Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Haber Giriş Tarihi: 25.09.2024 12:21
Haber Güncellenme Tarihi: 25.09.2024 12:27
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Haftanın popüler haberleri
Hüsniye Ulu, ING Türkiye GMY olarak atandı
ING Türkiye'nin Tüzel Bankacılık Genel Müdür Yardımcılığı görevine Hüsniye Ulu'yu getirildi.
Şimşek: Haziranda enflasyon beklentileri tüm kesimlerde geriledi
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sosyal medya hesabından yayınladığı mesajda enflasyona dair açıklamalarda bulundu.
Bolat: Türkiye Dünya Bankası'na göre üst gelir ülkeler ligine yükseldi
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Türkiye'nin Dünya Bankasına göre üst gelir ülkeler ligine yükseldiğini ve bunun çok önemli olduğunu belirtti.
Fas, Afrika'nın ilk açık deniz rüzgâr santralini kuruyor
Fas, “Rüzgârlı Kent” olarak adlandırılan kentinin yakınlarında Afrika'nın ilk açık deniz rüzgâr santralini kuruyor.
Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ'da sıcak hava etkili oluyor
Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ'da etkili olan sıcak hava günlük yaşamı olumsuz etkiliyor.
Emre Güzer, sınırları kaldıran dLocal-Lidio projelerini anlattı
dLocal ve Lidio, sınır ötesi ödemeleri ve Türkiye'ye erişimi kolaylaştırmak için iş ortaklıklarını genişletiyor.
Uzakrota, 2025 zirve maratonuna Kuala Lumpur’dan başladı
Turizm ve seyahat endüstrisini buluşturan en kapsayıcı etkinliklerden biri olan, kıtalar ve bölgeler arası bir köprü görevi gören Uzakrota, 2025’in ilk zirvesini Malezya’da gerçekleştirdi.
TOGG yeni modeli T10F'yi satışa sunmaya hazırlanıyor
TOGG yedinci yılında yeni modeli T10F'yi satışa sunmaya hazırlanıyor.
2026 NATO Zirvesi Türkiye'de yapılacak
NATO zirve bildirisinde, 2026 NATO Zirvesi'nin Türkiye'de olacağı duyuruldu.
Sinop Tarihi Cezaevi Müzesi yeniden açıldı
Zamanın ötesine yolculuk: Sinop Tarihi Cezaevi Müzesi yeniden açıldı.
Gaziantep Fıstık Ezmesi, AB’den Coğrafi İşaret Tescili aldı
Gaziantep fındık ezmesi, Avrupa Birliğinden Coğrafi İşaret Tescili alan 36. ürün oldu.
Bahçıvan: Tarım ve hayvancılık savunma sanayi kadar kritik
İSO’nun hazırladığı “Hayvancılıkta Sorunlar ve Çözümler” raporu, sektör temsilcilerinin katılımıyla Odakule’de düzenlenen toplantıyla tanıtıldı.
NATO Liderler Zirvesi'nde aile fotoğrafı çekildi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ndeki aile fotoğrafı çekimine katıldı.
Erkan Fuat Işıksal, Homer Smart Auto Services Genel Müdürü oldu
HOMER Smart Auto Services’in Genel Müdürlük görevine, sigorta sektöründe uzun yıllar görev yapan ve önemli deneyimlere sahip olan Erkan Fuat Işıksal atandı.
Anadolu Grubu, Londra’da yatırımcılarla buluştu
AGHOL, Migros, Coca-Cola, Anadolu Efes (AEFES), Anadolu Isuzu (ASUZU) ve Adel Kalemcilik (ADEL)’in üst düzey yöneticileri katılımcılara; şirketlerini tanıttı.
Dagi’nin yeni CoolTouch ürünleriyle rahat uykular
Nefes alabilen yapısı ve doğal elyafın serinletici hissiyle birleşen özel CoolTouch koleksiyonu ile gece boyu benzersiz bir uyku deneyimi yaşamaya hazır olun!
İnönü Üniversitesi ve Roche işbirliğiyle destek ünitesi açıldı
Roche Türkiye ve İnönü Üniversitesi'nin katkılarıyla kurulan Klinik Araştırmalar ve Mükemmeliyet Uygulama ve Araştırma Merkezi Destek Ünitesi açıldı.
DoktorTakvimi, yenilenen web arayüzüyle yayında
Dijital sağlık hizmeti sağlayıcısı DoktorTakvimi, hekim ve uzmanlara yönelik geliştirdiği Pro.DoktorTakvimi web sitesinin arayüzünü tamamen yeniledi.
Anıl Yamaner, endüstriyel yangınlara dikkat çekiyor
Falckon Genel Müdürü Anıl Yamaner: Yangınlarda temmuz en riskli ay, ilk 3 dakika hayati öneme sahip.
Nevin Gülbaz, Sandoz Türkiye Genel Müdürü olarak atandı
Sandoz Türkiye operasyonlarına liderlik edecek yeni isim Nevin Gülbaz oldu.
İstanbul Perder, Türkiye Perakendeciler Federasyonundan ayrıldı
Rahmi Kartal, üçüncü dönem başkanlık ısrarı nedeniyle TPF genel kuruluna katılmadıklarını ve hiçbir etkinliğe iştirak etmeme kararı aldıklarını duyurdu.
Küresel piyasalara ateşkes iyimserliği hakim
Orta Doğu'da jeopolitik gerilimin azalması küresel piyasalarda risk iştahını artırdı.
AB'de yeni otomobil satışları Mayıs'ta arttı
Avrupa Birliği (AB) pazarında yeni otomobil satışı, mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 1,6 artışla 926 bin 582'ye ulaştı.
TCMB "Sektörel Enflasyon Beklentileri"ni yayımladı
Yıllık enflasyon beklentileri haziranda piyasa katılımcıları ve reel sektör ve hane halkı için geriledi.
Sinem Sandıkçı Gökçen'e L'Oreal Grup'ta üst düzey atama
L'Oreal Grup'un genel merkezine bağlı Avrupa Orta Ölçekli Ülkeler Tüketici Ürünleri Genel Müdürü görevine Sinem Sandıkçı Gökçen getirildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile görüştü.
Rebeca Grynspan: Küresel yabancı yatırımlar yeniden düştü
BM Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) Genel Sekreteri Rebeca Grynspan, Cenevre'de Dünya Yatırım Raporu 2025'i tanıttı.
Bolat: Her gün 800 milyon dünya seyircisi Türk filmlerini izliyor
Bakan Bolat, hizmet ihracatında Türkiye'nin dünyadaki payının 2002'de yüzde 0,89 olduğunu, geçen yıl ise yüzde 1,32'ye yükseldiğini dile getirdi.
G4A Programı’na seçilen girişimciler belirlendi
2025 yılı G4A programı kapsamında Tarlis Teknoloji, MediTechLabs, Mantiscope, HiDoctor ve Welcome to Club isimli 5 girişim birçok destekten yararlanabilecek.
Bayer’de MENAT Bölgesi İK Liderliğine Özden Yiğit atandı
Bayer’de MENAT Bölgesi İnsan Kaynakları Liderliğine Özden Yiğit atandı.
Hepsipay Genel Müdürlüğüne Yudum Tokgöz Erdur atandı
Hepsipay’in yeni genel müdürü Yudum Tokgöz Erdur oldu.
Muharrem İnce CHP'ye geri döndü
Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce CHP'ye geri döndü.
Redington yeni Genel Müdürü Bora İncir oldu
Redington Türkiye ve CIS bölgesinin yeni Genel Müdürü Bora İncir oldu.
Yapay zeka destekli siber saldırılar yükselişte
Fark edilmeyen uzun süre devam eden yapay zeka destekli siber saldırıların sonuçları ağır oluyor.
Tatil planı yaparken “çerez” tuzaklarına dikkat!
HP Wolf Security, yaz tatili öncesinde tatilcileri hedef alan ve kötü amaçlı çerezler açan pencerelere sahip sahte seyahat rezervasyon web sitelerini ortaya çıkarıyor.
Nilüfer Durukal Kaya: Turizmde dijital devrim devam ediyor
Elektraweb, turizmde dijitalleşmeyi teknolojik entegrasyon, verimlilik, sürdürülebilirlik ve misafir memnuniyeti gibi stratejik hedeflere ulaşmak için bir araç olarak tanımlıyor.
10 yenilikçi girişim SKD Sector Connec'te podyuma çıktı
İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği ile Endeavor Türkiye, sürdürülebilir kalkınmayı destekleyen yenilikçi çözümleri özel sektörle buluşturuyor.
BBDK'a kayıtlı faktoring şirketleri listesi haberimizde
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunun listesinde 48 adet faktoring şirketi bulunuyor.
Marella Discovery 2 kruvaziyeri Alanya'ya demirledi
Alanya Limanı'na yanaştırılan gemide, çoğu İngiliz 1794 yolcu ve 740 personel bulunuyor.
Kapasite Kullanım Oranı Haziran'da geriledi
KKO, haziranda geçen aya göre 0,4 puan azalarak yüzde 74,6'ya geriledi.