PwC Türkiye, moda perakende e-ticaret sitelerinin sunduğu alışveriş deneyimi 77 farklı metrikte değerlendirdi. Toplam 15 moda perakende sitesinin hizmetlerinin değerlendirildiği çalışmanın sonuçları ‘Deneyimin Yönü | Beyaz Tişört Çalışması: Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi’ raporu ile duyuruldu.
Bütünüyle müşteri perspektifinden gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre, Türkiye’deki moda perakende sitelerinin genel performansı orta düzeyde.
Rapor, moda perakendecilerinin hangi alanlarda başarılı olduğunu ve hangi alanlarda farklılaşmaya ihtiyaçları olduğunu ortaya koyuyor ve alışveriş deneyiminde iyileştirilmesi gereken noktaların altını çiziyor.
PwC Türkiye, Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi çalışmasının sonuçlarını duyurdu. Türkiye’deki dijital moda perakende sitelerinin farklı yönlerden değerlendirildiği çalışmada müşteriye sunulan alışveriş deneyimini inceledi. Çalışma kapsamında moda perakende alanında önde gelen 15 perakende sitesinin sunduğu e-ticaret deneyimleri tamamen müşteri perspektifinden hem nicel hem nitel olarak titizlikle analiz edildi. Her siteden standart bir beyaz tişört ürününü sipariş verilerek gerçekleştirilen çalışmada, moda perakende siteleri üzerinden misafir kullanıcı olarak sipariş edilen ürünler belirli bir süre içerisinde iade edildi ve süreçlerin işleyişi değerlendirildi.
Araştırma kapsamında e-ticaret deneyimleri, içerik, UI/UI ve servis olmak üzere üç temel eksen üzerinde ele alındı. İçerik başlığında, müşteri kazanımı için içeriklerin niteliği ve yeterliliği, UI/UX başlığında dijital platformların kullanılabilirliği ve görsel niteliği, servis başlığında ise bütüncül müşteri yolculuğunu zenginleştirmek için sunulan hizmetler değerlendirildi. Alışveriş deneyiminin her adımının değerlendirilebilmesi için 77 farklı metrik oluşturuldu.
PwC Türkiye Dijital Hizmetler Birimi, seçilen 15 perakendeciyi, Türkiye'deki moda perakende sektöründeki güçlü pazar payları, marka bilinirlikleri ve müşteri erişimlerini baz alınarak belirledi. Moda dışı kategorilerde de faaliyet gösteren pazaryeri platformları ise çalışmanın dışında tutuldu.
“Müşteri deneyimi en önemli başarı faktörlerinden biri”
PwC Türkiye Dijital ve Deneyim Danışmanlığı Hizmetleri Lideri Etkin Çiftçi konuyla ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:
“Günümüzde müşteri deneyimi, pazardan daha fazla pay almak ve mevcut pazar payını korumak isteyen perakendeciler için en önemli başarı faktörlerinden biri konumunda. Müşteriler bu alanda oldukça fazla seçenekle karşı karşıya ve bu da pazarda rekabeti artıran bir etken. Dijital perakendecilerin bu koşullarda farklılaşabilmeleri ve rekabette öne çıkabilmeleri için maliyet ve ürün kalitesiyle sınırlı kalmadan; müşteri etkileşimi, kişiselleştirme ve sorunsuz alışveriş deneyimlerine odaklanmak önem kazanıyor. ‘Beyaz Tişört’ çalışmamızla, e-ticaret deneyimlerindeki en kritik detayları değerlendirerek, moda perakendecilerinin hangi alanlarda başarılı olduğunu ve hangi alanlarda farklılaşmaya ihtiyaçları olduğunu ortaya koymayı amaçladık. Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi raporu ile perakendecilere müşteri memnuniyeti ve sadakatini artıracak içgörüler sunarken ayırt edici e-ticaret deneyimleri yaratmaları için rehberlik etmeyi hedefliyoruz.”
Genel performans orta düzeyde
Çalışma, tüm perakendeciler ve yolculuk adımları genelinde orta düzeyde bir performansı ortaya koyuyor. Buna göre, Türkiye'deki moda perakende endüstrisi e-ticaret oyuncuları, keşif ve ödeme adımları başta olmak üzere müşteri deneyiminin belirli aşamalarını diğerlerine kıyasla daha etkili bir şekilde yönetiyor. Değerlendirme ve satış sonrası aşamalar ise iyileştirme gerektiren kritik alanlar olarak öne çıkıyor.
Satın alımdan iadeye, bir beyaz tişört alışverişinin ortaya koyduğu sonuçlar:
Moda perakende sektörü, temel beklentileri karşılıyor: Modaperakende siteleri, müşteri deneyiminde “hijyen faktörleri” olarak da bilinen ve temel müşteri beklentilerini yeterli ölçüde karşılıyor. Ancak, “sürükleyici” ve “kişisel” deneyimler sunmada geride kalıyor.Arayüz öğeleri göz alıcı ancak müşteri odaklı süreç ve servislerde kopukluklar söz konusu: Perakendecilerin çoğu UX/UI konusunda iyi. Ancak temel servis kurguları ve sunumları açısından, özellikle satış sonrası servis modellerinde iyileştirme ihtiyacı öne çıkıyor.Müşteri sadakatini artıracak farklılaşma fırsatları ıskalanıyor: Keşif ve değerlendirme adımlarına dönük özgün deneyimler sunuluyor ancak özellikle teslimat adımında müşteri sadakatini artıracak farklılaşma fırsatları ıskalanıyor.Yerel oyuncular müşteri ihtiyaçlarını karşılamada uluslararası rakiplerinin önünde: Yerel markalar akıcı müşteri deneyimleri sağlamada iyi performans gösterirken, uluslararası markalar sürükleyici ve kişiselleştirilmiş etkileşimler sunmakta zorlanıyor.Kitlesel pazar oyuncuları, premium markalara kıyasla online alışveriş deneyiminde önde: Kitlesel pazar perakendecileri, özellikle müşterilerin “keşif” adımında olmak üzere her aşamada premium perakendecilere kıyasla daha iyi performans gösteriyor.E-ticaret deneyiminde müşterilerin karar süreçleri yeterince desteklenmiyor: Markaların çoğu, müşterilerin ihtiyaç duyduğu nitelikli bilgileri tüm ürünlerde sağlayamıyor. Ürün açıklamaları, nitelikli ve destekleyici ürün görselleri, beden kılavuzları, kullanıcı yorumları ve öneriler gibi kriterlerde 15 perakendeciden yedisi en düşük puanlarını aldılar.Ödeme aşamasındaki pürüzsüz müşteri deneyimi, teslimat ve iade süreçlerinde düşüyor: Perakendecilerin “ödeme” adımında daha yüksek puan almaları, pürüzsüz ve güvenli bir satın alma sürecine verilen önceliği gösteriyor. Ancak ödeme adımına verilen önemin satış sonrası deneyime taşınmadığı da dikkat çekiyor.Teslimat iş ortaklarının performansı, bütüncül deneyimi ve marka itibarını etkiliyor: Perakendeciler, teslimat deneyimini geliştirmek ve müşteri memnuniyetini korumak için güçlü destek hizmetlerine, açık iletişim ve doğru bilgilendirmeye öncelik vermeli.Perakendecilerin çoğu “iyi iade” deneyimindeki potansiyeli ıskalıyor: Müşteriler moda perakende e-ticaret kanallarını diledikleri ürünleri deneyip, tercih etmediklerini sorunsuzca iade edebilmek için de kullanıyor. Ancak perakendeciler, “iyi iade deneyimi” potansiyelini ıskalıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
PwC: E-ticaret siteleri müşterinin alışveriş deneyimini iyileştirmeli
PwC Türkiye: Moda perakende e-ticaret siteleri, müşterinin alışveriş deneyimini iyileştirmeli.
PwC Türkiye, moda perakende e-ticaret sitelerinin sunduğu alışveriş deneyimi 77 farklı metrikte değerlendirdi. Toplam 15 moda perakende sitesinin hizmetlerinin değerlendirildiği çalışmanın sonuçları ‘Deneyimin Yönü | Beyaz Tişört Çalışması: Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi’ raporu ile duyuruldu.
Bütünüyle müşteri perspektifinden gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre, Türkiye’deki moda perakende sitelerinin genel performansı orta düzeyde.
Rapor, moda perakendecilerinin hangi alanlarda başarılı olduğunu ve hangi alanlarda farklılaşmaya ihtiyaçları olduğunu ortaya koyuyor ve alışveriş deneyiminde iyileştirilmesi gereken noktaların altını çiziyor.
PwC Türkiye, Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi çalışmasının sonuçlarını duyurdu. Türkiye’deki dijital moda perakende sitelerinin farklı yönlerden değerlendirildiği çalışmada müşteriye sunulan alışveriş deneyimini inceledi. Çalışma kapsamında moda perakende alanında önde gelen 15 perakende sitesinin sunduğu e-ticaret deneyimleri tamamen müşteri perspektifinden hem nicel hem nitel olarak titizlikle analiz edildi. Her siteden standart bir beyaz tişört ürününü sipariş verilerek gerçekleştirilen çalışmada, moda perakende siteleri üzerinden misafir kullanıcı olarak sipariş edilen ürünler belirli bir süre içerisinde iade edildi ve süreçlerin işleyişi değerlendirildi.
Araştırma kapsamında e-ticaret deneyimleri, içerik, UI/UI ve servis olmak üzere üç temel eksen üzerinde ele alındı. İçerik başlığında, müşteri kazanımı için içeriklerin niteliği ve yeterliliği, UI/UX başlığında dijital platformların kullanılabilirliği ve görsel niteliği, servis başlığında ise bütüncül müşteri yolculuğunu zenginleştirmek için sunulan hizmetler değerlendirildi. Alışveriş deneyiminin her adımının değerlendirilebilmesi için 77 farklı metrik oluşturuldu.
PwC Türkiye Dijital Hizmetler Birimi, seçilen 15 perakendeciyi, Türkiye'deki moda perakende sektöründeki güçlü pazar payları, marka bilinirlikleri ve müşteri erişimlerini baz alınarak belirledi. Moda dışı kategorilerde de faaliyet gösteren pazaryeri platformları ise çalışmanın dışında tutuldu.
“Müşteri deneyimi en önemli başarı faktörlerinden biri”
PwC Türkiye Dijital ve Deneyim Danışmanlığı Hizmetleri Lideri Etkin Çiftçi konuyla ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:
“Günümüzde müşteri deneyimi, pazardan daha fazla pay almak ve mevcut pazar payını korumak isteyen perakendeciler için en önemli başarı faktörlerinden biri konumunda. Müşteriler bu alanda oldukça fazla seçenekle karşı karşıya ve bu da pazarda rekabeti artıran bir etken. Dijital perakendecilerin bu koşullarda farklılaşabilmeleri ve rekabette öne çıkabilmeleri için maliyet ve ürün kalitesiyle sınırlı kalmadan; müşteri etkileşimi, kişiselleştirme ve sorunsuz alışveriş deneyimlerine odaklanmak önem kazanıyor. ‘Beyaz Tişört’ çalışmamızla, e-ticaret deneyimlerindeki en kritik detayları değerlendirerek, moda perakendecilerinin hangi alanlarda başarılı olduğunu ve hangi alanlarda farklılaşmaya ihtiyaçları olduğunu ortaya koymayı amaçladık. Moda Perakende e-Ticaret Deneyimi raporu ile perakendecilere müşteri memnuniyeti ve sadakatini artıracak içgörüler sunarken ayırt edici e-ticaret deneyimleri yaratmaları için rehberlik etmeyi hedefliyoruz.”
Genel performans orta düzeyde
Çalışma, tüm perakendeciler ve yolculuk adımları genelinde orta düzeyde bir performansı ortaya koyuyor. Buna göre, Türkiye'deki moda perakende endüstrisi e-ticaret oyuncuları, keşif ve ödeme adımları başta olmak üzere müşteri deneyiminin belirli aşamalarını diğerlerine kıyasla daha etkili bir şekilde yönetiyor. Değerlendirme ve satış sonrası aşamalar ise iyileştirme gerektiren kritik alanlar olarak öne çıkıyor.
Satın alımdan iadeye, bir beyaz tişört alışverişinin ortaya koyduğu sonuçlar:
Moda perakende sektörü, temel beklentileri karşılıyor: Modaperakende siteleri, müşteri deneyiminde “hijyen faktörleri” olarak da bilinen ve temel müşteri beklentilerini yeterli ölçüde karşılıyor. Ancak, “sürükleyici” ve “kişisel” deneyimler sunmada geride kalıyor.Arayüz öğeleri göz alıcı ancak müşteri odaklı süreç ve servislerde kopukluklar söz konusu: Perakendecilerin çoğu UX/UI konusunda iyi. Ancak temel servis kurguları ve sunumları açısından, özellikle satış sonrası servis modellerinde iyileştirme ihtiyacı öne çıkıyor.Müşteri sadakatini artıracak farklılaşma fırsatları ıskalanıyor: Keşif ve değerlendirme adımlarına dönük özgün deneyimler sunuluyor ancak özellikle teslimat adımında müşteri sadakatini artıracak farklılaşma fırsatları ıskalanıyor.Yerel oyuncular müşteri ihtiyaçlarını karşılamada uluslararası rakiplerinin önünde: Yerel markalar akıcı müşteri deneyimleri sağlamada iyi performans gösterirken, uluslararası markalar sürükleyici ve kişiselleştirilmiş etkileşimler sunmakta zorlanıyor.Kitlesel pazar oyuncuları, premium markalara kıyasla online alışveriş deneyiminde önde: Kitlesel pazar perakendecileri, özellikle müşterilerin “keşif” adımında olmak üzere her aşamada premium perakendecilere kıyasla daha iyi performans gösteriyor.E-ticaret deneyiminde müşterilerin karar süreçleri yeterince desteklenmiyor: Markaların çoğu, müşterilerin ihtiyaç duyduğu nitelikli bilgileri tüm ürünlerde sağlayamıyor. Ürün açıklamaları, nitelikli ve destekleyici ürün görselleri, beden kılavuzları, kullanıcı yorumları ve öneriler gibi kriterlerde 15 perakendeciden yedisi en düşük puanlarını aldılar.Ödeme aşamasındaki pürüzsüz müşteri deneyimi, teslimat ve iade süreçlerinde düşüyor: Perakendecilerin “ödeme” adımında daha yüksek puan almaları, pürüzsüz ve güvenli bir satın alma sürecine verilen önceliği gösteriyor. Ancak ödeme adımına verilen önemin satış sonrası deneyime taşınmadığı da dikkat çekiyor.Teslimat iş ortaklarının performansı, bütüncül deneyimi ve marka itibarını etkiliyor: Perakendeciler, teslimat deneyimini geliştirmek ve müşteri memnuniyetini korumak için güçlü destek hizmetlerine, açık iletişim ve doğru bilgilendirmeye öncelik vermeli.Perakendecilerin çoğu “iyi iade” deneyimindeki potansiyeli ıskalıyor: Müşteriler moda perakende e-ticaret kanallarını diledikleri ürünleri deneyip, tercih etmediklerini sorunsuzca iade edebilmek için de kullanıyor. Ancak perakendeciler, “iyi iade deneyimi” potansiyelini ıskalıyor.
Haftanın popüler haberleri
Arzularkabaköy Beldesinin adı "Bahçeli" olarak değiştirildi
Gümüşhane İli Merkez İlçesi'ne bağlı Arzularkabaköy Beldesi’nin adı "Bahçeli" olarak değiştirildi. Resmî Gazete'de Yayımlanan Kararla beldenin yeni ismi Bahçeli oldu.
Tarife, küresel iş dünyasını zorluyor
Tarife, fabrikalar için küresel görünümün bulanıklaşmasına yol açıyor.
Sertes Enerji ile Tumurly güçlerini birleştirdi
Sertes Enerji, 5 kıtada çalışan rüzgar türbinleri ile öne çıkan Tumurly ile önemli bir iş birliğine imza attı.
İbrahim Burkay: Zirveler Uludağ'ın kaderini değiştirecek
BTSO Başkanı İbrahim Burkay, BTSO Meclis Toplantısında aylık değerlendirmelerde bulundu.
Orhan Öğücü, Kağıt ve Kağıt Ürünleri Meclis Başkanı seçildi
TOBB Türkiye Kağıt ve Kağıt Ürünleri Sanayi Meclisi Başkanlık Divanını seçti. Başkanlığa Orhan Öğücü seçildi.
Hakan Ülken: Ülkemiz sağlık turizminde tam bir fırsatlar ülkesi
Ülken; ülkemiz coğrafi konumu itibariyle sağlık turizminde tam bir fırsatlar ülkesi, gerek sağlık hizmetlerimiz gerekse turizm hizmetlerimiz kalitesiyle dünyada sağlık turizmine yön verecek niteliktedir, dedi.
Abalıoğlu Yağ, Amerika pazarına odaklandı
Abalıoğlu Yağ, Kuzey Amerika'nın en prestijli gıda fuarı olan Fancy Food Show’da ürünlerini Amerika pazarına tanıttı.
FIFA Kulüpler Dünya Kupası eşleşmeleri belli oldu
2025 FIFA Kulüpler Dünya Kupası'nda çeyrek finalde karşı karşıya gelecek takımlar belli oldu.
Epica Awards’un 2025 Jüri Başkanı Claire Bridges oldu
Epica Awards’un 2025 Jüri Başkanı danışmanlık ve eğitim hizmetleri sunan Now Go Create’in Kurucusu Claire Bridges oldu.
Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede
Türkiye akaryakıt sektörünün geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede.
Melis Avalin Korkmaz, TÜVTÜRK'e GM Vekili olarak atandı
TÜVTÜRK'te Melis Avalin Korkmaz Genel Müdür Vekili olarak atandı.
Vasi Philomin'a Siemens'te "Başkan Yardımcısı" görevi
Vasi Philomin, Siemens'in "Başkan Yardımcısı" ve "Veri ve Yapay Zeka Direktörü" oldu.
Microsoft'un yeni nesil yapay zekâ çipi üretimi 2026'ya ertelendi
Microsoft'un yeni nesil Maia AI çipi en az altı aylık bir gecikmeyle karşı karşıya, bu da seri üretimini 2025'ten 2026'ya erteliyor.
Bolat: 30 yıl önceki kurallarla 2025 ticaretini yönetemeyiz
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, "30 yıl önceki kurallarla 2025 ticaretini yönetemeyiz" dedi. Bakan Bolat, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli Ticaret Diyaloğu Toplantısında konuştu.
IFCO 20 Ağustos 2025 tarihinde başlıyor
IFCO İstanbul Fashion Connection fuarı 20-22 Ağustos 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezinde düzenlenecek.
Nurullah Bakır, Türkiye Bankalar Birliğindeki görevine başladı
Türkiye Bankalar Birliği, Genel Sekreterlik görevine getirilen Nurullah Bakır'ın görevine başladığını duyurdu.
vivo X200 FE Türkiye'ye geliyor
vivo, kompakt formda amiral gemisi deneyimi sunan yeni X200 FE akıllı telefonunu Türkiye'de de satışa sunacağını duyurdu.
Türkiye Finans Katılım Bankası biOnay cihazlarını kullanıyor
Türkiye Finans Katılım Bankası, biOnay cihazlarını kullanmaya başladı.
İzmir KGK ile Esbaş, Eşitlik Yıldızları Projesine imza attı
TOBB İzmir Kadın Girişimciler Kurulu ile ESBAŞ, “Eşitlik Yıldızları Projesi” için iş birliği protokolü imzaladı.
As Plastik, güvenli ambalaj çözümleri ile tarımı destekliyor
As Plastik, tarladan sofraya uzanan güvenli ambalaj çözümleri ile tarımı destekliyor.
AKUT Vakfı soruyor: Orman yangınlarına karşı hazırlıklı mıyız?
AKUT VAKFI, yaz mevsimiyle birlikte artan orman yangını riskine dikkat çekerek, alınabilecek önlemleri ve doğru davranış biçimlerini kamuoyu ile paylaştı.
Netaş’tan 5G’ye tam hazırlık vurgusu
Küresel Ulaştırma Koridorları Forumu’nda Netaş’tan 5G’ye tam hazırlık vurgusu.
Multitek, RF ve IoT tabanlı çözümlere yatırım yapıyor
Multitek ev pazarında RF teknolojilerine ve IoT tabanlı çözümlere yatırım yapıyor.
Sanel kalitesini Ford Q1 Sertifikası ile taçlandırdı
Otomotiv elektroniği ve aydınlatma sektörü firması Sanel, Tuzla’daki üretim tesisinde Ford Otosan’ın Q1 Sertifikasını almaya hak kazandı.
İzocam'dan yeni enerji sistemi
İzocam Genel Direktörü Murat Savcı: "Yeni standart, ülkemizin enerji verimliliği çıtasını yükseltecek"
Eyüp Kartal, Hop Health CEO’su oldu
Eyüp Kartal, Hop Health CEO’luğunu platformun Kurucusu Dr. Eren Ünal’dan devraldı.
TMSF, İstikbal Mobilya ve Akfel'i satışa çıkardı
TMSF, Akfel Gaz Grubu Hisseleri Ticari ve İktisadi Bütünlüğü ile İstikbal Mobilya Sanayi ve Ticaret AŞ'yi (İstikbal Mobilya) satışa çıkardı.
Vergi denetimleri e-İnceleme Sistemi ile yapılacak
Vergi Denetim Kurulu Başkanlığı (VDK), e-İnceleme Sistemi'nin bugün itibarıyla uygulanmaya başlandığını bildirdi.
Türk Eximbank'tan 500 milyon dolarlık tahvil ihracı
Türk Eximbank, uluslararası sermaye piyasalarında 3 yıl vadeli 500 milyon dolarlık tahvil ihracı gerçekleştirdi.
Türkiye'nin ihracat yükünü deniz yolu sırtlıyor
Türkiye'nin 5 aylık ticaretinde ihracatın rotası ağırlıklı olarak deniz yoluyla çizildi.
İşte yeni kurulan ve kapatılan fakülte ve yüksekokullar
Resmi Gazete'nin 1 Temmuz 2025 tarihli sayısında yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı ile Yükseköğretimde değişiklikler yapıldı.
İhracat ve e-ihracat şampiyonları listesi haberimizde
Türkiye İhracatçılar Meclisi TİM, 2024 Yılında Mal ve Hizmet İhracatında İlk 10'da Yer Alan Firmalarla E-ihracatta İlk Üç ve Sektör Birincisi Olan Firmaları açıkladı.
TİM İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni gerçekleştirildi
Türkiye'nin 2024'te yaptığı toplam 377 milyar dolarlık mal ve hizmet ihracatına en yüksek katkıyı sunan firmalar ödüllendirildi.
Nurullah Bakır, Türkiye Bankalar Birliği Genel Sekreteri oldu
Nurullah Bakır, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) Genel Sekreterliğine getirildi.
TMSF duyurdu: Flash Haber TV satılmadı
TMSF, Flash Haber TV'nin satıldığı iddiasını yalanladı.
Mayıs ihracatı 24,8 ithalatı ise 31,4 milyar dolar olarak gerçekleşti
Türkiye'nin ihracatı, mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,6 artarak 24 milyar 817 milyon dolar, ithalatı 31 milyar 462 milyon dolar olarak gerçekleşti.
TÜİK işsizlik rakamlarını açıkladı
Türkiye'de işsizlik oranı, mayısta bir önceki aya göre 0,2 puan azalışla yüzde 8,4'e düştü.
TSO ve Borsa aidatlarının son ödeme günü bugün
Ticaret ve Sanayi Odalarının, Ticaret Borsalarının Yıllık ve Munzam Aidat Ödemeleri için son tarih 30 Haziran 2025.
Doğuş Teknoloji, Nairobi’de IoT Vizyonunu paylaştı
Doğuş Teknoloji IoT partneri Teknopalas ile Kenya, Nairobi'de Intelligent Things in Action: From Smart Devices to Smarter Decisions etkinliğini gerçekleştirdi.
Yünsa 2023 Sürdürülebilirlik Raporunu yayımladı
Yünsa, 2023 yılı çevresel, sosyal ve ekonomik performansını yansıtan 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı.