Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Haber Giriş Tarihi: 25.09.2024 12:21
Haber Güncellenme Tarihi: 25.09.2024 12:27
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Haftanın popüler haberleri
İhracat ve e-ihracat şampiyonları listesi haberimizde
Türkiye İhracatçılar Meclisi TİM, 2024 Yılında Mal ve Hizmet İhracatında İlk 10'da Yer Alan Firmalarla E-ihracatta İlk Üç ve Sektör Birincisi Olan Firmaları açıkladı.
TİM İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni gerçekleştirildi
Türkiye'nin 2024'te yaptığı toplam 377 milyar dolarlık mal ve hizmet ihracatına en yüksek katkıyı sunan firmalar ödüllendirildi.
Nurullah Bakır, Türkiye Bankalar Birliği Genel Sekreteri oldu
Nurullah Bakır, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) Genel Sekreterliğine getirildi.
TMSF duyurdu: Flash Haber TV satılmadı
TMSF, Flash Haber TV'nin satıldığı iddiasını yalanladı.
TÜİK işsizlik rakamlarını açıkladı
Türkiye'de işsizlik oranı, mayısta bir önceki aya göre 0,2 puan azalışla yüzde 8,4'e düştü.
Ukrayna’da otel ve AVM'lerin olduğu 20 kamu tesisleri satışta
Ukrayna, 2025’te 20’den fazla stratejik tesis için yatırımcı arıyor. Kimya, madencilik, enerji, otelcilik ve AVM sektörlerinde dev fırsatlar sunuluyor.
İş Grubu, rüzgar türbini üreticisi Ateş Çelik’e ortak oluyor
İş Enerji ve Maxis Girişim Sermayesi yönetimindeki Temiz Enerji Fonu ve Atlas Fonu ile TSKB’nin ana yatırımcı olduğu Türkiye Yeşil Fonu Ateş Çelik’e ortak oluyor.
IAIS: Küresel sigorta sektörü 2024’te direncini korudu
Uluslararası Sigorta Denetçileri Birliği (IAIS), 2025 yılına ait Orta Yıl Küresel Sigorta Piyasası Raporu’nu (GIMAR) yayımladı.
Bilgiç, “Küresel iklim değişikliği gerçek bir tehdittir”
Adana Ticaret Borsası Başkanı Şahin Bilgiç, Adana Ticaret Borsası Meclis toplantısında küresel iklim tehlikelerine değindi.
Kamu kaynaklarına ve tasarruf tedbirlerine AI ile denetim
Bakan Şimşek, kamu kaynaklarını en etkin şekilde kullanmak ve tasarruf tedbirlerini izlemek için yapay zeka destekli sistemlerle denetimler yapıldığını duyurdu.
İTO’dan Suriye’de yatırım incelemesi
İTO, İstanbul iş dünyasının beklentilerini geçtiğimiz hafta Oda Meclis toplantısına katılan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’a iletti.
Doğuş Teknoloji, Nairobi’de IoT Vizyonunu paylaştı
Doğuş Teknoloji IoT partneri Teknopalas ile Kenya, Nairobi'de Intelligent Things in Action: From Smart Devices to Smarter Decisions etkinliğini gerçekleştirdi.
Yünsa 2023 Sürdürülebilirlik Raporunu yayımladı
Yünsa, 2023 yılı çevresel, sosyal ve ekonomik performansını yansıtan 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı.
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı için son başvuru 2 Temmuz'da
Türk Telekom, siber güvenlik uzmanı ihtiyacını karşılamaya yönelik her yıl düzenlediği Siber Güvenlik Kampı için bu yıl da başvuru sürecini başlattı.
TEI, Paris Air Show'da gövde gösterisi yaptı
TEI, Fransa’nın Paris Le Bourget Havalimanı’nda düzenlenen, dünyanın en prestijli havacılık organizasyonlarından Paris Air Show 2025’te yerini aldı.
Türk Hava Yolları ve airBaltic'ten kod paylaşım iş birliği
Türk Hava Yolları ve airBaltic, kod paylaşım iş birliğini genişletiyor
Ender Yılmaz: İklim krizi sanayiyi tehdit ediyor
İSO Meclis Başkanı Ender Yılmaz, sanayinin iklim değişikliğinin merkezinde olduğunu vurgulayarak yeşil dönüşüm yapılmazsa üretim ve ihracatın risk altında olduğunu söyledi.
Yeşil ve dijital dönüşüm sanayinin yeni yol haritası
İSO Başkanı, sürdürülebilirlikte farkındalığın yükseldiğini ancak döngüsel ekonomiye geçişin hızlanması gerektiğini belirterek çağrıda bulundu.
Küresel elektrikli araç satışı 17 milyona ulaştı
EY-Parthenon’un yayımladığı Elektrikli Araç Ekosistemi ve Dönüşümü Analizi’ne göre, küresel elektrikli araç satışları geçen yıl 17 milyona ulaştı.
Cem Şen, Artemis Halı Türkiye Satış Müdürü görevine atandı
Cem Şen, 1 Temmuz 2025 tarihi itibarıyla “Artemis Halı Türkiye Satış Müdürü” görevine atandı.
Fethi İz, FashionTV Luxe Resort’un Genel Müdürü oldu
FashionTV Luxe Resort’un Genel Müdürü Fethi İz oldu.
Merve Özmen, Jetlid’de Üst Düzey Yönetici oldu
Merve Özmen, Jetlid’de Strateji ve Büyümeden Sorumlu Üst Düzey Yönetici oldu
Esra Arslanbaş Kaynak'a Tüyap'ta GMY görevi
Esra Arslanbaş Kaynak, Tüyap Fuarcılık Grubu Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Genel Müdür Yardımcısı oldu.
Sinan Akdal IdeaSoft’ta CEO görevine atandı
e-ticaret altyapı sağlayıcılarından IdeaSoft'un CEO'luk görevine Sinan Akdal atandı.
Amazon Prime Day etkinliği 8 Temmuz'da başlayacak
Amazon'un Prime üyelerine özel indirimler, ürünler ve fırsatlar sunduğu Prime Day etkinliği, bu yıl Türkiye'de 8-14 Temmuz'da gerçekleştirilecek.
Soft Away projesine “En İyi Danışmanlık Projesi” ödülü
TOBB Yazılım Meclisinin Soft_Away projesine “En İyi Danışmanlık Projesi” ödülü verildi.
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesinde mezuniyet heyecanı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi (TOBB ETÜ) 2024-2025 Dönemi mezunlarını verdi.
TİM, Türkiye'den Tayland'a yeni ticaret köprüsü kuracak
TİM ve İMMİB öncülüğünde düzenlenen Tayland Genel Ticaret Heyeti, 8-11 Eylül 2025 tarihleri arasında Bangkok’ta Türk ihracatçılarıyla yeni fırsatları buluşturacak.
Araç muayene istasyonlarında adil bir hizmet anlayışı yok
TESK Başkanı Palandöken: Araç muayene istasyonlarına araçlarını muayeneye getiren vatandaşlardan kredi kartı ile ödemelerde ek komisyon alınması haksızlık.
CFPA-E'den Asuman Erkul orman yangınlarına dikkat çekiyor
Avrupa Yangından Korunma Dernekleri Konfederasyonu (CFPA-E) Türkiye Temsilcisi Asuman Erkul: Orman yangınlarına karşı vatandaşlar daha dikkatli davranmalı.
Sıcak hava etkisini sürdürüyor
Türkiye genelinde etkisini sürdüren sıcak hava dalgası, yarın da etkisini sürdürecek.
TÜBİTAK'tan "tersine beyin göçü"ne destek
TÜBİTAK "tersine beyin göçü"nü destekleyecek bir çağrıya çıktı.
Araç muayene istasyonları "Turka" markası altında hizmet verecek
MOI Ortak Girişim Grubu, 2027-2047 döneminde Türkiye'nin araç muayene hizmetlerini "Turka" markasıyla sağlayacak.
Dünyanın en değerli şirketi Nvidia oldu
Çip üreticisi Nvidia, 3,76 trilyon dolarlık piyasa değeriyle Apple ve Microsoft’u geride bırakarak dünyanın en değerli şirketi unvanını elde etti.
AstraZeneca'nın ofisi Big SEE İç Mekân Tadarım Ödülü'nü aldı
AstraZeneca Türkiye, İstanbul Levent 199'da yer alan yeni merkez ofisiyle Big SEE Interior Design Award (İç Mekân Tasarımı Ödülü) sahibi oldu.
Golden Global Yatırım Bankası ve ICD'den finansman anlaşması
Golden Global Yatırım Bankası ve ICD 20 milyon dolarlık finansman anlaşmasını imzaladı
Yaşama Değer Katanlar Ödülleri sahipleriyle buluştu
İstanbul Armada Otel’de gerçekleşen törende; emek, ilham ve özveriyle topluma yön veren başarı hikâyeleri alkışlarla taltif edildi.
Otonom Sürüş: ZF, ADAS çözümlerini daha da güçlendiriyor
ZF, ADAS işlevlerine yönelik akıllı kameralarda lider konumda yer alıyor.
Doğuş Otomotiv, Riviera'nın Türkiye distribütörü oldu
Doğuş Otomotiv, lüks motoryat üreticisi Riviera'yla distribütörlük sözleşmesi imzaladı.
Sahne XL etkinliğinde 13 girişimci sunum yaptı
BTM'nin 2025 yılı ilk Sahne XL etkinliğinde 13 girişimci sunum yaptı.