Align Technology, yeni bir pazarlama girişimi başlattı
Yeni başlatılan profesyonel pazarlama girişimi, dijital ortodontinin dönüşümünde doktorların oynadığı önemli rolü vurgularken, onların kişisel yolculuklarını paylaşarak ilham kaynağı olmayı hedefliyor. Girişim, Align'ın 20 milyon Invisalign hastasına ulaştığı bu önemli dönüm noktasını merkeze alıyor: “20 milyon gülümseme. 20 milyon hikâye. Sonsuz bir etki.” İlk kampanyalar; Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesi ile Kuzey Amerika'daki ortodontistleri öne çıkaracak, ardından genel diş hekimlerine yer verilecek.
Şeffaf plaklardan oluşan Invisalign® Sistemi, iTero ağız içi tarayıcıları ve dijital ortodonti ile restoratif diş hekimliğine yönelik exocad CAD/CAM yazılımını tasarlayan, üreten ve satışını yapan, dünyanın önde gelen tıbbi cihaz şirketlerinden Align Technology, Inc. (Align) (Nasdaq: ALGN), EMEA bölgesi ve Kuzey Amerika'yı kapsayan yeni bir profesyonel pazarlama girişimini duyurdu. Bu girişim ile doktorlara, hastalarının gülüşlerini nasıl dönüştürdüklerine, yaşamlarını nasıl değiştirdiklerine ve kendi kliniklerine dair hikâyelerini paylaşabilecekleri özel bir platform sunuluyor. Girişim, doktorların her gün yaptığı anlamlı çalışmaları gözler önüne seren gerçek, duygusal ve ilham verici çeşitli hikâyeleri öne çıkararak onların başarılarını kutlayan bölgesel kampanyaları içeriyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan Align Technology Başkanı ve CEO'su Joe Hogan, “Dünya çapındaki doktorlarımızın desteği, güveni ve uzmanlığı yaptığımız her şeyin temelinde yer alıyor. Align'ın dijital araçlarını ve teknolojisini kendi bilgi ve uzmanlıklarıyla birleştirerek ağız sağlığını iyileştirmeleri, gülümsemeleri dönüştürmeleri ve hastalarının hayatlarını değiştirmeleri bizlere sürekli ilham veriyor.” dedi.
Bu girişim; doktorları, kliniklerini ve hastalarını tanımak ve onurlandırmak amacıyla yürütülen kapsamlı ve sürekliliği olan bir çalışma. İlk olarak ortodontistlere odaklanan bu seri çeşitli medya platformlarında paylaşılan, gerçek doktor hikâyelerinden oluşan etkileyici ve izleyicinin kendinden bir şey bulabileceği kısa videolar kullanarak; benzersiz bir yolculuğu, aşılmış bir zorluğu ve hastalarla kurulan anlamlı bağı öne çıkarıyor.
Girişimin ilk iki aşaması EMEA bölgesi ve Kuzey Amerika'da başlatılıyor; hikâyeler yıl boyunca özel sayfalarında yayımlanacak:
“Işığınızdan İlham Alıyoruz” girişimi, 23 Mayıs'tan itibaren Türkiye dahil EMEA genelinde dijital olarak 7 dilde başlatıldı ve 2025'te Rodos'ta düzenlenen Avrupa Aligner Derneği (EAS6) Kongresi'nde de katılımcılarla buluştu. Kampanya bağlantısı: https://www.invisalign.co.uk/provider/we-see-your-brilliance “Gülümsemenin Ardındaki Yenilikçiler” girişimi ise 22 Mayıs'tan itibaren Kuzey Amerika'da dijital olarak başlatıldı. Kampanya bağlantısı: https://www.invisalign.com/provider/invisalign-solutions/for-orthodontists/innovators
Align EMEA Bölgesi Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Khilola Shukurova şunları söyledi: “Bir gülümseme gerçekten bir hayatı değiştirebilir ve her kendinden emin gülümsemenin arkasında bir doktorun uzmanlığı, özverisi ve ışığı vardır. Onların çalışması sadece dişleri hizalamaktan ibaret değil; özgüveni yeniden kazandırmak ve hayatları değiştirmekle ilgilidir. Bu girişim, tutkuları ve hassasiyetleriyle kalıcı bir etki bırakan tüm doktorlara ve ekiplerine bir teşekkürdür.”
Align Küresel Marka, Tüketici ve Amerika Pazarlamasından Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Kamal Bhandal ise “Dünyanın dört bir yanındaki doktorlar, çocuklardan gençlere ve her yaştan yetişkinlere kadar birçok hastanın gülümsemesini dönüştürdü ve hayatlarını değiştirdi. Bu girişim, gülümsemelerin arkasındaki yenilikçileri, dünyanın dört bir yanında- görev yapan doktorları ön plana çıkarıyor. Hastalarıyla kurdukları bağları ve özgüven dolu yeni gülümsemeler inşa etmeye dair ilham verici hikâyelerini paylaşmak ve kutlamak için sabırsızlanıyoruz.” şeklinde konuştu.