TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

ALFA Awards, “Customer Brand” ödülleri sahiplerini buldu

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen törenle 62 kategoride markalar ödüllerine kavuştu.

Haber Giriş Tarihi: 17.11.2023 13:26
Haber Güncellenme Tarihi: 17.11.2023 13:26
Kaynak: Haber Merkezi
ALFA Awards, “Customer Brand” ödülleri sahiplerini buldu

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde “Customer Brand”leri belirleyen ALFA Awards’un kazananları 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’nun ardından düzenlenen ödül töreniyle açıklandı. Törende 62 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar ödüllerine kavuştu.

2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar bir kez daha ödüllerine kavuştu. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride yarıştı ve 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenen törende kazananlar ödüllerine kavuştu. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlendi.

ALFA Awards kazananları nasıl belirleniyor?

ALFA Awards’ta kazanlar AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle belirleniyor. Araştırma kapsamında Türkiye’de ±2,75 hata payına bağlı, rastlantısal olarak belirlenen 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi. 60’ın üstünde kategoride yapılan araştırmayla “Müşterilerin arzu boyutu” ile “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu” ile “Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği” ve “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi müşteride ilk izlenimi oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendirildi.

ALFA Awards 2023’te ödül alanlar:
Akaryakıt: Petrol Ofisi
Atıştırmalık: ETİ
Ayakkabı/Çanta/Deri Giyim: FLO
Bankacılık: Halkbank
Katılım Bankacılığı: Kuveyt Türk Katılım Bankası
Kredi Kartı: Bankkart
Bebek Bakım Ürünleri: Uni Baby
Beyaz Eşya: Vestel
Bilgisayar/Tablet/Laptop: Asus Türkiye
Binek Otomotiv: Peugeot Türkiye
Ticari Otomotiv: Anadolu Isuzu
Bireysel Emeklilik: Anadolu Hayat Emeklilik
Sigorta Şirketleri: Allianz Türkiye
Çay: Lipton
Dijital Yayın Platformları: Netflix Türkiye
E-ticaret Siteleri: Trendyol
Elektromarket: Teknosa
Ev Tekstili: English Home
Fast Food: Burger King
Gayrimenkul: Sur Yapı
GSM Operatörü/Telekomünikasyon: Turkcell
Gıda: Nutella
Giyim/Moda: LC Waikiki
Güvenlik Sistemleri: Kale Alarm
Havalimanları: İGA İstanbul Airport
Hava Yolları: Türk Hava Yolları
Isıtma: Bosch
Soğutma: Daikin Türkiye
İnternet Servis Sağlayıcıları: Türk Telekom
Kafe: Kahve Dünyası
Kargo: Yurtiçi Kargo
Katılım Bankacılığı: Kuveyt Türk Katılım Bankası
Kişisel Bakım: Dove Türkiye
Kişisel Bakım/Kozmetik Mağazası: Gratis
Kuruyemiş: Tadım
Küçük Ev Aletleri: Arzum
Mobilya: Enza Home
Motosiklet: BMW Motorrad Türkiye
Mücevherat: Atasay
Özel Sağlık Kurumları: Medipol Sağlık Grubu
Özel Temel Eğitim Kurumları: Bahçeşehir Koleji
Vakıf Üniversiteleri: Koç Üniversitesi
Sadakat Programları: Migros Money Club
Süt ve Süt Ürünleri: İçim
Televizyon: Samsung Türkiye
Tur Operatörü: Setur
Zincir Marketler: A101
Züccaciye: Paşabahçe
Ambalajda Müşteri Deneyimi: Yayla
En İyi Çağrı Merkezi Deneyimi: Yapı Kredi
Çalışan Memnuniyeti Deneyimi: Starbucks Türkiye
Dijital Deneyim: Trendyol
Deneyimde İnovasyon: Trendyol
İletişimde Müşteri Deneyimi: Yemeksepeti
Kampanya Deneyimi: Türk Telekom
Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Getir
Mağazacılık Deneyimi: Decathlon
Mobil Kullanıcı Deneyimi: Google Maps
Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik: Hepsiburada
En İyi Sanal Asistan/Chatbot Deneyimi: Getir
Satış/Hizmet Sonrası Deneyim: Arçelik
Şikayet Yönetimi Deneyimi: Migros Türkiye

---

Kaynak: Marketing Türkiye

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.