Kasım indirimlerinde en iyi avantajları yakalamanın ipuçları
Kasım indirimlerinde en iyi avantajları yakalamanın ipuçları
Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, Kasım indirimlerinde en iyi avantajları yakalamanın yollarını anlattı.
Haber Giriş Tarihi: 10.11.2025 14:47
Haber Güncellenme Tarihi: 10.11.2025 14:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Markalar vitrinlerini kampanyalarla donatmaya başladı. Ancak her indirimin kazanç anlamına gelmediği bu dönemde, Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, bilinçli alışverişin altın kurallarını paylaşıyor. Fiyat değişimlerini takip etmekten ödeme seçeneklerini karşılaştırmaya, iade süreçlerinden kargo avantajlarına kadar dikkat edilmesi gereken pek çok detay, tüketicilerin cebini korumanın anahtarı olabilir.
Yılın en çok beklenen alışveriş dönemi için geri sayım başladı. Ancak yüksek enflasyon döneminde, indirim tabelalarının ardında gerçekten kazançlı çıkmanın yolu, planlı ve bilinçli hareket etmekten geçiyor. Tüketiciler artık sadece büyük indirim yüzdelerine değil, ürünün gerçek değerine, ödeme avantajlarına ve uzun vadeli faydasına odaklanıyor. Her markanın indirime girdiği bu dönemde, akıllı seçimlerle bütçeyi koruyarak en yüksek faydayı sağlamak fark yaratıyor. Yaklaşan Kasım indirimleri, alışveriş alışkanl ıklarını yeniden gözden geçirmek için de önemli bir dönem. Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, bu dönemi en verimli şekilde değerlendirmenin yollarını anlatıyor.
Fiyat takibine erken başlayın: Fiyat takibi yapan çeşitli eklentiler veya siteleri kullanarak ilgilenilen ürünlerin son 30 gündeki fiyat değişimlerini izleyin. Böylece indirimlerin gerçekten kasıma özel mi, yoksa suni mi olduğunu kolayca anlaşılabilir.
Kampanya dönemi başlamadan önce markaların e-posta bültenlerine kaydolmanın önemine değinen Boyer, mobil uygulamaların indirilmesini tavsiye ediyor: “Birçok marka, en büyük indirimleri ve sınırlı stokları genel satışa açmadan önce bu kanallardan duyurur. Bu uygulamaları takip ederek alışverişi daha hesaplı yapmak mümkün olabilir.”
Sadece indirime değil, ödeme avantajlarına da odaklanın: Elektronik, mobilya gibi büyük alımlarda sadece indirim y? ?zdesine bakılmaması gerektiğini ifade eden Boyer, en uzun vade ve en az komisyonlu taksit seçeneğini sunan sitenin tercih edilmesi gerektiğini belirtiyor. Yüksek enflasyonda parayı bugünden değil, gelecekte ödemek en büyük avantaj olacaktır.
Kargo ücretinden kaçınmak için çoğu site "Şu kadar daha al, kargo bedava" seçenekleri sunar. Bu anlarda deterjan, kahve kapsülü gibi her zaman tükettiğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek hem kargodan kurtulmuş hem de gelecekteki olası fiyat artışlarına karşı stok yapmış olursunuz.
Platformlar arası stratejik alışveriş yapın: Büyük markaların kendi siteleri, genellikle belirli ürün gruplarında pazar yerlerinden daha uzun taksit veya daha fazla hediye çeki gibi avantajlar sunabilir. Hangi platformun size nerede avantaj sağladığını kontrol edin.
Özellikle kıyafet ve ayakkabı gibi beden gerektiren ürünlerde, iade ve değişim süreçlerinin kolay ve ü cretsiz olup olmadığını teyit edin. Bu, "acaba uyar mı?" tereddütünü ortadan kaldırarak güvenle alışveriş yapmanızı sağlar.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kasım indirimlerinde en iyi avantajları yakalamanın ipuçları
Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, Kasım indirimlerinde en iyi avantajları yakalamanın yollarını anlattı.
Markalar vitrinlerini kampanyalarla donatmaya başladı. Ancak her indirimin kazanç anlamına gelmediği bu dönemde, Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, bilinçli alışverişin altın kurallarını paylaşıyor. Fiyat değişimlerini takip etmekten ödeme seçeneklerini karşılaştırmaya, iade süreçlerinden kargo avantajlarına kadar dikkat edilmesi gereken pek çok detay, tüketicilerin cebini korumanın anahtarı olabilir.
Yılın en çok beklenen alışveriş dönemi için geri sayım başladı. Ancak yüksek enflasyon döneminde, indirim tabelalarının ardında gerçekten kazançlı çıkmanın yolu, planlı ve bilinçli hareket etmekten geçiyor. Tüketiciler artık sadece büyük indirim yüzdelerine değil, ürünün gerçek değerine, ödeme avantajlarına ve uzun vadeli faydasına odaklanıyor. Her markanın indirime girdiği bu dönemde, akıllı seçimlerle bütçeyi koruyarak en yüksek faydayı sağlamak fark yaratıyor. Yaklaşan Kasım indirimleri, alışveriş alışkanl ıklarını yeniden gözden geçirmek için de önemli bir dönem. Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, bu dönemi en verimli şekilde değerlendirmenin yollarını anlatıyor.
Fiyat takibine erken başlayın: Fiyat takibi yapan çeşitli eklentiler veya siteleri kullanarak ilgilenilen ürünlerin son 30 gündeki fiyat değişimlerini izleyin. Böylece indirimlerin gerçekten kasıma özel mi, yoksa suni mi olduğunu kolayca anlaşılabilir.
Kampanya dönemi başlamadan önce markaların e-posta bültenlerine kaydolmanın önemine değinen Boyer, mobil uygulamaların indirilmesini tavsiye ediyor: “Birçok marka, en büyük indirimleri ve sınırlı stokları genel satışa açmadan önce bu kanallardan duyurur. Bu uygulamaları takip ederek alışverişi daha hesaplı yapmak mümkün olabilir.”
Sadece indirime değil, ödeme avantajlarına da odaklanın: Elektronik, mobilya gibi büyük alımlarda sadece indirim y? ?zdesine bakılmaması gerektiğini ifade eden Boyer, en uzun vade ve en az komisyonlu taksit seçeneğini sunan sitenin tercih edilmesi gerektiğini belirtiyor. Yüksek enflasyonda parayı bugünden değil, gelecekte ödemek en büyük avantaj olacaktır.
Kargo ücretinden kaçınmak için çoğu site "Şu kadar daha al, kargo bedava" seçenekleri sunar. Bu anlarda deterjan, kahve kapsülü gibi her zaman tükettiğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek hem kargodan kurtulmuş hem de gelecekteki olası fiyat artışlarına karşı stok yapmış olursunuz.
Platformlar arası stratejik alışveriş yapın: Büyük markaların kendi siteleri, genellikle belirli ürün gruplarında pazar yerlerinden daha uzun taksit veya daha fazla hediye çeki gibi avantajlar sunabilir. Hangi platformun size nerede avantaj sağladığını kontrol edin.
Özellikle kıyafet ve ayakkabı gibi beden gerektiren ürünlerde, iade ve değişim süreçlerinin kolay ve ü cretsiz olup olmadığını teyit edin. Bu, "acaba uyar mı?" tereddütünü ortadan kaldırarak güvenle alışveriş yapmanızı sağlar.
Haftanın popüler haberleri
TESK Başkanı Palandöken: Esnaf faiz indirimi bekliyor
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Merkez Bankası’nın faiz indirimi kararının piyasaya hızla yansıtılması gerektiğinin altını çizdi.
E-ticaret platformlarındaki gizemli kutulara "Dur" dendi
Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu, e-ticaret platformlarında "gizemli kutuların" da bulunduğu içeriği belirsiz ürünlerin satışının durdurulmasına karar verdi.
Kocaeli'de kozmetik fabrikası yangınında 6 kişi hayatını kaybetti
Kocaeli'de parfüm imalatı da yapılan bir depoda bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Yangında 6 kişinin hayatını kaybettiği, 1 kişinin yaralandığı açıklandı.
Casa imzalı yemek masaları yeni yıla hazırlanıyor
Global marka CASA, yeni yıl sofralarında ‘togetherness is the new luxury’ dönemini başlatıyor.
Malatya TSO, BTSO’nun Eğitim Teknoloji Merkezlerini ziyaret etti
Malatya TSO Heyeti BTSO’nun Eğitim, Teknoloji Merkezlerini ziyaret etti.
Türkiye’nin En Etkili Tedarik Zinciri Profesyonelleri ödüllendirildi
Slimstock ve Lojistik Derneği (LODER) iş birliğiyle SCP Club tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen“Türkiye’nin En Etkili Tedarik Zinciri Profesyonelleri” ödül töreni yapıldı.
Niltimder dernek merkezi törenle açıldı
Bursa Nilüfer Ticaret Merkezi’ndeki iş insanlarını çatısı altında buluşturan NİLTİMDER’in dernek merkezi açıldı.
Teknolojiye uyum sağlamak değil, teknolojiyle birlikte dönüşmek gerekiyor
Redington Türkiye, 10. yılında teknoloji dünyasının liderlerini bir araya getirdi.
Emel Yüksel, elektrik ve enerji sektörünü Eles EXPO'ya davet ediyor
ELES Expo Fuarı elektrik ekipmanları, güç sistemleri, otomasyon ve yenilenebilir enerji çözümlerini tek bir platformda buluşturacak.
TÜSİAD heyeti Çin'i ziyaret edecek
Teknoloji odaklı Çin ziyaretinde, TÜSİAD heyeti teknolojik yeniliklerin merkezinde yer alan Guangzhou ve Shenzhen'de görüşmelerde bulunacak.
Sabancı Vakfı, Fark Yaratanları arıyor
Sabancı Vakfı Fark Yaratanlar Programı 17. Sezon başvuruları devam ediyor. Başvuru için son gün 30 Kasım 2025.
DİMES yeni logo ve sloganını tanıttı
Türkiye’nin köklü içecek markalarından DİMES, kurumsal kimliğinde yeniliğe giderek yeni logo ve sloganını kamuoyuyla paylaştı.
Ali Kara, Şölen Denetim Direktörü oldu
Şölen’de yeni atama: Ali Kara, Denetim Direktörü oldu.
Ozan Emre Erol, Assessment Systems CEO’su oldu
Psikolojik ölçme, değerlendirme ve yetenek yönetimi alanında faaliyet gösteren Assessment Systems’ta CEO’luk görevine Ozan Emre Erol atandı.
Kanyon’un Pazarlama ve Kiralama Müdürü Başak Gürtuna oldu
Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.’de Pazarlama ve Kiralama Müdürlüğü görevine, Ekim 2025’te 20 yılı aşkın deneyime sahip Başak Gürtuna atandı.
Okullarda ara tatil başladı
Okullarda ara tatil başladı. Birinci dönem ara tatili, 10 Kasım Pazartesi günü başlayacak, 14 Kasım Cuma günü sona erecek.
ZF’den 8HP evo şanzıman
ZF, hızla büyüyen hibrit araçlar pazarının ihtiyaçlarına yönelik, birçok yeniliğe sahip 8HP evo otomatik şanzımanı tanıttı.
Humm Organic ve AÇEV'in hedefi 10 bin çocuk ve ebeveyne ulaşmak
Türkiye genelinde hayata geçirilecek “Sağlıklı Gelecek için Organik Bir Destek” adı verilen sosyal yatırım projesinin duyurusu AÇEV’in Çocuk ve Aile Merkezi’nin bulunduğu Diyarbakır’da yapıldı.
2,5 yılda 4 bin 567 firma konkordato başvurusunda bulundu
Bakan Şimşek, yaklaşık 2,5 yıllık dönemde 4 bin 567 firmanın konkordato başvurusunda bulunduğunu bildirdi.
Enflasyon hedefi: 2025 sonu yüzde 31-33, 2026 sonu yüzde 13-19 bandında
Merkez Bankası Başkanı Karahan'ın duyurduğu enflasyon hedefleri 2025 sonunda yüzde 31 ile 33, 2026 sonu için ise yüzde 13 ile 19 aralığı.
İstanbul Boğazı'ndan 9 ayda 29 bin 710 gemi geçti
İstanbul Boğazı'ndan ilk 9 ayda 29 bin 710 gemi geçti.
Antalya Ekim'de 2 milyon yabancı turiste ev sahipliği yaptı
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Antalya'nın 2025 yılı Ekim ayında 2 milyon 216 bin 554 yabancı ziyaretçi ağırladığını açıkladı.
"Yüzyılın Konut Projesi"ne başvurular 10 Kasım'da başlıyor
"Yüzyılın Konut Projesi" vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı. "Yüzyılın Konut Projesi"ne başvurular 10 Kasım'da e-Devlet üzerinden alınacak.
Türkiye Bilişim Vakfı yapay zekâyı mercek altına aldı
Türkiye Bilişim Vakfı 30'uncu yılında yapay zekâyı mercek altına aldı. “Yapay Zekâ Üzerine Yarının Denklemi” buluşmasında teknoloji, etik ve insan faktörü tartışıldı.
HSK Üyeliğine Havvanur Yurtsever seçildi
Hakimler ve Savcılar Kurulu Üyeliğine Havvanur Yurtsever seçildi. Karar Resmi Gazete'nin 7 Kasım 2025 tarihli sayısında yayımlandı.
Hukukta dijital dönüşüm: KG | AI hayata geçti
Kurt Gürler Partners, Onedocs iş birliğiyle geliştirdiği yeni platformla müvekkil, avukat ve yapay zekayı ortak platformda buluşturdu. Onedocs
Roche İlaç Türkiye CFO'su Çiğdem Erek oldu
25 yılı aşkın sektör deneyimiyle tanınan Çiğdem Erek, 6 Ekim itibarıyla Roche İlaç Türkiye Finans ve Bilgi İşlem Bölüm Liderliği görevine atandı.
Kosova’da 1892 Türk şirketi faaliyet gösteriyor
Uluslararası İlişkileri Geliştirme Platformu PRESTIGE öncülüğünde, İkitelli OSB ev sahipliğinde “Türkiye – Kosova Ekonomi Buluşması” gerçekleştirildi.
Paul Ryan, Vertiv'de EMEA Başkanı olarak atandı
Vertiv, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Bölgesi Başkanı olarak Paul Ryan’ı atadı.
Bireysel sağlık bilinci artıyor
Philips Türkiye, 2025 Sağlık Trendleri Araştırması sonuçlarını paylaştı: Bireysel sağlık bilinci artıyor, yapay zekâ güven kazanıyor, sürdürülebilirlik öncelik haline geliyor.
Kardelen yepyeni bir içerikle sizlerle: “Vekâlet Savaşları”
Kardelen dergisinin 126 sayısı çıktı. Dergi yeni sayısında, “Vekâlet Savaşları” konusunu ele alıyor.
Ibrahim Hayatuddini, HSBC Bank GMY olarak atandı
Ibrahim Hayatuddini, HSBC Bank A.Ş. Finans’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
OİB açıkladı: Otomotivde Ekim ihracatı 3,8 milyar dolar oldu
Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliğinden (OİB) yapılan açıklamaya göre, otomotiv endüstrisinin ekim ihracatı 3 milyar 816 milyon dolar oldu.
Yeni bir e-ihracat destek paketi geliyor
Ticaret Bakanı Bolat: e-ihracat destek paketi adında bir kredi programının müjdesini veriyoruz.
Daikin, Türkiye'ye yatırıma hazırlanıyor
Daikin "bölgesel üs" olarak konumlandırdığı Türkiye'ye yaklaşık 100 milyon avroluk yatırıma hazırlanıyor.
İngiltere MB (BoE) politika faizini yüzde 4'te sabit tuttu
İngiltere Merkez Bankası (BoE) politika faizini piyasa beklentilerine paralel şekilde yüzde 4'te sabit tuttu.
TİM ve Asset'ten e-ihracatta yeni dönem
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile Asset Worldwide Express arasında işbirliği mutabakatı imzalandı.
Volvo Car Türkiye, Ekim'de 1750 araç sattı
Volvo Car Türkiye, ekimde 1750 aracını kullanıcılarla buluşturarak şirket tarihindeki en yüksek aylık satış adedini gerçekleştirdi.
TSK görev başında
Milli Savunma Bakanlığınca (MSB), geçen hafta 4 PKK'lı teröristin daha teslim olduğu bildirildi.
Havalimanları 10 ayda 211 milyon yolcuya hizmet verdi
Türkiye genelindeki havalimanları 10 ayda 211 milyon yolcuya hizmet verdi.