TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Uygulamalarımız appstore googleplay
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

McDonald's Türkiye, reklam ve pazarlama ödüllerini aldı

- McDonald's Türkiye, Karın tokluğuna iş birliği adlı kampanyası kapsamında TBWA Ajans ile birlikte eğlenceli bir reklam filmine de imza attı

Haber Giriş Tarihi: 09.12.2023 12:04
Haber Güncellenme Tarihi: 09.12.2023 12:04
Kaynak: AA
McDonald's Türkiye, reklam ve pazarlama ödüllerini aldı

McDonald's Türkiye, Reklamcılar Derneği’nin düzenlediği Kristal Elma Ödülleri ile Mediacat'in düzenlediği Felis Ödülleri’nde toplam 9 ödüle layık görüldü.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Karın Tokluğuna İş Birliği ve Ama Değdi adlı kampanyalarıyla ödül alan marka, Mediacat'in düzenlediği Felis Ödülleri’nde de Hayalimdeki Tarifler adlı yapay zeka temalı kampanyasıyla alkış topladı.

McDonald's Türkiye, Karın tokluğuna iş birliği adlı kampanyası kapsamında TBWA Ajans ile birlikte eğlenceli bir reklam filmine imza attı.

Film, McDonald's Türkiye'nin menülerine yönelik olarak açılan özel Twitch hesaplarını ele alıyor. Bu hesaptan menülerin fiyatını duyurmak adına, menü fiyatı kadar Twitch yayıncılarına bağış yapılıyor.

Ardından yayıncılar da McDonald's'ın leziz menülerini yiyerek keyiflerine keyif katıyor. Marka, bu eğlenceli reklam filmiyle; medya, dijital, influencer ve sosyal medya gibi birçok alanda Kristal, Gümüş ve Bronz ödüllerin sahibi oldu.

McDonald's Türkiye’nin ödül aldığı bir diğer kampanya olan Ama Değdi ise; otomobil kullanıcılarının McDonald's'ın araca servis hizmetinden yararlanarak birkaç menü almalarını ve keyifle yemelerini konu alıyor.

Menüler yendikten sonra paketler otomobil koltuklarının dört bir yanına dağılıyor, ancak McDonald's lezzeti bu dağınıklığa değiyor. Kampanya; Kristal Elma'dan basın ve sektörel kategorilerinde markaya Kristal ve Bronz ödüllerini getirdi.

McDonald's Türkiye'nin geçen yaz hayata geçirdiği yapay zekayla içecek tarifleri kampanyası “Hayalimdeki Tarifler” ise, pazarlama dünyasının önde gelen yayını MediaCat tarafından verilen Felis Başarı Ödülü'nü markaya kazandırdı.

Kaynak: AA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.