Sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028'de 3,3 trilyon doları aşacak
Sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028'de 3,3 trilyon doları aşacak
Sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028'de 3,3 trilyon doları aşacak
Haber Giriş Tarihi: 18.07.2023 11:20
Haber Güncellenme Tarihi: 18.07.2023 11:20
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Juniper Research tarafından yapılan çalışmaya göre, sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028 yılında 3,3 trilyon doları aşacak. Gelişmekte olan pazarlarda artan harcama gücüyle birlikte e-ticaret satıcılarının ve pazar yerlerinin bu pazarlara yönelmesi bekleniyor.
Sınır ötesi e-ticaret işlem değerlerinin, önümüzdeki 5 yıl içinde küresel olarak 7 oranında, yerel e-ticaret işlemlerinin değerlerinin ise %48 oranında artması bekleniyor. Bu durum, e-ticaret ödemeleri pazarındaki büyümenin büyük ölçüde sınır ötesi alanda gerçekleşeceğini göstermektedir.
Araştırma giderek daha fazla sosyal medya odaklı bir reklam ortamında, önde gelen satıcıların tüketiciye doğrudan ve etkili bir şekilde pazarlama yapma imkanı sağladığını belirtiyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028'de 3,3 trilyon doları aşacak
Sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028'de 3,3 trilyon doları aşacak
Juniper Research tarafından yapılan çalışmaya göre, sınır ötesi e-ticaretin değeri 2028 yılında 3,3 trilyon doları aşacak. Gelişmekte olan pazarlarda artan harcama gücüyle birlikte e-ticaret satıcılarının ve pazar yerlerinin bu pazarlara yönelmesi bekleniyor.
Sınır ötesi e-ticaret işlem değerlerinin, önümüzdeki 5 yıl içinde küresel olarak 7 oranında, yerel e-ticaret işlemlerinin değerlerinin ise %48 oranında artması bekleniyor. Bu durum, e-ticaret ödemeleri pazarındaki büyümenin büyük ölçüde sınır ötesi alanda gerçekleşeceğini göstermektedir.
Araştırma giderek daha fazla sosyal medya odaklı bir reklam ortamında, önde gelen satıcıların tüketiciye doğrudan ve etkili bir şekilde pazarlama yapma imkanı sağladığını belirtiyor.
Kaynak: it-online.co.za
---
Hakan Kavurmacı
Haftanın popüler haberleri