon dosyayı sonuca bağladı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, "Tüketici hakem heyetlerinde de son 2,5 yılda yaklaşık 2 milyon dosya sonuca bağlanmıştır, bunun tutarı 21 milyar liradır." dedi.
Erdem Tatbul'a Aksa'da yeni görev
Aksa şirketi Mali İşler Direktörlüğü'ne Muhasebe ve Finansal Raporlama Müdürü olarak görev yapan Sn. Erdem Tatbul'un vekâlet edeceğini duyurdu.
Kaplamin YK Başkanlığına Rıza Kandemir seçildi
Kaplamin Ambalaj Sanayii ve Ticaret A.Ş., Yeni Yönetim Kurulu Başkan ve Üyelerini KAP'a yaptığı açıklamayla duyurdu.
Tekfen Holding hissedarları davadan vazgeçti
Tekfen Olağan Genel Kurulunda konuşan hissedar İltem Dokurlar Tekfen Holding’e yönelik davadan vazgeçtiklerini ilan etti.
Jantsa Umurlu fabrikası’nda üretime geçici ara
Jantsa, Umurlu Fabrikası’nda planlı bakım ve envanter çalışmaları nedeniyle 21 Aralık 2025–2 Ocak 2026 tarihleri arasında üretime geçici olarak ara vereceğini açıkladı.
Murat Atay, Garanti Faktoring YK Üyeliğinden istifa etti
Garanti Faktoring, Murat Atay'ın Yönetim Kurulu Üyeliğinden ayrıldığını duyurdu.
Balsu Gıda’da Nusret Özbağ’a Şili’de Genel Müdürlük
Balsu Gıda, Türkiye operasyonlarından sorumlu Operasyon Komitesi Üyesi Nusret Özbağ’ın, yüzde 100 bağlı ortaklığı Balsu Industries of Chile’e Genel Müdür olarak atandığını açıkladı.
E-ihracatta gümrük süreçleri kolaylaştırıldı
Ticaret Bakanlığı, 2025/14 sayılı Genelge ile e-ihracatta konsinye ihracat ve hızlı kargo gümrük işlemlerini kolaylaştıran düzenlemeleri yürürlüğe aldı.
Elektronik Ticari Defter Sistemi'nde (ETDS) yeni bir zorunluluk
1 Ocak 2026’dan itibaren kurulacak tüm şirketler, pay defteri ve genel kurul defterlerini Elektronik Ticari Defter Sistemi (ETDS) üzerinden tutacak.
Eskişehir OSB 56. yılını kutluyor
Eskişehir OSB, 34 milyon metrekarelik alanda 916 firma ve 53 bin 386 çalışanla faaliyet gösteriyor.
Nvidia yeni açık kaynaklı yapay zekâ modellerini tanıttı
Çin'deki açık kaynaklı yapay zekâ ürünlerindeki patlama ortamında Nvidia yeni açık kaynaklı yapay zekâ modellerini tanıttı.
IFCO 2026 Fuarı 4 Şubat 2026'da İFM'de başlıyor
IFCO 9. İstanbul Fashion Connection Fuarı 4–7 Şubat 2026 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek
Rota Portföy ve Goldfinch fon kurdu
Rota Portföy Goldfinch Sanayi ve Teknoloji Girişim Sermayesi Yatırım Fonu, düzenlenen lansman etkinliği ile tanıtıldı.
Taksiler en çok iş merkezlerinden, cafe ve restoranlardan çağrılıyor
Türkiye'deki kullanıcılar en sık iş merkezleri ve üniversiteler (%31) ile sosyal mekanlarda (%27) uygulama üzerinden taksi çağırıyor.
Lojistiğin yeni işletim sistemi 'Kamyoon' faaliyette
Kamyoon uygulaması faaliyette. Kamyoon, uçtan uca lojistik teknolojileriyle sektörde “tek veri hattı” yaklaşımını hayata geçiriyor.
Özel 5G ağları ile yeni bir dönem başlıyor
Özel 5G ağları ile acil hizmetler, üretim ve savunma gibi kilit sektörlerde yeni bir dönem başlıyor.
HP'den hareketli zararlı yazılımlara dikkat uyarısı
Hareketli zararlı yazılımlara dikkat: Animasyonlu tuzaklar kullanıcıları kandırarak PC'lere zararlı yazılım bulaştırıyor.
2026 yılının ilk çeyreğinde istihdamda iyileşme bekleniyor
ManpowerGroup araştırması: Türkiye'de 2026 yılının ilk çeyreğinde istihdamda iyileşme bekleniyor.
Mamabüs Catering'ten gıda güvenliği, çocuk sağlığı ve kurumsal sorumluluk
Mamabüs Catering, okul beslenmesine gıda güvenliği, çocuk sağlığı ve kurumsal sorumluluk standartı getirdi.
BBC Studios ve CosmoBlue Media, Türkiye’de stratejik ortaklık kurdu
BBC Studios ve CosmoBlue Media, MENA ve Türkiye’de eğlence ekosistemini büyütmek üzere stratejik ortaklık kurdu.
Yandex Türkiye'de Veronika Zueva ve Edita Yıldız'a atama
Veronika Zueva şirketin BDT, Balkanlar ve Afrika bölgelerindeki stratejik ortaklıklarını, Edita Yıldız ise Yandex Ads Türkiye Bölge Direktörü olarak şirketi yönetecek.
Merkez Bankası Para Politikası Kurulu Toplantı Özeti yayımlandı
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Para Politikası Kurulu'nun (PPK) 11 Aralık'taki toplantısına ilişkin özet yayımlandı.
Türk Eximbank ile Asya Kalkınma Bankası arasında kredi sözleşmesi
Türk Eximbank ile Asya Kalkınma Bankası arasında 500 milyon avro tutarında kredi sözleşmesi imzalandı.
Asgari ücret için ikinci resmi toplantı yapıldı
Asgari Ücret Tespit Komisyonu, 2026'da geçerli olacak asgari ücreti belirleme çalışmaları kapsamındaki ikinci toplantısını yaptı.
ECB 3 temel politika faizini sabit tuttu
Avrupa Merkez Bankası, 3 temel politika faizini piyasa beklentileri doğrultusunda sabit tuttu.
Zeray GYO, Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul'da gong Zeray Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı AŞ için çaldı.
Yüzyılın Konut Projesine başvurular 19 Aralık'ta sona eriyor
e-Devlet üzerinden bugün saat 23.59'da, Ziraat Bankası, Halk Bankası, Emlak Katılım Bankası üzerinden ise yarın saat 17.00'de sona erecek.
Aralık 2025 ayı Vergi Takvimi
Gelir İdaresi Başkanlığı gib.gov.tr internet sayfasında yayınlanan Aralık 2025 vergi takvimini derledik.
KPMG, CEE Skoru en yüksek markayı açıkladı
KPMG'nin raporunda 2025 yılında Türkiye'nin müşteri deneyimi açısından en yüksek skora sahip 10 markası yer aldı.
Yalın Şeyler kitap lansmanı Salt Galata’da gerçekleşti
“Yalın Şeyler” kitabı, Salt Galata’da, mimarlık, tasarım, kültür sanat ve iş dünyasını bir araya getiren toplantıda tanıtıldı.
Yıllık e-ticaret hacminin yüzde 20’si Kasım'da gerçekleşti
Kasım ayı, tek başına yılın toplam sipariş hacminin yüzde 20'sini oluştururken, önceki aya göre siparişlerde yüzde 45 artış kaydedildi.
FonOrion, Abone Sepeti’ne 200 bin dolar yatırım yaptığını duyurdu
THK-ORION TEKMER tarafından hayata geçirilen FonOrion, Abone Sepeti’ne 200 bin dolar yatırım yaptığını duyurdu.