Bursalı sağlıkçılar Avrupalı ve Arap turizmcilere kapılarını açtı
Bursalı sağlıkçılar Avrupalı ve Arap turizmcilere kapılarını açtı
Dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonelleri BTSO üyesi sağlıkçılarla işbirliği masasında bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 23.07.2024 15:38
Haber Güncellenme Tarihi: 23.07.2024 15:38
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), sektörlerin ihracat odaklı büyümesine yönelik çalışmalarını sürdürüyor. BTSO tarafından Ticaret Bakanlığı destekleri ile yürütülen Sağlık HİSER Projesi kapsamında sağlık sektörü temsilcileri Kuzey Avrupa ve Körfez ülkeleri başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonelleri ile işbirliği masasında bir araya geldi.
Bursa iş dünyasının çatı kuruluşu BTSO, Ticaret Bakanlığı destekleri ile hayata geçirdiği Sağlık HİSER Projesi ile bölgesel ve küresel işbirlikleri kurmaya devam ediyor. Bursa’da sağlık turizmi ile yetkilendirilmiş firmaların yabancı hasta potansiyellerini arttırmak amacıyla sağlık sektörüne yönelik yürütülen ‘Sağlık İçin Bursa HİSER projesi’ kapsamında Bursalı firmalar yabancı alıcılarla buluştu. BTSO’nun Kirazlıyayla’daki referans eğitim merkezi Bursa Business School ev sahipliğinde düzenlenen alım heyeti etkinliğinde 100’ü aşkın ikili iş görüşmesi gerçekleştirildi.
“Bursa Sağlık Turizminde Başkent Olsun İstiyoruz”
BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Erol Kılıç, BTSO’nun vizyon projelerinden Business School ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğin sektörün dünyaya açılmasına önemli katkı sağladığını ifade etti. Etkinlik için Bursa’ya gelen misafirlerin organizasyondan oldukça memnun kaldığını ifade eden Erol Kılıç, “Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, İngiltere, Fransa, Belçika gibi ülkelerden misafirlerimiz geldi. Bursa artık sağlık turizminde başkent olsun istiyoruz. Ülke olarak 20 milyar dolar ihracat hedefimiz var. Bursa’nın da buna çok büyük katkısı olacağına eminiz. Bursa’da sağlık hizmetleri Türkiye’nin geneline baktığımızda çok başarılı. Bursa’da bulunan imkanlar ülkemizde birçok şehirde yok. Kaplıca ve sıcak suyu Bursa’dan alıp başka bir yere taşıyamazsınız. Tarihi ve kültürel değerlerimizi, doğal kaynaklarımızı bugüne kadar yeteri kadar anlatamadığımızı ve hizmet sektöründe bunu kullanamadığımızı düşünüyorum. BTSO olarak bunu daha iyi anlatmak için organizasyonlarımıza devam edeceğiz.” dedi.
“Bursa’yı Sağlık Turizminde Marka Haline Getirmek İçin Çalışıyoruz”
BTSO Sağlık Konseyi Başkanı Mehmet Fatih Özkul, sağlık turizmini geliştirmek adına çok çaba sarf ettiklerini söyledi. BTSO öncülüğünde, Bursa’nın sağlık turizminde bir merkez olabilmesi için önemli bir organizasyonda bir araya geldikerini ifade eden Özkul, “Dünyanın dört bir yanından yabancı katılımcıyı Bursa Business School’da ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Buradaki amacımız, insanların Bursa’yı ve kurumlarımızı görmesi, burada verilen sağlık hizmetlerinin kalitesini fiyat performans olarak da değerlendirmesi ve sonrasında gönderdiği hastaların üst düzey hizmet alarak Bursa’dan memnun ayrılmasını sağlamak. Şuan da sağlık turizmi için Afrika’dan, Türki Cumhuriyetler’den, Ortadoğu coğrafyasından, Avrupa’dan ve Balkanlar’dan çok sayıda hasta Bursa’ya geliyor. Ancak İstanbul’un ağırlığında Bursa sağlık turizminde biraz yavaş seyrediyor. Bizim amacımız bunu hızlandırmak. Hem özel hem de kamuda çok kaliteli tesislerimiz var. Bursa’yı bu konuda bir marka haline getirmek için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdüreceğiz.”diye konuştu.
“Sağlık Turizminde Yeni Bir Kapı Açıldı”
Alım heyeti organizasyonun sağlık turizmine ciddi bir ivme kazandıracağını söyleyen Eyrice ADSM Yönetim Kurulu Başkanı Türkay Eyrice, “Katılımcılar çok ilgili. Bu organizasyonla sağlık turizminde yeni bir kapı açıldığına yürekten inanıyorum. Sağlık turizmini ağırlıklı olarak İstanbul yapıyorken artık Bursa’nın da bu konuda hiçbir eksiğinin kalmadığını düşünüyorum. Organizasyonu gerçekleştirdiğimiz Bursa Business School’un varlığıyla sağlık turizmi konusunda sektöre ciddi fayda sağlayacağına inanıyorum . Bu tesisi tekrar şehrimize kazandıran Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’na ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
“Sağlık Sektöründe Üst Düzey Hizmetler Veriliyor”
Alım heyeti organizasyonuna Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, Fransa, Belçika ve İngiltere başta olmak üzere sağlık sektörünün hedef pazarlarından önemli alıcılar katıldı. Fransa’dan organizasyona katılan Signature by AC firmasının yetkilisi Anne Candy Fransa’da 9 senedir sağlık turizmi sektöründe hizmet verdiklerini söyledi. Kaplıca, SPA ve medikal hizmetler verdiklerini belirten Candy, “Üst gelir grubundan müşterilere hizmet veriyoruz. Birçok ünlü isim firmamızdan hizmet alıyor. Biz de onları mutlu etmek için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Burada sağlık sektöründe çok farklı hizmetler veren firmalarla tanışma fırsatı yakaladık. Üst düzey hizmetler verdiklerini gördüm. Böyle bir organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
“Bursa Sağlık Turizmi Açısından Çok Cazip Bir Şehir”
İngiltere’den katılan Tanvir Akhtar, üst seviye gelir grubundan müşterilerine sağlık turizmi paketleri satan bir işletme olduklarını söyledi. BTSO’nun davetiyle burada olmaktan çok mutlu olduklarını ifade eden Akhtar, “Bursa tarihi ve kültürel yapısından dolayı turizm açısından çok cazip bir yer. Bursa’da sağlık sektöründe hizmet veren firmalarla iş yapma ihtimalimizin kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Ayrıca burada misafir olduğumuz Bursa Business School çok ilham verici harika bir tesis. Organizasyonda ve bu tesiste emeği geçenleri tebrik ediyorum.” dedi. Bahreyn Olimpiyat Komitesi Üyesi Doktor Sayed Moayyed ise etkinliğin kendileri için verimli geçtiğini ve tanışma fırsatı buldukları yerel firmalarla ilerleyen günlerde beraber iş yapmayı düşündüklerini söyledi.
Ayrıca alım heyeti kapsamında Bursa’ya gelen yabancı alıcılar Bursalı firmaların teknik altyapılarını incelemek için proje katılımcısı sağlık sektörü firmalarını tesislerinde ziyaret ettiler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursalı sağlıkçılar Avrupalı ve Arap turizmcilere kapılarını açtı
Dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonelleri BTSO üyesi sağlıkçılarla işbirliği masasında bir araya geldi.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), sektörlerin ihracat odaklı büyümesine yönelik çalışmalarını sürdürüyor. BTSO tarafından Ticaret Bakanlığı destekleri ile yürütülen Sağlık HİSER Projesi kapsamında sağlık sektörü temsilcileri Kuzey Avrupa ve Körfez ülkeleri başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonelleri ile işbirliği masasında bir araya geldi.
Bursa iş dünyasının çatı kuruluşu BTSO, Ticaret Bakanlığı destekleri ile hayata geçirdiği Sağlık HİSER Projesi ile bölgesel ve küresel işbirlikleri kurmaya devam ediyor. Bursa’da sağlık turizmi ile yetkilendirilmiş firmaların yabancı hasta potansiyellerini arttırmak amacıyla sağlık sektörüne yönelik yürütülen ‘Sağlık İçin Bursa HİSER projesi’ kapsamında Bursalı firmalar yabancı alıcılarla buluştu. BTSO’nun Kirazlıyayla’daki referans eğitim merkezi Bursa Business School ev sahipliğinde düzenlenen alım heyeti etkinliğinde 100’ü aşkın ikili iş görüşmesi gerçekleştirildi.
“Bursa Sağlık Turizminde Başkent Olsun İstiyoruz”
BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Erol Kılıç, BTSO’nun vizyon projelerinden Business School ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğin sektörün dünyaya açılmasına önemli katkı sağladığını ifade etti. Etkinlik için Bursa’ya gelen misafirlerin organizasyondan oldukça memnun kaldığını ifade eden Erol Kılıç, “Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, İngiltere, Fransa, Belçika gibi ülkelerden misafirlerimiz geldi. Bursa artık sağlık turizminde başkent olsun istiyoruz. Ülke olarak 20 milyar dolar ihracat hedefimiz var. Bursa’nın da buna çok büyük katkısı olacağına eminiz. Bursa’da sağlık hizmetleri Türkiye’nin geneline baktığımızda çok başarılı. Bursa’da bulunan imkanlar ülkemizde birçok şehirde yok. Kaplıca ve sıcak suyu Bursa’dan alıp başka bir yere taşıyamazsınız. Tarihi ve kültürel değerlerimizi, doğal kaynaklarımızı bugüne kadar yeteri kadar anlatamadığımızı ve hizmet sektöründe bunu kullanamadığımızı düşünüyorum. BTSO olarak bunu daha iyi anlatmak için organizasyonlarımıza devam edeceğiz.” dedi.
“Bursa’yı Sağlık Turizminde Marka Haline Getirmek İçin Çalışıyoruz”
BTSO Sağlık Konseyi Başkanı Mehmet Fatih Özkul, sağlık turizmini geliştirmek adına çok çaba sarf ettiklerini söyledi. BTSO öncülüğünde, Bursa’nın sağlık turizminde bir merkez olabilmesi için önemli bir organizasyonda bir araya geldikerini ifade eden Özkul, “Dünyanın dört bir yanından yabancı katılımcıyı Bursa Business School’da ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Buradaki amacımız, insanların Bursa’yı ve kurumlarımızı görmesi, burada verilen sağlık hizmetlerinin kalitesini fiyat performans olarak da değerlendirmesi ve sonrasında gönderdiği hastaların üst düzey hizmet alarak Bursa’dan memnun ayrılmasını sağlamak. Şuan da sağlık turizmi için Afrika’dan, Türki Cumhuriyetler’den, Ortadoğu coğrafyasından, Avrupa’dan ve Balkanlar’dan çok sayıda hasta Bursa’ya geliyor. Ancak İstanbul’un ağırlığında Bursa sağlık turizminde biraz yavaş seyrediyor. Bizim amacımız bunu hızlandırmak. Hem özel hem de kamuda çok kaliteli tesislerimiz var. Bursa’yı bu konuda bir marka haline getirmek için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdüreceğiz.”diye konuştu.
“Sağlık Turizminde Yeni Bir Kapı Açıldı”
Alım heyeti organizasyonun sağlık turizmine ciddi bir ivme kazandıracağını söyleyen Eyrice ADSM Yönetim Kurulu Başkanı Türkay Eyrice, “Katılımcılar çok ilgili. Bu organizasyonla sağlık turizminde yeni bir kapı açıldığına yürekten inanıyorum. Sağlık turizmini ağırlıklı olarak İstanbul yapıyorken artık Bursa’nın da bu konuda hiçbir eksiğinin kalmadığını düşünüyorum. Organizasyonu gerçekleştirdiğimiz Bursa Business School’un varlığıyla sağlık turizmi konusunda sektöre ciddi fayda sağlayacağına inanıyorum . Bu tesisi tekrar şehrimize kazandıran Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’na ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
“Sağlık Sektöründe Üst Düzey Hizmetler Veriliyor”
Alım heyeti organizasyonuna Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, Fransa, Belçika ve İngiltere başta olmak üzere sağlık sektörünün hedef pazarlarından önemli alıcılar katıldı. Fransa’dan organizasyona katılan Signature by AC firmasının yetkilisi Anne Candy Fransa’da 9 senedir sağlık turizmi sektöründe hizmet verdiklerini söyledi. Kaplıca, SPA ve medikal hizmetler verdiklerini belirten Candy, “Üst gelir grubundan müşterilere hizmet veriyoruz. Birçok ünlü isim firmamızdan hizmet alıyor. Biz de onları mutlu etmek için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Burada sağlık sektöründe çok farklı hizmetler veren firmalarla tanışma fırsatı yakaladık. Üst düzey hizmetler verdiklerini gördüm. Böyle bir organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
“Bursa Sağlık Turizmi Açısından Çok Cazip Bir Şehir”
İngiltere’den katılan Tanvir Akhtar, üst seviye gelir grubundan müşterilerine sağlık turizmi paketleri satan bir işletme olduklarını söyledi. BTSO’nun davetiyle burada olmaktan çok mutlu olduklarını ifade eden Akhtar, “Bursa tarihi ve kültürel yapısından dolayı turizm açısından çok cazip bir yer. Bursa’da sağlık sektöründe hizmet veren firmalarla iş yapma ihtimalimizin kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Ayrıca burada misafir olduğumuz Bursa Business School çok ilham verici harika bir tesis. Organizasyonda ve bu tesiste emeği geçenleri tebrik ediyorum.” dedi. Bahreyn Olimpiyat Komitesi Üyesi Doktor Sayed Moayyed ise etkinliğin kendileri için verimli geçtiğini ve tanışma fırsatı buldukları yerel firmalarla ilerleyen günlerde beraber iş yapmayı düşündüklerini söyledi.
Ayrıca alım heyeti kapsamında Bursa’ya gelen yabancı alıcılar Bursalı firmaların teknik altyapılarını incelemek için proje katılımcısı sağlık sektörü firmalarını tesislerinde ziyaret ettiler.
Haftanın popüler haberleri
CEO’ların yüzde 71’i yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görüyor
KPMG: CEO'ların yüzde 71'i, yapay zekâyı öncelikli yatırım alanı olarak görürken yüzde 69'u, bütçelerinin yüzde 10 ila 20'sini bu teknoloji için yapılacak harcamalara ayırıyor.
Bursa bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörü Cezayir'de podyuma çıktı
Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektöründeki 61 Bursalı firma, 500'e yakın Cezayir'li iş insanıyla bir araya geldi.
Mehrwerk Group, Cpp Türkiye’yi satın aldı
Almanya merkezli Mehrwerk Group, CPP Group Türkiye’yi satın aldı. CPP Group Türkiye, faaliyetlerine “Mehrwerk Türkiye” adıyla devam edecek.
2026 hac kuraları çekildi. Kimler gidiyor? 20.00'den itibaren e-Devlette
2026 hac kuraları çekildi. Hacı adayları, sonuçları saat 20.00'den itibaren e-Devlet üzerinden öğrenebilecek.
Türk kahvesi AB tescil yolculuğunda
Türk Kahvesi, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından yapılan başvuru sonucunda AB’de “Geleneksel Ürün Adı” (Traditional Specialities Guaranteed) olarak ilan edildi.
Turizmde güçlü Türkiye vizyonu VTM Londra'da sahnede!
Türkiye, Londra'da düzenlenen World Travel Market (WTM) Uluslararası Turizm Fuarı'nda yerini aldı.
Rekabet Kurulundan MUYA'ya soruşturma
Rekabet Kurulu, terlik ve ayakkabı sektöründeki MUYA hakkında soruşturma açtı.
Bankalar Merkez Bankasının indirim kararını hemen yansıtmalı
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Merkez Bankası’nın faiz indirimi kararının piyasaya hızla yansıtılması gerektiğini söyledi.
"Efsane" ve "şahane" indirimlere dikkat
Ticaret Bakanlığından efsane ve şahane indirimlere dikkat uyarısı!
RUSAL, alaşım üretiminde yapay zekâ takibini devreye aldı
Alüminyum üreticilerinden RUSAL, alüminyum ergitme hazırlığının takibi için yapay zekâ teknolojisini devreye alıyor.
Sungrow, enerji depolama çözümleri ile Türkiye’de
Sungrow, enerji üretiminde verimlilik ve kararlılığı artıran yeni nesil enerji depolama sistemlerini (ESS) Türkiye pazarına sundu.
SMTECH Eurasia Fuarı yarın başlıyor
Sac ve metal işleme teknolojilerinin yeni buluşma noktası SMTECH Eurasia yarın Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İstanbul'da kapılarını açıyor.
TIME100 AI listesinde yer alan Hao 7 Kasım'da İstanbul'da
New York Times bestseller listesine giren Empire of AI kitabının yazarı Karen Hao, etkinlikte yapay zekâ, dijitalleşme, veri politikaları ve siber güvenlik gibi konulara ilişkin görüşlerini paylaşacak.
Güvenlikte AI, Bulut ve Sensörler lokomotif olacak
Securitas Technology 2026 Global Teknoloji Trendleri Raporuna göre güvenlik yatırımlarının lokomotifi yapay zeka, bulut ve sensor teknolojisi olacak.
Türk çelik kapı sektörü, Çin’de yeni fırsatlar arıyor
Türk çelik kapı sektörü, Çin’de yeni ticaret fırsatları arıyor. Bu kapsamda; Asya’nın en büyük ticari buluşması olan Canton Fuarına ziyaret gerçekleştirildi.
Protel TechWomen Akademisi ilk mezunlarını verdi
Protel, Teknolojide Kadın Derneği (Wtech) ve Özyeğin Üniversitesi iş birliğiyle hayata geçirilen Protel TechWomen Akademisi'nin sertifika töreni yapıldı.
Microsoft, BAE'ye 15,2 Milyar ABD Doları yatırım yapıyor
Microsoft, teknolojiyi, yeteneği ve güveni artırmak için 2029 yılına kadar BAE'ye 15,2 Milyar ABD Doları yatırım yapıyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kabine sonrası millete seslendi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki Kabine Toplantısı'nın ardından millete seslendi.
Avro Bölgesi’nde işsizlik oranı sabit kaldı
Avro Bölgesi’nde işsizlik oranı Eylül 2025’te yüzde 6,3’te sabit kaldı.
Dünya Altın Konseyi’ne göre altında fiyat ve talep zirveye ulaştı
Dünya Altın Konseyi’ne göre fiyatla birlikte altın talebi de yeni zirve noktasına ulaştı.
TİM Başkanı Gültepe: Rekabet gücümüzde kayıplar var
Üç gün süren program boyunca oturumlar, sektör değerlendirmeleri ve interaktif paylaşımlar eşliğinde Türkiye'nin ihracat gündemi kapsamlı şekilde ele alındı.
Arzu Öneyman'a Sanofi'de yeni görev
Sanofi'nin Avrasya Bölgesi'nden sorumlu İnsan ve Kültür Direktörlüğü görevine Arzu Öneyman atandı.
Ankara e-İhracat Zirvesi 6-8 Kasım 2025 tarihlerinde yapılacak
Ankara e-İhracat Zirvesi'nin "Küresel Ticarette Türkiye İmzası" vizyonuyla 6-8 Kasım tarihlerinde yapılacağı duyuruldu.
Türkiye e-Ticaret Ödülleri için başvurular başladı
Başvurular, 9 Kasım'a kadar "www.turkiyeeticarethaftasi.com/tr/turkiye-eticaret-odulleri" adresi üzerinden yapılabilecek.
TÜRKPATENT'e 9 ayda yaklaşık 6 bin yerli patent başvurusu yapıldı
TÜRKPATENT'e yılın 9 ayında yapılan yerli patent başvuruları 5 bin 952 oldu.
Bakan Şimşek: Dezenflasyonun devam etmesini öngörüyoruz
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek: Dezenflasyonun devam etmesini öngörüyoruz.
"Kurasız hac", "özel hac" reklamlarına dikkat!
Reklam Kurulu "kurasız hac", "özel hac" reklamlarını denetlemeye devam ediyor. Kurul bu tür reklamlara karşı dikkatli olmaya yönelik uyardı.
Ekimde fiyatı en çok artan ürün erkek giyim
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, erkek giyimdeki fiyat artışını 13,91 ile kadın giyim ve 13,83 ile çocuk giyim izledi.
Ecogreen Enerji Holding, Borsa'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul’da Gong Ecogreen Enerji Holding için çaldı.
TÜİK Ekim 2025 enflasyon rakamlarını açıkladı
TÜİK verilerine göre, Ekim'de 12 aylık ortalamalar dikkate alındığında, tüketici fiyatları yüzde 37,15, yurt içi üretici fiyatları yüzde 25,49 arttı.
Ozan Elektronik Para’ya kayyum atandı
Ozan Elektronik Para şirketine kayyum atanması sonrası 402 Milyon TL’lik mal varlığına el konuldu.
Jennifer Lopez, Zen Pırlanta'nın yeni marka elçisi oldu
Zen Pırlanta YKB Emil Güzeliş, "Jennifer Lopez gibi global ölçekte etkisi olan, güçlü ve ilham veren bir sanatçıyla çalışmak bizim için heyecan verici" dedi.
Meta AI, Türkçe dil desteğiyle Türkiye’de
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı.
Beste Erkutay GSK Türkiye Etik ve Uyum Lideri olarak atandı
Beste Erkutay GSK Türkiye Etik ve Uyum Lideri olarak atandı.
Özge Birişik, Roche İlaç Türkiye İletişim Lideri oldu
Roche İlaç Türkiye İletişim Lideri Özge Birişik oldu.
Gözde Şaşmaz'a Ovolt ve Sharz.Net’te üst düzey görev
Gözde Şaşmaz, Ovolt ve Sharz.Net’in Satış, Pazarlama ve Operasyon Direktörlüğü görevine atandı.
Neslihan Beyhan Yaşar TCL Türkiye’nin Pazarlama Lideri oldu
Dr. Neslihan Beyhan Yaşar TCL Electronics Türkiye’nin Pazarlama Lideri oldu.
vivo ve Euronics Grup stratejik ortaklıklarını duyurdu
vivo ve Euronics, bölge genelinde büyümeyi ve inovasyonu desteklemek amacıyla genişletilmiş bir stratejik ortaklık kurduklarını duyurdu.
Otomotivde Kadın Derneği OTOKAD resmen faaliyete geçti
Nurten Berberoğlu başkanlığındaki Otomotivde Kadın Derneği (OTOKAD) faaliyetlerine başladı.
Fuat Tosyalı'dan Türk çeliğine yönelik stratejik öneriler
ADMİB Başkanı Fuat Tosyalı: “Çelik gibi stratejik bir sektörde atılacak her adım çok önemli olacak ve tüm diğer sektörleri ve ülke ekonomimizi etkileyecektir”