Cemil Toksöz'e GoWit’te CSO görevi
Ticaret ve Perakende Medya reklamcılığında küresel çapta faaliyet gösteren AdTech şirketi GoWit, üst yönetimini güçlendirmeye devam ediyor. Şirket, dijital pazarlama ve reklam teknolojileri alanında 15 yılı aşkın deneyime sahip Cemil Toksöz’ü Strateji Direktörü (CSO) olarak atadığını duyurdu.
Dünyanın önde gelen AdTech şirketi GoWit, dijital pazarlama ve reklam teknolojileri alanında 15 yılı aşkın deneyime sahip Cemil Toksöz’ü Strateji Direktörü (CSO) olarak atadı. Medya ve pazarlama dünyasında yenilikçi bakış açısıyla öne çıkan Toksöz, GoWit çatısı altında birinci taraf veri yönetimi, Ticaret ve Perakende Medya yatırımları, gizlilik odaklı çözümler ve performans optimizasyonu gibi alanlarda şirketin büyüme yolculuğuna yön verecek. GoWit bu yeni atamayla, gizlilik öncelikli ve yapay zekâ destekli pazarlama yaklaşımıyla küresel ölçekteki sürdürülebilir büyümesini hızlandırmayı hedefliyor.
GoWit’e katılmadan önce Reckitt, Beerwulf/Heineken ve Çiçeksepeti gibi önemli firmalarda üst düzey pozisyonlarda görev alan Toksöz, kariyerinde global ölçekte AdTech ve MarTech altyapılarının kurulması, veri odaklı Perakende Medya stratejilerinin geliştirilmesi ve yapay zekâ destekli pazarlama alanlarında görev aldı. Global iş ortaklarıyla yenilikçi Perakende Medya stratejileri geliştirdi, veri bazlı hedefleme yaklaşımlarını güçlendirdi ve ölçeklenebilir, gizlilik odaklı çözümler sundu. Ayrıca, farklı pazarlardaki ekipler arasında koordinasyonu sağlayarak pazarlama teknolojilerinde öncü bir rol üstlendi.