İstanbul Jewelry Show'da global markalar vitrine çıkacak
İstanbul Jewelry Show'da global markalar vitrine çıkacak
Altın mücevher alanındaki markalar en yeni koleksiyonlarını Istanbul Jewelry Show’da vitrine çıkarmaya hazırlanıyor.
Haber Giriş Tarihi: 11.12.2023 11:42
Haber Güncellenme Tarihi: 11.12.2023 11:42
Kaynak: Haber Merkezi
Mücevherin ticaret ışıltısı bu kez Nisan’da parlayacak
Dünyanın en büyük beş mücevher fuarı arasında yer alan ve Türkiyenin bu alandaki ilk ve tek uluslararası ihtisas buluşması olan Istanbul Jewelry Show, ilk kez yeni tarihinde ve yeni günlerinde düzenlenecek. 17 - 20 Nisan 2024 tarihlerinde Çarşamba’dan Cumartesi’ye dört gün sürecek Istanbul Jewelry Show, Doğu Avrupadan Yakın Doğuya, Rusyadan Kuzey Afrikaya, BDT Ülkelerinden Orta Doğuya kadar tüm mücevher sektörü profesyonellerini 55. kez İstanbul Fuar Merkezinde buluşturacak.
Mücevher sektörü, 2023 yılının Ocak-Kasım döneminde 6.9 milyar dolarlık ihracata imza atarken, bu rakamın büyük bir kısmı Istanbul Jewelry Show’da gerçekleşti.
Fuar, sektörün 2024 ticaretinde de yine önemli bir rol üstlenecek. Informa Markets tarafından yılda iki defa düzenlenen Istanbul Jewelry Shhow’da; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergilenecek. Nisan ayında gerçekleştirilecek olan fuarda, 1.500’den fazla firma ve marka ile 140’dan fazla ülkeden 33.500’i aşkın ziyaretçinin ağırlanması bekleniyor.
Mücevher dünyası, Nisan ayında kapılarını açmaya hazırlanan Istanbul Jewelry Show’a odaklandı. Yurt içi ve yurt dışından gelen sektör profesyonelleri, binlerce yıllık Anadolu kültür mirasından ilham alan en özel Türk tasarımlarını fuarda bir arada görebilme fırsatı bulurken, gelecek sezonlara dair en yeni koleksiyonları da çeşitli ülkelerden uluslararası pavyonlarda keşfedebilecek.
Geleceğin mücevher trendleri fuarda şekillenecek
Istanbul Jewelry Show, dört gün boyunca yeni işbirlikleri ve ticaret anlaşmalarına zemin hazırlamakla kalmayacak, aynı zamanda söktürün tasarım trendlerini belirleyen etkinliklere de ev sahipliği yapacak. Bu kapsamda, Mücevher İhracatçıları Birliği ve Istanbul Jewelry Showun ortak projesi olan “Designer Club” ile takı tasarımcıları ve ustaları, ürettikleri tasarım ve takıları özel bir alanda sergileyerek, koleksiyonlarını mücevher sektörünün beğenisine sunacak. Fuarda ayrıca Mücevher İhracatçıları Birliği ve Istanbul Jewelry Show iş birliğinde “Art for Jewellery – Inspiration Hub” etkinliği düzenlenecek. Farklı projelerle sanatın ve sanatçıların mücevher sektörüne katkıda bulunmasını amaçlayan etkinlik kapsamında, dünyanın 1 numaralı trend öngörü firması WSGN de, sektöre dair yeni trendleri açıklayacak.
1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un 17-20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci edisyonu hakkında detaylı bilgi almak isteyen profesyoneller, www.istanbuljewelryshow.com adresini ziyaret edebilirler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İstanbul Jewelry Show'da global markalar vitrine çıkacak
Altın mücevher alanındaki markalar en yeni koleksiyonlarını Istanbul Jewelry Show’da vitrine çıkarmaya hazırlanıyor.
Mücevherin ticaret ışıltısı bu kez Nisan’da parlayacak
Dünyanın en büyük beş mücevher fuarı arasında yer alan ve Türkiyenin bu alandaki ilk ve tek uluslararası ihtisas buluşması olan Istanbul Jewelry Show, ilk kez yeni tarihinde ve yeni günlerinde düzenlenecek. 17 - 20 Nisan 2024 tarihlerinde Çarşamba’dan Cumartesi’ye dört gün sürecek Istanbul Jewelry Show, Doğu Avrupadan Yakın Doğuya, Rusyadan Kuzey Afrikaya, BDT Ülkelerinden Orta Doğuya kadar tüm mücevher sektörü profesyonellerini 55. kez İstanbul Fuar Merkezinde buluşturacak.
Mücevher sektörü, 2023 yılının Ocak-Kasım döneminde 6.9 milyar dolarlık ihracata imza atarken, bu rakamın büyük bir kısmı Istanbul Jewelry Show’da gerçekleşti.
Fuar, sektörün 2024 ticaretinde de yine önemli bir rol üstlenecek. Informa Markets tarafından yılda iki defa düzenlenen Istanbul Jewelry Shhow’da; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergilenecek. Nisan ayında gerçekleştirilecek olan fuarda, 1.500’den fazla firma ve marka ile 140’dan fazla ülkeden 33.500’i aşkın ziyaretçinin ağırlanması bekleniyor.
Mücevher dünyası, Nisan ayında kapılarını açmaya hazırlanan Istanbul Jewelry Show’a odaklandı. Yurt içi ve yurt dışından gelen sektör profesyonelleri, binlerce yıllık Anadolu kültür mirasından ilham alan en özel Türk tasarımlarını fuarda bir arada görebilme fırsatı bulurken, gelecek sezonlara dair en yeni koleksiyonları da çeşitli ülkelerden uluslararası pavyonlarda keşfedebilecek.
Geleceğin mücevher trendleri fuarda şekillenecek
Istanbul Jewelry Show, dört gün boyunca yeni işbirlikleri ve ticaret anlaşmalarına zemin hazırlamakla kalmayacak, aynı zamanda söktürün tasarım trendlerini belirleyen etkinliklere de ev sahipliği yapacak. Bu kapsamda, Mücevher İhracatçıları Birliği ve Istanbul Jewelry Showun ortak projesi olan “Designer Club” ile takı tasarımcıları ve ustaları, ürettikleri tasarım ve takıları özel bir alanda sergileyerek, koleksiyonlarını mücevher sektörünün beğenisine sunacak. Fuarda ayrıca Mücevher İhracatçıları Birliği ve Istanbul Jewelry Show iş birliğinde “Art for Jewellery – Inspiration Hub” etkinliği düzenlenecek. Farklı projelerle sanatın ve sanatçıların mücevher sektörüne katkıda bulunmasını amaçlayan etkinlik kapsamında, dünyanın 1 numaralı trend öngörü firması WSGN de, sektöre dair yeni trendleri açıklayacak.
1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un 17-20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci edisyonu hakkında detaylı bilgi almak isteyen profesyoneller, www.istanbuljewelryshow.com adresini ziyaret edebilirler.
Haftanın popüler haberleri
OYAK Çimento ikinci çeyrekte de büyümeye devam etti
OYAK Çimento Fabrikaları A.Ş., 2024 yılının ikinci çeyreğinde 9 milyar 375 milyon TL net satış elde etti.
Öğrencilerin fikirleri Bi-Fikir KAP’ta ödüllendirildi
Öğrencilerin yenilikçi fikirleri Bi-Fikir KAP’ta 6. kez ödüllendirildi.
Anadolu Vakfı burs başvuruları başladı
Anadolu Vakfının burs başvuruları başladı. Başvuru için vakıf internet sitesinden başvuru yapılması gerekiyor.
Sektör temsilcilerinden Dijital Oyun Ajansı kurulmalı önerisi
Endüstri temsilcileri, uzmanlar, akademisyenler, oyun geliştiriciler ve oyun şirketleri "Dijital Oyun Ajansı" kurulmasını önerdi.
Dünya modasına yön verenler IFCO da buluştu
7-9 Ağustos’ta İFM’de altıncısı düzenlenen IFCO, onlarca alım grubunun yanı sıra 150’yi aşkın ülkeden binlerce seçkin alıcıyı İstanbul’da buluşturdu.
Food Point Fuarı 24 Eylülde Bursa'da başlayacak
Gıda Sektörünün Kalbi Eylül’de Bursa’da Atacak.
Türk Prysmian'da İtalyan Daniele Lorenzo Mazzeralla dönemi
Sarah Lynn Snyder'ın Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği görevinden ayrılmasıyla boşalan YK Başkan Vekilliğine şirketin CEO'su Sn. Daniele Mazzeralla atandı.
Doğan Holding, Gümüştaş ve Doku Madencilik'in yüzde 75 hissesini alıyor
Rekabet Kurumundan Doğan Grubunun Gümüştaş ve Doku Madencilik şirketlerinin yüzde 75 hisselerini almasına izin verildi.
Başak Tanses, Dünyagöz Hastanelerine katıldı
Dünyagöz Hastaneler Grubu’nun Kurumsal İletişim Müdürü Başak Tanses oldu.
La Lorraine Bakery Group Ticari Direktörü Sevil Ayaz oldu
Değirmencilik ve fırıncılık sektöründe 85 yılı aşkın tecrübesi ile köklü bir geçmişe sahip olan Belçika merkezli La Lorraine Bakery Group (LLBG) Türkiye’nin Ticari Direktörü Sevil Ayaz oldu.
Renault Group İletişim Başkanı Christian Stein oldu
Christian Stein, Renault Group’un İletişim Başkanı olarak atandı.
ISS Türkiye: Proser Genel Müdürlüğüne Ertaç Erden atandı
ISS Türkiye, Proser Güvenlik Hizmetleri’nde Ertaç Erden’in Genel Müdürlük görevine atandığını duyurdu.
Tüketici elektroniği fuarı IFA, Berlin'de kapılarını açtı
Tüketici elektroniği fuarı IFA 2024, Almanya'nın başkenti Berlin'de yapay zeka yenilikleriyle kapılarını açtı. Fuara Türkiye'den 52 firma katılım sağladı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Model Fabrika sayısını 15'e çıkaracak
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacı: Model fabrika sayısını 15'e çıkaracağız dedi.
Nitelikli İK için 81 ile Millî Teknoloji Atölyesi kurulacak
Tübitak tarafından 81 ilde Milli Teknoloji Atölyeleri kuruluyor.
Goldman Sachs analizi: Yapay zeka petrol fiyatlarını etkileyebilir
Goldman Sachs, yapay zekanın önümüzdeki 10 yılda petrol fiyatlarını etkilemesinin muhtemel olduğunu analiz etti.
SK Hynix Ekim'de HBM3E çiplerinin seri üretimine başlayacak
SK Hynix önümüzdeki ay HBM3E çiplerinin seri üretimine başlayacak
Avrupa demir çelik talebini Türkiye'ye çevirdi
ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı, demir ve demir dışı metaller ihracatında da pozitif rakamların elde edildiğini kaydetti.
Sanko Pazarlama Genel Müdürlüğe Mustafa Besli atandı
Rezzan Topal'dan boşalan Sanko Pazarlama Genel Müdürlüğüne Mustafa Besli atandı.
Bayraktar "Türk savunma sanayisine büyük ilgi var"
TEKNOFEST Yönetim Kurulu Başkanı Bayraktar: Tüm dünyadan Türkiye'nin savunma eserlerine büyük bir rağbet var dedi.
Avrupa Havacılık Raporu: İstanbul Havalimanı en yoğun havalimanı
İstanbul Havalimanı, 26 Ağustos-1 Eylül'de Avrupa'nın en yoğun havalimanı oldu.
Sevil Özakça: EİDS’de yetkilendirme süresi asgari 3 ay olacak
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Akademi projesi kapsamında “Elektronik İlan Doğrulama Sistemi (EİDS) Bilgilendirme Semineri” düzenlendi.
Hisarcıklıoğlu “OVP ile önemli bir yol haritası sunuldu”
(TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu “OVP ile önemli bir yol haritası sunuldu” dedi.
OVP ile 2026'da yüzde 9,7'ye düşen enflasyon oranı öngörülüyor
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Orta Vadeli Programın amacı, enflasyonun tek haneye düşürülmesidir.
Forever, Herbalife ve Homm'a Rekabet Kurulundan soruşturma
Forever Living Sağlık ve Güzellik Ürünleri Dağıtım, Herbalife International Ürünleri Tic. Şirketi ve Homm Bitkisel Ürünler Pazarlama hakkında soruşturma açıldı.
Apple, 2025'ten itibaren tüm iPhone'larda OLED ekranlara geçiş yapacak
Apple, 2025'ten itibaren çıkacak tüm iPhone'larda OLED ekranlara geçiş yapacak.
Havelsan ile JODDB arasında ikili işbirliği görüşmeleri başladı
Ürdün'de düzenlenen SOFEX 24 Fuarında Havelsan ile JODDB arasında ikili işbirliğine ilişkin mutabakat zapt imzalandı.
Beyaz eşya satışları geçen yıla göre yüzde 10 artış gösterdi
TÜRKBESD Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Sığın, ocak-temmuz döneminde iç satışların geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10 arttığını belirtti.
Konkordato Komiserliğinden Afra Profil alacaklılarına davet
Konkordato Komiserliği, Afra Profil Yapı Elemanları İnş. Taah. San. Ve Tic. Ltd. Şti.'nin alacaklılarını davet etti.
Sosyal medyanın en başarılı markaları belirlendi
Sosyal medyanın en başarılı markaları belirlendi.
Çuhadaroğlu Metal'de yeni yönetim belirlendi
Çuhadaroğlu Metal'de YK Başkanlığına Murat Ruhi Çuhadaroğlu, YK Başkan Vekilliğine Halil Nejat Çuhadaroğlu seçildi.
Graintürk Tarım'ın yeni ünvanı Graintürk Holding oldu
Graintürk Tarım A.Ş. yaptığı açıklamada Holding'e dönüştüğünü duyurdu.
İlk 8 ayda ebebek'in internet sayfasını 87 milyon kişi ziyaret etti
Ebebek Mağazacılık, Ocak-Ağustos arasında mağaza ve internet sitesi ziyaretçi sayılarını KAP aracılığıyla duyurdu.
Migros'un mağaza sayısı 3 bin 537'e ulaştı
31 Ağustos 2024 itibariyle Migros'un toplam mağaza sayısı 3537'e ulaştı.
Çin, Japonya'yı olası yeni çip kısıtlamaları nedeniyle uyardı
Çin, Japonya'yı olası yeni çip kısıtlamaları nedeniyle misilleme uygulayabileceğini belirterek uyardı.
Türkiye ile Mısır arasında 17 anlaşma imzalandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah Es-Sisi'nin huzurunda iki ülke arasında 17 anlaşma imzalandı.
Google 26 yaşında
Google, 26 yılı geride bıraktı.
e-ihracatta yıl sonu hedefi 8 milyar dolar
Ticaret Bakanı Bolat: 2024'ün sonuna kadar toplamda 8 milyar dolar e-ihracata ulaşmayı hedefliyoruz.
İlk 8 ayda Doğu Karadenizden 138 ülkeye ihracat gerçekleşti
İlk 8 ayda Doğu Karadenizden 138 ülkeye 1 milyar 99 milyon dolarlık ihracat gerçekleşti.
Haziran'da canlı krediler toplam kredilerin yüzde 98’ini oluşturdu
Haziran 2024 itibarıyla canlı krediler toplam kredilerin yüzde 98’ini oluşturdu.