Vodafone Türkiye'ye 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz ödül
Vodafone Türkiye'ye 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz ödül
Vodafone, kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren ve bu alanda önde gelen ödül programları arasında yer alan Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.
Haber Giriş Tarihi: 15.06.2022 08:24
Haber Güncellenme Tarihi: 15.06.2022 08:24
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Vodafone, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de bu yıl ikincisini düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde (TCXA’22) 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyimimizi derinleştirmeye yönelik çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz. Birlikte Mümkün marka söylemimizden aldığımız ilhamı, Müşteri Deneyimi stratejimizle harmanlayarak müşterilerimizle olan her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz projelerin ödüle layık görülmesi bizi ayrıca gururlandırdı. Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerini değerlendiren prestijli ödül programlarından Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde ödül aldığımız kategorilerin, bu yıl özellikle odaklandığımız alanlar olan ‘En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi’, ‘Müşteri Merkezli Kültür’, ‘Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi’, ‘Dijital-Perakende Kanal Entegrasyonu’, ‘En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi’ başta olmak üzere bir şirketin müşteri deneyimi odaklı dönüşümünün olmazsa olmaz başlıklarında olması bizim için mutluluk vericiydi. Hayata geçirdiğimiz bu müşteri odaklı inisiyatiflerin müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranlarımıza ek olarak bu gibi ödüllerle de taçlanması, bize hem doğru yolda olduğumuzu gösteriyor, hem de daha fazlasını yapmak yolunda motive ediyor. Bu projelerde emeği geçen, yaptığı işlerin kalbine hep müşterilerimizi koyan tüm Vodafone ekiplerine ve Vodafone’un hizmet kalitesine güvenen tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum. Vodafone olarak, müşterilerimizin gönlünü kazanma yolunda var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”
27 kategoride 145 proje
Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde bu yıl 27 kategoride 45 şirketten 145 proje yarıştı. Vodafone Türkiye, geçen yıl başlattığı müşteri deneyimi dönüşüm programı Mutlu MüşteriM Programı ile “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi” ve “Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi” kategorilerinde Altın, “Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde ise Gümüş ödülü kucakladı. Diğer yandan, TOBi dijital asistan yetkinliğiyle aşım kontrolünü müşteriye vererek daha da müşteri odaklı hale gelen Vodafone Süper Uyumlu tarifesi “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu. Vodafone’un kurumiçi yetkinliklerden başlayarak çevikleştirdiği ölçüm teknikleri “En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi” kategorisinde Altın, çeşitli kanallardan akan müşteri içgörülerini aksiyona çevirme metotları ise “En İyi İçgörü Kullanımı” kategorisinde Gümüş ödül aldı. Vodafone, perakende ve dijital kanalların birbiriyle etkileşerek sunduğu bütüncül kanallı ve uzman çözümlü hizmetlerle ise “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vodafone Türkiye'ye 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz ödül
Vodafone, kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren ve bu alanda önde gelen ödül programları arasında yer alan Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Vodafone, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de bu yıl ikincisini düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde (TCXA’22) 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyimimizi derinleştirmeye yönelik çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz. Birlikte Mümkün marka söylemimizden aldığımız ilhamı, Müşteri Deneyimi stratejimizle harmanlayarak müşterilerimizle olan her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz projelerin ödüle layık görülmesi bizi ayrıca gururlandırdı. Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerini değerlendiren prestijli ödül programlarından Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde ödül aldığımız kategorilerin, bu yıl özellikle odaklandığımız alanlar olan ‘En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi’, ‘Müşteri Merkezli Kültür’, ‘Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi’, ‘Dijital-Perakende Kanal Entegrasyonu’, ‘En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi’ başta olmak üzere bir şirketin müşteri deneyimi odaklı dönüşümünün olmazsa olmaz başlıklarında olması bizim için mutluluk vericiydi. Hayata geçirdiğimiz bu müşteri odaklı inisiyatiflerin müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranlarımıza ek olarak bu gibi ödüllerle de taçlanması, bize hem doğru yolda olduğumuzu gösteriyor, hem de daha fazlasını yapmak yolunda motive ediyor. Bu projelerde emeği geçen, yaptığı işlerin kalbine hep müşterilerimizi koyan tüm Vodafone ekiplerine ve Vodafone’un hizmet kalitesine güvenen tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum. Vodafone olarak, müşterilerimizin gönlünü kazanma yolunda var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”
27 kategoride 145 proje
Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde bu yıl 27 kategoride 45 şirketten 145 proje yarıştı. Vodafone Türkiye, geçen yıl başlattığı müşteri deneyimi dönüşüm programı Mutlu MüşteriM Programı ile “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi” ve “Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi” kategorilerinde Altın, “Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde ise Gümüş ödülü kucakladı. Diğer yandan, TOBi dijital asistan yetkinliğiyle aşım kontrolünü müşteriye vererek daha da müşteri odaklı hale gelen Vodafone Süper Uyumlu tarifesi “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu. Vodafone’un kurumiçi yetkinliklerden başlayarak çevikleştirdiği ölçüm teknikleri “En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi” kategorisinde Altın, çeşitli kanallardan akan müşteri içgörülerini aksiyona çevirme metotları ise “En İyi İçgörü Kullanımı” kategorisinde Gümüş ödül aldı. Vodafone, perakende ve dijital kanalların birbiriyle etkileşerek sunduğu bütüncül kanallı ve uzman çözümlü hizmetlerle ise “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.
Haftanın popüler haberleri
Rum ve Yunan yöneticilerde "Kıbrıs Teknofest" hazımsızlığı!
Yunanistan'da yayın yapan SLpress internet sitesi Kıbrıs Teknofest'e karşı düşmanlığını ve hazımsızlığını gösterdi. Türkiye'ye işgalci gibi ciddiyetten yoksun başlıklar attı.
Kıbrıs Teknofest heyecan ve coşkuyla devam ediyor
TEKNOFEST KKTC, üçüncü gününde eski Ercan Havalimanı'nda devam ediyor.
Anadolu Isuzu, midibüsleriyle Suudi pazarında
Anadolu Isuzu, Suudi Arabistanlı Neweast ile distribütörlük anlaşması imzaladı. İlk etapta midibüs modelleri bu pazara sunulacak.
GSO Başkanı Ünverdi: İhracatçılar fedakarlıkla mücadele ediyor
GSO Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Ünverdi, kentten nisan ayında 777 milyon 529 bin dolarlık ihracat gerçekleştirildiğini bildirdi.
Fındık ihracatından 8 ayda 1,9 milyar doları aşkın gelir sağlandı
Türkiye, fındık ihracat sezonunun 8 aylık döneminde 1,9 milyar doları aşkın gelir elde etti.
FAO verilerine göre Nisan'da küresel gıda fiyatları yükseldi
FAO'nun verilerine göre Nisan ayında dünya genelinde gıda fiyatları geçen yıla göre yüzde 7,6 arttı. En çok artış et, süt ve mısır gevreğinde görüldü.
Suwen mağazaları 200'e ulaştı
Suwen yurt içinde 181, yurtdışında 19 olmak üzere toplam 200 mağazaya ulaştığını duyurdu.
Bankacılık sektörünün Mart sonu net karı 216,1 milyar lira oldu
Bankacılık sektörünün mart sonu itibarıyla dönem net karı 216 milyar 114 milyon lira oldu.
Prof. Dr. Ali Şahin: Bel ve kalça tutukluklarını ciddiye alın!
Prof. Dr. Ali Şahin, bel ve kalçada sabah tutukluğu varsa dikkat uyarısı yaptı.
Diyarbakır'dan "KOBİ'ler için Dijital Dönüşüm artık bir zorunluluk" mesajı
Akıllı KOBİ Dijital Dönüşüm Konferansı'nın 2025 yılındaki ikinci etkinliği 29 Nisan'da Diyarbakır'da gerçekleşti.
Yanmar’dan gençlere tarımı sevdiren Hanasaka traktörü
Yanmar'dan Ayşe Tepedelen, Emine Akgün Akkan ve Seda Yılmaz, Hanasaka traktörünü tanıttı.
CLPA: Dijital dönüşüm strateji ve yatırımla başarılır
CLPA Türkiye Müdürü Önder Şenol, dijital dönüşümün sürdürülebilir yatırımlarla mümkün olabileceğini vurguladı.
McDonald's'ın küresel geliri ve karı azaldı
McDonald's'ın küresel satışları, bu yılın ilk çeyreğinde yüzde 1 azaldı.
KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'na başvurular başladı
KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda ikinci başvuru dönemi başladı.
Rekabet Kurulundan 2 şirkete yaklaşık 26 milyon lira ceza
Rekabet Kurulundan Erikli ve Pınar Su'ya yaklaşık 26 milyon lira ceza.
Otomotiv en fazla ihracat yapan sektör oldu
Otomotiv nisanda 3,1 milyar dolarla en fazla ihracat yapan sektör oldu.
KKTC Teknofest'e ziyaretçi akını
Havacılık, uzay ve teknoloji festivali TEKNOFEST, ikinci gününde devam ediyor.
Panasonic ve COCUS’tan 5G destekli dijital işbirliği
Panasonic ve COCUS dijital dönüşümün geleceğini yeniden şekillendiriyor.
Masdaf ve Allianz Teknik'ten yangın güvenliği farkındalığı
Masdaf CEO'su Erhan Özdemir, yangın pompa sistemlerinin düzenli bakımının ve periyodik kontrollerinin hayati önemini vurguladı.
Dr. Yeliz Zahiroğlu: Erken teşhisle Ankilozan Spondilitte önlenebilir
Erken teşhis ve uygun tedaviyle Ankilozan Spondilitte omurga hasarı önlenebilir.
Merkez Bankası'nın hedefi enflasyonu tek haneye indirmek
TCMB Başkanı Fatih Karahan, "Merkez Bankasının hedefi bellidir, o da fiyat istikrarıdır. En kısa sürede tek haneli enflasyona ineceğiz." dedi.
Türkiye ve İngiltere'den Savunma sanayii hamlesi
Türkiye ile Birleşik Krallık, Savunma Sanayii İşbirliğini TUDIC ile Kurumsallaştırdı
590 yolculu "Explora I" kruvaziyeri Marmaris'e demirledi
Muğla'nın Marmaris ilçesine "Explora I" isimli kruvaziyerle 590 yolcu geldi.
İşçi Sendikalarının 1 Mayıs mesajları ve aktiviteleri
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Türkiye'de çeşitli etkinliklerle kutlanıyor.
Tofaş’tan dev hamle: Stellantis Türkiye’nin yeni sahibi oldu
Tofaş, Stellantis Grubu ile imzaladığı anlaşmayla Türkiye'de Peugeot, Citroën, Opel ve DS markalarının ithalat ve satış haklarını devraldı.
Şişecam Genel Müdürlüğüne Can Yücel atandı
Şişecam, eski Genel Müdürün istifasıyla boşalan Genel Müdürlük koltuğuna Can Yücel'in atandığını duyurdu.
Çelik Halat ve Tel Sanayi Genel Müdürlüğüne Banu Küner atandı
Çelik Halat ve Tel Sanayi Yönetim Kurulu Üyelikleri ve Genel Müdür atamalarını duyurdu.
İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğun havalimanı oldu
İstanbul Havalimanı, 21-27 Nisan'ı kapsayan dönemde günlük ortalama 1482 uçuşla Avrupa'nın en yoğun havalimanı olarak kayıtlara geçti.
Antalya Havalimanı’na EBRD’den dev finansman
EBRD, Antalya Havalimanı’nın kapasite artırımı ve altyapı geliştirme projeleri için Fraport TAV’a 315 milyon avroluk finansman desteği sağlayacak.
Şimşek: Hizmet ihracatı artıyor, turizm ekonomiye güç katıyor
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, turizm gelirlerinin büyümeye ve cari dengedeki iyileşmeye büyük katkı sunduğunu belirtti. 2025 hedefleri netleşti.
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'ndan 1 Mayıs kutlama mesajı
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu “Akıl ve alın teriyle çalışan, üreten emekçi kardeşlerimizi kutluyorum” dedi.
TESK'ten 1 Mayıs kutlama mesajı
TESK Başkanı Bendevi Palandöken, “1 Mayıs emeğin kutsallığını hatırlama günüdür” dedi.
Çin, 10 yeni nükleer reaktörün inşa edilmesini onayladı
Çin ülke yönetimi, içinde bulunduğumuz yılda ülkede on yeni nükleer reaktörün inşa edilmesi için onay verdi.
Hacı Ömer Sabancı Holding'te organizasyonel değişiklikler
Hacı Ömer Sabancı Holding, gerçekleştirdiği organizasyonel değişiklikleri KAP'a bildirdi.
Max Roger Speur, Teknosa'dan istifa etti
Teknosa, görevden ayrılmalar ve yerlerine seçilen isimleri KAP'a bildirdi.
Carrefoursa YK Başkanlığına Gökhan Eyigün seçildi
Carrefoursa Yönetim Kurulu ve yönetimde yaptığı değişiklikleri KAP'a bildirdi.
Brisa Yönetim Kurulu Başkanlığına Burak Turgut Orhun seçildi
Brisa Bridgestone şirketi Yönetim Kurulu Başkanı seçimini KAP'a bildirdi.
Can Gülcan, Akenerji'deki GMY görevinden istifa etti
Akenerji, Can Gülcan'ın Genel Müdür Yardımcılığı görevinden ayrıldığını duyurdu.
Gübretaş YK Başkanlığına Hüseyin Aydın seçildi
Gübretaş, yönetim kurulu üyeliklerini duyurdu.
Gözde Girişim YK Başkanlığına Murat Ülker seçildi
Gözde Girişim Sermayesi şirketi Yönetim Kurulu Üyeliklerinde değişikliğe gidildiğini duyurdu.