Yeni logosu, renkleri, konseptiyle Dacia Manifesto
Yeni logosu, renkleri, konseptiyle Dacia Manifesto
MAİS AŞ Genel Müdürü Berk Çağdaş, "Yenilenen ürün yelpazesi ve Manifesto konsept otomobili, yeni marka kimliğiyle birlikte Dacia'nın maceracı ruhunun bir göstergesi" dedi
Haber Giriş Tarihi: 16.09.2022 22:02
Haber Güncellenme Tarihi: 16.09.2022 22:02
Kaynak:
AA
Dacia, akıllıca harcama yapan, özgürlüğe düşkün ve aşırı tüketimden kaçınan kullanıcıların beğendiği bir otomobil vizyonu ortaya koyuyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Dacia, Renaulution planının sunulmasından 20 ay sonra kendi marka tarihinde yeni bir sayfa açıyor. Marka, müşterilerine ödediklerinin karşılığında en iyisini sunma vizyonundan vazgeçmeden çekiciliğini artırıyor.
Markanın yeni logosu, showroom konsepti, tasarımı ve renkleri cazibeyi artırıyor. Dacia yeni marka kimliği kapsamında aynı zamanda temel değerlerini yansıtan konsept araç 'Manifesto'yu da tanıttı.
Markanın ezber bozan, iddialı ve havalı kimliğini yansıtan konsept araç Manifesto, ekonomik ve çevresel açıdan verimli özellikleriyle öne çıkıyor. Modelin öncü özelliklerinden bazıları, gelecekteki Dacia seri üretim otomobilleri için de geliştirilecek.
Manifesto konsepti geleceğe yönelik yeni bir model olmayacak ancak markanın başarısını oluşturan değerleri ve nitelikleri daha da ileriye taşıyacak.
Açıklamada görüşlerine yer verilen MAİS AŞ Genel Müdürü Berk Çağdaş, Dacia'nın müşterilerinin yaşam tarzlarıyla uyumlu, özgün, dayanıklı, çok amaçlı ve çevre dostu araçlar sunduğunu belirterek, şunları kaydetti:
'Bir otomobilde gerçekten olması gereken özellikleri gelişen teknolojiyle sürekli güncelleyen Dacia, akıllı çözümler sunan bir fiyat performans markası olarak müşterilerinin ihtiyaçlarına cevap veriyor. Yenilenen ürün yelpazesi ve Manifesto konsept otomobili, yeni marka kimliğiyle birlikte Dacia'nın maceracı ruhunun bir göstergesi. 2022 Ağustos sonu itibarıyla Dacia Türkiye olarak yüzde 5,2 pazar payı ve 23 bin 861 adet satışla toplamda yedinci, binek otomobil pazarında altıncı, ithal markalar arasında ise en çok satılan ikinci marka konumunda bulunuyoruz.
Duster ise aynı dönemde 16 bin 936 satış adeti ile SUV pazarının lideri ve en çok satılan ithal model. SUV segmentinde ilk günden bu yana ezber bozarak dengeleri değiştiren Duster aynı zamanda son 10 yıldır 4x4 segmentini aralıksız liderliğiyle domine ediyor. Türkiye, 2022 Ağustos sonu itibarıyla 169 bin adet ile dünyada en çok Duster satılan dördüncü ülke olarak dikkat çekiyor.
Tüm bu veriler Dacia'nın Türk tüketicisi tarafından ne kadar beğeni topladığını ortaya koyuyor. Temel felsefesinden vazgeçmeyerek kendini yenileyen Dacia markası, emin adımlarla yoluna devam edecek. 2023 yılında hedefimiz, 2004'tea giriş yaptığımız Türkiye pazarında toplamda yarım milyonluk satış adedine ulaşmak.'
- 'Dacia, yıldan yıla yeni müşterileri kendine çekmeye devam ediyor'
Dacia Üst Yöneticisi (CEO) Denis Le Vot da 'Dacia, yıldan yıla yeni müşterileri kendine çekmeye devam ediyor. Bu yeni müşteriler, sorumlu bir toplum ve otomobillere yeni bir bakış açısı hedefliyor. Dacia modelleri, içeriği dolu, konforlu, görsel olarak çekici ve açık ara en uygun fiyatlı oldukları için müşterilerimiz nezdinde öne çıkıyor. Bir Dacia satın alınırken tam olarak ihtiyaç duyulanın yanı sıra cezbedici bir tasarıma, ek bir maliyet olmadan sahip olunabiliyor.' ifadelerini kullandı.
Dacia Tasarım Müdürü David Durand da 'Üç boyutlu simülasyonların ötesine geçmemiz ve gerçek hayatta nasıl göründüklerini görmemiz gerektiğini hissettik! MANIFESTO konsept aracımız markamızın vizyonunu ortaya koyuyor ve çeşitli yenilikleri birleştiriyor. Bunların bazılarının uygulaması zahmetli olsa da, yine de müşteriler için uygun maliyetli. Gelecekteki Dacia modellerinde bunlardan birkaçını kullanacağız” dedi.
- Manifesto Dacia'nın vizyonunu ortaya koyuyor
Manifesto konsept aracı, her zamankinden daha yalın ve daha gerçek bir deneyim sağlamak için ihtiyaçları yeniden tanımlıyor. Yolcular doğaya yakın olabiliyor, aynı zamanda akıllı telefonlarında sunulan hizmetlerle bağlantıda kalabiliyor.
Bardaklık, askılık gibi birçok amaca hizmet eden YouClip gibi kullanışlı ve modüler aksesuarlar, konsept araçta dikkati çekiyor. Tek fara sahip olan konsept araçta far, güçlü bir el feneri olarak kullanılmak üzere çıkarılabiliyor.
Araç, 4 tekerlekten çekiş, yerden yüksek yapı, büyük tekerlekler ve en zorlu araziye dayanacak şekilde üretilen bir gövde dahil olmak üzere tüm arazi özelliklerine sahip, ayrıca su geçirmez. İçi su jeti ile temizlenebiliyor. Çıkartılabilen koltuk kılıfları saniyeler içinde uyku tulumu haline geliyor. Taşıyıcı barlar farklı kullanım amaçlarına uygun olarak ayarlanabildiğinden, portbagaj her türlü yükü taşıyabiliyor.
Özel ve çıkarılabilir bir batarya ev tipi bir priz üzerinden farklı cihazlara güç sağlıyor. Bu, aracı herhangi bir outdoor etkinliğinde gereksinimleri karşılayan bir enerji kaynağına dönüştürüyor.Marka, konsept araç ile minimum çevresel ayak izine sahip bir araç vizyonunu sunuyor, kompakt ve hafif olduğu için daha az enerji tüketiyor.
İç mekan, ön konsolu kaplayan mantar gibi doğal malzemelerle donatıldı. Ayrıca güncel Dacia modellerinde olduğu gibi dekoratif krom kaplama da bulunmuyor. Tasarruflu olmasının yanı sıra çevre dostu olmak da hedeflendiği için, Manifesto konsept araçta havasız lastik de bir başka yenilikçi özellik olarak dikkat çekiyor. Burada temel ilke olarak dayanıklılık gözetilirken, delinmeyen lastiklerin kullanım ömrü uzuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yeni logosu, renkleri, konseptiyle Dacia Manifesto
MAİS AŞ Genel Müdürü Berk Çağdaş, "Yenilenen ürün yelpazesi ve Manifesto konsept otomobili, yeni marka kimliğiyle birlikte Dacia'nın maceracı ruhunun bir göstergesi" dedi
Dacia, akıllıca harcama yapan, özgürlüğe düşkün ve aşırı tüketimden kaçınan kullanıcıların beğendiği bir otomobil vizyonu ortaya koyuyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Dacia, Renaulution planının sunulmasından 20 ay sonra kendi marka tarihinde yeni bir sayfa açıyor. Marka, müşterilerine ödediklerinin karşılığında en iyisini sunma vizyonundan vazgeçmeden çekiciliğini artırıyor.
Markanın yeni logosu, showroom konsepti, tasarımı ve renkleri cazibeyi artırıyor. Dacia yeni marka kimliği kapsamında aynı zamanda temel değerlerini yansıtan konsept araç 'Manifesto'yu da tanıttı.
Markanın ezber bozan, iddialı ve havalı kimliğini yansıtan konsept araç Manifesto, ekonomik ve çevresel açıdan verimli özellikleriyle öne çıkıyor. Modelin öncü özelliklerinden bazıları, gelecekteki Dacia seri üretim otomobilleri için de geliştirilecek.
Manifesto konsepti geleceğe yönelik yeni bir model olmayacak ancak markanın başarısını oluşturan değerleri ve nitelikleri daha da ileriye taşıyacak.
Açıklamada görüşlerine yer verilen MAİS AŞ Genel Müdürü Berk Çağdaş, Dacia'nın müşterilerinin yaşam tarzlarıyla uyumlu, özgün, dayanıklı, çok amaçlı ve çevre dostu araçlar sunduğunu belirterek, şunları kaydetti:
'Bir otomobilde gerçekten olması gereken özellikleri gelişen teknolojiyle sürekli güncelleyen Dacia, akıllı çözümler sunan bir fiyat performans markası olarak müşterilerinin ihtiyaçlarına cevap veriyor. Yenilenen ürün yelpazesi ve Manifesto konsept otomobili, yeni marka kimliğiyle birlikte Dacia'nın maceracı ruhunun bir göstergesi. 2022 Ağustos sonu itibarıyla Dacia Türkiye olarak yüzde 5,2 pazar payı ve 23 bin 861 adet satışla toplamda yedinci, binek otomobil pazarında altıncı, ithal markalar arasında ise en çok satılan ikinci marka konumunda bulunuyoruz.
Duster ise aynı dönemde 16 bin 936 satış adeti ile SUV pazarının lideri ve en çok satılan ithal model. SUV segmentinde ilk günden bu yana ezber bozarak dengeleri değiştiren Duster aynı zamanda son 10 yıldır 4x4 segmentini aralıksız liderliğiyle domine ediyor. Türkiye, 2022 Ağustos sonu itibarıyla 169 bin adet ile dünyada en çok Duster satılan dördüncü ülke olarak dikkat çekiyor.
Tüm bu veriler Dacia'nın Türk tüketicisi tarafından ne kadar beğeni topladığını ortaya koyuyor. Temel felsefesinden vazgeçmeyerek kendini yenileyen Dacia markası, emin adımlarla yoluna devam edecek. 2023 yılında hedefimiz, 2004'tea giriş yaptığımız Türkiye pazarında toplamda yarım milyonluk satış adedine ulaşmak.'
- 'Dacia, yıldan yıla yeni müşterileri kendine çekmeye devam ediyor'
Dacia Üst Yöneticisi (CEO) Denis Le Vot da 'Dacia, yıldan yıla yeni müşterileri kendine çekmeye devam ediyor. Bu yeni müşteriler, sorumlu bir toplum ve otomobillere yeni bir bakış açısı hedefliyor. Dacia modelleri, içeriği dolu, konforlu, görsel olarak çekici ve açık ara en uygun fiyatlı oldukları için müşterilerimiz nezdinde öne çıkıyor. Bir Dacia satın alınırken tam olarak ihtiyaç duyulanın yanı sıra cezbedici bir tasarıma, ek bir maliyet olmadan sahip olunabiliyor.' ifadelerini kullandı.
Dacia Tasarım Müdürü David Durand da 'Üç boyutlu simülasyonların ötesine geçmemiz ve gerçek hayatta nasıl göründüklerini görmemiz gerektiğini hissettik! MANIFESTO konsept aracımız markamızın vizyonunu ortaya koyuyor ve çeşitli yenilikleri birleştiriyor. Bunların bazılarının uygulaması zahmetli olsa da, yine de müşteriler için uygun maliyetli. Gelecekteki Dacia modellerinde bunlardan birkaçını kullanacağız” dedi.
- Manifesto Dacia'nın vizyonunu ortaya koyuyor
Manifesto konsept aracı, her zamankinden daha yalın ve daha gerçek bir deneyim sağlamak için ihtiyaçları yeniden tanımlıyor. Yolcular doğaya yakın olabiliyor, aynı zamanda akıllı telefonlarında sunulan hizmetlerle bağlantıda kalabiliyor.
Bardaklık, askılık gibi birçok amaca hizmet eden YouClip gibi kullanışlı ve modüler aksesuarlar, konsept araçta dikkati çekiyor. Tek fara sahip olan konsept araçta far, güçlü bir el feneri olarak kullanılmak üzere çıkarılabiliyor.
Araç, 4 tekerlekten çekiş, yerden yüksek yapı, büyük tekerlekler ve en zorlu araziye dayanacak şekilde üretilen bir gövde dahil olmak üzere tüm arazi özelliklerine sahip, ayrıca su geçirmez. İçi su jeti ile temizlenebiliyor. Çıkartılabilen koltuk kılıfları saniyeler içinde uyku tulumu haline geliyor. Taşıyıcı barlar farklı kullanım amaçlarına uygun olarak ayarlanabildiğinden, portbagaj her türlü yükü taşıyabiliyor.
Özel ve çıkarılabilir bir batarya ev tipi bir priz üzerinden farklı cihazlara güç sağlıyor. Bu, aracı herhangi bir outdoor etkinliğinde gereksinimleri karşılayan bir enerji kaynağına dönüştürüyor.Marka, konsept araç ile minimum çevresel ayak izine sahip bir araç vizyonunu sunuyor, kompakt ve hafif olduğu için daha az enerji tüketiyor.
İç mekan, ön konsolu kaplayan mantar gibi doğal malzemelerle donatıldı. Ayrıca güncel Dacia modellerinde olduğu gibi dekoratif krom kaplama da bulunmuyor. Tasarruflu olmasının yanı sıra çevre dostu olmak da hedeflendiği için, Manifesto konsept araçta havasız lastik de bir başka yenilikçi özellik olarak dikkat çekiyor. Burada temel ilke olarak dayanıklılık gözetilirken, delinmeyen lastiklerin kullanım ömrü uzuyor.
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Efor Holding’in yeni CEO’su Ahmet Demir oldu
Efor Holding, CEO’luk görevine stratejik liderlik deneyimi ve finansal uzmanlığı ile öne çıkan Ahmet Demir’i getirdi.
Sunglass Hut Türkiye Genel Müdürü Özlem Yılmaz Üçer oldu
EssilorLuxottica markalarından Sunglass Hut Türkiye’nin Genel Müdürlük görevine Özlem Yılmaz Üçer getirildi.
TÜSİAD’dan genç girişimcilere “Dönüşümü Hızlandır!” desteği
TÜSİAD Bu Gençlikte İŞ Var! programının hızlandırma ayağı olan “Dönüşümü Hızlandır!” demoday etkinliğinde 12 erken aşama girişim sahne aldı.
BMC, BTSO üyeleriyle Tedarikçi Günlerinde buluştu
Bursa’da düzenlenen Tedarikçi Günleri Etkinliği’nde 150’den fazla firma, BMC ile birebir iş görüşmesi yapma imkânı buldu.
PERYÖN’de yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu
PERYÖN’de bayrak değişimi! Yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın terörsüz Türkiye kararlılığı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Toplumun kahir ekseriyeti Terörsüz Türkiye sürecine destek veriyor.
Bakan Bolat: Türkiye'nin İsrail'e ihracatı sıfır
Bakan Bolat, muhalefetin iddialarına yönelik "2 Mayıs 2024 tarihinden beri ihracat da ithalat da sıfırdır, hiçbir gümrük işlemi yapılmamaktadır." dedi.
Fakir Hausgeräte'e “iyi tasarım” ödülü
Fakir Hausgeräte, Selftea Çay Makinesi, Spider Elektrikli Süpürge ve Crispy Tost Makinesi ürünleriyle A'Design Award & Competition'da ödüle layık görüldü.
İlter Yurtbay, Türkiye Seramik Federasyonu başkanı seçildi
Türkiye Seramik Federasyonu'nda İlter Yurtbay ikinci kez başkan seçildi.
Petrol Ofisi, UTTS'li istasyon sayısında 2 bin 500'e ulaştı
Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi'ne (UTTS) geçişte son tarih 30 Haziran 2025. Petrol Ofisinin UTTS'li istasyon sayısı 2 bin 500'e ulaştı.
Roche Türkiye, MS hastalarına özel kişisel çözümler üretiyor
Roche Türkiye, Dünya MS Günü'nde MS hastalarının yaşam kalitesini artırmak için kişiselleştirilmiş çözümlerin önemini vurguluyor.
Bayramda 4 milyona yakın küçükbaş ve büyükbaş kurbanlık kesilecek
TESK Başkanı Palandöken'in öngörüsü: Bu yıl kesilmesi düşünülen kurbanlık sayısı 3 milyona yakın küçükbaş, 1 milyon dolayında da büyükbaş hayvan olacak.
Emeklilerin bayram ikramiye ödemeleri 31 Mayıs'ta başlayacak
Emeklilerin bayram ikramiyesi 31 Mayıs-4 Haziran arasında ödenecek.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Galatasaray futbol takımını kabul etti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Galatasaray heyetini Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde kabul etti.
Reeder, AI güvenlik teknolojileri için Silikon Vadisi’yle el sıkıştı
Reeder, yapay zekâ destekli güvenlik teknolojileri için Silikon Vadisi’yle el sıkıştı.
Sabancı Holding'te ayrılık: Cenk Alper görevlerini bıraktı
HACI ÖMER SABANCI HOLDİNG A.Ş. şirkette CEO olarak görev yapan Cenk Alper'in görevlerinden ayrıldığını duyurdu.
Bossa, 2025'te Türkiye'nin en değerli tekstil markası oldu
Brand Finance 2025 raporuna göre Bossa, Türkiye’nin en değerli 125 markası arasında yer alırken, tekstil sektöründe zirvedeki yerini korudu.
Bakan Şimşek'ten deprem bölgesi ile ilgili açıklama
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, KOBİ’lere yönelik vergi ertelemesinin 6 ay daha uzatıldığını sosyal medya üzerinden duyurdu.
Gültepe: İhracat artışını çift rakamlara çıkarmak zorundayız
TİM Başkanı Mustafa Gültepe, Gaziantep'te ihracat dünyası ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.
İhracatçılar üç kıtada bin 100'ü aşkın ikili iş görüşmesi yaptı
TİM'in düzenlediği genel ticaret heyetleri, Arnavutluk'tan Güney Afrika'ya uzanan geniş bir coğrafyada Türk firmalarını uluslararası alıcılarla buluşturdu.
Seda Erdem Yılmaz, Dominos Pizza'ya CHRO olarak atandı
Seda Erdem Yılmaz, DP Eurasia Group İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı (CHRO) olarak atandı.
Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü’ne Mücahid Taylan atandı
Cumhurbaşkanı kararıyla Et ve Süt Kurumu Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine Mücahid Taylan getirildi.
Ege Serbest Bölgesi, yatırımcılar için bölgesel avantajlar sunuyor
Türkiye, stratejik konumuyla küresel ticaretin anahtarı olmayı sürdürüyor. Bunlardan birisi de ESBAŞ Ege Serbest Bölgesi.
Kıvanç Zaimler Sabancı Holding’in yeni CEO’su oldu
Sabancı Holding’de bayrak değişimi: Kıvanç Zaimler Sabancı Holding’in yeni CEO’su oldu.
Ticaret Bakanlığı'ndan bayram öncesi fahiş fiyat denetimi
Ticaret Bakanlığı, Kurban Bayramı öncesi 81 ilde fahiş fiyat ve stokçuluk denetimlerini artırarak vatandaşların huzurlu alışveriş yapmasını hedefliyor.
Shein ve Temu’dan küresel lojistikte yeni dönem
Çin merkezli sınır ötesi e-ticaret platformları Shein ve Temu, ABD'deki tüketiciler için ürün fiyatlarını artırdıklarını açıkladı.
Antonio Filosa, Stellantis’in CEO’luğunu 23 Haziranda devralacak
Antonio Filosa, 23 Haziran’da CEO görevine resmen başladığında, şirketin yeni yönetim ekibini de açıklayacak. John Elkann ise YKB görevine devam edecek.
Karel CRM kullanıma sunuldu
Sağlık, eğitim ve turizm yanı sıra tedarik ve satış odaklı şirketlerin de CRM süreçlerine çözüm amaçlı geliştirilen Karel CRM, kullanıma sunuldu.
Protel Ödeme Sistemleri Direktörü Çağatay Gürpınar oldu
Otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan Protel'in Ödeme Sistemleri Direktörlüğü görevine Çağatay Gürpınar atandı.
Arvato İstanbul’da yeni Lojistik Merkezini açtı
Uluslararası lider tedarik zinciri hizmet sağlayıcısı Arvato, İstanbul’da yeni lojistik merkezinin resmi açılışını gerçekleştirdi.
Kağıt, Karton ve Ambalajcılar Azerbaycan'da B2B yaptı
AKAMİB, Ticaret Bakanlığı koordinasyonuyla “Çukurova Kağıt Karton ve Ambalaj URGE Projesi” kapsamında Azerbaycan'da ikili iş görüşmeleri düzenledi.
Pardus Portföy’e TSPB’den Yılın En İyi Getiri ödülü
Pardus Portföy, 10. TSPB Altın Boğa Ödülleri'nde, Portföy Yönetim Faaliyeti Kategorisi’nde, Yatırım Fonları Getiri Lideri-2024 ödülünün sahibi oldu.
E-Ticaret sektörü Paratika etkinliğinde buluştu
Paratika, sektöre yön veren entegratörlerle bir araya gelerek dijital ticarette sürdürülebilir ve entegre çözümleri masaya yatırdı.
Nisan ihracatı 20,8 milyar dolar, ithalatı 32,8 milyar dolar
Türkiye'nin ihracatı, nisanda 20 milyar 801 milyon dolar, ithalatı 32 milyar 893 milyon dolar olarak gerçekleşti.
Elon Musk, Trump'ın danışmanlığını bıraktı
Elon Musk, ABD Başkanı Donald Trump'a yaptığı danışmanlık görevinden ayrıldığını açıkladı.
TSKB ile Avusturya Kalkınma Bankası kredi sözleşmesi imzaladı
TSKB, Avusturya Kalkınma Bankası (OeEB)'ndan 25 milyon euro kaynak temin ettiğini duyurdu.
Ofis Yem, EBRD ile kredi sözleşmesi imzaladı
Ofis Yem, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası ile 25 milyon euroluk kredi sözleşmesi imzaladığını duyurdu.
Burkay: Bursa Business School Türkiye’nin Kongre Merkezi olacak
Son bir ayda üç büyük sektörel zirveye ev sahipliği yapan Bursa Business School, önümüzdeki üç yıl içerisinde Türkiye’nin kongre merkezi haline gelecek.
Suudi Arabistan ile Kuveyt yeni petrol rezervi bulduklarını duyurdular
Suudi Arabistan ile Kuveyt tarafsız bölgede yeni petrol rezervi bulduklarını duyurdular.
Doğan Ersöz ve BUSİAD Başarı Ödülleri sahipleri açıklandı
Busiad, bu yıl 28.’si verilecek olan “Doğan Ersöz ve BUSİAD Başarı Ödülleri” sahiplerini açıkladı.