Reklamcılar Platformu, 1. yılını kutlamak için Galata Postane’de bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 17.11.2023 13:42
Haber Güncellenme Tarihi: 17.11.2023 13:42
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Sektörün yaşadığı itibar kaybını yüksek sesle duyurmak ve beraberinde gelen sorunlara çözüm bulmak amacıyla 12 Kasım 2022 tarihinde kuruluşunu ilan eden Reklamcılar Platformu, 1. yılını kutlamak için Galata Postane’de bir araya geldi. Tüm üyelerin davetli olduğu etkinlikte platformun bir senede yaptıkları, faaliyetleri ve gelecek planları aktarıldı. Sinema Televizyon Sendikası yöneticilerinin de katıldığı etkinliğin sonunda üyelerin soruları cevaplandı.
Reklamcılar Platformu’nun ilk yılı nasıl geçti?
Reklam sektöründe bir ilk olan Reklamcılar Platformu, 1 sene içerisinde geniş bir üye havuzuna ulaşarak neredeyse her ajans, kıdem ve departmandan üyeyi bünyesine kattı. Geçtiğimiz yıl içerisinde üyelik süreçlerinin yanı sıra, ihtiyacı olan tüm üyelere hukuki destek sağladı. “Ulusal Meslek Standartları” sürecini başlattı. Promosyon, ısınma gibi temel hakları gündeme taşıdı. “Sendikalı olmak”, “mobbing” gibi konularda eğitimler düzenledi, anketler yayınladı. Deprem sürecinde aktif görev aldı. Tüm üyelerin sürece katılımı için freelance ve ajans çalışanlarından oluşan Temsilciler Meclisi’ni kurdu. 1 Mayıs’ı ilk defa örgütlü olarak kortejde kutladı. Temmuz 2023’te sektörde ilk defa Fiyat Politikası Raporu’nu açıkladı, taban ücretleri dile getirdi ve Eylül 2023’te, yine sektörde ilk kez çalışanların ve yöneticilerin bir araya geldiği Çözüm Masası’nı kurdu.
Çözüm Masası’nda hedef tam katılım
20 ajansın ve Reklamcılar Derneği’nin davetli olduğu Çözüm Masası’nın ilk toplantısı 30 Eylül 2023 tarihinde gerçekleşti. 7 ajansın katılımıyla gerçekleşen ilk toplantının ardından, 3 ajans daha sürecin içinde olmak istediğini belirtti. Reklamcılar Platformu, masada yerini alan ajanslarla iletişimini sürdürürken, katılım göstermeyen ajansların da masaya gelmesi konusunda açık iletişim yürütecek. Önümüzdeki dönemde masanın tam katılımla şekillenmesi ve büyümesi konusunda çalışmalarını sürdürecek.
2024 yılında çalışmalar devam edecek…
Reklamcılar Platformu, 2024 yılında da çalışmalarını sürdürürken, ilk çeyrek için belirlenen 2 hedefi tüm üyeleriyle paylaştı. Bu hedefler, Fiyat Politikası Raporu ve 1. Olağan Kurul olarak açıklandı.
Geçtiğimiz Temmuz ayında yayınlanan Fiyat Politikası Raporu, enflasyon ve diğer yaşam giderleri hesaplanarak Ocak 2024’te güncellenmiş bir şekilde tekrar açıklanacak. Asgari şartlar hesaplanarak belirlenen taban fiyatların tüm sektörde uygulanması için üyelerle beraber çalışmalar yürütülecek.
Reklamcılar Platformu ayrıca, 2024 ilk çeyrekte seçimli 1. Olağan Kurul’unu gerçekleştirmeyi hedefliyor. Tüm resmi üyelerin adaylık sürecine girebileceği bu süreçle beraber yeni yönetim belirlenecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Reklamcılar Platformu 1. yaşını kutluyor
Reklamcılar Platformu, 1. yılını kutlamak için Galata Postane’de bir araya geldi.
Sektörün yaşadığı itibar kaybını yüksek sesle duyurmak ve beraberinde gelen sorunlara çözüm bulmak amacıyla 12 Kasım 2022 tarihinde kuruluşunu ilan eden Reklamcılar Platformu, 1. yılını kutlamak için Galata Postane’de bir araya geldi. Tüm üyelerin davetli olduğu etkinlikte platformun bir senede yaptıkları, faaliyetleri ve gelecek planları aktarıldı. Sinema Televizyon Sendikası yöneticilerinin de katıldığı etkinliğin sonunda üyelerin soruları cevaplandı.
Reklamcılar Platformu’nun ilk yılı nasıl geçti?
Reklam sektöründe bir ilk olan Reklamcılar Platformu, 1 sene içerisinde geniş bir üye havuzuna ulaşarak neredeyse her ajans, kıdem ve departmandan üyeyi bünyesine kattı. Geçtiğimiz yıl içerisinde üyelik süreçlerinin yanı sıra, ihtiyacı olan tüm üyelere hukuki destek sağladı. “Ulusal Meslek Standartları” sürecini başlattı. Promosyon, ısınma gibi temel hakları gündeme taşıdı. “Sendikalı olmak”, “mobbing” gibi konularda eğitimler düzenledi, anketler yayınladı. Deprem sürecinde aktif görev aldı. Tüm üyelerin sürece katılımı için freelance ve ajans çalışanlarından oluşan Temsilciler Meclisi’ni kurdu. 1 Mayıs’ı ilk defa örgütlü olarak kortejde kutladı. Temmuz 2023’te sektörde ilk defa Fiyat Politikası Raporu’nu açıkladı, taban ücretleri dile getirdi ve Eylül 2023’te, yine sektörde ilk kez çalışanların ve yöneticilerin bir araya geldiği Çözüm Masası’nı kurdu.
Çözüm Masası’nda hedef tam katılım
20 ajansın ve Reklamcılar Derneği’nin davetli olduğu Çözüm Masası’nın ilk toplantısı 30 Eylül 2023 tarihinde gerçekleşti. 7 ajansın katılımıyla gerçekleşen ilk toplantının ardından, 3 ajans daha sürecin içinde olmak istediğini belirtti. Reklamcılar Platformu, masada yerini alan ajanslarla iletişimini sürdürürken, katılım göstermeyen ajansların da masaya gelmesi konusunda açık iletişim yürütecek. Önümüzdeki dönemde masanın tam katılımla şekillenmesi ve büyümesi konusunda çalışmalarını sürdürecek.
2024 yılında çalışmalar devam edecek…
Reklamcılar Platformu, 2024 yılında da çalışmalarını sürdürürken, ilk çeyrek için belirlenen 2 hedefi tüm üyeleriyle paylaştı. Bu hedefler, Fiyat Politikası Raporu ve 1. Olağan Kurul olarak açıklandı.
Geçtiğimiz Temmuz ayında yayınlanan Fiyat Politikası Raporu, enflasyon ve diğer yaşam giderleri hesaplanarak Ocak 2024’te güncellenmiş bir şekilde tekrar açıklanacak. Asgari şartlar hesaplanarak belirlenen taban fiyatların tüm sektörde uygulanması için üyelerle beraber çalışmalar yürütülecek.
Reklamcılar Platformu ayrıca, 2024 ilk çeyrekte seçimli 1. Olağan Kurul’unu gerçekleştirmeyi hedefliyor. Tüm resmi üyelerin adaylık sürecine girebileceği bu süreçle beraber yeni yönetim belirlenecek.
---
Kaynak: Marketing Türkiye
Haftanın popüler haberleri
Annenizi şımartın! Her bütçeye uygun Anneler Günü hediye önerileri
Annenizi mutlu etmek için pahalı hediyelere gerek yok! Düşük bütçeyle alabileceğiniz, anlamlı ve kullanışlı hediye fikirlerini keşfedin.
Özlem Kaynak, Haleon Orta Doğu ve Afrika Genel Müdürü oldu
Haleon, Orta Doğu ve Afrika bölgesindeki operasyonlarını Özlem Kaynak’a emanet etti.
Ogilvy PR’ın genel müdürü Duygu Çavdar oldu
Ogilvy 4129 çatısı altındaki Ogilvy PR’ın genel müdürü iletişim danışmanlığı sektöründe 18 yıllık deneyime sahip Duygu Çavdar oldu.
Anneler Gününde e-ticaretin yüzde 40 artması öngörülüyor
Anneler Günü'nün etkisiyle e-ticarette satılan ürün adedi, trafik ve ciroda ortalamanın üzerinde bir seyir gözlemlediği duyuruldu.
TOBB İkiz Kuleler, Avrupa Birliği renkleriyle ışıklandırıldı
TOBB İkiz Kuleler, 9 Mayıs Avrupa Günü nedeniyle Avrupa Birliği renkleriyle ışıklandırıldı.
Anneler Gününde 415 meslek dalında hareketlilik bekleniyor
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, annelerimizin yüzünü güldürmek için Anneler Günü’nün bir fırsat olduğunu dile getirdi.
Yeni Zelanda ve Tayland Büyükelçiliklerine atama
Yeni Zelanda ve Tayland'a Büyükelçi atamaları Resmi Gazete'de yayımlandı.
Şahin Tulga cevapladı: Müşteri neden sizi tercih etsin?
Güçlü gazeteci ve iletişim danışmanı Yaprak Özer ile HP Türkiye Eski Genel Müdürü Şahin Tulga Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin? söyleşisinde bir araya geldiler.
TOGG, Trumore'de 2,5 milyonluk satış hedefliyor
TOGG Üst Yöneticisi Karakaş: Trumore'un kullanıcı sayısını 2,5 milyonun iki katına çıkarmayı hedefliyoruz.
MÜSİAD Başkanı Burhan Özdemir kimdir
MÜSİAD Başkanlığına seçilen Burhan Özdemir, iş dünyasında OPTİMAL Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanıdır.
MÜSİAD Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Genel Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi.
IDEX İstanbul Uluslararası Dental Fuarı başladı
100’ün üzerinde ülkeden yaklaşık 30 bin yabancı ziyaretçi, İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenen IDEX İstanbul Uluslararası Dental Fuar ve Konferansı’nda buluştu.
İzocam'dan iş güvenliği farkındalığı
İzocam, Sıfır iş kazası, sıfır çevre kazası ve sıfır meslek hastalığı hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.
Fadime Gül Alkaya: Türkiye'de 166 bini aşkın çölyak hastası bulunuyor
Diyetisyen Fadime Gül Alkaya: Türkiye'de 166 bini aşkın çölyak hastası bulunuyor dedi.
Egiad ve Esiad İzmir'de yapay zekanın yol haritasını çizecek
EGİAD ve ESİAD, iş dünyasının dijital dönüşüm yolculuğuna yön vermek amacıyla bir kez daha güçlerini birleştiriyor.
Arçelik ve Beko, satıcı ve servislerini ödüllendirdi
Arçelik ve Beko, yetkili satıcı ve servisleriyle bir araya gelerek 70 yıllık işbirliklerini iş dünyasına ve müşterilerine duyurdu.
Dünya Bankasından Bosna-Hersek'e enerji desteği
Bosna-Hersek, Dünya Bankası desteğiyle enerji güvenliğini ve istihdamını güçlendirecek.
AKUT’un yeni Yönetim Kurulu Başkanı Barış Altan Doğan oldu
AKUT Olağan Genel Kurulunda Barış Altın Doğan Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
Emel Erkan, BMS Onkoloji İş Birim Direktörü olarak atandı
Emel Erkan, Bristol Myers Squibb şirketinin Onkoloji İş Birim Direktörü olarak göreve başladı.
Fındık ihracatında şampiyon Trabzon
2025 yılının ilk üç ayında; ülkemizden 78 bin 755 Ton fındık ihracatı gerçekleştirilerek 643 Milyon 680 bin dolar tutarında döviz girdisi elde edildi.
DKİB Genel Sekreterliğine Ongan Bahadır atandı
Doğu Karadeniz İhracatçı Birlikleri, Genel Sekreterlik görevine Ongan Bahadır'ın atandığını duyurdu.
Almanya Başbakanı Merz, Türkiye'yi ziyaret edecek
Almanya Başbakanı Merz, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın daveti üzerine Türkiye'yi ziyaret edeceğini açıkladı.
ADB: Dijitalleşme Asya ve Pasifik'teki kalıcı eşitsizliği azaltabilir
Asya Kalkınma Bankası'ndan dijitalleşme Asya ve Pasifik'teki kalıcı eşitsizliği azaltabilir öngörüsü!
Bolat, Irak'a yatırım fırsatlarını desteklediklerini duyurdu
Ticaret Bakanı Ömer Bolat "Türk özel sektörünün Irak'taki yatırım fırsatlardan yararlanmasını destekliyoruz" dedi.
İngiltere'de yapay zeka tabanlı siber saldırılar endişesi
İngiltere, yapay zekanın benimsenmesi arttıkça daha fazla siber saldırıyla karşı karşıya kalınacağını söyledi
Ülker Bisküvi YK Başkanlığına Ahmet Bal seçildi
Ülker Bisküvi şirketi Yönetim Kurulu görev dağılımını duyurdu.
Karsu Tekstil YK Başkanlığına Sıla Azra Seyok seçildi
Karsu Tekstil, yönetim kurulu görev dağılımını duyurdu.
Migros'un market sayısı 3 bin 645'e ulaştı
Migros, 30 Nisan 2025 itibarıylatoplam mağaza sayısının 3.645'e ulaştığını duyurdu.
Bilim Kahramanları Derneğinden Bilim Gençlerle Kazanacak projesi
Bilim Kahramanları Derneği'nin öncülüğünde Bilim Gençlerle Kazanacak Projesi kapsamında bilim etkinlikleri düzenlenecek.
Astoria Grande kruvaziyeri 947 yolcusuyla Trabzon'a geldi
Türkiye'deki çeşitli limanlara uğrayan "Astoria Grande" kruvaziyeri, 947 yolcusuyla Trabzon'a geldi.
Hava yoluyla seyahat eden yolcu sayısı 4 ayda 64,2 milyonu aştı
Havalimanlarına iniş-kalkış yapan uçak sayısının iç hatlarda 73 bin 657, dış hatlarda 71 bin 151 olduğu açıklandı.
P&G'den Oya Öngör'e küresel görev
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı.
İŞKUR, en çok eleman aranan meslekleri açıkladı
En çok ihtiyaç duyulan meslekler “Özel Güvenlik Görevlisi (Silahsız)”, “Turizm ve Otelcilik Elemanı” ve “Reyon Görevlisi” öne çıktı.
Diyetisyen Gamze Çakaloğlu'ndan paketli gıdalara dikkat uyarısı
Masum gibi görünen paketli gıdalar çoğunlukla ultra işlenmiş oluyor!
Sosyal medya kullanıcısı sayısı 58,5 milyona ulaştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya kullanıcı sayısının 58,5 milyona ulaştığını bildirdi.
Goodyear, Auto Bild tarafından Yılın En İyi Üreticisi seçildi
Goodyear, Auto Bild tarafından Yaz Lastiklerinde Yılın En İyi Üreticisi seçildi.
IAB Başkanı Cüneyt Devrim'den Ad Net Zero imzacısı olmaya davet
Ad Net Zero’nun Türkiye temsilcisi REPİD’in imzacılarından biri olan IAB, sektör paydaşlarını ve üyelerini Ad Net Zero Türkiye imzacısı olmaya davet ediyor.
Danimarkalı JYSK, Türkiye'de yeni mağazalar açacak
Danimarka merkezli ev eşyası perakendecisi JYSK, İlkbahar Yaz Yeni Sezon bahçe mobilyaları koleksiyonunu özel bir 'Yaza Merhaba' etkinliğiyle tanıttı.
Doğan Trend ve ALJ Finans işbirliği ile motosiklete kolay erişim
Suzuki, Vespa, Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi, KYMCO ve elektrikli motosiklet Silence markalarında geçerli yeni bir taşıt kredisi uygulaması başladı.
TEI, Türkiye'nin En Mutlu İş Yeri seçildi
TEI, “Türkiye’nin En Mutlu İş Yeri” ödülüne ikinci kez layık görüldü.