Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#The Techx Awards

Dijital Haber | İş Dünyasının Haber Merkezi - The Techx Awards haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, The Techx Awards haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

The TECHX Awards ödülleri sahiplerini buldu Haber

The TECHX Awards ödülleri sahiplerini buldu

The TECHX Awards’da 6 ana bölümde 46 kategoride en iyi deneyimi yaratan markalar ödüllendirildi. 2014 yılından bu yana deneyim alanındaki başarılıları halk oylamasıyla belirleyen ALFA Awards ile e-ticaretin en iyilerini sahnesine taşıyan ECHO Awards yarışmalarının vizyoner bir anlayışla birleşiminden doğan The TECHX Awards sektöre yepyeni bir soluk kazandırıyor. Teknolojiyi en iyi müşteri deneyi­mini yaratmak için güçlü bir araç olarak kullanan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendire­n yarışma Türkiye temsili halk jürisi ve eşsiz metodolojisiyle fark yaratıyor. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştiri­len The TECHX Awards, bu yıl 6 ana bölümde 46 ka­tegoride, markaların halk oylamasında aldıkları puanlar üzerinde “Customer Brand” ödül­lerini sahipleriyle buluşturdu. Kazananlar nasıl belirleniyor? Araştırma, Türkiye genelini temsilen TÜİK’in NUTS-1 sınıflandırmasına uygun 12 bölgeyi kapsayacak şekilde tasarlandı. Her bölgedeki örneklem oranları, bölgesel nüfus ve internet erişim oranları dikkate alınarak ağırlıklandırıldı. Toplamda 18 yaş ve üzeri 1.536 internet kullanıcısıyla online ortamda Computer Assisted Web Interviewing (CAWI) yöntemiyle görüşmeler yapıldı. Araştırma formu; markaların deneyim, inovasyon, sürdürülebilirlik, hizmet, perakende ve dijital performanslarını tüketici perspektifinden değerlendirmeye yönelik olarak hazırlandı. Nicel veri toplama yaklaşımına dayanan çalışma; geçmiş yıllarda gerçekleştirilen ECHO Awards ve ALFA Awards araştırmalarının metodolojik bütünlüğünü koruyacak biçimde kurgulandı. Veriler, AKADEMETRE Araştırma paneli aracılığıyla online olarak toplandı. Çalışma kapsamında katılımcılardan, her kategoride deneyimlerini en iyi temsil eden markayı seçmeleri istendi. Elde edilen veriler, markaların farklı deneyim alanlarındaki performans düzeylerini ve tüketici algısını analiz etmek için kullanıldı. The TECHX Awards kazananları: Kategori Marka Sürdürülebilir İnovasyon Arçelik Deneyimi Sadakate Dönüştüren Marka Boyner Self Servis Deneyimi Burger King Mobil Kullanıcı Deneyimi Garanti BBVA Mobil Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik H&M Duygusal Bağ Kurma Deneyimi Karaca Operasyonel Mükemmelik LC Waikiki Marka Deneyiminde Hikayeleştirme Mavi Veri Odaklı Deneyim Yönetimi Migros Ambalajda Müşteri Deneyimi Molfix Yerel Değerlerle Deneyim Yaratımı Paşabahçe Deneyimde İnovasyon Pegasus Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi Hepsiburada İletişimde Müşteri Deneyimi THY Yapay Zekanın En İyi Kullanımı Trendyol Teslimat/Lojistik Deneyimi Trendyol Express En İyi Çağrı Merkezi Deneyimi Turkcell Perakendede Yenilikçi deneyim Watsons Ürün Deneyimi Arçelik Çevresel Etkiyi Azaltan Müşteri Deneyimi Projesi Boyner Mağazacılık Deneyimi Decathlon En İyi Hizmet Deneyimi Getir Kapsayıcı Deneyim (Erişilebilirlik&Engelli Dostu) İGA Çalışan Memnuniyeti Deneyimi Koç Grubu Şirketleri En İyi Omnichannel Deneyimi LC Waikiki Çok Kanallı (Omnichannel) Deneyim MediMarkt Türkiye Deneyimde Hız ve Kolaylık Migros Hemen Çocuk ve Aile Deneyimi Opet Kampanya Deneyimi Pegasus Deneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka Pegasus En İyi Dijital Dönüşüm Teknosa En İyi Dijital Deneyim Trendyol Kadın Odaklı Deneyim Trendyol En İyi İş Değişimi ve Dönüşümü Turkcell Sanal Asistan Chatbot Deneyimi Türkiye Sigorta Uygulama App Deneyimi Yemeksepeti

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.